Tako rzecze rzecznik Play

Forum Play – rozruch

Pod adresem forum.blogplay.pl udostępniliśmy oficjalne Forum Play. Forum to miejsce, gdzie będziecie mogli uzyskać pomoc od konsultatnów Play4You oraz podyskutować z innymi osobami na temat sieci Play :-)

Konsultanci Play4You są do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00. Przypominam również, że z pomocy Play4You możecie korzystać również na specjalnym profilu na portalu Facebook.com.

Na początku proszę zapoznajcie się z regulaminem forum.

Technicznie i wizualnie będziemy wprowadzać jeszcze poprawki, które usprawnią działanie całego skryptu oraz korzystanie z forum. Wszelkie uwagi i propozycje można zgłaszać w wątku Sprawy techniczne.

Jeszcze dziś lub jutro powinna ruszyć integracja bloga i forum, co oznacza, że zakładając konto na forum będziecie mogli komentować również bloga :-)

 

 

Komentarze

  1. Ja już jako pierwszy byłem tam z samego rana ;)))

    Czekam, kiedy będzie można logować się na ten sam nick.
    Tym samym chłopakPLAY, PlayBoy powraca jako fioletowyBoy ponieważ nie można było użyć nazwy PLAY w nicku ;)))Raportuj

  2. Jędrzej napisał(a):

    Tapatalk będzie wspierany?Raportuj

  3. Henry napisał(a):

    Super, że w końcu się doczekaliśmy :) Czekam teraz na integrację bloga z forum :) Na pierwszy rzut oka forum wygląda nieźle, ale oczywiście wszystko okaże się w praniu :)Raportuj

  4. smartfonowiec napisał(a):

    dokładnie, sprawdzał ktoś czy działa z tapatalk? jak nie to do roboty :DRaportuj

  5. Krzysiek Karwowski napisał(a):

    rejestracja zakończonaRaportuj

  6. MariuszW napisał(a):

    Tak
    Tapatalk będzie wspieranyRaportuj

  7. Rogi napisał(a):

    Źle nie jest. Parę rzeczy trzeba tylko poprawić i dodać parę ficzerów.Raportuj

    • Kosiek napisał(a):

      Zadam proste pytanie – a po co więcej? Forum ma być miejscem merytorycznej dyskusji.
      Jak ktoś będzie chciał porozmawiać, to wystarczy mu i taka prosta funkcjonalność.Raportuj

  8. Dziś na stronie Play pojawiła się informacja przy niebieskim Galaxy s3
    Telefon wyprzedany
    Przykro nam, ale telefon już nie będzie dostępny w sklepie internetowym.
    czy to oznacza że już nie będzie tej wersji !!!!!Raportuj

    • Jahu Play napisał(a):

      Spokojnie strona była w modernizacji i takie głupoty pisały również przy białym który jest cały czas dostępny. Ciekaw jestem kiedy będą niebieskie z powrotem w eshop :)Raportuj

  9. Lolek napisał(a):

    A plus też ma takie forum, http://www.plusforum.pl/ ale sam nie wiem czy to jest ich czy tak jak w przypadku mojplay utworzone przez użytkownika, czy użytkowników sieci. Ale logo plusa jestRaportuj

  10. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Raczej to nie oficjalne plusa.Raportuj

  11. aczytowazne napisał(a):

    Czyli mamy ciężką cenzurkę pt. nie poruszamy tematów politycznych i religijnych. Problem polega na tym,że nie pasują do żadnego z trzech pkt :

    materiałów powszechnie uznanych za niezgodne z prawem lub naruszających zasady moralne, prezentujące treści społecznie szkodliwe

    To tylko gorące tematy, o których można porozmawiać sobie w hyde-parkuRaportuj

  12. pawcio napisał(a):

    Pelna wersja nie dziala. A obecna to jeden wielki burdel i bezguscie.Raportuj

  13. bernacm napisał(a):

    Uwaga – Play bezprawnie pozbawił mnie mojego numeru telefonu. Stało się do w nocy z 27/28 lipca 2012, kiedy to bez mojej zgody sieć Play zmieniła mój numer telefonu. Wspomnę że dzień wcześniej, byłam w salonie przy ul. Nowy Świat w Warszawie i spytałam czy jest możliwość zmiany numeru i iule to kosztuje. Miala otrzymać informację zwrotną telefonicznie, o dostępnym numerze telefonu. Konsultankta powiedziała, że kolejnym krokiem będzie moje pisemna zgoda na zmianę tego numeru. Powiedziałam, że w ciągu kilku dni pojawię się w salonie i prawdopodobnie taką zgode podpiszę, muszę się jednak jeszcze zastanowić. Play jednak wyprzedził ten krok i bez mojej pisemnej zgody zmienił ten numer. Teraz walczę o odzyskanie tego numeru. Dzwoniłam już 5 razy od soboty i za każdym razem obsługa mówi, że zrobi wszystko co w jej mocy ale że muszę czekać. A ja nie mam czas żeby czekać, bo czekam na kilka ważnych telefonów, które mają przyjść pod stary numer telefonu!!!!! jest zresztą oczywiste, że to co zrobił Play jest karygodne !!! Żądam natychmiastowej akcji, bo w przeciwnym razie rozpiszę się na ten temat prasa ale przede wszystkim uruchomię ścieżkę sądową i w ten sposób będą dochodziła swoich praw, skoro konsultanci zamiast przyspieszać obecne prośby które do nich wysłałam, zakładają nowe, nie zależne od siebie. chcę odzyskać mój stary numer telefonu.Raportuj

  14. Mirosław napisał(a):

    Prosze o szczegoly na temat taryfy play FRESH 1.
    Jaki byly dla mnie najlepszy plan taryfowy interesuje mnie aby karta byla wazna na rok a rozmowy i sms-y do play za 0 zl. Drugie pytanie moje jest jaki mam czas aby doladowac konto by nie stracic bonusa w kwocie 60 zl oraz trzecie pytanie co to sa srodki promocyjne i czym one sie roznia od kwoty na koncie glownym czy rowniez moge je wykorzystywac na wszystkie polaczenia i sms-y w kazdej sieci ?Raportuj

  15. Aga_lm91 napisał(a):

    Problemy są również na lubelszczyźnie. Gdziekolwiek dzwonie jest ciężko, zanika sieć.Raportuj

  16. Red napisał(a):

    Witam
    Nigdy nie użalam się na żadnych forach czy też blogach. Do tej pory wszystkim zachwalałem firmę Play. Niestety podejście firmy do mojej siostry zmieniło diametrialnie moje zdanie co do marki Play.
    Ponieważ chciała zmienić swojego operatora, namówiłem ją, aby przeniosła numer do Play na kartę. Niestety bardzo miła pani w punkcie usługowym tak ją „zamotała”, że zamiast wyjść ze starterem Play, to została jawnie oszukana i skłoniona do podpisania umowy MIX. Oszukana w ten sposób, że wmówiono jej, że będzie płaciła miesięczne doładowania w wysokości 15 zł. Niestety po moim jej uświadomieniu, że będzie to jednak suma 30 zł, próbowała w kulturalny sposób odstąpić od umowy już następnego dnia ( zwłaszcza, że usługa przeniesienia numeru ma nastąpić dopiero za półtora miesiąca, czyli de fakto żadne jeszcze usługi nie zostały włączone). Została oczywiście już przez innego pracownika (pani nagle już nie było) poinformowana, że oczywiście będzie to 30 zł, a nie jak koleżanka zaznaczyła 15 zł. W żaden sposób nie można odstąpić od umowy, chociaż do jej realizacji jest jeszcze półtora miesiąca. Nic nie pomogły prośby i błagania, dostała tylko informację, że może zmienić warunki umowy na wyższe doładowania. Przecież nie chciała zrezygnować z przeniesienia numeru do Play. Nadal była zdecydowana to zrobić, ale do uslugi na kartę. Tak więc firma pozyskałaby nadal abonenta. Na wysłane pismo do firmy, otrzymała tylko odpowiedź telefoniczną o karze grzywny w razie zerwania umowy i niemożliwości jej wycofania czy też zmienienia jej formy na kartę. Jest bardzo rozczarowana, zawiedziona i czuje się oszukana. Ma gorzką nauczkę a ja już nigdy nie będę za takie traktowanie petentów polecał nikomu takiej firmy. Na koniec dodam, że firma, z której tak pechowo siostra przeniesie numer telefonu, po naświetleniu sprawy nie mogła się nadziwić, bezduszności w rozpatrzeniu takiej prośby i podpowiedzieli, że oni w takich sytuacjach zawsze starają się tak rozwiązać prośbę, aby klient był zadowolony.
    No, ale co tu mówić Play „złapał jelenia na 24 miesiące” i po sprawie.Raportuj

  17. bodus napisał(a):

    Kto wie jak połączyć się przez router zte mf28D?Raportuj

  18. Red napisał(a):

    Panie Marcinie, faktycznie to Pan tylko niestety „myśli”, że może pomóc. Na tym się cała pomoc kończy. Po napisanym mailu ze wszystkimi szczegółami sprawy, została ona automatycznie skierowana do biura obsługi klienta, gdzie po wysłaniu wszystkich niezbędnych danych do rozpatrzenia sprawy….poproszono o te dane jeszcze trzy razy i na tym sprawa się zakończyła.
    Tak więc siostra jest już w „upragnionym” MIX-ie, na dodatek została pozbawiona normalnego korzystania z sieci, ponieważ wbrew zapewnieniom miłej pani z punktu usługowego, nie może w ogóle uzywać obecnie swojego telefonu w domu, ponieważ sieć Play nie mam tam zasięgu. Więc dzięki całemu temu przeniesieniu pozostało jej tylko płacić 30 zł na miesiąc bez możliwości normalnego korzystania z telefonu.
    Firma powinna się nazywać P AY zamiast PLAY.Raportuj

  19. Piotrek napisał(a):

    witam, mam problem play włączył mi {oferte na karte 5zl} i abonament równocześnie {oferta specjalna 45zl} a mianowicie było robione zgłoszenie wypowiedzenia miesiąc wczesniej natomiast ostatniego dnia w salonie zostala podpisana umowa gdzie z automatu wypowiedzenie powinno byc anulowane, ale nie stalo sie tak stary abonament wygasł właczyła sie oferta na karte i został włączony abonament, nie dostałem żadnego smsa potwierdzającego włączenia nowego abonamentu,a w pakiecie złotówek zamiast 58zł dostałem 10zł a na dodatek po wysłaniu smsa do znajomego zostało pobrane 19gr z tego pakietu podczas gdy za wysłanie sms powinno pobrać 15gr na dodatek przyszła mi faktura do zapłaty za tego włąśnie smsa do 17 kwietnia, zamiast ta suma być wpisana do zapłaty razem z abonamentem. a obiecany 500mb internetu nie został aktywowany. Czy na tej podstawie można rozwiązać umowe z play?Raportuj

  20. Piotrek napisał(a):

    30 marca była podpisana umowa, zauważyłem że coś jest nie tak i wróciłem do tego samego pana co wypisywał umowe 3 kwietnia wysłał ja jeszcze raz do centrali. powiedział, że musze poczekać on do mnie zadzwoni do dziś czyli 13 kwietnia nic sie nie dzieje, byłem dziś w tym salonie jednak dostałem odpowieź że to jest błąd systemu ale nową oferte mam normalnie włączoną tylko że jest brak 48zl w pakiecie zlotowym ktory mial być wymieniany na minuty i smsy za to byl tylko 10 zl i brak 500Mb internetuRaportuj

  21. sarka-1988 napisał(a):

    witam, mam mały problem.
    Chciała bym skonfigurować Nokie Lumie 520 by móc wystłac i odbierac wiadomości mms. Niestety w auto konfiguracji na play 24 nie ma takiego modelu tel. (był on kupowany w salonie play) próbowałam dokonać konfiguracji na starszym i na nowszym modelu na stronie niesty przychodzi tyko sms z instrukcją bym po otrzymaniu wiadomości zainstalowała ją i wyłączyła i włączyłą tel. niestety do tej pory żadnego wiecej smsa nie dostałam. Czy sieć play specjlnie sprzedaje telefony których potem nie można skonfigurować z ustawieniami ich sieci by nie było można w pełni kożystać z ich usług?Raportuj

  22. marianek napisał(a):

    Pojebana jest ta siec play wczoraj doładowałem konto i zechlali mi kase a jak wbijam kod *111# to pisze ze konto jest nie aktywne a juz 12 godzin czekam. Nie polecam tej sieciRaportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Najczęściej doładowania na konto wędrują błyskawicznie, czasem jednak może to zająć do 24 godzin – spokojnie :)Raportuj

  23. krzychu napisał(a):

    Masakra się dzieje w tym PLAY…jaja sobie robią z oferta dla stałych klientów!!! Przenoszę dwa numery do T MOBILE:)Raportuj

  24. Wkurzona:(:(:(!!!!!!! napisał(a):

    Faktycznie masakra.Przedłuzałam umowe i dałam im 50 zł na przysłowiowe waciki.Podobno pakiety są włączone po otrzymaniu wiadomości na komórke a tu się okazuje,że dopiero na drugi dzien.Reklamacje złożone i w sumie po co.Na odczepnego wszystko załatwiane.Więc waciki zakupili a ja mam o miesiąc przedłużoną umowę:(.Zabierzemy bo i tak musi znowu dołądować,gdyż masz umowe.Trzeba naprawdę zmienić operatora bo PLAY ma chyba za duzo klientów i sobie z nich jaja robi.Raportuj

  25. mILENA napisał(a):

    Drodzy Państwo, jesteście NIERZETELNĄ firmą! Od kilku lat moja firma ma u Państwa telefony i internety bezprzewodowe. Nasza działalność polega na zapisywaniu osób do obsługi imprez MASOWYCH, mamy u Państwa abonamenty bez limitu. W dniu dzisiejszym ZABLOKOWALIŚCIE Państwo jeden z naszych głównych telefonów, tłumacząc, że wysyłamy SMSy ze spamem, otóż NIE!! Wysyłamy SMSy do naszych pracowników celem zapisania ich na najbliższe wydarzenia do PRACY. W danej chwili mamy związane ręce i pomimo wytłumaczenia kilunastokrotnego naszej sytuacji zostaliśmy OLANI a Państwa „kierownik” do którego udało się dodzwonić stwierdził, że będzie sprawę reklamacji rozpatrywał przez 30dni. stąd moje pytanie, poprzez zablokowanie telefonu stracimy kilka kontraktów, zaplacimy słone odszkodowani i będzie nam groziło wiele nieprzyjemnych konsekwencji, KTO NAM ZA TO ZAPŁACI!!!!!????? Mamy do zapisania 50 osób na piątek, 200 na sobotę i 300 na niedzielę, rozumiem, że Państwo do nich zadzwonicie i powiecie, że mają pójść do pracy?

    NIE POZWOLĘ SOBIE żeby przez Państwa zachłanność i brak dbałości o klienta zamknąć działalność i stracić klientów z powodu niewywiązania się z kontraktów!

    Nie polecam Państwa sieci! Sprawę także nagłośnię- jest to niebywałe! Żyjemy w XXI wieku a tu takie absurdy!Raportuj

  26. Piotr napisał(a):

    Witam,podczas telefonicznego przedłużenia umowy abonenckiej z panią konsultant Play dnia 12.05.2015r. uzgodniłem warunki ,dziś ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem na swoim koncie play24 ,iż zostałem oszukany przez p.konsultantkę i bez mojej wiedzy i zgodny podniosła mi abonament o prawie 20 zł.!!Sprawa jest w zgłoszona 104028498,czekam na załatwienie reklamacji.To skandal żeby tak traktować dobrego klienta!!!
    To naciągactwo!!Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty