Tako rzecze rzecznik Play

Wizytówka głosowa BETA – nowa ciekawa usługa do testów

Kochani, obiecałem Wam kiedyś, że będziemy wspólnie testować szalone pomysły naszych kolegów z departamentu usług dodanych. Tym razem kolejny produkt. Dajcie proszę opinię (feedback). Testujcie i szukajcie dziury w całym!

Wizytówka głosowa to usługa pozwalająca ustawić powitanie Twojego rozmówcy zanim odbierzesz połączenie lub poinformuje Twojego rozmówcę o tym, że nie możesz rozmawiać.

Wejdź na www.wizytowka.play.pl, zaloguj się jak do Play24 i wybierz odpowiednią wizytówkę dla siebie:

Wizytówka dla Indywidualistów

  • Ustaw powitanie, gdy ktoś do Ciebie dzwoni.
  • Zadecyduj czy chcesz odbierać połączenia, czy jesteś zajęty i nie chcesz by Ci przeszkadzano.
  • Zmieniaj SMSem status, gdy nie chcesz odbierać połączeń, np. gdy jesteś w kinie.
  • Twoje wiadomości pozostawione przez rozmówców możesz otrzymać MMSem lub na e-mail.
  • Ustaw ?czarną listę numerów, z którymi nie chcesz rozmawiać.
  • Ustaw ?białą listę? numerów, którym Wizytówka nie będzie odgrywana, np. znajomym, rodzinie.
  • Ustawiaj swoje teksty, lektor odczyta je naturalnym męskim lub żeńskim głosem.
  • Skorzystaj z gotowych podkładów muzycznych lub wgraj własne MP3

Wizytówka głosowa dla Firm

  • Ustaw profesjonalne powitanie głosowe Twojej firmy.
  • Wybierz godziny pracy a żadna ważna rozmowa z klientem Ci nie umknie.
  • Po godzinach pracy lub na urlopie należy Ci się odpoczynek. Klienci zostawią Ci wiadomość bez nękania Cię telefonami. Otrzymasz je MMS lub na e-mail.
  • Ustaw ?czarną listę? numerów, z którymi nie chcesz rozmawiać.
  • Ustaw ?białą listę? numerów, którym Wizytówka nie będzie odgrywana, np. Twoim pracownikom, rodzinie
  • Ustawiaj swoje teksty, lektor odczyta je naturalnym męskim lub żeńskim głosem.
  • Skorzystaj z gotowych podkładów muzycznych lub wgraj własne MP3.

Usługa w wersji beta jest bezpłatna.


Regulamin na www.testuj.play.pl

Masz uwagi co do działa usługi? Masz pomysły na usprawnienie usługi? Daj nam znać!
Wyślij e-maila na beta@play.pl

Komentarze

  1. Marcin23 napisał(a):

    Fajne! Już swoje indywidualne powitanie! Raportuj

  2. Konnr napisał(a):

    Fiuuu, Fiuu… najpierw myślałem że to tylko taka wersja "muzyki na czekanie", ale te możliwości konfiguracji pobudzają wyobraźnię.

    Niestety żeby usługa zadziałała trzeba wyłączyć "pocztę głosową na email"…. :(
    Mam nadzieję że tylko w czasie testów.
    Raportuj

  3. Bandyto3xx napisał(a):

    TO czas testować :D
    ps. Strona się nie wczytuje, błąd mam ;/ Raportuj

  4. emi napisał(a):

    nie moge sie dostac na ta usluge Raportuj

  5. Piotr napisał(a):

    aleee strona obciążona. Nie da się wejść, a jak już się wejdzie to jest rozjechana strona :) No nic jeszcze 30 min do końca pracy może zdążę ustawić ;)

    Jeszcze nie testowałem ale pewnie to będzie ciekawa rzecz. Raportuj

  6. emi napisał(a):

    widać że dużo osób śledzi tego blooga :P Raportuj

  7. Skoor napisał(a):

    Wow, super usluga, w sam raz do mojej dzialalnosci, wreszcie kienci nie beda mi zawracac glowy w weekendy i wieczory.

    Jak dlugo beda trwac testy i czy wiadomo ile bedzie kosztowac taka usluga gdy wyjdzie juz z fazy beta?

    Panie Marcinie, kiedy bedzie "3" ;-) Raportuj

  8. WIKING napisał(a):

    Co z tą wczorajszą 4, czego dotyczyła i kiedy się tego spodziewać :) Raportuj

  9. Error napisał(a):

    Proxy Error

    The proxy server received an invalid response from an upstream server.
    The proxy server could not handle the request GET /wizytowka-gui/wizytowka/welcome.

    Reason: Error reading from remote server Raportuj

  10. pemose napisał(a):

    Ciekawa usługa, myślę że przydatna ! Zaraz się loguje ! Raportuj

  11. marcinb napisał(a):

    Dzięki za sms2e-mail. Korzystam i jestem bardzo zadowolony. Z tej opisywanej usługi raczej nie skorzystam. Pozdrawiam Raportuj

  12. Jahu Play napisał(a):

    Zapowiada się ciekawie trzeba będzie wypróbować ale to dopiero jak serwer pozwoli :) Raportuj

  13. pemose napisał(a):

    No niestety mi też się nie udało:

    Proxy Error

    The proxy server received an invalid response from an upstream server.
    The proxy server could not handle the request GET /wizytowka-gui/wizytowka/welcome.

    Reason: Error reading from remote server

    Koledzy z departamentu usług dodanych niestety muszę jeszcze popracować albo podszkolić :) Raportuj

  14. PKo napisał(a):

    Klęska urodzaju. Nie wszyscy na raz wchodzcie na tą stronę. Dajcie chwilę. To w końcu BETA! Raportuj

    • pemose napisał(a):

      PKo – jeśli Play ma 7mln uzytkowników to niestety powinna zapewnić usługi tak by te 7 mln mogło korzystać bez przeszkód z kazdej usługi nawet z beta ! Beta nie jest usprawiedliwieniem !! Raportuj

      • grzegi napisał(a):

        Beta to beta i nie każdy musi z tego korzystać. Każdy twórca oprogramowania Ci to powie – testowanie nie jest obowiązkowe, więc nie narzekaj.

        Poza tym nie wiem, czy znajome jest Ci takie pojęcie jak wydajność serwera. Raportuj

      • PKo napisał(a):

        Po to jest Beta… by nawet sprawdzić obciążenia systemów. Nie masz racji. Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Wypuścili i powiadomili właśnie po to by stworzyć lawinę a tym samy przetestować co będzie gdy wszyscy na raz skorzystają. Daj im pracować., człowieku! Raportuj

  15. rudylis napisał(a):

    A może to anonymous zablokowali tę stronę?… ;) W końcu jak nagracie jakąś muzykę w powitaniu, to ACTA się upomni o prawa autorskie ;p Raportuj

  16. czekający na cud napisał(a):

    No no… widzę że PLAY trochę sobie bierze narzekania klientów do serca…
    …bo barania telefoniczne nad zadowoleniem z sieci idą całą parą
    ;] Raportuj

    • czekający na cud napisał(a):

      oczywiście miałem na myśli badania….
      ;) Raportuj

    • Ktoś&Coś napisał(a):

      Do mnie dzwoniła kobietka o miłym głosie.
      Najpierw wspomniała, że kiedyś wypisywałem jakąś ankietę, ale nie przypominam sobie. Nie zapytała jednak o satysfakcję, tylko chciała zaproponować abonament za 19zł (pewnie bez telefonu). NIe zgodiłem się, gdyż tańszy i bardziej elastyczny jest Fresh.
      Wielkim plusem jest to, że nie była nachalna i nie chciała mi wcisnąć na siłę. Raportuj

  17. Karol Buczkowski napisał(a):

    Panie rzeczniku jakieś komentarze ws. MTV mobile?:-)
    Raportuj

    • grzegi napisał(a):

      co tu komentować? Szału nie robią. Kolejny, nic nie znaczący w tej chwili MVNO. Raportuj

    • Ktoś&Coś napisał(a):

      MTV to raczej słaby pomysł, w każdym razie bez porównania słabszy od RedBull MMobile.
      MTV ma już niewiele ma wspólnego z muzyką a przeważają komentarze "telewizja porno dla ubogich". Jeżeli szukam kanału muzycznego z muzyką, teledyskami, ewentualnie nowościami muzycznymi i kulturalnymi, to MTV jest wielkim rozczarowaniem. Raportuj

  18. zzz napisał(a):

    Proszę tylko o jedno – nie uszczęśliwiajcie na siłę użytkowników i nie popełniajcie błędu z włączeniem tego wszystkim jak ze bzdurNotką.
    Co do MTV… Zmiany w Heyah można było olać, bo nie zmieniło to (już i tak konkurencyjnego względem Fresh) rdzenia usługi, wzmocniło ją pakietami data, to pojawienie się MTV jest znacznie większym wydarzeniem. Nie chcę się rozpisywać, ale krótko – wiadomo, że to nie będzie oferta dla każdego, ale wygląda bardzo ok przy 25 złna 30 dni. Nieograniczone SMS, dobre pakiety data, ciekawa opcja z tymi 3 numerami, rozmowy do MTV i T-M, jakieś tam pierdółki muzyczne, które też znajdą odbiorców itd. Ofertę sprzedadzą SMS do wszystkich sieci a All Inclusive SMS właśnie poszedł do piachu. Ciekawe, czy go całkowicie wycofacie, cz ynastąpi modyfikacja. Stawiam raczej na wycofanie i wprowadzenie jakiegoś pakietu do profilu z rozmowami i SMS. W sumie to byłby najwyższy czas dać w nim możłiwość kupienia pakietu 600SMS, bo ograniczenie go do "gołęgo" Fresha + profil internet jest dla mnie niezrozumiałe. Raportuj

    • zzz napisał(a):

      Aha, przy okazji – może 4 to czwarty profil Fresha? Profil Internet został jakiś czas temu schowany (bo pojawiło się Lubię to), ale na te stronie http://www.play.pl/pl/oferta/play-karta/opcje/ind… jest nadal puste miejsce na kolejną opcję… Raportuj

    • grzegi napisał(a):

      bez przesady – stawki za minutę połączenia to żal. A stawka za megabajty, to standard.
      Poza tym darmowe smsy to ja mam w ofercie All Inclusive SMS i jest prawie to samo – różnica 5zł na doładowaniu – tu 25 a tu 30zł.
      Wybieram sobie 3 numery w sieci, do których dzwonię darmo? Kosztuje mnie to 9zł (3zł za numer). za 1zł więcej mam darmo do wszystkich w Play.

      Nie wiem, gdzie innowacyjność tej oferty. Raportuj

  19. Poll napisał(a):

    "Jeśli włączyłeś pocztę na Emila to wróć do wizytówki" – a to nie dziękuję nie skorzystam. Raportuj

  20. electro_spiro napisał(a):

    korzystając z okazji proszę o naprawienie usługi etykietka, tak aby działała zgodnie z regulaminem. tylko tyle. Raportuj

  21. Poll napisał(a):

    tylko pacjent nie dożył do jej końca. Raportuj

  22. grzegi napisał(a):

    ale udana ;d Raportuj

    • electro_spiro napisał(a):

      wg systemu moja karta obsługuje etykietkę (wyświetla TEST na ekranie) tylko okazało sie, ze nie można nawet tego TESTu wyłączyć. Raportuj

      • PKo napisał(a):

        jak to? jak przetestujesz i pojawi się TEST to znak, ze Twoja karta obsługuję usługę. I wtedy możesz zmienić płatnym SMSem na swoją docelową. A jak nic nie zrobisz… to chyba po 2ch godzinach TEST powinien się zamienić z powrotem na PLAY. Poczytaj sobie na http://www.etykietka.play.pl
        Pamiętaj by włączyć i wyłączyć telefon. To ważne. Etykietka jest fajna!
        Raportuj

  23. maciundo napisał(a):

    btw a ja czekam na pakiety netowe które same się odnawiają – coś jak w Plus. Placisz x zł co miesiąc za y danych + wiesz ze więcej za net nie zapłacisz + odnawia się to samo… pzdr Raportuj

    • grzegi napisał(a):

      a jak ktoś nie chce, żeby mu się odnawiało bez jego zgody? Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Nie szkodzi. Bedzie siem odnawiać i tyle ;-) Raportuj

      • maciundo napisał(a):

        Powinny być dwa rodzaje pakietów. Ja np. nie chce ciągle pamiętać o włączeniu pakietu.

        Usługi typu prenumerata sms – oczywiście odnawiają się same, pakiety typu Net (oraz mówić szczerze – akcja z WOSP) trzeba aktywować co miesiąc samemu. Powód wiadomy: zapomnisz – bulisz (albo nie bulisz jeśli chodzi o WOSP).

        Powyższa usługa za pewne też będzie się sama odnawiać i pobierać opłatę, z pakietem danych powinno być tak samo. Poza tym chodzi też o limit, że po wykorzystaniu danych nie ma płatności extra, tak jak w all w abo. Raportuj

  24. Marcin Wiśniewski napisał(a):

    Podniecacie się ale jednej rzeczy nie piszecie – żeby zalogować się do usługi trzeba wyłączyć TelePlaya… a to już dół jak … to, że aktywnie korzystam z TelePlaya blokuje korzystanie z Wizytówki… czy naprawdę musi tak być..? Raportuj

  25. rudylis napisał(a):

    Szkoda, że nie wprowadzili poczty w domenie @play.pl :( Raportuj

  26. Ktoś&Coś napisał(a):

    Fajna usługa, ale nazwa beznadziejna. Tak samo jak Notka SMS. Nazwa wskazuje a w każdym razie kojarzy się z czymś innym, niż jest w rzeczywistości.
    Nazwijcie to lepiej, prosto, bardziej intuicyjnie np.: Przywitanie głosowe, Informacja głosowa, Powitanie głosowe, Kim Jestem itp. Raportuj

    • PKo napisał(a):

      a dlaczego Wizytówka jest złym słowem? mnie się kojarzy właśnie z przywitanie, informacją głosową. choć Twoje propozycje też fajne Raportuj

  27. pemose napisał(a):

    Juz włączyłem i wypróbowałem :) Chyba jest błąd w kwestii wył. usługi sms-em – "Usługę możesz wyłączyć wysyłając SMS o treści STOP pod numer 1WITAM (194826) !!! :) Raportuj

    • PKo napisał(a):

      ale nie wyłączyło się? czy o co chodzi z tym błędem? Raportuj

    • Mariusz napisał(a):

      Na pewno jest jakiś błąd, bo mi się nie udało wyłączyć tej usługi SMSEm. Ciagle ja mam. Szlag mnie trafia, bo to jest nie w porządku wobec dzwoniacych do Ciebie. Sieć Play pobiera za to kasę. Nikt z Toba nie rozmawia, a kasa leci i to wieksza niż normalnie, bo spróbowałem zadzqwonić z P_laya na Playa. Za 20 sek." połączenia" pobrało 10 groszy. Jestem w szoku.
      Raportuj

  28. Łukasz Malina napisał(a):

    fajna usługa, oby się sprawdziła w szczególności i czarną i białą listą
    Raportuj

  29. pemose napisał(a):

    Usługa fajna ale postanowiłem ją jednak usunąć ! Powód ? Słaba jakość dźwięku wizytówki ! Może kiedyś do niej powrócę jeśli poprawią jakość ! Raportuj

    • Ktoś&Coś napisał(a):

      Z powodu jakości dźwięku zrezygnowałem z usługi Pitolenie na Czekanie. Jakość dźwięku była tak porażająca, że darmowy okres na wypróbowanie usługi skróciłem do jednego dnia. Raportuj

    • PeeN napisał(a):

      To chyba masz coś z głośnikiem bo u mnie słychać bardzo fajnie Raportuj

  30. Adam napisał(a):

    Fajna usługa. Niestety dzwoniący do mnie płacą już od momentu odtworzenia powitania, nawet jak połączenie nie dojdzie do skutku :( Raportuj

    • Ktoś&Coś napisał(a):

      Gdy dzwonią na pocztę głosową to też płacą.
      Gdy ty dzwonisz na pocztę głosową innych to też płacisz, więc w czym problem?

      Jak rozmówca ma problem, to niech się streszcza a jak nie, to po co ma zawracać głowę? Raportuj

      • PKo napisał(a):

        to jest forma powitania… tak jakbyś już odebrał połączenie i się przywitał z osobą dzwoniącą. fajne jest to, że cześć niechcianych połączeń już w trakcie powitania się wykruszy. może nie zasłużyli jednak na rozmowę z Tobą. Ty jednak dostaniesz SMSa, ze ktoś próbował ale sie rozłączył w trakcie odtwarzania Wizytówki. Raportuj

        • zzz napisał(a):

          To złe porównanie. Bardziej poprawne jest takie:
          Ktoś puka do drzwi.
          Otwierasz, mówisz dzień dobry.
          Zamykasz drzwi i ich nie otwierasz (bo nie możesz np.)
          Pukający jednak za pukanie zapłacił :-).

          Play już raz wygłupiłsię podobną usługą, Notką SMS, właczając ją wszystki mbez pytania i ba, na starcie nie dało się wyłączyć, a potem (i nadal) są z tym problemy. Jeżeli Wizytówka będzie jako OPCJA, oraz klienci będą mieli jasno tłumaczone, że dzowniący do nich płacą – nie mam uwag, niech sobie będzie.
          Jeżeli jednak Play zrobi to samo co z Notką, to pokaże, że nie uczy się na włąsnych błędach…

          Zresztą, jakbym miał coś poprawiać, to zaczałbym od np. żenującej jakości połączeń na telefony stacjonarne, głównie te z TP… Raportuj

    • PeeN napisał(a):

      A myślisz, że po co operator wprowadza taką usługę? Trochę żeby ułatwić Ci życie, trochę żeby zrobić Ci przyjemność, ale przede wszystkim żeby ZAROBIĆ i osobiście nie widzę w tym problemu.
      Uważam, że świetny pomysł i grzeje mnie czy ktoś płaci czy nie, ale jak usłyszy takie coś to znacząco podniesie powagę firmy do której dzwoni Raportuj

  31. Marcin napisał(a):

    a co z bb 9360?
    żal mi już was, szkoda pisać o burdelu jaki macie, nie jesteście w stanie opanować tego wszystkiego. Raportuj

  32. mPablo napisał(a):

    Tak, szukam dziury w całym, ale czy trzeba prośbę o opinię tłumaczyć angielskim słowem "feedback"? ;-) Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Trzeba – ładniej wygląda. Jestem za jeśli chodzi o informowanie obcych dziennikarzy, ale jestem stanowczo na NIE jeśli "walimy" do polskich braci mniejszych. Raportuj

  33. Poll napisał(a):

    Powiem tak: działa jak zapewne chcieliście ale…. ale 99% klientów nie skorzysta, a z tego 1% to 1% jest na blogu i nie omieszka wpisać: "Przepraszam, nie dodzwoniłeś się bo jestem w sieci Play". Testowałem coś podobnego w Orange ( do konkretnego numeru text) i zdechło, mimo iż dobrze żarło Raportuj

  34. przespał urodziny napisał(a):

    przepraszam czy urodzinowe promocje i zmiana taryfy już były, bo cos chyba przeoczyłem ?;) Raportuj

  35. Poll napisał(a):

    Aby zachować płynność zdania należy wpisywać słowa bez spacji i dodatkowo pomijać znaki diakrytyczne. Więcej emocji, panowie (panie). Raportuj

  36. mirekb napisał(a):

    tak..porównywalnie jak z notka sms ale to widac standardy p4..Panie Marcinie,dlaczego nie informujecie ze rozwiązaliscie stosunek pracy z Panią Justyną Kulką??to wazna informacja bo widac kroja sie zmiany w ofertach dla biznesu,pytanie czy na lepsze?? Raportuj

  37. Poll napisał(a):

    A co z panem Ma-kuta Jan? On też wyleciał? Czy miał stosunek ale przerwany? Raportuj

  38. krzysiek_kili napisał(a):

    Nie widzę potrzeby takiego powitania, ale po komentarzach widać, że są osoby, którym się to podoba ^^
    Bylebyście ich nie zniechęcili późniejszą ceną ;) Raportuj

    • Ktoś&Coś napisał(a):

      Mnie cena Teleplay zniechęciła. Gdyby było 3zł, 5zł itp. to jeszcze w porządku, ale to jest 3zł+VAT i atrakcyjność słabnie. Tym bardziej, że to i tak idzie po VoIP a za połączenia przecież też się płaci.
      Właściwie ceny nie jestem pewien. Widziałem bardziej zróżnicowany cennik, teraz jest prostszy. Raportuj

  39. Ktoś&Coś napisał(a):

    Co usłyszy osoba, której numer dodam na czarną listę?
    Nie chcę komunikatów typu: zostałeś zablokowany, nie lubię cię itp.
    Czy od razu rozłącza? Czy pojawia się komunikat sieciowy typu: brak zasięgu? Warto by rozważyć tutaj wstawienie komunikatów sieciowych, bo po co tłumaczenie, że coś tam przez kogoś zostało zablokowane? Raportuj

  40. mkkot napisał(a):

    Kurczę no, fajna usługa. Tylko jeśli dzwoniący musi płacić za połączenie z automatem, to już mniej fajna. Ludzie handlujący na allegro czy prowadzący jakieś firmy pewnie znajdą ją więcej jak użyteczną. Ja, szary prepaidowiec, lubię jednak, gdy dzwoniący do mnie słyszy po prostu sygnał wybierania i może się od razu połączyć bez zbędnych kosztów. Na dodatek jak ktoś jest bardziej obcykany, to wie że jestem na mieście lub w domu po sygnale wybierania play/plus. Jeśli odrzucę połączenie, otrzyma również odpowiedni komunikat dzięki przekierowaniu. W zależności od osoby, mogę napisać SMS dlaczego odrzuciłem. Gdy nie mam ochoty odbierać, wyłączam moduł telefonu i dzwoniący ma komunikat "abonent wyłączył telefon" lub wyciszam i zostawiam w innym pokoju. Nieodebrane połączenia przychodzą SMS-em, mogę oddzwonić w wolnej chwili. Białe i czarne listy kontaktów jak na razie nie są mi potrzebne. Gdy idę spać, także wyciszam lub wyłączam. Dzięki temu śpię spokojnie, a moi znajomi mają wyraźnie powiedziane, że telefon jest czynny 24/7, w najgorszym przypadku nie odbiorę. Raportuj

    • PKo napisał(a):

      to jest tak jak dzwonisz np. do jakiegoś urzędu, banku lub na jakąś infolinie… to automat odbiera i podaje Ci różne opcje i Ty już za to płacisz. Tu jest tak samo. Ty decydujesz czy masz Wizytówkę czy nie. Raportuj

  41. pemose napisał(a):

    Wizytówka jest dobrym pomysłem ! Ale jest niedopracowana ! Powinna działać na zasadzie "muzyka na czekanie" Czyli: nie pobierać opłaty za odsłuchanie wizytówki osobom dzwoniącym do nas , wizytówka to tekst powitania w tle muzyka a następnie sygnał połączenia i ponownie tekst z muzykom i znów sygnał poł. Tak to powinno być ! Raportuj

  42. rudylis napisał(a):

    Takie coś już masz w usłudze muzyka na czekanie. To jest wersja bardziej rozbudowana. A co do tego, że dzwoniący muszą płacić… Aż tak ci to przeszkadza? To oni muszą płacić a nie ty! Poza tym masz białą listę, z której numery nie będą nic płacić, bo przejdą poza wizytówką. Raportuj

    • pemose napisał(a):

      no nie bardzo bo "muzyczkę na czekanie" nie mogę edytować ???? Spoko opłata nie jest problemem w końcu nie ja płace :) Raportuj

  43. PeeN napisał(a):

    Świetna usługa! Dla firm rewelacja, dla osób prywatnych średnio. Na swoim firmowym numerze będę to wykorzystywał na 100%.
    Kurcze kończę pracę, miły głos oznajmia klientowi żeby kontaktował się w godzinach pracy. Jestem na spotkaniu… no właśnie, jestem na spotkaniu i jak mam przełączyć status żeby informowano dzwoniących dlaczego nie odbieram? Raportuj

    • PetersonQ napisał(a):

      Dokładnie. tak to ma działać. Krzysiu? Raportuj

    • Dominik Kawula napisał(a):

      Status „Nie mogę odebrać” oraz wiadomość odczytywaną przez lektora Twojemu rozmówcy możesz zmienić wysyłając jej treść pod bezpłatny numer 8090, np.:
      Wyślij SMS pod 8090 o treści: „Jestem w kinie”, aby przełączyć status Twojej wizytówki na „Nie mogę odebrać” i zmienić wiadomość odczytywaną przez lektora na: Jestem w kinie.
      Osoba dzwoniąca do Ciebie usłyszy wiadomość powitalną z kroku 1 oraz wiadomość z SMSa „Jestem w kinie”.
      Aby przywrócić status „chcę odbierać połączenia” należy wysłać SMSa o treści STOP pod bezpłatny numer 8090. Zostanie przywrócony ten status Twojej Wizytówki i będziesz mógł odbierać połączenia. Osoba do Ciebie dzwoniąca będzie słyszała powitanie z kroku 1 oraz wiadomość z kroku 2. Raportuj

  44. PKo napisał(a):

    taka jest jakoś połączenia telefonicznego. W stereo się nie da tego odczytać i odegrać. Może kiedyś. Raportuj

  45. firstandlast napisał(a):

    Dopiero się zorientowałem, że dzwoniący płaci już za automat. Nie uważacie, że to trochę bez sensu? Przecież połączenie jest realizowane dopiero po wysłuchaniu przywitania! Zdzierstwo w biały dzień. czysty zysk pod przykrywką nowej, super usługi. Dzięki… Raportuj

    • do niczego ta opcja napisał(a):

      zgadzam się z Tobą ;/ Raportuj

    • Ktoś&Coś napisał(a):

      W każdej sieci płacisz za połączenie z automatem. Z pocztą głosową innego człowieka, ze swoją pocztą głosową, dzwoniąc na infolinię i słuchając muzyczki, dzwoniąc do firmy, gdy odzywa się wewnętrzna centrala.
      Więc WTF? Raportuj

      • firstandlast napisał(a):

        Nasunęło mi się to na myśl, gdyż co niektórzy zaczęli to porównywać do usługi "Granie na czekanie", gdzie w trakcie grania muzyki nie płacisz za jej słuchanie, gdyż trwa ona przed nawiązaniem połączenia. Tutaj płacisz od razu, czyli jeżeli ustawione przeze mnie powitanie trwa 10 sekund, a ktoś rozmawia ze mną 50 sekund, to płaci za minutę połączenia, za powitanie też musi zapłacić. Dobrze, że jest przynajmniej możliwość dodania numerów uprzywilejowanych, które nawiążą połączenie bezpośrednio. Ale ostatecznie Play będzie zarabiał od dwóch stron, od abonenta włączającego usługę, która jeszcze trochę i będzie płatna, oraz od abonenta połączenia przychodzącego, choć tak naprawdę sam operator nie ponosi z tego tytułu prawie żadnych kosztów. I z tego względu chociażby mógłby oszczędzić zdzierania kasy z dzwoniącego, bo wkrótce do większości abonentów Play będzie się dzwonić jak na Infolinię – nie ważne czy gadasz, płacić i tak musisz.

        @Ktoś&Coś, chyba nikt nie chce, aby tak wyglądały wkrótce połączenia w sieci, więc WTF? Raportuj

      • PeeN napisał(a):

        Racja :) Poza tym, kurcze wszyscy psioczą, a przecież to nieobowiązkowe Raportuj

  46. Krystian Franek napisał(a):

    Tez mam blad

    Przekierowania z PLAY na PLUS (
    Ktos dzwoni na PLAY ( slyszy wizytowke ) a na PLUS nie ma info o polaczeniu
    wiec kiszka Raportuj

  47. do niczego ta opcja napisał(a):

    Do mnie nikt nie chce zadzwonic od tej pory jak tylko wlaczylem ta opcje! CZEMU? Bo śmieja sie ze jeszcze do mnie sie nie dodzwonili a musza kase za to placic .DOBRE! Raportuj

  48. krótko napisał(a):

    Notka SMS bis i kolejny wybryk na naciąganie dzwoniących do nas, żeby płacili za połączenie (a MTR trafiałdo Play) nawet jak nie odbieramy. To też włączycie wszystkim bez pytania jak Notkę, której NADAL nie można poprawnie wyłączyć? Halo, status notka nie działa…

    Weźcie się w końcu ogarnijcie w tym Play i zajmijcie się prawdziwymi problemami tej sieci (ajkość połączeń, żenujący BOK, ceny telefonów itd.) a nie pierdołami. Raportuj

  49. tl111 napisał(a):

    Kolejna głupota na jeden tydzień, a możliwości zalogowania Teleplay na bramkach SIP jak nie było, tak nie ma. Takie coś to nagrałem na nieużywanym numerze we freszu w formie zapowiedzi poczty głosowej. Ludzie łączą się, słuchają i dzwonią na podany w zapowiedzi inny numer. Dlaczego tak musiałem zrobić ? Bo play nie ma ochoty wprowadzić przekierowania na jeden numer za symboliczną złotówkę albo udostępnić możliwość zalogowania takiego numeru na bramce sip za np. 5 pln/m-c. Chalenger od siedmiu boleści. Raportuj

    • mkkot napisał(a):

      Przeciez przekierowanie mozesz sobie ustawic bezwarunkowe na kazdy numer, ale musisz zaplacic za czas rozmowy (stan darmowy zalatwia sprawe). Raportuj

  50. Qper napisał(a):

    Fajna sprawa jest to przydatne jeżeli chodzi o biznes. W szczególności jeżeli ktoś przeznacza numer komórkowy na infolinie.

    – Małe uwagi to tylko tyle, że syntezator mowy IVONA ma mniejsze możliwości, nie można konfigurować szybkości czytania tekstu, a bardzo często jest to ważne do prawidłowego wypowiadania.

    Korzystałem kiedyś z IVR ale dla Voipów i generalnie wygląda to bardzo podobnie.

    Zastanawia mnie jeszcze jedno – może warto dodać przekierowania na inne komórki w play po wybraniu np numerka po zapowiedzi

    Ciekawi mnie jeszcze cena… Takie rozwiązanie kosztuje około 300 netto rocznie. Zobaczymy jak w wersji komórkowej się to prezentuje :)
    Raportuj

  51. bartoszkubiczek napisał(a):

    Pomysł fajny – czemu tylko nie da się wybrać jednej opcji zamiast wszystkich powitań. Zależałoby mi wyłącznie na funkcjonalności typu: odrzucam połączenie a dzwoniący słyszy komunikat "nie mogę odebrać, oddzwonię". Nie chcę mieć żadnych komunikatów w innych wypadkach. Raportuj

  52. Michel napisał(a):

    No bardzo fajna ta usługa:-) Szczególnie polecam czarną listę numerów, które nie będą mogły do Nas wydzwaniać bez Naszej zgody.
    Myślę jednak, że mało kto czytał regulamin, a w nim jest zapis, że od osoby dzwoniącej do abonenta mającego włączoną usługę, opłata za rozmowę zaczyna być pobierana w momencie połączenia się z wizytówką, a nie wtedy gdy abonent odbierze rozmowę!
    Także jest to mieszanka wybuchowa na miarę Notki SMS (nie wiem czy pamiętacie tą usługę), a nawet zmutowana:D Raportuj

    • Granat napisał(a):

      Tak, pamiętam tą durną Notkę. Wystarczy, że wyłączę pocztę głosową, to badziewie mi się aktywuje, gdy wystarczą zwykłe sygnały sieciowe. Raportuj

  53. Prowokator napisał(a):

    Ciekawa opcja, może da się tak ustawić listę niechcianych numerów aby musiały one odsłuchać jakąś wiadomość i dopiero zostały rozłączone. Po takiej akcji firmy marketingowe z mniejszą chęcią nękały by ludzi.
    I nie chodzi tu o koszta, a o sam stracony czas. Kiedy taki konsultant musiał by poświęcić powiedzmy minutę na wysłuchanie wiadomości z nadzieją, że ktoś odbierze.

    Sama usługa jak najbardziej interesująca ciekawią mnie ceny :-) Raportuj

    • Granat napisał(a):

      Nie zadzwoni ten konsultant, to zadzwoni inny, któremu zostanie przekazana lista telefonów. Normę muszą wyrobić. Raportuj

      • Prowokator napisał(a):

        Nie rozumiesz, mnie to nie dotknie bo i tak będą na liście zablokowanych więc telefonu od nich nie dostanę (rozliczy się z nimi automat).

        Za to załóżmy, że taki konsultant dzwoni do 100 osób dziennie z czego 50 ma wlączoną taką opcje. Łatwy rachunek daje straconą godzinę, mnożąc to przez kilkoro konsultantów mamy całkiem dużą stratę :) Raportuj

  54. Wojtaszek napisał(a):

    kolejna bzdura do nabijania kasy, nawet tego nie testuję, już mnie szlag trafia, że znowu będę musiał wyłączać na wszystkich numerach i znowu będą problemy, tak jak z notką sms, po wyłączeniu której często jest sygnał "nie ma takiego numeru" zamiast "abonent poza zasięgiem", ileż razy ja to zgłaszałem, to jest kwestia błędnego przekierowania Raportuj

  55. Maciej Lasek napisał(a):

    Witam chciałbym aktywowoać taklą usługę jednak wyskakuje mi błąd HTTP500 pomimo tego ze nie mam aktywnej poczty głosowej na email. Raportuj

  56. Poll napisał(a):

    Na serio proponuję by osoba z czarnej listy otrzymała komunikat o braku zasięgu. Raportuj

  57. pabloki napisał(a):

    u mnie dziala prawidlowo. dziwne jednak to ze po wylaczeniu przez sms menu do zarzadzania kontem pod *111# zmienilo sie w menu red bull mobile po kilku godzinach wrocilo do normy. mam abonament w play a nie w redbulll mobile. szkoda tylko ze usluga wizytowka wylacza totalnie poczte glosowa standard-skasowalo mi sie powitanie za ktore zaplacilem niedawno. Raportuj

  58. Krzysztof Dulian napisał(a):

    wszystko na stronie działa sprawnie, ale niestety komunikat ciągle taki sam gdy sprawdzam połączenie.. Ciągle ''gada'' że nie ustawiona treść, mimo że robiłem to trzy razy od początku.. Bez skutku.. Być może błąd jest gdzieś na etapie ustawiania komunikatu, bo nijak nie da się go odsłuchać.. Raportuj

  59. Robert napisał(a):

    Usługa fajna tylko dlaczego dzwoniący ma płacić za jej odsłuchanie zanim jeszcze uzyska połączenie Raportuj

  60. kFad napisał(a):

    Szkoda tylko, że dodajecie nowe, zaawansowane usługi a jednej prostej, którą ma każda inna sieć komórkowa – nie potraficie. W momencie kiedy prowadzę rozmowę telefoniczną i ktoś jeszcze wybierze do mnie numer w tym momencie, po zakończeniu rozmowy nie dostaję żadnej informacji/nie wiem tak naprawdę kto to był by móc do tej osoby oddzwonić. W innych sieciach dostaję smsem lub też zwykłym komunikatem informację na telefon, iż ten i ten numer próbował się ze mną skontaktować i mogę teraz do niej oddzwonić. Sprawa tak trywialna a jednak na tyle kuriozalna by usłyszeć, iż nie tylko nie ma takiej usługi w Play ale również nie ma jej nawet w planach. Rozumiem, że 'najszybciej rozwijająca się sieć w Polsce' nie potrafi uruchomić tak prostej i przydanej usługi? Raportuj

  61. janek napisał(a):

    szkoda slow do dupy to jest! Raportuj

  62. czesław napisał(a):

    „Wystąpił problem podczas komunikacji z systemami zewnętrznymi, za około pół minuty spróbuję jeszcze raz”

    Nie da się z tego korzystać od dwóch tygodni próbuje i cały czas ten sam komunikat.Raportuj

  63. piotr napisał(a):

    Ja tam ta usługę używam od początku jak weszka i nie narzekam a ludzie co do mnie dzwonią jakoś im to nie przeszkadza a dużo ich jest dzwoniących do mnie!Wiec gdzie problem?chyba tylko u tych co maja niskie abonamenty lub min na lekarstwo i jak dzwonią na taka usługę lub do urzędów banków to się modlą by szybko ktoś ich odebrał!Raportuj

  64. Tomasz napisał(a):

    „Wystąpił problem podczas komunikacji z systemami zewnętrznymi, za około pół minuty spróbuję jeszcze raz”

    Od kilku dni to samo…Raportuj

  65. Biznes Plus Kraków napisał(a):

    Witam

    Korzystamy z Wizytówki w wersji dla firm.

    Używam funkcji URLOP jak jestem na spotkaniach mając nagrany przez lektora stosowny komunikat. Niestety nie jest to zbyt wygodne. Dobrze byłoby gdyby była możliwość zmiany SMSem na „WG HARMONOGRAMU” i URLOP albo np ustawienie czasowe -> „Jestem na spotkaniu” do godz. 13.00, o 13.00 automatycznie zmienia się na Wg Harmonogramu.Raportuj

  66. elvis napisał(a):

    bardzo dobrym rozwiązaniem była by działająca czarna lista przy zawieszonej wizytówce.Raportuj

  67. Daniel napisał(a):

    Usługa ciekawa a była by bardziej ciekawa gdyby pojawiła się możliwość decydowania czy ma odgrywać powitanie czy bezpośrednio połączyćRaportuj

  68. klinek napisał(a):

    Fajna usługa, już mam osoby m.in. na białej liścię, a innym to nie przeszkadzaRaportuj

  69. JP napisał(a):

    Niestety funkcja WIZYTÓWKA dezaktywuję z automatu blokowanie numerów zastrzeżonych . Spory minus jak dla mnie :-( .Raportuj

  70. rafal napisał(a):

    Po ustawieniu wizytówki osoba do mnie dzwoniąca słyszy tylko jeden sygnał oczekiwania na odebranie połączenia po czym następuje cisza. Telefon mi dalej dzwoni ale osoba dzwoniąca do mnie nie wie tego bo nie słyszy w słuchawce nic. Uważam ze to należy poprawić.Raportuj

    • Łukasz napisał(a):

      Miałem to samo. Używałem usługi prawie dwa lata i od czerwca 2013 zaczęły się problemy. Niestety usługę musiałem zawiesić.Raportuj

  71. Mariusz napisał(a):

    Witam. Moje sugestie dotyczące działanie usługi to takie na razie, iż podczas próby połączenia się ze mną osoby/osób, od której/których nie chcę w ogóle przyjmować połączeń (Czarna lista) powinienem zostać informowany SMSem o próbie takiego połączenia. Poza tym tzw. Czarna lista powinna być podzielona na dwie części: połączenia przychodzące od numerów, których nie chcę w ogóle przyjmować połączeń i (co równie istotne) połączenia wychodzące do numerów, z którymi połączenia nie powinny być nawiązywane (szczególnie praktyczne, gdy ktoś ma dzieci). To tyle. Mam nadzieję, że pomogłem, ale większą nadzieję, iż Państwo moje podpowiedzi wcielicie w życie. Pozdrawiam.Raportuj

  72. ja napisał(a):

    Witam. Dzisiaj właśnie chciałem uruchomić opisaną usługę Wizytówki i zastanowił mnie fakt, że nie mogę jej aktywować ponieważ mam włączone blokowanie połączeń z numerami Premium a w szczególności z Prenumeratą Premium, co jest dla mnie jednoznaczne z przysyłaniem mi płatnych smsów. W momencie próby aktywacji otrzymałem ich chyba cztery, a ile ich będzie gdy odblokuję to Premium? Owszem wysyłany może być darmowy, na „podpuchę”, chociaż też już wątpię, ale co potem? Wysyłając na numery „specjalne” nie możemy być pewni swojego spokoju. Po wysłaniu płatnego do radia VoxFM nie mogłem się od nich uwolnić przez kilka tygodni, a co mówić o niby darmowej usłudze?Raportuj

  73. Marcin napisał(a):

    Nie może się do mnie nikt dodzwonić, ani ja do innej osoby co ma włączona ta sama usługę?? co jest grane??Raportuj

  74. Mateusz napisał(a):

    Również zgłaszam problem z usługą. Raz można się połączyć a raz nie. Czekam na finalną wersję ! Bardzo fajny projekt !Raportuj

  75. Piotr napisał(a):

    Broń boże nie korzystajcie z tego jeśli prowadzicie firmę, a nie chcecie się narazić kontrahentom. Ja ją miałem i mam poważny problem. Nikt się od kilku dni nie może do mnie dodzwonić, bo wizytówka się popsuła i nikt – łącznie z samym PLAYem – nie jest w stanie jej wyłączyć, bo w związku z awarią nie ma do niej dostępu. MASAKRA JAKAŚ !!!!!!!! PRZESTRZEGAM !!!Raportuj

  76. czy wizytkówka jest platna uslugą 4.92zł z VAT??
    odmawiam zaplaty za ta uslugę, zglosze o oszustwo na najbliższej komendzie.
    tresc smsa:
    Wizytowka: juz 14 dni korzystasz gratis! Od jutra koszt uslugi to 4.92z VAT/m-c (tylko 12 groszy dziennie!) Regulamin uslugi na http://www.wizytowka.play.plRaportuj

  77. wyslano dwa smsy z nr 605948 o 19:35, 19:39Raportuj

  78. Małgorzata napisał(a):

    A czy tę usługę da się całkowicie wyłączyć? Na razie widzę tylko opcję zawieszenia usługiRaportuj

  79. Przemek napisał(a):

    Część mam prośbę zablokuj mi numer jakRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty