5 lipca

Udostępnij

Nie wiem co to za wariat to wymyśla, ale dziś dzień łapania się za cycki… Spojrzałem przy tej okazji na nasz viral.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WcWlXU45QOs[/youtube]

Pamiętam, że podczas kręcenia filmu powiedziałem modelce, że fim zobaczy może 100 tysięcy osób. Taki był plan. Dziś jest już ponad pół miliona. Oczywiście wiem co zaraz napiszecie. Że cycki, że seks wszystko sprzeda itd. Jasne. To taki eksperyment bo nikt tego w telekomach nie robi i pewnie nigdy nie zrobi ;-)

Uważacie, że te wszystkie rzeczy, które robimy, ten blog, koszulki, prezentacje, zdjęcia, play weekend cały ten antykorpo PR jest ok? Jestem bardzo ciekawy Waszych opinii. Może powinienem wskoczyć w gajerek jak moi koledzy z konkurencji? Aśka i Ewa w szare garsony? o matko…

jaki PR?

Loading ... Loading ...

A tak przy okazji. W poniedziałek kolejne poważne spotaknie z prasą, temat to podsumowanie pierwszej połowy roku! Będzie troche nudno, bo idzie nam zaje….fajnie.

Zobacz więcej

35 KOMENTARZE

  1. PR to PR, obojętnie w jakiej formie…
    Fajnie, że się staracie ale idziecie na łatwiznę. Za każdym razem gdy brak wam świeżego pomysłu z odsieczą przybywają cycki i seks. W końcu wibratory i biustonosze sprzedajecie czy usługi telekomunikacyjne?

    • Moim zdaniem facet z drugiego filmiku lepiej się zaprezentował. Może nie miał cycków takich jak pani modelka, ale zrobił to z większą klasą.

  2. Co do filmu – jest świetnie zrobiony, genialna muzyka w ciekawym coverze. Nie powiem: „są cycki – jest okejka”, ale wszystko profesjonalnie wygląda.
    Generalnie wielki plus ;)

  3. Czyli w poniedziałek kolejne bezsensowne i nikomu poza Play niepotrzebne spotkanie, z podsumowanie, z którego wynikają tylko ogólniki.

  4. „A tak przy okazji. W poniedziałek kolejne poważne spotaknie z prasą, temat to podsumowanie pierwszej połowy roku! Będzie troche nudno, bo idzie nam zaje?.fajnie.”

    Tekst na miarę tego z odpowiedzi o promocje urodzinową: „W play mamy tak dobre oferty, że nie potrzeba organizować specjalnych promocji”

    Przykre to…

  5. Czy można gdzieś kupić taką koszulkę co miała ta modelka z napisem „Jest nas milion i nadal rośniemy” ?

  6. I tak wszystko ma na celu wciśnięcie usługi/produktu klientowi, więc co za różnica co to za PR. Rozumiem, że „nie-korpo PR” ma na celu pokazanie ludzkiej twarzy korporacji, zbliżenia się do klienta, unikaniem formalizmu. Każdy ma swój sposób prowadzenia biznesu, ale nie sądzę by którykolwiek ze stylów deklasował konkurenta. Jeden lubi korpo, inny luźny, ale w gruncie rzeczy nie sądzę by robiło to w przypadku takich usług jak telekomunikacyjne, specjalną różnicę.

  7. Popracujcie nad reklamą i ofertą dla klientów w wieku 50 +
    Ci są najbardziej lojalni i nie wybrzydzają że im pakiet sms jest za drogi, lub nie ma roku ważności konta. Dać jeszcze do tego nowego Playa Na Kartę tanie stacjonarne w podstawowym cenniku – jakieś 19 groszy i odbierać klientów z tych co „Wrodzinie” i „Sami Swoi”. Z pół miliona by się tego nazbierało.

  8. jak jakis idiota ogłosi dzien łapania sie za penisa to tez o tym napiszecie na blogu? Troche pomyślcie nad tym co piszecie…

  9. Marcin, powiem Ci szczerze, że chciałbym móc robić taki PR jak Wy :) Niestety nie zawsze się da. A szkoda.
    Róbcie dalej swoje, bądźcie „najbardziej trendi”, „najbardziej seksi”.
    Nikt w telekomunikacji nie zrobił takich jaj jak Wy i gdybyście teraz wskoczyli w dress-code korporacyjnego PR byłby to gwóźdź do trumny PR Play’a

  10. z motorolą mnie wkurzyliście ale marketing macie super…. jedna wade ktora był wykluczyliście mianowicie walenie do wszystkich przez ty , klient czuje sie dowartosciowany i swiadomie kupuje wasze usługi z waszym marketingiem

  11. Marcinie, dopóki nie zmieciecie topki Waszej strony z Ewą i Asią na prezesa to ja bardzo chętnie będę Wasz PR popierać.

  12. Jak pisze „troll bagienny”: przydałyby się rozmowy na stacjonarne na stałe ale za 12 gr. Wtedy wielu starszych mogłoby zlikwidować drogie abonamenty a dawnej TPSA.

  13. W erze portali społecznościowych, czy też otwartości Internetu, gdzie to użytkownicy tworzą treści, to takie ,,otwarte” podejście do PR jest bardziej pożądane. Nowoczesne i ,,zdrowsze” ;) Mam jednak nadzieję, że sukces ,,cycków” nie spowoduje nowego kierunku w PR czy też ogólnym wizerunku Play ;) … bo to raczej byłby ślepy (i do tego tani) zaułek :)

  14. Reklamy macie za żadko w TV, na 10 reklam Orange przypada 1 Play, tak nie powinno być, a co do iPhone, tylko jedna..? moglibyście sie bardziej postarać, a co do typu reklam dla indywidualnych klientów mogło by pozostać, ale dla firmowych moglibyście podkraść coś ze stylu Orange – proste, minimalistyczne ;)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości