Podsumowanie ostatnich zmian w Play24

Udostępnij

Z taką lekka nieśmiałością o tym pisze bo mimo najlpeszych intencji boje się, czy wspominanie o tym, ze coś ulepszyliśmy w PLAY24 nie spowoduje, że znowu dostaniemy głuchego fartucha, tfu… telefona ;-)

A teraz tak na poważnie. Pewnie już zauważyliście, że coś tam podłubaliśmy i wprowadziliśmy kilka ulepszeń. W tym te, na których bardzo Wam zależało.

W ostatnich tygodniach Play24 doczekało się kilku nowości:

  • Użytkownicy ofert na kartę i mix mogą w szybki i łatwy sposób doładować swoje konto oraz sprawdzić historię zasileń w zakładce ?Doładowania?
  • Od teraz możesz swobodnie poruszać się po wszystkich zakładkach, a weryfikacja za pomocą hasła SMS odbędzie się przy próbie dokonania zmian
  • Hasła SMS będą wysłane na numer, na który się zalogowałeś (wyjątek stanowi ustawiany przez użytkownika numer do haseł jednorazowych ? może być spoza sieci Play)
  • Łatwiej kontrolujesz swoje koszty dzięki nowej funkcjonalności ?Pokaż tylko połączenia poza abonamentem?
  • Przywrócona została możliwość oceny serwisu ?Play24?

Zmianie uległa również aplikacja Play24 na Androida i iOS zaktualizowana do wersji 1.0.

  • Od teraz można swobodnie przeglądać całą zawartość aplikacji Play24, bez względu na typ połączenia (WiFi, Play).
  • Weryfikacja uprawnień nastąpi dopiero, przy próbie zmiany na koncie lub numerze (np. aktywacja pakietu).
    • W przypadku połączenia przez sieć Play, będzie ona automatyczna.
    • Dla połączenia po WiFi zostanie wysłany SMS z hasłem jednorazowym.
    • Można również przeglądać dane oraz aktywować usługi na innych numerach niż ten w telefonie na którym używana jest aplikacja.

Nie zapominamy o użytkownikach telefonów innych niż smartfony i szykujemy dla nich niespodziankę na koniec roku :-)

Zachęcamy do dzielenia się opiniami o Play24 przez ankietę na stronie WWW jak i recenzowania aplikacji w Google Play i AppStore.

Zobacz więcej

77 KOMENTARZE

    • Tylko że teraz jest niefajna możliwość podejrzenia danych użytkownika bez kodu SMS (numer dowodu, adresy etc). Podobnie z historią połączeń. Mało to bezpieczne.

      • Nie stękaj, masz hasło główne i go pilnuj to nikt Cię nie będzie podglądał. Upierdliwe i denerwujące bardzo było to ciągłe wpisywanie kodów sms. zmiany jak najbardziej ok

    • Właśnie rychło wczas! Nie Marcin. Tu nie chodzi o samo wypominanie. Tylko o to o czym powyżej pisze „Wasz klient”. Najwidoczniej dla Ciebie ważniejsza była „afera cieciowa” w VM, aniżeli wyszczególnienie zmian w Play24. I w tym problem.

      • Zresztą to nie pierwszy raz – o tym, ze Play ma podpisaną umowę na roaming z Orange tez dowiedzieliśmy się po kilku miesiącach i to tylko dlatego, że ludzie ze ściany wschodniej masowo zgłaszali że są zalogowani do Orange.

        No ale lepiej zajmować się anonimowymi mailami i zdjęciami hostess w miniówach niż wiadomościami, które są istotne dla klientów (a zmiany na platformie bilingowej bez wątpienia do nich należna).

        • A co. O podpisywanych umowach chciałbyś wiedzieć zanim do tego dojdzie? Przecież to może być tajemnica handlowa.

      • Na bogu?! Rozmawiamy o wpisie na blogu. W „kopercie” nie zostały zawarte wszystkie zmiany, nie wspominając już o ich szczegółowym opisaniu, z czego wynikły pewne problemy, np. z numerem na który ma przyjść hasło SMS-em.
        Inną kwestią jest to, że niepotrzebnie robisz za adwokata Play, bo Marcin już umieszczał wpisy na temat wcześniejszych zmian na Play24, więc nic nie stało na przeszkodzie, by i teraz taki dokładny opis wszystkich zmian umieścić dodatkowo na swoim blogu – zaraz po ich wprowadzeniu. Na pewno przyniosłoby to więcej pożytku abonentom sieci, niż rozpisywanie się o wpadkach Virgin Mobile. A skoro był czas na to, to tym bardziej powinien znaleźć się czas na wpis o zmianach w Play24.

        • Bloga czyta 100 osób ( nooo może przesadziłem ) więc brak na nim dokładnego opisu w ogóle nie ma żadnego znaczenia. Blog to narzędzie marketingowe, a nie instrukcja obsługi gwoździa. Stąd ważniejszy był VM niż ta instrukcja.

          • Nie, to wyłącznie twoim zdaniem nie ma znaczenia. Ty Nam nie będziesz mówił, co jest ważniejsze dla klienta Play, bo nawet prowadzący ten blog najwyraźniej nie podziela twojego zdania. Nie czytasz uważnie tego co napisałem. Marcin już wcześniej kilkukrotnie UMIESZCZAŁ na TYM blogu SZCZEGÓŁOWE informacje o zmianach w Play24, ostatni wpis na ten temat chociażby tutaj https://blogplay.pl/2012/04/duze-i-fajne-nowosci-w-play24/
            Tak więc raz jeszcze proszę, nie baw się w adwokata, bo kiepsko to ci wychodzi.

            • Przecież nie mówiłem, że nie zamieszczał dokładnych informacji. Pisałem, że NIE MUSI tego robić bo nie jest to miejsce do tego zbudowane. Z braku ciekawych tematów może i to robić ale NIE MUSI.

            • A Ty możesz innym mówić, m.in Playowi co jest ważniejsze? Jakoś nie widać wielkiego niezadowolenia z tego faktu. Ciesz się ze zmian i przestań być malkontentem. Ważniejszy jest chyba fakt, że zmiany zaszły, a nie, że niezadowolonego Daniela nikt nie raczył poinformować

            • I nie mów, że sprawa VM była mało ważna, bo ktoś chciał uderzyć w dobre imię Play. Praca rzecznika zdaje się polega na kontakcie z mediami i dbanie i dobry wizerunek firmy.

  1. Dla mnie pley24 to ideał,nawet bez tych zmian.Ci co kożystali i widzieli jak to coś wygląda w wydaniu plusowym to wiedzą o czym mówię.Tam to dopiero mają bajzel.Co ciekawe nie mogą se poradzic z tym do dzisiejszego dnia.Tak słyszałem od znajomego,bo ja to ponad 2 lata już w pleyu jestem.Wiem tylko jak to wyglądało przez naście lat jak byłem w plusie.

  2. A właśnie Marcinie. Czy to prawda, że niedługo do grona Waszych partnerów roamingowych dołączy PTC? A jeżeli tak, to podaj chociaż przybliżony termin… Wiem – jestem naiwny. Spodziewam się ogólnikowej odpowiedzi lub jej całkowitego barku. ;-P

    • Marcin Ci tego nie potwierdzi przed oficjalnym komunikatem prasowym. trzeba czekać:)Ale z tego co Odpisało PTC do gsm.biz.pl w tej sprawie jest coś na rzeczy. pewnie to kwestia czasu.

    • Play, PTC i Dziewica jako jedynie w Polsce mają HD Voice. Ciekawe, gdyby udało się to zrobić międzysieciowo.

  3. Panie Marcinie jeszcze w Play24 nie działa importowanie kontaktów. Jak dobrze pamiętam trzeba wybrać Połączenia/Raporty aby znaleźć tą opcję.

  4. Mam podpięte 3 telefony i za nie płacę to dlaczego hasła nie przychodzą na mój telefon jezeli na dwóch pozostałych chce właczyc lub wylaczyc usługi to raz a dwa dlaczego nie moge zarejetrowac play na karte na p24 skoro są tam moje dane

    • 1. Możesz ustawić numer główny do haseł jednorazowych w zakładce ?Edytuj profil?
      2. Numer możesz zarejestrować w salonie Play-takie są wymogi prawne.

      • hasła mam ustawione na mój nr tel (główny) gdy na dwóch pozostałych numerach próbuję włączyć lub wyłączyć usługi bądź pakiety system informuje ze hasło zostanie wysłane na nr na którym chcę zrobić zmiany

      • ok juz wszystko działa musiałem sie przelogowac zeby zmiany (sms na nr główny) działały
        tak ze jestem mega zadowolony

  5. Kocham WAS ! Jedyny portal…tfu operator który ma panel czytelny i dostosowany pod zdanie użytkownika.
    Parę miesięcy temu miałem okazje spojrzeć na panel tmobile na kartę – Matko jedyna ! jak tak można ! pobrałem billing w formie pliku PDF i do czasu uzupełnienia konta nie miałem w ogóle możliwości poglądu bieżącego billingu przez stronę www !!! koszmar ! Matko jedyna ! Jak tak można !!

  6. nie chcieliscie robic promocji to poszedlem do orange i mam htc one x za 49zl w abo 99.90zl na 24 miesiace i 450 min do wszystkich sieci

  7. „Z taką lekka nieśmiałością o tym pisze bo mimo najlpeszych intencji boje się…”
    Choroba cywilizacyjna XXI wieku… coraz więcej osób nie wie jak odmieniać tę część mowy w pierwszej osobie liczby pojedynczej :(.
    Jeżeli chodzi natomiast o zmiany a play 24 to jestem jak najbardziej na TAK! Tak trzymać!

  8. Zadziwiająca jest lekkość działania Play 24, nawet mimo kręcioła informującego o wczytywaniu danych.

  9. O aplikacji Play 24 na Windows Phone nikt nie pamięta, mimo iż Play sprzedaje „słuchaweczki” z tym systemem!!!

  10. Użytkownicy ofert na kartę i mix mogą w szybki i łatwy sposób doładować swoje konto oraz sprawdzić historię zasileń w zakładce ?Doładowania?

  11. Dawno tu nie zaglądałem (do komentarzy)i widzę, że jest bez zmian: mój ulubieniec Poll nadal nie podpisuje się Play, jak powinien.
    Poll: przestań wypisywać swe stronnicze posty, bo nadal poza obroną tego, co tylko Play wymyśli nie piszesz niczego sensownego.

    • Przecież wszystkim niemal wprowadzone zmiany w P24 sie podobają. To ci zadowoleni bronią zmian – nie ja.

      • A ta wypowiedź:
        „Przecież nie mówiłem, że nie zamieszczał dokładnych informacji. Pisałem, że NIE MUSI tego robić bo nie jest to miejsce do tego zbudowane. Z braku ciekawych tematów może i to robić ale NIE MUSI.”

        To wypowiedź na temat zmian w Play24? Wolne żarty.

          • Jedynym, który nie rozumie, jesteś Ty. Podkreślam raz jeszcze: jak widać nawet Marcin nie podziela twoich poglądów, ponieważ nawet on uznaje za zasadne umieszczanie wpisów o zmianach w Play24 (inna kwestia, że spóźnił się „lekko” z ostatnim tego rodzaju wpisem, mając jednocześnie czas na VM). Jesteś zwyczajnie niepoważny, twierdząc jakoby sensacje w mobilnej dziewicy były ważniejsze dla abonenta sieci Play, aniżeli system obsługi konta. A Marcin w zasadzie nic „nie musi”, zgadza się. Jak dla mnie może nawet całkowicie zrezygnować z funkcji rzecznika prasowego sieci Play, skoro nie potrafi wywiązać się ze swoich obowiązków, a szuka jedynie sensacji u konkurencji.

            • To ty nie rozumiesz. Ja tez uważam za zasadne informowanie o z mianach i dobrze, że sie pojawiły. Ale. Ale nie musiały. Skoro sie pojawiły to dobrze. O co chodzi? Dla niego ważniejsze był wpis o VM. To jego piaskownica i jego wiaderka i łopatki. Miał taki kaprys więc podał te wiadomości w takiej kolejności. W ogóle nie musiał o tym pisać a jednak to zrobił.

  12. A Play24 dla BlackBerry jak nie było tak nie ma. I zapowiada się że nie będzie. W czym jest gorszy użytkownik BB od posiadacza iPhone czy Android?

  13. Panie rzeczniku. Ja jednak mam problem z Play24! Po przejsciu z Fresh na Play na karte Lubie to! nie mam w pierwszej zakladce (po zalogowaniu) informacji o zakupionych pakietach (np pozostalych MB, ilosci minut do Play i stacjonarnych). BOK tlumaczy sie ze wszyskto jest ok jednak na innej karcie z lubie to wszystko dziala poprawnie. Mozna to naprawic szybko ?

  14. Ja dalej czekam na możliwość przypisania nr. stacjonarnego do karty SIM :-/ Czy play w ogóle rozważa takie rozwiązanie?

  15. Zmiany na plus ale gdzie się podziała ilość minut przychodzących w zakładce połączenia?????????????????????????????????

  16. Widzisz Poll celowo robisz z siebie kretyna – zupełnie niepotrzebnie. Nie, nie dobrze, że nie pojawiły się wtedy, kiedy pojawić się powinny, czyli jakieś dwa tygodnie temu. Naucz się czytać, to nie jest „marcingruszkablog.pl”, a „blogPLAY.pl”, prowadzony jedynie przez Marcina G., dotarło? To co dla niego osobiście jest ważnie, nic mnie nie obchodzi, bo o to właśnie chodzi, że to nie jego prywatna piaskownica. Blog stworzono przede wszystkim dla klientów sieci Play. I przede wszystkim o czasie powinny się tu pojawiać informacje istotne dla klientów sieci Play, związane z siecią Play. KPW? To żadna łaska. To właśnie takie „poboczne” informacje jak to o VM również MOGĄ DODATKOWO się pojawiać, ale priorytetem są te pierwsze. Także nie wciskaj po raz kolejny kitu, próbując zaklinać rzeczywistość.

    • Twój błąd polega na tym, że patrzysz wyłącznie na czubek własnego nosa a mimo to od kretynów cię nie wyzywam. Blog nie jest stworzony dla klientów Play, tylko do celów marketingowych. Nie wiesz ani ty, ani nie wiem ja czy celowym nie było roztrząsanie afery Virgin Mobile Gate a pominięcie zmian na P24. Może takie były ustalenia. To z mojej strony oczywiście jedynie hipoteza, ty zaś jesteś pewny.

      • A ja w przeciwieństwie do ciebie, nazywam ludzi po imieniu, jeśli sami wciąż uporczywie się tego domagają, w dodatku uparcie p***rzą trzy po trzy, by ostatnie zdanie było ich i przez to (według ich mniemania) okazało się tym „właściwszym”. Blog jest stworzony w celach marketingowych, dla klientów sieci Play. Ja też nie wiem, jakie były „ustalenia”, w przeciwieństwie do tego, co twierdzisz, ale jak widać były to złe ustalenia (jeśli takowe w ogóle zaistniały). Na blogu PLAY pierwszeństwo powinny mieć sprawy dotyczące sieci. Ile można tak oczywisty fakt tłumaczyć?!

        EOT

        • Bzdura! Blog (jeśli uznałeś go za narzędzie marketingowe) nie jest dla klientów tylko dla jego twórcy. Tak jak reklama nie jest dla klienta tylko dla reklamodawcy. Reklamuje on to co chce, jak chce, i kiedy chce.

    • Mało tego. Blog jest czytany przez promil, promila klientów Play, przez takich pozytywnie zakręconych jak my. To grupa „absurdalnie” nie mająca znaczenia. Przecież każdy, kto otworzy P24, natychmiast orientuje się we wprowadzonych zmianach, bo można wejść bez jednorazowego kodu. Gdyby zmiany były na odwrót, byłby to jakiś, niewielki problem, ale przy zmianach ułatwiających nie ma to znaczenia.

      • Nie ma to żadnego znaczenia, w obliczu faktu, iż nie przeszkadzało to Marcinowi już wcześniej kilkukrotnie wstawiać takie informacje, o czym już wspominałem dwukrotnie. Nie czytasz tego, co do ciebie napisano. Nie, nie każdy zorientuje się we wszystkich wprowadzonych zmianach, o czym już też wspominałem. To nie był problem jedynie braku hasła, ale też jego przypisania do konkretnego numeru, z czym przy okazji face liftingu Play24 pojawił się problem wymagający wyjaśnienia. Na pewno zmiany są pewnym zaskoczeniem i obojętnie czy idą w dobrym czy też tym bardziej w złym kierunku, wypadałoby poinformować o nich o czasie. Tylko tyle i aż tyle.

        EOT

        • Każdy kto wszedł na P24 od razu się orientował w zmianach, bo każda zakładka otwiera się bez konieczności oczekiwania i wklepywania kodu jednorazowego. Gdyby było odwrotnie – byłby problem.

        • Podsumowując: zmiany w P24 są pozytywne – nie zaprzeczysz.
          Zmiany w P24 są od razu znane każdemu, kto choć raz wchodził na P24 przed zmianą – nie zaprzeczysz.
          Zmiany opisane na blogu są znane każdemu, kto choć raz próbował wejść na P24 przed zmianami —> informowanie o tym na blogu jest jedynie ciekawostką.

          • Podsumowując: przestań w końcu chrzanić bzdury i nie zachowuj się ja cham. Uszanuj, gdy ktoś kończy z tobą. Pajacyk będzie teraz „podsumowywał”. Dobre sobie. Twoje urojenia mnie nie interesują. Jesteś betonem i wrzodem tego bloga. To podsumowanie twojej szkodliwej działalności w tym miejscu.

            • Znasz mnie przecież i wiesz doskonale, że ja nigdy nie odpuszczam. To ja zdecyduje kiedy będzie koniec. Nie ty. A rzucasz się i miotasz bo zaprzeczyć nie możesz temu, że każdy kto wejdzie na P24 od samego początku widzi zmiany w postaci chociażby swobody podróżowania po zakładkach do których kiedyś dostep był za pomocą haseł jednorazowych. Wiesz także, że blog nie jest instrukcją obsługi.

  17. zmiany? to jakaś kpina… może wreszcie zrobicie coś z tym chwilowym brakiem telefonów w magazynie w sklepie online? jestem zainteresowana wyłącznie jednym telefonem, ponad tydzień czekałam aż coś się ruszy, w końcu przeszłam się do salonu a tam informują mnie iż telefon został wycofany! to wprowadzanie klienta w błąd! KPINA! i to nie pierwszy raz!

  18. Witam mam taryfę play na karte i nie widzę wszystkich informacji o pakietach na stronie Play24 Są tylko dane saldo konta głównego i złotówek promocyjnych oraz ich ważność Zgłoszenie zostało wysłane ale jak narazie bez odzewu. Lipa troszkę

  19. Upierdliwe bardzo było to ciągłe wpisywanie kodów sms. Zmiany jak najbardziej ok. Tylko dzisiaj nie można się zalogować na play24. Ciekawe jak długo ?

  20. od kilku miesięcy nie udaje mi sie w ogóle zalogować. cały czas tylko „W działaniu serwisu wystąpił błąd. Informacja o błędzie została przez nas zarejestrowana.
    Kod Błędu: 471757.”

  21. Witam,
    jestem waszym klientem od 21.06.2007. I nie miałem większych kłopotów z obsługą konta, aż do tego roku. Nie mogłem uruchomić pakietów przez stronę play24, czasem były nie wszystkie widoczne, a obecnie zgłosiłem do was informację ponownie o tym, że nie jest widoczna zakładka Minuty do wszystkich – konsultant poinformował mnie że zostanie to naprawione i tak płynie czas od 16 marca, a odpowiedzi nie widać nie słychać.
    Pomyślałem że jak napiszę publicznie to coś z tym zrobicie w końcu :)Pozdrawiam.

  22. Witam
    Zgłoszenie na Play24 złożyłem 15 marca i do dnia dzisiejszego nie uzyskałem odpowiedzi na moje pytania dotyczące różnic w ofercie przedłużenia umowy na internet ustalonych z konsultantem, a dostarczoną umową do podpisania.
    Brak określonego terminu na odpowiedzi ze strony play24 jest irytujący.
    Nie mam ochoty na bicie rekordów w oczekiwaniu na odpowiedź, ale czekam na wpisy z podobnymi problemami. Pozdrawiam.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości