Starter Play Online na Kartę 1 GB + tablet ZTE Light w cenie 699 zł

Udostępnij

Dostępny już jest promocyjny zestaw Starter Play Online na Kartę 1 GB + tablet ZTE Light w atrakcyjnej cenie 699 zł!

W Zestawie 1 GB + tablet ZTE Light otrzymasz:

– łącznie 1 GB na transmisję danych na starterze
– multimedialny tablet ZTE Light ze słuchawkami stereo, kartą pamięci 2GB i nawigacją NaviExpert
– możliwość aktywacji innowacyjnych usług dodatkowych: Nocny Transfer i Wyższa Prędkość

Regulamin promocji.

Zobacz więcej

134 KOMENTARZE

  1. I może ktoś się ustosunkuje wreszcie do wypowiedzi z poprzednich tematów…? hmm…? Bo widzę, że nie słuchacie tego co ludzie mówią….

  2. Rzecznik zamknie niedługo blog, bo tylko tutaj ludzie piszą prawdę, która w oczy kole. Zostanie tylko facebook, na którym tłumy gimbusów, robiąc oczy kota ze Shreka pieją peany na cześć wielkiego Play, byleby dostać koszulkę, albo doładowanie za 5 zł. Blog będzie tylko miejscem zamieszczania materiałów prasowych, a nie kontaktu z klientami.

    Pozdrawiam

      • …no to rozumiem, że wszystko Twoim zdaniem jest ok? Rewelacyjna odpowiedź… Wywnioskować można, że w głębokim poważaniu macie to, o czym ludzie tu mówią, a tym samym samych użytkowników… Rewelacja… "zwłaszcza z marketingowego punktu widzenia…" ;)

      • no i mamy potwierdzenie ze blog tutaj jest na poziomie szkoly podstawowej. olewanie klientow i bezczelne smianie sie z tego… jak juz ktos w poprzednich postach zauwazyl … daleko na tym nie zajada. play zdobyl popularnosc na ludziach mlodych i dosc dobrze obeznanych w temacie telekomunikacji. poczekajmy rok-dwa az zaczna konczyc sie umowy i ile z ich zostanie w play..

      • Racja, ale czy tylko ja mam wrażenie, że wypowiadają się tutaj osoby w jakiś sposób utożsamiające się z siecią, kibicujące jej od samego początku? Tacy najwierniejsi fani? Zresztą jak wyglądają Pańskie słowa, o tym że tu zagląda tylko kilkaset osób w świetle tego postu:
        https://blogplay.pl/2011/12/koniec-roku-czyli-krot

        i słów: "Jesteśmy bardzo dumni, że Blogplay.pl z małego niszowego projektu wyrósł na poczytny i szeroko doceniany blog." oraz "Dzięki za to że czytacie, że komentujecie, że pomagacie, że czasem szukacie dziury w całym!!!!"

        Bardzo Wam kibicuję i powiem tak stary Play w obliczu narastającej fali krytyki powiedziałby: "Słuchajcie, musimy zarabiać, stąd ruchy które mogą się Wam nie podobać, rozumiemy waszą krytykę", nowy Play mówi: "Nie rozumiemy zarzutów, wszystko w porządku, 4G, roaming, Wojewódzki, jest super więc o co Wam chodzi"

        • Owszem, Seiko.
          Ja także byłem jednym z najwierniejszych klientów Playa. Po portu każdy ma punkt, po którym cały entuzjazm mija. Dla mnie pierwszym poważnym ostrzeżeniem była Notka, 4g załatwiło resztę, to co się dzieje teraz to już jest czysta farsa – to co czytam przypomina najlepsze odcinki Monthy Pythona.
          Inni sa bardziej liberalni i dopiero teraz dostrzegają zmiany w Play. Tak czy inaczej jeszcze kilka tygodni temu było tu kilku wiernych obrońców Playa, teraz ich nie widać. Ciekawe dlaczego…?

            • Skoro u Ciebie działa to masz szczęście.

              – Po pierwsze i najważniejsze chodzi o sposób tajnej i zaocznej aktywacji Notki u wielu (wszystkich?) klientów 1,5 roku temu.
              – Po drugie regulaminowe sposoby wyłączenia Notki smsem nie działają w ogóle albo działają źle (to dość powszechny problem – patrz forum Telepolis w dziale Play),
              – Po trzecie Notka się włącza sama nieproszona. Na dwóch telefonach włączyła mi się sama trzy razy. (to także częsty problem – patrz forum Telepolis w dziale Play).

              • To raczej ty masz pecha jeśli u ciebie nie działa. Najpierw z ciekawości notkę włączyłem, potem ją wyłączyłem i cześć.

      • A co, razi krytyka ;D Sucho wam, że klienci mają was w d**ie. Nie macie argumentów, to łapiecie się mało inteligentnych sugestii !!! Tylko uważajcie na tego typu komentarze, ponieważ można szybko pójść na dno. Większość waszych klientów to klienci NIE ABONAMENTOWI, ALE NA KARTĘ !!! Kiedyś oferta była konkurencyjna, ale teraz szybko toniecie i nawet karta nic wam nie daje. A jeśli chodzi o te " kilkaset klientów " to po pierwsze jest ich więcej na forum ;D, po drugie nie każdym chce się wchodzić na tego bloga, ponieważ i tak już nie mogą na was patrzeć, po trzecie na 100 moich znajomych 5 ma u was oferte abonamentową albo na kartę i narzekają na poziom usług waszej " ekstra sieci ". To tyle na ten temat, radzę następnym razem zastanowić się nad tego typu komentarzami !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Tak to prawda,ale "to kilkaset" stanowi integralną częśc tego 6,5mln. Poza tym "to kilkaset" ma rodziny, znajomych, przyjaciół- mnożąc to tylko x4 daje sumę circa 2mln. Jak mówi się w sporcie: "wynik idzie w świat"!
    Z tego wpisu jasno wynika, iż jesteś arogancki. Czy P4 nie zależy nawet na tych kilkuset? Na twój codzienny "chlebek z masłem" składa się min. " to kilkaset"! Takie odpowiedzi nie świadczą dobrze o Play. Masz szczęście że nie jestem twoim zwierzchnikiem, bo już byś nie pracował. Za co? Za olewający stosunek do klientów.

    • Zenon, oferta jest taka, jest. Gdy tyle jadu wylewa się na blogu trudno polemizować.

      Jak wiesz odpowiadamy na komentarze regularnie, często odnosimy się do komentarzy w postach. Wszystkie opinie są dla nas bardzo ważne :-)

      • Za dużo jadu się wylewa?
        Hm… to morzę warto byłoby pomyśleć dlaczego wylewa się tyle tego jadu a nie obrażać się na swoich klientów?

        cyt. "Wszystkie opinie są dla nas bardzo ważne :-)"
        dobrze, że to zdanie zakończone jest uśmieszkiem, przynajmniej wiadomo, ze miał to być dowcip. Tyle, że mało śmieszny.

        • Przeczytaj pierwszy post w tym wątku i odpowiedź na niego to zrozumiesz, że każde działanie operatora jest wyśmiewane. I to pewnie przez tą samą grupę szczawików ukrywających się pod różnymi nickami. Może to miał na myśli M.G.

          • Play ostaniu zebrał tyle "złej krwi", ze nic dziwnego, iż dokładnie wszystko jest krytykowane. Ile musi minąć czasu, zęby zatrzeć pamięć o "Białej sensacji"?

            Ps. Skoro oferta Play adresowana jest przede wszystkim do "szczawików" (no bo chyba mi nie powiesz, że abonamenty i profile facebookowe są adresowane do emerytów) to i nic dziwnego, zę "szczawiki" komentują.

            • Ja nie mówię tu o ostatnim czasie, ja mówię, że takie komentarze są od zawsze (tzn od kiedy ja tu zaglądam) . Jak Play nie obniża ceny albo ją podnosi to wrzawa, że podnosi. Jak obniża to też wrzawa, że widocznie sprzęt nie schodzi. Jest takie dobre powiedzenie na taką sytuację: jak się psa chce zlać to nawet obniża ceny dla klienta może być tego powodem.

              Nie mam nic przeciwko szczawikom (sam mam w domu dwóch) ale ich wypowiedzi sa po prostu beznadziejnie infantylne.

              Co do usług to powiem tak: zawiozłem dzieciaka na basen na doskonalenie pływania i jego trener ma taka teorię: jedni wskakują do wody i juz na drugiej lekcji potrafią coś zrobić. Tym basen się podoba i są zadowoleni. Drudzy po pół roku nie potrafią przepłynąć pod wodą 20m nie niszcząc struktury tafli wody. Ci są nie zadowoleni i basen uważają za straszną kichę. Nie wiem którzy mają rację.

          • Na szczęście jeden szczawik, któremu wszystko działa, jest obecny.
            Co tam w pracy?
            Tzn. Jak czują się Twoje świnie?
            ( Bo my dalej planujemy działania piątej kolumny) buuuahaha

  4. Właśnie od kilku dni "pokazujecie" jak ważny jest dla was klient. Sam sobie przeczysz. No chyba, że ten wpis o tych "kilkuset" nie ty popełniłeś. Jeśli nie ty to zwracam honor, ale to by znaczyło, że hakerzy opanowali blog-a.

    • Nie tobie decydowac w jakiej sieci i z jakiego operatora usług będę korzystał. Jak ci dobrze to siedż cicho i rób dobrą minę do złej gry. Nie wszystkim musi się podobac. Jestem w P4 od początku, więc wiem jak było. Sztaudynger napisał: "prawdziwa cnota krytyk się nie boi". Jeśli ktoś nie uznaje, nie znosi, boi się krytyki, która tylko może pomóc w doskonaleniu usług, to powinien zaprzestac pracy dla i z klientami. Nie wiem czy P4 zna tę maksymę: "Vox populi, vox Dei".

    • W tej wypowiedzi chodziło tylko o podkreślenie, że to ludzie niezadowoleni się odzywają, a Ci usatysfakcjonowani najczęściej siedzą cicho i nie napiszą żadnego komentarza, itp.
      Robisz z igły widły.
      I to TY się zachowujesz jak dziecko: "Pozdro Grucha" – minimalny szacunek się należy -_-

  5. Panie rzeczniku. 22.01.2012. Salon PLAY Rzeszów . Real.

    Przychodzi chłopak z dziewczyną.
    Sprzedawca: Dzień Dobry
    Chłopak: Mam u was telefon na abonament, mam problem, często nie mam zasięgu i cały czas zrywa połączenia.
    Sprzedawca: Gdzie występuje problem?
    Chłopak: Rzeszów, dzielnica x

    Jak widać pięknie jak to jest z waszym zasięgiem. Wnioskuję że 50% szans na przedłużenie umowy w przyszłości. Prosty powód. Telefon przy bardzo słabym zasięgu sieci macierzystej nie chce się przełączyć na partnera roamingowego.

    Odpowiedź Pana rzecznika: Nasz model biznesowy przewiduje nie budowania własnego zasięgu, to co mamy ma wam wystarczyć, resztę smigajcie na plusie i orangre. A że ustawilśmy wysoki priorytet własnej sieci to wasz problem.

    PS. Czy doczekam się odpowiedzi od pana rzecznika czy iphone 3gs 16gb jest dostępny na magazynie? Jesli tak to proszę o odpowiedź , jeśli nie to po co trzymacie ten model w ofercie na życzenie? Zeby ludzi wkurzać i potwierdzić tezę o telefonach widmo?

          • Przestań się żalić, bo to niepoważne. Masz 14 lat? Chcesz mieć tego smartfona to go sobie kup. Nie stać Cię – to nie kupuj. Proste jak drut.

            • Tchorzofred: siedz tam gdzie twoje miejsce i sie nie odzywaj – nie ciebie pytalem.
              Dlaczego odpowiedzi sa najpierw publikowane, pozniej usuwane i znowu publikowane?

              • Denerwuje mnie to ciągłe zawracanie d… o Grupona. Nie zdążyłeś kupić to Twój pech. Po drugie – nikt nie obiecywał, że będzie sprawiedliwie. Przyjmij to na klatę i przestań biadolić.

                • Tchorzofred: napisalem wyzej – nie ciebie pytalem.
                  Jak cie denerwuje to nie czytaj a tym bardziej nie odpowiadaj.

              • Może dlatego, że napisałeś post który ktoś zaraportował i wpadł do sprawdzenia, okazało się, że jest ok i wrócił?

  6. Dedykuję P4 kawał z cyklu "Przychodzi baba….".
    Przychodzi baba do lekarza. W ręku trzyma 4 litery "G" i pod nosem nuci: "play, play,play,play". Lekarz pyta:"Co pani jest?". Baba,wyciąga rękę, pokazując , odpowiada: "Zasięg 4G w Play".

    • można przedłużyć, ale wtedy nie masz zniżek na abonamencie. jeśli chodzi o telefon. aneks na promocyjnych warunkach jest dostępny 3 miesiące przed zakończeniem umowy.

  7. Przykro mi jako konsultantowi za wypowiedź osoby "play" tymbardziej że jest on w jakimś stopniu reprezantantem sieci. Sam pracuje w Playzonie i przede wszystkim mamy świecić przykładem, być wizytówką i podchodzić do każdego JEDNEGO klienta indywidualnie. Niewyobrażalna jest sytuacja żebym powiedział nawet pojedynczej osobie że mam ją gdzieś bo przecież mamy 6.5mln innych osób, a tutaj osoba reprezentacyjna pisze że ma gdzieś kilkaset. Jeszcze raz bardzo mi wstyd.

      • Nie ma tak źle. Mnóstwo życzliwych ludzi przychodzi do salonu a za miłą obsługę odwdzięczają się polecaniem naszego salonu swoim znajomym i rodzinie. Pewne zabiegi marketingowe są niezrozumiałe nawet dla nas pracowników ale jest też sporo miłych akcentów. Myśle że ludzie oczekują żeby otwarcie im ktoś powiedział jak jest, nawet jeżeli jest teraz gorszy okres. Uważam że dzięki temu byłaby mniejsza fala krytyki.

        • Miła obsługa nie załatwi wszystkiego – do salonu się przychodzi w sprawach telekom. a nie na kawę (może jestem dziwny, ale jest mi dość obojętne, czy sprzedawca jest miły czy nie. Oczywiście lepiej jak jest miły, ale ja oczekuje przede wszystkim, żeby był kompetentny.).
          Tymczasem ofertę – w opinii wielu – macie coraz gorszą, a do tego musicie albo wmawiać klientom, że macie 4g, albo świecić oczami za wygłupy kierowników (to już pewnie zależny od konkretnego sprzedawcy).

          • Zgadzam się. Mimo, że faktycznie w Play można spotkać miłe osoby – ostatnio nawet dokupiłem ofertę dla brata i jestem zwolennikiem (jeszcze) Play, ale nie podoba mi się podejdzie do klienta… Świadomość konsumenta rośnie, i tu już nie chodzi o wodotryski czy ofertę za półdarmo, ale o utrzymanie oferty na dobrym poziomie i z punktu widzenia połączeń i cennika… to tak jakby dealer samochodowy oferował mi samochód 20% droższy od tego, który mogę kupić w salonie obok, a ten który mam nie był przez niego serwisowany, mimo że podpisałem stosowna umowę…. parodia!

            • Nieźle, ale Twoja analogia jest jeszcze nie oddaje do końca bezczelności Play.
              Dodaj, że dealer samochodowy na szybie nalepiłby wielką plakietkę, ze ten samochód jeździ na jedynej w Polsce benzynie 100 oktanowej. A na uwagę, że nie ma w Polsce paliw 100 oktanowych odparłby wprost, że reklama "100 oktanów" była doskonałym chwytem marketingowym.

              • W momencie gdy Play rozbudował infrastrukturę i pokrył w dużym procencie terytorium kraju zasięgiem UMTS można było użyć nazwy 4G dla tej technologii i moim zdaniem bardzo dobrze zrobił, już tłumaczę dlaczego, bo wtedy inni operatorzy używali nazwy 3G a tak na prawdę ta technologia była i jest u nich tylko w dużych miastach, zobacz np. mapę zasięgu T-mobile, jak można nazwać przeważający zasięg EDGE zasięgiem 3G? Play chciał pokazać, że wprowadzają coś szybszego i na większą skalę i dlatego zastosowali nazwę 4G, żeby nie kojarzyła się z 3G po EDGE które już zraziło do siebie wielu mniej zorientowanych w temacie obywateli.
                Przekaz był prosty i mówił o tym, że Play wprowadza coś nowszego co warto sprawdzić, nie da się w prostszy sposób przekazać informacji o nowszej technologii którą się wprowadziło niż zastosować zmianę cyfry na wyższą z 3G na 4G.

                Więc Drogi @klient. Play nie informował, że transfer będzie do 100 mb/s tylko zastosował dozwoloną na tamtą chwilę nazwę technologii, żeby zainteresować mniej świadomych obywateli zrażonych do faktycznej prędkości sieci nazywanej 3G.
                Powiedz mi w jaki sposób Ty byś promował swój produkt, który ma zasięg dwa razy większy niż u konkurencji, niższą cenę, zazwyczaj wyższą prędkość i możliwość przetestowania? Gdybyś podpiął pod swój produkt tą samą nazwę to nikt by się tym nie zainteresował bo przecież korzystał z tego samego u konkurencji i działało to średnio.
                Zgadzam się, że było to zagranie marketingowe, może i racja, że trochę na linii ryzyka, ale odniosło sukces bo przyciągnęło i zainteresowało ogrom klientów którzy już sami wiedzą, że nie ważna jest nazwa produktu a jego faktyczne działanie.

            • Dlatego przed podpisaniem umowy masz możliwość jazdy testowej i świadomego wyboru u którego dealera auto kupisz. Jeśli wybrałeś tego co miał 20% taniej to podpisałeś z nim umowę na określony czas, jeśli po jej zakończeniu inny dealer ma taniej to idź do niego, przecież jesteś świadomym klientem i masz prawo wyboru, tymczasem Ty jak sam przyznajesz znowu kupujesz u tego samego dealera i narzekasz, że już nie jest tak tanio jak kiedyś. Ehhh…

          • Co takiego zostało pogorszone in minus w abonamencie, podaj jeden przykład. Na temat Play Fresh i tego słynnego pakietu nie ma co przecież pisać, ten temat jest obeznany.

    • Dzięki za mega inteligentną wypowiedź na blogu. Szkoda tylko, że musisz pracować w tak beznadziejnej sieci jak Play, w każdym razie wielki szacun za szczerość ;D

      • Powiem szczerze, że nie mamy w salonie wielu skarg na oferty. Plany też udaje się jakoś realizować. Myślę że to duża zasługa w jakości obsługi oraz jak ktoś wyżej napisał kompetencji. Z natury nie owijam w bawełne klientów i mówie wszystkie plusy i minusy czegoś co proponuje, w oczach klienta staje się wiarygodniejszy i w końcu i tak bierze ode mnie ofertę. Buduje zaufanie i staje się jego "przyjacielem" (bez wazeliny oczywiście). Taka polityka cały czas jest w Play, stąd dziwią mnie ostatnie tygodnie, że blog w taki sposób funkcjonuje.

        • Ostatnio byłem w moim "ulubionym" salonie Play i byłem w szoku jak słyszałem w jaki sposób był obsługiwany Klient. Przedstawienie oferty to nie było wciśnięcie kota w worku lecz prezentacja + i – oferty ze wskazaniem na fakt, że pewne usługi dopiero się aktywują w dniu następnym, a inne są ograniczone czasowo i należy je wykorzystać, bo przepadną itp.
          Rzetelna i konkretna informacja, z radami "dobry wujek", czego zawsze w salonach mi brakowało, oczywiście nic nie zastąpi przeczytanie regulaminu promocji, bo wszystkiego nie da się omówić, ale grunt, że widać znaczną poprawę i klient może poczuć, że nikt nie próbuje przed nim czegoś ukryć, jest po prostu bardziej świadom na co się decyduje.
          Nawet miło się zrobiło jak zostałem rozpoznany, choć ostatni raz odwiedzałem salon ponad rok temu :D

    • Paweł to nadinterpretacja. Ten blog jest miejscem, gdzie wszyscy mogą wylać swoje żale. Tak jest od początku jego istnienia.

  8. Widzę analogię do sytuacji sieci IDEA kilka lat temu. Tam rzecznik bronił beznadziejnej oferty na blogu TP. Tutaj widzę Gruszka olewa po prostu komentarze… Nie ten kaliber rzecznika! czy myślicie że sprzedadzą Play jakiemuś zachodniemu inwestorowi jak Orange? To wyjaśniałoby beznadziejną ofertę i to wyczekiwanie!

    • Taa. Sam go atakowałem Jabczyńskiego na blogu:) I sam przeszedłem do Play:( A teraz o ironio wrócę, choć raczej pójdę do T-Mobile i to już niedługo. Smutny koniec sieci. Ale Idea też była na początku rewolucyjna ze stawkami i telefonami a skończyła jak teraz play! jak im odejdą te 6,5 mln to zobaczą.

      • To podobnie jak ja. Byłem w Idei. Potem zrobił się z tego Orange i się pogorszyło. Przeszedłem do Play-a. Na początku było o.k. Teraz jak jest to widać. Jestem o krok od przeniesienia się do T-Mobile.

  9. A co do 4G to mówi się że tylko raz można oszukać. Ludzie sie uczą i za 2 lata po kontrakcie jak zobaczą zasięg play online na pewno przejdą do konkurencji!

      • Nie musiałeś mnie o tym informować :) Ale chodziło mi o to, żeby jak najwięcej ludzi zobaczyło to, co się tutaj dzieje. Bo to nie jest normalne, żeby rzecznik tak dużej firmy w ten sposób odnosił się do potencjalnych klientów.

  10. Ludzie wytonujcie trochę , co chcecie od obecnej promocji ? Play wciąż ma najwięcej minut i stawkę do wszystkich najniższą . To że nie wszystkie supersmartfony są po 1zł to nie znaczy że oferta jest do niczego , tych super urządzeń potrzebuje naprawdę mały odsetek ludzi , prześtańcie wylewać swoje żale , mam wrażenie że wypowiadają się tu sami bardzo młodzi ludzie ; )

  11. wydaje mi sie ze na blog playa zostal dokonany atak hakerski i ktos sie podszywa pod goscia o nicku "Play", bo w glowie mi sie nie miesci zeby przedstawiciel sieci play w tak arogancki sposob wypowiadal sie na tym forum

  12. tablety w hurtowni (polskie z polskiej dystrybucji ZTE z gwarancją) kosztują 499 zł brutto. Też mi promocja :)

  13. Play jak każda korporacja nastawiona jest na kasę, podstawa to dobra ściema marketingowca i można działać na rynku :) Ewentualne życzenia klientów są mało ważne, liczy się cel, aktualna polityka firmy i wyniki, którymi można wykazać się przed przełożonymi. Żadna korporacja nie działa po to, aby klient był zadowolony, zadowolony ma być prezes :P
    Więc nie denerwujcie się, że tutaj "mówi" tylko kilkaset osób, a w sumie w sieci jest kilka milionów. W korporacji nie liczą się jednostki, tak było, tak jest i tak będzie, no chyba, że nagle z tych 6mln, 3mln złoży wnioski o przeniesie numerów z Playa do innej sieci ale nadal jednostka będzie zerem, bo liczy się tylko grupa i to dostatecznie duża, która może zaszkodzić ;)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości