Tako rzecze rzecznik Play

Salony Play na Facebooku

Social media, a szczególnie Facebook stał się kolejnym kanałem komunikacji dla firm, który warto wykorzystać. Jak wiecie Play jest liderem w tej kwestii. Obecnie fanpage Play jest trzecim największym polskim fanpage w rankingu marek z liczbą ponad 490 tys. fanów.

Osoby, które korzystają z FB na pewno zauważyły, że strony lub profile zakładają również salony oraz Doradcy Biznesowi. Nie sprzeciwiamy się temu – wręcz przeciwnie, zachęcamy do aktywnego promowania się wśród klientów oraz komunikacji z nimi.

W związku z tym mamy wskazówki dla osób, które administrują stronami/profilami salonów:

1. Profil/strona

Zdecydowanie zalecamy tworzenie stron (fanpage), niż profili. Profile przeznaczone są dla osób prywatnych i ze względu na politykę Facebooka profil osobisty, który tak na prawdę jest profilem firmy może zostać skasowany bez ostrzeżenia :(

Jeśli dysponujecie tylko profilem, możecie dokonać migracji do fanapge przy pomocy tego narzędzia: https://www.facebook.com/pages/create.php?migrate

2. Avatar

Zapraszamy, żebyście korzystali z avatarów, które pojawiają się na głównym fanpage Play. Możecie go wykorzystać w takiej postaci, jaki jest u nas, bądź zwrócić się do nas mailowo (do kogoś z dzialu PR na przykład marcin.gruszka@play.pl) z prośbą o dopasowanie do konkretnego salonu, np. poprzez umieszczenie nazwy salonu, jego adresu. Avatar zostanie zmodyfikowany przez profesjonalnego grafika i odeslany do Was mailem ;-)

3. Informacje

Niezbędne jest umieszczenie na stronie wszystkich informacji kontaktowych, czyli:

– adres

– numer telefonu

– strona internetowa (np. www.play.pl)

– godziny pracy salonu

– adres e-mail

Przydatny będzie również krótki zachęcający opis ;-)

4. Dodatkowe materiały

Polecamy korzystania z naszego kanału YouTube, gdzie znajdziecie reklamy i inne materiały promocyjne. Warto od czasu do czasu podzielić się jakąś informacją z życia salonu, bądź okolicy (miasta, miasteczka, centrum handlowego, jeśli salon się tam znajduje)

5. Wzory

Jest przynajmniej kilka fajnych stron prowadzonych przez salony, które warto wskazać, jako „wzorcowe”. Z góry przepraszam, że nie wymienię wszystkich ;-)

Salon Play Radomsko

PLAY Salon Tesco Rzeszów 

PLAY Salon Przeworsk

 

W przypadku jakichkolwiek pytań kontaktujcie się mailem z Działem PR – chętnie i szybko pomożemy :-)

Komentarze

  1. @6GhosT9 napisał(a):

    Heh, ciekawy sposób komunikacji z własnymi pracownikami… Brzmi jak mail "do wszystkich", a nie dla mas… Raportuj

  2. Domi Grole napisał(a):

    Bardzo dobry pomysł!
    Raportuj

  3. krzysiek_kili napisał(a):

    Jasne, zwięzłe wskazówki – przynajmniej z 50% salonów powinno zrobić sobie takie wizytówki ;) Raportuj

  4. jahu napisał(a):

    Niestety niektóre salony nie wiedzą o istnieniu bloga :( Raportuj

  5. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Fajnie że powstają takie rzeczy ale szkoda że tylko niektóre salony prowadzą takie coś :P Raportuj

  6. klient. napisał(a):

    Jak widzę w tytule FB, to już mi się robi niedobrze.
    Czy play uważa, ze FB stał się synonim internetu, życia, handlu, komunikacji.
    Kiedy zmienicie nazwę firmy na "Wszystko na FB"? Raportuj

    • Prowokator napisał(a):

      A nie stał się ? To nie wina PLAY, a nas samych. Skoro ludzie spędzają większość swojego wolnego czasu tam to przecież tylko głupi by tego nie wykorzystał. Raportuj

      • P23 napisał(a):

        yyyy, mam 20 lat i nie mam tam konta … i wuchta znajomych też konta tam nie ma, więc nie wrzucaj wszystkich do jednego worka … Znaczna część tamtejszych użyszkodników imo jest dość uboga intelektualnie, ( ale to tylko moja subiektywna opinia ) a więc znaczna część tam to potencjalni klienci Play … Ot i powód kierowania się tam naszej kochanej sieci :) Raportuj

        • Prowokator napisał(a):

          Po co piszesz żebym nie generalizował skoro sam to robisz ;)
          To że ty akurat nie masz konta nie przeczy, że facebook jest obecnie potęgą pod względem darmowej reklamy. Liczba "lubie to" sprzedawanych na różnych portalach jest ogromna ;]

          W Polsce jest ponad 6.5 mln użytkowników i ta liczba raczej nie maleje (jeszcze przez chwilę bo wymyślą coś nowego to i FB się znudzi).

          Co do ubogiej inteligencji, te wartości są wprost proporcjonalne do świata poza fb ;)

          Sam średnio lubię zamieszanie w ogół tego portalu ale co zrobić, można być oportunistą tylko w tej sytuacji nic ciekawego nie można wywalczyć. Raportuj

          • klient. napisał(a):

            Liczba 6,5 miliona jest równie rzeczywista jak i 6 milionów klientów Playa.
            Odejmij od tego wszystkich, którzy maja po 10 kont konkursowych, choćby w Playu dla promocji doładowań.
            Liczba realnych użytkowników jak myślę nie przekracza 4 milionów, a czego większość to gimnazjaliści wysyłający tam fotkę z kibelka.

            Szczerze mówiąc mam nadzieję, że jak najszybciej się znudzi bo to co się dzieje z FB to już jest gruba przesada, zwłaszcza w Play. Raportuj

          • zzz napisał(a):

            6,5 miliona…. W tym farmy profili dla konkursów, jakieś fikcyjne Mariany Paździochy itd. Raportuj

          • SEL napisał(a):

            Chyba nie rozumiesz znaczenia słowa oportunista, bo nie ma ono nic wspólnego z oporem i walką :)Raportuj

      • klient. napisał(a):

        Prowokator nie wiem czy sie stał.
        Ja nigdy na FB konta nie miałem i nie odczuwam takiej potrzeby. Na palcach jednej ręki wymieniłbym osoby, które znam a które maja konto na FB.
        Zauważyłem natomiast, zę powstają telefony z guzikiem FB, Play ma abonamenty do FB, każdy konkurs od oranżady po telewizor jest na FB, mam wrażenie, ze to jest – mówiąc najdelikatniej – trochę niezdrowe. Raportuj

  7. User napisał(a):

    Czy mozna liczyc na sensowne wyjasnienie "znikniecia" watku o RBM z glownej strony z NAJCHĘTNIEJ KOMENTOWANE??? Raportuj

    • chipo608 napisał(a):

      nikt zdrowo myślący przecie śmierdzących gatek nie będzie wieszać przy wejściu :D Raportuj

    • Armed_or_Not napisał(a):

      Jak się nie podoba to można zamknąć temat… Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Bardzo proszę :-)

      Tam są listowane najchętniej komentowane wątki z ostatnich 30 dni.
      Post o promocji na RBM One był opublikowany 14 grudnia. Dziś jest 15 stycznia. Minęło 30 dni, więc post zniknął z tej listy :-) Raportuj

      • P23 napisał(a):

        Marcin mistrz ciętej riposty :D … zróbcie 2 poddziały – "najczęściej komentowany z ostatnich 30 dni" i "najczęściej komentowany" unikniecie niepotrzebnych oskarżeń. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Taaaa, a do tego podział na komentowane najczęściej przez łysych ale po południu, najczęściej przez rudych i jednookich we wtorki po śniadaniu oraz najchętniej komentowane w karnawale przez nietańczących oprócz w czwartki. Raportuj

          • P23 napisał(a):

            I najchętniej komentowane przez takich osłów jak Ty :* …
            Jeśli nie widzisz różnicy między ogółem i 30 dniami, a tym co piszesz to ktoś tu ma troszkę nierówno pod sufitem … Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A dlaczego mnie usiłujesz obrazić? Inaczej nie Łumiesz? Jak byś chodził do szkoły wraz z rówieśnikami to byś się zorientował, że po dłuższym okresie wątki umierają śmiercią naturalną i nie ma co liczyć na lawinowy wzrost komentów po pół roku. Raportuj

      • User napisał(a):

        Jeszcze poprosze o interpretacje tego zapisu, konkretnie ostatniego zdania :-) : "Każdy kupon posiada swój unikalny kod, który upoważnia do zakupu zestawu telefon RBM One oraz starter Red Bull MOBILE za 299 zł. Jednorazowo możesz złożyć zamówienie na jeden zestaw."
        :-) Raportuj

        • grzegi napisał(a):

          oznacza to tyle, że podczas zakupu jednej oferty z Groupona, dostajesz jeden kupon, za który za jednym podejściem możesz kupić jeden telefon. Nie ma tam sformowania, że oferta jest ograniczona w ilości jednego kuponu na jedną osobę, jeśli o to Ci chodzi. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Moim zdaniem oznacza to, że możesz podejść do kasy i kupić tylko jeden kilogram cukru po czym możesz albo iść z nim do domu albo wrócić się na sklep i kupić kolejny kilogram cukru itd. Raportuj

        • PlayPlay napisał(a):

          Bardzo proszę :-)

          Zapis ten oznacza, że jeden kupon = jeden zestaw oraz, że w czasie procesu zamówienia (już na stronie RBM) za jednym razem można zamówić tylko jeden zestaw. Żeby zamówić kolejny zestaw trzeba ponownie przejść proces zakupu. Raportuj

          • User napisał(a):

            Czyli bylo to zrobione celowo – od poczatku byliscie tego swiadomi i wiedzieliscie ze 1 osoba moze kupic nieograniczona liczbe telefonow? Raportuj

            • User napisał(a):

              Prosze o rownie radosna odpowiedz na powyzsze pytanie :-) Raportuj

            • User napisał(a):

              Doczekamy sie??? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A jak byś chciał tego uniknąć? Masz jakiś mundry pomysł? Raportuj

            • User napisał(a):

              Wysylajac jedna paczke pod jeden adres na jedna osobe? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No to ja mógłbym kilka kupić. I co dalej zmyślisz? Będziesz PESEL sprawdzał i nasyłał urząd skarbowy, emigracyjny i bezpieczeństwa? A co to, państwo policyjne? A dlaczego miałbym swoim dzieciom nie kupić? One nie mogą kupować bo są małolatami. A natłukłem ich sporo ;-) Raportuj

      • Krap napisał(a):

        Pan rzecznik moglby z takim usmiechem czesciej odpowiadac na pytania uzytkownikow bloga Raportuj

        • P23 napisał(a):

          Ciii, daj Marcinowi napawać się tymi paroma chwilami triumfu, do czasu aż wyjdzie promocja Biała Sensacja i będzie się musiał z niej tłumaczyć … Raportuj

  8. Tomi napisał(a):

    Rzeczniku puść nam jakieś oczko odnośnie zmiany cen telefonów w Play, bo dotychczasowe nie są zachęcające ;-) Raportuj

  9. KRISS napisał(a):

    Jeśli już mówimy o salonach,zapraszamy do extra salonu play w rzeszowie w hipermarkecie e leclerc,chciałem przenieśc nr a tu chmara ludzi kolejka jak za komuny 2 stanowiska do obsługi klijenta,i tak stałem półtora godziny jak idj ota z każdą osobą długo schodzi,taka obsługa to porażka. Raportuj

    • Daniel napisał(a):

      Co ma obsługa do Twojej decyzji? Skoro postanowiles czekac to miej zale do samego siebie. Uważasz ze podpisanie umowy to sprawa 2 minut. Akurat to moj ulubiony salon bo zawsze dostane tam konkretne info I wole nawet poczekac niz isc do innego gdzie mnie zleja I znajomym zawsze polecam tamta obsluge. Raportuj

    • P23 napisał(a):

      Skoro w innych salonach jest pusto, a tam są kolejki to jak dla mnie tylko świadczy o bardzo fachowej obsłudze ;) … i oczywiście o dobrym usytuowaniu salonu … btw. nie raz w salonie jeszcze starej Ery mi się zdarzyło chwile postać, – jak już zaznaczyli wyżej podpisując umowę potrzebujesz dłuższego czasu, wszak wiążesz się z operatorem na 2/3 lata … Raportuj

  10. Paweł napisał(a):

    emmm, a widzieliście stronę do której odsyłają dwa ostatnie fanpage?
    http://salonyplay.pl/ , z dużym pięknym napisem "WERSJA DEMONSTRACYJNA STRONY – NIE DO UŻYTKU KOŃCOWEGO" :rotfl Raportuj

  11. Konrad napisał(a):

    Wiecie co, wkurza mnie już to. Od 2 tygodni próbuje przedłużyć umowę w play przez sklep online. Tam nie ma ŻADNYCH sensownych telefonów, ponieważ wszystko jest "Niedostępne". Rozumiem że może być zainteresowanie wielu osób, ale nie chce mi się wierzyć, że wszystko jest tak wykupywane. Codziennie sprawdzam dostępności telefonów i nic się nie zmieniło w przeciągu tego czasu. 3 razy wypełniałem formularz do kontaktu w sprawie przedłużenia umowy i zero odzewu . Widać moje(i zapewne innych klientów) potrzeby się nie liczą. Już nie mówiąc że oferta telefonów (ale raczej ta wirtualna) jest w tyle za konkurencją, Brakuje mi np. SE NEO V :/ Czekam na X10, ale szczerze wątpię czy jest jakiś sens w ogóle.
    Pozdrawiam i żegnam… bo raczej się pożegnamy z Państwem…
    Raportuj

    • P23 napisał(a):

      Jedyne co jest możliwe ( a przynajmniej u różowego operatora możliwe jest ) to poproszenie o dostawę w salonie, w takim przypadku od 3 do 7 dni masz telefon w salonie. Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Konrad, jeśli telefony których szukasz są niedostepne to widocznie teraz nie ma ich w magazynie. Jedyna opcja wtedy jest taka, żeby szukać ich w Salonach Play. Natomiast w kwestii kontaktu telefonicznego w sprawie przedłuzenia umowy zostaw mi np na prv na facebooku kontakt do siebie Playfor Youtwo a przekażę żeby szybko się do Ciebie odezwali. Raportuj

      • Konrad napisał(a):

        Tak jak pisałem, rozumiem że chwilowo niektóre telefony mogą być niedostępne, ale nie przez tyle czasu. Tak naprawdę przeglądając sklep internetowy masz do wyboru albo telefony dość drogie(>1000 zł) albo do niczego się nie nadające jak myPhone, Emporia. W salonach seny telefonów są znów >100 zł różnicy. Poszedłem do 2 salonów dziś, jak im powiedziałem jaka oferta mnie interesuje to chłopak spojrzał na mnie jak na idiotę, to odsunąłem go od tego komputerka i mu pokazałem jakie ceny/w jakich taryfach są dostępne na stronie. Otworzył tylko oczy ze zdziwienia. Salony widać są daleko w tyle w porównaniu ze stroną, ale to i tak nie zmienia faktu że na stronie się nic nie dostanie. A co do kontaktu przez fb to odezwę się i dzięki za taką możliwość w ogóle ;) Raportuj

  12. zzz napisał(a):

    Całkowicie niepotrzebne rozdrobnienie, które spowoduje tylko zamieszanie.
    Jedyne do czego to się może przydać, to do sprawdzania telefonów widmo. Raportuj

  13. Magda napisał(a):

    Witam

    Mam pytanie czy są w Play fresh dostępne jakieś pakiety internetowe które można wykorzystać poza zasięgiem sieci Play to jest w Plusie/Orange. Głupieję już od tego szukania i czytania regulaminów. Raportuj

  14. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    W play fresh wszystkie pakiety działają na zasięgu sieci play,plus,orange tak samo jak w nowych abonamentach i mixach czyli wszędzie :D Raportuj

  15. Magda napisał(a):

    Witaj Daniel

    W takim razie czemu z obsługi dostałam taką odpowiedź odnośnie tych pakietów: http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/uslugi/paki… (czy to są te same pakiety które mam w play 24?)

    W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem podanych przez Panią pakietów internetowych, można z nich bezpłatnie korzystać jedynie w zasięgu sieci Play. Za połączenia w obrębie sieci Plus czy Orange będą naliczane dodatkowe opłaty według stawki 12 gr za 100 kB transmisji danych.

    W celu uniknięcia dodatkowych kosztów może Pani dokonać założenia blokady na połączenia z Internetem poza zasięgiem Play. Jeżeli taka opcja Panią interesuje, zapraszam do ponownego kontaktu. Raportuj

    • blablabla napisał(a):

      Napisz jaki masz profil, ale to na 99.9% niekompetencja BOK.
      Kiedyś tak było jak napisali teraz pakiety we freshu działają wszędzie, chyba że te stare "ograniczone" są jakimś cudem dostępne. Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Magda te Pakiety są na pewno do wykorzystania w ramach zasięgu zarówno wlasnej infrastruktury jak i patnerów Plus i Orange i o tym mówi punkt 6 regulaminu tej usługi. Raportuj

  16. Maniek napisał(a):

    Bez sensu. Raportuj

  17. antek napisał(a):

    Play chwali swoje salony, a ja powiem, iż przez 14 lat korzystania z usług różnych operatorów, żaden salon nie potraktował mnie tak skandalicznie jak salon Play – konkretnie salon Play w Sandomierzu ul. Błonie. Takiej skali olewki klienta, braku profesjonalizmu i ignorancji nie doświadczyłem nigdzie indziej…
    Pewnie tego nie opublikujecie, ale w swoim interesie powinniście, bo ja przez takie traktowanie niebawem odchodzę do konkurencji….. Raportuj

  18. Daniel napisał(a):

    I znów podnieta na feccboka co za czasy eh…….. Raportuj

  19. Marek napisał(a):

    Niedługo Facebook odejdzie do lamusa, tak jak nk. Wszystko się nudzi z czasem. Raportuj

  20. jzw napisał(a):

    A ja czekam, na tańsze telefony w ofercie stan darmowy, czekam do 18 lutego, później migruje do konkurencji Raportuj

  21. nosfera2 napisał(a):

    i tak te wszytkie posty o pożegnaniu i odejściu do konkurencji play ma w głęboko w d…

    z końcem miesiąca też mi się kończy umowa, sensownego nic nie proponują, ba nawet nie dzwonią żeby chociaż spróbować coś zaoferować

    a odpisywanie na zapytania traktowane są bardzo wybiórczo Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Jak się nie wyraża zgody na kontakt telefoniczny w celach marketingowych to i nie dzwonią – proste ;) Raportuj

      • klient. napisał(a):

        W przypadku Play to akurat nie takie proste.
        Oni bardzo lubią dzwonić (w skrajnych przypadkach uspokajają się dopiero po skardze w UKE). Raportuj

  22. Magda-play napisał(a):

    Szkoda że tylko 3 zostały wymienione, a przecież jest więcej też aktywnych. Np. http://www.facebook.com/profile.php?id=1000026704
    Dziewczyny bardzo fajnie tą stronkę prowadzą, i mają dosyć sporo znajomych, a te wymienione, niczym za wiele się nie różnią.
    Jakie kryteria były brane pod uwagę przy wyróżnieniu??

    Raportuj

  23. Kamil napisał(a):

    przed chwilką widziałem nową reklamę play w TV… B"iała sensacja" dobrze usłyszałem ? coś ciekawego szykujecie opłaca mi sie czekać bo umowa mi sie lada dzien konczy i nie wiem czy czekac czy brać w innej sieci bo na razie nic ciekawego nie proponujecie Raportuj

    • Mat napisał(a):

      tez właśnie widziałem, wkrótce zobaczysz… ;) telefony raz drożej hehehe
      no ciekawe co szykują a co na to rzecznik, nie uchyli rąbka tajemnicy? :P Raportuj

    • Kasper napisał(a):

      Kamil a co ciekawego proponuje konkurencja??? gdzie pójdziesz? Raportuj

      • kamil napisał(a):

        w wiekszości zanjomych mam w Orange i po przekalkulowaniu nie wychodzi zle, ponieważ przewaznie placę ponad 70 zł abo w play za te pienieniądze mam w Orange tez rozmowy do wszystkich w Orange za free i troche mniej minut do innych sieci ale to nie ważne ponieważ akurat inne sieci mnie juz przestaly najmniej interesować :) chciałem tel Samsung Galaxy S+ to Pani w Play powiedziała mi ze musze zapłacić 580 zł w abo 75 zł to w Orange tak samo wychodzi. Raportuj

  24. claria napisał(a):

    Trzeba poczekac az rzecznik obejrzy reklame – wtedy (moze) sie wypowie Raportuj

    • vbc napisał(a):

      rzecznik nic nie gada – moze i lepiej jak ma sie tak kompromitowac Raportuj

    • Mat napisał(a):

      jak sam kiedyś rzecznik napisał info może podać 1,2 dni przed ruszeniem nowej promocji, no liczymy na to i czekamy Raportuj

    • P23 napisał(a):

      BlackBerry 9900 w listopadzie …
      a sama nazwa "Biała Sensacja" kojarzy mi się z przeceną HTC Sensation :D Raportuj

      • Mat napisał(a):

        Też mi się tak kojarzy no ale żeby robili reklamę w tv na obniżkę jednego modelu telefonu, to ile by ich musieli mieć żeby dla wszystkich starczyło i co to za durna promocja by była. Jakoś obniżek na LG nie reklamowali. To musi być coś innego. Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Ta reklama ma wzbudzić zaciekawienie, więc nie sądzę, że "popsuto nam zabawę" mówiąc o co w niej chodzi ;)

      Jakbym miał puścić wodze fantazji to jestem za promocjami dla starszych osób na Dzień Babci i Dzień Dziadka xD Tańszy abo, telefony dla seniorów. A tytuł "biała sensacja" tłumaczyłby kolor włosów i atrakcyjność oferty :D Raportuj

  25. Marcin napisał(a):

    Biała sensacja – śnieg za oknem wreszcie :) Raportuj

  26. Barbara_Be napisał(a):

    nasz salon też ma stronę, ale szczerze mówiąc nie bardzo jest czas na umieszczanie informacji marketingowych… ;) w sumie nie salon, a wyspa.. trzeba będzie trochę fanpage podrasować ;) Raportuj

  27. nosfera2 napisał(a):

    może to i będzie htc sens ale i tak cena będzie dla każdego z nas wystarczająco zaporowa i na słuchawkę będziemy mogli sobie popatrzeć Raportuj

  28. Marcin napisał(a):

    oczywiście wirtualnie bo będzie niedostępna :)))))
    Raportuj

  29. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Ja myślę że dają przeceny samsungów :D Raportuj

  30. walek303 napisał(a):

    Panie Marcinie! Proszę coś tu wyjawić jaką Rewolucję szykuje Play w najbliższym czasie? Bo jakimś przelomem jedzie z reklam :) Raportuj

  31. mkkot napisał(a):

    Sluchajcie, widzialem dzis na Nokii na 2G chyba playa, bo bylo napisane kapitalikami, dzialajace cellinfo. Dzialo sie to w Sosnowcu :)
    Raportuj

  32. silver napisał(a):

    OT:
    Dziś zaktualizowano apkę PlayBox. Jest trochę lepiej, bo dodaliście widgety z aktualnym stanem konta. Ale czemu nadal zarządzanie konta odbywa się przez kody USSD? No i co w końcu z aplikacją Play24? Kiedy wyjdzie z fazy beta? Pan Rzecznik przed Nowym Rokiem obiecywał, że niebawem ujrzy światło dzienne pełnowartościowa wersja. Więc pytam jak Osioł Shreka: "Daleko jeszcze?" ;] Raportuj

  33. xxx napisał(a):

    Czy do komunikacji wewnętrznej nie powinien służyć bardziej intranet niż blog rzeźnika prasowego? Raportuj

  34. lucek napisał(a):

    Panie Marcinie, ma pomysł, nie chce tantiemów ani procentów z zysku sieci z mojego pomysłu. Jest następujący, bardzo prosty, wręcz banalny. Wprowadźcie najszybciej jak to możliwe Samsunga Galaxy R, dajcie jakąś przystępną cenę, a na pewno nikt z playa nie odejdzie. Raportuj

  35. PLI52KA napisał(a):

    W ciągu ostatnich 3 miesięcy najwięcej fanów na fanpagu Facebook zdobył PLAY http://www.nowytelefon.info/news,Play-liderem-fanRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty