Tako rzecze rzecznik Play

Duże zmiany i fajne nowości w Play24

Wczoraj od 22:00 do ok. 2:00 w nocy przeprowadziliśmy bardzo duże wdrożenie nowej wersji Play24 (WWW).

Informacja o zmianach:

Nowe Play24 powstało w efekcie badań przeprowadzonych z użytkownikami, ankiet zebranych od internautów oraz prac nad użytecznością serwisu. To oczywiście nie koniec zmian, ale wierzymy że nowa odsłona serwisu Play24 jeszcze lepiej będzie odpowiadała potrzebom naszych Klientów. Oto lista najważniejszych zmian i usprawnień:

  • Zmiana warstwy prezentacji – poprawa użyteczności, estetyki i spójność komunikacji w całym serwisie
  • Zmiany w architekturze serwisu, szczególnie w sekcji finansowej, gdzie użytkownicy karty i abonenci znajdą dedykowane dla siebie zakładki (zamiast zakładki FINANSE)
  • Zmiany wszystkich elementów aktywnych serwisu takich jak: filtry, formularze, przełączniki, przyciski
  • Dodanie wielu przydatnych funkcji jak stronicowanie długich list (np. historia połączeń), wyszukiwarki na listach numerów i kontaktów
  • Optymalizacja ładowania stron, zwłaszcza tych gdzie pobieranie danych trwa szczególnie długo
  • Poprawione podpowiedzi i opisy dla wielu funkcji i usług
  • Łatwiejsza kontrola kosztów przez usprawnienia w historii połączeń
  • KLIENCI BIZNESOWI: przełączanie między numerami w ramach konta portalowego i bilingowego w jednym miejscu – przełącznik Moje Numery nad menu

Nowa struktura serwisu:

  • MOJE KONTO – aktualne wartości sald oraz dane klienta zarejestrowane w Play
  • FAKTURY – (Play Abonament, Play dla Firm) – faktury i e-faktury, historia wpłat klienta
  • DOŁADOWANIA (Play na Kartę, Play MIX) – możliwość doładowania karty, historia doładowań
  • USŁUGI – pakiety, usługi dodatkowe, zmiany taryfy, usługi finansowe (przeniesione z zakładki finanse)
  • POŁĄCZENIA – historia połączeń oraz raporty użycia
  • ZGŁOSZENIA – formularz kontaktowy z Obsługą Klienta

 

 

 

PS: Proszę tylko nie dawajcie nam za to Głuchego Telefonu bo te zmiany służą tylko i wyłącznie poprawie działania systemu i mają na celu satysfakcję naszych klientów ;-)

Komentarze

  1. Set napisał(a):

    Ładny smartfon ZTE Acqua wchodzi do Play (video)Nowy smartfon ZTE oparto na systemie operacyjnym Android 4.0 Ice Cream Sandwich. Smartfon został wyposażony w wyświetlacz o przekątnej 4? i rozdzielczości 480 x 800 pixeli. Ekran jest wykonany w technologii TFT i nawigowany dotykowo. http://www.telix.pl/artykul/Ladny-smartfon-zte-acqua-wchodzi-do-play–video–3,47699.htmlRaportuj

  2. cbool napisał(a):

    czy to miala byc ta dzisiejsza niespodzianka?Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Nie, ale cokolwiek nie zrobimy Ty i tak będziesz niezadowolony ;-)Raportuj

      • cbool napisał(a):

        No bo prawdą jest, że zepsuliście Fresha Lubię To. Zmusiliście mnie , żebym podpisał umowę na firma 75:) Prepaid obecnie stał się nieopłacalny.Raportuj

      • Underek napisał(a):

        A kiedy możemy się spodziewać tej mega niespodzianki?Raportuj

      • scepa napisał(a):

        Pamiętam, że gdzieś na przełomie grudnia/stycznia na tym blogu prowadzący ogłosił, że już wkrótce wersję beta zastąpi wersja finalna.
        Pomyślałem sobie wtedy, że bardzo fajnie, bo aplikacja przydatna, więc po usunięciu usterek będzie ok.
        Upłynęło 4 czy 5 miesięcy, a tu czytam, że wejście kolejnej wersji beta jest miłą wiadomością. HmmRaportuj

      • scepa napisał(a):

        Popieram umieszczony niżej wpis Kamila, że brak w wersji mobilnej przełączania pomiędzy numerami portalowymi jest wadą. Też mi tego w aplikacji brakuje.Raportuj

  3. Ola napisał(a):

    Mi się podoba :) Wszystko jest bardzo czytelne!Raportuj

  4. sokol napisał(a):

    A KIEDY BĘDZIE HTC EVO 3D ???Raportuj

  5. pawel_k napisał(a):

    Dobrze, że się tym zajeliście :) Wiadomo kiedy w końcu wejdą HTC One?Raportuj

  6. z0nk napisał(a):

    EKSTRA ! A kiedy umożliwicie przedłużenie umowy w e-shopie bez zobowiązania czasowego w taryfach SD i All Inclusive MAX?? Pytam po raz setny (nie tylko ja).Raportuj

  7. sokol napisał(a):

    a EVO 3D wróci ?? bardzo zależy mi na tym telefonie a skończyła mi się umowa i chce przedłużyć ale z tą słuchawką, i nikt nie potrafi mi udzielić odpowiedzRaportuj

  8. Łukasz Tomczyk napisał(a):

    bardzo fajnie wygląda:) Dodajcie jeszcze do play24 możliwość aktywowania reszty usług i bedzie miodzioRaportuj

  9. Jahu Play napisał(a):

    Na przeglądarce FF nie działa polecanie znajomych. Na IE 9 działa bez problemu.

    Opis usługi nielimitowanych połączeń na nr stacjonarne(Dzwonisz często na numery stacjonarne? Włącz Pakiet Nielimitowane połączenia na nnumery stacjonarne i kontaktuj się bez ograniczeń. Koszt 10 zł miesięcznie. ) jest dwa razy n przy numery :)Raportuj

  10. lakers67 napisał(a):

    Kiedy będzie można migrować w e-shop z karty na abonament ?. To dalej nie działaRaportuj

  11. Wanabe napisał(a):

    Kiedy można spodziewać się niespodzianki?
    Lubie niespodzianki ;-)Raportuj

  12. Kamil napisał(a):

    nadal brakuje w wersji mobilnej przełączania pomiędzy numerami portalowymi. pozwoliło by to szybciej sprawdzać wykorzystanie pakietów w Play Online czy stan konta na numerze dzieckaRaportuj

  13. Przemek napisał(a):

    A jak idą prace przy systemie doładowań we Freshu. Już drugi miesiąc i nie słychać ani be ani me ani nawet kukuryku. Czyżby to co się słyszy, że chodziło tylko o to aby obedrzeć użytkowników prepaida z pieniędzy które już wydali w systemie Play (bo w prepaidzie płaci się z góry) na premiowe doładowania nie było tylko plotką?Raportuj

    • Nudziara napisał(a):

      może chcą wyczyścić konta promocyjne? wystarczy 62 dni i nawet 10za5 nie pomaga uratować stanu konta, co bardziej kumaci jeszcze się poratują zmianą taryfy na lubię to!, i masz kolejne 30 dni ważności kasy promocyjnej, więc myślę iż PLAY dał sobie równo 100dni aby wybić konta promocyjne do 0zł :)Raportuj

  14. Jacek napisał(a):

    Kiedy we freshu beda nielimitowane na stacjonarne?Raportuj

    • cbool napisał(a):

      może dziśRaportuj

    • Muszę napisał(a):

      Gdy wprowadzą nielimitowane na stacjonarne, to pewnie za 30 zł i zlikwidują rewelacyjny pakiet:
      100 minut za 5zł do Play i na stacjonarne, który można aktywować 3 razy w miesiącu.
      Czyli 300 minut za 15zł do Play i na stacjonarne. Prawdę mówiąc obawiam się.Raportuj

  15. Nudziara napisał(a):

    a migracja fresh > abo. nadal w tyłku… (abo 19zł/180min bez zobowiązania czasowego)Raportuj

  16. wkurzonynaplay napisał(a):

    Wszystko fajnie, a kiedy doczekamy się nowego, kompetentnego BOKu?Raportuj

  17. dPlayer napisał(a):

    Jesli chodzi o evo 3D to telefon jest dostepny, popytajcie w salonach. Jak nie maja niech zamowia bo jest na magazynie centralnym :)Raportuj

  18. D@niel napisał(a):

    Tak się chwalisz Marcin tym „bardzo dużym wdrożeniem Play24”, a ja dalej widzę drobne niedoróbki, które nie zostały poprawione, wraz z wejściem nowej wersji… Chociaż przyznaje, że obecna wersja podoba mi się jeszcze bardziej niż poprzednia. Robicie postępy! ;-)Raportuj

    • R@fał napisał(a):

      a jakieś konkrety?:)Raportuj

      • D@niel napisał(a):

        A chociażby z tych bardziej istotnych kwestii, brak jakiejkolwiek informacji o SMS-ach przychodzących, wciąż nie wyświetla się informacja od kogo odebraliśmy połączenie głosowe. Z tych mniej istotnych, drobne błędy w opisach w chmurkach lub nawet ich brak tam, gdzie być powinny. Wystarczy?Raportuj

  19. Rogi napisał(a):

    Może forum? :]Raportuj

  20. tl111 napisał(a):

    Przy e-fakturze nie ma przekierowania do systemu płatności. Przycisk „zapłać”, przekierowanie do jakiegoś mpaya, wybór formy płatności – przelew czy karta, wypełniony blankiet i przekierowanie do banku. Czy to tak trudno zrobić ?Raportuj

  21. tl111 napisał(a):

    Szkoda też, że nie podajecie numerów które dzwoniły. Czasem taka „pamięć” bardzo by się przydała.Raportuj

  22. grzegorz napisał(a):

    Kiedy bedzie wkoncu blackberry 9900 ?Raportuj

  23. Daniel napisał(a):

    Rzeczniku co to za niespdzianka?Raportuj

  24. Lechoo napisał(a):

    w ktorym dokladnie miejscu jest funkcjonalnosc zwiazana ze zmiana taryfy dla klienta biznesowego?Raportuj

    • Lechoo napisał(a):

      po co informujecie o mozliwosci zmiany taryf biznesowych na Formula, skoro nie przygotowaliscie procedur jak taki proces ma wygladac, wiec nie ma mozliwosci zrobienia tego poprzez Wasz DOK??Raportuj

  25. playak napisał(a):

    a gdzie w zakładce „moje konto – stan konta” informacja o ilości sms/mms? wczesniej bylo, teraz zniknelo!Raportuj

    • guest1 napisał(a):

      a jaka taryfa? ja u siebie widzę sms/mmsRaportuj

      • playak napisał(a):

        LongPlay II 69 – zrobiłem zgłoszenie na play24 i juz zdarzyli odpisac ze: „uprzejmie informuję, że dziś pomiędzy godziną 22:00 do ok. 2:00 w nocy serwis będzie aktualizowany i przebudowany.
        W nowej wersji serwisu usterka nie powinna się powtórzyć.
        …to się okaże czy wszystko wróci do normyRaportuj

  26. Ursus83 napisał(a):

    Dalej bardzo kłopotliwa jest obsługa play 24 z poziomu smartfona mianowicie przy wyborze jakiejś opcji wyskakuje okno z możliwościami wyboru opcji kryte ucieka poza ekran kiedy powiększy obraz 2 krotnym stuknieciem i wybranie czego kołowrotek jest możliwe tylko bez kture przybliżenia bezRaportuj

  27. SimplusowiecU napisał(a):

    PLAYU! Czemu zamiast poprawić Fresha permanentnie go psujecie? Ręce precz od pakietu 100min za 5zł! Jak go zlikwidujecie to wynoszę się z Playa, a ze mną cała rodzina i kilku znajomych (w sumie 9 kart).Raportuj

    • Grzegorz Trzciński napisał(a):

      jakbyś miał 900 000 kart, to może ktoś by się przejął /grzegiRaportuj

      • stalowiak napisał(a):

        Wcale się nie dziwię SimplusowcowiU. A takich jak on na pewno znajdzie się więcej, więc na miejscu Playa wcale nie ignorował bym takich sygnałów od użytkowników Fresha. No chyba że nie zależy im na utrzymaniu bazy prepaidowców. Fresh niestety jest coraz słabszą ofertę, i jeśli kolejne zmiany będą nadal niekorzystne to ja również nie zamierzam dłużej być w Playu. Ot chociażby Orange One też jest dla mnie korzystną ofertą.Raportuj

  28. Ursus83 napisał(a):

    Przepraszam za post wyżej ale play 24 jak i blog obsługiwane z poziomu smartfona są naprawdę nie komfortoweRaportuj

  29. Jakub Rusinek napisał(a):

    http://wstaw.org/m/2012/04/19/Unbenannt.png

    Coś się rozjechało :> . Nawet zgłoszenia nie da się napisać.

    Chrome @ Windows.Raportuj

  30. tl111 napisał(a):

    Ciekawa wiadomość http://www.telepolis.pl/news.php?id=24891 . Play może to osiągnąć i czerpać zyski z podobnej opcji dając możliwość zalogowania Teleplay na bramkach sip ale wg. pracowników P4 nie ma chętnych na takie usługi. To dlaczego koncern produkujący BB widzi tych chętnych ?Raportuj

  31. olik napisał(a):

    super :) bardzo przejrzyste :)Raportuj

  32. Poll napisał(a):

    Mi się bardzo podoba. Dodatkowy kolor się przyda.Raportuj

  33. divhashmorex napisał(a):

    Najlepsza zmiana ze wszystkich to brak możliwości napisania zgłoszenia w Play24. Po kliknięciu w link nic się nie dzieje – gratulacje ;)

    Po za tym, moim zdaniem zmiany na plus ;]Raportuj

  34. Wojtek napisał(a):

    Jakie tam duże zmiany i fajne nowości… Ja bym to nazwał odświeżeniem layoutu i przesunięciem paru drobnych opcji. Nowych funkcjonalności praktycznie nie ma.

    Stronicowanie w historii połączeń już było – także to nie jest nowość. I nie zostało ulepszone – maksymalny limit to 50 na stronę.

    Filtrowanie w historii połączeń w ogóle nie zostało ulepszone. Nadal jest 4 pola z parametrami, które można ustawić sprzecznie. Pisałem Wam w ankiecie jak to można ulepszyć – wkleję Wam co w niej napisałem w odpowiedzi na ten komentarz.Raportuj

    • Wojtek napisał(a):

      1. Wyszukiwarka połączeń ma bardzo ubogie możliwości definiowania kryteriów wyszukiwania/filtrowania połączeń.
      Po pierwsze, można wybrać tylko jedną wartość w danym polu, a dużo wygodniejsza byłaby możliwość wyboru wielu wartości (żeby można było np. wybrać: rodzaj połączenia: SMS, MMS, dane)
      Po drugie, jest mało kryteriów, np. nie da się filtrować po czasie trwania połączenia. Warto by dodać to kryterium i zapewne są też inne, które pomogłyby filtrować listę, które w tym momencie nie przyszły mi do głowy.

      2. Kryteria filtrowania w Historii połączeń są źle zaprojektowane – da się ustawić sprzecznie/niespójnie/bezsensownie niektóre parametry, np. gdy wybiera się połączenia kierunku przychodzącego, typu głosowe, to równocześnie jest niezależne pole w którym można wybrać MMS/SMS. W takim przypadku, albo pewne nieadekwatne kryteria powinny stawać się nieaktywne lub zawężać lista dostępnych opcji.
      Definiowanie parametrów wyszukiwania powinno zostać gruntownie przemyślane i przeprojektowane, aby było bardziej wygodne i sensownie zorganizowane. Powinno też zostać rozbudowane o możliwość wyszukiwania po większej liczbie kryteriów.

      3. Lista 50 połączeń/pozycji na stronę to mało, wymusza przechodzenie pomiędzy stronami, powinna być możliwość wyświetlenia 100, 200, a nawet wszystkich z podanego zakresu – wtedy można za pomocą funkcji wyszukiwania na stronie w przeglądarce (Ctrl+F) natychmiast przeszukać wszystkie połączenia z wybranego zakresu.Raportuj

  35. Krzysztof Kula napisał(a):

    A tak zapytam – czy aby z tej ankiety nie miały być jakieś upominki ?Raportuj

  36. Tomek napisał(a):

    Lepiej mogli by choć te zgłoszenia poprawić bo ciagle wracają na pierwszą stronę, nie ma możliwości od razu odpisać tylko trzeba wszystko kopiować do nowego które i tak konsultant usunie bo stwierdzi że mu się nie chce odpowiadać lub odpowie na inne pytanie o które nikt nie pytał.Raportuj

  37. Anka napisał(a):

    Zastanawia mnie, czemu rzecznik ciągle unika konkretnej odpowiedzi na pytanie o bezterminową umowę All Inc Max dla przedłużających. Czyżby coś tu było nie tak? I na facebooku, i tutaj, mnóstwo ludzi zadaje pytania w tej sprawie, nie doczekując się żadnej konkretnej odpowiedzi…Raportuj

    • Wojtek napisał(a):

      Ludzie, dajcie już z tym spokój… Ile można o tym truć. Rzecznik napisał, że się musi dowiedzieć… Widać temat jest złożony, bo coś trzeba zrobić w systemach. I nie jest to jedyny temat na świecie, jaki zajmuje Rzecznika i całą ekipę Playa…Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      wynika to z tego, że czekam na odpowiedź od kolegów, którzy tym się zajmują ;-)Raportuj

  38. fazzzi napisał(a):

    Ursusie drogi. Ściągnij aplikację do obsługi Play24 :-) Jest na Androida i iOS :-) ………..

    Jest tylko jedno ale… do zarządzania nie wybiorę innego numeru niż ten na fonie z którym mam aplikację. A w operze na smartfonie ta nieszczęsna ramka wyboru ucieka :/Raportuj

  39. pebert napisał(a):

    Dlaczego wyskakuje mi komunikat „błędne dane logowania” w play box,skoro wpisuje to samo,co w play24?Raportuj

  40. ww napisał(a):

    O jej..ale brzydko :D
    Najbardziej kłuje w oczy, no chyba,że programista to sobie zostawił „na jutro”
    ” Przejdź do Play.pl
    Doładowania
    Rozrywka
    Bramka SMS

    oraz na samym dole ale tutaj już programista miał chyba dosyć :D okropnie to wygląda !! jak moja pierwsza lekcja informatyki w szkole podstawowej :D :
    „Ostatnie udane logowanie: 18/04/2012 13:38:05

    Ostatnie nieudane logowanie: 13/04/2012 15:11:58

    Copyright ? 2012 Play – wszelkie prawa zastrzeżone

    Pobierz Play24 na telefon Dowiedz się więcej”Raportuj

  41. ajax napisał(a):

    Generalnie w porównaniu do poprzedniego Play24 jest zmiana na lepsze,ale….w dalszym ciągu brakuje terminu ważności stanu darmowego w Play po doładowaniu.Po co wklepywać *107# jeśli możny było by to sprawdzić przy okazji zalogowania na Play24.Także warto to naprawić.Raportuj

  42. Marcin Kubiczek napisał(a):

    Znalazłem błąd: po zalogowaniu na numer A i przełączeniu na numer B, w zakładce Faktury pokazane są faktury numeru A. Numer konta, saldo, etc wszystko dla numeru B, ale same faktury ściąga dla zalogowanego numeru.Raportuj

  43. sdddd napisał(a):

    ee tam. kiedy będą smartfony na karte?Raportuj

  44. Ursus83 napisał(a):

    Przydało by się automatyczne przypadnie wszystkich numerów jakie posiada dany abonament do jednego kąta play24Raportuj

  45. Muszę napisał(a):

    Ale wielka dupa.
    Loguję się do konta, chcę przejść dalej, wysyłany jest kod smsem i kod nie wchodzi.

    „Podany numer telefonu został tymczasowo zablokowany. Prosimy spróbować ponownie później.”
    Takie rzeczy tylko w Play.Raportuj

  46. maciej napisał(a):

    czy te zmiany to WYDŁUŻENIE czasu oczekiwania na SKASOWANIE usługi???

    czekam PONAD 24 godziny!!!!

    ale mam też pytanie – jak to mozliwe, ze w XXI wieku, zamiast automatycznie właczac wyłaczac tak rprosta usługe jak przekazywanie wiadomosci na mail, jakiś ‚fizol’ musi siedziec przy klawiaturze i wklepac to skomplikowane polecenie i zaakceptować???

    to jest TOTALNA KOMPROMITACJA PLAYRaportuj

  47. niki napisał(a):

    Dobrze, że wprowadziliście odliczanie do końca okresu rozliczeniowego.Raportuj

  48. mkkot napisał(a):

    No działa. Ale nadal w billingu nie ma czegoś takiego, jak przychodzące SMS-y, a zgłoszenia nadal nie obsługują czegoś takiego jak wątki.Raportuj

  49. fresh napisał(a):

    Aktywacja konta jest , a aktywację numeru gdzie wcieło :) ?Raportuj

  50. Łukasz Tomczyk napisał(a):

    Drogi Play znalazłem mały błąd podczas logowania, a chodzi o aplikacje do poprania na Androida. powinno być Google Play anie jak jest teraz Android Market niby nic ale warto zmienić :)Raportuj

  51. Jade napisał(a):

    Zagadka matematyczna:

    Cena 300kB w ofercie internet Play na kartę wynosi 1gr. Zatem cena jednego MB (w zaokrągleniu) wynosi ok. 3,41 gr, cena 1GB transferu to zatem ok. 34,95 zł. Na koncie wg Play 24 znajduje się:
    Konto 58,62 zł
    Pakiet Złotówek 0,00 zł
    Promocyjne MB 3264 MB
    Liczba pozostałych MB 188 MB

    Pytanie:
    Jakie prawo metafizyki trzeba złamać, aby 58,62 zł wystarczyło jedynie na 188MB transferu? Odpowiedź uzasadnić.

    A może ja to źle interpretuję?Raportuj

  52. Jan napisał(a):

    Niestety, znowu przy zmianie strony pokręciliście coś tak, że zapamiętane hasła w Operze przestały działać i trzeba je na nowo wpisywać… Tylko trzeba je najpierw znaleźć…
    To irytujące. W Play dzieje się tak cały czas, a w np. takim Orange, jak robili dużą przebudowę – nie miało to wpływu na zapamiętanie logowania.Raportuj

  53. tmkasprzak napisał(a):

    Rozumiem, że nie opłaca się zrobić aplikacji dla Nokii/Symbiana. Ale dlaczego przy okazji zmiany w play 24 popsuta została wersja WAP, która miała mało funkcji, ale była wygodna? Poprzednia zmiana 24 też popsuła WAP na kilka dni. Chyba nikt się nie uczy.Raportuj

    • Wojtek E. napisał(a):

      E tam, dlaczego tak łatwo godzisz się, że nie opłaca się robić aplikacji dla Nokii/Symbiana. :-) Przecież to dobry i nadal popularny system i telefony z Symbianem cały czas wychodzą. A w lipcu np. pojawi się rewolucyjna Nokia 808 PureView na Symbianie. Ja bym powiedział, że pogłoski o śmierci Symbiana są na razie mocno przesadzone. Walczy o rynek i sytuacja nie jest przesądzona. :-)Raportuj

  54. Mariusz napisał(a):

    Ale po wprowadzeniu nowego Play24, nie moge zalogować się z poziomu PlayBox w ICS 4.0.3 wpisuje swoj numer telefonu i hasło i wuświetla „Nieprawidłowe dane…”
    Odinstalowanie nic nie dało, jak również wyczyszczenie cache aplikacji…Raportuj

  55. Jade napisał(a):

    Będą jakieś poprawki czy macie klientów w nosie tak samo jak Plus?Raportuj

  56. Krzysztof napisał(a):

    Bardzo fajnym ułatwieniem była by możliwość zapłacenia fv bezpośrednio ze strony P24. Link do banku, jak na Allegro, nie jest z tym dużo pracy, a znacznie ułatwia robienie przelewu. Taka sugestia.Raportuj

    • Wojtek E. napisał(a):

      Bardzo dobry pomysł. Fajna sprawa. Byłby dzięki temu natychmiastowo zaksięgowany.

      To się nazywa „przelew elektroniczny”. Jest realizowany natychmiastowo, tak jak by się płaciło kartą przez internet:
      http://merlin.pl/info/help/payment.html
      (każdy bank u siebie to inaczej nazywa – mTransfer, Multitransfer, Płacę z…)Raportuj

  57. Wojtek E. napisał(a):

    Z tego co widzę, jest taki błąd w odświeżonym Play24, że ocena Zgłoszenia odbywa się nie w nowym oknie, jak dotychczas, a tym samym. A po wysłaniu oceny nie ma nagłówka, ani żadnych linków, które pozwalałyby wrócić do Play24. Widząc taką pustą stronę, najpewniej ktoś ją zamknie, jak ja zrobiłem. Po przywróceniu jedyną możliwością powrotu do Play24 było nacisnąć Wstecz w przeglądarce. Mało intuicyjne i jest to zmiana względem tego co było. Dodajcie przycisk Powrót do Play24 lub/i po prostu nagłówek serwisu.Raportuj

  58. Wojtek E. napisał(a):

    Błąd/niedopracowanie: Nie jest zapamiętywana ani wybrana opcja stronicowania, ani strona na której się było – np. w sekcji Zgłoszenia – gdy zmienię na 25zgłoszeń/stronę i wejdę w jakieś zgłoszenie na stronie 2, po powrocie do listy znowu jest wyświetlane 10 zgłoszeń na stronę i jestem na stronie 1.Raportuj

  59. Wojtek E. napisał(a):

    Ponieważ nie wiem, czy ktokolwiek w końcu kiwnie palcem w kwestii rozwiązania tego bardzo poważnego problemu, chciałbym o nim wspomnieć również tu – do wiadomości Rzecznika i jego Zespołu, a także wszystkich zainteresowanych, którzy padli ofiarą tego błędu.

    W styczniu zgłoszeniem 39424724 zgłosiłem, że jeśli zgłoszenie pisze się przez więcej niż ok. kilkanaście minut, to po naciśnięciu przycisku Wyślij pojawia się komunikat „W działaniu serwisu wystąpił błąd”. I klient traci całą treść zgłoszenia – musi je pisać od nowa, co na pewno nie zwiększa jego satysfakcji z usług Play.
    Ważna uwaga – błąd nie występuje z powodu wygaśnięcia sesji i konieczności ponownego logowania – bo gdy naciśnie się np. w Zgłoszenia w górnym menu, to człowiek jest ponownie logowany bez potrzeby ponownego podawania hasła.

    5 kwietnia w zgłoszeniu 42701275 zapytałem, czy jest w planach w końcu naprawienie tego poważnego błędu. Dostałem odpowiedź, że… to nie jest błąd. W zgłoszeniu 42860997 tłumaczyłem, że to jednak błąd, ale odpowiadający lakonicznie podtrzymał swoje zdanie, że nie mam racji.

    W końcu w zgłoszeniu 43089188 dostałem odpowiedź, że wszystkie moje uwagi zostały przekazane do osób odpowiedzialnych i być może zostaną uwzględnione. Ale jakoś nie spodziewam się. Od stycznia było dużo czasu do 19 kwietnia, a ten poważny błąd nadal jest w odświeżonym Play24.

    Czy ktoś mógłby się przyjrzeć sprawie i w końcu to rozwiązać? Docelowo ten komunikat nie powinien się pojawiać, a jeśli to trudne do zmiany, to na początek wystarczy zmienić formularz tak, żeby był normalny, czyli dało się do niego cofnąć i skopiować wpisaną treść (obecnie się ją bezpowrotnie traci).Raportuj

  60. Innowator napisał(a):

    Witam, czy wprowadzając te wszystkie zmiany komuś sie coś nie pomyliło – w opcji Zbierają minuty, pojawiło się info że można je wykorzystać do Play i na stacjonarne, a dotychczas było do wszystkich sieci krajowych!!! Zmiana bez wiedzy abonentów!!! Jeśli to prawda, a nie błąd w tekście to po wykorzystaniu środków na koncie przechodzę do innej sieci. Proszę o oficjalna odp w tej sprawie. Pozdrawiam. Sebastian GłogowskiRaportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Gdzie to wyczytałeś? Ja w opisie widzę:

      W usłudze Nowe Zbieraj Minuty za każde 2 minuty odebranego połączenia z innych sieci, otrzymujesz 1 minutę na Twoje saldo Promocyjne minuty.
      Stan Promocyjnych minut sprawdzisz w zakładkach „moje konto” i „finanse”.
      Promocyjne minuty otrzymujesz za odebrane połączenia przychodzące spoza Play, od:
      – T-Mobile,
      – Plusa,
      – Orange,
      – z numerów stacjonarnych i innych numerów krajowych,
      – z numerów międzynarodowych.
      Połączenia muszą trwać co najmniej 2 minuty lub wielokrotność 2 minut. Minuty na Twoje rozmowy mogą być wykorzystane od razu na połączenia wychodzące zgodnie z opisem salda Promocyjne minuty.Raportuj

  61. kamil napisał(a):

    nie mogę akceptować regulaminu play 24 . dlaczego?Raportuj

  62. Wojti napisał(a):

    Może już ktoś pytał, ale i tak napiszę. ;) A kiedy jest planowana aplikacja Play24 dla WindowsPhone 7.5 ?? Bo tak czekam i czekam i czekam …Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty