Przedłużenie umowy przez internet [ankieta]

Udostępnij

Jak wielu z Was na pewno wie, w PLAY’owym eShopie można przedłużyć umowę otrzymując jednocześnie bardzo fajne dodatkowe benefity. Zdecydowana większość osób woli tradycyjną drogę. Zastanawiamy się ostatnio co skłoniłoby Was do przedłużenia umowy przez internet? Wypowiedzcie się w ankiecie!

Jeśli wolicie wizytę w salonie – z czego to wynika? Może macie jakieś inne pomysły i sugestie? :-)

 

Co skłoniłoby Was do przedłużenia umowy przez Internet?

Loading ... Loading ...

Zobacz więcej

99 KOMENTARZE

  1. jedynie duzo niższa cena telefonu, poza tym u na w mieście jest taka laseczka w salonie że wolę żeby to ona miała na waciki

  2. Hahaha… cwaniaki. Nie dodali opcji niższe ceny telefonów bo bali się, że wszyscy by dali tą opcję :D

  3. na pewno mnie skusiłby dodatkowy pakiet internetowy ale tylko pod warunkiem obowiązywania przez całą umowę lub rabat na zakup telefonu ale nie symboliczny w stosunku do cen salonowych

  4. Niższe ceny telefonów ! Jak chcę przedłużyć umowę to nie znaczy, że chcę iść do kina czy też dostać jakikolwiek gadget. Kto w ogóle wymyśla odpowiedzi do ankiety – bezsens.

    • Zdecydowanie do zakupu w eShopie skłonić mogą tylko zdecydowanie niższe ceny telefonów, bo dodatkowe pakiety np 50 minut czy bezpłatna przesyłka kurierska jest raczej… Drugą w kolejności sprawą jest to, że do salonu mi się iść nie chce, wolę na spokojnie w necie bez wychodzenia z domu. Mogę się zastanowić jaka oferta jest dla mnie najbardziej odpowiednia, jaki telefon do niej dobrać itp – idąc do salonu by być zadowolonym z z zakupu towarów i usług trzeba oprócz dokładnej analizy oferty mieć jeszcze silną wolę by nie dać się obuć w to czego się nie chciało :D

  5. W opcji bez telefonu do przedłużenia skłoniłyby mnie warunki takie jak mają przenoszący numer z innej sieci, czyli więcej minut i umowa na czas nieokreślony, a nie na 18 miesięcy w RePlay Tylko SIM(czyli to co było zapowiadane w Super Promocji Tylko SIM w umowie przez internet).

    • przenieś numer z abonamentu na kartę Play a potem podpisz umowę na abonament bez telefonu na czas nieokreślony

      • Biorę to pod uwagę, ale przy przedłużeniu nie powinno być takich kombinacji. A warunki w opcji którą podałeś są gorsze niż te dla przenoszących numer, ale z abonamentu z innej sieci: (sądzę, że przedłużający umowę powinni mieć porównywalne, albo i lepsze warunki).

            • no tak zapomniałem o tym ,no cóż pozostaje wybrać abonament na czas nieokreślony z gorszymi warunkami i czekać aż będzie fajna promocja na telefon ,w tym momencie wszystkie fajne telefony w abonamencie za 75 zł są w cenie od 1000 zł wzwyż

    • Otóż to! Zrównanie warunków dla przedłużających umowę z warunkami dla przenoszących numer byłoby najlepszym czynnikiem skłaniającym do przedłużenia umowy. Pomijam już fakt, że moim skromnym zdaniem warunki dla stałych klientów, związanych z siecią powinny być nieco lepsze niż dla nowych no ale cóż…

    • właśnie niedługo miałem przedłużać umowę i chciałem wziąć już długo planowaną ofertę bez telefonu na 12 miesięcy! a tu minimalnie 18 miesięcy!? kiedy to zmienili!?

  6. Panie Marcinie ,mam nadzieje że za pół roku telefon Motorola Razr znowu będzie tak tani jak w niedawnej promocji i przy All Inclusive MAX 75 ,zapłace nie więcej niż 200 zł .Wszystko w waszych rękach ,w innym przypadku zmieniam numer na karte a potem podpisuje umowe na abonament na czas nieokreślony za 29 zł ,tyle mi wystarczy ważne ważne że będę miał pakiet smartfon 1GB ,a telefon kupie na allegro ,tyle że spadnie Wam wskaźnik ARPU.
    Pozdrawiam
    Mirek

  7. W sumie to jest wew. problem play, ktore na kazdym froncie walczy o kilenta i nie zawsze fair. Wiadomo, ze pierwsze kroki kieruje sie do salonu o cos dopytac i zobaczyc life telefon itp i logiczne, ze pozniej lepiej umowie przedluzyc w necie za dodatkowe minuty itp. No ale przynajmniej w moim salonie mowiono, ze a) przedluzenie przez internet nic nie daje b) ze czasami sa zle skonstruowaane umowy i c) ze wiecznie nie ma telefonow i bardzo dlugo sie czeka na realizacje

  8. Może to śmieszne, ale jeszcze nie byłem w salonie. Przedłużyłem wszystko ( część nawet pogrubasiłem ) przez internet. Nawet pierwszą umowę przez internet zrobiłem.
    No cóż, odważny jestem chyba, bo samochód (z Warszawy) też w Gdańsku przez telefon kupiłem.

  9. A czy z poziomu eshopu będzie można rozwiązać umowę wraz z jej końcem? Żeby bezpośrednio przejść do Fresha?

    Tak, wiem że bardziej się opłaca trzymać klienta abonamentowego, ale z wyliczeń Fresh mi wychodzi najlepiej ;)

  10. Lepsza obsługa, kompetentne osoby, które nie popełniają błędów w umowie a jeśli już to potrafią przyznać się do tego i naprawić to co zepsuły. I oczywiście opcja podobna to tej, która jest w Orange czyli dużo niższe ceny słuchawek. No ale jak większości nie ma a jeśli się pojawią w promocyjnej cenie to znikają w 5 min no to jak mogą być tańsze.

  11. Ja wybrałem wizytę w salonie, a to z prostej przyczyny, dostałem więcej za tą samą cenę.
    Zmieniając ofertę z karty na abonament dostałem zamiast w e-shopie 350 minut do wszystkich sieci a do PLAY za darmo (oferta bez telefonu, abonament 39 PLN), otrzymałem w salonie 550 minut do wszystkich i do PLAY za darmo.
    TO KTÓRA OFERTA JEST LEPSZA w e-shopie czy w salonie?

    ODPOWIEDŹ jest chyba JASNA !!!!!!!

  12. Bez opcji tańszych telefonów w ogóle nie mam pojęcia po co jest ta ankieta.

    Przedstawione w ankiecie opcje są mizerne. Jedyne co by mogło skłonić mnie do eshopu to dużo lepsze: ceny i dostępność telefonów. Ludzie w komentarzach zapominają o tym drugim, a to przecież w przypadku e-shopu jest krytycznie ważne, bo właśnie ze stanami magazynowymi najwyraźniej są problemy.

    Poza tym, u mnie w salonie jest bardzo fajna obsługa i zdecydowanie dla nich warto przedłużyć umowę w salonie. :)

  13. A gdzie odpowiedzi:
    Niższe ceny telefonów
    Niższe ceny abonamentu
    Jak chcę iść do kina to kupuję bilet a nie kupuję abonament w play :-)
    Kto układa takie ankiety?
    Zadając złe pytania dostaną złe odpowiedzi i nic się nie dowiedzą. To bez sensu

  14. Mnie skłoniłoby, gdyby owa możliwość faktycznie działała. Niestety gdy chciałem to zrobić wasz system wyrzucał przy zatwierdzaniu koszyka błąd, że nie mogę obecnie przedłużyć umowy i żebym skontaktował się z BOK, natomiast tenże oczywiście nie potrafił wyjaśnić dlaczego tak się dzieje, bo wszystko u nich wyglądało OK.

  15. Mnie skłoniłaby dostępność telefonów. W salonach często one są, w e-shopie te, które są chodliwe to już rzadko.

  16. Mnie przekonała prostota zamówienia oraz nie trzeba latać po salonie w poszukiwaniu wybranego telefonu bo na eshopie sprzedają dostępne :]

  17. Robienie konkurencji swoim własnym salonom jest strzelaniem sobie w stopę. Oferta powinna być wszędzie taka sama.

  18. A ja wolałem przedłużyć umowę w salonie, z tego względu, że jak się maca telefon, to na żywo wychodzi on zupełnie inaczej niż na zdjęciu w necie, a bądźmy szczerzy, Play daje tyle darmowych minut, że mi nawet te podstawowe ciężko wygadać. Aczkolwiek gdyby ceny aparatów były zdecydowanie niższe niż w salonie, to czemu nie?

  19. Chce po okresie letnim przedłużyć umowę, ale bez telefonu tylko że nie widzę opcji na 12 mies.
    Mam nadzieje że się to zmieni… Nie chce się rozstawać z Play ,dlatego że umowa jest długa :(

  20. Ostatnio popularne są reklamy o ninja więc idąc tym tropem chciałbym mieć maksymalną możliwą kontrolę nad swoim kontem.

    Tak abym mógł samodzielnie wybierać czas oraz wysokość zobowiązania ze wszystkich możliwych ofert (dostępnych dla danego numeru). To pozwoliło by tak wam jak i mnie zaoszczędzić czas i pieniądze bo wszystko mógłbym zrobić przez telefon w drodze ;)

  21. Dodajcie opcje ceny telefonow bo to jedyna opcja dla wiekszosci po co mi bon na 50 zl albo podwojna wejsciowka
    Do kina, moze smycz ? Nie nie w orange telefon przez sklep internetowy mam nawet 800 zl taniej a srednio o 150 zl to jest roznica ktora warto rozpatrzyc czekajac na kuriera

  22. Chcę przedłużyc umowę na stan darmowy tylko sim ale nie ma różnicy między ofertą w salonie a w sklepie internetowym – no chyba że źle patrzę ale skoro nie ma to po co ta szopka z zachęcaniem? :-)

  23. Marcin, to już druga twoja ankieta o esklep i po co jak z pierwszej nie wyciagnales wniosków? Ludzie nie chcą nie potrzebnych dodatków jak miliony minut. W esklepie nie dostępne telefony i burdel wiec co sie dziwisz ze ludzie nie czekają tygodniami tylko ida do salonu bo tam telefony sa dostępne!

  24. Świetny przykład działalności sklepu internetowego był w czasie promocji na Motorolę Razr. Pojawiał się znikał, system odrzucał zamówienia. Na stronie dostępny, do koszyka dodać nie można bo nie ma. Widoczne też było co zachęciło wielu właśnie do zakupu w tej formie. Dużo niższa cena. Jednorazowy bilet do kina nikogo nie przekona.

  25. Ostatnio przedłużyłem umowę w salonie, bo:
    – było szybciej, w miłej atmosferze, bez oczekiwania na kuriera,
    – mogłem rozwiać od razu wszelkie wątpliwości, bo przez e-shop nie jest to takie oczywiste i przejrzyste,
    – i tak brałem abo bez telefonu,
    – oferowane bonusy nie były mi potrzebne do szczęścia,
    – na gadżety, bony czy pakiet internetowy zamiast minut, może bym się skusił,
    – rozbieżności między ofertą prezentowaną na blogu i e-shopie skutecznie zniechęciły mnie do zakupów przez internet,
    – nie do końca wiadomo, który regulamin obowiązuje do jakiej oferty, bo wszystko jest wrzucone dosyć chaotycznie,
    – w internecie robię zakupy bardzo często, ale omijam oferty, które są słabo opisane i co do których mam wątpliwości.

  26. ja niestety dostałem informacje od konsultanta play, że oferty na kartę (zarejestrowanej na firmę) nie można przenieść na abonament dla firm przez internet (trzeba udać się do salonu play)… więc lipa

  27. Umowę przedłużyłbym w e-shopie gdyby: 1. ceny telefonów były sporo niższe niż w salonach, 2. telefony te były realnie dostępne w e-shopie (zdecydowana ich część oflagowana jest jako „chwilowo” niedostępna co uniemożliwia przedłużenie przez internet), 3. e-shop powinien realizować przedłużenie umowy bezawaryjnie – znam wiele osób, które korzystały z internetu i dostały nie to co chciały – albo nie taki telefon, albo telefon uszkodzony, albo inne postanowienia umowy niż chciały – a że PLAY zwroty realizuje dość opornie, to ciągnie się to zazwyczaj w tygodniach… :/

    • Zgadzam się z Tobą w pełni, a zwłaszcza co do punktu numer 2. Sporo telefonów jest niedostępnych a Telefony, które już nie wrócą do sprzedaży nadal widnieją w e-shopie. Dodatkowo ich ceny spadają, tylko po co ?

  28. Przekonujące byłoby cokolwiek obowiązujące przez cały okres umowy, lub jednorazowy konkretny bonus – tańszy telefon lub voucher.

  29. Największym problemem eshopu jest osobisty odbiór przesyłki. Dla wielu jest to problem i dla mnie również. Na szczęście jest możliwość wyboru adresu dostarczenia przesyłki. I w ten sposób podałem adres firmy w której pracuje.

    W salonie często jet kolejka i ma sie określoną ilość czasu na myślenie – w ehopie można wszystko ze spokojem przeczytać 10 razy.

    W eshopie wiemy jakie aparaty są dostępne a do salonu idziemy z marszu, mając nadzieje że jest nasz wymarzony telefon, potem dowiadujemy się że go nie ma i pod „presją” sprzedawcy ulegamy pokusą i bierzemy inny nie koniecznie lepszy i tańszy telefon.

    Fajna rzecz to śledzenie przesyłki na stornie kuriera – wiem, w jaki dzień będzie dostarczona.
    Kolejna rzecz to umowa na email którą można przeczytać zanim kurier da nam do podpisu.

    Czemu eshop? kupiłem już mnóstwo różnych rzeczy na allegro i innych sklepach internetowych. To czemu nie eshop play?

  30. Wiadomo że łatwiej przedłużyć przez neta. Ale ja dalej proponuje Panie Rzeczniku postawić też na Play Mix i odświeżenie pakietów i wprowadzenie no-limit nawet tylko w weekendy. PANIE RZECZNIKU :) PLANY JAKIEŚ DOTYCZĄCE PLAY MIX? Bartosz myślę pójdzie na to :)

  31. Ja brałbym tylko w salonie. W salonie od razu wypytam o wszystkie szczegóły, od ręki przeczytam umowę. Jakoś tak pewniej jest face to face. W Eshopie zwykły Kowalski nie bardzo wie, na jakich zasadach to wszystko się kręci, czy dla przysługujących bonusów nie ma jakichś gwiazdek. Trzeba ślęczeć przed kompem i szukać czy w regulaminach i umowach nie ma jakiegoś haka. Nie do końca wiadomo jak interpretować poszczególne zapisy. Niestety do tego żeście nas operatorzy przyzwyczaili.
    Dlatego skłaniam się ku zakupom w salonie.
    Nie wiem też w jaki sposób rozpatruje się reklamację urządzenia zakupionego w Eshopie. Podejrzewam, że jest to forma: door to door, czyli kolejne utrudnienie. Za bonusy dziękuje. Nie są mi do szczęścia potrzebne. Oczekuje raczej prostej i przejrzystej oferty.

  32. Zajrzyj sobie do sklepu Jabczyńskiego Marcinie…. tam masz odpowiedź na tak bardzo nurtujące Cię pytanie dlaczego ludzie wypinają się na PLAY?owy eShop.

  33. Ja przez internet i tak bym nie zawarl umowy. Mialem juz raz z tym wielkie problemy (i nie tylko ja – w Polsce wiel firm prowadzi sprzedaz na odleglosc choc ewidentnie nie jest do tego przygotowana, a potem trzeba poruszac UOKiK, UKE itp.).

    Najbardziej natomiast podoba mi sie ankieta – w komentarzach wszyscy chca mniej placic, w ankiecie wygrywaja gadzety. Czyzby powolana w Play specjalna komorke do nabijania bezsensownych odpowiedzi?

  34. Dwa dni temu poszedłem przedłużyć umowę do salonu PLAY. Wyszedłem z podpisanym formularzem rezygnacji… Szkoda. Przez 4 lata było ok. Zostałem potraktowany od szablonu. Spodziewałem się czegoś innego. Nie widzę róznicy między wizyta w salonie a formularzem online.

  35. Ja prosiłbym o możliwość przysłania do mnie umowy pocztą polską z kopertą zwrotną a nie kurierem z którym nigdy nie mogę się normalnie umówić na dostarczenie przesyłki.

  36. „Przedłużyłam”… w ramach słynnej weekendowej promocji w piątek przez Internet, wybrałam Motorolę… po kilku dniach zadzwoniłam, aby się dowiedzieć o droższej ofercie. Ot, taki dowcip Play, a mogłam wybrać LG Prada.

  37. Ja przedłużyłem umowę przez eshop, i nie mam na co narzekać (prawie ale o tym na koniec). Ofertę wybraną miałem już wcześniej (bo zmian w ofertach mnie interesujących raczej długo nie będzie jeszcze) oczywiście na moją decyzję wpływ miała obniżka cen słuchawek. Wizyta w salonie jest jak dla mnie jest zbyt kłopotliwa bo musiałbym się specjalnie wybierać, chociaż o ile nie zmieniła się obsada to warto ;) (fajne dziewczyny były). Jeżeli przeczyta to ktoś ze zrozumieniem to chciałbym zwrócić uwagę że przy wypełnianiu formularza zamówienia podałem inny adres dla doręczenia przesyłki niż domowy (ze względu na pracę) oczywiście dostałem info że przesyłka pojedzie do domu!! Musiałem się mocno nakombinować z firmą kurierską aby stało się tak jak powinno.

    CENY SŁUCHAWEK ZBLIŻONE DO KONKURENCJI TYLKO TO WPŁYNIE NA MOJE ZAINTERESOWANIE OFERTĄ ESHOP!!!!

  38. Nigdy eshop. Co to za kupowanie kota w worku. Nie ma to jak porozmawiać ze sprzedawca i jak jest coś nie tak to wiadomo do kogo przyjśc zapytać czy z ewentualna reklamacja.
    Nie przekonają mnie nigdy żadne pierdoly dostępne podczas kupowania przez neta. Chce być spokojny i przed kupnem pobawić się, dotknąć wybrany telefon lub chociażby posłuchać porady sprzedawcy.
    Nie polecam eshop, kilku znajomych już się przejechało.

  39. Gdzie te bonusy? Jakos nie widze… jak sie myszka na jezdza to sie puste okno pokazuje :/ Dobrze ze w poniedzialek ide zlozyc wypowiedzenie ;-)

  40. Niczego głupszego nie słyszałem dzwoniąc na biuro obsługi „ceny telefonów ustala producent a my Tylko świadczymy usługi telekomunikacyjne”

  41. Breloczki to możecie rozdawać w salonie, jako reklama w sam raz. Rozdajecie ulotki, to i dając gadżet byście nie zbiednieli. Jakoś breloczek od kuriera nie jest moim marzeniem. Natomiast od e-shopu oczekiwałbym LEPSZEJ OFERTY, czyli tańszy telefon albo jakieś bonusy i to nie na 3 miesiące. Wolałbym mniejszy pakiet ale na cały okres, bo jakiś 3-miesięczny wygląda wg mnie na:złapać frajera i 3 miesiące się z nim pier…bawić.

  42. Marcin robi z nas głupców więc powinniśmy olać tą ankietę. Nie ma ważnych pytań, a są takie głupie, jak: Nie wiedziałem/am, że jest taka możliwość! LUDZIE, WSZYSCY ODWIEDZAJĄCY PLAYBLOGA MAJĄ NETA, SĄ ŚWIADOMYLI KLIENTAMI, I NIE WIEDZĄ, ŻE PLAY MA SWOJĄ STRONKĘ?
    Następne głupie pytanie: Oferta jest lepsza w e-shop więc nie potrzebuję dodatkowych prezentów. Skoro zakładacie, że oferta e-shop jest lepsza od salonowej, to czemu klienci mieliby przez to rezygnować z zakupu?
    Następne: Wolę przedłużyć umowę w salonie. No chyba się przecież rozchodzi o to, że ludzie wolą korzystać z salonu. A ankieta miała odpowiedzieć na pytanie DLACZEGO.
    Dodatkowo jak zwykle Marcin nas olewa. Większość osób odnosi się do 2 propozycji, natomiast Marcin niby nas o coś pyta, dał nam do wyboru kilka mało interesujących możliwości, a na temat tego co nas interesuje, nie chce rozmawiać. To ja już wolę rzeczników, którzy nie udają naszych kumpli, tylko ograniczają się do RZECZNIKOWANIA.

  43. Mnie interesuje tylko oferta z zamianą minuty na sms-y lub kb. Powinienem mieć wybór na co chcę przeznaczyć pieniądze z abonamentu.

  44. W salonie zawsze ktos doradzi, pomoze wybrac odpowiednia oferte itp.
    Jednak gdyby dawali np. bryloczek z logo Playa byloby fajnie :D

  45. Przydałby sie internet stacjonarny, mam domowy i play online, stacjonarny internet uzupełniłby lukę, wiem ze jesteście wraz z Netią ale wolałbym wszystko w jednej sieci ;)

  46. Nie ma opcji „Niższe ceny aparatów i modemów” więc wybrałem opcję „Wolę przedłużyć umowę w salonie”.
    Jak nie ma korzyści z eShopu to lepiej dać możliwość ludziom w salonach wyrobić plany i niech dostaną tą i tak kiepską premię.

  47. Niższe ceny telefonów i darmowe SMSy do wszystkich sieci w standardzie w każdym abonamencie. Niestety porównując oferty abo do karty, to właśnie dużo więcej korzystam z usług tekstowych kosztem połączeń. Minuty by się marnowały, a pakietu na eski nie wystarczy. :(

  48. Telefonik z eshopu dotarł. W obecnosci kuriera otwarłem zapieczętowany fabrycznie kartonik by sprawdzić czy wyświetlacz cały. W opakowaniu regulamin i dodatkowo starter, chyba do fresha. Podpisałem umowe którą wczesniej przyszła na adres email. Jestem bardzo zadowolony. Pozdrawiam!
    Za miesiąc znowu skorzystam bo to jest o wiele wygodniejsze – zaoszczedziłem czas który starcił bym w salonie

  49. Mnie przekonałyby niższe ceny telefonów lub większa ich dostępność. Za każdym razem, gdy decyduję się na jakiś telefon, okazuje się że jest on niedostępny. W dodatku w ofercie są telefony, których Play już dawno nie sprzedaje, a co lepsze ich ceny spadają.

  50. Ceny telefonów są zbyt wysokie, nie dlugo konczy mi się umowa, i przy takich cenach aparatów wole przejść na karte i samemu aparat sobie kupić nawet i na raty. Przynajmniej nie zwiąże się umową na kolejne 24 miesiące

  51. A ja mam abonament i nikt nie zadzwonił do mnie w sprawie przedłużenia umowy, nie zaproponował mi nowego telefonu, czy też korzystniejszych usług. Ot tak przedłużyli se do 2014! Jestem zbulwersowana!!!

  52. Play ma gdzieś stałych klientów, panie rzeczniku. I dla tego za chwilę będę opuszczał wasz pokład. Takie ceny telefonów jakie oferujecie stałym klientom na przedłużenie umowy, to ja mogę dać w komisie, i bez przedłużania umowy. Powodzenia.

  53. tak sokładnie jest jak pisze przedmówca równieżopuszczam ten pokład i powodzenia dla najsdzybciej niby rozwijajacej sie sieci co jest bzdurą markietingową :D

  54. Jedyne czego potrzebuję to to żeby w ofertach dla firm można było wybierać ze wszystkich dostępnych w sklepie telefonów, a tak nie jest. Myślę wybieram analizuję i jestem zniechęcona i do sklepu i do Play :/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości