Play Weekend cz.4

Udostępnij

W poprzednim zdaniu część osób dało się ponieść kreatywności ;-)

Najbardziej spodobało się nam hasło Adama Dębińskiego i niniejszym zapraszamy Adama na Play Weekend :-)

Kolejne zadanie: znajdź fajną usługę telekomunikacyjną, której nie ma w Polsce ale gdzieś na świecie istnieje :-) Proszę oczywiście opisać czy taka usługa miałaby rację bytu w Polsce?

Postarajcie się! Na Play weekendzie będziecie mogli poznać ciekawych ludzi z branży oraz powalczyć o super nagrody! :-) Warto brać udział :-)

 

Zobacz więcej

85 KOMENTARZE

  1. Podpięcie do usługi prepaid karty debetowej/kredytowej z możliwością ustawienia cyklicznego doładowania lub określonego według jakiś schematów.

    na przykład kończą nam się środki na koncie, wysyłany jest sms czy doładować z karty nr xxxx ,lub zwyczajnie ustawienie żeby naszym pociechą raz w miesiącu doładowywało konkretną sumę.

    • A czy obecnie w Play nie jest to możliwe przy posiadaniu jakiegokolwiek rachunku bankowego z możliwością ustawienia zlecenia stałego? W Play24 jest przecież podany indywidualny nr rachunku bankowego klienta Play Fresh.

  2. Pewne sieci komórkowe w Japonii mają funkcję ostrzegania przez trzęsieniami ziemi i innymi zdarzeniami tego typu, jak tsunami. Bezużyteczne w Polsce z dość oczywistego powodu – u nas nie ma trzęsień ziemi, ani tsunami. ;)

    • Edit: zaraz, zaraz – ale Adam Dębiński zrobił bardziej wierszyk, niż hasło. Więc jakim cudem on wygrał?! Jeżeli mówimy o haśle, to ma być krótkie i treściwe, a nie na 121581461 wersów.

      • Sprawdźmy.

        „Ewa, Asia no i Gruszka,
        Zapraszają, nie do łóżka,
        Lecz na Weekend Fioletowy,
        Czy ty stary jest czy młody,
        Nevermind, a Eventy Playowe
        Są zapierające często mowę,
        Może odwiedzisz go właśnie Ty,
        Każdy po nim będzie Playnięty.”

        Dobra, już nie czepiając się rymów… szczególnie w 2 ostatnich wersach…

        „Wymyśl hasło reklamujące Play Weekend” – takie było zadanie. Nie ma takiego gatunku jak „hasło”, przynajmniej nie w Słowniku terminów literackich. Jest za to w słowniku języka polskiego PWN, zdefiniowane jako: „zwięźle sformułowana myśl przewodnia, idea”

        Zwięźle to dla mnie „Bóg, honor, ojczyzna”. Hasło jest na wiki synonimiczne z zawołaniem czy dewizą, proponuję porównać długość: https://pl.wikipedia.org/wiki/Dewiza#Dewizy_pa.C5.84stw

        Domyślam się również, że przez hasło Rzecznik mógł mieć na myśli slogan. Według wiki to „łatwo rozpoznawalne kilkuwyrazowe wyrażenie zawierające powszechnie znane prawdy lub poglądy”, a wg Słownika terminów literackich to „zwięzłe, dobitne i stylistycznie wyraziste sformułowanie […]”

        Nie potrafię udowodnić, że powyższe jest w jakikolwiek sposób podobne do hasła, a PR-owiec akurat o tym powinien mieć pojęcie, co hasłem jest.

        Choć bardzo chciałbym się dostać na PW, moje dalsze uczestnictwo w tak zorganizowanym konkursie raczej mi tego nie umożliwi.

      • @mkkot: zgadzam się z Tobą. Mimo, że sam startowałem i raczej nie powinienem oceniać, bo przez to częściowo jestem sędzią we własnej sprawie i nie mogę oceniać swojego własnego pomysłu na hasło, to jednak mike278 wg. mnie powinien wygrać tę część. Jego „Sea, pear & telephone” było bardzo fajne. :)

    • Co tam tsunami. Sieci komórkowe w Japonii mają usługę randkową w komórkach. Macie podobne preferencje, to dostajecie jednocześnie sms, że jesteście w pobliżu siebie. :-) Nie wiem tylko do ilu metrów to działa. :-)

    • Działają takie usługi w Polsce, ot np. Miasto Poznań informuje smsami zainteresowanych mieszkańców o nadciągających wichurach, burzach itp.

      • Ja mówiłem o tsunami i trzęsieniach ziemi, a nie o burzach i wiaterkach. Wiele miast prowadzi takie usługi, moim zdaniem w Polsce przydałaby się usługa informacji SMSem o zagrożeniu powodziowym. To by było naprawdę przydatne i w razie potrzeby dało ludziom szansę na uratowanie dobytku. Sądzę, że Play taką usługą by zdobył naprawdę duży szacunek wśród ludzi. Bo mało która sieć robi coś naprawdę DLA LUDZI, a nie dla pieniędzy.

        • Akurat poznańskim systemem zawiaduje Centrum Zarządzania Kryzysowego, więc informacja o trzęsieniu ziemi czy tsunami (w Poznaniu… :]) również by się pojawiła. Nawet lepiej – informują o dużych awariach wodociągowych, czy energetycznych. Miasto podzielone zostało wg dzielnic, więc można odpowiednio kierować informacje do mieszkańców danej części miasta.

  3. Mnie osobiście brakuje dzielenia jednego (dużego) pakietu minut/sms/danych na wiele numerów ( coś ala abonament familijny w ATT USA).

    Wiele osób, które ma np. smartphone i tablet z wejściem na kartę SIM dało, by wiele za jeden duży pakiet danych na dwa numery.

    Ale tego typu usługa jest dobra nie tylko dla osób Z smartphone i tabletem, ale także dla rodzin. Teraz 4 osobowa rodzina jest zmuszona mieć 4 abonamenty każdy x minutami/smsami. Nie lepiej, by było gdyby cała rodzina miała jeden wielki abonament? Rodzice mogli, by ustalić jaki procent z minim, pakietu danych dostają dzieci i dzięki temu trochę zapanować nad nimi.

  4. Darmowe połączenia z numerami, które od dawna są darmowe dla klientów sieci stacjonarnych (typu 0800). Dziwne, że UOKiK już dawno nie zmusił operatorów komórkowych do zniesienia opłat za połączenia z numerami (teoretycznie) darmowymi. Taka usługa jak najbardziej miałaby rację bytu w Polsce, ponieważ klienci byliby z tego bardzo zadowoleni. Koszt dla operatora byłby prawie zerowy, o ile nie byłyby pobierane opłaty (w rodzaju MTR) za zakańczanie połączeń z takimi numerami. W sieci Giffgaff połączenia z numerami 0800, 0808 i 0500 są darmowe.

  5. Debet w pre paid – wysyłasz sms i dostajesz do wykorzystanie dodatkowe 5 zł stan konta spada do -5zł które jest spłacane z następnego doładowania. Coś takiego działa w Irlandii u nas na pewno też by się cieszyło sporym zainteresowaniem, ale nie wiem czy Polacy dorośli do korzystania z takiej usługi…

    • Pewnie, że dorośli. Tyle tylko, że opcja powinna być dostępna tylko dla zarejestrowanych kart, które przynajmniej raz się doładowały.

  6. No sam się prosisz :-D . Oczywoście logowanie numerów playa na bramkach voip (sip). Po co mi to ? Moja mama czasem nie wyjmuje komórki z torby i nie słyszy jej. Sluchawki stacjonarnej do torby nie wkłada. Czasem też zapomni naładować aparat, a stacjonarny odkłada na bazę. Mnie też zdarzają się podobne wpadki nie wspominając mojej żony. Co jeszcze ? Ano HD . Jak to ładnie działa przez mojego Fritzboxa :-). Starsi ludzie dużo lepiej słyszą i obsługują stacjonarki. A zapomnienie komórki w pracy ? Też czasem się zdarza … Nie można też zapominać o leniwej stronie natury człowieka – łapie do ręki to co leży bliżej. Są też tacy co mają kiepski sygnał 3G playa, z HD nie skorzystają, a mając voipa z playa ten problem przestaje być dla nich istotny. To chyba sporo argumentów na „rację bytu w Polsce ” ?

  7. Jak dla mnie usługą która miałaby rację bytu jest powielenie Vodafone Sure Signal Box. Polega to na zakupieniu w formie jednej opłaty 50? lub 12 x 5? urządzenia VSSB które podłączasz do internetu stacjonarnego (o min 512kb/s dl) i wtedy w zasięgu do około 150 metrów posiadasz zasięg 3G :)
    Oczywiście jest możliwość konfiguracji urządzenia w celu dopuszczania tylko wskazanych numerów telefonów.

    Biorąc pod uwagę że nie wszędzie opłaca się postawić maszt, a duża część takich osób posiada internet stacjonarny, można liczyć na zainteresowanie usługą która pozwoli na korzystanie telefonu tam gdzie teoretycznie nie ma zasięgu sieci :)

  8. Ta usługa z debetem w pre-paid jest słaba. Mało kto by tego używał a jeśli nawet to by wykorzystali te 5 zł i potem nie doładowali. Chyba, że będzie coś takiego jak termin spłaty i jak się nie doładuje to się blokuje numer, ale to nie byłoby korzystne dla obydwu stron.

  9. Co tu szukać daleko, a mianowicie Skype. Darmowe rozmowy video w wersji 1:1 jak i wersji konferencyjnej, do 8 osób połączonych ze sobą na raz lub więcej. To byłaby usługa niesamowita, każdy w sieci by ze sobą rozmawiał i widział na żywo. Taka usługa miała by rację bytu w Polsce w sieci Play, ponieważ internetowe usługi w Skype cieszą się powodzeniem.

  10. proponuje wprowadzić usługę płać faktury za ofertę na kartę. Choć w sumie macie już taką ofertę i jeszcze za nie zapłacenie straszycie mnie sądem. Rozwiązanie umowy wysłane kilka miesięcy przed terminem w play24 była dobra data końca umowy. Jednak po tym czasie dostałem fakturę na kolejny okres rozliczeniowy(numer był już w play FRESH) wysłałem pytanie przez play24 i dowiedziałem się że dostane fakturę korygującą (było to w kwietniu) a dziś przyjeżdżam po 2 tygodnia urlopu i w skrzynce pocztowej znajduje ciekawą informację że jak nie wpłacę do 5 dni to skierujecie sprawę do sądu. Zadzwonić do play się oczywiście nie da bo zrezygnowałem z numeru z play i przeszedłem do RBM a to 2 różne infolinie pytana na play24 znikają….. może ktoś z play to przeczyta i powie co mam zrobić? oczywiście nie zamierzam płacić za play fresh nr waszego pisma WP/00489321/06/12

  11. Wprowadzenie możliwości bezpłatnego ustanowienia limitów kwotowych na połączenia,SMS, SMS Premium, internet. Wkrótce po zmianie przepisów prawa będzie to nałożony obowiązek na operatorów. Obecnie dużo osób nie decyduję się na abonament z powodu obawy o „astronomiczny” rachunek.

  12. Dla posiadaczy np. dwóch numerów /np. karta + abon. lub karta + karta/ w sieci możliwość /zestawienia numerów/ włączenia usługi umożliwiającej odbiór połączeń i SMSów z dowolnego numeru na jednym telefonie oraz połączeń wychodzących z jednego numeru telefonu.

    • A to jest gdzieś na świecie? Pytanie było o usługę gdzieś funkcjonującą, a nie o wymyślenie usługi.

  13. Femtokomórki czyli zasięg mini domowego „nadajnika” telefonii komórkowej. Takie rozwiązanie jest w np. w Vodafone UK:
    https://tech.wp.pl/vodafone-uk-uruchamia-femtokomorki-6034777320809601a?ticaid=1ecf1
    Oczywiście taka usługa miałaby rację bytu tam gdzie „Wielka Trójca” nie sięga czyli np. obszary przygraniczne. Zważywszy że łatwiej „złapać” zasięg na częstotliwości 900 MHz za pomocą anteny niż 2100 MHz ta usługa ma rację bytu w Play

  14. Zwrot wartości doładowania w PLN na konto tak jak jest np w O2 w UK ładuje za 10F a zwracają mi 2F :)

  15. Świetna usługa to Dynamic Discounting – klientowi na telefonie wyświetla się informacja o wysokości zniżki za połączenie w miejscu, gdzie akurat przebywa. Wysokość zniżki (od 0% do nawet 95%) zależy od tego jak bardzo obciążony jest nadajnik, do którego jest zalogowany telefon klienta. Im mniej obciążony, tym zniżka większa – np. za miastem może być 60%, a przy dużym obciążeniu nadajnika w mieście zniżki nie będzie wcale.

    Jest to świetna usługa, wynaleziona przez Ericssona m.in. dla krajów w Afryce, ale może się super sprawdzić także w Polsce i jest bardzo korzystna zarówno dla operatora, jak i klientów. Klienci korzystają na zniżkach, a operator w ten sposób uzyskuje bardziej równomierne obciążenie sieci (oszczędza na inwestycjach) – bo wiele osób zadzwoni wcześniej lub zaczeka, aby zadzwonić w miejscu gdzie jest mniejsze obciążenie i większa zniżka. Korzyść dla operatora to też, że zachęca to klientów, aby więcej dzwonić, skoro dzwonią taniej.
    Usługa ta używana jest m.in. przez operatora MNT w południowej Afryce, Ghanie i kilku innych Państwach.

    Więcej informacji:
    https://www.ericsson.com/en/cases/2009/mtn
    https://www.ericsson.com/en/portfolio

  16. Program lojalnościowy dla Prepaid – w zamian za doładowania dostajemy punkty które możemy wymienić np na nowy telefon.

    • Również popieram, program lojalnościowy, coś na przykładzie punktów z Ery. W Plusie to nadal działa i starzy klienci chociaż się troszkę cieszą przedłużając umowę, a w Play? Starzy czują się oszukani w porównaniu z nowymi, przechodzącymi z konkurencji. Nie ppowinniśmy być traktowani gorzej.

  17. Jak w Vodaphone program punktowy za doladowania od 5? otrzymuje sie punkty wymienne albo od razu na multimedia (muzyke) albo na min/sms/mb lub ich zbieranie i odebranie innej nagrody tj. telefon, vouchery, znizki itp.

  18. Vodafone w Wielkiej Brytanii wprowadziła usługę, dzięki której wyjeżdżając za granicę (w ramach Europy), za stałą opłatę dzienną (?3) abonent korzysta ze swoich minut, smsów i pakietu danych bez naliczania dodatkowych opłat roamingowych. Polacy z chęcią korzystaliby z tej opcji. Jak wiadomo, zwłaszcza latem, chętnie i tłumnie wyjeżdżamy do europejskich krajów, ograniczamy korzystanie z telefonu, bojąc się wysokich opłat. Sprawdzenie kont na portalach społecznościowych, wysłanie e-maila i upload zdjęcia do FB to wydatek co najmniej 15 zł (wiem, sprawdzałem) do tego kilka smsów, dwie – trzy rozmowy telefoniczne i robi się 50 złotych dodatkowo doliczanych do rachunku. Nawet opłata w takiej wysokości, jak w GB, byłaby do zaakceptowania. No i brak opłat za połączenia i wiadomości przychodzące.
    Szczegóły:

  19. A ja chciałbym, by tak jak w niemieckim FONIC ważność konta była nieograniczona, pakiety danych automatycznie się odnawiały i możliwy był zwrot nawet całej kwoty doładowania na konto bankowe użytkownika. Pozdrawiam.

  20. połączenie oferty na rozmowy i z ofertą internetową. Zamiast mieć 2 karty sim i płacić 2 rachunki chciałbym mieć swojego play online połączonego z ofertą na rozmowy. Nawet jak miało by to kosztować tyle samo co jak jest teraz, ale wiele telefonów ma funkcje udostępnienia połączenia przez wifi, które jest dużo wygodniejsze niż modemy na USB. A skoro telefony zastępują już tak dużo urządzeń to mogły by być też modemami i nie trzeba by przekładać sim

  21. Nie wiem, jak ta usługa się dokładnie nazywa, ale w niektórych miejscach na świecie ciągle używa się pejdżerów/pagerów, zwłaszcza tam, gdzie odbieranie połączeń nie jest bezpłatne, lub niedozwolone jest wykonywanie połączeń komórką. W (bardzo nieprawdopodobnym) przypadku wprowadzenia opłat za połączenia przychodzące w Polsce, taka usługa miałaby sens i bardzo szybko zyskałaby na popularności.

  22. Bardzo ciekawą usługę oferuje AT&T – Language Line. Wystarczy wybrać odpowiedni numer i poprosić o obsługę w preferowanym języku. Konsultant sieci łączy nas z tłumaczem symultanicznym Language Line, który będzie tłumaczył rozmowę klienta. W Polskich warunkach wystarczyłoby na początek udostępnić może Angielski, Niemiecki, Francuski, Hiszpański, Włoski i Rosyjski ( Language Line oferuje ponad 160 języków ). Mam wrażenie, że sporo osób korzystałoby z takiej usługi. Czasem przecież trzeba dopytać o jakieś szczegóły robiąc zakupy w sieci, czy rezerwując hotelowy pokój.

  23. A ja bym prosil o cos co w swiecie sie zdarza podobno. A w Polsce sa z tym ogromne klopoty i praktycznie nie istnieje. Kompetentny BOK! Zadna z sieci dzialajacych w kraju nie oferuje takiej uslugi. Dodatkowo poprosze zeby byl on bezplatny zebym awarie zglaszal bez oplaty „haraczowej”. Wiem to nie jest wishlist, ale w swiecie takie cuda sie zdazaja. A u nas nie.

  24. A mnie podoba się usługa amerykańskiego operatora ATT – FamiliMap – czyli pokazywanie członków rodziny na mapie i dodatkowe funkcje z tym związane. Polecam filmik

  25. W USA bardzo popularna była aplikacja na iPhona dzięki której można było znaleźć w najbliższej okolicy pedofila.

  26. nie szukajcie za granicą – wprowadźcie możliwość posiadania bliźniaczej karty sim na wzór era tandem, wielu by za nią zapłaciło…

  27. Fajny jest japoński pomysł dla obcokrajowców czy ludzi na stałe mieszkających poza krajem – wypożyczenie telefonu.
    W salonie dostaję telefon wraz z wybraną przeze mnie taryfą, wszystkie wydatki chargowane są na moją kartę kredytową (jeśli postanowię nie oddawać telefonu też).

    A po odpowiednio długiej eksploatacji słuchawka refurbished idzie do sprzedaży w abonamencie za 1.23 PLN. Każdy wygrywa.

  28. Usług, które czekają na wprowadzenie, jest mnóstwo, np.
    1. Wiadomości pozostawione na poczcie głosowej przekształcone na format tekstowy i wysłane smsem.
    2. Podobnie, możliwość wysłania smsa za pomocą mowy, np. połączenie na numer poprzedzony lub zakończony #kod# byłoby połączeniem z maszyną do nagrywania treści smsa.
    2. Usługa nagrywania rozmów i przechowywania nagrań na bezpiecznym serwerze.
    3. Możliwość zarządzania korespondencją sms z panelu klienta, tak aby np. historia korespondencji z danym numerem była w 1 miejscu, na jednej stronie.
    4. Możliwość ustawienia na stałe reguł dla połączeń przychodzących na dany numer w zależności od pory dnia, np.
    a) numer główny dostępny cały czas
    b) numer dodatkowy (ekstra numer) dostępny w godz. 8 – 20 a w nocy automatycznie włączana poczta głosowa (teoretycznie można ręcznie wyłączać i włączać ekstra numer, ale opcja na sztywno jest też

    potrzebna).
    5. Możliwość przypisania 1 numeru telefonu do kilku kart sim, tak aby przy połączeniu przychodzącym dzwoniły wszystkie telefony jednocześnie i aby rozmowę prowadził ten, kto odbierze jako pierwszy.
    6. Możliwość ustawienia przekierowania na inny numer w prepaidzie.
    7. Możliwość przypisania ekstra numeru z puli zagranicznej (tak aby będąc w Polsce można było odbierać rozmowy kierowane np. na numer Wielkiej Brytanii).
    8. Na koniec usługa niezbyt telekomunikacyjna, ale dla BOK: Obecnie jak ktoś otrzymuje odpowiedź na zgłoszenie złożone przez Play24, nie może w razie potrzeby w prosty sposób odnieść się do

    odpowiedzi, może jedynie złożyć nowe zgłoszenie. Praktycznie wszędzie w każdym BOK (nie tylko telekomunikacyjnym) taka możliwość istnieje, a wiadomo, łatwiej jest prowadzić korespondencję, gdy cała

    korespondencja jest na 1 stronie a nie w kilku zgłoszeniach.

    Wszystkie te usługi mają szansę powodzenia, bo często już są stosowane, tylko przy wykorzystaniu sprzętu np. nagrywanie rozmów dostarcza prawie każdy telefon. Wygodniej jednak byłoby mieć dostęp do nagrań po zalogowaniu do panelu klienta i wybraniu pozycji w billingu. Często nikt nie włącza nagrywania rozmów, bo często dopiero po przeprowadzonej rozmowie dopiero okazuje się, że przydałoby się, aby była ona nagrana.

    Nie jestem pewien, czy przyjęłaby się usługa przekształcania nagrań poczty głosowej na format tekstowy, bo większość z nas jest przezwyczajona do rozłączania się po usłyszeniu zapowiedzi poczty głosowej, ale może to zmieniłoby się, gdyby była świadomość, że pozostawiona wiadomość trafi w formie smsa. Z taką usługą spotkałem się na razie tylko w 1 sieci, i tam usługa odniosła sukces. Może podobnie byłoby w Polsce. Może warto rozbudować o tę funkcję obecne notki sms, tak aby pozostawienie nagrania było jedną z opcji.

    Z kolei wysyłanie smsów za pomocą mowy jest już możliwe np. dzięki oprogramowaniu na androida i tam jest to wygodne, bo za pomocą mowy robi się wszystko tzn. wyszukuje osobę z książki, wpisuje tekst smsa i potwierdza wysyłkę. Gdyby ta usługa była dostępna z poziomu operatora, to mogłaby być mniej popularna, bo i tak trzeba byłoby ręcznie wybrać numer osoby, dopisać kod, więc pewnie wiele osób już wolałoby ręcznie wpisać treść smsa niż nagrywać, ale moim zdaniem i tak jest wiele osób, które wolałyby tę treść nagrać.

  29. Mam nadzieję że Play pójdzie po rozum do głowy i zniesie simlocki w iPhone’ach od następnego modelu.

  30. A ja pomimo ze dlugoo szukalam, to nie znalazlam fajnej uslugi. Ale nadal chce jechac i mam nadzieje ze szybko bedzie nastepny konkurs.

  31. tak poza konkursem:
    proponuję wprowadzić możliwość aktywacji drugiego numeru na karcie, tyle że STACJONARNEGO (jak w tmobile). Oczywiście niech i prepaid ma taką możliwość (jak BB). dodatkowo aby można było wybrać z którego numeru się dzwoni i żeby to nie było skomplikowane :)

  32. Możliwość lokalizowania telefonów, które są na jednym numerze abonenckim tak jest to w Sprincie w USA.

    Przydałoby się zdecydowanie żonom, które podejrzewają swojego męża o zdradę i w drugą stronę też. ^^

    Korzystałoby zapewne z tego rozwiązania także wielu właścicieli firm, którzy mają pracowników wykonujących pracę poza firmą. Mogliby wtedy sprawdzać czy dany pracownik faktycznie jest tam gdzie być powinien. :)

  33. Vodafone w irlandi ma dobra oferte: 500 minut + 500 sms za 65Euro (+ samsung Galaxy SIII za free), czego nie ma w PL ? Wszystkie minuty i SMSy sa „miedzynarodowe” czyli niewazne gdzie dzownie … 500 pierwszych mam za free

  34. A moze by tak wprowadzic „jeden” abo z mozliwoscia podpinania dodatkoych numerow ??? obecnie moja rodzina na 5 tel, kazdy ma osobny pakiet minut… jak by byl jeden pakiet (worek) i kazdy mogl by z niego korzystac to bylo by fajnie

  35. Witam,

    Proste do implementacji a jakże przydatne dla użytkowników. Zwykł bramka sms na stronie www. Można zrobić limit np. 5 wiadomości dziennie per nr i operator nie straci za dużo przychodów ;) Wilk syty i owca cała.

    PS. mam na mysli bramke sms dla osób chcących przesłac wiadomość do Abonentów/Użytkowników w play.

    Odpowiednik naszego krajowego rozwiązania https://www.orange.pl/

    • Ps. Wiem, że założeniem było aby usługa nie była dostępna w PL. W konkursie wziąć udziału nie mogę, ale podsunąć pomysł na wdrożenie mogę ;)

  36. A wyników jak nie było, tak nie ma :(
    Niektórzy muszą trochę wcześniej powiadomić pracodawcę o chęci pójścia na urlop… (ja akurat jestem na urlopie)

  37. tłumaczenie w czasie rzeczywistym

    rozmowy z ludźmi mówiących w różnych językach. Rozmawiamy z kimś z zupełnie innego kraju a słyszymy to w danym języku ( który wcześniej wybieramy przy wykupieniu usługi ) Tłumaczenie rozmowy na bieżąco.
    Jest to testowane w Japonii. Uważam, że w Polsce fajnie by się sprawdziło :)

  38. tłumaczenie w czasie rzeczywistym

    rozmowy z ludźmi mówiących w rożnych językach.

    Rozmowa z kimś z zupełnie innego kraju i tłumaczenie tego na bieżąco czy słyszy to w danym języku który wcześniej, wybierzemy przy wykupieniu usługi. Testowane w Japonii na chwile obecna myślę, że fajnie sprawdziłoby się w Polsce :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości