Pakiety medyczne dla abonentów Play

Udostępnij

Razem z firmą ubezpieczeniową Cardif Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce rozpoczynamy oferowanie naszym klientom dostępu do wizyt lekarskich i badań medycznych.

Usługa została przygotowana specjalnie dla Klientów korzystających z oferty z abonamentem i może zostać aktywowana tylko po uprzednim kontakcie ze strony konsultanta telesprzedaży.

Poniżej przedstawiamy podstawowe korzyści wynikające z oferty:

1. Nasz Klient leczy się bez limitów!

  • Klient ma dostęp do konsultacji lekarzy 12 specjalizacji: internista, pediatra, lekarz rodzinny, ginekolog, okulista, dermatolog, chirurg, alergolog, urolog, kardiolog, laryngolog, gastrolog, w prywatnej sieci placówek z Grupy LUX MED.
  • Klient ma możliwość przeprowadzania testów i badań diagnostycznych. Ich zakres obejmuje najczęściej zlecane badania diagnostyczne: badanie krwi, moczu, RTG, EKG, USG i inne.
  • Z opieki medycznej Klient korzysta bez skierowania i limitów wizyt i badań.

Dodatkowo przygotowaliśmy dla Klienta Program Stomatologiczny.

  • Program obejmuje rabaty od 10% do 20% na leczenie stomatologiczne oraz inne usługi stomatologiczne, takie jak: leczenie wad zgryzu, dziąseł, wstawianie implantów, protezy, wybielanie zębów, zdjęcia RTG.
  • Ponadto pakiet oferuje bezpłatne wizyty wstępne i kontrolne oraz bezpłatne zabiegi profilaktyczne, zapobiegające próchnicy, testy śliny i płytki nazębnej, fluoryzację.

2. Klient zyskuje komfort podczas korzystania z opieki medycznej:

  • Sieć placówek medycznych tworzy ponad 650 prywatnych przychodni na terenie całego kraju,
  • Na wizytę Klient umawia się za pośrednictwem Infolinii Medycznej ? wybiera  dogodną dla siebie placówkę, dzień i godzinę.
  • Klient przychodzi na wizytę na umówioną godzinę, wiec nie jest narażony na oczekiwanie w kolejkach.

3. Udostępniamy Klientowi 3 warianty ochrony do wyboru w dwóch Pakietach:

Pakiety:

  • Pakiet Medyczny (dostęp do około 650 placówek medycznych)
  • Pakiet Medyczny MAX (dostęp do około 700 placówek medycznych)

 

Warianty:

1) Indywidualny, wyłącznie dla Abonenta, zapewniający dostęp do lekarzy specjalistów i badań medycznych;

2) Partnerski, dla Abonenta i jego Współmałżonka/Partnera lub jednego dziecka, zapewniający dostęp do  lekarzy specjalistów i badań medycznych;

3) Rodzinny, dla Abonenta, jego Współmałżonka/Partnera i dwójki dzieci, zapewniający dostęp do lekarzy specjalistów i badań medycznych.

 

Ceny pakietów:

Pakiet

Opłata

Pakiet Medyczny – Indywidualny

53,50 zł

Pakiet Medyczny – Partnerski

99,00 zł

Pakiet Medyczny – Rodzinny

125,50 zł

Pakiet Medyczny – Indywidualny MAX

76,50 zł

Pakiet Medyczny – Partnerski MAX

121,50 zł

Pakiet Medyczny – Rodzinny MAX

152,00 zł

Ogólne Warunki Grupowego Ubezpieczenia Zdrowotnego Pakiet Medyczny

Ogólne Warunki Grupowego Ubezpieczenia Zdrowotnego Pakiet Medyczny MAX

Lista placówek Pakiet Medyczny

Lista placówek Pakiet Medyczny Max

 

Zobacz więcej

63 KOMENTARZE

  1. „Usługa została przygotowana specjalnie dla Klientów korzystających z oferty z abonamentem i może zostać aktywowana tylko po uprzednim kontakcie ze strony konsultanta telesprzedaży.”

    Czy została do tego wyselekcjonowana pewna grupa użytkowników?
    Jakie kryteria trzeba spełnić aby móc ubiegać się o tę ofertę?
    Czy można w jakiś sposób poprosić o kontakt konsultanta sprzedaży?

  2. Ceny nie nalezą do rewelacyjnych. Firmy ubezpieczeniowe bez udziału firm pośredniczących proponują bardziej atrakcyjne stawki.

  3. Niedługo to będziecie sprzedawać wszystko poza usługami telekomunikacyjnymi… Zamiast marnować czas na takie pierdoły skupili byście się na ściągnięciu do Play nowych telefonów albo chociaż na uzupełnieni braków magazynowych…

    PS. Jak będę chciał używaną oponę do stara to się odezwę…

  4. bez sensu !!! Sieć komórkowa powinna sprzedawać usługi telekomunikacyjne i je bardziej rozwijać a zajmować się czymś zupełnie innym !!! Łapanie wszystkiego za nogi prowadzi tylko do upadku !!!

  5. Korporacja dostała ofertę z odpowiednią zniżką ale haczyk jest taki że w zamian będzie sprzedawać produkt i tak oto jest kolejny news.

    Jeszcze kredyty zacznijcie sprzedawać, będzie za co kupować słuchawki, model ratalny allegro to nie jest dobry przykład (na marginesie :P )

  6. Mamy telewizję, mamy Office, mamy ubezpieczenia, mamy pulsometr i lekarza, który obniży ciśnienie, mamy komputery i tablety. Mamy też świetne promocje w eshopie na telefony, których nie ma w ofercie.
    Czekam na pranie dywanów i osobistą asystentkę/ta do sprzątania.
    Nowa rewolucja w Play? Nowe hasło? W Play mydło i powidło?
    Może jednak Play zająłby się znów tym czym powinien i wrócił do świadczenia usług telekomunikacyjnych z telefonami a nie handlem obwoźnym gruszkami i pietruszkami. Bo to już się naprawdę żałosne i żenujące zrobiło.

  7. Coś kiepsko z ilością dostępnych specjalizacji medycznych, np: brak neurologii.

    W innych polisach (u innych oferentów) jest dostęp do lekarzy, np: 25 specjalności a nie tylko 12.

    Krótko mówiąc – cienizna

  8. a co w przypadku jak ktoś zaznaczył w umowie że nie życzy sobie kontaktu ze strony konsultanta a chciałby skorzystać z takiej oferty?

        • ,,Usługa została przygotowana specjalnie dla Klientów korzystających z oferty z abonamentem i może zostać aktywowana tylko po uprzednim kontakcie ze strony konsultanta telesprzedaży.”

          Tylko wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji i przetwarzanie jej w celach marketingowych może prowadzić do potencjalnego skorzystania z tej oferty.

            • A co w przypadku jak nie wyraziłam zgody a i tak dzisiaj ktoś z Play do mnie dzwonił w sprawie nowej oferty telefonicznej?

            • To nagminny problem i to nie tylko w Play.
              W takim wypadku piszesz reklamacje.
              Jeśli nie zostanie rozpatrzona w sposób satysfakcjonujący -> skarga do UKE.

              Ps. Oczywiście za pól roku i tak zadzwonią z ofertą.
              Do mnie parę dni temu dzwonili z banku (oczywiście mam wyraźnie zaznaczony brak zgody)

  9. A co zrobić żeby konsultanci NIE dzwonili z propozycją?? Przy zawieraniu umowy z play żądałem wyłączenia spamu telefonicznego wszelakiej treści. A po ogłoszeniu oferty „bezpieczny telefon” następnego dnia miałem telefon z „ofertą nie od operatora telefonicznego”…

  10. Dzwonili dziś do mnie. ciekawe jakie szkolenia mają. Mówię grzecznie, że nie interesuje mnie bo mam w pracy to słyszę jedno zdanie nakłaniające do połowy i rozłączenie się nagłe konsultanta w połowie zdania. czyli wnioskuję, że muszą spróbować przekonać i nie mogą się za szybko zakończyć rozmowy. a jeśli wiedzą, że i tak nie będzie nic z tego to wygląda to tak, że niby coś mówią i się rozłączają, a w systemie wygląda to tak jakbym mnie przekonywali i to ja bym się rozłączył. Ale w sumie dobrze bo szkoda mojego i ich czasu jak i tak nie wezmę tej usługi.

    • Bo na bank to firma zewnątrz. Znam taka mała firmę co dla neti namawia. Pani „dyrektor” zachowuje się jak by potrzebowała mocnego „*” wyżywa się na biednych dziewczynach, bo planów nie robią.I dzwonią te laski, bladego pojęcia nie mają o ofercie i wciskają telewizje osobistą.

  11. zaoferujcie multisporta oraz dołączcie do programu punktowego payback !!! da rade ? czekam na odpowiedź.

  12. dużo krytyki, ale w dużej mierze słusznej.. Parafrazując Kube Wojewódzkiego.. Stajecie się jak powoli jak parówka.. Pełno w niej wszystkiego, i jest ciężko strawna… Mówi się że jeśli coś jest do wszystkiego, to tak naprawde jest do niczego.. Ktoś przykpił sobie z kołem do stara, celnie i zabawnie.. Zdecydowanie lepiej byli byście odbierani jako fachowcy w swojej dziedzinie, a nie jak przekupki, które sprzedają wszystko.. Od wideł do powideł.. Rozumiem że coraz trudniej o nowe pomysły, gdy wydaje się że wszystko już zostało wymyślone, ale szkoda marnować energie na coś,czego nie szuka się w takim miejscu.. Chodzi mi po głowie pomysł na usługe, może bezsensowny, a może i nie, ale to już wyśle na maila..

  13. krytykujecie ale jak zachorujecie i policzycie prywatne wizyty i badania oraz czas oczekiwania do lekarza to oferta jest atrakcyjna w tej cenie i z ta liczba badan . A jak krytykujecie to podajcie w linku tansza oferte , tylko 1 osoba wyslala link. ja proponuje porównać do kbs Sztum .
    https://www.kbs.pl/index.php?pid=3

  14. Oferta jest bardzo dobra. Właśnie chciałem z niej skorzystać z całą rodziną. Aktualnie mamy ubezpieczenie prywatne z innej firmy a oferta Play jest dla nas bardziej korzystna. Skoro Play wynegocjował z LuxMed takie warunki to dlaczego z nich nie korzystać?

    Z jakiegoś powodu możliwość zamówienia ubezpieczenia z poziomu Play24 u mnie znikła na wszystkich numerach. Dlaczego?

    Jeśli ktoś z was zna lepszą ofertę proszę o informacje. Ja przeglądnąłem już z 10 różnych i wystarczy.

  15. Ja też jestem zdania, że to dobry pomysł. Takie działania wcale nie psują wizerunku, wręcz przeciwnie. Usługi Lux Medu są dużo droższe, jeśli korzysta się indywidualnie. Będąc klientem Play czy Orange i mając możliwość tańszej opieki medycznej czuję się wyjątkowo. Na pewno operatorzy na tym zarabiają, ale ja również oszczędzę 50 zł miesięcznie, więc jest w tym sens.

  16. Ja zgłosiłem uwagę w Play24, po 2 dniach miałem telefon z Play o przekazaniu moich danych do tow. ubezpieczeniowego, a wczoraj zawarłem umowę. Trwało to wszystko może z 10 dni.

  17. usługa pakiet medyczny zgłoszona 20 grudnia papiery z ubezpieczalni przyszły 04.02 po przeprawie telefonicznej , usługa będzie aktywna 01.04 ! nieźle ! to jest waszym super oferta ?

  18. Czy PLAY może potwierdzić informację od konsultanta firmy ubezpieczeniowej Cardif Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce, że ten pakiet jest tylko i wyłącznie dla wybranych abonentów PLAYa?
    Dzwoniłem tam 2 razy, za pierwszym konsultant wziął imie i nazwisko i mieli oddzwonić.
    Za drugim razem konsultant też wziął te dane, ale tym razem dostalem informacje, że oddzwonią tylko jeśli abonent został wybrany przez firmę PLAY do tej usługi.

  19. Wsrod specjalnosci nie potrzebnych kilku brakuje. Mianowicie geriatry oraz weterynarza. Ginekolog, pediatra – tak potrzebne, ale nie ludziom a czesci ludzi. Normalny psycholog – korzysta z niego kazdy czlowiek, bez wzgledu na wiek, plec, stope i styl zycia. Lecz nawet jego nie ma.

  20. Od stycznia 2013 próbuję bezskutecznie kupić „Pakiet Medyczny” w Play. Przez 7 miesięcy się to nie udało. Dzwoniłem w tej sprawie dziesiątki razy na infolnię Play czy Cardif, zakładałem wiele zgłoszeń reklamacyjnych i za każdym razem słyszę: „Zgodnie z naszą procedurą przekazujemy Pana dane do kolejki. Niebawem ktoś do Pana zadzwoni i niedługo będzie Pan mógł korzystać z pakietu medycznego”. Ile mam na to czekać? Do kogo się zgłosić z reklamacją na sposób rozpatrywania reklamacji? Skandal !!!!!

  21. Panie Gruszka. Od strony PR jest Pan wielki.
    Oferta operatora i kraj w jakim zyjemy, weryfikuje ocene ta, bardzo pikujac w dol.
    Po co wprowadzac cos do oferty skoro nikt nic nie wie?
    Cardiff do playa play do cardiffa. I tak w kolko….

    Sama oferta drozsza o pare zlociszy niz w orange ale sam pomysl dobry.

    Nigdy nie wyraze zgody na telemarketing i spam w play. Nigdy nikt nie dzwonil fakt i niech tak pozostanie.

  22. Sama idea pakietów medycznych moim zdaniem jest niezła. Kto ma czas i chęć czekać nie wiadomo jak długo na wizytę u specjalisty?
    Pasuje mi to, że są różne opcje do wyboru, nie tylko tu, ale w różnych innych miejscach, np. pakietymedyczne.info.pl/
    Można sobie wykupić za kilkadziesiąt złotych jakiś podstawowy pakiet i już mamy jakąś ochronę. Kwota jest zbliżona do tego, co się płaci za abonament za telefon.

  23. Kiedyś myślałąm , ze te pakiety medyczne w ogole się nie opłacają, Jednak trochę poczytałam takich artykułow, policzyłam i wiem jakie to opłącalne.

    • To oferta z 2012 roku – data publikacji jest u dołu wpisu. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że oferta nie jest już aktualna.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości