Halo salony!!!!

Udostępnij

Kochani PLAYersi z salonów. Zbliża się pięciolecie naszego rozrabiania na rynku i z tej okazji pracuję nad BOOK of PLAY, wielkiej kronice, w której nie może Was zabraknąć.

Pierwsze zdjęcie już mam:

Na focie wesoła ekipa z całej Polski, która odwiedziła nas podczas Dni Otwartych w 2012.

Bardzo, bardzo zachęcam Was do wysyłania zdjęć. Proszę nie wysyłać zdjęć z nart, z imienin u Cioci Grażyny itd… idelane to zdjęcie całego teamu w salonie. Piszcie jaki salon i kto jest na zdjęciach. Salony, które zareagują dostana coś fajnego do PLAY PR ;-)

Na zdjęcia czeka Tomek [email protected]. Mamy mało czasu, na zdjęcia czekamy do poniedziałku.

Zobacz więcej

52 KOMENTARZE

  1. Play to już zapomniał o swoich dzielnych konsulatach w Call Center ;-) może nas w jakiś sposób wyróżnicie?

      • popieram takie pierdoły wygadują że głowa boli potem przychodzi klient do salonu z informacjami wyssanymi z palca

      • i tę opinię wyrobiłeś sobie na podstawie ilu rozmów?
        bo ja częściej dzwonię na BOK i nie narzekam. Na 15 rozmów może jedna mniej poinformowana osoba się znajdzie, srsly!

        • wiesz wszystko zależy od tego w jakiej sprawie dzwonisz ale jeżeli powstaje większy problem to pracownicy CC ( nie wszyscy są wyjątki) mówią klientowi albo to co klient chce usłyszeć, nieważne że mija się to z prawdą albo coś co pomoże im szybko zakończyć sprawę i szybko rozłączyć się żeby problem zniknął…

        • jeżeli dzwoni CC i proponuje nowy numer ściemniając klientowi, że to przedłużenie to jak to się nazywa ?czyste kłamstwo! za to się powinno szefostwo p4 wziąć !

          • Popieram…. też tak próbowano mnie oszukać i po blisko 20 min rozmowie dopiero w ostatnim zdaniu zorientowałem się że Pani chce mnie zrobić w balona a dodam że była to bardzo przesympatyczna osoba. Za takie postępowanie z klientem w mojej firmie to Pani dostała by dyscyplinarkę!!!!!!!!
            ale w Play to norma i dobra praktyka jak widzę….. :(

    • Jako pracownik salonu który ma styczność z ludźmi którzy podpisali umowę przez CC stwierdzam że niektórych (tutaj kilka wulgarnych epitetów) to pod mur i (…). Jak dla mnie ten kanał żadnych umów/aneksów nie powinien podpisywać. Przykro się robi jak przychodzi emeryt z 2 umowami bt i nie wie co się dzieje, albo chciał aneks a dostał umowe nową bt, dalej ludzie niepełnosprawni o ograniczonych zdolnościach do podejmowania decyzji oraz wreszcie rzesza ludzi rozumnych którzy zostali wprowadzeni w błąd. Ten kanał sprzedażowy ma u mnie 0 szacunku, a najlepszy jest tekst (dzwonili też do mnie, mojej dziewczyny i taty) , "mamy świetną oferte obniżymy koszt minuty do 12 groszy" oczywiście nikt nic nie mówi że to nowa umowa bez telefonu. Jako konsultant zadałem to pytanie odrazu to odpowiedź wymijająca i za którymś razem powiedziano że nowy numer :). Pozdrawiam rzetelnych pracowników.

      • Opisana tego typu sytuacja przez Ciebie jest zapewne prawdą, ale to nieuniknione to zależy od człowieka czy jest uczciwy czy nie. Tak osoba szybko leci z pracy, wiec nie macie się się za bardzo przejmować, że tak osoba dzwoni wysyła nową aktywacje zamiast aneksu. Odbierając telefon od konstanta wystarczy się wprost spytać czy to nowa aktywacja czy nie wtedy macie pewność a jeśli przyjedzie do was kurier i będzie chciał waszą kserokopie dowodu to na pewno to jest nowa aktywacja. Tego typu nieprawidłowości dzieją się w mały CC, które dzwonią odsprzedaż oferty.

        P.S. Gdybyś miał możliwość zobaczyć prace CC od środka tzn. "usiąść na słuchawki" to byś szybko zmienił zdanie co do tego kanału kontaktu obsługi/ sprzedaży.

        • rotacja rotacją, natomiast te wszystkie sytuacje rzutują na postrzeganie firmy przez klientów! oni potem chodzą i "głoszą", że to PLAY jest zły a nie konsultant który do niego dzwonił. klient przede wszystkim oczekuje uczciwości zwłaszcza od firmy w której już ma jakąś usługę, więc mało kto będzie się dopytywał czy to na pewno przedłużenie umowy czy nowa umowa.

        • Po pierwsze to jest standart rozmowy w CC (za każdym razem, a dzwoniły różne osoby skrypt wyglądał tak samo)
          Po drugie – Zaczynałem swoją prace na słuchawkach i wiem jak wygląda ta praca od środka.
          Geralt takie sytuacje gdzie klient przychodzi zdarzają się średnio 3 razy w tygopdniu, to jest po prostu karygodne, potem klienci drą się po nas mimo że nic nie zawiniliśmy :)

  2. Panie Gruszka ,niech pan popracuje ale nad udoskonaleniem oferty abonamentowej krajowej i zagranicznej to znaczy by móc dzwonic taniej za granicę. Udoskonaleniu Play fresha itp a nie pierdołami się Pan zajmujesz.

  3. Już od około 1,5 miesiąca nie było aktualizacji mapki zasięgu Play a trochę miejscowości przybyło. Proszę o aktualizację mapki

  4. Gratulacje z okazji 5 rocznicy !
    Prawdą jest to, że Play wchodząc na Polski rynek zrobił zamieszanie i z tym się zgadzam ! Ale od jakiegoś czasu zauważyliśmy wszyscy playowcy że nasza sieć stanęła w miejscu ! Patrząc na ofertę Fresh bo takiej używam Play nie jest liderem w stawkach za połączeniach ! Można twierdzić że nasza cieć skumała sie z W3 i teraz tworzą razem W4 !
    Szkoda bo zawsze uważałem ze to najlepsza sieć na polskim rynku i mam w tej sieci najdłuższy staż gdyż z Play jestem od samego początku !

    • wiesz, prawda jest taka że W3 "prawie" (prawie to pojęcie względne) dorównuje ofercie Play a raczej próbuje, dlatego Twoja jest reakcja taka a nie inna, rozumiemy to wszyscy, że chcesz więcej i więcej ale jak to mówią co za dużo to nie zdrowo;-)

  5. jestem ciekaw jaką promocje Play przygotowało w związku z rocznicą dla swoich użytkowników ! 1 dzien dzwonienia z teleplay w sieci ???? :D

  6. Wiem, że to nie miejsce na takie pytania ale gdzie można zostawiać jakiekolwiek propozycje jak nie tutaj ;)
    Dlatego też pytam czy nie można by zwiększyć możliwości konsultantów w salonie (możliwości dodawania bonusów).
    Przedłużyłem już 6 może 7 umów i za każdym razem pytam się czy mógłbym dostać chociaż kartę pamięci do telefonu – zawsze to samo nie. Wiadomo, że PLAY to nie instytucja charytatywna ale koszulka / karta / etui czy jakikolwiek inny mały prezent byłby na miejscu.

    W eshop są dodatkowe minuty to w salonie też mogło by się coś znaleźć :)

    • Z doświadczenia wiem, że niektóre salony mają takie same bonusy jak e-shop tylko nie dają ich każdemu :(

    • Podczas przedłużenia umów w salonie też masz dodatkowe minuty przecież;-), btw. w naszych salonach klient zawsze wychodzi z uśmiechem na twarzy ale nie zdradzę co potencjalny klient od nas ma podczas podpisania umowy czy aneksu;-)

      • Bardzo się ucieszę jeżeli ktoś mi coś zaproponuje ;)

        Aczkolwiek do tej pory nigdy tak nie było, a co do poniektórych konsultantów mam duże zastrzeżenia. Na szczęście część z nich już dawno nie pracuje.

          • I właśnie to jest przykre bo Basiu sama wiesz jak przyjemnie jest coś dostać. Nie musi przecież to być prezent za 100, 200, 300 i więcej złotych. Czasem wystarczy jakiś drobny gest.

            Kiedyś w Erze przedłużając umowę moi rodzice otrzymali małą paczkę na święta (opłatek, kartka i ręcznie robione pierniki), inicjatywa własna ale jak przyjemna :)

    • Dokładnie"PROWOKATOR" !!!! Play nie dba o swoich klientów ! A i skorbaczke pewnie tez nie dostaniesz bo akurat skonczyły się powie ci miłym głosem często niezorientowana w sprawie paniusia !!!!!!!!!! Karta pamieci to moze duzy dla Play wydatek ale smycz, kubek, brelok, etui, koszulka, stojak na telefon ale niestety żyjem w Polsce w której każdy kazdego wykorzystuje ! Tobie nie dadzą a sobie dadzą premie :D :D :D

  7. Planuje Szanowny Play może jakąś małą rewolucję na rynku mikropłatności? W chwili obecnej warunki korzystania z nich w większości sieci (lub u pośredników) są iście lichwiarskie (40-60% wartości transakcji wchłania operator) przez co zakupy za pośrednictwem SMS są kompletnie nieopłacalne zarówno dla sprzedawcy (np. sklepu) jak i klienta (na którego zwykle ta prowizja jest przerzucana).

    Rynek bardzo duży, dochodowy i perspektywiczny a operatorzy jakoś nie potrafią wykorzystać efektu skali (znacznie więcej płatności z niższą prowizją, zamiast niewiele płatności z olbrzymią marżą). Widzę szansę na tym polu dla mniej skostniałej sieci, np. Play

  8. dokładnie, to posy przede wszystkim stoją za ilością nowych klientów wśród kanałów sprzedaży. co do cc, to się nie wypowiem, bo faktycznie, co innego bok, który się według mnie poprawił, podobnie jak Barbara muszę dzwonić czasem, ale sprzedaż outband, zwłaszcza z tej fimry, co ma prostokątną pieczatkę i zamiast nazwiska konsultanta numer… ale to tam ;)

    fajnie czasem przeczytać coś miłego :)

  9. Zajebiście bawicie się …. Tylko w Play kiedy oni mają urodziny świętują wszyscy oprócz klientów :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości