Nowe funkcjonalności w usłudze Poczty Głosowej

Udostępnij

Wdrażamy nową platformę Poczty Głosowej, na której pojawią się nowe funkcjonalności:

  • W Poczcie Standard po odsłuchaniu wiadomości pojawi się możliwość przesłania jej na swój telefon za pomocą MMS-a.
  • Osoba, która pozostawiła wiadomość zostanie powiadomiona o odsłuchaniu nagrania (dostępna jest konfiguracja tej opcji).

W związku ze zmianami wszystkie zarchiwizowane wiadomości będą dostępne przez 14 dni pod numerem 790 201 201 oraz *201.

Jeśli zauważycie jakieś błędy, bądź będziecie mieli jakieś sugestie i uwagi, prośba o maila na adres [email protected].

 

A swoją drogą – korzystacie z poczty głosowej?

Poczta głosowa

Loading ... Loading ...

Zobacz więcej

66 KOMENTARZE

  1. Oczywiście, że korzystam. Kiedyś gdy nie było naliczania sekundowego a naliczało za całą minutę ok. 1-2 zł, to zawsze miałem wyłączoną, żeby nikomu nie generować niepotrzebnych kosztów. W tej chwili korzystam z poczty głosowej lite, bardzo wygodne, darmowe i dostosowane do moich potrzeb rozwiązanie :)

  2. Nie lubie jak ktoś ma pocztę głosową – jeśli nie odbiera lub ma wyłączony telefon to najwyżej dzwonie później lub wysyłam sms’a z wiadomością

  3. naboje sie p4 skończyły więc wymyślają to coś :) w heyah , t-mobil i orange jest KTO TAM czyli jak miało sie zajęty tel przychodzi es że taki a taki nr próbował sie s kontaktować i po sprawie :)

  4. Do – proszę o podanie kodu wyłączającego pocztę i nie włączającego jednocześnie Notki SMS. Konfigurowanie przekierowań wszystkim znajomym, którym poleciłem PlayFresh jest trochę uciążliwe.
    I jeszcze jedna sprawa: „wyłączyłem” znajomemu pocztę i notkę ale po dwóch miesiącach notka znowu była włączona.
    Kto będzie chciał pocztę to ją włączy, z włączeniem nie ma takiego problemu jak z wyłączeniem

    • Majac włączona poczte glosowa standard(musi koniecznie byc wlaczona!!!) wybierz kod #002# i potwierdz. ten kod anuluje przekazy na poczte mimo ze dziala nikt nigdy sie nie nagra . Jesli bedziesz niedostepny system odegra bezplatny komunikat a ty dosstanioesz sms z info kto dzwonil.

      • Kod podany przez Ciebie wyłącza pocztę ale włącza Notkę SMS – sprawdź.
        Mnie interesuje kod, który wyłącza pocztę i notkę ustawiając przekierowanie na numer: +48790998725.
        Jak coś piszesz to sprawdź czy to działa :)

        • To dziwne bo nawet logicznie nie moze byc aktywnej cnotki sms. Musisz miec aktywna poczte glosaowa . Jesli jest nieaktywna WLACZ ja. W ustawieniach polaczen powinno ci sie ustawic ze przekierowania sa aktywne na 790200200 ale oznaczone jako wylaczone. Jesli ci podaje inny numer to znaczy ze masz WYLACZONA poczte glosowa. POCZTA MUSI BYC AKTYWNA SYSTEMOWO!!! Wylaczenie przekazow polaczen na poczte glosowa nie powoduje aktywacji cnotki.Przeczytaj jeszcze raz moj post, upewnij sie czy postapiles zgodnie z opisem.

          • O.K. Ustawiłem kiedy zajęte na pocztę głosową, sprawdziłem numer, pokazało +482222. Wprowadziłem kod podany przez Ciebie i zatwierdziłem. Komunikat: Anulowano wszystkie przekazy. Sprawdzam, pokazuje mi przekierowanie na numer:+48790998729.
            Chyba wiesz co to za numer.
            Pytam raz jeszcze sprawdzałeś u siebie?

            • CZy poczta glosowa w play jest włączona? Sprawdz w play24. Gdzie pisalem zeby ustawiac przekazy na poczte gdy zajete?Szkoda ze kłamiesz. Wlaczenie poczty w play przekazuje na 790200200 nie ma innej opcji. No chyba ze jestes w simplusie i myslisz ze masz notke w plusie. Numer ktory podajesz jest numerem poczty w sieci plus. Jak to mozliwe ze przekazy na poczte w play ustawily numer 2222(poczta w plusie)?Ha ha ha .

            • Czy poczta glosowa jest juz wlaczona w systemie play24? Jesli tak to wpisz #002# i ok. Notka nie bedzie aktywna. Ludki beda slyszaly dzwoniac do ciebie ze wylaczyles numer . To nie jest komunikat notki.

            • Wyłączyłem pocztę na Play24, mam wszystko wyłączone a w telefonie przekaz na Notkę.
              Tak działa wyłączenie poczty w Play, trzeba samemu zrobić przekaz na „normalny numer”.
              Kłamię? Proste sprawdź na swoim telefonie.

            • umiejetnosc czytania ze zrozumieniem jest bolesna? czy ja pisalem wlacz czy wylacz? Ja czytam ze napisalem wlacz wiec wlacz !

        • Pabloki nie zarzucaj mi ze kłamię. Ustawiłem pocztę z telefonu, który miał kiedyś soft i simlocka Plusa,teraz simlock zdjęty,soft został, może dlatego ustawiło mi zły numer. Zrobiłem tak jak pisałeś, włączyłem pocztę na Play24, po sprawdzeniu w telefonie przekaz włączony na nr. 790200200. Wpisuję kod podany przez Ciebie, komunikat: – anulowano wszystkie przekazy.Sprawdzam numer przekierowania i co widzę? Zgadnij. Dzwonię z innego numeru, odrzucam rozmowę i zgadnij jaki mam komunikat.
          Sprawdź u siebie tak będzie najprościej.
          POWODZENIA.
          A tak na marginesie czekałem na odpowiedź PLAY, ale pytanie chyba niewygodne :)

          • jesli masz poczte aktywna,anulowales przekazy a przekierowuje na notke to napisz zgloszenie na p24.Nie ma rady. Oni odswieza uslugi i powinno pomoc. Jesli nie to kolejne zgloszenie podajac numer poprzedniego. Mazs zle skonfigurowane uslugi w systemie -wina sieci . U mnie tez cos sie popsulo bo nikt nie moze soe dodzwonic tylko slyszy wizytowke play mimo ze zmienilem status ale zwraca mi ze problem techniczny jest wiec to ich wina . System im sie sypie. Jakis amator co wdraza poczte w nowej wersji zostawil zly stan i poszedl do domu. Smutne ale play sie stacza. zawsze mozna zglosic do UKE oni zrobia dochodzenie.Playe odpowiadaja w tygodniu 9-17.

            • Tak jak pisałem sprawa dotyczy Play Fresh, nie wiem jak z numerami na abonament. Dla mnie nie jest problemem wyłączenie poczty i Notki, ale poleciłem Play Fresh kilkunastu znajomym i teraz muszę robić im przekierowania mając dostęp do ich telefonów. Wielu ludzi nawet nie wie, że ma włączoną pocztę lub notkę. Dlaczego po moim pytaniu nie odezwał się PLAY? Pytanie proste – jakim kodem w Play Fresh wyłączyć pocztę nie włączając notki?
              Nie wszyscy mają konto na Play24 i nie wszyscy umieją zrobić samemu przekierowanie połączeń. Dziękuję za dyskusję i rady. Jak będziesz miał dostęp do telefonu na kartę Play Fresh to sprawdź jak działa kod podany przez Ciebie.
              A tak ogólnie to powodzenia :)))

  5. Sorry ze jeszcze raz pisze ale gdzie te nowe funkcje poczty. Jakos sie nie dopatrzylem.Chyba ze dopiero za kolka dni je wlaczycie.

  6. Jednak kopiowanie jest w modzie. Bardzo podobną nową ofertę na Internet mobilny ma Plus co Play tylko tam brak „lejków” do X Mbit/s

  7. Najbardziej podoba mi się wynik ankiety.
    Niemal 3/4 głosujących jasno deklaruje, gdzie ma poczty głosowe, notki i inne pierdoły, które tak łaskawie włączacie domyślnie.

    Ps. Wczoraj znów dzwonił do mnie Wasz telefoniczny sprzedawca z ofertą przejścia na abonament. Mam oczywiście brak zgody na informacje marketingowe itd.
    Nie byłoby dla wszystkich prościej wprowadzić mój numer na faktyczną czarną listę osób do których się nie dzwoni? Abonamentu i tak nie wezmę a jak mnie wkurzycie to opieprze telesprzedawcę, złożę reklamację, a jak nie pomoże to pójdzie skarga do UKE (już to przerabiałem).

    • Wow – nie było obiadu dziś? Po co te nerwy – myśłisz że jak tu napiszesz żeby do ciebie nie dzwonili to akurat tak będzie? Jak zadzwonią grzecznie podziękuj ale nie jesteś zainteresowany.

      • Myślę, że im więcej się o tym pisze tym większa szansa, żeby firmy zaczęły przestrzegać przepisów.

        Boromeusz – co to w ogóle znaczy „po co te nerwy” i „jak zadzwonią to grzecznie podziękuj” ?
        Przenosząc numer wyraźnie zastrzegłem i dopilnowałem, żeby odhaczono brak zgody na inf. handlową, marketingową itd. (dla pewności rozmawiałem też o tym z infolinią). Więc ze swojej strony dołożyłem aż nadto starań aby nikt do mnie nie dzwonił.
        Ja sobie KATEGORYCZNIE nie życzę aby wydzwaniano do mnie z reklamami, co wyraźnie zadeklarowałem przechodząc do Playa.

        Ps. Żebyś zaraz nie pisał, że czepiam się Playa – kampanię antyreklamową (łącznie ze skargami) przechodziłem już z kilkoma firmami, tyle, że wszystkie jakoś zrozumiały i już do mnie nie dzwonią i nie przysyłają smsów, Play ma z tym wyraźny problem.

        • „kampanię antyreklamową (łącznie ze skargami) przechodziłem już z kilkoma firmami” – może ty to lubisz :-) A tak serio to nadal uważam że sie zanadto gorączkujesz – zwłaszcza tu. Poczekaj na kolejny telefon i tam sie wyżyjesz do woli :-)

          • Nie, nie lubię.
            Ale do szewskiej pasji doprowadza mnie gdy telesprzedawca z banku, kablówki, operatora telefonicznego itp. stara mi się coś wcisnąć.

            Jeśli Ty lubisz te telefony to ok, ale ja ich sobie kategorycznie nie życzę (a Play o tym wie i nie jest tego łaskawy respektować).

            A dlaczego mam się wyżywać na telesprzedawcy, który zarabia parę groszy. On robi to co każą mu szefowie.

            Uważasz, ze jestem awanturnikiem tylko dlatego, ze nie życzę sobie telefonów reklamowych? Ja chcę tylko aby Play respektował postanowienia z umowy, która zawarliśmy i już nigdy nie dzwonił do mnie z reklamami.

            • Uważam że jesteś awanturnikiem (jak siebie nazwałeś) po sposobie w jaki o tym piszesz a nie że nie chcesz telefonów

            • Piszę w taki sposób bo tu chodzi o prawnie zawartą umowę.

              W umowie jest napisane, ze minuta kosztuje 29 groszy i ja to respektuje.

              W tej samej umowie jest zaznaczone, ze Play ma mi nie przysyłać inf. reklamowych i Play tego nie respektuje.

              Gdybym ja nie respektował wysokości rachunków to sprawa pewnie skończyłaby się w sądzie. Ale gdy Play nie respektuje warunków to dowiaduje się, ze jestem awanturnikiem lub, że nie jadłem obiadu…

            • Ja w takiej sytuacji rozłączam się bez słowa oraz włączam blokadę numerów zastrzeżonych.

              Ostatnio zrobiła się jakaś moda na automaty. Coś dzwoni, odbierasz i słyszysz „proszę czekać na połączenie”, gra muzyczka a ty sobie czekaj.

            • Aż żałuję że zagadnąłem do ciebie – życze powodzenia i mniej powagi w życiu – to pomoże, jak nie tobie to twoim bliskim :-) A teraz możesz mnie też zaskarżyć ;-)

  8. Na jedn nr przychodzi sms o nieodebbranym połączeniu na drugim już nie. Więc mogę jeszcze wymienić, że jak dzwonię z play a ktoś ma wyłączony tel to słyszę sygnał jakby go nie było, natomiast dzwoniąc z plusa na wyłączony nr słyszę inf., że jest poza zasięgiem albo ma wyłączony tel. I co na to play?

  9. A będzie możliwość sprawdzenia numeru z którego zostawiono wiadomość. Sama opcja oddzwonienia nie załatwia tematu.

  10. wreszcie można się logować przez dane z forum:) Co do samej poczty dla mnie wystarczy powiadomienie o próbie połączenia. Tutaj proponowałabym zmianę, aby informacja o numerze była wysyłana w takiej formie aby numer był identyfikowalny w łatwy sposób gdy jest w naszej książce. Czyli w formie po prostu sms-a z tego numeru który dzwonił tak jak to jest u konkurencji. pozdrawiam

  11. Może ktoś już pisał o tym, ale… fajna byłaby usługa polegająca na informacji głosowej, bezpłatnej dla osoby dzwoniącej do mnie, w której mógłbym swoim głosem poinformować o niedostępności lub przebywaniu na urlopie, itp.

  12. Ciekawe, kiedy wprowadzicie coś pożytecznego, np. możliwość wyłączenia usługi „Kto dzwonił” oraz usługi „Już w zasięgu”.
    Nie chcę, aby każdy, kto do mnie dzwonił i zastał wyłączony telefon, wiedział, kiedy ja ten telefon włączam (nie z każdym mam ochotę rozmawiać). Ale muszę dzwonić na infolinię, dlaczego nie przez Play 24?
    Możliwość wyłączenia usługi „Ktoś dzwonił” oraz wszystkich usług, które wysyłają SMS-y byłaby przydatna osobom, które nie korzystają z komunikacji tekstowej w telefonach (np. moja babcia).

  13. Ja poproszę o usługę „lepsza jakość rozmów”, z cen jestem zadowolony ale jakość rozmów pozostawia wiele do życzenia. Możecie to nazwać HD jakość lub krystaliczny dźwięk. I na pewno wszyscy przyjęliby usługę z zachwytem. Ja w większości korzystam z nadajników PLUS bo przy 2-3 kreskach zasięgu PLAY nie można przeprowadzić normalnej rozmowy…….

    • A czy w pleju ktokolwiek zdołał przeprowadzić normalną rozmowę???… ;D – To oczywiście sarkazm. Play jest najlepszą, najtańszą i mającą najlepszy zasięg siecią. Jeśli ktoś mówi, że ma problemy w tej sieci, to zwyczajnie kłamie i jest wywrotowcem z w3!!! ;) ;p

  14. Jak to juz paru przemówców napisało: to są pierdoły: poczta głosowa, notka sms, wizytówka – to wszystko są działania „obok”. Przede wszystkim płynny handover. Po drugie wszystkie te usługi dodatkowe powinny być domyślnie wyłączone. Kto będzie chciał to sobie włączy. Dotyczy to zwłaszcza poczty głosowej i notki SMS, która do tej pory źle działa – po wyłączeniu często słyszy się błędne komunikaty. Ileż ja już razy rzecznikowi o tym pisałem, nie raczył ani razu odpowiedzieć.

    • Bo to tajemnica handlowa. Jest wiele tematów bez odpowiedzi zarówno ze strony rzecznika jak i tych co wymyślają te bzdety. Nawet w tym wątku.

  15. W Play24 zauważyłem coś takiego: „Opłata jednorazowa za włączenie Poczta glosowa standard wynosi 2,00 zł.”
    Poprzednio tego nie było, ponieważ czasem włączałem i wyłączałem pocztę głosową.
    Od czego pobierana jest ta opłata? Od pierwszej zmiany? Od każdej zmiany? Tylko przez Play24? A co w sytuacji, gdy sam w telefonie zrobię sobie przekierowanie na pocztę głosową?

    • Oplata od kazdej zmiany statusu usługi. Poczte mozna „wyłączyć” anulujac przekazy na poczte. Poczta bedzie w systemie aktywna ale nie beda realizowane przekazy na poczte. Kod #002# i przycisk inicjujacy polaczenie.

      • By było ciekawie, nic nie widzę o tej zmianie w cennikach i regulaminach.
        Czy operacja zmiany poczty głosowej na inne opcje też jest płatna, ale Play zapomniało o tym poinformować?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości