Tako rzecze rzecznik Play

cztery kropka zero

Ktoś ostatnio napisał, że odkąd na rynku mamy BIG 4 nic ciekawego się nie dzieje. Nie jesteśmy już małym operatorem, ale zapewniam Was, że wiemy jak podnieść poziom adrenaliny na rynku. Jeszcze tylko kilka dni. Przygotowaliśmy coś naprawdę fajnego! Mogę tylko powiedzieć, że nie będzie to kolejna biała sensacja czy kolejna aplikacja. Oczywiście planujemy transmisję live z konferencji w Och Teatrze. Jutro bladym świtem wysyłamy zaproszenia.

Komentarze

  1. Fan napisał(a):

    A konferencja a pro po nowej oferty, tj. taryf, czy może nowych telefonów jak biała Lumia 710 lub biała Asha 302 ?? :) Tyle chyba Pan Rzecznik może uchylić rąbka tajemnicy :p Raportuj

  2. sweezy napisał(a):

    ale coś dla Fresha, abonamentu czy internetu?;p Raportuj

  3. Fan napisał(a):

    A może nowa, lepsza oferta RePlay :p ?? Raportuj

    • P23 napisał(a):

      Raczej nie, wszak od dawna wszyscy nastawiają się na MNP i nowych klientów. Raportuj

    • Kasia napisał(a):

      Jestem za! Czy nowy Klient wnosi więcej niż stary, przedłużający umowę? Czy ja jak przedłużam umowę na abonamencie 24-miesięcznym za 79 zł miesięcznie daje mniej zarobić sieci niż nowy Klient, który bierze tą samą taryfę, na ten sam czas? Nie, a jako stały Klient chciałabym, żeby operator jakoś zachęcił mnie do przedłużenia umowy tak, żebym nie miała najmniejszych wątpliwości co do słuszności swojej decyzji o przedłużeniu umowy i nie rozglądała się po innych salonach. I zamiast kolejnej paczki minut na prawdę wolałabym zniżkę na telefon. Choćby 100 zł, skoro chciałabym wziąć telefon za 1300 zł ;) Raportuj

  4. bumcykcyk napisał(a):

    Wkoncu jakies male tyci tyci zapowiedzi konkretow.. Raportuj

  5. kyniugda napisał(a):

    Ja z trochę innej mańki …
    W zeszłym roku bardzo promowaliście system BADA i telefony z tym systemem ( sprzętowo super z resztą)

    Nie doczekałem się informacji , kiedy będzie aktualizacja do BADA 2.0 na S8530 – na S8500 była ponad miesiąc temu … Raportuj

  6. Przemo napisał(a):

    Ostatnio bez przerwy podnosicie poziom adrenaliny likwidując dobre promocje nie dając w zamian nic! Może nadchodzi wiosenna pobudka z letargu? Raportuj

  7. tl111 napisał(a):

    A ja się zapytam : ilu klientów lub blogowiczów , wg. waszych szacunków, czeka na powód tego "przypływu adrenaliny " ? Mnie bardzo ucieszyłoby uruchomienie Teleplay w protokule SIP na mojej bramce. To mi wystarczy. Raportuj

  8. Bandyto3xx napisał(a):

    Świetnie :d Nic tylko czekać ;)
    W sumie ciekawe co z tym Apple – mam nadzieje, że coś innego. Raportuj

  9. kyniugda napisał(a):

    4.0 to jakiś nowy fon pewnie z andkiem 4.0 – z ceną z kosmosu ?
    Mój brat, były tester Play właśnie odszedł do Orange- pokazaliście mu brak Neo V i dobrej oferty RE – to były jego 5 i ostatnie urodziny w Play – generalnie dostał od Play fakulca
    No i dwa numery poszły do pomarańczowych …. Ciekawe, jak będzie za pół roku – ja też mam dwa numery …. Raportuj

    • Krzysiek Szymański napisał(a):

      Pewnie wprowadzą do oferty nowe telefony HTC z serii One. Raportuj

      • 3 lata w play napisał(a):

        Wlasnie ciekaw jestem co z HTC One V – wycenionego teraz na 1399zl. Znajac mam nadzieje ze bedzie to w miare tanie (jak na entry level phone) nie to co wyczyniaja z wildfire s.

        Czekam tylko na potwierdzenie mojej tezy wysokich cen w play – jak wprowadza serie One z ok cenami to zostaje jak nie to abo w orange, pa pa play ::P Raportuj

    • Pracownik Play napisał(a):

      I w orange dostał pewnie SE ARC S za 3 zł w abo 69 i 225 minut, w play miałby dwa razy więcej minut , rozmowy w sieci za darmo, tyle, że do telefonu musiałby dopłacić.
      Jak ktoś niewiele rozmawia/sms-uje to po cholere mu jakiś wypasiony tel?
      Najgorszy typ klienta to rozmwaia mało nie pisze sms internetu zero a chce SII za 1zł bo wkońcu jest 5 lat w sieci. To może wszyscy niezdowoleni niech pujdą do T-Mobile wezmą abo w granicach 100 zł i prawie każdy telefon za 1zł a do tego aż 120 min rozmów :)
      Play świadczy usługi a nie rozdaje drogie telefony . Raportuj

      • Adam napisał(a):

        A po co komu miliard minut które wliczone są w cenę telefonu… Raportuj

        • Pracownik Play napisał(a):

          Nie potrzebujesz minut to kup telefon na wolnym rynku :)
          Niektórzy mogli by sobie poprostu uświadomić, że sieć to nie organizacja charytatywna i nie rozda telefonu za 2 tyś w abo 29 z ł na dwa lata.
          Była ofert LP Telefon gdzie słuchawki były znacznie tańszcze i nie sprzedawała się ona jakoś szczególnie dobrze. Raportuj

          • D.4 napisał(a):

            Ale jedni mogą dać telefon za 3 złote, a drudzy nie i to jest właśnie wolny rynek, a przy tym oferta pomaranczowych jest dobra, rozmowy w sieci za darmo, 500 Mb, na pierwszy rzut oka mało minut, ale niewykorzystane przechodzą na kolejny miesiąc. Mi w Play zawsze przepadały minuty często więcej niż połowa. Wczoraj własnie skorzystałem on-line z tej oferty, ale czekam co pokaże Play, bo wciąż nie podpisałem umowy. Raportuj

          • Zwykły użytkownik. napisał(a):

            LP telefon nie sprzedawał sie jakoś dobrze pewnie dlatego, ze Wasi pracownicy mieli zakaz informowania o tej taryfie, a potem maksymalnego zniechęcania klienta do niej. Wg mnie to była świetna taryfa, ale pamiętam jakie były szopki w salonach:
            – może Pan się jednak zainteresuje ta ofertą z minutkami
            – nie
            – ale tu ma Pan znacznie więcej minutek
            – wolę telefon
            – ale kliencie wolą tą z minutkami, ja też bym taką wybrał.
            (to niemal dosłowny cytat).

            Natomiast dziś przyznaję Ci rację – telefon sobie lepiej kupić na wolnym rynku i do tego Fresha. Płaci sie znacznie mniej i nie ma żadnej umowy, a do tego aktualizujesz oprogramowanie kiedy tylko wypuści je producent, a nie wtedy kiedy operator łaskawie je udostępni paskudząc soft swoimi tapetkami i skrótami w przeglądarce. Raportuj

            • Prowokator napisał(a):

              Z oprogramowaniem nie masz racji. Masz prawo zmienić soft na open market i nie tracisz na tym gwarancji.

              Wszystkie salony firmowe będą Ci wmawiać, że jest to nielegalne, a to bzdura. Jeżeli tylko telefon traci swoją funkcjonalność to masz możliwość zmiany oprogramowania na takie które je przywróci. Zresztą operatorzy powoli zaczynają to zauważać i zdarzają się telefony bez modyfikowanego softu (powoli). Raportuj

            • Zwykly użytkownik napisał(a):

              Tylko co to znaczy, ze "telefon straci funkcjonalność". To znaczy, ze jest zepsuty i się nie włącza albo np. resetuje się trzy razy dziennie, czy wystarczy, że po prostu ma wgraną starszą wersję oprogramowania?

              A tak poza tym ja prywatnie nie jestem informatykiem. Aktualizację to rozumiem, ze program dostarczony przez producenta (w moim przypadku Kies) zgłasza, że jest aktualizacja i ją wykonuje. Bałbym się robić aktualizację na jakiś półoficjalnych softach pościąganych z internetu i (najprawdopodobniej) spiratowanych uploaderach.

              No chyba bardzo, bardzo powoli.
              Swoją droga ciekaw jestem co naprawdę daje operatorom brandowanie – jaki mają zysk z tego, że wyrzucą z oprogramowania jakiś składnik, a wrzuca swoje dzwonki? Raportuj

            • Prowokator napisał(a):

              Powód może być dowolny, w moim przypadku to był fakt, że telefon działał jak żółw i w dodatku ekran startowy się wychrzaniał.

              W serwisie można poprosić o najnowsze dostępne oprogramowanie. Raportuj

            • ricardo napisał(a):

              chyba to nie do końca prawda. ja poprosiłem o aktualizację wave s8500 do bada 2.0 i usłyszałem, że jeśli mam telefon z play to muszę czekać na aktualizację operatora. już zacząłem szukać informacji na temat aktualizacji we własnym zakresie ale na początku marca pojawiła się oficjalna Raportuj

            • PlayPlay napisał(a):

              Będzie update. Testujemy. Raportuj

            • Prowokator napisał(a):

              Serwis nie może odmówić aktualizacji oprogramowania. Zapieranie się i wmawianie klientowi tej magicznej "umowy wewnętrznej" to jedna wielka bujda.

              Jeżeli kupiłeś produkt i miał on spełniać dane funkcje, a nie spełnia między innymi przez wadliwe oprogramowanie to producent ma obowiązek je zaktualizować do aktualnej wersji.

              Oczywiście znajdzie się sto pięćdziesiąt kruczków na ten temat ale zrobią to w każdym salonie (inna sprawa, że oni chcą na tym zarobić więc często żądają bezprawnie jakiejś kwoty w ramach gwarancji). Raportuj

            • Stachu napisał(a):

              Tak samo nie ma aktualizacji do Gingerbread z Froyo (i to pierwsza wersja softu tego telefonu z maja 2011) dla brandowanego LG Optimus Black. Taki sam telefon nabyty bez 'znakowanego' oprogramowania nie ma już tej bariery. Oczywiście mówię tutaj o uaktualnianiu oprogramowaniem przeznaczonym dla użytkownika końcowego. Z informacji w sieci, aktualizacja usuwa szereg błędów, a dodatkowo telefon jest mniej prądożerny oraz szybszy. Raportuj

          • JanMaria napisał(a):

            No tak..ale przykładowo ja miesiac w miesiac płace rachunki w granicach 80zl(oferta bez telefonu) ale zachcialo mi sie innego telefonu i chce przedluzyc na dniach umowe..i kalkulujac ni jak sie nie da..abo 79zl x 24mce chce telefon ktorego cena rynkowa nie przekracza 1200zl a play chce mi go dac za ponad 500..
            Nie zebym narzekal na sieć bo podoba mi sie play i wcale nie chce nigdzie przechodzić…ale gdyby cena tego tela byla w granicach razsadku powiedzmy do 200zl to mysle ze nie tylko ja bylbym zadowolony..gorzej pewnie byloby z jego dostępnością…nic ja czekam te pare dni jednak z nadzieja na lepsze.. Raportuj

      • Grzes napisał(a):

        ARC S za 3zl w abo 69 i 225min + 20% minut za przejscie + 30min za przejscie online. To daje wg moich obliczeń 300min. Co ty bredzisz że musiałby "dopłacic" do telefonu w Play?! Chyba 3zł a prawie 1000zl w Play to lekka różnica w tej dopłacie?! Raportuj

        • Gormar napisał(a):

          I jeszcze zapomniałeś dodać, iż 5 prezentów możesz wymienić na 5×30, czyli dodatkowo 150 minut więcej. Ewentualnie każdy taki prezent to darmowy numer w Orange. Raportuj

          • Gormar napisał(a):

            Tyle, że darmowych numerów nie opłaca się brać, gdyż w taryfach powyżej 60 złotych Pogaduchy na okrągło w Orange (odpowiednik SD, ale do 14 mln numerów) są bez dopłaty. Raportuj

      • Marcin Stankowski napisał(a):

        To niech wogole wycofa telefony i zostanie z samymi ofertami a wtedy zniknie z rynku w ciagu kilku miesiecy :D
        Raportuj

      • rgdedrt napisał(a):

        Telefony sa drogie u kazdego opka wg mnie- jak na wysokosci abonamentow , to ceny sa zadziwiajace w niektorych wyzszych abo. Zreszta, ja gadam tak duzo, ze wiekszosc "smartfonow" mialo by u mnie smycz w postaci ladowarki , wiec dalem sobie spokoj i mam zwyklego bara z ogromna bateria a do tego PF. Kiedys byly fajne abonamenty, tylko sim- mialem , uzywalem, zrezygnowalem- teraz chcialem zawrzec umowe- ale duzo slabsze sa niz to co bylo ( kiedys 35=350 min, teraz 49=350 ew 39=300 min – a w starym abo za 35 bylo bodajze 500 min ) Sa niby gratisy , ale tylko przez 6 mies po 100 min. Dziwna polityka, w koncu jestem abonentem bezkosztowym- przychodze i kupuje sama karte, wiec nie rozumiem tych 6 mies a nie 12. W sumie- dla osob potrzebujacych 400-500 minut oferta jest taka sobie. Ofeta Orange jest w tym wypadku lepsza z telefonem, tez to przerobilem- tyle ze mnie tel nie interesuje a och oferta samo sim to calkowita zenada :D No ale czekam na nowa konferencje, jak beda nowe abo, to moze sie okazac ze tylko sim tez bedzie z nowymi, ciekawszymi taryfami. Tyle, ze progres jest taki, zeby dzielic na trzy kupki- dane, min i smsy;mmsy. Oby nie szlo to dalej w ta strone. Raportuj

        • Prowokator napisał(a):

          Warto dodać, że są dobre telefony z dobrą baterią i wcale nie są to smartfony.
          Taka nokia E52, bardzo funkcjonalna i wytrzymała. Raportuj

          • Real napisał(a):

            Dobre wytrzymala to byla e51 … 52 padala jak muchy Raportuj

          • Szymon napisał(a):

            Nie wiem czy E52 można nazwać dobrym telefonem. Jest dużo uwag na jego temat, a jeszcze więcej na serwisy które wykonują naprawy gwarancyjne.
            Właśnie dzisiaj zakończyłem batalię reklamacyjną z tym telefonem, a jest z pomarańczy.
            Odpadł w nim jeden klawisz od dostępu do menu i kalendarza.Telefon 8 m-c. więc reklamacja do jednego z salonów, przyjęli. Po trzech dniach odpowiedź "telefon gotowy do odbioru". pojechałem telefon oczywiście nie naprawiony z notką z serwisu że gwarancja na klawiaturę wynosi 6 miesięcy i tego nie naprawią no chyba że zapłacę 90 zł. Odebrałem ten telefon i wróciłem do domu.
            Po trzech dniach telefon znowu oddałem do reklamacji tylko że z tytułu rękojmi jako towar niezgodny z umową, nie powiem, pani w salonie mocno utrudniała jej złożenie. Po podpisaniu zgłoszenia i oddania telefonu miło się pożegnałem, gdy już wychodziłem jeszcze mnie dogoniła i poinformowała żebym lepiej nie składał tej reklamacji bo ona się od swojego serwisanta dowiedziała że to uszkodzenie mechaniczne którego z tytułu rękojmi nie naprawią, a wtedy obciążą mnie kosztami ekspertyzy w wysokości 100 zł, więc może lepiej jak ten telefon sobie sam naprawie za jakieś 50 zł.
            Popatrzyłem na nią z politowaniem i stwierdziłem że co ma się stać to niech się stanie i wyszedłem.
            Jakie było moje zdziwienie gdy dzisiaj po 4 dniach dostałem sms że telefon do odbioru w salonie. W bojowym nastroju pojechałem po jego odbiór.
            U tu miłe zaskoczenie, okazało się że wymienili tą nieszczęsną klawiaturę, ba dodatkowo wymienili głośniczek i prawie całą obudowę a była już trochę porysowana.
            Więc czasami warto trochę powalczyć i nie dać się zbyć.
            Raportuj

            • Prowokator napisał(a):

              Wiesz zawsze dziwi mnie jak pani / pan w salonie się o to kłócą. Ich obowiązkiem jest przyjęcie reklamacji, a dyskutować mogą sobie w domu z małżonkiem :-)

              Nie będę się spierał w sprawie tego telefonu. Miałem go w ręce i widziałem jak był użytkowany przez znajomych, stąd moja opinia. Mimo wszystko dzięki, że opisałeś sprawę bo zawsze lepiej mieć wgląd i w te pozytywne jak i negatywne opinie bo prawda zazwyczaj leży po środku. Raportuj

  10. MAXIMUS napisał(a):

    Oby miało to też związek z tańszymi telefonami w abonamentach, ogólą obniżką cen telefonów np.: HTC Senstaion Raportuj

  11. Aleksander napisał(a):

    Niestety brak porządnej oferty RePlay to moim zdaniem obecnie największy problem, co rusz ukazują się tutaj nowe cenniki telefonów z których jasno wynika " jesteś naszym stałym klientem? fajnie, ale za telefon i tak płacisz tyle co inni". Rozumiem, że są dodatkowe minuty, MB, sms i co tylko jeszcze, ale mi – osobie korzystającej z najwyższego abonamentu – dodatkowe minuty czy sms-y są w ogóle niepotrzebne, płacę ponad 100 zł miesięcznie abonamentu i wolałbym HiEnd-owy telefon w dobrej cenie niż dodatkowe 200 minut przez 6 miesięcy. Już niedługo koniec umowy, mam nadzieję, że zimowy letarg się skończy i wszyscy w Play zaczną się zastanawiać jak utrzymać klientów. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Płacisz ponad 100zł więc hajendowy telefon powinieś mieć doś tanio. Raportuj

      • Aleksander napisał(a):

        Niestety tak różowo nie jest jeżeli dobrze poszukamy u innych operatorów to htc sensation xl z beats audio (1500 zł w play dla mnie) można dostać przy podobnym abonamencie (różnica max 5-10 zł) około 50% taniej. Szkoda, że tak docenia się stałych klientów w 7 milionowej sieci. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Korzystasz z najwyższego abonamentu więc wszystkie niemal SE są po złotówce. Raportuj

          • P23 napisał(a):

            Na dziś dzień SE to już nie jest HighEnd … raczej taka średnia półka. Raportuj

          • Aleksander napisał(a):

            Jak napisałem interesują mnie tylko telefony HiEnd niestety żaden dostępny w Play model się do tego nie zalicza. Od operatora któremu płacę tak wysokie rachunki (razy 2, Żona i ja) oczekuje ze telefon który mnie interesuje będzie w naprawdę dobrej cenie. Bo podany przeze mnie przykład telefonu za 1500 zł można kupić bez abonamentu w sklepie internetowym za 1850 zł, więc moje pytanie do naszego rzecznika, gdzie tu logika i dbałość o zadowolenie klienta? A może to już się przestało liczyć? Raportuj

            • Aleksander napisał(a):

              Żaden dostępny w play model Sony oczywiście. :) Raportuj

            • ricardo napisał(a):

              to kup ten telefon we własnym zakresie, weź umowę bez telefonu z rabatem na abonament, jeszcze na tym zaoszczędzisz i będzie po sprawie.

              i już nie mogę czytać komentarzy w stylu "jestem z wami xxx lat a telefon w takiej cenie jak dla nowych klientów" to ja się pytam w czym jesteś lepszy od nowego klienta, że chcesz mieć tańszy telefon? Raportuj

            • Aleksander napisał(a):

              Nie lubisz i nie masz ochoty czytać – nie czytaj :-) Każda szanująca się firma z każdej gałęzi przemysłu i usług w dzisiejszych czasach dba o swoich klientów których już ma, pakiety lojalnościowe i oferty specjalne dla obecnych klientów to jedyny sposób żeby zachować klienta. I ricardo gdzie napisałem że jestem z Play ileś lat? gdybyś czytał uważnie mojego posta zauważyłbyś też, że napisałem o kupnie telefonu we własnym zakresie. Coraz bardziej rozumiem to, że dziś w szkołach uczą czytać ze zrozumieniem. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No to ja już nie rozumiem . Chyba wszystkie telefony w najwyższym abonamencie kosztują 1zł ale jeśli ty masz na myśli telfon którego nie oferują to sam jesteś sobie winien. Raportuj

            • Aleksander napisał(a):

              Poll nie wszystkie, a w zasadzie żaden HiEndowy telefon nie kosztuje w Play 1 zł, nawet w najwyższym abonamencie. Wybierz na stronie Play "przedłużam umowę" wybierz najwyższy abonament i sprawdź ceny HTC i Samsunga. Raportuj

            • Aleksander napisał(a):

              Aha i żeby ktoś się zaraz nie przyczepił, w żadnym razie nie oczekuje HiEndu za 1 zł, tylko w kwocie adekwatnej do przychodu dla firmy przez 2 lata opłacania abonamentu. Raportuj

  12. jahu napisał(a):

    Liczę na coś extra czekam z niecierpliwością :) Raportuj

  13. zicc napisał(a):

    Jeśli to 4.0 to można wykluczyć że ta czwórka to zasięg czwartego operatora czyli różowych, a szkoda przydałby się zasięg T-Mobile wówczas Play miałby zasięg wszędzie gdzie w Polsce jest sygnał jakiegokolwiek operatora Raportuj

  14. albatros napisał(a):

    Och Teatr? Niedaleko mnie, mogę wpaść? ;) Raportuj

  15. Qper napisał(a):

    No to po takiej zapowiedzi czekam z niecierpliwością :) Raportuj

  16. zzz napisał(a):

    Znaczy widownia będzie sobie aplikować "białą sensację", żeby odbiór był lepszy? W proszku, czy płynie?
    :-)
    W sumie ta panna z laską wyglądała na taką z kabaretu/cyrku, więc fota musiała być z jakiejś próby…
    Z tego całego grzania atmosfery to robi się raczej jasne, że będzie coś z Virgin Mobile, zwłaszcza, że przecież MTV MOBILE STARTUJE 29 MARCA.
    Oby był Branson, gość zawsze robi show, no, ale w sumie ten "kabaret" może dotyczyć czegoś innego.
    Jak będzie zawód, to będzie też słowo na określenie oferty "kabaret" :-). oby było czym się zachwycać.

    Aha i nie BIG4, a W4 Panie Rzeczniku. To takie ładne, polskie określenie, po co także je hamerykanizować? Raportuj

  17. Mała Mi napisał(a):

    4.0 tzn ?
    gotowy jest brand Play'a ICS ? Raportuj

  18. Skoor napisał(a):

    Kilka dni, no dobra tyle wytrzymam, moze nie popuszcze ;-) Trzymam kciuki, ze bedzie to cos superhipergigamega i wszyscy tylko stekna z zachwytu ;-) Raportuj

  19. Wacek napisał(a):

    No to na pewno nowe taryfy beda :) longplay to byl bodajrze 3.0 plan taryfowy ;) moze teraz beda jeszcze eski no limit do play?:) Raportuj

  20. W4ready napisał(a):

    Kiedy wprowadzicie umowy na czas nieokreślony w ofertach dla klientów indywidualnych (abonament, internet)?

    Oferowanie umów wyłącznie na czas określony (pomijając takie ogryzki jak LP1) jest brakiem szacunku wobec klienta. Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      kochany, wystarczy iż nie przedłużysz umowy a twoja stara umowa przechodzi w umowę nieokreśloną czasowo Raportuj

      • W4ready napisał(a):

        Ale nowe aktywacje, migracje z innych ofert (np. prepaid) czy MNP możliwe są tylko na czas określony. Raportuj

        • krzysiek_kili napisał(a):

          Otóż firmowe nie – można podpisać abonament bezterminowy.
          Co do klienta indywidualnego – najkrótsze zobowiązanie to 12 miesięcy. Raportuj

          • W4ready napisał(a):

            Bo o biznesowych trzeba dbać.
            Indywidualnym damy "więcej za tą samą cenę" i niech się cieszą. Raportuj

            • Skoor napisał(a):

              Nikt nie broni Ci otworzyc dzialalnosc gospodarcza i zostac "biznesowym"… Raportuj

            • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

              nie przesadzaj, ta oferta dla biznesu dopiero co się pokazała, poczekaj na nowe abo dla indywidualistów i potem pisz Raportuj

        • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

          trudno żeby w abo za 29 zł wszystko było na czas nieokreślony Raportuj

          • Prowokator napisał(a):

            Tym bardziej, że taka oferta prawie nie różniła by się od karty. Właściwie różniła by się jedynie tym, że płaci się po skończeniu miesięcznego kontraktu ;) Raportuj

        • Barbara_Be napisał(a):

          nowe aktywacje tak , ale po czasie zastrzeżonym umowa Ci przechodzi przecież na czas nieokreślony i tak jest od dawien dawna.

          a klienci biznesowi – cóż, inna bajka, inne potrzeby.

          swoją drogą -widzieliście u JAKIEKOKOLWIEK operatora na ŚWIECIE umowy na czas nieokreślony dla klientów indywidualnych? Raportuj

          • W4ready napisał(a):

            Z komórkowych: w Erze była "Taryfa Zero", przez jakiś czas Blueconnect bez modemu też był na czas nieokreślony.

            Stacjonarne: chociażby UPC. Raportuj

          • Adam napisał(a):

            Zawsze można wprowadzić coś nowego. Abonament bez telefonu na czas nieokreślony to mogłaby być ciekawa propozycja. Zresztą nie ma rzeczy niemożliwych. Pamiętam jak przez wiele, wiele lat na forach o BlackBerry radykalni ajatollahowie BB obruszali się na pytanie o dostępność BIS w prepaid (ile to klawiatur zostało wystrzępionych postami o śmieszności takich pytań, biznesowego (w domyśle "elYtarnego") charakteru BIS, a przez to niedostępności dla zwykłego pospólstwa), a tutaj nagle Play i inni operatorzy na świecie, pokazali że jednak się da. Raportuj

  21. Michał Borucki napisał(a):

    Chciałbym się zapytać, kiedy będziecie kontaktować się z osobami, które wygrały urodzinowe konkursy na Facebooku? Raportuj

  22. Nigri napisał(a):

    3 numery z koncem miesiaca mi sie koncza i narazie pomaranczowi kusza sony arc a tu nic ani konkretnej oferty ani telefonów w przystepnych cenach … jesli ta wielka sensacja za 4.0 ma sie kryc ICS to robcie dalej z klientów idiotow ja podziekuje i z usmiechem na ustach przejde do konkurencji :) Raportuj

  23. Adam napisał(a):

    Liczę na powrót % od doładowania czyli 10% od kwoty doładowania i 30% od kwoty doładowania w ofercie lubię to. Ciekawe czy play dotrzyma słowa;) Czy zrobi nas w chu…

    Jeżeli to nie wróci nara idę z tego Play bo nie lubię jak ktos kręci… gdyż to świadczy, że w przyszłości może mnie bardziej i dotkliwiej oszukać niż teraz. Raportuj

  24. Damian napisał(a):

    4 kropka 0?
    albo coś z andkiem 4.0,
    albo 4.0X i tym X będzie kolejna 4 co dałoby datę 4.04,
    albo 4 razy 0, w szkołach uczą żeby jako znak mnożenia stosować kropkę ;) 0 minut, 0 smsow, 0mb internetu i 0 telefonów? :) Raportuj

  25. kfuliusz napisał(a):

    likwidacja bonusy 60 zł za przeniesienie do fresha w zamian dadzą no limit po sieci 90 dni :) Raportuj

  26. ku-ku! be-be! napisał(a):

    Kolejna lipa będzie! Play już od dawna jest daleko w tyle za konkurencją i jeszcze ciągle uszczupla swoja ofertę!… Nie wierzę w te reklamy że niby 7 na 10 przenosi numer do Play. To jest absolutnie niemożliwe!!! Skoro jest tak fajnie to dlaczego jest coraz gorzej…??? Raportuj

    • Barbara_Be napisał(a):

      w tyle za konkurencją to jest Plus z archaiczną ceną za rozmowy po 73 gr do Play i 81 gr do innych sieci niż *Duże Sieci… co oni poczną jak się stawki MTR wyrównają? będą się reklamować "dobrą" nową ofertą?

      *według nich – Plus/Orange/T-Mobile Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Daleko w tyle? :-) A powiedz gdzie masz lepszą ofertę? Raportuj

      • s1k0r3k napisał(a):

        Np. u mnie wygrała Heyah, mimo że sporo znajomych przeniosłem do Play. Oprócz wyższych stawek do Play, ta oferta nie odstaje od Was, a w pozostałych je przewyższa. Darmowe smsy w sieci, stabilna jakość(w podziemnym parkingu mogę rozmawiać, a na 4 piętrze play mnie rozłącza jak zrobię 2 kroki w przód), niskie ceny, nie skacze między nadajnikami. W grudniu przeniosłem nr z PF do Heyah, gdyż tak jakość połączeń się popsuła u Was ostatnio, że ciężko wykonać jakąś normalną rozmowę. I mimo, że mam abo w Play, to często do rozmów wykorzystuję H, BO U WAS NIE DA SIĘ TERAZ NORMALNIE ROZMAWIAĆ. I nie mówię o jakiejś dziurze (bo w dziurach o dziwo na wasz zasięg nie narzekałem), ale o Warszawie. Raportuj

      • trewq napisał(a):

        Atrakcyjne abonamenty to przyjemna kula u nogi :) .
        Tylko szkoda,że najciekawsze pakiety do wykupienia są na kartę :((( Oferta krótka(kilkanaście miesięcy) ale opłacalny pakiet który wynosi na miesiąc ~12GB za 30zł i w ten sposób pomarańcza przeciągła mnie na swoją stronę.
        Więc jest lepsza oferta:) duuuużo lepsza :) żadna sieć na abonament tyle nie da ! Raportuj

    • Poll napisał(a):

      7 na 10 przenosi numer to nie reklama tylko dane statystyczne. Raportuj

  27. siwy6891 napisał(a):

    Witam. Oferta ukaże się jeszcze w tym tygodniu? Od soboty mnie nie będzie w Polsce a chciałbym przedłużyć umowę i nie wiem czy zdążę? Raportuj

    • Barbara_Be napisał(a):

      ale czy ktoś gdziekolwiek napisał, że to będzie nowa oferta? Raportuj

      • siwy6891 napisał(a):

        no niby nikt ale od ponad roku nie było zmiany w ofercie abonamentowej wiec tego się spodziewam a trochę szkoda by było podpisać umowę na starych zasadach jeśli dzień później ukazały by się bardziej atrakcyjne, oczywiście taryfy All inclusive są jak dla mnie super ale zawsze to jakiś niedosyt:) Pozdrawiam:) Raportuj

  28. SzefWszystkichSzefów napisał(a):

    Nowa oferta dla indywidualnych 30 marca, dla biznesowych 11 kwietnia … rewolucji bym się nie spodziewał … Raportuj

  29. Barbara_Be napisał(a):

    ciekawa jestem, co to będzie, skoro konferencja (?) będzie się odbywać w teatrze… ;-) mam nadzieję, że pozytywnie zaskoczycie! Raportuj

  30. wkurzonynaplay napisał(a):

    Zastanawiam się, jak korzystna musiałaby to być oferta, aby niskie ceny rekompensowały ryzyko poniesienia strat w wyniku niekompetentnej obsługi. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Wystarczy płacić rachunki o czasie i wszystko będzie grało Raportuj

      • W4ready napisał(a):

        Widzę ktoś albo krótko jest abonentem, albo jest większym szczęściarzem, niż ustawa przewiduje.
        Jakość obsługi klienta wraz z jakością sieci powinny być dla Taśmowej priorytetem. Bo obecnie, może jest lepiej, ale do normalności wciąż długa droga. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Widzę, że jesteś "nie w temacie". @wkurzony zawsze tak pisze bo dostał od Play niezłe bencki. Nie zapłacił za faktury aż mu w końcu internet odcięli. Na tyle jest jeszcze bezczelny, że poprosił by mu na 10 minut przywrócili by nie stracił 700zł bo jakiegoś tam projektu nie mógł przesłać. Oczywiście oni mu nie odblokowali na te 10 minut internetu, to sobie wymyślił, że są niekompetentni. Raportuj

  31. Szymon napisał(a):

    Jestem ciekaw czy play zauważył już jakiś odpływ klientów?
    A tak szczerze mówiąc, jestem bardzo ciekaw tego jutrzejszego dnia.
    Jeżeli rzeczywiście będzie to coś ekstra to pewnie zostanę u was,
    Chodzi o to, by nie czuć się robionym w trąbę Raportuj

  32. Skoor napisał(a):

    Dokladnie, a kilka dni to moze byc rownie dobrze dwa jak i dziewiec ;-)

    Rozumie, ze doklada data konferencji jeszcze nie zostala podana? Raportuj

  33. Szymon napisał(a):

    Czyli jutro się dowiemy że coś się wydarzy.
    Normalnie szacun. Raportuj

  34. kinder biovital napisał(a):

    Mam nadzieję, że odświeżą Fresha, bo ostatnio tylko pogarsza się cała oferta PF.. W stosunku do ofert prepaid innych sieci, obecnie Fresh wypada naprawdę blado i dużo gorzej, niż 3 i 2 lata temu, czy nawet rok temu. Z roku na rok coraz mniej wszystkiego. Jeżeli nie obniżycie stawki podstawowej za minutę z 29 groszy radykalnie w dół, albo nie pomyślicie o jakichś konkretnych pakietach, to wyjdziecie słabiutko. Mam nadzieję, że to nie będzie konferencja bajerów i robienia klientów w balona, tak jak to uczyniła Heyah, robiąc nadzieję, a proponując jedynie jakąś śmiechu wartą aplikację, nazywając to sensacyjnymi zmianami w sieci.
    P.s. Pomyślcie o bezwarunkowych sms-ach w sieci za 0 gr., tak jak to jest w Heyah. POZDRAWIAM! Raportuj

  35. Dan_87 napisał(a):

    Mam nadzieje , że zrobią w stanie darmowym w abo sms i jakiś wypasiony telefon :) Raportuj

  36. pemose napisał(a):

    Mam już prawie zero na koncie, nie chce doładowywać czekam na nową ofertę a to dalej niż bliżej ! Jestem już tak zmęczony monotonią w Play że chętnie bym zrezygnował z tej sieci, ale zaczekam może Play wchłonie w siebie jakieś siły po zimowym śnie ! Raportuj

  37. rudylis napisał(a):

    "nie jesteśmy już małym operatorem" – czyli Play z dziecka przechodzi w dorosłość, w związku z tym to 4.0 to będzie inicjacja sexualna, dlatego od jakiegoś czasu pełno tu pindolków, glutów w kształcie plemnika i innych symboli nawiązujących do tego, że Play już dojrzał ;)
    Ciekawe tylko, co to będzie oznaczało dla klienta… :) (prokurator już na Playu łapy nie trzyma ;p Raportuj

  38. hejter napisał(a):

    Kurrr… czekam na kontakt w sprawię odbioru nagrody za polecenie na ponad 250 zł.
    Mój czas oczekiwania to już 4 miesiąc … Ciągle do was piszę itd. a odpowiedź skontaktujemy się w najbliższym terminie…
    Nie dość ,że obsługa ch… to i aktualna oferta. Raportuj

  39. Marcin napisał(a):

    Ja chce zaproszenie :D Raportuj

  40. Granat napisał(a):

    T-mobile miało przynieść zmiany na rynku, przejęcie Plusa przez Cyfrowy Polsat rewolucję w Internecie mobilnym, Freeah miało być odlotowe a dziwne pakiety o dziwnych okresach ważności w Orange miały dawać elastyczność. Żadna z tych nowości dupy nie urwało.
    Czy Play da radę? Raportuj

  41. Marcin Stankowski napisał(a):

    A ja mysle ze bedzie to kolejne nic niewarte g…..
    Raportuj

  42. Marcin Stankowski napisał(a):

    Play ciagle cos obiecuje a nawet niepotrafi sie zaopatrzyc w telefony :D
    Smiech na sali Raportuj

  43. Mateusz napisał(a):

    Ja czekam na zmianę oferty bez telefonu:

    dla firm jest abonament:
    – Firma25 za 33,83brutto z 250minutami do wszystkich, NIEOGRANICZONE do Play i stacjonarne i umowa na czas nieokreślony.

    a dla prywatnych:
    Stan Darmowy bez telefony 49 za 29brutto z 240minutami do wszystkich, NIEOGRANICZONE do Play tylko przez 6 miesięcy / później 10zł/mc i płatne na stacjonarne i umowa na 12mc.

    więc moim zdaniem oferta dla firm jest 2x lepsza przede wszystkim nieograniczone do play cały czas a nie 6mc i cały czas czas nieograniczone na stacjonarne.

    gdyby taką ofertę wprowadzili dla prywatnych to odrazy przechodzę z fresha na abo. Raportuj

  44. Mała Mi napisał(a):

    następny wpis Gruszkina to 4.0.3 ?? Raportuj

  45. poll napisał(a):

    ja już właściwie znikam do mtvtmobile Raportuj

  46. poll napisał(a):

    ja juz właściwie znika m do mtvtmobile Raportuj

  47. pemose napisał(a):

    Nie myślę by Play wprowadzając nową ofertę dogodziła wszystkim :) Ktoś tu będzie pokrzywdzony :) Raportuj

  48. mPablo napisał(a):

    Obyś się nie mylił ;-) Zarządzający z P T C mówili o nie wiadomo jakiej ofercie H e y a h a co wyszło wszyscy zobaczyli :-D

    Przy okazji – czy oferta "Program doładowań" dla Fresha jest jeszcze aktualna? W Play24 ciągle nie widać tej usługi (czy włączona czy nie, a jeśli tak, to do kiedy). Kod z regulaminu usługi na sprawdzenie statusu, czyli *111*50*3#, daje mi odpowiedź "Kod dla Ciebie niedostępny". Fajnie, że macie oferty promocyjne, ale upie***iwe jest bujanie się z ciągłymi problemami z nimi.

    PS. Oby ta sensacja 4.0 to nie było dodanie zasięgu P T C… Raportuj

  49. qwerty napisał(a):

    Mam nadzieje że nie zapomnieliście o dobrych stawkach dla klientów przebywających w roamingu międzynarodowym oraz rozmowach międzynarodowych w nowej taryfie Raportuj

    • biznes napisał(a):

      Na moim koncie firmowym pojawiły się pakiety EURO 20,40,120 min.
      Są to minuty do wydzwonienia w roamingu UE.
      Za np, 16 zł brutto mam 20 min, czyli ok. 2 razy taniej niż w cenniku FIRMA. :) Raportuj

  50. Adam Dębiński napisał(a):

    Moim zdanie to "coś naprawdę fajnego" odczytuje jako coś na prepaid. Obym się nie rozczarował. Raportuj

    • Dżin z wazonu napisał(a):

      Wprowadzili RBM i LubięTo!, które wybijają się w pewnych standardów jakie na rynku pokazał Fresh. Nie zdziwiłbym się, gdyby zlikwidowali Fresha. Raportuj

      • Gormar napisał(a):

        Ja bym to ujął inaczej, gdyż wybijać to przeważnie można tylko do góry co sugeruje postęp. We wspomnianych przez ciebie ofertach nastąpiło odejście w dół od pewnych standardów :(. Raportuj

  51. Peter Jenkins napisał(a):

    Zobaczymy za kilka dni czy coś co ma być fajne okażę się czymś fajnym i poziom adrenaliny na rynku podniesie się, czy będzie to sensacja ? :) Raportuj

  52. Peter Jenkins napisał(a):

    Ta "4" może określać zasięg Play w 4 sieciach, a także mówić, jesteśmy już dużym graczem na rynku i nie ma W3, ale jest W4 i z tej okazji mamy dla was nowości, itp. …. Raportuj

  53. Dominik napisał(a):

    Ja strzelam w ciemno że może chodzić o Virgin Mobile,byłby to czwarty pre paid Play po Play Fresh,Red Bull Mobile i Lubię To. Raportuj

  54. Tomasz napisał(a):

    Ma ktoś problemy z włączeniem lub wyłączeniem usługi TelePlay? Bo ja włączyć nie mogę bo niby jest aktywna i wyłączyć też nie mogę bo jest problem z wyłączeniem usługi. Raportuj

  55. Prowokator napisał(a):

    Czekam z niecierpliwością co takiego się pojawi w teatrze ;)
    Przecieki, przeciekami ale ciekawe czy coś się potwierdzi. Raportuj

  56. czeslavv086 napisał(a):

    no to czekamy..
    Raportuj

  57. qwerty napisał(a):

    Panie Gruszko przydałoby się więcej szczegółów a temat taryfy Biznes Pakiet :-) Raportuj

  58. Adam napisał(a):

    Eee… jakoś straciłem nadzieję, że jeszcze czymś mnie zaskoczycie. Wbrew pozorom słabo podkręcacie atmosferę, co może znaczyć, że dobrze wiecie że przygotowane nowości wcale nie są wielką atrakcją. Raportuj

  59. Prezes napisał(a):

    Teraz liczy się przetarg na 1800 MHz w perspektywie 800 Mhz , co wiąże się ze sporymi nakładami finansowymi. Promocji w tym roku wielkich nie będzie, częstwotliwości są o wiele ważniejsze , to jest być albo nie być w tym biznesie . Proszę ochłonąć i zmniejszyć swoje oczekiwania, ponieważ nie chwaląc się, i tak jesteśmy najlepsi :) Raportuj

    • P23 napisał(a):

      Więc dobrym pomysłem byłoby nabranie nowych klientów na tanie promocje, naczerpanie z tego zysku, wszak duża ilośc może się złożyć małymi ziarenkami na dużą górę i za to kupić częstotliwości, a później wegetować przez następny rok :) … zresztą wegetacja w przypadku Play to nic nowego, żadnych promocji na święta, urodziny, etc. – raz na rok coś nowego sie pojawi … i póki jest to dobre to ja się nie sprzeciwiam :) … Raportuj

  60. Janek napisał(a):

    Dlaczego nie dziala program doladowan? Raportuj

  61. firstandlast napisał(a):

    Jak słyszę 4.0 to od razu mi się kojarzy jak 36.6 z nową siecią, taryfą. w sumie proporcjonalnie rzecz biorąc przydałaby się pod tym względem jakaś odmiana, dawno nic nie było. Nie myślcie, że aktualna oferta jest kiepska i zaczyna się zrównywać z konkurencją… Jest dobra. Po prostu… rynek huczy :)

    P.S tylko oby nic w stylu, płacisz 4.0 bez kropki i dostajesz zero, zero, zero i jeszcze raz zero. Raportuj

  62. imp napisał(a):

    Może w końcu "konsultanci" (akwizytorzy) przestaną wydzwaniać do tych, którzy nie wyrazili na to zgody? Raportuj

    • Nudziara napisał(a):

      zapisz kto i kiedy, oraz napisz do UKE, jak jesteś pewien że masz to zablokowane – dowalą im karę jak będzie więcej takich zgłoszeń Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Czy to było zgłoszone do OK? powinieneś to zrobić i upewnić się czy 1) napewno masz wyrażony sprzeciw na kontakt telefoniczny. Jesli nie to go zgłoś. Jesli tak to koniecznie poproś o usunięcie z błędnie wygenerowanej bazy.
      Raportuj

      • imp napisał(a):

        Było zgłoszone (nigdy nie wydałem żadnej zgody), a za jakiś czas znowu dzwonili.

        W T-Mobile było tak samo (z tym że tam akurat spamowali esemesami co kilka miesięcy). Pewnie wszędzie jest tak samo. Ustawa o ochronie itd. to fikcja, nie do wyegzekwowania przez zwykłego śmiertelnika. Raportuj

  63. Zakrza napisał(a):

    Pewnie iPhone 4.0, albo gg 4.0. Raportuj

  64. a-ga napisał(a):

    chyba nikt powazny nie spodziewa sie żadnej sensacji , to juz nie te czasy że co promocja to hit Raportuj

  65. HenrykB napisał(a):

    "Przygotowaliśmy coś naprawdę fajnego! Mogę tylko powiedzieć, że nie będzie to kolejna biała sensacja czy kolejna aplikacja"

    Ciekawe na ile to będzie fajne…Czekam z nadzieją… Raportuj

  66. Grzes napisał(a):

    Małe porównanie

    T-mobile : 79zl abonament i SGS + za 59zl (normalny abo) lub 69zl i Arc S, Lumia 710, SGS + za 1zl (fakt mało minut)

    Orange: 69zl abonament i Arc S za 3zl, 59zl abonament i Neo V (dostepna:)), abonament 89zl i Xperia Play 3zl

    Play: cennik każdy uzytkownik tego bloga myśle że zna

    Play w modelach highendowych musialby oposic ceny aparatów o prawie 1000zl (1kzl) a w średniakach mniej wiecej 400-600. Jeżeli tak się stanie to chyle czoła że chociaż zrównał sie z konkurncją, nie mówiąc już o sloganach "7na10 klientów…."

    Raportuj

    • Michał napisał(a):

      dobrze gada… dac mu wódku :)
      a co do ofert to rzeczywiscie pakiety internetowe i ilosci minut konkurencji sa o kant dupy potluc. cos za cos… osobiscie chcialbym by bylo cos w stylu abo 85 zl i arc s do 100zl… Raportuj

    • cała prawda napisał(a):

      powiedz to mojemu koordynatorowi regionalnemu… Raportuj

    • Poll napisał(a):

      "fakt mało minut" No i to włąśnie dyskwalifikuje takie oferty. Masz telefon ale już se nie pogadasz. No do szpanowania przed rówieśnikami może i starczy ale abonament bierze się by korzystać zeń. Raportuj

      • Grzes napisał(a):

        No pewnie. Poll oczywiscie z calej mojej opinii wynalazl 3 słowa ktorych mogl sie czepić. Koniec z odpowiadaniem na twoje bezsensowne argumenty. Raportuj

  67. Prezes napisał(a):

    Noooo to czekam! Mam abonament do przedłużenia :P Obym się nie rozczarował :) Raportuj

  68. Zadowolony napisał(a):

    Ja prosze tylko nie zepsujcie oferty. nie likwidujcie zbieraj minuty itp. gruntowna rewolucja w ofercie tylko wam odstraszy klientow… Raportuj

  69. kalad1 napisał(a):

    Android 4.0 Raportuj

  70. kfuliusz napisał(a):

    rzecznik nie przestaje naśladować tego pana http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/palikot-udaje-waRaportuj

  71. Tom napisał(a):

    Te zaproszenia będą poczta polska wysyłane jako takowe zaproszenie czy w formie elektronicznej do wydruku czy coś podobnego? Raportuj

  72. playowiec napisał(a):

    Ja czekam na powrót bonusowych doładowań przez facebooka dla taryfy Lubię to;)
    Raportuj

  73. Tom napisał(a):

    Jakies 20-30 minut temu na Polsacie była nowa reklama PLAY coś z dodawaniem i wychodziło coś.
    Nie znam szczegółów bo zdążyłem na ostatnie 2s. reklamy… Raportuj

  74. mariuszcz napisał(a):

    ja nie rozumiem czemu piszecie ze drogie telefony porownałem orange pantera i delfi abo okolo 50 -70 zł i w orange wychodzi drozej , kiedys były czasy ze tel był za 1 zł ale minuta kosztowala 1,79 a sms 50 gr, te teraz sa tak tanie ze kazdy cos dobierze pod swój portfel i potrzeby a nie musi placić rachunków po 200 zł , Cyba ze kiedys tez płacił 50 zł ale chyba tylko puszczał "strzałki" albo 5 sekundówki w erze :) Raportuj

    • Szymon napisał(a):

      gdzie ci to wychodzi drożej!!!
      bierzesz delfina za 79 i masz 225 min + 20 % za przejście z innej sieci + 5*30min plus dodatkowo wybierasz pakiet internetu 2 GB za 5 zł
      reasumując za 84,90 zł masz 420 min do wszystkich sieci 2 GB na internet + za darmo w sieci
      i telefon se arc s za 3 zł
      I POWIESZ MI ŻE ORANGE WYCHODZI DROŻEJ?
      JEŻELI TAK TO ZNACZY ŻE MASZ PROBLEMY Z LICZENIEM Raportuj

      • mariuszcz napisał(a):

        a porownaj np cene htc sensation albo galaxy s2 Raportuj

        • mariuszcz napisał(a):

          kazda siec ma dobra cene na poszczególne marki np. widać ze play jest powiązany z htc , orange może z sony itd taki jest handel znajdz mi jeden sklep gdzie wszystko jest najtaniej . Nie ma takiego Raportuj

        • Szymon napisał(a):

          ostatnio mieli jakąś dobrą cenę na S 2 i na Note, alo to było minęło,
          a w Play nic się nie zmienia.
          Pamiętam jak dwa lata temu kupowałem w play Milestone za 299 zł, wtedy nikt inny nie miał tak dobrej ceny, a teraz co w spersonalizowanej ofercie przedstawiają mi chyba nokię C6 za 1 zł Raportuj

    • Poll napisał(a):

      He bo te dzieci chcą telefonik do szpanowania a nie do dzwonienia. Pusza potem taki Grześ "żebraka" do kumpla z Play by do niego oddzwaniał. Ale telefon SE xperia As ma . Cóz z tego, że nie uzywa, ale ma! Raportuj

      • P23 napisał(a):

        Ja mój LG P920 używałem głównie do mail / gg / skype / for społecznościowych kierunku na którym studiuję, a sama funkcjonalność telefonu była przeze mnie używana w takim stopniu, że za 15 zł wykupione miałem 2 pakiety minut i sms, które w pełni moje potrzeby zaspokajały. Nie mniej jednak po raz kolejny pokazujesz jak bardzo masz ograniczone myślenie. Raportuj

      • Szymon napisał(a):

        A JEDNAK "Poll" powinieneś powrót do podstawówki zrobić bo z liczeniem kiepsko.
        "Poll" ty jakiegoś prania mózgu nie miałeś bo normalnie mój jednoroczny syn widzi że białe jest białe , a czarne jest czarne, a u ciebie jest z tym kłopot :-) Raportuj

      • Grzes napisał(a):

        A po co ma do mnie oddzwaniać? Z orange do play wsysa minuty z abonamentu. Mysle ze skupiasz sie tylko na Polsce co u nas i tak jest klęska z telefonem w abonamencie. Sprawdz jakies angielskie lub hamerykanskie sieci i zobaczysz ile taki Xperia As moze kosztować. Sądze jednak ze go nie zobaczysz bo kosztowal pare funtów przy abonamencie 20Ł ale pewnie rok temu. Teraz pare funtow kosztuja telefony ktore w Play wejda na nastepnej "Białej kompromitacji" za rok Raportuj

    • Michał Husarz napisał(a):

      Hahaha Xperia Arc S skończyła się w Orange ;) Raportuj

  75. ADAM N napisał(a):

    Play do przodu badzmy wielcy i NIEPOKONANI!!!! Raportuj

  76. fred napisał(a):

    BĘDĄ PRALKI !!! HURRAAA! :D Raportuj

  77. pemose napisał(a):

    Mnie telefony w Play nie interesują, zawsze kupuje na Allegro :) ale niska cena w salonach oznacza spadek cen na portalach aukcyjnych ! Mnie interesuje tylko FRESH w nowej odsłonie ! Liczę na to że oferta Play będzie dotyczyła również fresha i będzie to oferta, która zatrzyma obecnych użytkowników i przyciągnie nowych :) Czekamy z niecierpliwością na to by Play znów pociągała za sznurki W3 tak jak było kiedyś ! Raportuj

  78. Andrzej napisał(a):

    Ta nowa reklama – http://www.youtube.com/watch?v=wz0gTdTQ3q4 – ładnie zgrana oferta :-(.
    Widzę że nie ma co czekac na ciekawszego replaya i wejść w pomarańcze Raportuj

    • Andrzej napisał(a):

      Wg reklamy:
      1.0 – nawet 150zł gratis
      2.0 – 1 minuta za 2 minuty
      3.0 – od 25 gr/min do wszystkich
      4.0 mms = sms
      i mamy 4.0 Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Reklama sprzed 5 lat ;-) Raportuj

      • mariuszcz napisał(a):

        co za łosie popatrzcie na date dodania Raportuj

      • Nudziara napisał(a):

        to dajcie choć 3.0 teraz :) o! 25gr/min i za 8gr sms/mms… Raportuj

      • Andrzej napisał(a):

        widze date – ale jak pisał przed chwilą Tom – nowa reklama na polsacie się pojawiła i….wkręcam Nas wszystkich bardziej.
        Przeszliśmy do playa jakiś czas temu, czemu? większośc chyba dlatego bo przy dobrym zasięgu (przez plusa) i play oferowal smartfony w niezłych cenach
        Teraz po 4 lub 2 latach czas na kontynuacje i…. dla wielu średni smartfon w dosc niskim abonamencie lepiej wychodzi u konkurencji
        i wszsyscy szukają , wkręcają sie i zastanawiają co dalej … sam się na tym złapałem….hehe Raportuj

      • P23 napisał(a):

        Więc wychodzi na to, że teraz macie stawki gorsze niż 5 lat temu ? :D
        SMS 1 grosz drożej, MMS 30 groszy ( per 300 kb ) , minuta 4 groszy drożej. Raportuj

  79. mariuszcz napisał(a):

    no ale jakiej rewolucji sie spodziewac jak minuta kosztuje 0,29 gr taniej sie nie da no bo i po co ?, jedynie jakies usługi dodane. Raportuj

    • Nudziara napisał(a):

      da się nawet przy 15gr zarabiać :) a bez szczególnych zabiegów mogłeś mieć do niedawna 9gr Raportuj

      • P23 napisał(a):

        Do 30 czerwca MTR do W3 wynoszą 15.20 gr. więc pryz stawce 15 gr. w przypadku połączeń pozasieciowych play musiałby dopłacać do każdej minuty 0.2 grosza. Raportuj

        • Gormar napisał(a):

          Ale nie zapominaj, że ruch pomiędzy operatorami niemal się bilansuje. Do tego dochodzi asymetria stawek MTR, która do końca roku będzie na korzyść Play. Pewnie mogliby jeszcze zejść z ceną, ale najpewniej tego nie zrobią. A jeżeli już to symbolicznie (27 groszy?). Raportuj

  80. Nudziara napisał(a):

    Poziom adrenaliny może podnieść jedynie zejście z 29gr w dół, 25 będzie mało, 19gr WK**** konkurencje na maksa. A Klienci rozreklamują za darmo ofertę… A teraz już realne, dostaniemy jakąś głupotę, bo obniżka podstawy by była za dobra. Wszystko się wali, pakiety we fresh zabrane – więc podwaliny na obniżkę ceny są, zobaczymy. Podstawowy profil fresh potrzebuje obniżki stawki 29gr i pakietu z lejkiem, nawet za 10zł/100MB+lejek. Ogólnie będzie jedna wielka kicha. Raportuj

    • P23 napisał(a):

      Niedawno osoba, która weszła za Anne Sterżyńską do UKE powiedziała, że w ciągu najbliższych 3 lat nie ma co się spodziewać spadku większego niż ( bodajże ) do 25 groszy, więc poziom 19 groszy jest nierealny i niemożliwy. Jak dla mnie marzeniem byłoby lekkie nakręcenie oferty mix – wszak to tam najbardziej dymani są klienci, więc i można by nieco uciąć z tego, a mnie, w przeciwieństwie do innych członków rodziny, abonament nijak nie zadowala – lubię mieć kontrolę nad kosztami. Raportuj

  81. mariuszcz napisał(a):

    kiedy w redbullmobile bedą znowy go pro hd ? Raportuj

  82. wiechu napisał(a):

    ja wim co dadza roaming areo 2 wiec 4g lte w necie…. Raportuj

  83. Michał Husarz napisał(a):

    Hahaha Xperia Arc S skończyła się w Orange ;) a jeszcze 1h temu była :) Raportuj

    • Szymon napisał(a):

      Dobrze że ją już zamówiłem Raportuj

      • Grzes napisał(a):

        No dokladnie ja mialem dzisiaj przez infolinie zamówić bo zapewniali mnie ze powinna być, ale coś mnie podkusilo juz w sobote zamowic przez sklep orange i sie oplacilo:) Warto dzwonic tam i ladnie Panią poprosić o rezerwacje tej Xperii bo czasem ktośnie bedzie mogl przedluzyć lub sie wycofa i pare modeli spadnie napewno. Raportuj

  84. Michał Husarz napisał(a):

    PLAY co z Xperia Neo V ? niby pod koniec miesiąca miała być taka informacje wasz oddział Logistyki mi przekazał… Raportuj

  85. ooooooooooo napisał(a):

    ciekawe czy play bedzie mial niedlugo sony xperia s w ofercie.za 2 miesiace konczy mi sie abonament na 3 numery i oczekuje ze wejdzie do oferty.jesli nie to bye bye Raportuj

  86. Michał Husarz napisał(a):

    PLAY co to za nowa reklama pierwszy raz ja zobaczyłem dzisiaj na Polsacie podczas "tylko muzyka"…
    Skacząc po stacjach spotkałem tylko z Kuba reklamy…. Raportuj

  87. Maciej napisał(a):

    WY tu narzekacie no to posłuchajcie mojej historii
    2 lata temu (2 lata upływają 17 maja br) podpisałem umowę z Play z jednoczesnym przeniesieniem numeru z PLUSa,
    Zostałem wprowadzony w GIGANTYCZNY bład przez konsultanta PLAYa czego wlasnie skutkiem było to przeniesienie do nich numeru z Plusa.
    Chodziło o to że wykupiłem taryfę LongPlay PREMIUM 200 w której miałem pakiet 1000 minut do wszystkich ale z racji tego ze muszę b.duzo rozmawiac i wiedzialem iż to będzie mało, zdecydowałem się na wykupywanie co miesiąc dodatkowych 2-3 pakietów 300minut po 15 zł – zaproponował mi to konsultant Playa.
    Zgodziłem się.
    Po podpisaniu umowy i aktywacji przy probie uruchomienia dodatkowych pakietow minut okazało sie ze UWAGA! Mozna je uruchomić dla wszystkich pakietów LONGPLAY z wyjatkiem najdrozszego pakietu LongPlay PREMIUM 200 !!!
    W tym momencie dochodziło do absurdalnej syt iż decydujac sie na pakiet np. LONGPLAY 99 + 2 dodatkowe pakiety 300minut mieliśmy więcej minut niż w pakiecie LongPlay PREMIUM 200 i to za mniejsze pieniadze!!!
    PLAY wypuscił abonament bubel naktóry namowił mnie jego niekompetentny konsultant podając falszywe informacje.
    Próbowałem po wszystkim rozwiazac umowę ale play zagrozil mi karą za zerwanie umowy a w ramach rekompensaty (po odsluchaniu godzinnej rozmowy z konsultantem i stwierdzeniu ze faktycznie wprowadzil mnie w blad) zaproponowal mi dodatkowe pakiety 30 min przez 4 miesiace!!!
    Po wysmianiu propozycji zwiekszyli pakiet do 4x50min czuli 200 minut w ramach rekompensaty za to ze oszukali klienta ktory wziac najdrozszy mozliwy abonament i przeniosl w konsekwencji numer z Plusa do Play.
    Te 4×50 darmowych minut to przy 1000 abonamentowych minut co miesiac ZADNA REKOMPENSATA.(dla przykladu potrafią dać nowym abonentom 6×100 darmowych minut za zamówienie w internecie jakoby za nic a tutaj taka forma rekompensaty…WSTYD)
    Niestety na moje probe negocjacji stwierdzono ze pozostaje mi tylko zaakceptowac lub podac sprawe do sadu jesli mi nie pasuje bo drogi odwolania w playu sie skonczyly.
    SZCZYT CHAMSTWA.
    Moje rachunki (duzo wyzsze przez zaistaniałą sytuacje) oscylują srednio ok 350-400 miesiecznie.
    Po 15 mies.probowalem skorzystać z przedluzenia umowy ale zmienily sie zasady takiej operacji(doslownie tydzien przed uplywem 15 mies.od podpisania mojej umowy) i wg.nowych zasad negocjacje dot.przedluzenia umowy sa mozliwe dopiero na 3 mies.przed uplywem starej tj. w moim przypadku po 21 miesiacach…
    Traf chcial ze tydzien po tym jak zmienily sie te zasady PLAY wprowadzil mozliwosc przejscia dla wszystkich posiadaczy abonamentow LONGPLAY na inny abonament przed wygasnieciem umowy w dowolnym momencie jej trwania i bez dodatkowych kosztow (o ile nie bedzie to tanszy abonament)
    NIKT MI O TYM NIE POWIEDZIAL ale wpadlem na to sam przypadkiem jakies 2 mies.pozniej tj ok 17 mies.trwania 2letniej umowy.
    Probowalem przejsc na inny abonament i tu BOMBA! Mogą to zrobić WSZYSCY tj wszystkie abonamenty LONGPLAY z wyjatkiem mojego LONGPLAY PREMIUM 200 choc o tej dyskryminacji nie bylo ani slowa w regulaminie promocji dot.zmiany abonamentu!
    Malo tego- mojego abonamentu LONGPLAY PREMIUM 200 od dawna nie ma w ofercie Playa bo kiedy zorientowali sie ze wyprodukowali bubel który wuchodzil mniej korzystnie niz np. LONGPLAY99 to wycofali go z oferty… Ja natomiast musialem dalej go oplacac natomiast ta indywidualna odmowa dla mnie skorzystania z mozl.zamiany abonametu to SKANDAL (chcialem go zmienic pbo po pierwsze w nowych ALL Inlusiv MAX byla mozl.dobrania dodatk.pakieotw minut a i rozmowy byly za 19 gr.zamiast 29)
    Odmowiono mi bo widocznie stwierdzono ze warto 'wydoic frajera' na maxa do konca 24mies.umowy
    KONSULTANTKA Playa z ktora rozmawialem ok.2 mies temu w spr.rozw.abonamentu po wygasnieciu umowy byla w SZOKU ze tak mnie potraktowal jej co by nie bylo pracodawca i że z tak absurdalnym przypadkiem nie spotkala sie w calej swojej kilkuletniej karierze w tej firmie.
    Próbowala interweniowac ale jak wyzej napisalem rozpatrzono moja sprawe tak 'bardzo indywidualnie' ze az odmownie :(
    Mialem jeszcze jedną sprawę po kilku mies.'pobytu' w Playu ktora moznaby okreslic jako chore podejscie playa i wykazujaca TOTALNY BRAK KOMPETENCJI wiekszosci jej KONSULTANTOW ale nie bede zanudzal.i ogranicze sie tylko do pierwszego opisu…
    JAK postapilibyście na moim miejscu będąc przez PLAYA tak oszukanym, ponizonym i dyskryminowanym (nawet wg.opini jej starszego konsultanta) a do tego placac najdrozszy abonament i rachunki po 300-400 miesiecznie ?
    Umowa mi wygasa 17 maja i jestem zdecydowany odejsc od nich nawet do operat.o gorszych startowych warunkach choc np. taki Plus dla firm ma b.korzystne warunki tylko ze nie jest latwo znalezc chetnego co przygarnie a na osobe fizyczna plus to niestety b.slaba oferta
    Raportuj

    • Tom napisał(a):

      Maćku dziękujemy ci jesteśmy 4 razy na NIE do widzenia… Raportuj

    • tomi napisał(a):

      Dlatego ja nauczyłem się już dawno temu nie ufać "konsultantom". Dla mnie liczy się tylko informacje na "papierze", czyli regulaminy. I nie chodzi tu tylko o telefonię, lecz także o inne sprawy załatwiane na odległość… bankowe, ubezpieczeniowe, tv sat, itp, itd. Raportuj

      • Maciej napisał(a):

        Kwestia zaufania to jedno a tak nieelegancki i niepowazny sposob zalatwienia sprawy przez play to drugie… Raportuj

      • Maciej napisał(a):

        ps.A na odmowne podejscie playa do zmiany w promocji abonamentu Longplay dla posiadacza Longplay Premium 200 nie ma ZADNEGO USPRAWIEDLIWIENIA.
        Jawny wyzysk a wrecz oszustwo ze strony Play. Raportuj

        • Ror napisał(a):

          Miałem bardzo podany przypadek tyle ze w najtańszej taryfie Firma 30. Konsultant poinformował mnie że bede mógł aktywować pakiet sms po czym okazało się że dla tej najniższej taryfy nie jest to jednak mozliwe. Od miesiaca były nowe regulaminy ale konsultanci o nich nie wiedzieli i robili swiadomie/nieswiadomie ludzio w trabę… odwołania UKE ach szkoda gadac Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Widzisz, bo nie ma dowodu na to, że konsultant celowo czy przypadkiem wprowadził cię w błąd. Za to regulamin, z jego datą wprowadzenia w życie, dowodem jest jak najbardziej. Raportuj

    • Jurek napisał(a):

      Maciej ja cię rozumiem i też mam wiele zastrzeżeń co do konsultantów, jak i sposobu załatwiania spraw w Play.
      Nie chcę już po raz setny rozpisywać się, ale czekam jak choć raz ktoś z playa, wypowie się w tego typu kwestii.
      Na szczęście to ty jako klient weryfikujesz uczciwość operatora, firmy itd.
      A jak powszechnie wiadomo, klient nasz pan, złota zasada kapitalizmu. Pozdrawiam
      Ps. Decyzja należy do ciebie, czy zostaniesz czy odejdziesz, ale jak będzie więcej takich osób, które podziękują i nie dadzą się tak traktować, to tylko wyjdzie playowi na dobre. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Przepraszam ale nie rozumiem. Podpisałeś umowę na Premium 200 i konsultant cię oszukał mówiąc, że można w nim uruchomić dodatkowe pakiety? Raportuj

      • Orangutan napisał(a):

        Poll naprawdę musisz pracować w Play jak tego nie rozumiesz :p Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Zadałem proste pytanie bo Maciej nie sprecyzował więc jeśli znasz odpowiedź to jej udziel, jeśli nie to milcz. Raportuj

          • Orangutan napisał(a):

            "zdecydowałem się na wykupywanie co miesiąc dodatkowych 2-3 pakietów 300minut po 15 zł – zaproponował mi to konsultant Playa. "

            Czytanie ze zrozumieniem ….
            Pozdrawiam Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Dlatego na wstępie zaznaczyłem że nie zrozumiałem. Czy to konsultant ci coś dodatkowo zaproponował czy też ty tego zażądałeś? Przy tak dużym abonamencie mogą przecież istnieć możliwości indywidualnej oferty zawierającej coś, czego inni mieć nie mogą. Stąd moje pytanie. Raportuj

    • Stachu napisał(a):

      Mnie ostatnio konsultant próbował wcisnąć ofertę, która jak się okazało nie istnieje. Czyli jeślibym wyraził na nią zgodę to otrzymałbym coś zupełnie innego. Pewnie liczą na to, że tak złapany "leszcz" już z tym fantem zostanie. Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Przykro mi, że tak wspominasz wspólpracę z Obsługa Klienta. Faktycznie przy LongPlay200 był problem z dodatkowymi pakietami 200 min( sa niedostepne co jest napisane w regulaminie). Podstawową zaleta wybranej taryfy było rozliczanie transferu z pakietu złotówek ( wtedy była to jedyna taka taryfa!). Teraz skoro ci się kończy umowa zastanów sie nad taryfą LongPlay II 129. też tam jest 1000 minut a może wynegocjujesz coś więcej. Raportuj

      • Orangutan napisał(a):

        Stary ale jest coś takiego jak Honor … mnie przerobiła firma aster na szaro i teraz konsultantka może mi zrobić "dobrze" i nie podpisze żadnej umowy.
        Podejrzewam że kolega tak samo zrobi zmieni operatora. Raportuj

    • Maciej napisał(a):

      Tylko że tu nie chodzi tylko o to ze zaufałem konsultantowi który mnie nabrał (swiadomie czy tez nie to nieistotne choc wiedział ze w plusie placilem b.duze rachunki i mogl uznac ze taki klient to lakomy kasek wiec warto wykorzystac kilka sztuczek zeby go zlowic…) i nie przeczytałem szczeg.umowy i wszystkich jej zalacznikow.
      Chodzi o to jak pozniej play podszedl do rozwiazania tego problemu.
      Osobna sprawa to ta promocja na zmianę abonamentu w dowolnym momencie bez kosztow dodatk.dla posiadaczy LONGPLAY z której mogli zkorzystać WSZYSCY z wyjatkiem mojej osoby!
      Tego tez nie rozumiem i nie zrozumiem bo dla mnie to jawny wyzysk i nagiecie przez Play nieprecyzyjnego regulaminu promocji na swoja strone.
      Gdybym mogl zmienic abonament LONGPLAY na inny tak jak podawal regulamin promocji mialbym rachunki nizsze o ok 100 zł mies.i to powod dla ktorego Play odrzucil wniosek o zmiane abonamentu po indyw.rozpatrzeniu mojej sprawy.
      Ja za to teraz mam teraz do Playa juz nie tylko zastrzezenia ale po prostu czuje sie przez nich mowiac wulgarnie 'wydymany' i nie przelkne raczej nawet jakiejs super korzystnej oferty na przedł.umowy. Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Maciej podaj proszę dodatkowe dane może numer zgłoszenia to przeanalizujemy całą sytuację. Raportuj

      • Maciej napisał(a):

        Proszę bardzo – mój numer konta abonenckiego 8675795
        Ps.Sytuacja była juz analizowana wielokrotnie w czasie trw.umowy i to nie przez jedna osobe wiec nie sadze by to cos zmienilo – play pokazal juz swoj stosunek do sprawy a abonament prawie dobiegł konca… Raportuj

  88. Grzes napisał(a):

    Zadzwon na infolinie do Orange lub T mobile. Plus nie wiem bo nie mialem okazji dzwonic. Ale jakos zawsze jak dzwonilem do tych sieci to nawet z najbardziej pokretnym pytaniem dawali sobie rady a jak nie to przepraszali i do kilkunastu minut dzwonili że znają już odpowiedź. W play jestem od poczatku istnienia tej sieci i jak ktos tez ma taki staz w Play to niech sobie przypomni jak wygladaly rozmowy z konsultantami: "yyyy no mozliwe" "wydaje mi sie ze tak i niech Pan tak zrobi ale nie gwarantuje" "to mnie Pan zaskoczyl" czasem wydawali mi sie że rozmawiam z "baba z warzywniaka" oczywiscie bez obrazy i z calym szacunkiem dla "baby" Raportuj

    • jeszcze krócej napisał(a):

      Sprobuj skontaktowac sie z E-BOK Orange na odpowiedz zgloszenia reklamacji czeka sie do tygodnia. Fakt zalatwiaja ewidentne wpadki z korzyscia dla klienta ale na pewno nie jest to 24H lub 48H. Raportuj

  89. Skoor napisał(a):

    To fakt, BOK jest niezwykle kompetentny, dlatego ja zalatwiam wszystko w salonie PLAY. Przynajmniej ludzie tam pracujacy sa rzetelni. Aczkolwiek udalo sie im kiedys skopac cesje umowy, no ale pozniej wszystko odkrecili. Raportuj

  90. harlock napisał(a):

    To czekam (zwłaszcza w przypadku oferty na kartę), bo rzeczywiście nic się nie dzieje. Ale takie są "zalety" koncesjonowanego rynku :/ Raportuj

  91. acid napisał(a):

    Gdzie jest ta transmisja live ? Raportuj

  92. Michał Husarz napisał(a):

    Oj tam oj tam jaj wielkanocnych niemożna sobie zrobić? My tylko pomagaliśmy koledze bo pytał "Gdzie JEST ta transmisja live?" ;-)
    Raportuj

  93. Bartek napisał(a):

    Mam play frash z ofertą na internet 300mb w gratisie po doładowaniu za 30zł. Jest jakaś opcja, żeby korzystać z internetu będąc w zasięgu plusa? Dojeżdżam codziennie do szkoły pociągiem i przez ok. 7km nie mam internetu co jest trochę irytujące. Pozdrawiam! Raportuj

    • P23 napisał(a):

      W LubięTo normalnie korzystam z internetu w zasięgu Orange i Plus, więc u Ciebie też powinno być to dostępne. Raportuj

    • Nikodem napisał(a):

      Bartku mam dokładnie tą samą ofertę i bez problomu korzystam z neta na zasięgu PLAY-PLUS-ORANGE więc spróbuj przelogować się , na operatora o najwiekszym zasiegu w tej okolicy < możesz wybrać opcję automatyczną lub zrobić to ręcznie , ustawień szukaj w telefonie w opcji łączność i sieci > . Pozdrawiam :) Raportuj

      • Nikodem napisał(a):

        Zapomniałem : mam to samo co ty :) Czyli Fresh , nie jakieś tam Lubię To :) Raportuj

      • Bartek napisał(a):

        Mi coś kolego miły nie chcę to działać. Mam ustawione automatyczny wybór sieci i nic. Próbowałem nawet na stale włączyć 2g aby był lepszy zasięg, ale jak tylko wjeżdżam w ten obszar to transfer mi się blokuje. Pamiętam, że kiedyś włączyłem taką opcje, aby blokowało mi internet, jeżeli jestem poza tanią strefą internetu od playa(coś takiego kiedyś było, nie pamiętam dokładnie). Mógłby ktoś mi z playa pomóc? Pozdrawiam! Raportuj

  94. Aha napisał(a):

    4- cztery razy większe ceny telefonów niż u konkurencji . 0- dbałości o klienta stałego.
    ^
    kropka Raportuj

  95. tommaszk napisał(a):

    3 Opcje:

    Zasięg na T-Debilu
    Umowa z Apple
    Zmiany w ofercie

    W tą trzecią opcję wątpię no chyba że na korzyść Playa…. Raportuj

    • P23 napisał(a):

      Tą drugą zaprzeczył rzecznik, opcja pierwsza nierealna z tego powodu, że Marcin sam zaznaczył, że nad tą ofertą pracowali długi czas, więc reklamy z zasięgiem 3 sieci zapewne tez by poczekały. Raportuj

  96. lux napisał(a):

    Kiedy szybszy internet w POnK a nie lejek tylko do 4Mb i dłuższa ważność konta jak w OFnK? Raportuj

  97. wiechu napisał(a):

    u mnie pokazuje Play T Mobil a jestem zalogowany w Play…. o co chodzi Raportuj

  98. dr Marcel Prezes napisał(a):

    Chętnie bym przyjechał, jednakże muszę zrezygnować, gdyż mam ważne spotkanie z inwestorami w Mediolanie. Raportuj

  99. gwege napisał(a):

    Masz racje. Play to niekompetencja, celowe wprowadzanie w błąd i robienie z klientów durni. Orange może jest drogi ale potrafi przyznac się do błędu i zmienić to co źle zrobił albo przyznać rekompensatę sensowną. Raportuj

  100. tess napisał(a):

    Chyba w melinie. Nie napinaj się tak bo Ci żyłka pęknieRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty