Tako rzecze rzecznik Play

m.play.pl – nowa wersja portalu

Odświeżyliśmy wygląd naszego portalu WAP. To, co widzicie to wersja BETA. Docelowo portal będzie wyglądał jeszcze lepiej :-)

Stara Wersja                                              Nowa wersja

Komentarze

  1. Krzysiek Sylwerski napisał(a):

    Ładnie, ale ktoś jeszcze z tego korzysta?Raportuj

  2. iu napisał(a):

    przeglądasz za pomocą Samsung L760 xD

    a swoją drogą, na blogplay.eu już o tym pisali!Raportuj

  3. Czytelnik napisał(a):

    Zdawało mi się, ze Play wycofał się już z Wapu. Widocznie mi się tylko zdawało.Raportuj

  4. spiro napisał(a):

    od czasu do czasu tam zagladalem. cieszy, ze serwis bedzie sie zmienial to moze pojawi sie to, co zniknelo wraz z nowa wersjaRaportuj

  5. Klos napisał(a):

    DŁUGO BEDZIEMY CZEKAĆ ZA FORUM???
    JEST JUŻ POŚLIZG 3 tyg.Raportuj

  6. zawiedziony napisał(a):

    A ja chcę się Pana Rzecznika zapytać jak to jest, że jak się wyśle zgłoszenie na PLAY24 z prośba o kontakt bo skończyły się umowy to nikt nie oddzwania ani nie odpisuje? jak napisałem dlaczego nikt nie odzywa się to ktoś miły odpisał że postarają się nadać sprawie wyższy priorytet. Gdzie tu do standardów z Ery/T-Mobile??!! Tam nawet jak włączają pakiet minut to dzwonią po 10 razy, proszę, dziękuję te słowa na porządku dziennym, czy Pan jest zadowolony, życzymy miłego dnia.. etc Gdzie dbanie o klienta w PLAY?? Ciekawe czy jak napiszę wypowiedzenia to ktoś się wtedy zainteresuje…Raportuj

    • wojtas969 napisał(a):

      Ile razy wysyłałeś? Ja kilkanaście. Na różne telefony i różne taryfy, z oferty „zamów przez telefon”. Cisza… A obiecują, że odezwą się w ciągu trzech dni. Lekceważenie klienta. Nie pozostaje nic innego jak składać wymówienia. Może wtedy ktoś oddzwoni.A jak nie oddzwoni… beż żalu przejdę tam gdzie są tańsze telefony. A wybór jest :)Raportuj

    • Marcin Play napisał(a):

      zawiedziony… na 99% nie wyraziłeś zgody na informacje handlowe od Play dla tego nikt się z Tobą nie kontaktuje. Proste jak piłka. Nawet jak napiszesz wypowiedzenie to dostaniesz listowanie informacje i nikt również nie zadzwoni. Pierw się czyta co się podpisuje przy podpisywanej umowie a potem widzisz konsekwencje. Dałeś zgodę na nie, to do kogo masz pretensje? DO SIEBIE!
      Pewnie jakbyś wiedział,że masz taką blokadę to wylewałbyś swoje żale,że non stop ktoś do Ciebie dzwoni… Żegnaj… na Twoje miejsce jest 7 nowych klientów także Play poradzi sobie bez Twojego 20zł za abonament…
      Ps. Polecam Cyfrowy Polsat albo tuBiedronkę, akurat dla takich jak Ty. Miłego dniaRaportuj

      • zawiedziony napisał(a):

        Wiekszych idiotyzmów nie czytałem dalej ale napisze Ci pudło – nie trafiłeś bo jestem klientem play od bardzo dawna i kiedys dawno temu dzwonili na przedluzenie i zadnej blokady marketingowej nie mam .I chlopcze nie tym tonem do innych w internecie nie jestes anonimowy i nie wylatuj z tymi 20zł bo odpowiedz masz ponizej dziecko facebooka.Raportuj

        • Marcin Play napisał(a):

          Hmm… jak nie tuBiedronka to zostało Ci jeszcze chyba tylko carrefour mova.

          Ps. gdyby Ci tak strasznie zależało na aneksie to zadzwonił byś do boku a oni by Ciebie przełączyli do Działu który zajmuje się przedłużeniem umów…

          Ps. To chyba łatwiejsze niż wybór karty sim carrefour mova
          PA, MĘŻCzyzno Faceooka!Raportuj

      • Krzysiek Karwowski napisał(a):

        niestety jesteś w błędzie, w PLAY nie oddzwaniają, przerabiałem sam kilka razy mimo iż mam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, z 7 klientami tez jest pudło: nasz polski rynek jest bardzo nasycony i z kwartału na kwartał będzie operatorom coraz trudniejRaportuj

        • asd napisał(a):

          Bzdura … musicie mieć małe abo, lub nie płacicie w terminie lub macie zaległości. Mi się kończy umowa i dzwonili do mnie 3 razy … na razie czekam bo w orange promocje za promocją kiedyś pęknę i ucieknę :-)Raportuj

  7. zawiedziony napisał(a):

    Czekam już tydzień. Abonamenty wysokie a nie za 20zł. Wracam do Ery z natychmiastowym przeniesieniem na drugi dzien(malo osob wie ze tak mozna sie przeniesc jak sie skonczy cyrograf), nawet nie chce mi sie juz wypowiedzenia skladac. W tych ich salonach firmowych PLAYZONE tez pracownicy marne pojecie maja o prezdluzeniach i zmianach taryf, jak kiedys sie pytałem czy moge przejsc na no-limit to powiedzieli, ze sie nie da, na infolinii mowiaze sie da ale nie wiadomo kiedy moge migrowac – i badz tu madry…cyrk a nie powazna firma.Raportuj

    • Marcin Play napisał(a):

      Ale o co Tobie konkretnie chodzi? Już się pogubiłem…
      Abo w Play są od 19zł bez tel, za 29zł z tel…
      Play nie ma salonów firmowych czy nie. Każdy salon Play ma te same funkcje i te same uprawnienia nawet mała wyspa Play czy punkt w Empiku.

      Jak masz umowę na czas nieokreślony to nie możesz przenieść numeru w ciągu 1 dnia ponieważ operator odrzuci wniosek.

      Taryfę możesz zmienić do Formuły 4.0 z e-fakturą 99zł z papierową 109zł.
      Jezeli bedziesz przedłużał ewnet. dokupował nową usułgę będzie to 79zł bez tel. na 12 m-cy z e-fakturą!Raportuj

      • zawiedziony napisał(a):

        Przeniesc w jeden dzien do innego operatora moge zawsze jak jestem w abo na czas nieokreslony – wiem co napisalem bo juz to kiedys przecwiczylem. a jak jestem na czas okreslony to tez moge wi jeden dzien tylko zaplace kare i tyle. Nie wprowadzaj ludzi w blad bardzo Cie prosze.Raportuj

        • Marcin Play napisał(a):

          Co Ty za głupoty piszesz!!!!!!

          Na wniosku o przeniesienie numeru zaznaczasz ABONAMENT (nawet jak masz na czas nieokreślony) i masz informacje
          1. Z końcem okresu promocji
          2. Z końcem okresu wypowiedzenia (czyli w przypadku umowy na czas nieokreslony lub jeżeli zostało mniej niż np. 30dni)

          W ciągu jednego dnia to możesz przenieść numer z PREpaid…

          Jak chcesz zrobić tak jak piszesz to nie przeniesiesz bo będzie miał błędny typ kontraktu. Musiałbyś zaznaczyć PREpaid aby przenieść z dnia na dzień, lecz wniosek z automatu zostanie odrzucony bo masz ABONAMENT!!! ZNAWCO procesu MNP!Raportuj

          • zawiedziony napisał(a):

            Głupoty to piszesz ty kolego. Nie wprowadzaj ludzi w blad bardzo cie prosze wypowiadaj sie w tematach na ktore masz pojecie.Raportuj

        • Karlos21 napisał(a):

          A o okresie 30-dniowym słyszałeś? Nie w każdym wypadku przeniesiesz numer w ciągu 1 dnia.Raportuj

          • Marcin napisał(a):

            Ale bzdura. Oczywiście że może przenieśc w ciągu 1 dni, i to niezależnie czy ma abo czy kartę. Jedynie obecny op doliczy mu abonament jeden do przodu i tyle. Jeżeli nie jestes pewien, to nie pisz głupot.Raportuj

        • Marcin Kościński napisał(a):

          w ciagu jednego dnia mozesz przyniesc numer z oferty na karta a nie z abonamentu.

          nawet jak masz umowe na czas nieokreslony to obejmuje ciebie 30 dniowy okres wypowiedzenia, wiec nie wprowadzaj w blad Ty ludzi! Poprzednik mial racje!Raportuj

        • Marcin napisał(a):

          Od dzisiaj już można zmieniać oferty na Formułe 4.0 :)Raportuj

      • Krzysiek Karwowski napisał(a):

        istnieje takie coś jak natychmiastowe zerwanie umowy wraz z przeniesieniem numeru,Raportuj

    • Konrad Osman napisał(a):

      Nie, nie można tak. Jak umowa jest w okresie bezterminowym to i tak obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia pełnego okresu rozliczeniowego. Pokaż mi no gdzieś zapis, że jest inaczej, nigdy się nie spotkałem z czymś takim co piszesz, to abonament, a nie karta.Raportuj

  8. Michal napisał(a):

    Trafienie w link Play24 na Noki C6 graniczy z cudem. Trzeba niezle nagimnastykować sie :( Czy mozna dolozyc jeszcze jeden duzy przycisk dla Play24? To powinno rozwiazac sprawe. Czekam na cud ;D i mile zaskoczenie :DRaportuj

    • Marcin Play napisał(a):

      Michał. To nie tak jak myślisz. Play np. ma tych modeli ok. 20, ale nie może ich wycofać z oferty ponieważ są fizycznie.
      Jeżeli bardzo Ci zależy na tym telefonie to napisz do Marcina albo do kogoś z PR czy mogą sprawdzić gdzie taki telefon jest. Ewentualnie polecam Ci udać się do salonu Play i oni mogą Ci sprawdzić gdzie ten model jest i jeżeli są to salony P4 ( a nie partnerskie) to nawet mogą Ci go sprowadzić do dowolnego punktu:) Uwierz, w salonach konsultantom zależy na aktywacjach i na pewno będą chcieli z Tobą podpisać umowę :)Raportuj

      • wojtas napisał(a):

        HAHAHAHA powiedzą gdzie jest. Nie powiedzą!!! Tak samo jak nie oddzwaniają pomimo wyrażenia zgody. Jak można tak olewać klienta??? Chcę (a raczej chciałem) kupić telefon z oferty na telefon i pomimo wysłania kilkunastu zgłoszeń nikt nie oddzwonił! Czuje się lekceważony, i nie tylko ja. jeśli konsultanci nie wyrabiają z ilością zgłoszeń to zmieńcie treść na „oddzwonimy może kiedyś” a nie że w ciągu trzech dni. Ponieważ nie płacę abo za 20-zł, poniewąż nie mam jednego abonamentu, nie chcę być olewany. jeśli jestem to idę gdzie indziej, na siłę się nie wpraszam. I życzę po 10 nowych abonentów, na każdy mój przeniesiony numer.Raportuj

        • zawiedziony napisał(a):

          Dokładnie, nie zależy im na klientach to trzeba im podziękować za współpracę. Czekam kiedy moderzy wytna nasze komentarze ku chwale wielkiego PLAY. A Rzecznik potrafi odpowiadac na pytania błahe a na ważne zapytania jak to w tym playu z szacunkiem do klienta jest to odpowiedzieć nie potrafi.Raportuj

        • Play4you2 napisał(a):

          Zweryfikuje to. Jeśli chcesz podaj numer telefonu, przekażę to do odpowiedniego działu.Raportuj

  9. wkurzonynaplay napisał(a):

    W serwisie WAP przydałaby się jeszcze opcja zmiany adresu korespondencyjnego. Skoro tradycyjny system nie potrafi tego zrobić, to może WAP umiałby to zrobić lepiej.Raportuj

  10. xtr napisał(a):

    ja bym proponował inny portal bardziej potrzebny a mianowicie: skoro 90% telefonów to telefony o ograniczonej dostępności (czyli sztukowo wystepujace w przyrodzie – chociaz cebnnik sugeruje cos innego) to stwórzcie portal na którym salony beda umieszczały swoje stany magazynoweRaportuj

    • wojtas napisał(a):

      Ja tego nie rozumiem… Play nie jest małą, raczkująca firemką. Ma ponad 7 mln zadowolonych klientów, każdego dnia dochodzą nowi… dlaczego w cennikach jest taki bajzel? Po jaką cholerę są tam modele, których nie ma? Po co zmieniać cenniki na modele, których nie ma? Przecież za zrobienie tego cennika, komuś się płaci. przecież to są pieniądze wyrzucane w błoto. Pieniądze wydane na przygotowanie czegoś co i tak nikomu i do niczego nie jest potrzebne. Pieniądze wydane na coś co tylko i wyłącznie wkurza klientów, chcących przedłużyć umowę. Klientów, którzy wybiorą model z cennika. Zadowoleni idą do salonu i dowiadują się, że tego modelu to nie od pół roku. Kolejnego nie ma też tak mniej więcej z pół roku, kolejnego to my nigdy u siebie nie mieliśmy itd. itd. Pieniądze wydane na wkurzenie klienta, który chcąc kupić przez e-shop, zamawia wybrany przez siebie model, zostawia dane kontaktowe, otrzymuje informację, że konsultant skontaktuje się w ciągu trzech dni, i czeka jak głupi przez trzy dni, wysyła kolejne zgłoszenie, znów czeka, itd, itd.
      Czy Play nie ma czegoś takiego jak magazyn centralny? Jaki musi być pierdzielnik w firmie, w której nie można wycofać z oferty czegoś, czego nie fizycznie nigdzie nie można dostać, ale podobno gdzieś jest? Jak można nie wiedzieć komu powierzyło się majątek firmy w postaci telefonów?
      No niech ktoś powie jak to świadczy o firmie i czy jest to poważne traktowanie klienta? Czy rzecznik ma coś do powiedzenia w tym temacie?Raportuj

      • zawiedziony napisał(a):

        Wojtku – nie ma co sie denerwować, ja zdecydowałem że w piatek lece do konkurencji i przenosze numery, szkoda cenny czas tracic na partaczy co nie potrafia oddzwonic do klienta ktory im w zebach kase przynosi i chcial przynosic dalej.Raportuj

      • Play4you2 napisał(a):

        Wojtas Twoje sugestie zostaną przekazane do odpowiedniego działu.Raportuj

        • wojtas napisał(a):

          I ciekawe czy coś to zmieni. Sam do Bok kolejny raz nie zamierzam dzwonić. Doszedłem do wniosku, że w ten sposób Play sobie dorabia. Połączenie kosztuje 1zł a nic załatwić nie można. Więcej na stronie się dowiem niż od konsultanta.Raportuj

  11. olik napisał(a):

    haha Macie tu test wytrzymałości Galaxy III to nie test w stylu Marcina tak żeby nie uszkodzic ale prawdziwy test :D

    http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Co-stanie-sie-z-Galaxy-S-III-po-upuszczeniu-go-na-chodnik,wid,14546755,wiadomosc.htmlRaportuj

  12. dede napisał(a):

    powiem ta; KATASTROFA kompletnie nie czytelny portal.Niestety szkoda – stara wersja o niebo lepszaRaportuj

  13. Jakub Rusinek napisał(a):

    Dobrze by było jeszcze, gdyby mobilne Play24 w przeglądarce internetowej wymagało logowania i nie prezentowało informacji o płatnościach bez niego…Raportuj

  14. Paweł Nyczaj napisał(a):

    Zmiana w dobrym kierunku. Mimo, że to WAP jeszcze co jakiś czas trochę osób tam wchodzi.Raportuj

  15. Nowinski Wojciech napisał(a):

    PLAY OK szkoda że nie Macie kontaktu online z klientamiRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty