Tako rzecze rzecznik Play

WipEout 2048 – regulamin promocji

Jak wiecie przygotowaliśmy specjalną promocję dla pierwszych klientów PS Vita z ofertą Play Online na kartę.

 

 

Poniżej znajdziecie regulamin promocji:

Regulamin Promocji – GRA WipEout 2048 w Play

Autor: Marcin Gruszka

Komentarze

  1. Karol Górecki napisał(a):

    Jesteście chyba jedynym operatorem na świecie, który oferuje darmową grę przy zakupie PS Vita 3G :) Brawo za taki ruch :)

    PS. Rozumiem, że pkt 4a jest od razu spełniony jeżeli PSV zostanie kupiony u Was w abonamencie? Raportuj

    • Karol Górecki napisał(a):

      Chodzi o abonamenty dedykowane dla PS VIta:) Raportuj

      • jakaczmarek napisał(a):

        Z niniejszej Oferty Promocyjnej mogą skorzystać osoby, które od dnia 24 lutego 2012r. do
        odwołania zakupią zestaw składający się z mobilnej konsoli PlayStation VITA („konsola”) i Zestawu
        Startowego Play Online 9 zł w Ofercie Nowy Play Online na Kartę oraz spełnią jeden z warunków
        zapisanych w pkt. 4

        czyli NIE ;-) Raportuj

        • Karol Górecki napisał(a):

          Ale możliwe jest, że karta Play Online dołączona do PS Vita (ta w pudełku) nie jest przenoszona na abonament przy podpisywaniu umowy na PS Vita Stan Darmowy/All Inclusive wtedy jest wszystko wg. regulaminu. Raportuj

          • jakaczmarek napisał(a):

            jak podpisujesz umowę, to nie masz karty Play Online w zestawie. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Podpisujesz umowę na ofertę voice czyli PS Vita SD\ AI\AI MAX i do tego musisz dokupić ofertę Play Online 39 za 19,5 o ile dobrze pamiętam. Raportuj

            • jakaczmarek napisał(a):

              jahu, nie mieszaj. pisałem o ofercie Nowy Play Online Na Kartę, którą otrzymujesz TYLKO kupując zestaw, podpisując umowę dedykowaną, to masz kartę z ofertą voice + karta z ofertą data, ale to są ABONAMENTY i to nie tyczy się tego wątku :) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Więc o co kaman bo już nie wiem ? Raportuj

            • jakaczmarek napisał(a):

              już wątek się wyjaśnił ;-) Raportuj

    • Templar napisał(a):

      Mylisz się, w prawie każdym kraju jest ta promocja z Wipeoutem, np. w UK u Vodafone i tam wystarczy doładować konto za 5 funtów, co przy obecnym kursie daje nam ok. 25 zł, także oferta dużo lepsza. Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Nie. Promocja dotyczy tylko migracji. Raportuj

  2. Dav napisał(a):

    Czy jeśli kupię Playstation VITA za 1 zł w abonamencie All Inclusive MAX 95 dostanę Wipeouta czy nie ? Raportuj

  3. jahu napisał(a):

    Z regulaminu wynika, że tylko osoby które kupią PS Vita razem ze starterem Play Online i przejdą na abonament Play Online lub będą utrzymywać na karcie ważność połączeń minimum 3 miesiące. Czyli osoby które wezmą abonament gry nie dostaną ? Raportuj

  4. Templar napisał(a):

    Jak zostanę przy ofercie na karcie, to grę dostanę dopiero za 3 miesiące, czy wystarczy doładować konto za 75zł i dostanę od razu?

    Napisałem wczoraj do waszego BOKu i dostałem taką odpowiedź:

    "Uprzejmie informuję, iż aby zdobyć grę WipEout musi Pan spełnić jeden z poniższych warunków:
    – dokonać migracji z oferty z karty Play Online 9 zł na dowolną umowę abonamentową
    Play Online dostępną w ofercie Play;
    – lub doładować jednorazowo kartę Play Online w wysokości 90 zł;
    – lub utrzymać ważność konta minimum 3 pierwsze miesiące"

    w regulaminie nie widzę nic o tych 90 zł, także proszę o wyjaśnienie. Raportuj

  5. pemose napisał(a):

    Marcinie a co Virgin Mobile ? Podobno szykuje się nowa sieć MVNO pod skrzydłami Play podobnie jak Red Bull ! Coś już więcej wiadomo ? Chyba w najbliższym czasie szykuje się nam trochę nowych operatorów MVNO: Virgin Mobili, Manta Mobile i Lark Mobile :) Raportuj

  6. Karol Górecki napisał(a):

    Marcinie może "hands on" PS Vita? :) Raportuj

  7. Marcin napisał(a):

    Zaraz, zaraz. CO TO MA BYĆ?
    22 lutego byłem w salonie PLAY i powiedziano mi (BA! Nawet widziałem pismo), że jedną z możliwości jest doładowanie za (minimum) 90zł karty PLAY.22 lutego kupiłem konsolę 3G poza salonem PLAY'a i 22 lutego doładowałem kartę za kwotę 125 zł.
    Czy teraz to oznacza, że nie dostanę darmowego WipeOuta 2048?
    Jeżeli tak to czuję się oszukany, bo informacja o wpłacie 90zł była podana przed i w dniu premiery.
    I jeszcze pytanie co do 1 pkt. Mam rozumieć, że do promocji wchodzą tylko konsole zakupione po 24 II, tak? Dlaczego ta informacja nie była podana przed premierą, ale informacje o 90zł, 3 miesiącach i abonamencie były?
    Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Marcin dostaniesz. Wszystkie osoby, które spełniły ten warunek 22 i 23 lutego otrzymają grę. Będziemy wyciągać z bazy info o tym i przesyłać na doładowany numer voucher na grę. Raportuj

      • Marcin napisał(a):

        To fajnie, lekko mnie uspokoiłeś.
        Szkoda, że takowej informacji, jaką tu podaliście nie ma w regulaminie.
        Liczę na to że grę otrzymam szybko, bez żadnych dalszym problemów.
        Raportuj

      • Andrew napisał(a):

        Zaraz, zaraz, ja dzisiaj od was (mailowo od konsultanta) dostałem informację o 90 zł i za tyle doładowałem konto, nie było nic o tym, że oferta ważna tylko 22 i 23 lutego, jak nie dostanę gry to chcę zwrotu tych 90 zł. Raportuj

    • Bartosz napisał(a):

      Dokładnie, ja zrobiłem tak samo, Chce moją gre! Raportuj

  8. AJA napisał(a):

    Konsole kupiłem u Was 22 lutego na abonament – teraz, dzięki tej informacji, idę Wam tę Vitę oddać (mam 7 dni) :/ Dzięki wielkie za wprowadzenie w błąd! Po co ja kupowałem na abonament jak nie mam darmowej gry – po prostu kpina. Raportuj

  9. dawid napisał(a):

    zaraz … czyli jak kupiłem konsole 22 lutego w abo 75 + 19,50 online , to znaczy ze nie dostane kodu ?? jezeli dostane to kiedy ?? bo jak za 2 miesiace to dokładnie 27 lutego odnosze konsole ….
    Raportuj

    • Łukasz napisał(a):

      Jeżeli byłaby taka możliwość to pewnie musisz dokupić starter PlayOnline, później doładowania za 90 ;] To już lepiej sprawić sobie wersję pudełkową :) Haha
      Jaja jak berety… dlaczego nie ma, że po podpisaniu abonamentu dostaje się voucher? Wiadomo… kasa, kasa… śmiech na sali Raportuj

  10. dawid napisał(a):

    proszę o odpowiedz kogoś od play !!!! bo w salonie mnie zapewniali ze dostane ta gre .. jezeli sie okaze ze nie to rezygnuje z waszego abo bo jeszcze do 28 mogę Raportuj

  11. dawid napisał(a):

    panowie cos jest nie tak dzwonilem pod nr *500 i pani mi nic nie powiedziala … tylko kazala sie udac do salonu gdzie dali mi konsole. Tak wiec laskawie panowie z play dajcie mi tu znac co i jak zebym nie latal jak glupi …. Raportuj

    • Łukasz napisał(a):

      Napisałem Ci odpowiedź ale czekała na zatwierdzenie moderacji bo dałem linka do strony Play :)
      Więc w skrócie. W salonie wprowadzili Ciebie w błąd – promocja z darmowa grą dotyczy tylko konsol które zostały kupione POZA salonem Play. Takich które w środku mają starter Play Online.
      Na stronie Playa tam gdzie jest oferta "Internet na kartę z PS Vita" masz jak byk napisane:
      "Uwaga! Oferty dotyczy tylko konsol PS VITA sprzedawanych poza salonami PLAY" (pisownia oryginalna z literówką) Raportuj

      • Łukasz napisał(a):

        Ja osobiście też pytałem w salonie o te promo i mi kompetentnie odpowiedział miły sprzedawca, że oferta dotyczy konsol poza abonamentem, sprzedawanych sklepach za tysiaka. Raportuj

  12. dawid napisał(a):

    no dobra to teraz jak mi to zrekompensuja …. poniewaz bylem zapewniony ze dostane ta gre …. a moglem kupic preordera i dostac gratisa a teraz po ptakach …. wiec bede musial sie klucic ….Raportuj

  13. AJA napisał(a):

    Ja byłem właśnie w salonie oddać konsolę i abonament i mi powiedzieli… że nie mogę. Uzasadnienie: jak podpisałem umowę w salonie to nie mogę z niej zrezygnować. 10 dni na zrezygnowanie obowiązuje tylko przy kupnie przez internet. Moje pytanie: czy w tym Play jest gdzieś chociaż jedna kompetentna osoba? Czy od góry do dołu wszędzie ten sam poziom? Wszyscy 'pokrzywdzeni' – musimy się zjednoczyć i wspólnie uderzyć do Play lub do rzecznika praw (zacznijmy od grupy na facebooku), to jest po prostu kpina! Mogłem kupić w Vodafone w Niemczech i bym nie miał takiej parodii jak tutaj; żenada! Raportuj

    • Łukasz napisał(a):

      Gdybyś zamówił przez neta też nie miałbyś lekko z rezygnacją bo te formularze które wystawiają były swego czasu niekompletne. A czy są teraz? Ciężko powiedzieć. Sporo było takich sytuacji… możesz wygooglać.

      Ja też raz sie wkopałem z jedną umową i teraz czytam, pytam po 10 razy o to czego nie rozumiem w regulaminie. A rozmowę z tym kto mi to tłumaczy – nagrywam :) W razie czego będzie podkładka do sądu – gdyby wprowadzili w błąd. Raportuj

  14. Carlos napisał(a):

    Witam! Ja jest cena konsoli przy tym zestawie z karta Play Online na Kartę ? Raportuj

  15. Dawid napisał(a):

    jeszcze czekam na wypowiedz kogos z play …. AJA dales sie troche wykiwac , dzwonilem przed chwila do znajomego prawnika i powiedzial ze kazdy ma prawo do zrezygnowania z uslugi do 14 dni , jezeli nie chca przyjac ci zwrotu to musisz isc do rzecznika aby miec potwierdzenie ze w ciagu tych 14 dni chciales zrezygnowac . A pozniej jedynie sprawa w sadzie , ogolnie sprawa jest na wygranej bo pozwana bedzie osoba ktora wprowadzila cie w blad i play za nie przyjecie zwrotu …. Troche dlugo to podobno schodzi , ale ja mam czas . Wiec teraz prosze o post kogos konkretnego z play dlaczego tak nas potraktowal i specjalnie ukryl info o grze aby gracze rzucili sie na konsole z abo .!! Proponuje zbiorowy proces tylko trzeba pamietac o udanie sie do rzcznika przed 14 dnami od podpisania umowy !!! Raportuj

    • AJA napisał(a):

      Do urzędu ochrony konkurencji i konsumentów, tak? On mi wystawi potwierdzenie, że chcę anulować umowę (w którą zostałem wmanipulowany)? Dawid, bądźmy w kontakcie, ja tego tak nie zostawię i chętnie przyłączę się do pozwu. Raportuj

    • Łukasz napisał(a):

      Właśnie nie masz możliwości rozwiązania umowy podpisanej w salonie. Istnieje możliwość odstąpienia umów zawartych na odległość w ciągu 10 dni.

      Podkładka:
      9. Abonent będący Konsumentem, który zawarł Umowę poza lokalem
      przedsiębiorstwa Operatora lub na odległość w rozumieniu przepisów ustawy
      z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz
      o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
      (Dz. U. Nr 22, poz. 271, ze zm.), może od niej odstąpić bez podania przyczyn
      w terminie 10 dni od zawarcia Umowy składając osobiście w Punkcie
      Sprzedaży P4 lub listownie na adres korespondencyjny Operatora z dopiskiem
      „odstąpienie od umowy” stosowne oświadczenie na piśmie. W takim
      wypadku Umowa jest uważana za niezawartą. Konsument zobowiązany
      jest do zwrotu wszystkiego, co otrzymał od Operatora w związku z Umową,
      w szczególności Telefonu, w terminie niezwłocznym, ale w żadnym przypadku
      nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od Umowy. Raportuj

  16. dawid napisał(a):

    przeprasza 10 dni mamy czas … Raportuj

  17. dawid napisał(a):

    Łukasz masz racje ale pod warunkiem ze podane informacje przez sprzedawce byly prawdziwe , a w moim przypadku zostalem jawnie okłamany . AJA dokładnie tam się trzeba zwrocic Raportuj

  18. dawid napisał(a):

    odpowiedz od play na fc
    Play Dawid bardzo mi przykro, że zostałeś wprowadzony w błąd ale wątpię, żeby pan Dariusz zrobił to umyślnie. Z tego, co pamiętam możesz wypowiedzieć umowę na zasadzie rękojmi w ciągu kilku dni od jej podpisania. Raportuj

    • AJA napisał(a):

      Mi powiedzieli w salonie, że nie mogę, więc wysłałem już informację do Federacji Konsumentów a także do Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Nie chcę umów, w które zostałem wmanipulowany. Raportuj

  19. Łukasz2 napisał(a):

    I zaczyna się usuwanie komentarzy… z jakiego powodu? Raportuj

  20. kris napisał(a):

    kupilem konsolke 22 lutego. dostane wipeuota jesli doladuje konto? jezeli tak to teraz czy dopiero za 3 miesiace? Raportuj

  21. jaro napisał(a):

    Dobra to napiszcie w końcu jak to jest tez kupiłem VITE poza salonem 22.02 i jeszcze nie doładowałem konta za 90zł, czy jak teraz doładuje to konto to dostane grę czy promocja była tylko 23 i 24 luty ?? W regulaminie jest że obowiązuje od 24.02
    Raportuj

  22. Liviusz Livio napisał(a):

    Kupiłem konsole w media expert. Doładowałem konto za 75zł (przedłuża ważnośc konta o 3 miesiące). Kod dostane? :) w regulaminie jest napisane, ze kody beda wysylane raz w tygodniu. Czyli po prostu mam czekać na kod cierpliwie? Dodam, że żeby doładować konto, karte SIM musiałem przełożyć na telefon. To nic nie przeszkodzi? Raportuj

    • Templar napisał(a):

      A kiedy kupiłeś konsolę? Bo jak przed 24.02 to w Playu twierdzą, że nie dostanę, ja nawet 24.02 rano dostałem informację, że jak doładuję za 90 zł to dostanę od razu, co też zrobiłem, a teraz mówią, że to ważne było 22 i 23 lutego. Już mail poleciał do Federacji Konsumentów, a za 4 miesiące kończy mi się umowa w Playu i jak nie dostanę gry to rezygnuję z ich usług. Raportuj

      • Liviusz Livio napisał(a):

        23 lutego kupiłem. Dzisiaj doładowałem konto za 75zł. Dlaczego kazdy sie upiera przy 90zł? Przeciez 75zł wydłuża o 3 miesiace konto? Raportuj

        • Templar napisał(a):

          Bo te 90 zł podawali w Playu i chodziło o to, że wtedy dostaniesz od razu, no dokładnie tam w ciągu kilku dni, bo kody raz w tygodniu wysyłają. Co do 75 zł, to dopiero za 3 miesiące, ale i tak nie dostaniesz, bo Play twierdzi, że konsole kupione 22 i 23 lutego mogły skorzystać tylko z opcji doładowania za 90 zł i trzeba było to nawet zrobić do 23.02. Ja wysłałem maila do Marcina Gruszki, a także do Federacji Konsumentów i zobaczę co odpiszą, mam kopię maila, gdzie 24.02 napisali mi, że mogę nadal doładować za 90 zł, a i też o tych 3 miesiącach jest mowa i nie ma informacji, że tylko dla konsol zakupionych po 24.02, także tak tego nie zostawię. Raportuj

          • Liviusz Livio napisał(a):

            no to pieknie. jak mo|esz to wy[lij mi na maila (LivioEPI@gmail.com) jak bedziesz cos wiecej wiedziaB. Raportuj

          • @Michaelius_pl napisał(a):

            W ktorym miejscu bylo cos o tych 90 zlotych ? Jak sprawdzalem 23 na stronie play to byly tylko te dwie opcje, ktore teraz sa w regulaminie. Jeszcze na infolinie dzwonilem to telekonsultantka nie wiedziala co to Vita, a o Wipeoucie nawet nie slyszala. Raportuj

            • Templar napisał(a):

              Ja 24.02 dostałem maila z informacją o 90 zł:

              "Nr zgłoszenia: 41117335
              Data wpłynięcia do P4: 2012-02-23 20:18:04
              Data zamknięcia zgłoszenia: 2012-02-24 10:12:35

              Szanowny Panie,

              dziękuje za zgłoszenie, które wpłynęło do mnie za pośrednictwem poczty elektronicznej.

              Uprzejmie informuję, iż aby zdobyć grę WipEout musi Pan spełnić jeden z poniższych warunków:
              – dokonać migracji z oferty z karty Play Online 9 zł na dowolną umowę abonamentową
              Play Online dostępną w ofercie Play;
              – lub doładować jednorazowo kartę Play Online w wysokości 90 zł;
              – lub utrzymać ważność konta minimum 3 pierwsze miesiące

              W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii
              790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem:
              ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową http://www.24.play.pl.

              Z poważaniem
              XXX XXX
              Konsultant Obsługi Klienta"

              A później (jak już doładowałem) powiedzieli mi, że to było ważne 22 i 23 lutego, widzi ktoś taką informację w tym mailu? Bo ja nie, a w Playu próbują zrobić ze mnie idiotę, mówią najpierw, że nie wiedzą co mi powiedział konsultant, a jak podsyłam kopię maila razem z numerem zgłoszenia to już nie odpowiadają :D Raportuj

  23. Paradiseee napisał(a):

    Dołączam się do pytania w sprawie wipeota czy do vity zakuponiej 22 lutego również dostane grę czy promocja obejmuje tylko tych którzy aktywowali swoje karty sim dopiero 24 lutego?? Bo jeśli tak to muszę przyznać że czuję się oszukany. Bardzo proszę o szybką odpowiedź bo nie wiem czy w tym momencie opłaca mi się doładowywać konto czy nie. Pozdrawiam. Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Jeśli doładowałeś konto 22 lub 23 lutego, to dostaniesz grę. Raportuj

      • Templar napisał(a):

        To jak to się ma do tego maila (wykasowałem imię i nazwisko konsultanta, ale jest numer zgłoszenia, to możecie chyba sprawdzić w swoim systemie), data otrzymania 24.02:

        "Nr zgłoszenia: 41117335
        Data wpłynięcia do P4: 2012-02-23 20:18:04
        Data zamknięcia zgłoszenia: 2012-02-24 10:12:35

        Szanowny Panie,

        dziękuje za zgłoszenie, które wpłynęło do mnie za pośrednictwem poczty elektronicznej.

        Uprzejmie informuję, iż aby zdobyć grę WipEout musi Pan spełnić jeden z poniższych warunków:
        – dokonać migracji z oferty z karty Play Online 9 zł na dowolną umowę abonamentową
        Play Online dostępną w ofercie Play;
        – lub doładować jednorazowo kartę Play Online w wysokości 90 zł;
        – lub utrzymać ważność konta minimum 3 pierwsze miesiące

        W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii
        790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem:
        ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową http://www.24.play.pl.

        Z poważaniem
        XXX XXX
        Konsultant Obsługi Klienta"

        Konto doładowane za 90 zł, a wy mi tu teraz mówicie, że tylko 22 i 23 lutego, no chyba sobie jaja robicie. Raportuj

      • dawid napisał(a):

        oo proszę a może nam Pan/ni odpowie na nasze pytania ?? Raportuj

      • Paradiseee napisał(a):

        Jeszcze nie doładowałem mam dopiero taki zamiar. W regulaminie było napisane, że trzeba utrzymać aktywną kartę więc się doładować mogę do 29 lutego. Więc moje pytanie brzmi czy jeśli doładuje do tego terminu do dostanę?? Lub jeśli utrzymam aktywne konto przez 3 miesiące to też ją dostanę czy nie?? Raportuj

      • Paradiseee napisał(a):

        Nie doładowałem 22 ani 23 na stronie play było napisane, że taki jest wymóg aby otrzymać grę tylko, że mam utrzymać aktywne konto przez 3 miesiące czyli doładowywać po 30 zł. A że starter z vita jest aktywny przez 7 dni (tak pisze na starterze) to znaczy, że mam czas na doładowanie do 29 lutego. Potem pojawiła się jeszcze informacja na blogu że wystarczy jednorazowo doładować za 90zł nadal nie informując o terminie 22 ani 23 lutego. Stąd moje pytanie czy jeśli do 29 lutego doładuję konto kwotą 90zł to dostanę grę wipeout?? Bardzo proszę o szybką odpowiedź. Bo jeśli tak to doładowuję konto, jeśli nie dostanę to dziękuję bardzo. Po prostu oszukaliście ludzi prostym chwytem marketingowym. Pozdrawiam. Raportuj

  24. dawid napisał(a):

    pracownicy play nie maja nawet odwagi do przyznania sie do bledu jak widac …..szkoda bo bylem zadowolony z ich uslug … Jezeli w poniedzialek nic nie zalatwie dobrowolnie to zaczynam akcje anty_play i zaleje wszystkie znane mi fora postami o tej historii oraz fc . Mam nadzieje ze uda sie cos zalatwic i zaoszczedza sobie oraz mi klopotow . Tak na marginesie w tym panstwie juz nawet trzeba walczyc o to co ci przysluguje ….. _ Raportuj

    • AJA napisał(a):

      Brak słów… Zrobili promocję dla tych na kartę, bo jak ktoś już podpisał abonament to im się nie opłaca tracić kasy na darmową grę… Sony…. Dlaczego wybraliście Play?! :-( Raportuj

      • dawid napisał(a):

        AJA tu chodzi o to ze straciliśmy dużo przez zatajenie kilku faktów przez play oraz ze zostaliśmy oszukani , kij z tym ich sprawa jakie promocje robią !! kupując preordera w niektórych sklepach można było dostać gratis uncherta + play online na karte wipeouta czyli 2 gry , a teraz nawet jak zlikwidują nam te umowy to jestesmy w plecy o 1 grę plus problemy i czas !! Mam u nich już 5 umów wszystkie płatności są regulowane z wyprzedzeniem , namówiłem całą swoja rodzinę oraz rodzinę narzeczonej na przejście …. na szczęście pod koniec roku prawie wszystkim kończą się umowy …. i jeżeli play nic z tym wipeout nie zrobi i nie przeprosi za niekompetencje swoich przedstawicieli w punktach sprzedażny to będzie koniec współpracy . LUDZIE OD PLAY ZROZUMCIE TU NIE CHODZI O TO 150 ZŁ !! TU CHODZI O OSZUSTWO KLIENTA W WASZYCH PUNKTACH !! SZKOLCIE PRACOWNIKÓW I DAWAJCIE IM WCZEŚNIEJ WARUNKI NOWYCH PROMOCJI !!! Chodząc po salonach play w woj . świętokrzyskim oraz po Krakowie w okolicy 20 lutego nikt w ogóle nie wiedział że istnieje takie coś jak vita !!! Raportuj

        • AJA napisał(a):

          Doskonale to rozumiem. Ja wziąłem najniższy abonament (SD29) jaki się dało – tylko po to, by dostać tę grę. Czekałem na tę premierę pół roku, jeszcze gdy Vita nazywana była NGP. Zrezygnowałem z zamówienia w Amazon UK (chociaż dawali 50% zniżki na grę i kartę 8GB) bo liczyłem na Play. Jak zapowiedzieli Wipeout to pomyślałem, że zrobią tak jak Vodafone np. w Niemczech czyli bez żadnego przekrętu, jasno i przejrzyście… Ale się przeliczyłem. Strata czasu, nerwów, że już o tym pre-orderze nie wspomnę… Raportuj

          • Templar napisał(a):

            W tym Playu to wszyscy nie wiedzą co oferują, pytam się 23.02 na Facebooku o tego Wipeouta, to napisali, że 24.02 będzie wiadomo, a później mówią, że w moim przypadku oferta była ważna do 23.02, czyli wtedy kiedy nic nie wiedzieli, no po prostu śmiech na sali. Raportuj

  25. Kris napisał(a):

    Otrzymałem odpowiedz z play, ze jeżeli kupiłem ps vita 22 lutego wipeout nie należy mi sie ponieważ promocja obowiązuje od 24.. Mimo ze na pudełku z konsola była informacja ze gra mi sie należy. Nie wiem gdzie napisać reklamacje, czy do Saturna w którym konsole kupiłem czy do play skąd grę miałem otrzymać. Jak wyglada sytuacja u was i co o tym myślicie? Raportuj

    • Templar napisał(a):

      Ja wysłałem opis swojej sytuacji do Pana Marcina Gruszki, do Federacji Konsumentów i do Rzecznika Konsumentów w Warszawie. Napisałem także ogólne zgłoszenie do UOKiK, gdzie wspomniałem o wszystkich osobach, tych którzy kupili 22/23 lutego i według Play nie mogą otrzymać gry za utrzymanie konta przez 3 miesiące, choć była informacja o tym na blogu 17.02, w pudełku z konsolą i w salonach o tym mówili, a także o tych co dostali 24.02 informację o możliwości doładowania za 90zł, a Play później stwierdził, że ta opcja była ważna tylko 22 i 23 lutego.

      Jak coś odpiszą, to wrzucę tutaj odpowiedź. Raportuj

  26. @Michaelius_pl napisał(a):

    Czy ja dobrze widze, ze wedlug regulaminu nie dostane Wipeouta bo kupilem konsole 22.02 na premierze zamiast czekać ani nie wykonalem mitycznego doladowania za 90 pln od razu bo nigdzie nie bylo podanej informacji, ze po 24 bedzie za pozno? Raportuj

    • Kris napisał(a):

      Jest dokładnie tak jak mówisz. Uważacie ze powinienem dopasować konto za 75 zł i może dostanę kod w ramach reklamacji czy odpuścić? Pa. Kupiłem 22 w saturnie Raportuj

  27. dawid napisał(a):

    Status zamknięcia:
    27.02.2012

    Data zamknięcia:
    27.02.2012

    Opis:
    Wpisz opis: Witam , chciałem poinformować że zostałem wprowadzony w błąd w jednym z waszych salonów , a mianowicie zostalem zapewniony przez sprzedawce w waszym punkcie ze dostane gre do ps vita wipeout 2048 jak podpisze umowe na abo longplay 69 + play online 39 , teraz okazało się że to bzdury …. proszę o rozwiązanie tego problemu … salon to dokładnie Mickiewicza 43/4B
    Sandomierz przez pana Dariusza A. Proszę o jak najszybszy kontakt

    Komentarz zamknięcia:

    Komentarz:
    Szanowny Panie,

    dziękuję za zgłoszenie dotyczące Promocji dla Konsoli PS VITA, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 24 lutego 2012 roku.

    W odpowiedzi chciałabym poinformować, że w przypadku przejścia z Oferty z Zestawem Startowym Play Online 9 zł na dowolną Ofertę abonamentową Play Online otrzymają kod promocyjny uprawniający do pobrania gry. Kod wysyłany jest za pośrednictwem wiadomości na skrzynkę odbiorczą konsoli.

    Nadmieniam, że aby pobrać grę, należy zalogować się na konto w Playstation Network, następnie wyszukać grę i postępować zgodnie z wskazówkami.

    W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową http://www.24.play.pl .

    Z poważaniem
    Karolina Zimińska
    Konsultant Obsługi Klienta Raportuj

  28. AJA napisał(a):

    Ja dostałem podobną odpowiedź. Odwołałem się od niej. Ważne, że mam na piśmie to co chciałem – czyli wyjaśnienie mojej sytuacji zaksięgowane przez Play. Teraz będę pisał dalej. Raportuj

  29. AJA napisał(a):

    I to uzasadnienie: "nie spełnia pan wymagań opisanych w regulaminie." Umowę podpisałem 22 lutego a regulamin wszedł w życie 24 lutego. Nie podpisywałem go, nie widziałem go, więc tyle mnie on obchodzi co nic. Raportuj

  30. dawid napisał(a):

    dzisiaj założę forum dla nas , prawdopodobnie bedzie zbiorowy proces Raportuj

  31. dawid napisał(a):

    prosze sie narazie wpisywac kto zostal oszukany a pozniej wam doradze co zrobic poniewaz ja juz mam prawie za soba 1 etap http://forum.psvita.net.pl/viewtopic.php?f=20&ampRaportuj

  32. dawid napisał(a):

    forum. psvita. net. pl /viewtopic. php?f=20&t=22 Raportuj

  33. Kris napisał(a):

    W salonie play doradca poinformował mnie ze jeżeli doladuje konto to dostanę grę. Ps. Kupiłem vite 22 w saturnie a doladowalem 27. Jeżeli wprowadził mnie w błąd zgłosze reklamacje Raportuj

  34. Paradiseee napisał(a):

    Witam ponownie byłem dzisiaj w salonie play i tam pan powiedział mi że jeśli doładuję konto kwotą 90zł do 1 marca bo wtedy by mój numer przestał być aktywny lub utrzymam aktywne konto przez 3 miesiące to otrzymam grę. Dlatego pytam ponownie i proszę o odpowiedź kogoś z play czy dostanę wipeout jeśli doładuję konto kwotą 90zł do 1 marca?? Pozdrawiam i proszę o szybką i rzeczową odpowiedź z wyjaśnieniem. Pozdrawiam. Raportuj

  35. NexT napisał(a):

    To co, doladowalem za 75 i muszę czekać 3 mieśki?? -.-
    Raportuj

    • Liviusz Livio napisał(a):

      też mnie to zastanawia. Skąd oni wzieli te 90zł?! Rozpakowałem konsole itp, była mowa o utrzymaniu 3 miesiecy, wiec deoladowalem za 75zł 24.02 …. czyli nic nie dostane? a tą karte z playa moge o kant dupy rozbic? ;]
      Raportuj

  36. kris napisał(a):

    paradisee mi odpisali tak:
    Witam,

    dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem poczty
    elektronicznej dnia 25 lutego 2012 roku.

    W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, że zgodnie z obowiązującym
    Regulaminem „Oferty Promocyjnej Gra WipEout 2048 w Play” skorzystać z
    niej mogą osoby, które od dnia 24 lutego 2012r. do odwołania zakupią
    zestaw składający się z mobilnej konsoli PlayStation VITA i Zestawu
    Startowego Play Online 9 zł w Ofercie Nowy Play Online na Kartę. Z
    przykrością stwierdzam, że w przypadku podpisania Umowy przed dniem 24
    lutego 2012 roku nie ma możliwości otrzymania bezpłatnej gry WipEout
    2048, ponieważ promocja zaczęła obowiązywać po tym dniu i nie obejmuje
    swoim zasięgiem Umów podpisanych przed tym terminem. Raportuj

    • Łukasz2 napisał(a):

      haha… zabawni są… to wreszcie mając abonament można dostać tego Wipeouta czy nie? :) Kupiłem już sam wersję pudełkową bo nie szkoda czasu i nerwów… więc pytam z ciekawości ;) Raportuj

  37. dawid napisał(a):

    hahaha…. tyle mam do powiedzenia …. sprawa powędruje dalej , odpisałem ze interesuje mnie w tym momecie zerwanie umowy , za duzo poswieciłem nerwów i czasu aby odpuścić za 30 zł Raportuj

    • dawid napisał(a):

      i jeszcze zaczli przepraszać hehehe po prawie 2 godzinach kłótni w salonie i 5 zgłoszeniach(przez telefon i internet) …. matko to jest naprawdę bezczelność Raportuj

  38. Templar napisał(a):

    Możesz jeszcze podać swój numer zgłoszenia? Przyda się jak nie będą chcieli nam kodu na grę przysłać, ja też taką samą odpowiedź dostałem 24.02, numer zgłoszenia 41117335. Raportuj

  39. Paradiseee napisał(a):

    41197765 nr zgłoszenia:) Ktoś stara się zrobić z nas idiotów!!! Ja nie odpuszczę zgłoszenie zrobiłem 26 lutego i dostałem odpowiedź ze dostanę wipeouta mimo ze kupiłem vite 22. Mam to na piśmie i ją dostane. Nie dam się wyrolować.
    Pozdrawiam wszystkich,
    Raportuj

  40. Marcin napisał(a):

    To kiedy w końcu otrzymam ten kod?
    Miał być do piątku, a jakoś go nie widzę.
    Doładowałem 22 II za 125zł. Raportuj

  41. Patryk Dzieża napisał(a):

    Czy ktoś z tutaj obecnych, który doładował konto za 90 zł otrzymał grę ? Jak tak to powiedzcie kiedy doładowaliście i po jakim czasie dostaliście kod. Raportuj

  42. Kris napisał(a):

    Witam ponownie. Pisząc jeszcze raz do play dostałem następująca odpowiedz;
    "Nr zgłoszenia: 41411824
    Data wpłynięcia do P4: 2012-03-02 15:34:38
    Data zamknięcia zgłoszenia: 2012-03-02 16:14:57

    Szanowny Panie,

    dziękuję za zgłoszenie otrzymane drogą mailową zrejestrowane 2 marca 2012 roku. Sprawa dotyczy gry "WipEout 2048".

    Informuję, że klienci, którzy zakupili 22 oraz 23 lutego 2012 roku (przed udostępnieniem Regulaminu Oferta Promocyjna Gra WipEout 2048 w Play) zestaw startowy składający się z mobilnej konsoli PlayStation VITA i Zestawu Startowego Play Online 9 zł w Ofercie Nowy Play Online na Kartę są uprawnieni do otrzymania kodu promocyjnego. Zgodnie z pkt. 4 regulaminu promocji:
    "W celu otrzymania promocyjnego kodu należy spełnić jeden z wymienionych poniżej warunków:
    a) Dokonać migracji z Zestawu Startowego Play Online 9 zł, który znajdował się w zestawie opisanym w
    pkt 1 niniejszego Regulaminu Promocji, na Ofertę Play Online z dowolnym Abonamentem albo;
    b) Utrzymywać Okres ważności połączeń Internetowych na Zestawie Startowym Play Online 9 zł przez
    minimum trzy pierwsze miesiące, od pierwszego zainicjowanego połączenia."
    Kody promocyjne będą przekazywane przez P4 za pośrednictwem wiadomości przesyłanych na skrzynkę odbiorczą konsoli raz w tygodniu. Kody można wykorzystać do 31 sierpnia 2013r"

    Nie wiem komu juZ wierzyć i kiedy i czy w ogóle dostanę gre. Jak uważacie? Raportuj

  43. MorfiTM napisał(a):

    Przykro mi PLAY ale wasza sieć nie zdaje egzaminu.
    Też zakupiłem wszystko też miałem takie same odpowiedzi na zgłoszenia:
    Pierwsze – 23.02.2012 – nr 41085304
    Drugie – 26.02.2012 – nr 41197610
    Trzecie – 01.03.2012 – nr 41349066
    Treść pierwszego i drugiego – Taka sama jak to co odpisali Paradissse 27.02.2012
    Treść trzeciego – w wielkim skrócie: you were trolled by PLAY, pay us and forget about the game!

    Więc wysłałem im dzisiaj pismo o treści:

    Sosnowiec dn. 02.03.2012r.

    P4 Sp. z o.o.
    Skrytka pocztowa 41
    02-671 Warszawa
    Reklamacja

    Dnia 22.02.2012r. zakupiłem konsolę przenośną PS VITA w wersji WI-FI+3G. W skład zestawu wchodziła Państwa karta Nowy Play Online na Kartę 9. Informacja na zawartych w pudełku materiałach przedstawiała, iż po doładowaniu karty kwotą 90,00 zł lub przejściu na ofertę abonamentową lub utrzymaniu ważności konta przez okres 3 miesięcy użytkownik otrzyma pełną wersję gry WIPEOUT 2048 na konsolę PS VITA.
    Dnia 23.02.2012r. doładowałem konto kwotą 30,00 zł i po kontakcie telefonicznym z konsultantem, który potwierdził powyższe warunki otrzymania gry WIPEOUT 2048 postanowiłem skorzystać z promocji. Dodatkowo wysłałem zgłoszenie o identycznej treści (nr zgłoszenia 41085304) gdzie otrzymałem identyczną odpowiedź.
    Dnia 26.02.2012r. znalazłem regulamin Państwa promocji, który NIE BYŁ dołączony do zestawu konsoli PS VITA, w którym widniała informacja iż promocja jest ważna dla osób które uruchomiły konto po 24.02.2012r. Napisałem kolejne zgłoszenie do Państwa (nr zgłoszenia 41197610), które ponownie nie informowało mnie o warunku aktywacji karty, dając mi fałszywą nadzieję, iż znacie Państwo problem, i data aktywacji nie jest jednak warunkiem.
    Dnia 28.02.2012. o godz. 16:23 wykonałem kolejne połączenie na Państwa Infolinię (nr telefonu xxxxxxxxx) gdzie po raz piąty otrzymałem identyczne informacje, oraz zapewnienie, iż data nie jest problemem.
    Po takiej ilości zapewnień dnia 29.02.2012 dokonałem drugiego doładowanie na kwotę 60,00 zł spełniając jednocześnie jeden z 3 warunków otrzymania gry.
    01.03.2012r. wysłałem kolejne zgłoszenie (nr 41349066) z pytaniem odnośnie terminu i sposobu otrzymania gry. Odpowiedź negatywna była nie tym czego oczekiwałem.

    Mój problem nie jest odosobniony jak pokazuje strona http://blogplay.pl/2012/02/wipeout-2048-regulamin

    Niniejszym pismem w imieniu własnym wnoszę o:
    – Odpowiedź na pytania: Dlaczego, pomimo iż sprzedaż konsol rozpoczęła się dnia 22.02.2012, materiały dostarczone z konsolą nie informowały o rozpoczęciu się promocji dopiero 24.02.2012r., pracownicy państwa sieci mający swój punkt w EMPIKU, w Katowicach na ulicy Piotra Skargi 6 potwierdzali iż promocja jest aktywna od dnia 22.02.2012r. co spowodowało dużą sprzedaż wersji 3G konsoli PS VITA?
    Dlaczego dopuszczają się Państwo tak rażącej niekompetencji i śmiem powiedzieć okłamywania klientów?
    – Rozpatrzenie pozytywnie mojej reklamacji poprzez przesłanie na adres e-mail morfitm@wp.pl kodu pozwalającego na pobranie pełnej wersji gry WIPEOUT 2048 lub przesłanie na podany powyżej adres karty pamięci z w/w grą.
    – W przypadku braku wydania gry WIPEOUT 2048 domagam się zwrotu poniesionych kosztów w wysokości 90,00 zł (doładowanie konta) oraz 15,61 zł (koszty połączeń telefonicznych na państwa infolinię) oraz 1500 zł (koszty utraty czasu oraz nerwów) czyli kwoty 1605,61 zł na numer konta xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx.

    Brak odpowiedzi na powyższe pismo w terminie 30 dni oznaczać będzie, iż zgadzają się Państwo z przedstawionymi racjami, oraz iż zobowiązują się Państwo do przesłania kwoty 1605,61 zł na podany powyżej numer konta.

    Z poważaniem MorfiTM

    Pismo nie podziała? To złożę sprawę do sądu. Nagrania rozmów, zrzuty ekranu zgłoszeń oraz gotowość zeznawania świadków już mam przygotowane. PLAY nie będzie pierwszy, z którym będę się sądził i z którym wygrałem. Raportuj

  44. Templar napisał(a):

    Piszcie na forum@play.pl, napisałem w czwartek i po kilku godzinach dostałem SMS-em kod na grę.

    A jak wspominałem, ja doładowałem za 90 zł 24.02, tak jak mnie tego samego dnia poinformowano mailowo, kilka zgłoszeń poszło przez Play24 i oczywiście za każdym razem totalna olewka, ale w w końcu napisałem na profilu Play4U na FB, poprosili, abym napisał maila i już mam Wipeouta :D Także Wy też piszcie, mam nadzieję, że każdy dostanie swój kod. Raportuj

  45. Lukasz Oczkowski napisał(a):

    a w play jak byl balagan z promocjami tak nadal jest. co innego na informacji w pudelku, co innego w regulaminie na ich stronie.
    Nie wiadomo :

    – dlaczego promocja jest od 24.02 jesli konsole z zestawem playi informacja o wipeout sa sprzedawane od 22.02 ?
    – skad wzielo sie to 90 zl ? i dlaczego tylko 22.02 i 23.02 ?
    – czy jak doladuje sie karte na kwote 75 zl (przedluza o 90 dni = 3 miesiace) to dostanie sie kod odrazu , czy po 3 miesiacach czy moze w ogole sie nie dostanie "bo cos tam…" ?

    Na stronie play, tutaj na blogu czy nawet regulaminie brak jest wystarczajaco informacji a rzecznik zamiast rozwiac watpliwosci to raz a dobrze i rzeczwowo to olewa nas i bierze sie za trolowanie w stylu "no comments".
    Od kilku lat oberwuje bacznie poczynania tego oto rzecznika i chyba nie jestem sam w tym, ze zniechecil mnie bardzo do sieci play – nie odpowiada rzeczowo (o ile w ogole odpowie bo to rzadkosc) , troluje i prowokuje.
    Zamiast opisac tutaj dokladnie co maja zrobic klienci ktorzy kupili konsole w okresie od 22.02 do 24.02, przeprosic za balagan to wrzuca link do regulaminu promocji i uwaza ze jest po problemie. Raportuj

  46. MorfiTM napisał(a):

    Templar, a jesteś w stanie przesłać screena tej wiadomości (z zamazanym kodem oczywiście)? Bo ja po godzinie spędzonej na telefonie, paru zgłoszeniach otrzymałem jedynie informację, że jak nie pójdę do ich biura i nie udostępnie swoich danych to o rozpatrzeniu sprawy mogę zapomnieć, a tutaj niby tak bez problemu Ci wysłali.

    Może się mylę, ale wydaje mi się to podejrzane Raportuj

  47. Urynian napisał(a):

    Vite kupiłm 22-ego. Tego samego dnia aktywowałem SIM. 29-ego doładowałem za 75 złoty na 90 dni. Dzisiaj otrzymałem wiadomość na konsole z kodem do pobrania Wipeouta.
    Zaznacze że nie monitowałem do Play w tej sprawie.
    Dzieki. Raportuj

  48. Ona napisał(a):

    Co to znaczy ze aktywowales? Po prostu wsadziles do konsoli czy co? Raportuj

  49. Tomek napisał(a):

    Witam,
    Zasililem karte sim przez internet. Czy jak nie mam telefonu to kod przyjdzie mi prosto na konsole? I jak tak to gdzie go znajde? Z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam Raportuj

  50. Kris napisał(a):

    Powinienes dostać wiadomość na konsole. Pojawia sie w prawym górnym rogu w powiadomieniach. Możesz rownież wejść w ustawienia, ustawienia sieci, powiadomienia od operatora.
    Ps. Ktoś jeszcze, kto kupił konsole 22-23 lutego a doladowal konto pózniej za 75 lub 90 zł dostał kod na wipeout? Wyslijscie sceeena. Ja jeszcze nic nie dostałem, choć minęły juZ 3 tygodnie. Raportuj

  51. Zbychc napisał(a):

    to w końcu jak jest, czy play zdecydowało się sypnąć kodami żeby załagodzić sprawę, czy teraz każdy kto doładuje konto dostanie od razu wipeouta i jeśli tak to czy trzeba doładować za 75 czy za 90 zł? Psv kupiłem w marcu, a startera jeszcze nie aktywowałem więc jak teraz doładuję konto to dostanę grę natychmiast ? No i czy ktoś z play wyjaśnił już coś w tej sprawie albo czy zamierza? jeśli play nie zamierza nic uściślić w regulaminie to po prostu zmienię operatora.Raportuj

  52. Tomek napisał(a):

    Ja zaladowalem 6 dni temu za 75 zl i przedluzylo mi na 3 m-ce wiec jest zgodnie z regulaminem. Jesli do jutra nie dostane kodu (minie tydzien, a przesylaja raz w tygodniu), oczywiscie pisze skarge do Play'a. Btw. jestem w abonamencie w Plusie jeszcze 2 m-ce i mialem sie przerzucic na Play, ale jesli spieprza moja pierwsza z nimi sprawe i bede sie musial z nimi uzerac to napewno do nich nie przejde… Raportuj

  53. […] Regulamin Promocji :Oferta Promocyjna Gra WipEout 2048 w Play BlogPlay Tags: play gsm, psn, Wipeout 2048 […]Raportuj

  54. Fryzjer napisał(a):

    Witam. Ja mam taki problem:

    Kupilem PSVITE w Mediamrkt, z karta PLAY, i praktycznie od poczatku nie dziala mi 3G. za kazdym razem jak probuje sie polaczyc z internetem przez 3G wyskakuje blad. Wlozylem karte do zwyklego telefonu i jak probowalem wykrecic jakikolwiek numer, to uslyszalem ze moja karta jest zablokowana. jak zadzwoniełem na infolinie PLAY to mi powiedziano ze najpewniej costam sie stalo z karta i ze powienienm pojsc do salonu podac swoje dane i mi to rozpatrza jako reklamacje. teraz nasuwa sie pytanie, czy jezeli pójde do salonu, podam dane (choc niechetnie, przeciez nie oto chodzi w kartach pre-paid…), moja karta zoastanie odblokowana, i doladuje sie na te trzy miesiace, to czy dostane ten kod na Wipeouta? Raportuj

  55. Zbychc napisał(a):

    @tokmek i jak, wysłali ci kod? jak nie to spróbuj wysłac maila do pomocy playa albo napisz na play4u. czytałem na paru stronach, że kilka osób po tym dostało grę. Raportuj

  56. Tomek napisał(a):

    @Zbychc – niestety pisalem z 3 razy, dzwonilem.. upieraja sie przy swoich 90 zl. Rece mi opadaja, chcialem po ludzku dojsc do sedna tej sprawy i zadaje pytania dlaczego tak jest skoro: 1. nie ma tego w regulaminie i 2. za 75 zl tez przedluza na 3 m-ce? Niestety nie potrafia mi odpowiedziec. Totalna niekompetencja. Teraz zadalem pytanie czy jak doladuje dodatkowo za 20 zl to czy dostane kod (wiecej mnie to nerwow kosztuje niz te 20 zl). Jesli i teraz dostane odp. negatywna to kieruje sprawe do sadu. Tak naprawde mysle ze powinien pojsc pozew zbiorowy. Raportuj

  57. Zbychc napisał(a):

    to trochę dziwne bo czytałem na paru forach wpisy ludzi, którzy podostawali już po kilku dniach od doładowania za 75. mam nadzieję, że chociaż co do tych 90 nie będzie kłopotów. jeśli chodzi o pozew zbiorowy to pare komentarzy wyżej jest link do tematu, w którym można się zgłaszać, ale sądzę, że sąd niewiele tutaj może w sytuacji kiedy regulamin jest tak mało szczegółowy. większe szanse na wywalczenie czegokolwiek są raczej w urzędzie ochrony konsumenta, gdzie można złożyć skargę na playa za dezinformowanie klientów. Raportuj

    • Tomek napisał(a):

      Odspiali mi, ze sami sie gubia w zeznaniach i juz 75 zl wystarczy ale kod dostane po 3 miesiacach jak bede utrzymywal polaczenia… – rece i nogi mi opadly…, zaladowanie za 75 zl oznacza ze z gory bede utrzymywal polaczenia. Nie rozumiem jednego – dlaczego oni tak zaciekle walcza o to zebym nie dostal kodu, skoro zrazaja przez to klientow? Gdzie tu jest jakis sens? Zyskaja ode mnie, czy kogos innego te 75 zl, ale straca kilkaset, bo klient sie od nich odwroci… a nie jestem sam w tej walce. To dziala jak postep geometryczny – dzis ja, jutro 2, potem 4, 8 i 16 osob nie podpisze z nimi umowy…. to sa ogromne straty przez jedna glupia upartosc… nie dziwi mnie czemu w Polsce jest jak jest. To jest kompletnie pozbawione logiki…. a jesli chodzi o UOK to mam go prawie pod domem i zawitam tam jesli sprawa nie zakonczy sie pomyslnie do konca miesiaca. Naprawde chcialbym zeby to sie skonczylo pozytywnie, bo nie lubie konflikotwych sytuacji, ale widocznie PLAY tego nie chce…. no coz. Raportuj

  58. Zbychc napisał(a):

    playowi chodzi głównie o to aby podpisywać z nimi umowy abonamentowe, bo z tego mają najwięcej kasy. prawdopodobnie chcą zniechęcać tymi 3 miesiącami do umów na kartę, bo przez nie klient nie jest uwiązany do operatora.Raportuj

  59. Zbychc napisał(a):

    wygląda na to, że z tymi 90 złotymi to też oszustwo. tydzień temu, w niedzielę doładowałem konto właśnie za 90, a do dzisiaj (poniedziałek) gry nie ma. spróbuję jeszcze wysłać maila, ale skoro kody są wysyłane z automatu to znaczy, że najpewniej nie dostanę :/Raportuj

  60. Zbychc napisał(a):

    no fajnie, 3 dni temu wysłałem maila. dzisiaj na vite dostałem wiadomość: oceń rozwiązanie problemu przez konsultanta play wysyłając cyfrę(…) Nic więcej! żadnego kodu ani odpowiedzi nie dostałem tylko to. również na e-maila się nie odezwali.Raportuj

  61. Kris napisał(a):

    A czego sie spodziewałes? Kodu na pewno nie dostaniesz. Jest to przykre ale niestety prawdziwe. Raportuj

  62. Zbychc napisał(a):

    spodziewałem się chociaż jakiejś odpowiedzi,a nie toralnego olania sprawy.Raportuj

  63. Zbychc napisał(a):

    CUD! Zaprawdę powiadam cud. właśnie dostałem kod!Raportuj

  64. Kiero napisał(a):

    Witam
    Czy jeśli kupiłem starter "nowy play online" za 9 zł i doładuje go 3 x 30 zł to dostanę kod do weipout'a czy nie?
    Bo nie wiem czy czasem nie zrobiłem wtopy…
    Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź. Raportuj

  65. Zbychc napisał(a):

    najlepiej doładuj starter, który był razem z psv za 90zł przez play 24. innych starterów promocja chyba nie dotyczyRaportuj

  66. Tomek napisał(a):

    W koncu, po 3 tygodniach dostalem kod. Juz sie w sumie poddalem i postanowilem spokojnie poczekac te 3 m-ce, ale kod przyszedl. Zaznaczam, ze doladowalem za 75 zl. Wnioskuje z tego, ze kody wysylane sa z automatu, ale bardzo nieregularnie. Takze chyba trzeba troche cierpliwosci, zeby go otrzymac… pisanie maili do pomocy technicznej nie daje tu nic – oni nie maja wplywu na to czy kod przyjdzie czy nie – w odpowiedzi zacytuja tylko kawalek regulaminu i cos tam jeszcze malo istotnego. Takze zycze powodzenia i cierpliwosci! Raportuj

  67. Marek napisał(a):

    Co z osobami, które kupiły Vite 22 lutego i doladowaly konto za 75 zł w późniejszym terminie? Raportuj

  68. Kiero napisał(a):

    To znów ja, otóż sprawa dokładnie wyglądał tak.
    Wziąłem konsolę PSV 3g/Wifi na abonament w playu oraz kupiłem osobno karte play online za 9 zł i doładowałem ją kwotą łączną 90 zł (3 x 30 zł)
    Dlatego pytam czy dostanę ten kod czy nie.Raportuj

  69. Kris napisał(a):

    Nie dostaniesz. Promocja dot. Tylko starterow dołączonych razem z vita i zakupionych poza salonem playRaportuj

  70. Ks napisał(a):

    Wiadomo ku kto dostanie a kto nie? Kupiłem 22 lutego w media markt i doladowalem za 75 zł 39 dostanę czy nie?Raportuj

  71. Go napisał(a):

    elou.
    temat ucichl ,a mnie robia w bambucho.
    od m-ca nie dostalem vouchera,a doladowalem za 75zyla,czyli spelnilem warunek utrzymania waznosci konta przez 3 m-ce.
    niejaki michał stępiński z bok,twierdzi/w sposob,ktorego nie bede tutaj komentowal /ze utrzymanie = korzystanie i dostane voucher po uplywie 3 m-cy!
    to niby dlaczego inni dostaja po 2 dniach od doaldowania za 75?Raportuj

  72. To jest jawna kpina doładowałem konto za 95 złoty czekałem tydzień na kod na grę i nic następnie znów zadzwoniłem do BOKu zostało mi oznajmione ze muszę poczekać po złożeniu powiadomienia 48 godzin maksymalnie tydzień dzwonię po tygodniu zgłosić następne zawiadomienie od pani konsultantki dostaję informację że mogę odebrać kod w salonie play natychmiastowo albo zadzwonić na dział techniczny a więc dzwonie a pan konsultant mówi że muszę przejść na abonament żeby zgłosić zawiadomienie po czym przyjmuje i oznajmia że rozpatrzą to w terminie do 30 dni a ja się pytam: ile mam czekać skoro napotykają mnie same problemy nie z mojej winy w tym przypadku????!!! i po 3 żenujący jest fakt wciskania komuś na siłę abonamentu tym bardziej że jeden już mam. Pozdrawiam Play’a serdecznie:) Teraz już wiem z jakiej oferty napewno w przyszłości nie skorzystam…Raportuj

  73. No cóż okazało się w międzyczasie ze pan konsultant przyjmujący zgłoszenie mnie delikatnie mówiąc oszukał bo zgłoszenie nie pokazało się w rejestrze tzn. na moim koncie założonym na stronie PLAY, zostałem powiadomiony że muszę zarejestrować swoją kartę prepaidową poszedłem do salonu PLAY w mojej miejscowośći wytłumaczyłem dokładnie o co chodzi obsługującemu tam salon panu a on stwierdził ze pierwsze słyszy i się dziwnie na mnie gapił:))) (pewnie dostał te pracę po znajomości) no i dalej tak po rejestracji karty zadzwoniłem znów do BOKu przyjęto następne zgłoszenie i teraz pewnie będe czekał 30 dni na rozpatrzenie a pózniej i tak otrzymam figę z makiem a nie kod na grę na szczęście już mi nikt nie wciskał przejśćia na abonament a wogóle to panom konultantom gratuluję znajomośći tematu bo co telefon to inna informacja a to niezarejestrowany uzytkownik sieci a to że abonament trzeba mieć a to że za mała kwota doładowania a to że nie upłynęło 3 miesiąće żenada:) widzę ze temat dawno nie odświerzany czyżby konole z karta PLAY sie nie sprzedawały , a może tylko mnie się tyczą takie problemy? Nauczcie się czytać własne regulaminy i promocje panowie konsultanci. A i chciałbym pochwalić panią z która 2 razy miałem okazję rozmawiać miała lepsza wiedzę w temacie spraw gier i konsolowych niż 3 panów z którymi miałem przyjemność rozmawiać chwali się. Koniec końców oceniłem wszystkie moje konsultacje na 6 bo domyślam się ze to całe zamieszanie wynika z polityki firmy…Raportuj

  74. Po wszystkich przejściach nareszczie dostałem upragniony voucher na grę….oj ciężko było…najciekawszym momentem w całej sprawie była totalna niewiedza o tejże promocji pana który obsługuje salon Play w Gryfinie.Raportuj

  75. Piotr napisał(a):

    Cholera jasna, doładowałem za 90zł w salonie, jakieś 2 miechy temu i nic ku**a. Co mam do cholery robić?!Raportuj

  76. Sentencja napisał(a):

    Ja doładowałem konto za 75zł gdzie po tygodniu jak to u kolegów powyżej nie otrzymałem żadnego kodu. Więc dzwonie do BOKu i pan mówi mi, że taki kod mogę otrzymać dopiero po 3 miesiącach utrzymania konta jako aktywne.
    Moje pytanie brzmiało: „Czy nie jest adekwatnym to iż doładowałem konto za kwotę która wydłuża mi ważność konta o 3 miesiące (75zł)nie jest tym samym co utrzymanie konta na przez 3 miesiące?”
    On na to: „nie”.
    Ja na to: „Ale to jet to samo. Bo przecież nawet gdy kartę wyrzucę do kosza to nikt nie może mi tego konta wyłączyć do puki nie straci ona ważności”
    On na to: „No tak”, Ja na to: „Więc to jest to samo”,
    On: „Nie”. Więc moje pytanie: „Gdzie jest to napisane w regulaminie, że otrzymam kod dopiero po 3 miesiącach?”, Czyta mi punkt 4-b.
    Ja na to: „Ale tam nie jest napisane, że po 3 miesiącach”,
    On: ” Ale trzeba utrzymać aktywność konta przez 3 miesiące”,
    Ja: „To tego dokonałem doładowaniem za 75zł które przedłuża ważność (moim zdaniem ważność=aktywność) konta na 3 miesiące”,
    On: „Nie, może się pan odwoływać od tego”.
    Cool.
    Zastanawiam się ile mają zysku za takie kręcenie wałków. Znajomi mówili mi że Play to ściema i kant. Ja mówiłem co wy gadacie. Teraz wiem, że wiedzieli co mówią. Również pozdrawiam Play. :)Raportuj

  77. karmelciastoczekolada napisał(a):

    Jak skończyły mi się środki na koncie, ale nie ważność konta to mam szansę dostać Wipeout czy już niestety nie?Raportuj

  78. Todo napisał(a):

    Witam,
    Kupiłem taki zestaw z kartą Play czy jest ta promocja jeszcze aktualna…?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty