Obniżka cen wybranych smartfonów – tylko do końca tygodnia!

Udostępnij

sklepie internetowym tylko do końca tygodnia obniżka wybranych telefonów nawet o 1000 zł. !

HTC Titan

Prada 3.0 od LG

Motorola RAZR XT910

 

Dodatkowo w niższych cenach w pozostałych ofertach:

Nokia Lumia 800

 

Dodatkowo od jutra wprowadzamy nowy model do oferty podstawowej:

Nokia Asha 203

Cennik

Zobacz więcej

338 KOMENTARZE

    • Promocji? Jakich? Gdzie? No bez żartów? Chociaż przy Waszym poziomie cen rzeczywiście można nazwać to promocja. Oferta jak zwykle w Playowym stylu, czyli do bani. Razr przy abo ok 90zł u was 860-1070, w pomarańczy 99zł. Prada u was 1000-1200zł, orange 420zł i to są PROMOCJE, a nie jakieś mydlenie ludziom oczu jaki to play jest łaskawy i zrobił wielką obniżkę na kilka dni. Jesteście żałośni z tymi Waszymi cenami. Liczę, że dostaniecie mocno po „siedzeniu” i coś z tym zrobicie, bo byliście naprawdę fajnym operatorem. Cenię Was za innowacyjne zmiany polskiego rynku, ale sorry, tym co ostatnio wyprawiaćie, sami robicie sobie krzywdę.

      • Człowieku zobacz sobie na ceny przez eShop w cenniku i Razr przy abo all inclusive 89 kosztuje 69 zł, Prada w tym samym abo kosztuje 229 zł. Więc trzeba przyznać że Play sie postarał

  1. No tak… wszędzie udziela się ciśnienie na nowe aktywacje w tym miesiącu. Wszystkim do planu brakuje… :P

  2. Świetny pomysł. Jeśli dalej będą podobne akcje to zamiast czekać na „Weekend szalonych cen w Orange” przechodzę do Play

  3. Musze dziś pochwalić play!!od miesiąca czekałem na jakąś fajną promocje w repley..Umowa kończy mi się za 2 tygodnie,Aż tu dziś zadzwonił miły pan konsultant i po krótkiej negocjacji zakupiłem telefon o 70zł tańszy niż w e-schopie i dostałem o 14,75zł mniejszy abonament przez pierwszy rok.tak więc gdybym się skusił wcześniej na przedłużenie umowy nie zaoszczędził bym 247zł,,Miłe zaskoczenie bo wcześniej nie spuszczali ceny telefonu przy przedłużeniu umowy,Warto było czekać..

  4. A jak wasze zapasy na magazynie? Macie ich trochę czy jak pierwsza dziesiątka klientów zamówi to w e-shopie pokaże się, „telefon chwilowo niedostępny”?

  5. A w ofercie dla firm ceny bez zmian… Chyba nie będę już czekał na cud i przeniosę swoje telefony gdzie indziej.

    • No właśnie. Szkoda, że pominięto firmowe. Motka za 500 stówek w All Max dla firm 25 byłaby wzięta przeze mnie w ciemno :) a może nawet Prada.. :)

  6. drogi playu przeciągnij ta promocje do następnego tygodnia bo dopiero 4lipca będę mógł przenieść 2 numery i chętnie skorzystałbym z tej promocji:)

  7. osobiście czekam na jakieś obniżki Samsunga…. szkoda, że nie ma w tym roku coś podobnego jak w ubiegłym, czyli np. „Samsung days” na wzór HTC days. to była dopiero niezła promocja, a tak narazie nie ma co wybierać i chyba trzeba będzie uciekać po 4 latach bycia z PLAY. a szkoda.

  8. Od wczoraj czekam na anulowanie wcześniejszego zamówienia. Znając „szybkość” działów kontaktujących się przez e-mail (konsultanci z infolinii rozkładają tylko ręce) – nie mam szans zdążyć… :(

  9. DROGI PLAY-u.
    To kolejna kpina z mojego problemu z zasięgiem i ze mnie,jak nie umiecie i nie macie zamiaru mi pomóc to nie odpisujcie mi drodzy Państwo głupot w formie wyciągu z regulaminu świadczenia usług bo tyle co tam jest napisane to ja wiem i nie potrzebuję aby mnie douczać i cytować mi go!!! Pomimo 3 zgłoszeń nie umieliście mi pomóc i z takimi odpowiedziami to proszę się pocałować w 4 litery – odpowiednio tak samo Państwa potraktuje jak zadzwonicie do mnie z propozycją przedłużenia umowy na moje 2 numery telefonów.NIE CHWALCIE SIĘ W REKLAMACH SWOIM ZASIĘGIEM 4G BO NAWET NIE JESTEŚCIE W STANIE ZAPEWNIĆ ZWYKŁEGO GSM-u (2G) A CO DOPIERO 4G O KTÓRYM NAWET POJĘCIA NIE MACIE I DALEKO WAM DO NIEGO A WASZ DZIAŁ TECHNICZNY TO ZLEPEK NIEKOMPETENTNYCH LUDZI KTÓRZY SPARTOLILI MI ZASIĘG GSM NA MOIM OSIEDLU BO NIEPOTRZEBNIE KONFIGUROWALI NADAJNIKI I TO NIE NIEUMIEJĘTNIE!!!

  10. pliku cennik na 7 stron mam tylko pierwsza na ktorej jest obnizona Nokia Asha 203. Czy moglby mi ktos napisac ile wynosi cena pozostalych telefonow po obnizce w abonamencie replay stan darmowy 49 i 59

  11. Juz wszystko widze, zle spojrzalem na tabelki w pdf’e. Szkoda tylko ze tego jeszcze nie mozna kupic w esklepie.

  12. na play.pl „Sklep internetowy” opcja „Przedłużam umowę” (trzeba się zalogować) lub po prostu *500

  13. Teraz pytanie za 6, wczoraj przez internet przedłużyłem umowe ( oferta bez telefonu za 29zl) co zrobic ab jak najszybciej z niej zrezygnowac i wziasc oferte w tej promocji z wyższym abonamentem? W tej chwili mam juz zablokowana mozliwosc przedluzenia przez internet.

      • Zadzwonilem, powiedzieli mi ze przyjdzie umowa kurierem i moge nie podpisywac i anulowac. Powiedzialem ze zalezy mi na ich promocji z wyższym abonamentem to przyjela zgloszenie przez telefon. Niestety od reki tego nie anulowala, mam teraz czekac a wniosek sprawy pojawil sie na moim koncie. Znajac ich to pewnie za tydzien rozpatrza moj wniosek i sie nie zalapie na ta promocje a oni przez nie zyskaja wyzszego abonamentu z mojej strony.

  14. Ja osobiscie tez czekałem na obnizke SAMSUNGÓW, ale najwidoczniej na tyle dobrze sie sprzedaja, ze obnizka nie jest potrzebna.

    • niekoniecznie dobrze się sprzedają, skoro w orange s plus jest o niebo tańszy. nikt zdrowo myślący nie kupi go w play, weźmie inny, tańszy bądź kupi na wolnym rynku. więc może w końcu Pan Marcin poinformuje nas o czyszczeniu magazynów z samsungów… :)

  15. A dało by się coś podziałać ze zniżką dla firm? Chciałbym motke na firmę ale widzę, że promo jest tylko dla indywidualek. Będę wdzięczny za info.

        • A czy przewidywana jest podobna promocja dla firm? Bo byłem zainteresowany właśnie Motorolą RAZR ale jak mam za nią zapłacić 800zł więcej niż klient indywidualny to coś nie jest OK.

          • Dzięki za odpowiedź. Fajna promocja, coś faktycznie ruszyło w cenach foników, a ceny smartfonów to jeden z głównych czynników codziennego pojawiania się na blogu ;) przynajmniej jest tak w moim wypadku.
            Byłbym wdzięczny, zresztą zapewne nie tylko ja, gdyby firmy nie były dyskryminowane i dla nich również coś by się konkretnego pojawiło.
            Pytanie czy to tylko marzenia, czy może masz jeszcze jakiegoś asa w rękawie Marcinie?

  16. Panie Marcinie odkąd pan na urlopie tym lepsze oferty w PLAY, :) a tak poważnie to cieszę się, że opłacało mi się czekać… i sprawdzać co dziennie blog. Co prawda miałem dać w lipcu ponad 350 zł za SGS+a ale dzisiaj przyklepałem sobie RAZRa za niecałe 200 zł :D opłacało się czekać…te 3 miesiące
    pozdrawiam

  17. oczywiscie cos za cos zeby przeniesc numer i miec taniej telefon trzeba zrezygnowac z oferty dla przenoszacych i podpisac taka jak dla nowych. czyli w all inclusive 59 dostaniemy 300 a nie 400min przeliczajac to na pieniadze minus 100 min to jak minus 29zl w tym abo 29zl razy 24miesiace daje 696 dodac cena telefonu np. lg prada 3.0 czyli 529 to wynosi 1225 wychodzi ze tel jest tanszy o 100zl. troche lipa

  18. @Marcin
    faktycznie przy wybieraniu promocji dla przenoszących numer w „super all in & max” telefon jest w starej cenie (w super stan darmowy i super formuła jest dobrze), możesz zadziałać w tym temacie? dzięki

  19. W czerwcu mial byc dostepny w play low endowy smartfon zte acqua – do konca czerwca zostaly 3 dni – czy play zdazy go wprowadzic???

  20. Zadzwonilem dzisuiaj do BOK’u aby anulowac moje wczorajsze zamowienie na przedłużenie abonamentu. Zgłoszenie pojawiło sie na koncie i po 3 godziniach anulowali je (plus dla nich) niestety to nie uaktywniło opcji przedłużenia przez internet i skorzystania z tej oferty. Teraz napisałem im kolejne zgłoszenie, ciekawe czy jakoś uaktywnią to opcje dla mojego numeru.

  21. ja w dniu dzisiajeszym złożyłem dwukrotnie zamówienie na ofe promocyjną all inclusive max 75 z motka razr za 189
    chce przejsc z play fresh na abo
    pierwsze zamowienie zostało anulowane bez zadnej odpowiedzi a co do drugiego to dzwoniąc na *500 nikt nie potrafil udzielic mi zadnej odpowiedzi, czy jest mozliwe aby ktos kompetentny, bo poki co żadnej opowiedzi nie slychac

  22. szkoda, że przy migracji z karty do abonamenty traci się całą kwotę doładowania:(, poza tym mogliby zostawić promocje takie jak przy przedłużaniu abonamenty (przy migracji)

  23. Gdzie moge zglosic niekompetencje konsultantow play tak aby abolalo w sprawie naliczania oplat niezgodnie z umow? Prosze jesli ktos ma konkretne adresy lub telefony

  24. OK,zamówinie na razr złożone ,jeśli wszystko zostanie dobrze przeprowadzone obiecuje nie psioczyć przez rok na ceny telefonów w Play:)

  25. Jest, uaktywnili mi znowu przedluzanie przez internet. Zamowilem motorole. Mam nadzieje ze wmiare szybko ja dostarcza i nie anuluja zamowienia.

  26. Zmienił się już komuś status „zamówienie przekazane do realizacji” na wysłane czy coś w tym stylu?

    • Po jakim czasie od złożenia ci anulowali ?? Ja mam narazie w mailu status „przyjete”. Kurcze jeśli ci zamówienie anulowali bo nie maja już tej motoroli bądź nie planują jej zamówić to nie powinna ona być dostępna w esklepie. A tak robią sami zamieszanie i wielki niesmak zostanie po ich tej ofercie i nadziei że sie udalo zamowic a potem raptem anulowanie chociaz byla dostępna w esklepie.

  27. Trzyma kciuku zeby moje zamowienie tez zostalo szybko anulowane i zebym w przyszlym tygodniu mogl sie juz bawic moja nowiuska motorolka. Jak sie uda to tez obiecuje ze nie powiem juz zlego slowa na play…

  28. ja zamówiłem przed 8, potwierdzenie przyjęcia dostałem po 8, a po 10 że przekazane do realizacji. niestety jeszcze nie wysłane, szkoda :)

  29. Może za tydzień będzie jeszcze lepsza oferta przeceny ??? :D
    Co do motki będzie dostępna aktualizacja do androida 4.0??
    Czekam na odp. :P

  30. Ja zamówiłem około 11, a około 15 miałem już że wysłane z numerem przewozowym z DPD (ale jeszcze DPD nie wprowadziło tego numeru do siebie)

    No to już się cieszę na myśl o motce – chyba że przy moim szczęściu coś się stanie i jej nie dostanę :)

  31. Tak ogolnie nigdy nie korzystam z obsługi klienta w Playu ale chyba sie u nich z tym znacznie poprawiło. Zadzwonili do mnie bo zobaczyli kolejne zgłoszenie przez internet że nie ma uaktywnionej opcji na przedłużenie umowy przez internet (udało mi się to wczesniej) Pan z słuchawki zaproponował mi przez telefon że przyjmą ode mnie to zamówienie z pominięciem formularza przez internet( wielki plus dla Playa). Powiedziałem że u mnie formularz zaskoczył wiec osoba rozmawiająca ze mną ucieszyła się że jest ok. Skorzystałem przy okazji i zapytałem się o dostępność tych motorolek i dostałem odpowiedź po chwili że jak najbardziej są i jak zostało wysłane potwierdzenie że zamówienie przyjęte to napewno będzie zrealizowane. Jestem dzisiaj mile zaskoczony z ich postawą i za czas reakcji. Mam nadzieje że jak będę dzwonić do nich w przyszłości z jakąś reklamacją to będą się starać tak samo jak teraz.

  32. Zamówienie złożyłem o 16:15, chwilę później dostałem maila, że zostało przyjęte, a teraz napisali, że zostało przekazane do realizacji.

  33. Ja zamówiłem motkę przed 7 i już do mnie jedzie :-)
    Tak w ogóle to wszyscy się na nią rzucili a o innych telefonach cisza. A Prada, NL 800 i Titan też w niezłych cenach.

  34. Ogladalem test motorolki i bardzo mi sie spodobala, do tego jest tansza i lepsza od reszty. Ma tylko jeden minus nie mozna wymienic baterii.

  35. Już po zawodach. Motoroli nie ma. Promocja miała trwać do końca tygodnia, a już pierwszego dnia się skończyła przynajmniej na jeden aparat. Po co to robić promocję na kilkanaście/kilkadziesiąt sztuk telefonu i ogłaszać, że trwa do końca tygodnia.

  36. Było tak samo, po czym dostałem maila, że zostało anulowane, zadzwoniłem i dowiedziałem się że nie ma już Motoroli

  37. Wystąpiły następujące błędy:
    Produkt Motorola RAZR jest chwilowo niedostępny – nie można dodać do koszyka.

  38. Pewnie było kilka, nie sprzedawały się bo cena była zaporowa, jak zrobili promocję to wiele osób zamawiało Motorolę bo promocja rzeczywiście dobra i szybciutko się skończyły

    • no to mnie zasmuciliście. ja o 18.04 dostałem „przekazanie do realizacji”. może Pan Marcin dokupi parę telefonów jeszcze ;)

  39. To jakaś kpina na początku nie mogłem się zalogować do e-shopa bo korzystam z play online i cały czas wyskakiwał mi numer online bez możliwości zmiany po 1h jak się namęczyłem i dwa razy zadzwoniłem do play to wreszcie mogłem wybrać telefon i DUPA!!! nie ma już!! po prostu chała chciałem przedłużyć umowę a tu się nie da!!Taki mały Tip dla reszty niezadowolonych w tej promocji w umowie na dwa lata zapłacicie 1989zł w abo za 75zł z wszystkim czyli co do złotówki to samo co u pomarańczowych w abo za 90zł z przeniesieniem numeru :p i to właśnie zrobie…U nich jest mniej minut ale macie za to 500 mb więcej netu i inne pierdoły..

    • Dzięki! Właśnie rwałem włosy z głowy że nie załapałem się na Razr (skończyła mi się umowa). Faktycznie wychodzi dokładnie to samo, mniejszą ilość minut przeboleję, a przy przedłużaniu Orange dało znajomej podwójną liczbę minut wzgl. podstawowej oferty, więc za 2 lata będzie jeszcze lepiej. Dawno temu przeszedłem z Orange do Play, może czas na powrot :-)

  40. Panie rzeczniku, czy większość telefonów będzie jeszcze uzupełniona do końca tygodnia ??? Chciałem pod koniec tygodnia wziąć Motorole, ale już jest Chwilowy brak w magazynie

  41. Jak mi anulują zamowinie na moja motorole to do nich zadzwonie i rowno opie… Dzisiaj jak dzwonili dzisiaj do mnie o 17:57 to jeszcze na starcie przypomnieli ze rozmowa jest nagrywana. Podczas tej rozmowy zapytalem sie czy maja ta motorole na stanie gdyz na blogu pisza o anulowanych zamowieniach, sprawdzil i powiedzial ze maja i ze jak dostalo sie ze zamowienie przyjete to na bank bedzie zrezalizowane. Jak nie to niech Pan rzecznik zalatwia mi to motorole bo co to jest ze osoba sprawdza w systemie i mowi ze jest a potem to maja anulowac. Dobrze ze ta rozmowa sie nagrala.

    • Ale nigdy nie zostanie udostępniona ze względu na ochronę danych osobowych :) … choćby tam konsultant przyznał się do przestępstwa, lub Ci groził :) …

      • Rozmowa jest dowodem w sprawie. Może być udostępniona tylko na prośbe prokuratora jako dowód w postępowaniu sądowym.

  42. Patrząc na to, że osoby, które kupiły Motorole to jedynie osoby czytające bloga, to musiało być ich z 10 sztuk :D …

    • Zapewne tak, i dla 10 sztuk musieli ogłosić super promocję, która trwa aż do końca tygodnia. Ja mam nadzieję na to, że będzie jeszcze uzupełnienie, bo wyjście zapasu w 1 dzień na promocję która trwa tydzień to totalna żenada i bezsens

        • Rozumiem słowo wyprzedaż przy rzeczach które są wycofywane z produkcji bądź starych rzeczy, ale nie normalnie produkowanych i oferowanych rzeczy.

        • Ustosunkowując się do Twojego postu – wyprzedaż w Play znaczy co innego… Skończyła się wyprzedaż, skończyły się RAZR. A teraz zapraszamy do eshopu po… RAZR, które się już skończyły w czasie wyprzedaży… Tylko, że teraz o 1000 zł drożej. Ktos tu kogoś robi w wała… Przeprowadziłem całą rodzinę z Ery do Play. A teraz zacznę ich przenosić do innej sieci, gdzie z ludzi idiotów nie robią…

  43. Po jednym dniu skonczyla sie promocja na Motorole Razr. Na ktoryms forum pisali, ze byly tylko 3 sztuki! Ladnie Play polecial w #@@$$ tylko po to zeby troche naglosnic sklep. Zalosne. W orange motka jest za 99zl w abo 89zl od 2 miesiecy i jakos maja na stanie! ZENADA!!

    • Nie wierz w plotki. Cena na RAZR jest świetna, więc szybko się wyprzedał. Z 3 sztukami telefonów nie ma sensu robić promocji. Nie wierz w zmyślone bajki :-)

      • racja, nie ma sensu wierzyć w plotki, tym bardziej, że ok 14 na play chacie poinformowano mnie, że zostało jeszcze 10 sztuk. Więc historię o zaledwie 3 sztukach ktoś bezczelnie zmyślił.

  44. Ale jaki czas to za jakis czas? Przeciez normalny czlowiek nie bedzie codziennie sklepu sprawdzal jak osiol jakis. Nie mozna jej zamowic i poczekac, az przyjdzie?

    • Nie, bo promocja jest do niedzieli, a nowa dostawa będzie w poniedziałek. Wtedy możesz sobie zamówić, ale o 1000 zł drożej.

  45. Aha.. No to Play nadal nie grzeszy promocjami. W porownaniu do Plusa ( XPERIA S za 99zl w abo 99zl ) czy chocby Orange ( RAZR za 99zl w abo 89zl ).. I chciej tutaj przejsc do Play zeby sie uwolnic od W3..

  46. uf … a ja zadzwoniłem do konsultanta … i odrazu mi puścił farbe że nie ma razerów ale załatwi mi EVO 3D :)

  47. No ja pi*****e. Chciałem dobrze przemyśleć zakup telefonu, o którym większość mówi i przeniesienia się z orange. A tu już go nie ma. Czy można chociaż zgłosić chęć kupienia motoroli, przez formularz zamówienia telefonicznego? (konsultant oddzwania). Bardzo bardzo chętnie kupię ten telefon, ale w cenie 269zł przy abonamencie 59zł.

    • Możesz zadzwonić na *500 lub 790 500 500 jesłi jesteś osobą indywidualną, badź *600 lub 790 600 600 jesłi masz działaność. Powiedzieć konsultantowi że jesteś zainteresowany przniesieniem numeru do sieci Play. Niech stworzy dla Ciebie zamówienie na kontakt Konsultanta w sprawie przeniesienia numeru. I wtedy wszystko ustalisz telefonicznie.

  48. Tak móc mogę, ale liczę na to że osoby mające jakieś większe „możliwości” zdziałają coś, żeby chociaż w dniach promocji była możliwość zamówienia niedostępnej motoroli w promocyjnej cenie. Jak wiadomo zwykli konsultanci prawie nic nie mogą…

  49. Propozycja do działu marketingu odnośnie RAZR:reklama telewizyjna jak było z NE0-V.Jest reklama nie ma telefonu.

  50. A ja tez złożyłem wczoraj zamówienie na tel o 9.00 później również zrobiłem zgłoszenie na play 24 w którym pytałem o szczegóły. To dostałem odpowiedź ok 17.00 że moje zamówienie jest realizowane i motorola razr jest dostępna. Tak więc mam wszystko na piśmie i jak anulują będę reklamował.

    • Jeśli otrzymałes potwierdzenie że Twoje zamówienie jest realizowane, to poczekaj ciepliwie. Daj nam troszke czasu na jego realizację:)

  51. a ja uważam że to wsyztsko jest jakimś wielkim nie porozumieniem,
    złożyłem dwa razy zamówienie żadnej odp mailowej, kilka mail na [email protected] raz odpowieź i cały czas echo, jestem klientem play od poczatku ale jak widać nikogo to nie opbchodzi. może Pan rzecznik albo kto kolwiek inny jest w stanie pomóc chociaż wyjaśnić tą sprawę??

  52. Wystarczy już tej zabawy w kotka i myszkę, dzisiaj znów telefon był dostępny, więc znów usiłowałem go zamówić. Przez 20 minut jak głupi dodawałem do koszyka, by za każdym razem otrzymać błąd, dopiero teraz się wyświetliło, że telefon jest niedostępny. Mam dość.

  53. Napisałem zapytanie do eShopu co się dzieje z moją przesyłką (od wczoraj status „Zamówienie przekazane do realizacji”) i po tym mailu dzisiaj przed chwilą dostałem potwierdzenie wysłania i nr listu przewozowego. Jeśli ktoś ma podobny problem może też niech do nich napisze to się obudzą i powysyłają te potwierdzenia ;)

  54. Przesyłka wysłana Jeśli wszystko dotrze do mnie i będzie w porządku nie powiem złego słowa na Play do końca trwania umowy… Swoją drogą widać jak dużo ludzi czekało na taka promocję… Ja od marca czekałem z przedłużeniem umowy… po ilości komentarzy widać jak wiele osób podobnie jak ja oczekiwało na jakąś promocję… Nie ma co marudzić kto pierwszy ten lepszy niestety takie są zasady wyprzedaży. Reszcie polecam wytrwałość i sumienne odwiedzanie bloga aby wyłapać okazje…

    • Też byłem od marca na bezterminówce i 26.06 złożyłem rezygnacje i chciałem czekać na telefon z GU żeby negocjować przedłużenie umowy a tu 27.06 wchodzę na bloga i szybki telefon do BOK żeby odwoływać rezygnacje i zamawiać. Dobrze, że w pubie dzień wcześniej nie wypiłem dużo bo bym tego rano nie dał rady ogarnąć ;D

    • Gratuluję wytrwałości, ja czekałem tylko 10 dni i mogę szczerze powiedzieć, że mnie play nie zawiódł.
      To już będzie 3-a umowa i za każdym razem mam fuksa.
      1-sze abo z E51 za 1zl. Potem Wave 8500 za 400zl i teraz Razr za 189. Ciekawe co się uda ustrzelić za 2 lata :)
      Jak widać większość z nas czekała na tak dobrą promocję i najwierniejsi zostali nagrodzeni. Polacy to malkontenci z założenia. Zamiast faktycznie porównać ofertę operatorów potrafią tylko psioczyć. Sam też już sobie wkręciłem, że nic ciekawego się w play nie pojawi. A tu taka niespodzianka i coś czuję, że to jeszcze nie koniec :)
      Pewnie SGS2 w takich cenach powalił by wszystkich na kolana (włącznie z konkurencją), ale Samsung i tak się dobrze sprzedaje bez promocji. Taka moda…

  55. Udało się! Po wysłaniu kolejnego maila, tym razem na adres telesklep@… moje wcześniejsze zamówienie zostało anulowane. Szybko złożyłem kolejne, a przed chwilą dostałem potwierdzenie, że paczka z RAZR została wysłana :)

  56. A jednak! Moja Brzytwa też w drodze, pozostaje teraz kwestia microSim, myślicie że dołączą ją czy trzeba będzie samemu udać się wymienić do salonu?

    • Raczej samemu będzie trzeba pójść do salonu. Ale podobno od ręki wymieniają więc nie ma chyba problemu.

  57. Szczęściarze ja się dowiedziałem od konsultanta, że mięli 200 sztuk w sklepie internetowym. I wszystkie się sprzedały. Normalnie szał. Drugi dzień promocji a telefonu nie ma :-(

  58. Dzięki za dzielenie klientów na lepszych i gorszych. Chce dać wam zarobić i przedłużyc umowe 6mc wczesneij i placic wiecej przez ten okres bo juz wiekszy abonament to sie na mnie wypinacie.

  59. niestety taki jest regulamin oferty limitowanej, dopiero na 3 miesiące przed końcem można skorzystać z oferty utrzymaniowej. też chciałem przedłużyć 6 miesięcy wcześniej, ale wtedy nie dostałbym tej promocji na telefony, więc trudno wziąłem drugi numer, a z pierwszym do grudnia się przemęczę :)

  60. Przecież zawsze można było przedłużyć umowę dopiero 3 miesiące przed końcem. A tak poza tym to motorolka znów na stronie.

  61. No i co z tego ze 'zawsze’ ale jak jestes w PLAY 4lata, płacisz faktury powyzej 150, i chcesz im dać ZAROBIC przez 6mc wiecej to w czym problem ?
    To XXI wiek, klient nasz Pan. Co to za promocja dla wybranych?

  62. @xmo

    spróbuj napisać zgłoszenie na play24, że chcesz przedłużyć umowę na 6 miesięcy z tym telefonem w tej promocji (szczegóły którą taryfę i z jaką kwotą oraz cenę telefonu według cennika wyprzedażowego), może się uda…

    • raczej to wątpliwe… zbyt duża popularność tej promocji więc się operatorowi nie będzie opłacało… Jeden telefon przypada pewnie na bardzo dużo chętnych… swoją drogą jednak wysmarowanie grzecznego maila do e-szopu znacznie przyśpiesz sprawę. Pewnie do teraz bym widniał jako przyjęte do realizacji… a tak to kilkanaście minut po mailu już zmiana na wysłany…. Pozdrawiam i oczekuję na fonik.

  63. czy wszyscy brali umowę w grudniu? też mam 66 miesięcy do końca, ale w ehop mam możliwość przedłużenia umowy już teraz.

  64. znowu się pojawiła (na próbę dodałem do koszyka)
    play.pl -> sklep internetowy -> telefony i modemy -> producenci-motorola

    • Przeczytaj komentarze pod tym tekstem ;-) Autor z niewiadomych przyczyn poszedł do salonu po ofertę dostępną TYLKO w internecie.. ;D

  65. Niby jest lecz jeśli dodaję do koszyka to pojawia się taki oto komunikat:
    Wystąpiły następujące błędy:
    Produkt Motorola RAZR jest chwilowo niedostępny – nie można dodać do koszyka.

  66. Udało sie, jednak konsultant ktory ze mna wczoraj rozmawial przed 18 nie klamal ze sa jeszcze motki. W czoraj zamowilem o 16:08 (przyszedl mail „przyjete” -> 18:08 (mail „przyjete do realizacji” dzis 12:22 (mail „wyslane ” plus numer przewozowy i sms na komorke) a juz zamowilem w Play’u abonament bez telefonu i cale szczescie ze udalo sie szybko zamowienie anulowac i skorzystac z tej oferty. Zostaje stan darmowy 59 i motorolka za 269. Dzieki wam wielkie, tylko czekac jak jutro kuriej wpadnie i bede mogl sie przez weekend pobawic nowa komorka. Wiec glowa do gory kto ma przekazane do realizacji powinien otrzymac komorke, tak mi zreszta konsultant w czoraj przez telefon powiedzial.

  67. Oni sami kur** nie wiedzą co się dzieje w tej centrali. Telefon niby dostępny, a kiedy wybieram ofertę pisze że telefon od 1zł, czyli go NIE MA. 2 razy dzwoniłem do BOKu i oni nie wiedzą, nic nie mogą poradzić. MASAKRA

  68. Była była, mi się udało zamówić. Niestety dla kolejnych chętnych znowu nie ma, niby pokazuje się że telefon jest. Ale po dodaniu do koszyka, jest informacja że telefonu nie ma. A ciekawe skąd znalazły się kilka kolejnych sztuk? Rano rozmawiałem z konsultantem, to stwierdził że było 200 sztuk i wszystkie się sprzedały.

  69. Ludzie, Play przewidział że telefon bardzo szybko zniknie dlatego nie wystawił wszystkich od razu aby promocja nie skończyła sie 1 dnia. Nie jest prawdą że jest tylko kilka sztuk, tylko zainteresowanie jest tak duże że tel znika z oczu (nie ważne w jakiej ilości by był).

    • Pytałem, stwierdzili, że to co było dzisiaj to znaleziona paczka na magazynie, ale nie wiem ile w tym prawdy, sam konsultant jakiś średnio ogarnięty. Na siłę chciał sprzedać Pradę, twierdząc, że i ona się kończy.

  70. Radzę wszystkim, którzy jeszcze go nie kupili, zaglądajcie często do e-sklepu. Ja dziś po godz 14 w końcu osiągnąłem cel:)

  71. Ktos tam wyzej pisal o Evo 3D. Przeciez ten telefon przy Motoroli wymieka i od paru tygodni jest za 99zl bodajze w abo za 95zl wiec to zadna promocja, pozatym skoro pojawily sie juz spowrotem Motki to niezle poplyneles :)

  72. Oto moja przygoda z Motorolą. Miałem i ni ma
    :(
    Wczoraj złożyłem zamówienie na dokupienie oferty z Motorolą Razr. Udało się, otrzymałem informację, że przesyłka została wydana kurierowi i w załączniku umowę do zapoznania się. Zajrzałem niestety i zauważyłem, że zamiast noewgo numeru wpisany jest mój obecny. Chcąc uniknąć problemów (o ja naiwny) poinformowałem o tym esklep. W odpowiedzi otrzymałem wiadomość, że moje zamówienie zostało anulowane z powodu błędu systemu (chyba pracownika przygotowującego umowę ale lepiej zwalić winę na system) a ja zrobić nowe zamówienie. Zrobić tak ale jak, jak Motki już nie ma? Zajrzałem i o dziwo była jeszcze. Zrobiłem więc zamówienie ale po chwili otrzymałem informację, że to zostało odrzucone ponieważ mogę dokonać tylko jednej aktywacji w ciągu 105 dni. Zdziwiłem się, bo aktywacji nie dokonywałem. No i się zaczęło.. wymiana wiadomości ze sklepem, działem zamówień, i nie wiem kim jeszcze. Skończyło się na tym, że mam kilka zgłoszeń, które powoli zamykają się nie rozwiązując problemu, straciłem cały dzień na korespondencję, masę nerwów i zostałem bez telefonu, który powinien dojechać do mnie jutro rano.. Nie mogę w dodatku dokonać żadnego noweg zakupu ponieważ system mnie blokuje z powodu dokonanej aktywacji…

    • To Play ma jaką specjalną wersję z mniejszą pamięcią czy co? Na stronie producenta jest wyraźnie napisane, że RAZR ma 16GB i nie ma tam informacji o żadnym 8GB.

  73. Nieprawda, na stronie producenta jest napisane „7. Dostępna pamięć użytkownika różni się w zależności od konfiguracji telefonu, co określa dostawca usługi.”

  74. Niech ktoś napisze.. Ale chyba był dostępny przez chwilę w okolicach 12 godziny?? W opcji przedłużenia nie było motki do wyboru. godzinę później patrzę jest.. klikając w nią.. towar chwilowo niedostępny.. coś tam kombinują na E-shopie, swoją drogą klient który chce ponownie przedłużyć umowę w Play musi niczym lis polować na taką RAZR.. chore to, ale prawdziwe. Ja swoją dostałem już.

    • No jestem prawie pewny ze była przez chwilę, bo już zniknęła z opcji przedłużenia, w sklepiku. Czyli nie wystarczy być lisem, trzeba mieć jeszcze fart, i co chwilę niejako odświeżać stronę. To już nawet nie dla mnie.

    • Raczej były. I znów czekać pewnie należałoby do jutra, od rana do popołudnia cały czas siedząc przed kompem.

  75. Jak to nie ma, przed chwilą były. Przeszedłem na próbę do zamówienia, ale nie zamówiłem bo swoją sztukę wczoraj upolowałem. I normalnie mógłbym wziąźć kolejną. Teraz z tego co widzę znowu nie ma. Śledź sklep internetowy, pewnie się jeszcze pojawi. Ale musisz działać szybko :-)

    • Ja swoją też otrzymałem, ale lepiej. Na stronie PLAY, była niedostępna, a w sklepie wychodzi na to, że tak.

  76. paranoja, poluje na nia dzisiaj regularnie od okolo 9, sprawdzam strone co jakuies 10 min, orazu jak zobaczylem ze jest dostepna chcialem zamowic i juz towar byl chwilowo niedostepny^^ tyle czasu czailem sie zeby przejsc na Play, w koncu jest odpowiednia oferta a nie mozna jej wykorzystac…

  77. To jest przecież PIER***ONA PARANOJA. Znowu to samo. Zamiast przedłużyć to ja chyba zrezygnuje z umowy w playu bo to, co oni robią z klientami to poprostu szok.

        • Dokładnie tak miałem. Wszystko wydawało się ok do momentu zamawiania – pisało wtedy, że powinienem dobrać abonament do telefonu (choć był dobrany, ponowne dobranie też nie rozwiązywało problemu).

  78. ja niestety dopiero wczoraj popoludniu zakonczylem umowe i w najlbizszym czasie nie bedzie mi chyba dane przejsc na PLAY.

  79. Nie jestem bezrobotnym nie mogę czaić się cały dzień… Siedziałem całe popołudnie wczoraj i dzisiaj do 12. Potem jechałem do pracy i rzucili…

  80. To że jest dostępny na stronie nie znaczy że jest dostępny w sklepie. Na chwile obecną dzisiaj (sprawdzam od rana) nie można złozyc zamówienia

      • sorki.wlasnie mi moja razr przyszla i bylem ciekaw czy wszyscy maja androida 2.3.5. wiem ze te telefony w orange maja juz 2.3.6

          • Kupując aparat telefoniczny u operatora, jesteś od niego zależny kiedy wprowadzi aktualizację oprogramowania.

            • Nie zgodzę się z Tobą, Android jest wolnym oprogramowaniem i wprowadzeniem aktualizacji zajmuje się producent telefonu.

            • A ja was pogodzę. Najpierw producent decyduje czy robi aktualizację do danego modelu. jak już robi to wysyła ją do:
              a) urządzeń niebrandowanych
              b) operatorów, którzy sprzadają dane modele z własnym brandingiem.
              Jeśli mamy sytuacje b to operator wprowadza swoje poprawki do softu.

            • Poza tym w motoroli nie ma integracji Play’a w soft, tak jak to jest np. w Samsung Ace (play guard etc.), jest to więc czysty stockowy ROM. Tak więc jeżeli producent poinformuje na swojej stronie o aktualizacji, Softa pobiera się z programu do łączenia się telefonu z komputerem lub bezpośrednio z telefonu.

              Tyle w temacie.

    • Nie , nie kończy się :) aktualizacja to naturalny i dopuszczalny zabieg. Co innego jak zrobisz S-OFF :) Który jednak nie jest potrzebny do aktualizacji – bo nie zmieniasz systemu.

      • No dobrze, ale Ty kolego chyba nie kumasz jednej rzeczy. Jeśli zaktualizujesz go przez kabel USB programem dedykowanym, nic się nie stanie. Jeśli sam będziesz ingerował w zainstalowanie aktualizacji, którą Twój telefon nie otrzymał, tracisz gwarancję.

        • @Kszychu kolego a o czym pisze przez ostatnie ~~10 postów? Jak nie o aktualizacji od producenta, nawet podaje harmonogram wprowadzania aktualizacji na rynek europejski?

    • Właściwie to i ja już zrezygnowałem z jednego prostego powodu, aukcje z RAZRami wyrastają jak grzyby po deszczu, więc liczę na upolowanie jakiejś sztuki za nie więcej niż 900 zł :D

  81. Mam wrażenie, że Play traktuje klientów e-shopu jak idiotów wrzucając co rusz kilka sztuk. Ile można czatować na telefon? Nie można było poinformować, że w związku z ograniczoną liczbą telefonów będą wrzucane do sklepu np. dwa razy dziennie o 10 i 16, a nie robić z ludzi wariatów. Czuje się zniesmaczony ta wyprzedażą…

  82. Przenosił ktoś numer z wyborem telefonu? W zestawie jest karta micro-sim z adapterem do zwykłego sim? (przeniesiony numer będzie działał w zwykłym telefonie)

    • Tak ja przenosiłem numer, dostałem motkę z kartą 2w1 to chyba teraz standard. Czyli można włożyć do zwykłego fona tradycyjny sim a jak trzeba to wyłamujesz i masz microsim. Także bez problemu nada się i do jednego i drugiego typu.

      • Ale jak wyłamię, to powrotu do zwykłego sima już nie ma? I jeszcze jedno, przenosiłeś numer z natychmiastowym przeniesieniem? Ja wybrałem opcję po skończeniu obowiązkowej umowy z orange, i mam mieć sim tymczasowy. A ponoć docelowy z przeniesionym numerem przyjdzie pocztą. Czy jest to prawda?

    • No widzisz – znowu podobno… Nikt nie może się oficjalnie wypowiedzieć w stylu: Nie ma i nie będzie…

      • takie dostalem info na live chacie w sumie gdyby puscili oferte z tym telefonem do konca tygodnia gdzie bylby dostepny ten model bez ograniczen to by byl plan miesieczny pewnie zrobiony

  83. Wrzucali codziennie po kilka sztuk – pewnie na zasadzie weryfikacji klientów; gdy odrzucili kilka zamówień to telefonu pojawiły się na e-sklepie – sam tak zamówiłem w czwartek, gdzieś koło 14, a jak wszedłem na stronę po złożeniu zamówienia, to już jej nie było.

  84. Wirtualne te telefony – nawet pomimo tego, że wczoraj RAZR była dostępna parę chwil, nie udało mi się złożyć zamówienia – pomimo dobranej oferty wyskakiwał błąd „dobierz ofertę do telefonu”. Wirtualna ta oferta.

  85. Nie realna. Ja zamówiłem, ale zgodzę się że miałem farta. Tuż po moim zamówieniu telefonu już nie było. Mają/mięli bardzo ograniczoną liczbę tych telefonów.

    • Wirtualna w tym sensie, że w piątek telefon pozornie był dostępny przez chwilę, ale pomimo kilkukrotnych prób nie udało mi się go zamówić – system pokazywał błąd, którego nie było.

      • Żałuję, że nie zdążyłem – tak mi się ten telefon spodobał, że myślę poważnie nad przejściem do Orange, gdzie też jest w promocji i jest dostępny, pomimo gorszych warunków samego abonamentu.

        • Mi też się udało w piątek, alco 10 minut sprawdzałem e-sklep, żeby w końcu trafić. A co do Orange, to zorientuj się jak jest z sim-lockiem i brandingiem. Bo zwykle każdy telefon to ma i są to po prostu śmieci, które zamulają telefon. Nie wiem dlaczego Orange jeszcze upiera się przy sim-locku. Skoro kupuje telefon, to mam prawo z niego korzystać tak jak chce.

          • Jeżeli się na to zdecyduję, to simlock mi przez najbliższe 2 lata nie będzie przeszkadzał, jeżeli nawet zdecyduję się na zmianę sieci potem, to jego zdjęcie nie kosztuje majątku. Co do brandingu – chyba gdzieś czytałem, że zmiana oprogramowania (na oficjalne) nie powoduje utraty gwarancji. Jeżeli nawet brandowany soft będzie mi przeszkadzał, to wgram niebrandowany.

  86. Mam już Motkę i nie podoba mi się,sprawdziłem tylko czy działa i wszystko jest,zamknąłem pudełko i jutro idzie na sprzedaż …,bardziej podoba się mój Sony Ericsson Arc S i jak coś Samsung Galaxy S II może kiedyś sobie go kupię,pewnie t obędzie następca Soniaka :P

    • A mi się osobiście bardzo podoba bo jak porównam sobie telefony, które mogłem mieć w moim abo za te pieniądze to jest bezkonkurencyjny. A jeśli mówimy tak ogólnie to mógłby być trochę węższy nawet kosztem grubości ;p

  87. Sposób funkcjonowania sklepu Play doprowadza mnie do szału – już po raz kolejny Motorola Razr pojawiła się jako dostępna, z opcją dodania do koszyka. Przy próbie dodania do koszyka – ponownie błąd. Po chwili pisze, że nie można kupić bo jest niedostępna. O, znowu dostępna – co się dzieje z tym sklepem ? Czekam na kontakt konsultanta Orange, choć nie lubię tej sieci :/

      • Zamówiłem, ale w Orange. Sam nie wiem, czy się cieszę bo z Play jako sieci byłem BARDZO zadowolony, zresztą parę lat temu przeszedłem z Orange. Ale zakochałem się w tym telefonie :-)

  88. Witam,
    Ja od 4 dni usiłuję porozumieć się z kimś kompetentnym w play.
    Wszystko zaczęło się od tego iż udało mi się zamówić motorolę przy przedłużeniu umowy, telefon przyszedł w piątek ale kurier nie mógł wydać paczki gdyż na aneksie widniał nieaktualny nr mojego dowodu osobistego. Po zaktualizowaniu danych w punkcie play, zadzwoniłem na infolinie i usłyszałem że nikt mi nic nie powie bo eshop to osobna instytucja, od której oni się odcinają, i nie są z nią zupełnie związani(super nie to że to ten sam operator). Więc postanowiłem porozumieć się z eshopem (nie ma do nich żadnej możliwości kontaktu za wyjątkiem maila) więc napisałem wiadomość opisując swój problem, odpisano że nic ich to nie interesuje bo zamówienie jest w trakcie realizacji. Więc zwrotnie napisałem że taką postawą uniemożliwiają mi skorzystanie z przysługującej mi promocji, że telefon i tak cały czas jest do mnie przyporządkowany i że jestem oburzony takim traktowaniem klienta oraz brakiem chęci pomocy wiernemu klientowi. Prosiłem o przepakowani paczki z dodaniem aneksu z aktualnymi danymi, odpowiedź znowu była typową, zredagowaną w postaci „kopiuj wklej”.
    Po uderzeniu w twardą ścianę eshopu znowu wykonałem połączenie do infolinii, przełączono mnie do wyższego stanowiskiem, Pan wysłuchał problemu, rozmawiał z kierownikiem i powiedział że raczej powinno być dobrze, ale oddzwonią w ciągu kilku godzin i potwierdzą (a była to sobota) no i do dzisiaj brak odzewu, więc znowu tel na infolinie i konsultantka o niczym nie wiedziała, od razu powiedziała że mam czekać aż wróci przesyłka, nie chciała nic wysłuchać.
    Rekapitulując, jestem zawiedziony sposobem traktowania klienta będącego z marką od początku działalności firmy.
    Prawdopodobnie będę zmuszony zrezygnować z usług, ponieważ jeśli mam być tak traktowany, to wolę przejść w otwarte ramiona konkurencji.
    PS już nie wspominając że umowa skończyła się 4 miesiące temu i po tym czasie nikt z play nie skontaktował się zemną w celu przedstawienia propozycji przedłużenia umowy.

    • Szkoda, że masz do wszystkich pretensje, tylko nie do siebie. Skoro odbierasz nowy dowód to musisz pamiętać, żeby odwiedzić te punkty, gdzie masz podane dane z starego dowodu.

    • „PS już nie wspominając że umowa skończyła się 4 miesiące temu i po tym czasie nikt z play nie skontaktował się zemną w celu przedstawienia propozycji przedłużenia umowy.” Miałem podobnie, raz zadzwonili, byłem zajęty, mieli oddzwonić i nic takiego nie miało miejsca.

  89. Ale aktualizowałem dane w punkcie play, lecz okazało się że jedyne co zmienili to adres do korespondencji;/ A dość absurdalne jest to że przez jeden zły nr na aneksie straciłem możliwość skorzystania z promocji,wystarczy tylko przepakować paczkę z nowym aneksem.

  90. NIE BADZCIE FRA.JERAMI! DO DZISIAJ SPRAWDZALEM MOTOROLE RAZR I NAGLE CENA W ABONAMNCIE ALL INCLUSIV MAX 95ZL Z 1ZL ZMIENILA SIE NA 699ZL I OPCJA ZAKUP PRZEZ SKLEP INTERNETOWY Z NIEAKTYWNEJ ZMIENILA SIE NA „DODAJ DO KOSZYKA”! PLAY MA TELEFONY I TYLKO OSZUKUJE ABONENTOW! ORANGE MA TE TELEFONY W ABONAMENCIE 89ZL ZA 69ZL OD KILKU MIESIECY! PIERDO.LIC PLAY! EWIDENTNIE WALA W CH.UJA! KTO MA CHOC TROCHE IN TELIGENCJI ZA TEGO WALA NIE WROCI JUZ DO PLAY! CHCIELI SIE TYLKO ROZREKLAMOWAC KILKA DNI!

    • To nie kwestia frajerstwa, ten telefon był w promocji do niedzieli tylko. Inna sprawa, że przez większość promocji był nieosiągalny – tłumaczenia, że w tak atrakcyjnej cenie szybko się rozszedł mnie nie przekonują, w innej polskiej sieci w jeszcze niższej cenie tak szybko nie zniknął.

      • Bo w Play mieli 10 sztuk, 5 wzięli pracownicy eshopa, 1 firma kurierska, 3 poszły do użytkowników, a 1 został na czarną godzinę :) … ChriS ma rację – w końcowym etapie znajomy ustawił sobie auto odświeżanie co 10 sekund na stronę Play – z tego co mówi, w momencie gdy skończyła się promocja pojawiło się „Dodaj do koszyka” aczkolwiek Prada 3.0 oraz Evo3D były dostępne przez spory czas promocji.

  91. Widzę, że temat i tak tyczy się głównie motorolki dlatego zwracam się z pytaniem do ludzi, którzy kupili ten telefon. Czy u was też pojawiają się ciemniejsze kropki na ekranie przy wyświetlaniu czerni? Nie występuje to przy wyświetlaniu kolorów, ale np w menu aplikacji pod odpowiednim kątem kropki są wyraźnie widoczne. Zauważyłem to wczoraj w nocy, gdy pierwszy raz włączyłem telefon (w nocy widać to było wyraźniej). Zastanawiam się czy to jest podstawa oddania telefonu do reklamacji czy po prosto 'ten typ tak ma’?

    • najlepiej jak byś przesłał zdjęcie tego zjawiska. Ja po wstępnych oględzinach tego nie zauważyłem.

    • Przyglądałem się wieczorem i faktycznie są plamy. Zaczekam do aktualizacji a jak nie zniknie po niej oddaje na gwarancje.

    • Tez ostatnio zauważyłem to. Ale podczas normalnego uzywania nie widziałem tego. Dopiero kiedy w nocy w domu wyłączyłem światła i miałem kompletnie czarny ekran (włączony oczywiście).

    • Luudzie poczytajcie trochę, tak każdy tak ma, bowiem każdy ekran typu AMOLED (lub superamoled) tak ma. Jedne mniej drugie więcej, ale jest tak prawie zawsze i to nie jest podstawa do reklamacji, bo nawet jak przyjmą, to kolejna sztuka będzie miała tak samo, lub gorzej :)

  92. Chicałem zrobić aneks ale powiedzieli ,że nie ma żylety i nie będzie.Dzień po „promocji” już była tyle,że w innej cenie … oj PLAY

  93. Uległem świątecznemu nastorjowi i dałem sie przekonać do tej Innowacyjnej sieci.
    Nie zawiodła mnie. Takiej amatorki to w życiu nie widziałem. Wyczesali mnie ze wszystkich danych, godzine wid\siałem na telefonie z konsultanką i ustalałem szczegóły, potem przeszedłem weryfikacje we wszystkich mozliwych chyba rejestrach które mi PAni czytała zawzięcie przez telefon. Ba nawet zadzwoniłaPani potem mi pogratulować, że przeszedłem i przypomnieć o dostarczeniu dokumentów. Mail dawał na to 5 dni, po dwóch wysłałem ok 10 rano dokumenty (skan dowodu i zaswiadczenia). Na nastepny dzień zadzwoniłem aby zobaczyc na jakim jest etapie i tu znowu zonk, bo nikt nie wiedział że cos wogóle do nich przyszło. Ale to pikuś po 3 godzinach mail że pomimo iz maja dokumenty jest negatywna weryfikacja iw celu zawarcia umowy zapraszaja do salonu. No to tel i pytam o co chodzi, a rozbrajajacy Pan na info ze nie dostarczyłem dokumentów. GRATULACJE!!! W dodatku stwierdził że nie moze podac nazwiska PAni która przyjmowała ode mnie wszystkie te dane w piatek i gratulował, bo nie. Boje sie że przywołał by ustawe o ochronie danych osobowych a wtedy pekł bym ze smiechu, wiec zakończyłem tą żenujacą przygodę z Play. Nigdy wiecej!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości