Zakupy na stronie Play.pl [ankieta]

Udostępnij

Wiemy, że kupujecie nasze oferty (nic dziwnego – są świetne). Zastanawiamy się z czego wynika różnica między ilością dokupywanych ofert w salonach i w internecie. Zgadujemy, że coś Was powstrzymuje przy dokonywaniu zdalnych transakcji. Dlatego przygotowaliśmy ankietę. Wyraźcie swoją opinię i zbawcie świat (dokupowania przez internet, ale zawsze)!

Zapraszam do wypełnienia ankiety.

PS.

Wieczorem ogłosimy konkurs, w którym nagrodą będzie biały HTC Wildfire S!

Autor: Marcin Gruszka

Zobacz więcej

107 KOMENTARZE

  1. Ankieta wypełniona. Osobiście jestem fanem załatwiania spraw przez net (bo to nie tylko zakupy, ale np. wysyłanie PITów), w ten sposób jest szybciej. łatwiej i na ogól taniej. Ameryki nie odkryję: musi być sporo taniej żeby zachęcić ludzi do tego. Bierzcie przykład choćby z banków: przelew przez net na ogół za darmo, przelew w oddziale płatny (czasem nawet słono płatny), prowadzenie rachunku internetowego za darmo, zwykłego już płatny, itp.

  2. ROTFL – pamiętając o poprzedniej ankiecie (a raczej jej długości) zdziwiło mnie, że ta po 3 pytaniach już się zakończyła :D

  3. Przedluzylem umowe przez neta 10.02 (ofera z telefonem) i do dzisiaj czekam!!! troche dziwne bo okres realizacji trwa 14 dni!!!

  4. W moim mniemaniu wasze oferty nie tylko nie są świetne, ale są coraz gorsze, ale nie o tym.

    Nic dziwnego, że ludzie maja opory. Wielu z nas już się kiedyś nacięło na eshopach i propozycjach telesprzedawców (których nie wiadomo czemu nazywacie konsultantami). Ja po przygodzie jaka miałem w Erze nigdy z żadną firmą nie zawrę umowy przez internet ani przez telefon.

    Ponadto proszę wpisać w Google hasło "eshop Play" to już się Pan dowie dlaczego ludzie mają opory przed załatwianiem spraw przez internet.

  5. Może chodzi o empatię względem konsultantów – gdybyśmy wszystko kupowali przez internet, ci biedni sprzedawcy nie mieliby wcale prowizji. ;)

  6. ja juz w eshopie nic nie kupie bo potem mam przewaznie zamowienie anulowane eshop macie mocno niedopracowany

  7. róbcie zakupy przez eshop, ludzie w sklepach już czekają na wyjaśnianie błędów na umowach i wyjasnianiu co się kupiło i dlaczego miały byc minuty, a są jakieś pakiety złotówek, dlaczego atywacja niby 1 zł,a na fakturze jest 49, dlaczego są dodatkowe usługi płatne, a nikt ich nie chciał i dlaczego zamiast aneksu przyszedł nowy telefon :)

    zakup sprzętu przez internet ok, ale nie podpisywanie umowy na swiadczenie usług! kredyt przez telefon byście wzieli? :)

    • Ja będę tak przedłużał umowę bo chcę dodatkowo 20 minut co miesiąc gratis zawsze to coś mam znajomych którzy tak podpisywali umowę lub przedłużali i obyło się bez problemów :)

    • Ja nawet samochód kupiłem przez telefon. Jestem spod Warszawy a kupiłem go w Gdańsku, bo Warszawka nie chciała mi dać takiego upustu. Ludzie , w czym widzicie problem? Ja myślałem, że to ja jestem zacofany, bo starszy od ministra Nowaka o 4 lata, że jestem niereformowalny dziadek co nie wie co to APN czy jakoś tak a tu paczcie, czary dziwy…..

  8. Rozmawiałem niedawno z waszym konsultantem przez telefon i wydawało mi się że rozmawiam z 15- latkiem, który na siłę wciskał mi se xperie x8.

  9. przedłużałem (próbowałem) umowę przez play.pl – powypełniałem co trzeba, czekam…. czekam…. czekam… czekam…. skontaktowałem się play4you (dzięki kolejny raz) i dopiero ktoś się raczył odezwać. poszło błyskawicznie.

  10. Fakt że poziom obsługi zdalnej w tym e-shopu Playa jest ŻENUJĄCY!!! Ginące i anulowane zamówienia to tylko wierzchołek góry lodowej! Już lepiej w salonie szybko załatwić. Można by się zastanawiać gdyby były tańsze telefony a nie miliony niepotrzebnych minut tylko lepiej rabat na abonament. Inaczej będziecie płakać i płacić pośrednikom! A w Play masz drożej przez internet!!! Popatrzcie na ceny dla przedłużających! Drożej niz w cenniku pdf i sklepie rzeczywistym. W zeszłym miesiący próbowałem przedłużyć umowę w taryfie za 79 – w e-shopie NeoV 149 zł a w PDF i salonie 29 zł!!! Dopiero po paru tygodniach to naprawili – wstyd! Takie rzeczy t tylko w Play!

    • Nie podoba Ci się oferta to przejdź na Fresha.
      Szansa na nowe abonamenty jest tylko wtedy gdy Play w statystykach odnotuje odpływ klientów do prepaid.

  11. Myślę że dodatkowy rabat na abonament na pewno skłoniłby niejednego do zakupu przez internet! Ewentualnie tańszy telefon lub krótsza umowa. Bo minut w abonamentach macie nie do przejedzenia więc dodatkowe 100 przez parę miesięcy naprawdę na nikim nie robi wrażenia!

  12. Za polecenie dajecie 50 zł. Wystarczyłoby dać tyle rabatu/bonu przy zakupie przez sieć czy to na telefon czy na abonament na konto. I już ludzie by wybierali zakup przez internet. Inaczej jak nie ma dodatkowych rabatów to każdy idzie do salonu przynajmniej ma gdzie wrócić w razie kłopotów z nowo zakupioną zabawką!

  13. Ja wam powiem dlaczego – bo macie za dużo abonamentów!
    Kiedyś było prosto – brałeś One Play, LongPlay czy inne cudo (a było zazwyczaj 1 lub dwa do wyboru ) i wybierałeś tylko wielkość abonamentu.
    A teraz ? Niby All Inclusive…. ale wariantów to my mamy dziesiątki…
    Jak chce przedłużyć to mam do wyboru kilkanaście abonamentów z końcówkami FIX, MAX, bez telefonu, Blackberry itd… (Nie wspominam o abonamencie "Stan Darmowy" który mimo wszystko jakoś się ostał… )
    Jest jeszcze dużo więcej rzeczy, sam sposób i filozofia działania witryny… ale muszę pisać prace przejściową :)

    • Właściwie to dobrze, że jest większa możliwość personalizacji oferty.
      System wyboru powinien być bardziej skoordynowany, ustawiasz abonament jaki Cie interesuje oraz preferencje i wyskakuje Ci konkretna taryfa + małe porównanie z innymi.

      Ale jak widać na to muszą wpaść blogowicze, a nie kadra zajmująca się właśnie tymi sprawami ;)

  14. Ale się rozpisałem w tej skromnej ankiecie, wydawało mi się, że ludzie raczej preferują dokonywanie zamówień zdalnie, a tu ot :)

  15. juz wole telesprzedaz.replay na mix tak zrobilem.kurier-no poszło.kilka razy zamawialem darmowy starter by sprawdzic ten eshop.szału nie ma,podobnie jak w plusie-tu chyba orange i ptc o wiele lepiej sobie radzą.badajcie pytajcie.za rok ocenimy

  16. Dziwią się, że przez e-shop mało sprzedają. A co można kupić jak przeważnie NIC nie ma… Człowiek musi tyrać do salonu bo albo fon niedostępny i nikt nie wie kiedy będzie albo sami anulują zamówienie po dłuuugim czasie oczekiwania.
    Poprawcie obsługę e-shopu i dbanie o dostępność telefonów a na pewno będzie lepiej.

    • Nie wiem, skąd te narzekanie na e-shop, ja jak coś chcę to zawsze wynegocjuję i zawsze się wszystko znajdzie xD No, były wyjątki, ale życie – przy takim nakładzie zajęć każdy ma prawo do niedopatrzeń, ostatnio nie mogę się doczekać Netbooka, cały czas niedostępny i nie wiadomo kiedy będzie, ale jeszcze cierpliwość mi się nie skończyła :)

  17. ja zamawialem w sklepie internetowym bylo szybko sprawnie i pomyslnie jutro przywita mnie kurier z nowym sprzetem

  18. Rok temu chciałem wziąć play online przez internet. Niestety pani z eshopu tak zamieszała, że już sam nie wiedziałem czy wystarczy mi ksero dowodu czy chcą jeszcze zaświadczenie o zarobkach. Olałem darmowy 1 GB i wziąłem 7 GB za 39 zł w salonie. Ciekawe jak będzie wyglądało przedłużenie umowy…:P

  19. Kiedy pojawią się jakieś abonamenty dla osób, które nie potrzebują 120 minut miesięcznie, a prepaid nie byłby dla nich wygodny. Lepiej mieć wszystko w cyklu miesięcznym, niż pamiętać daty ważności każdego pakietu, usługi, itp. Dobrze, że nie trzeba pamiętać o ważności konta (bo jest roczna). Ale ta zabawa w doładowywanie i włączanie pakietów mnie wnerwia.
    Nie rozumiem tego, że żaden operator nie ma już abonamentu niższego niż 29zł (warunki ogólne).
    Jeszcze jedno – dlaczego tylko klienci biznesowi mogą podpisywać umowy na czas nieokreślony?

      • 19 zł jest w promocji.
        Po drugie dlaczego jedyna taryfa, w której można zawrzeć umowę na czas nieokreślony to LP1?
        Dlaczego w "normalnym" abonamencie" zmuszacie klientów do podpisywania umowy na co najmniej rok?

  20. Od kilku dni próbuję zmienić ofertę z Lubię To! na normalny Fresh i za każdym razem na stronie Play24 każą mi skontaktować się z BOK, a przez kody jest informacja, że będzie tak dopóki mam nieaktywne konto, a konto aktywne jest na pewno. W call center standardowo nic nie wiedzą, więc zmarnowałem tylko 1,5 zł. Miał ktoś podobny problem? Trzeba będzie powrócić do poczciwego Orange…

          • To jest typowo komercyjne podejście i sami tego chcieliśmy. Robi się tanią obsługę, usługę i gdzie można tnie się koszty. Tylko nikt nie pomyśli, że za jakiś czas nie będzie komu kupować usługi czy towaru bo pracownik będzie na tyle drogi, że zastąpi go automat pod każdą postacią.

            Utopia ?

            Wątpię, nie ten gatunek ;]

            • Nie utopia tylko wygoda.
              Ja od dawna tankuje benzyną tylko na stacjach z automatycznym dystrybutorem.
              Szybko, łatwo i przyjemnie, a do tego nie muszę rozmawiać ze sprzedawcą, który na "normalnej" stacji benzynowej stara mi się jeszcze wcisnąć płyn do spryskiwaczy, karty rabatowe i inne pierdoły.

              • To nie jego wina, że stara Ci sprzedać towar. Wspomnisz moje słowa jak podjedziesz kiedyś do bezobsługowej i będziesz musiał zobaczyć 10-30 sekundowy spot na temat dodatkowej oferty, a że tak będzie mogę Ci zagwarantować :)

                Zresztą sens jest w tym, że kiedyś i Ciebie może zastąpić automat – bez względu na to jaką pracę wykonujesz. I wtedy kto kupi paliwo ? :)

                • To wszystko nie ma sensu. Ja wolę kontakt z żywym człowiekiem zawsze można pożartować. Zagadać atmosfera się rozluźnia. Jak jest fajny sprzedawca albo lepiej sprzedawczyni :) to już w ogóle dużo lepiej się podpisuje umowę.
                  To co piszę Prowokator jest prawdą jednak to jest straszne niebawem usiądziesz w toalecie a na papierze będą nadrukowane reklamy. Wszechogarniająca reklama nie jest niczym dobrym ludzie mają już jej po dziurki w nosie.

                • Prowokator, a czy ja mówię, ze to jego wina?
                  Przecież doskonale wiem, że on ma nad sobą szefa, który ma nad sobą szefa, który ma nad sobą szefa i że jego praca zależy od tego ile sprzeda tych piep*** spryskiwaczy i ile wciśnie kart rabatowych. Tyle, że ja po prostu nie mam ani czasu ani ochoty tego wysłuchiwać.
                  Jak na bezobsługowych będzie trzeba obowiązkowo słuchać reklam, to kto wie może wrócę na stacje tradycyjne.

                  Cóż, być może nas wszystkich kiedyś zastąpią maszyny, ale jak już nikt nie będzie pracował i nikt nie będzie mógł kupić benzyny to największy problem będą mieli producenci.

  21. Cuś wam ta ankieta nie działa! Zamiast niej jest: "Opss… wystąpił problem". To tak jak z waszym Play24 i USSD! Święto jak wszystko działa!

  22. Gruszka chyba w ogóle nie czyta tego bloga bo by wiedział dlaczego nie kupujemy online. Wystarczy poczytać ale to chyba zatrudne !

  23. Ankieta już nie działa, więc odpowiem teraz. Chcę przedłużyć abonament przez internet ( robię tak od kilku lat np. w TP ), ale Play mi to uniemożliwia. Po pierwsze – ceny telefonów. Pytałem kilka razy na tym blogu, ale nikt nie raczył odpowiedzieć – dlaczego ceny telefonów zamawianych przez internet są wyższe niż w cenniku? Druga sprawa – dostępność telefonów. Prawie nic nie ma a czasami jest tak, że jest opcja dodaj do koszyka i dopiero później komunikat, że zamówienie nie może zostać zrealizowane. Wystarczy?

  24. A ja mam pytanie – gdzie można sprawdzić stan zamówienia ? Niby w mailu dostałem info,że historia zamówienia, ale ni cholery nie wiem,gdzie to znaleźć i robi się klop

  25. heh, nie ma to jak wrodzona skromność….

    Niestety, Panie Marcinie, w tej sieci wcale nie jest różowo :)

  26. W imieniu swoim jak i innych klientów Play chciałem serdecznie podziękować, za Pana słowność, jak i nasz poświęcony czas.
    Pozdrawiam

  27. W imieniu swoim i wszystkich blogowiczów i myślę ze nikt mi nie bedzie mial tego za zle serdecznie dziekuje za merytoryczny konkurs ,za slownosc ,za jasne uczciwe zasady ,ja w moim przypadku nie moge napisac ze stracilem czas bo zawsze siedze do pozna i jak nie bylo konkursu to trudno zycie trwa dalej ale to ze ludzie czekali bo wiem ze byli tacy jest wielce niestosownym posunieciem z waszej strony mozna bylo napisac chociaz male sprostowanie nie bedzie bo nie bo czasu nie mielismy wymyslec pytań itp sadze ze kazdy takowe jasne zasady by uznał i by bylo po krzyku ja nie mam zalu ale szkodzi mi ludzi ktorzy czekali.Najpierw niesprawiediwa ocena opisu aplikacji blogowicza jahu teraz to nie schodzcie na psy Prosze!!!!!! Dobranoc

    • Myślę, że przesadzasz – emotikona na końcu zdania nadaje wyrażeniu pozytywny charakter względem czytelnika.

      Może to zagmatwanie wyszło, ale ja tak tę kwestię rozumiem ;)

      (O, widzisz? Brzmi ładnie ^^)

  28. PLay to po prostu głupia firma.
    Traci klientów przez głupotę swoich pracowników w dodatku DYSKRYMINUJE OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE..
    Opiszę sprawę
    Siostra , inwalidka z niemożnością przemieszczania .
    zaginął telefon więc poprosiliśmy o zablokowanie nr i przesłanie nowej kart sim .Nr zablokowali ale nowej kart sim nie prześlą każą iść do salonu a salon 40 km ,albo upoważnienie przez notariusza który jest też 40 km od zamieszkania.
    Co ciekawe nie ma problemu z przesłaniem jak zakupi się abonament czy tel przez sklep internetowy.
    Czyli ma płacić za coś z czego nie może skorzystać !
    Pisałem do Pana Gruszki ale mnie olał .
    Mamy w Play 4 numery i na szczęście niedługo się kończą , za ten jeden siostra zapłaci bo nie ma innego wyjścia ale NIGDY więcej do Play ,choćby by był za darmo !
    Chamstwo i niekompetencja !
    Mogę zapłacić więcej u innego operatora ale nikt nie będzie nas traktował jak śmieci.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości