Wywiad z Bartkiem Dobrzyńskim na wirtualnemedia.pl

Udostępnij

Przyszłość polskiego rynku telekomunikacyjnego to oferty, gdzie klient będzie płacił w sposób zryczałtowany za nielimitowane usługi – mówi  między innymi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nasz CMO Bartosz Dobrzyński.

Jest i o rynku telekomunikacyjnym, reklamach, nowych pomysłach telekomów, przyszłości telefonii komórkowej -polecamy Wam ten tekst.

Wirtualnemedia.pl: Bartosz Dobrzyński: Mamy dość niskie ceny, co wymogła konkurencja

Bartosz Dobrzyński w czasie prezentacji najnowszej oferty Play Online.

Zobacz więcej

49 KOMENTARZE

  1. Uwaga dalszy ciąg samoponiżania się przez tę pseudo sieć.

    Ciekawe co na to powiedzą psychofani play i żołnierze gruszki, którzy biją pianę za żałosną koszulkę.

    To konkurencja wymogła niskie ceny na play a nie odwrotnie. To dzięki w3 macie niskie ceny a play tylko ich goni.

    Wasz świat się zawalił.

    druga sprawa

    grucha specjalnie dodaje nowe tematy, żeby jak najdalej w czeluściach bloga zniknął wpis o kodach potrzebnych do aktywacji formuły4.0

    15 października grucha kity wciskał, że play jest „lepszy” niż plus bo nie trzeba wpisywać żadnych kodów.

    jaka sieć taki rzecznik i szef marketingu.

    • Chyba nie przeczytałeś dokładnie tego tekstu :-) A konkretnie fragmentu, do którego odnosi się to zdanie. Nie chodzi o ceny w Play, tylko ceny w Polsce – są niskie, ponieważ rynek jest bardzo konkurencyjny :-)

      Bartosz Dobrzyński: Uważam, że polski rynek telekomunikacyjny jest rynkiem ciekawym i konkurencyjnym. Mamy czterech poważnych graczy, w tym Play, który na tym rynku trochę pozmieniał. Jeśli chodzi o paletę usług dostępnych w Polsce, to jest ona dość bogata w porównaniu z innymi rynkami światowymi i na pewno nie odstajemy w żaden sposób od światowych standardów. Mamy dość niskie ceny, co wymogła konkurencja. Do tego wszystkie światowe nowości pojawiają się w naszym kraju bardzo szybko.

  2. p4 powinno dać tanie rozmowy po voipie do ue , w deuchlandzie holandi o uk nie wspomne aż roi sie od takich sieci wiadomo że tam jest inny rynek bo ful hindysów turków pakistanów itd ale u nas też by sie to przydało

  3. B.D. ” (…) Wdrażane są także nowe technologie (…)”
    To kiedy zakończycie fazę myślenia i wdrożycie Teleplay na bramkach z protokółem sip ? Bartosz zgadza się, że rynku powiększyć się nie da ale można oferować coś innowacynego . Czy to tylko wciskanie kitu ?

        • „Nad opracowaniem technologii, które pozwolą dobrać się do gazu rozproszonego w łupkach, głowiły się za to nieduże amerykańskie firmy działające zgodnie z zasadą komiksowego Sknerusa McKwacza: warto schylić się po każdy grosz, bo zebrane do kupy są majątkiem.” To cytat z artykułu GW o gazie z łupków.

        • Pewnie musieli zrealizować marzenie jakiegoś wizjonera z zarządu. Nie słyszałem, by Teleplay wyszło poza betę, możliwe, że ktoś chciał dostać tylko premię.

      • Poręcz rozwija swoje usługi Wirtualnego Numeru. Ostatnio wypuścili aplikację na telefon.
        Żeby się Rzecznik z grupą PR a przede wszystkim marketing mocno nie zdziwili, gdy Poręcz podchwyci ten pomysł.
        Wirtualne numery to i tak „wewnętrzny” VoIP a Poręcz ma doświadczenie i gotowe systemy, bo VoIP już świadczyli lub świadczą, więc jest tylko kwestią czasu aż Wirtualne Numery udostępnią poza systemem.

  4. To jeśli sam szef Marketingu mówi o nielimitowanych usługach, to dlaczego brakuje tego w MIX. Plus od wczoraj wprowadził NO-LIMIT. Czy trzeba zmienić sieć, żeby miec NO-LIMIT na dzień.

    • Co do wypowiedzi „Przyszłość polskiego rynku telekomunikacyjnego to oferty, gdzie klient będzie płacił w sposób zryczałtowany za nielimitowane usługi” – Bardzo mnie cieszy, że te słowa wypowiedział Szef Marketingu PLAY. SUPER WYWIAD i ktoś wreszcie REALNIE myśli o gsm w POLSCE:)

        • Mowa mową, a czyny czynami. Na razie to nic się nie zmieniło poza wprowadzeniem konieczności wprowadzania kodów aby mieć darmowe rozmowy po doładowaniu w ofercie Play.

          • No i co w związku z tym? I jaki to ma związek z treścią wywiadu, poza oczywistym odgrzewaniem starego kotleta?
            Kiedy zaczniesz pisać komentarze, przynajmniej na samym początku, związane ściśle z tematem wątku?????? Ty masz dwa stany skupienia; albo nie zabierasz głosu wcale, albo zabierasz go tak, by najciekawszą, najfajniejszą informacje zagłuszyć czymkolwiek się da, byle nie na temat. To prostactwo. Nie lepiej w temacie (tu wywiad) „dowalić” skoro tylko to myślisz, że umiesz? Nooo, póki ja tu piszę, to nie dasz rady. Nie ma bata.

            • Ja Cię przetrzymam. Spoko. I dowalę w komentarzu kiedy można będzie. Też spoko. Tak bezinteresownie. Spoko.

            • Oj musiało cię przed/ostatnie moje zdanie nieźle „wkurzyć”, skoro tylko na nie odbełkotałeś cokolwiek. A reszta co? Poszła się j….ć?

      • Marketing często żyje w odmiennym wymyślonym przez siebie świecie. I nie chodzi tu konkretnie o Play, ale ogólnie o marketing.

  5. kocham play. Niestety siedze teraz w uk na socialu i nie moge korzystac z usług p4 ale jak tylko wroce do mojej miesciny nowej soliod razu aktywuje play i bede uzupelnial za 10zł na miesiac w ramach moich finansow.

    • Taki jak zwykle w Play. Prognozowanie w Play wygląda tak „a bo mi się wydaje”, czemu wyraz dają głównie rzecznik prasowy a od czasu do czasu pan Dobrzyński, pan od telefonów i taki łysy pan od infrastruktury.

  6. Kiedy zauwazylismy ze wczesniej nie trzeba bylo kodow i to jest proba naciagania klientow ktorzy wczesniej otrzymali info od rzecznika ze nie trzeba zadnych kodow, marcin napisal 1) przeciez nie mowilismy ze nie bedzie kodow 2) zmienil wpis w swoim artykule i umiescil zapis ze nas informowano wczesniej ze 24 pazdziernika zmieni sie sposob aktywacji. Nie wiem czy zwrociliscie uwage, ze gruszka sam przyznal sie do klamstwa bo jezeli to bylaby prawda ze wczesniej nas ostrzegal to NIE BYLOBY PUNKTU 1. Dla mnie wczoraj gruszka osiagna poziom jabczynskiego w olewaniu klientow.

  7. Mam pytanie do rzecznika tak poza tematem. Czy Red Bull Mobile jest siecią MVNO czy po prostu jedną z taryf Playa, a może jeszcze inaczej to nazywacie. Chodzi mi o poznanie nazewnictwa.

  8. Ciekawe jest to, że Dobrzyński mówi w wywiadzie o ofertach nielimitowanych jak o przyszłości rynku telekomunikacyjnego.
    Podobnie było z roczną ważnością konta a dziś Play rakiem się z tego wycofuje. Można oczywiście powiedzieć, że nadal jest rok ważności konta, ale w nowych taryfach to przeszłość a stara taryfa, co jest zrozumiałe, powoli przechodzi do historii na rzecz nowych.
    W pozostałych roczną ważność aktywowana jest kodem, a u wszystkich dodatkowe promocje (np. typu Formuła) wymagają wygibasów, by je w ogóle aktywować.
    Orange już narzeka na spadek przychodów przez ofertę nielimitowaną w abonamencie, reszta zaczęła ukrywać te oferty. Za 2 lata oferty nielimitowane będą przeszłością, lub zostaną ograniczone do pakietów, może nawet prędzej, bo MTR spada (a nie znam harmonogramu).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości