Ubezpiecz swojego kochanego smartfona w Play!

Udostępnij

Bezpieczny Telefon to oferta Ubezpieczenia przygotowana dla Abonentów Play we współpracy z firmą MetLife Insurance Limited.

Usługa kierowana jest do Klientów, którzy zakupili telefon w sieci Play w związku z zawarciem lub przedłużeniem umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.

Celem Programu jest zapewnienie Tobie spokoju i poczucia pełnego komfortu oraz bezpieczeństwa w użytkowaniu telefonu.

Ubezpieczenie oferowane jest w dwóch wariantach, tak abyś mógł wybrać opcję najbardziej dopasowaną do swoich potrzeb.

Wariant Komfort zapewni Ci ochronę na wypadek:

  • Przypadkowego Uszkodzenia Telefonu (w tym również zalania)

Wariant Premium obejmuje swoim zakresem natomiast:

  • Przypadkowe Uszkodzenie Telefonu (w tym zalanie)
  • Utratę Telefonu na skutek Kradzieży, Kradzieży kieszonkowej lub Rabunku
  • Koszty Nieuprawnionego Użycia Telefonu po Kradzieży, Kradzieży kieszonkowej lub Rabunku

Składka za ubezpieczenie uzależniona jest od wybranej przez Ciebie opcji Ubezpieczenia oraz wartości Twojego telefonu.

Ochrona działa zarówno na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jak i za granicą, jeżeli dany pobyt nie przekroczy 60 dni.

Aktywacja możliwa jest jedynie po uprzednim kontakcie ze strony konsultanta.

Warunki ubezpieczenia telefonu komórkowego dla abonentów Play

Co myślicie o takiej usłudze? Ma sens? Zapraszamy do ankiety :-)

Ubezpiecznie telefonu..

Loading ... Loading ...

Zobacz więcej

73 KOMENTARZE

  1. to coś po raz kolejny pokazuje jak bardzo p4 obawia sie zrównania mtrów :) wymyslają na wszelkie możliwe sposoby jak tu uszczuplić portfele klientów :) do 1 stycznia jeszcze ładna chwila więc tego typu akcji będzie można sie jeszcze spodziewać :)

      • Mateusz, z pewnością wiesz, że w T-mobile taka usługa funkcjonuje od dawna :)
        Kfuliusz – zanim się wypowiesz, to poczytaj, popytaj, może nie będziesz pisał głupot. W t-mobile, a wcześniej w Erze coś takiego funkcjonowało z powodzeniem. I nie chodzi o wyciągnięcie kasy od Klienta, ale o zapewnieni mu poczucia bezpieczeństwa, skoro już kupuje telefon wart 2 tysiące, to szkoda byłoby stracić pieniądze tylko dlatego, że jakiś imbecyl nie potrafi zarobić, tylko musi ukraść.

        • A i jeszcze jedno. Kupując 2 lata temu smartfona w Play żałowałam, że nie mogę tej usługi u nich wykupić. Tydzień temu dostałam Arc S i z pewnością usługę tą wykupię, dla własnego bezpieczeństwa!

        • funkcjonowało z powodzeniem? tzn ze juz nie funkcjonuje? masz jakieś dane? pewnie nieświadomie ale ładnie to ujęłaś „poczucie bezpieczeństwa” ;-)

          • Kasiu dziecko wyprowadź mnie z błędu jeżeli się mylę ale w tmobile klienci biznesowi mogą tylko pytać bo dla taryf biznes ubezp jest niedostępne

          • Od kiedy niby to ubezpieczenie jest niedostępne? Mam abonament biznesowy w t-mobile, galaxy s3 i za 12zł netto ubezpieczenie. Więc WTF? a wracając do play – miło, że pojawiła się taka opcja, ale ceny na to, to powiem Wam, że macie z du.y

  2. Kupuje u was Arc S w abo 95 na 24 miesiące. W cenie 1zł czy 100 zł dopłaty. Ubezpieczenie misięczne 25 zł. Po 4 miechach gubię telefon. Co i jak dostaje??

    • Nic bo go zgubiłeś, a tego ubezpieczenie nie obejmuje.
      Po ewentualnej kradzieży zgłaszasz sprawę na policję i ta rozpoczyna śledztwo ty zgłaszasz się do ubezpieczyciela, a on decyduje czy na podstawie dostarczonych dokumentów zrealizuje ubezpieczenie.

      Zapewniam Cię jednak, że twój komentarz wraz z adresem IP oraz ewentualnymi danymi zostawionymi przez Ciebie trochę bruździ i stawia pod znakiem zapytania czy telefon zniknął.

      Dodam też, że znalezienie zgubionego telefonu to wcale nie taki problem o ile dysponuje się odpowiednimi środkami, a przede wszystkim gotówką (nie problem dla służb).

        • Nie wiem co tu jest dla Ciebie tajemnicze ale procedura podana przeze mnie to normalny tok postępowania w przypadku kradzieży. Zgłaszasz na policje, dostajesz papierek i działasz.

          Odnośnie telefonu to on zostawia tyle śladów, w tylu miejscach, że na prawdę nie trudno ustalić gdzie się znajduje.

          • Pewnie z powodu tych setek zostawionych śladów skuteczność znajdowania skradzionych telefonów to nadal około 2%. Z czego większość to osoby, które same zwracają sprzęt.

          • np stąd iż mojego telefonu nie odnaleźli…skradziono mi go ponad rok temu i nic…choć przyznam że kolegi telefon odnaleźli po tyg…także tego te dane i w pierwszym i w drugim przypadku moim zdaniem są do du**

  3. blefują by niby ludzie robili patologie typu sprzedaże by dostać nowy tel :) jak przyjdzie co do czego uja dadzą ludziom :) przecież wciąż mają że jakiś htc czy inny topowy ma simloka bo niby ludzie właśnie sprzedają :) a co to ich :) skoro nie chcą by ludzie tamte tely mieli bez simloka by nie sprzedawali to teraz też że dadzą w ramach ubezpieczenia palcem na wodzie pisane ? :)

    • A tak pieprzysz koleś, jak masz telefon za 50zł to Cie to wali, ale jak ktoś wywali z 2700 na lepszy telefon to może mu, żal, i opcja z ubezpieczeniem jest ok, sam szukałem.

  4. bardzo fajna opcja :)
    ileż to razy zdarza sie przypadkowo uszkodzic/zalac telefon(szczegolnie w wakacje) no i oczywiscie potem….trzeba kupic nowy bo koszt naprawy przekracza wartosc telefonu. a te 8 pln miesiecznie(przy najtanszej opcji) takiej roznicy w budzecie nie robi – w porownaniu do zakupu nowego telefonu. prawda?

  5. Pomysł jest dobry, ale ceny chyba wzięli z sufitu. Przy takiej składce bardziej się opłaca kupić drugi tel. na raty.

  6. tak, tak. Mamy ubezpieczać tylko co? Przecież w Play nie można dostać telefonów! Ten niedostępny, tamten tylko w jednym salonie w kraju, inny w wyprzedaży co znaczy, że jest tylko fantasmagorią:/

  7. Brakuje mi tutaj w ankiecie opcji „Fajna usługa, ale zdecydowanie zbyt droga jak na Polskie realia”.
    W wariancie premium, na telefon powyżej 1500 zł, ubezpieczenie kosztuje prawie 300 zł rocznie!

    Za taką kwotę można ubezpieczyć dom jednorodzinny na 200 000 zł. To już samo w sobie mówi o opłacalności tego ubezpieczenia.

    • Biorąc pod uwagę, że dom jest trudniej ukraść niż telefon, to wcale nie dziwi mnie cena ubezpieczenia telefonu (choć oczywiście wolałbym, żeby była niższa )

      • Tymbardziej uszkodzić. Spadnie na ziemię taki galaxy s3 za ponad 2 tysiące i wymiana ekranu ~700zł.
        Szkoda że ubezpieczyć można tylko telefony wzięte w play.

  8. Aha, kiedy na blogu zobaczymy coś o nowych Nokiach? Taka duża prezentacja miała miejsce 5. września, a tu od prawie tygodnia cicho.

    A pewnie prezentacji z Cupertino pan Gruszka nie przemilczy…

  9. Pytanie do orientujących się w temacie, bo MetLife nie ma strony internetowej z ofertą dla polskich klientów. iPhone’y też obejmuje? A jeśli tak to przez 1 rok, tak jak gwarancja Apple, czy przez cały okres trwania umowy w Play?
    Pękniety lcd/digitizer w iPhone w normalnym serwisie to koszt 800-900 zł, gwarancja nie obejmuje, telefon jest odsyłany do fabryki a w zamian dostaje się nowy. Mnie już raz 'pajęczyna’ się zrobiła.
    Jeśli wariant komfort pokryłby taką szkodę to jest to bardzo dobry interes, w dodatku rozłożony na raty.

    • GW ze strony Apple jako producenta masz rok, ze strony play jako sprzedawcy masz 24 miesiące i nie daj sobie wmówić że jest inaczej.

  10. Jeżeli już uda się nam kupić telefon w Play to zapewne za kosmiczne pieniądze i do tego drogie ubezpieczenie… jednym słowem sieć dla bogaczy. A miało być tak tanio.

  11. W ogóle co to za pytanie czy potrzebne?
    NARESZCIE!!!
    Tak długo na to czekałem.
    Tyle pozytywów.

    A teraz moja analiza…
    Takie ubezpieczenie wg mnie najchętniej wybrałyby osoby które mają smartfona w cenie kompa – czyli więcej niż >1500zł.
    W wersji premium 24,99PLN*24mies=599,76PLN
    Jeżeli ktoś ma smartfona za 2000pln to w ciągu 24 mies. wyłoży na niego 599,76PLN/2000PLN=0,2998 – czyli prawie 30% jego wartości. Oznacza to że maksymalnie co 30/100smartfonów ginie lub może ulec zniszczeniu (gdyby było więcej cena ubezpiecznia byłaby wyższa – ale ubezpieczyciel jeszcze musi doliczyć koszty niedoszacowania ryzyka oraz własną marżę).

    30% !!!!!
    Albo marża jest za wysoka, albo ryzyko przeszacowane albo polska jest krajem złodziei i oszustów.

    W T-mobile USA – cena podobnego ubezpieczenia (zawierającego bezpłatną dostawę urządzenia zastępczego) wynosi $4.79=15,3PLN

    25zł PLAY vs 15zł T-mobileUSA

    Albo wy albo firma chcecie trochę więcej zarobić, albo tak się boicie naciągaczy.

    Boicie się naciągaczy?

    • wez pod uwagę fakt ze skala mniejsza to i cena mniejsza no i w Polsce trzeba szybko i dużo zarobic. 25 zeta z czego play dostaje pewnie z 45% (z czego mam nadzieje ze pare proc opala pracownikom ;-)

    • A bo ja się nie zdziwię jak ktoś przed samym końcem umowy przypadkiem straci Smartfona w szklance z piwem. Kończy Ci się umowa, nie chciałbyś mieć nowiutkiego smartfona? Podtopionego sprzętu nie da się w 100% odratować, więc masz za 600 zł nowy SGS3 po 2 latach.

    • 25zł PLAY vs 15zł T-mobile Polska!!!!
      Ja w naszym rodzimym, polskim Tmobile płace za ubezpieczenie 14,76zł/mc za glaxy s3

  12. Przy takiej drożyźnie, ubezpieczenie powinno być wliczone w cenę telefonu lub jako darmowy bonus jak kto woli :)

  13. wszystko fajnie, ale najwazniejsze informacje czyli OWU nie uswiadczysz na stronie. warto sie zapoznac z warunkami ubezpieczenia, oraz wylaczeniami, czyli kiedy ubezpieczenie nie zadziala, choc np telefon zostal uszkodzony. albo jaka kwota jest wyplacana w przypadku calkowitego uszkodzenia telefonu. zapewne diabel tkwi w szczegolach, wiec podejzewam, ze nie ma sie co ekscytowac tym ubezpieczeniem. w koncu ubezpieczenie takie to produkt jak kazdy inny, ma przynosic dochod sprzedajacemu. firma ubezpieczeniowa nie bedzie doplacac przeciez do tego interesu :)

    • ubezpieczenie jak przeczytalem nie ma zadnego powiazania z gwarancja, a jedynie z umowa na swiadczenie uslug z P4. ale za to jest lepszy kwiatek. zamiast otrzymania nowego telefonu, jesli stary uszkodzony podlega wymianie mozesz dostac jakis sprawny refurbished, na dodatek nie musi byc on taki sam, tylko podobny, wiec pole do manewru jest olbrzymie. np oddajesz iphone 4 a dostajesz /podobne/ iphone 3… po odswiezeniu, funkcjonalnie jest on podobny :) i wartosc jego nie przekracza wartosci nowego urzadzenia … i to wszystko w zgodzie z warunkami ubezpieczenia :)

  14. Nie brzmi szczególnie zachęcająco, trzeba by wiedzieć jak to wygląda u nich w praktyce. Co do naprawy/zmiany na refurbish – z Apple jest taki myk, że nie prowadzą części zamiennych, po prostu wymieniają cały sprzęt, więc nie sądzę żeby firma ubezpieczeniowa zlecała naprawę nieautoryzowanemu serwisowi na nieoryginalnych częściach. A refurby najpierw trzeba skądś mieć, sami sobie nie zrobią (znów problem części). Ale bez szczegółów oferty bym się nie wpakował w 25 zł miesięcznie.

  15. Zawsze to coś nowego niektórzy sokorzystają niektórzy nie to przeciesz oczywiste ale sam pomysl oferowania tekiej usługi to duży plus, jeśli chodzi o wymiane sprzętu to są
    regulaminy MetLife i tam znajdują się odpowiednie pkt. ale z doświadczenia wiem że nie ma możliwość aby dostać IP 3g zamiast oddanego na gwar. 4G/4Gs

  16. A jak wygląda sprawa z wyborem stawki za ubezpieczenie, czy to decyduje firma Play na podstawie wartości rynkowej telefonu? Czy jeśli np.kupiłem telefon za 100zł przy przedłużaniu umowy to sam mogę wybrać stawkę miesięczna jaka chcę płacić?

  17. Ciekawe czy po roku jak Ci ukradną zwrócą Ci w cenie jak po zakupie czy z uwzględnieniem amortyzacji. Jak z amortyzacją to lepiej sobie samemu odkładać po 20 na miesiąc. Naciąganie

  18. W Orange sprzedawaliśmy (a przynajmniej powinniśmy) podobne ubezpieczenie już w 2006 roku. Niewielu klientów się na to decydowało, ale to też inne czasy. Nie wiem jak dzisiaj, ale wtedy ludzie jeszcze nie zdawali sobie do końca sprawy, że telefon kupiony za złotówkę jest warto więcej ;)

  19. dziwne, u konkurencji do której na dniach zamierzam przenieść swój numer(t-mobile)opłata za ubezpieczenie wynosi niecałe 15 zł, pomijając juz ceny ceny smartfonów, ktoś chyba próbuje Was okraść :|

    • Okraść? Chyba używasz tego słowa bez zrozumienia. Kradzież występuje wtedy, gdy ktoś zabiera coś wbrew woli właściciela.
      Ubezpieczenie jest dobrowolne.

      Przeczytaj dokładnie na czym polega ubezpieczenie u konkurencji, o której mówisz :-)

    • dokładnie, ja również przeniosłem się do Tmobile, bo nie lubię, jak ktoś chce mnie orżnąć. A tylko tak można nazwać praktyki play… ich ceny telefonów i chociażby powyżej zaprezentowanego ubezpieczenia.

  20. Wiecie co kochani szlag mnie trafia jak czytam te komentarze . We wszystkim widzicie oszustwo i naciaganie !!!!! Kazdy sadzi wedlug siebie tyle Wam powiem i ubezpieczenie wykupie bo to bardza madra i przydatna oferta !!! A Ze droga no coz jak stac mnie na ippla 4s w abonamencie za 179zl to stac mnie na ubezpieczenie go pozdrawiam wszystkich

    • a ja zaproponuję Ci ubezpieczenie ubezpieczenia za 200zł/mc jesteś zainteresowana? przecież Cie stać… Sorry, ale jak ktoś oferuje mi coś porównywalnego w dużo niższej cenie, to tą droższą ofertę nie można nazwać inaczej niż rżn.i.ęcie klienta w du.ę

    • no to jak juz sie czepiac to… czeski błąd to przestawienie liter lub cyfr a mądra to może być decyzja a oferta co najwyżej korzystna ;-)

  21. off topic
    byłem dzisiaj w salonie Play i chciałem „pobawić” się ascendem sprawdzić jak działa dotyk jak się pisze sms i jakie robi zdjęcia a zrobione zdjęcie chciałem przesłać „blutaczem” na swój telefon
    jakież było moje zdziwienie gdy usłyszałem że nie mogę zrobić zdjęcia. pytam dlaczego? w odpowiedzi usłyszałem że takiego telefonu to ze zrobionymi zdjęciami może nikt nie kupić. ale przecież zdjęcia można usunąć. nie i tyle
    czy to jest jakieś odgórne zalecenie w salonach czy takie widzimisię

    • A jaki problem potem takie zdjęcia odzyskać z pamięci wewnętrznej? Klient kupi telefon nowy, odzyska dziwne zdjęcia i narobi fermentu.

      • a jakie dziwne zdjęcie można zrobić w salonie? ulotki?. tel kórym się „bawiłem” nie miał folii na wyświetlaczy i jak dla mnie to byłby poważniejszy problem przy zakupie bo ekran był w stanie wskazującym na użycie.

        • Ten model nie ma fabrycznie folii na wyświetlaczu. Jest tylko zpakowany w woreczek i to wszystko. zapraszam do salonu, w którym otworzą Ci całkiem nowy egzemplarz tego telefonu to się przekonasz. A to nic dziwnego, że nie pozwalają robić zdjęć- tym nie byłabym zachwycona, gdy po włączeniu swojego super smartfona, znalazłabym w nim jakąś skrzywioną, ludzką mordkę.

  22. czytam sobie owu i …
    w przypadku uszkodzenia telefonu wysyłkę do / i z serwisu pokrywa właściciel urządzenia (przy wart tele ponad 1000 to juz kilkadzisiąt zł ale jak kogos stac na ubezp to nie problem)
    jedynie co widze to największym problemem moze być „przypadkowe uszkodzenie telefonu” bo naprawdę mało jest zdarzeń które można by pod to podciągnąć
    Towarzystwo nie ponosi odpowiedzialności za Zdarzenia Ubezpieczeniowe powstałe w wyniku umyślnego działania lub rażącego niedbalstwa Ubezpieczonego, Użytkownika lub osób pozostających z Ubezpieczonym we wspólnym gospodarstwie
    więc nie powołujcie się na to że usiedliście na telefonie albo dziecko trąciło i spadł ze stołu ;-)
    domowym.

  23. Problem z bezpieczny telefon pakiet komfort I.
    W lipcu przedłużyłem abonament poprzez konsultanta tel. Po tygodniu zorientowałem się że mam inne warunki. Kolejne dwa tygodnie czekania na odpowiedź. Teraz po otrzymaniu kolejne faktury (dodam że w końcu mam to co mi obiecano ale poprze zawirowania w kolejnych dwóch fakturach płace dwa razy za ten sam okres-przyznali się do bledu ale mam dalej czekać) mam doliczone za 2 miesiące opłatę ubezpieczenia. Play odsyła do MetLife bo to nie ich a oni mają podpisaną tylko umowę. Teoretycznie taką usługę moze włączyć tylko MetLife po uprzednim telefonie ale ja z nikim nie rozmawiałem. Co ciekawe w MetLife też są zdziwieni bo oni dzwonią dopiero od dwóch dni a ją mam naliczone za dwa miesiące.
    Nie mam już sił na ciągle i bezsensowne rozmowy. Gdzie są moje pieniądze.

    • mam ten sam problem. tyle, że przy moim abonamencie za 19zł (brałam bez telefonu) została nagle włączona usługa Bezpieczny telefon Komfort III za 19,99zł!!! To jest po prostu jakiś żart, zawłaszcza, że telefon mam po siostrze, który jest teraz pewnie nie za dużo wart. Oczywiście tak samo zostałam odesłana na linię MetLife, tylko kto i jakim prawem bez mojej zgody włącza takie usługi!!!! Sprawa zostanie zgłoszona do biura praw konsumenta. OSZUŚCI!

  24. czy istnieje w umowie jakiś okres karencji,np;dziś ubezpieczam telefon a jutro coś mu się stanie, czy ubezpieczyciel będzie stwarzał problemy ???

  25. Ubezpieczenie „Bezpieczny Telefon” w Metlife Insurance Limited za pośrednictwem PLAY to jedna wielka ściema. Łowią ludzi na 'przypadkowe uszkodzenie telefonu”. Kiedy już dojdzie do takiego przypadkowego uszkodzenia telefonu jak miało to miejsca w moim przypadku, to odpisują, że nie biora na siebie odpowiedzialności z uwagi na rażące zaniedbanie z mojej strony, gdyż dopuściłem do takiego przypadkowego uszkodzenia telefonu. Pod pismami odmawiającymi przejęcia odpowiedzialności za szkodę nikt się nie podpisuje. Widnieje jedynie napis Dział Obsługi Roszczeń MetLife Insurance Limited. Wogóle po dokładnym zapoznaniu się z warunkami ubezpieczenia można dojść do konkluzji, że uzyskanie odszkodowania w jakiejkolwiek sytuacji wydaje się niemożliwe. W przypadku kradzieży również mogą zarzucić właścicielowi rażące niedbalstwo i nie wypłacą odszkodowania. Przecież, gdybyś nie dopuścił się rażącego niedbalstwa to nie ukradliby Ci telefonu. Firma nie posiada w Polsce siedziby i przyjmuje korespondencję w skrytce pocztowej. Nie dawajcie się naciągać, bo nikt i nigdy nie wypłaci Wam odszkodowania z tego ubezpieczenia.Pozdrawiam.

    • Mam to ubezpieczenie w play płace 16,99 usługa premium, telefon uległ uszkodzeniu zgłosiłam sprawe do ubezpieczyciela i dostałam pozytywne rozpatrzenie bez większych zgrzytów, teraz tylko muszę wysłać tel do wskazanego serwisu . Jestem zadowolona z obsługi i usługi i nie zgadzam sie ze to naciąganie zresztą nikt nie zmusza do tego ubezpieczenia wolna wola czy sie je będzie chciało wykupić.

      • Witam. Czy mogę poprosić o jakieś dane kontaktowe do tego ubezpieczyciela? Próbowałam się tam dodzwonić, ale od dwóch dni nie mogę się z nimi połączyć. Ma Pani może jakiegoś maila do nich?
        Z góry dziękuję za odpowiedź.

  26. hej czy ktos może już wypełn iał ten formularz zgłoszeniowy ??
    wypadł mi tel z dłoni jak go wyciągałem na chodniku – rozbita szybka, czy wiecie jak wypełnić ten formularz ?

  27. Wczoraj skradziono mi telefon. Zgłosiłam to na policję.Szukam dojścia do monitoringu. Mam wykupione ubezpieczenie od kradzieży MetLife. Co mam robić? jak wyglądają statystyki, wydaje mi się, że marne szanse będą na dostanie nowego telefonu. Pewnie to ubezpieczenie to duża ściema z mnóstwem haczyków.
    Dzwoniłam tam na infolinię i pracują od pn do pt więc ciężko z kontaktem w weekend a teoretycznie w umowie jest napisane aby przesłac im zgłoszenie w najpózniej do 24 godz od zdarzenia. Więc jak niby mam się z nimi skontaktować?

  28. Produkt „bezpieczny telefon” sprawdziłem w praktyce i odradzam tak samo jak każde wyrzucanie pieniędzy w błoto.
    Firma nie budzi zaufania bałaganem, jaki ma w bazie danych. Konsultanci rozmawiali ze mną 4 razy: 1y raz proponując ubezpieczenie: zgodziłem się; drugi raz, gdy po 3ech tygodniach nie dostałem żadnej wersji papierowej umowy i to ja do nich zadzwoniłem: wtedy usłyszałem,że nie zawierałem z nimi żadnej umowy i że nie ma po niej śladu.
    Minęły jeszcze 2 tygodnie i przyszła do mnie umowa ubezpieczeniowa wskazująca okres ochrony na początek bieżącego miesiąca. Zadzwoniłem z pytaniem do firmy i zostałem poinformowany, że tydzień temu zawarłem umowę przez telefon. To była moja 3-a rozmowa z konsultantem, który wmawiał mi, że rozmawiałem z firmą w dniu, kiedy na pewno tego nie robiłem. Ok, nie wymówiłem umowy, chociaż już byłem pełen rezerwy.
    Kiedy doszło do faktycznej szkody rozmawiałem 4y raz z konsultantem. Miałem wszystko opisać i wysłać na adres skrytki pocztowej. Odpowiedź odmowna, już po odwołaniu.
    Nie wiem, czy chce mi się z nimi walczyć, zwłaszcza, że firma ma siedzibę za granicą.
    Mam znajomego, który ubezpieczył telefon w PZU-Orange. Po przypadkowym uszkodzeniu zero problemu i naprawa na koszt firmy.
    Metlife tylko naciąga.

  29. Ja podpisałem aneks z play w listopadzie 2014, od grudnia 2014 dzwonię do Play i do Metlife do lutego 2015 robiłem tylko zgłoszenia do play z prośbą o kontakt w celu ubezpieczenia telefonu. Nie było kontatu od żadnej strony. W marcu zacząłem składać reklamacje też nie było kontaktu. W związku tym zacząłem wysyłać reklamacje nie tylko do biura obsługi Play i Metlife ale równocześnie do UKE, uokik, członków zarządu Play i Metlife. Kontakt nastąpił 2 dni po wysłaniu reklamacji. Najpierw zaproponowano mi ubezpieczenie na nowych warunkach z wyższą stawka i udziałem własnym. Odmówiłem tego ubezpieczenia i złożyłem kolejną reklamacje. Reklamacja była wysłana do biura obsługi klienta Play i Metlife jak również członków zarządu tych firm. Po 2 dniach zadzwoniła Pani i zaoferowała ubezpieczenia starych warunkach było to 18.05. zgodziłem się na te warunki. Zadzwoniłem w dniu dzisiejszym do firmy Metlife aby potwierdzić czy sprzęt jest ubezpieczony, uzyskałem informacje że nie mam aktywnego ubezpieczenia. Po co w takim razie oferują usługę, skoro nie są w stanie jej świdczyć.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości