W weekend śpimy i rozmawiamy godzinę dłużej!

Udostępnij

Doładowując jutro konto za pomocą naszej aplikacji na Facebook.com macie możliwość otrzymać 60 minut do wykorzystania na połączenia do wszystkich sieci!

Aby otrzymać bonus należy doładować konto dowolną kwotą. Bonus zostanie przyznany w ciągu 24h.

Oferta dostępna dla klientów korzystających z oferty Play na Kartę, Play na Kartę Lubię to!, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play Fresh, oferty promocyjnej Lubię to! oraz oferty Red Bull MOBILE na Kartę.

Niniejsza Oferta Promocyjna zastępuje na dzień 27.10.2012 r Ofertę Promocyjną  „15% ekstra za doładowanie” i „30% ekstra za doładowanie”. Minuty przyznane w ramach bonusu są rozliczane przed minutami przyznanymi w ramach Oferty Promocyjnej opisanej w regulaminie „Formuła 4.0 na kartę”.

(Regulamin Oferty Promocyjnej 60 minut do wszystkich za doładowanie przez Facebook)

Zobacz więcej

47 KOMENTARZE

  1. Marcin jeżeli mam konto w Banku Pocztowym i jutro dokonam doładowania, ale pieniądze wpłyną na konto PayU dopiero po weekendzie to otrzymam tą godzinę? Bank Pocztowy nie umożliwia zapłaty „od ręki”. Pozdrawiam

  2. No i bardzo fajnie:) Super promocja:) Szkoda, ze tylko przez fejsa, ale trzeba się chyba przyzwyczaić do wszechobecności twarzoksiążki…

  3. Wszystko przez Facebooka a reszta użytkowników? Czemu ci co nie maja Facebooka i nie chcą go mieć mają być dyskryminowani? Czy grupa klientów co nie ma Facebooka a jest ich co najmniej połowa lub więcej nie mają możliwości aktywacji?????? Czyli to jest gorsza grupa klientów? Proszę o szczerą odpowiedz. Pozdrawiam serdecznie

    • jak to mówi młodzież – nie masz fejsbuka, to tak jakby Cię nie było.. Widocznie play też wychodzi z takiego założenia.
      Ja również nie skorzystam z tej formy doładowania…

    • Ja bym się odpowiedzi nie spodziewała. Po prostu jest taka zasada nie chcesz się sprzedać fb jesteś gorszym i tyle. Brutalna i przykra prawda.

  4. Czy w ciągu dnia są przewidywane zmiany w regulaminie? Czy to prawda, że przed każdym połączeniem trzeba wprowadzić jakiś kod, aby połączenie było darmowe? :P
    Oczywiście to ironia, ale… Po ostatnich „newsach” i zmianach tekstu w newsach już wszystkiego można się spodziewać

  5. No i super:) Bardzo fajna promocja:) Szkoda tylko, że jedynie przez fejsa, ale trzeba się chyba przyzwyczajać do tej wszechobecności twarzoksiążki…

  6. Fajna promocja. Chociaż ta namolna reklama fb trochę zniechęca. Rozumiem, że macie coś z tego. Business is business;)

  7. Ile razy można dostać te 60 minut. Czy jak doładuje 10 razy po 5 zł. to dostanę 600 minut. Nie rozumiem tego zapisu w regulaminie pkt. 8 „W okresie obowiązywania niniejszej Oferty Promocyjnej uczestnicy, po każdym jednorazowym
    Doładowaniu konta za pomocą dedykowanej aplikacji umieszczonej na https://www.facebook.com/Play ,
    otrzymają dodatkowe 60 minut do wszystkich sieci (zwany dalej „Bonusem”).” Czyli po każdym doładowaniu dostaje się 60 minut ?

  8. @Tomek, regulamin wskazuje własnie na to :) ale jak można też przeczytać dalej, mają prawo zmienić go kiedy chcą, więc możliwe że to zmienią, ale czy zdążą przed 0.01 to sie okaże :D bo pózniej nie będe się pierd..ił i doładuje kilka razy :D

  9. Mam następujące pytanie: Co P4 ma z tego, że ktoś „polubił” Play na FB i skorzystał z Waszej apki?
    Bo te 60 minut nie jest przecież dawane „charytatywnie”…

  10. I kolejny raz WIELKA KICHA – KOLEDJNY RAZ pLAY DAŁ CIAŁA.
    Przy próbie skorzystania z w/w promocji cały czas pojawia się komunikat:
    „W aplikacji Ekstra doładowania wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.”
    I mam tak nie tylko ja – wystarczy poczytać komentarze na FB.

    • Nie mów tak! Rzecznik jest nietechnologiczny, i on nie rozumie że coś nie działa. Cieszcie się koszulkami i milionami w play, a nie zajmujcie jakimiś awariami!

  11. Dlaczego faworyzujecie fb? Bardzo jest to przykre bardzo. Mam tylko nadzieje że przyjedzie taki czas, że korzystanie z tego narzędzie będzie po prostu obciachem.

  12. Do JASNEJ CHOL…RY!!! Zróbcie wreszcie coś z tym g…
    Sorki, ale cały czas komunikat (od samego rana – wystarczy poczytać komentsy na FB):
    „W aplikacji Ekstra doładowania wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.”
    Po jaką … dajecie promocję, która nie chce działać??? – nabijanie FunPage na FB i tyle.

  13. Ja cały czas mam ten bład, zmiana przeglądarki nowe IP,i nawet konto siostry nic nie zmieniło.
    Fajna promocja.

  14. No ładnie zrobili promocję a tu aplikacja nie działa na facebooku :) Skoro do tej pory nie zadziałała u mnie też to powinni przesunąć tą promocję na jutro.

  15. Aplikacja nadal działa, play milczy i udaje że nie widzi ponad 300 komentarzy na fb o tym że nie działa. nie przesuną napewno promocji na jutro bo się nigdy nie chcą przyznać że coś nie działa z ich winy!

  16. „W aplikacji Ekstra doładowania wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.” jednak postanowiłem skorzystać… i dupa zbita :(

  17. Niestety aplikacja działa wadliwie. Strona „Extra doładowania” świruje po jej uruchomieniu, bądź pojawia się prośba o ponowne zalogowanie do konta poprzez aplikację, a po wpisaniu hasła wyświetlany jest komunikat o błędzie.

  18. Jak dla mnie bonusy działają, a doładowywałem już 3 razy, więc nie wiem dlaczego niektórzy mają problemy. A tak nawiasem mówiąc fajna promocja…

  19. kilka dni temu kupiłem sobie pakiet danych w RBM na kartę, zamówiłem 100MB.zadzwoniłem do biura obsługi klienta, sam nie wiem po co i czego się spodziewałem, oczekiwałem zbyt wiele.Za pakiet zapłaciłem ale szybkość nie wzrosła, konsultantka kazała mi iść do salonu to wyjaśnić, później zmieniła zdanie, że mam zarejestrować numer bo inaczej nic nie zrobię.Ja się pytam, gdzie w ustawach UKE jest jakaś wzmianka, że numery na kartę muszą być zarejestrowane, jeśli nie można oszukiwać i okradać klienta. Pakietu zgodnie z regulaminem nie otrzymałem i zaproponowano mi rekompensatę, mam doładować konto to dostane w tym miesiącu 5 zł i analogicznie za miesiąc tak samo, jak dołuje to dostane. Play postąpił niezgodnie z regulaminem gdyż nie dostałem to za co zapłaciłem, rekompensata ma być 2 razy po 5 zł. Czy jak Pan Marcin pójdzie do sklepu i weźmie chleb,w domu okaże się, że ten chleb jest stary i idzie wymienić sprzedawca powie, dostanie Pan nowy chleb ale musi Pan kupić jeszcze jeden. czy potrzebuje Pan 2 chlebów czy jednego za który już Pan zapłacił?! Chciałem zwrot środków które zostały przeznaczone na pakiet albo uruchomienie pakietu na nowo, nie ma takiej możliwości, złożyć skargę na pracownika infolinii za brak wiedzy, kompetencji też nie ma jak, kiedy powiedziałem konsultantce, że rozmowa jest nagrana, oni nabierają i ja też i, że zamieszczę taką rozmowę na blogu rzecznika Play stwierdziła, że ja do tego nie mam prawa a play ma i się rozłączyła, na początku połączenia jest informacja:”w celu podwyższenia jakości usług…”jakość?! coś takiego ani w Play ani w RBM najzwyczajniej nie ma. Czy Gruszka ma coś na obronę „swojej” sieci i pracowników którzy zgodnie z teorią”czy się zgodzi czy się leży…” mają wspaniałe podejście do klienta?!
    czekam na odpowiedź na [email protected]

  20. klawiatura Swype wprowadziła kilka błędów których nie zauważyłem przed wysłaniem posta,w każdym razie kto będzie chciał zrozumieć się domyślić.

  21. Tak myślałem, na niewygodne pytania się nie odpowiada, prawda Panie Gruszka?! ***no was tą hipokryzja obchodzi, liczy się pieniądz, rządzi kasa kasa

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości