Tako rzecze rzecznik Play

Fioletowe przenoszenie numerów infograficznie

Wiem, wiem, wszyscy powiedzieli już wszystko o przenoszeniu numerów w Q3. Czyżby? Zobaczcie infografikę, jest tu kilka smaczków!

Komentarze

  1. Boromeusz napisał(a):

    Numery przeniesione a telefony wybrane w Play? Z czego wybierać skoro nie ma aktualnej oferty na waszej stronie…. Zróbcie coś z tym.Raportuj

    • hit napisał(a):

      jaracie się tymi obrazkami jak murzyn blaszką, a dla mnie i wielu moich znajomych jesteście najgorszą siecią. Byłem z wami 4 lata i już nigdy więcejRaportuj

    • chipo napisał(a):

      oferta play jest skierowana przede wszystkim do ludzi, którzy nie korzystają z internetu i z oferty e-shopu, a kupują po prostu „z chodnika”, tu obecny wśród polaków stereotyp taniości play i w sumie dość szeroka oferta prostych telefonów, które można pomacać w punkcie, działa na korzyść play. w zasadzie nawet punkty franczyzowe mają sporo słuchawek do kupienia od ręki. konkurencja tutaj odstaje wyraźnie, jedynie sklepy prowadzone bezpośrednio przez sieci konkurencyjne mają bogaty wybór, franczyzowe czy prowadzone przez partnerów natomiast, to typowe punkty do składania zamówień… tak jest tu gdzie mieszkam. więc nie dziwi mnie polityka play, olewania e-shopu. do tego odpowiednia motywacja sprzedawców w sklepach… niemałe plany/progi do wykonania. to musi działać. Klienci świadomi natomiast, będą poszukiwać w różnych miejscach dobrych, okazyjnych ofert (choćby w e-shopach)i tutaj play poza kilkoma spektakularnymi akcjami nic ciekawego nie oferuje. dlatego ja spadam z jednego pre-paid w play, na post-paid w orange. Moja karta leżała dotąd martwa w szufladzie, gdy numer był w play, a teraz w orange będę jej używał…

      a co do przejść z kart orange do play, prawda, to było niezłe paru znajomym sam doradzałem jak zyskać 60 zł bonusu w play przenosząc darmowe simy orange do play. po wykorzystaniu bonusów karty play gdzie wylądowały? w szufladzie? nieee w śmietniku :)

      pewnie jestem wyjątkiem, ale co tam, może właśnie dlatego, że nie idę zgodnie z prądem, mogę otrzymać lepszą ofertę u konkurencji, która traciła do tej pory mocno….Raportuj

      • Poll napisał(a):

        ” mogę otrzymać lepszą ofertę u konkurencji, która traciła do tej pory mocno….”

        Ona nadal traci mocno choć tendencja jest spadkowa. To normalne. Każdy roztwór musi się kiedyś w końcu nasycić. Playowy też.

        Ale,ale widzę światełko w tunelu. Po latach zaczynacie przyznawać, że konkurencja wówczas traciła mocno. Jeszcze 2 lata temu nikt się nie chciał przyznać do tego, że traciliście klientów którzy wiali od was drzwiami i oknami a nawet czasami i dymnikiem.Raportuj

  2. Nick napisał(a):

    porównanie Q3 2012 i Q3 2011 ma błąd na obrazku :)Raportuj

  3. playak napisał(a):

    Marcinie, może skomentujesz jakoś artykuł o konkurencji w ,,Nie”?Raportuj

  4. mariuszcz napisał(a):

    wszystko fajnie , tylko jak przeniosłem nr do was to do dzisiaj nie moge zalogowac sie na play 24 zeby zarządzać usługamI . pisze ze podany nr. nie nalezy do play…. zgłoszenie wyslałem 20.09 to do dzisiaj sztab informatykows specjalistow nad tym pracuje …. takiego dostałem sms i nadal nie moge sie zalogowac. Zeby pozyskać klienta to sie chwalicie a ilu jest nie zadowolonych to nie podajecie.Tylko na infolini mowia ze trzeba czekac bo maja tyle zgłeszeń , te zgłoszenia ich ilośc o czymś świadczy… Jak mialem ten nr w orange to gora 3 dni sie czekało jak byl jakis problem……. tragedi.Raportuj

    • lajk napisał(a):

      Jeśli jesteś w trakcie przeniesienia numeru to niby za pomocą jakiego numeru chcesz się zalogować na p24 ? Obecnie masz taryfę tymczasową z numerem tymczasowym. Zarejestrować możesz się na play dopiero po fizycznym przeniesieniu numeru .Raportuj

      • chipo napisał(a):

        umiesz czytać kolego? mariuszcz napisał „…jak ____przeniosłem____ nr do was to do dzisiaj nie moge zalogowac sie na play 24…”Raportuj

        • Poll napisał(a):

          A ty łumiesz cytać? „… pisze ze podany nr. nie nalezy do play…”
          Jak może mieć możliwość logowania „nienumer w Play” na p24????Raportuj

          • mariuszcz napisał(a):

            chipo ma racje chyba napisałem że zgłoszenie wysłałem 20.09…. podczas rejestracji na play24 wyskakuje taki komunikat ze nr nie nalezy do play mimo że jest tam już chyba 4 miesiąRaportuj

            • Poll napisał(a):

              No skoro otrzymujesz info, że nr nie należy do Play to jasne – nie możesz się w Play24 zalogować. Ktoś czegoś nie dopełnił i stąd problem.Raportuj

          • Wkurzony napisał(a):

            Kto pisze? Krasnoludek? Chyba jest napisane?Raportuj

    • Sebastian Witkowski napisał(a):

      Na pewno da się rozwiązać ten problem. Widzę, ze na razie nie ma Play4U Napisz do mnie (w treści podając nr zgłoszenia).
      PozdrawiamRaportuj

  5. coolgirl napisał(a):

    Podobało mi się bardzo, aby przeczytać artykułRaportuj

  6. kris napisał(a):

    Ja przeniosłem orange na kartę do play na kartę ale chyba abonament, który mam w play przeniosę do orange. Dają 3 miesiące 0 zł na abo a w play za przedłużenie nic ciekawego. Po przejściu zyskuję 540 zł na ziemni nie leży.Raportuj

    • Jarosław Kaczyński napisał(a):

      Dokładnie,tyle się przeniosło i tyle samo wróci z powrotem do pomarańczy bo ma teraz coraz lepszą ofertę,dużo słuchawek w niskich cenach i tez dużo minut.Raportuj

  7. miki2807 napisał(a):

    w porównaniu Q3 2011 do Q3 2012 jest dwa razy 2011Raportuj

  8. Xawery napisał(a):

    samozadowolenie z was przemawia. Ale prawda jest zgoła inna coraz więcej osób będących w Play narzeka, a wy jesteście ślepi. Podobnie kiedyś robił plus (wiem bo u nich byłem). teraz właśnie przenoszę 6 kart firmowych od was do pomarańczowych + 4 karty żony i dzieci. Z waszego rozumowania wynika, że zaraz od pomarańczowych przyleci do was 120 simów. Powodzenia w samozadowoleniu :)))Raportuj

  9. tl111 napisał(a):

    POST-paid ? O, a która to oferta ? Które to opłaty uiszczamy z dołu ?Raportuj

  10. Kaszana napisał(a):

    Nie skichajcie się.Ja widząc co się dzieje w tej sieci wracam do orange.Raportuj

    • Boromeusz napisał(a):

      I co – postanowiłes sie tym pochwalić? Poprostu to zrób a nie pisz o tym.Raportuj

      • s1k0r3k napisał(a):

        Ale Ci co piszą: „jestem w Orange, idę do Play” mogą pisać o swoich planach? Jeżeli kaszana to klient Play, który jest niezadowolony z oferty, to ma prawo się tutaj wypowiadać.Raportuj

  11. uciekajacy napisał(a):

    Gowno mnie to obchodzi gdzie jest LG L9??? W teorii dostepny od kilku dni!!!Raportuj

    • Marzena napisał(a):

      Już wiele salonów go ma. Na magazynach Play telefon jest dostępny bez problemu. Wystarczy pojsc do salonu i go zamowic – mnie rowniez „g*wno obchodza” Twoje zale i to, ze pewnie ciezko Ci się podniesc z fotela, przejsc sie i zapytac.Raportuj

      • PLAYTA napisał(a):

        A dlaczego nie można zamówić przez internet?! jeśli w moim salonie go nie ma i o nim nie słyszeli to co, mam go szukać po całym kraju?! Mówisz bez problemu ale problem jest.Raportuj

  12. TomekO napisał(a):

    Bardzo dobrze że przechodzą. Dzięki temu oferty Orange robią się lepsze.Raportuj

  13. Legwan napisał(a):

    Kaszana ma racje, w Play ostatnio wieje nudą.Pomarańcza stawia wysoko poprzeczkę.Wiem to z własnego doświadczenia bo kończy mi się umowa i orange zawala mnie ofertami które biją ofertę play i to ostro .pzdrRaportuj

  14. Marcin Wiśniewski napisał(a):

    na kilka milinów zadowolonych kilkudziesięciu niezadowolonych, to chyba i tak dobra statystyka? poczytajcie wypowiedzi na blogu Orange to Wam się odwidzi… wszędzie lepiej gdzie nas nie ma… nie marnujcie miejsca wiecznie narzekając na brak acro S bo go nie ma i nie będzie!!!Raportuj

  15. Robert Olejnik napisał(a):

    Co to za komentarze o samozadowoleniu, zaślepieniu i pysze ?
    Przecież to tylko statystyki, tak wyglądają liczby na chwilę obecną.
    Nikt też nie twierdzi że część klientów nie przenosi numerów do konkurencji. To zestawienie
    pokazuje jedynie że więcej migrujących numerów trafia do Play niż od niego odchodzi.Raportuj

  16. funeral.com napisał(a):

    Za m-c zacznie się ofensywa świąteczna i to Q4 będzie tak naprawdę wyznacznikiem dla całego roku, w tym okresie sama oferta się nie obroni trzeba dać jeszcze „candy”. Ja czekam i sądzę że mnóstwo innych też.
    NIE ZAWIEDŹCIE NAS!Raportuj

  17. Kaszana napisał(a):

    Promocja polecając znajomych z PlayStation zostaje odwołana z dniem 31.10.2012.Ciekawe czy teraz skoro skończyła się ta promocja będziecie mieli tylu chętnych do przenoszenia numeru do Was.Raportuj

    • Piotrek napisał(a):

      hmmm skąd masz takie informacje?Raportuj

      • Kaszana napisał(a):

        Dostałem od playa smsa.Raportuj

        • Piotrek napisał(a):

          o, ja mam jeszcze możliwość polecania osób ze swojego profilu, i nie dostałem smsa.Raportuj

          • Kaszana napisał(a):

            Jeśli polecając znajomych uzbierałeś sumę abonamentów 150 zł lub 250 zł masz czas do końca listopada (30.11.2012) na odbiór nagrody. Zadzwoni do Ciebie konsultant i zaproponuje jedną z atrakcyjnych nagród do wyboru.

            Jeśli poleciłeś kilku znajomych, a nie wszyscy z nich przenieśli się do sieci Play i przez to nie uzbierałeś sumy abonamentów 150 zł lub 250 zł, masz 12 miesięcy od pierwszego polecenia, aby pozostałe polecone numery przeniosły się do naszej sieci. W przypadku osiągnięcia sumy abonamentów 150 zł lub 250 zł w powyższym terminie będziesz mógł odebrać nagrodę.

            Po dniu 31.10.2012 nie ma możliwości polecenia kolejnych znajomych aby dozbierać brakującą kwotę do danego progu – tylko polecenia przekazane do 31.10.2012 (dzień odwołania regulaminu promocji) biorą udział w programie.

            Jeśli wziąłeś udział w programie od 21.09.2012, masz 12 miesięcy od momentu pierwszego polecenia, aby polecone numery przeniosły się do naszej sieci. W przypadku osiągnięcia sumy abonamentów 300 zł w powyższym terminie, będziesz mógł odebrać nagrodę w ciągu 4 miesięcy od momentu uprawnienia.Raportuj

  18. Heinrich Naturlich napisał(a):

    Czyli wykupienie Orange przez Play jest tylko kwestią czasu?Raportuj

    • Poll napisał(a):

      A po Husteczkę Playowi kula u nogi z rozbudowana do granic absurdu administracją, w której każda laska ma pod sobą trzy inne, które to laski maja pod sobą kolejnych trzech nierobów-studentów, którzy to studenci-nieroby nic nie robia tylko klepią klawiaturę w łeb?Raportuj

      • PLAYTA napisał(a):

        Za to Play tak ściął administrację że jest tam parę osób które nad niczym nie panują. Spróbuj z kimś coś wyjaśnić to zobaczysz „profesjonalizm”.Raportuj

  19. Klient napisał(a):

    Co to za nowa jednostka ilości – „k”
    „600 k.” numerów – mógłby to ktoś przełożyć na polski?Raportuj

  20. diego_armando napisał(a):

    cos o tym powiem:) przenioslem prawie cala rodzine:)Raportuj

  21. Antypoll napisał(a):

    I tak wpadam do Orange – przenosząc numer przez telewprzedaż fają 6 m-cy za 0zł i mają do ręczna ceny smartphonówRaportuj

  22. Złośliwa i Kłótliwa Zocha napisał(a):

    eh to teraz z worka pewnie dadzą jakie 100min. ekstra do abonamentu na kres umowy i macie mikołaja… wszystko by chcieli za free, a nadajnik LTE150Mb/s pod domem do wyłącznej dyspozycji… za 5zł/rok oczywiście.Raportuj

  23. uhahah napisał(a):

    Właściwie to ja przeniosłem od was do Orange i od tamtej pory jestem bardzo zadowolony.Raportuj

  24. Piotr napisał(a):

    ahh jakie życie było by piękne jakby wszyscy byli w play. Nielimitowane rozmowy i smsy po doładowaniu. Doładowywało by się konto tylko, żeby mieć gb netu i żeby przedłużyć konto. ah….Raportuj

  25. zniechęcony napisał(a):

    a ja zaczynam mieć dość playyyyy. Dla przedłużających umowę nic ciekawego się nie proponuje, telefony w żałosnych cenach i obsługa klienta równie żenująca. Chyba się udławią tym samozachwytem jak tak dalej pójdzie.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Dostałeś milion minut za darmo, dostałeś GB i bezpieczeństwo za grosze, dostałeś inne usługi najtaniej na rynku. Czego chcesz przy przedłużaniu umowy? Chcesz by ci dopłacali do każdej wygadanej minuty?Raportuj

  26. Poll napisał(a):

    Ja tam już nie mam właściwie do kogo z rodziny dzwonić, kto byłby w innej niż Play sieci.Raportuj

  27. Janek napisał(a):

    A kto to jest branson?Raportuj

  28. NO MORE PLAY napisał(a):

    Czym się Play-u podniecasz, chcę przedłużyć umowę i drugi miesiąc nie ma telefonów (według play chwilowo) jak myślisz ile jeszcze będę czekał? Mam dwa abonamenty i nie wiem jeszcze czy przejdę do orange, T-mobile czy Plus ale play mam serdecznie dosyć.
    Konsultanci nic nie wiedzą rzecznik udaje że nie żyje! Ja wysiadam!Raportuj

    • jojo napisał(a):

      Mam podobny problem . Jestem w play od 3 lat i mam płacić tyle samo za telefon co nowy klient w tej samej ofercie? O dostępności telefonów już nawet nie wspomnę -.-. Jak nic się nie zmieni to w grudniu przechodzę do plusa.Raportuj

      • Poll napisał(a):

        To coś dziwnego co piszesz. Wybrałem losowo telefon BB 9900 w abonamencie Firmowym 75 i się okazuje, że dla „nowych” jego cena to ~980PLN a dla przedłużających 120PLN mniej.Raportuj

        • chipo napisał(a):

          no to kolega poll znów pojechał, to proszę porównanie, play -> orange, ten sam model, zbliżone taryfy… gdzie wyjdzie taniej? to pytanie retoryczne.

          abo All Inclusive BB dla firm 100 (play abo 90,50 netto) + słuchawka bb9900 za jedyne 717,17zł netto
          abo Więcej za Mniej 99 (orange abo 99,00 netto) + słuchawka bb990 NFC kosztuje aż 1zł nettoRaportuj

  29. janek napisał(a):

    Oficjalna współpraca z Apple, a dymają was już drugi miesiąc!! Z innymi dobrymi telefonami jest podobnie. Po co te wysokie abonamenty? Zrobić „Sami swoi” 29zł z nokia c6 dla wszystkich i będzie fair.Raportuj

  30. janek napisał(a):

    Zastanawiam się tylko z czego to wynika że w Paly nie ma tych topowych telefonów? Czyżby była to kwestia promocji a ceny telefonów nie są adekwatne do abonamentów?Raportuj

  31. konrad kulturoznawca napisał(a):

    U mnie w uk gdzie siedze na socjalu nie ma problemu z dostepnoscia telefonow. Coz innego moglbym robic po studiowaniu kulturoznastwa w poznaniu ? play jest siecia the best w nwoej soliRaportuj

  32. Maniek napisał(a):

    Też przeniosłem się z Orange ale PLAY zrobił mnie w konia z interentem i wracam do Orange. Podejście do klienta też pozostawia wiele do życzeniaRaportuj

  33. trol napisał(a):

    ehs same pproblemy maja zalosneRaportuj

  34. Mishim@ napisał(a):

    Heh.
    Po co ta cała maskarada?
    Macie ludzi za tępych idiotów, że wciskacie kit z infografiką?
    Sieć Play kuleje – ale na siłę próbują robić dobrą miną do swojej złej polityki.
    Rozumiem że próbujecie podbić cenę sieci…Raportuj

  35. Bartek napisał(a):

    Jak dorównacie infrastrutkurą Orange to się zastanowię nad przejściem do Was.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      No to będziesz musiał zostać w Orange. Jak widać nie zamierzają nikomu dorównywać skoro z was korzyści czerpią.Raportuj

    • s1k0r3k napisał(a):

      Uuuu, stary, aleś pojechał:-) Cokolwiek można powiedzieć, to na pewno nie to, że Orange jest najlepszy pod względem jakości czy infrastruktury. Oferta Play przestaje mi się podobać z powodu wysokich cen telefonów. Ale pod względem jakości WG MNIE lepszy jest Play. Poza miastem w Orżnąć nie mogę złapać netu, w Play zwykle mam. Przy wycieczce poza miasto to w Orange nigdy nie mam zasięgu. Jedynym plusem O. jest to że nie skacze między nadajnikami. Mój typ to: 1. Plus/TM 2. Play 3. Orange. Ale super się czyta jak klient konkurencji, który nie używa Play, ocenia który operator lepiej działa.Raportuj

  36. Robert Dudek napisał(a):

    Witam serdecznie.
    Przeniosłem numer 790… z MbankMobile do RedBullMobile na kartę. Stara karta(z Mbanku) przestała być aktywna około 01h 01.11.2012, oczywiscie zaaplikowałem piękną nową sim Redbulla. Mogę z niej dzwonić, wysyłać smsy(mms nie sprawdzałem).
    Niestety nikt do mnie nie może się dodzwonić, dostaje komunikat głosowy nie ma takiego numeru. Oczywiście wiadomości również do mnie nie dochodzą…
    Czekałem cierpliwie dobę, 02.11 nie wytrzymałem i zadzwoniłem *666. Diabelstwo przyjęło zgłoszenie. Podobno przekazane do działu technicznego i piekielny konsultant oznajmił że w ciągu 24h sprawa zostanie rozwiązana. Minęła kolejna doba i jak się domyślacie nic się nie zmieniło, więc znów dzwonię pod znak szatana, liczbę jego *666. Diabeł mówi że dopisze „pilne” do zgłoszenia i każe czekać, jak pewnie się domyślacie 24h…
    O ja durny… Twardowskiego z Rzymem wykręcili, a ja głupi do tej pory rozpieszczany przez innych operatorów usługami działającymi w obie strony, nie zaznaczyłem że odbieranie połączeń jest dla mnie istotne, a przywrócenie tej funkcji jest pilne…
    Uuuu Diabli sprytne jest i jak to trzeba 5 razy się zastanawiać zanim czegoś się zażyczy…

    Pięknie i ładnie, tyle że ten sam numer mam już parę lat(to nie moje pierwsze przenosiny) i postanowiłem rodziny i znajomych nie uszczęśliwiać informacją o zmianie operatora. Pojęcia nie mam kto i ile razy próbował się do mnie dodzwonić… Natomiast ja mogę doładować bez problemu, dzwonić wszędzie i pięknie mi ściąga środki z konta zwłaszcza z piekielną obsługą 1.5zł/połączenie(a dzwonię często, bo „świat” mnie nie widzi)…

    Cyrografu krwią nie podpisywałem i nie wiem co zrobić. Poprosić przy kolejnej *666 rozmowie arcydiabła i próbować egzorcyzmów? Wiadomo przez telefon wodą święconą się nie da, a mam straszną ochotę kogoś tam kropnąć…

    Ktoś miał podobnie? Długo tak być nie może, więc jeśli tego szybko nie naprawią przeniosę się do operatora, który takich problemów mieć nie będzie, tyle że 2GB/100dni za 50 doładowania również…

    Ave satan, byle działający…Raportuj

  37. olo napisał(a):

    Ja przeszedłem do Play z Ery po 14 latach, T-Mobile to jakaś pomyłka , płatne zrobili nawet sprawdzanie salda w tak tak,zmieniłem na Fresha a w przyszłym tygodniu mija mi 3 m-ce biorę abonament bez telefonu w ofercie super promocja, 550 min za 39 zł brutto. Jakoś połączeń niczym nie odstępuje od innych opów,ci co piszą że jakość fatalna niech wyczyszczą sobie głośniczki w telefonach, biuro obsługi faktycznie kiepskie, jakieś niedouczone małolaty siedzą , jak zadzwoniłem i spytałem o ofertę to dziewczyna zaczęła czegoś szukać w ulotce i wertować kartki,ale przecież nie dzwonię do BOA co drugi dzień więc spoko, polecam Play dla wszystkich niezdecydowanych.Raportuj

  38. 555 napisał(a):

    Zamiast publikować infografiki dalibyście znać kiedy w ofercie pojawi się Desire XRaportuj

    • Poll napisał(a):

      Nie każdego interesuje DX. Ja tam wole infografikę która kładzie na kolana konkurenta.Raportuj

      • 555 napisał(a):

        Ten blog jest dla klientów Play czy nie? Jako klienta nie interesują mnie statystyki ile ludzi przechodzi do Play itp. tylko oferta firmy w tym dostępne telefony. Rozumiem, że fajnie jest się pochwalić przewagą nad konkurencją, ale uważam, że ważniejsze jest informowanie klientów o ofercie i jej zmianach z czym Play ma ostatnio problemy (patrz telefony widmo na stronie internetowej itp.).Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Ten blog jest dla klientów między innymi. Ja też jestem klientem i nie rozumiem czemu odbierasz mi prawo do fetyszu jakim jest infografika, a zmuszasz mnie do śledzenia oferty która mnie nie intersuje?Raportuj

  39. wkurzonynaplay napisał(a):

    Wielu klientów przenosi numer do sieci Play, bo kieruje się ceną, ale później żałuje.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      1) Skąd masz takie dane, tzn skąd masz te liczby?
      2) Skoro są później zawiedzeni to czemu nie odchodzą? Play ma najmniej odejść
      3) Kierują się ceną i przychodzą a żałują bo co? Drożeje coś?Raportuj

      • NO MORE PLAY napisał(a):

        Poll, przeszedłem do Play bo era nie miała sensownej oferty. Teraz czuję się bardzo olewany przez Play. Czekam drugi miesiąc na telefony, których „chwilowo brak” konsultanci nic nie wiedzą a rzecznik nie odpowiada na pytania i jeszcze cenzurę wprowadził. Patrzyłem na ofertę Plusa i Orange i są niekiedy lepsze niż play więc na co mam czekać?! Bez łaski!Raportuj

        • Poll napisał(a):

          No more… bardzo możliwe, że dla ciebie nic nie mają ciekawego. Nie przecze, ale to dalej nie nazywa się „dezinformacja”.
          A nie zastanawiałeś się nad tym, że skoro tobie nie odpowiadała oferta Ery, a teraz Playa, to jest coś na rzeczy z tobą, a nie z którymś z operatorów?Raportuj

          • Artur Klimek napisał(a):

            Poll, widzisz, ty zatrzymałeś się w rozwoju zaraz po opuszczeniu podstawówki, inni ludzie mają jednak tak, że rozwijają się i uczą przez całe życie. Świat nie stoi w miejscu. A oferty opów powinny iść z duchem czasu i podlegać ulepszeniom, zgodnie z oczekiwaniami klientów, jeśli nie są ulepszane, to klienci sami szukają miejsc dla siebie, w których dostaną więcej i lepiej za mniej lub za tyle samo.

            Widzisz, orżnąć nie zmieniało oferty długo, nie poprawiało dla swoich użyszkodników, to klienci uciekli do innych sieci, fioletowi popełniają ten sam błąd… i świadomi klienci szukają taniej, dobrej oferty. tylko ten kto nie szanuje swoich pieniążków lub jest wyjątkowo leniwy płaci dużo i godzi się bezkrytycznie na to co mu op poda na talerzu.Raportuj

            • Artur Klimek napisał(a):

              ….i aby nie było nieporozumień, mam na myśli oferty abonamentowe z telefonem….Raportuj

            • Poll napisał(a):

              ” widzisz, ty zatrzymałeś się w rozwoju zaraz po opuszczeniu podstawówki, inni ludzie mają jednak tak, że rozwijają się i uczą przez całe życie…”

              …i głupcami umierają.

              Jeśli oferty nie są ulepszane to klienci głosują własnymi nogami. U Playa właśnie dobrze to widać, widać statystyki jakie mają.Raportuj

          • jeszcze klient napisał(a):

            Poll, moja sytuacja wygląda tak: chciałem na przedłużenie umowy telefon który znajdował się w ofercie Play: Xperia Ray – i co „chwilowy brak” wybrałem więc inny – Xperia Neo V – też „chwilowy brak”, wybrałem więc z propozycji Play Xperia Arc S i wiesz co – też „chwilowy brak” i tak od dwóch miesięcy. A może sam spójrz na bogatą ofertę Sony na stronie Play i oceń.
            Obecnie mają jeden aparat SE Xperia mini :-) Tak więc nie kompromituj się wypisywaniem głupot. Możesz uważać że Play to świetna sieć (masz prawo)ale ja i wiele innych osób mam powody żeby twierdzić inaczej. Jest tak jak tu piszą klienci czyli konsultanci nic nie wiedzą a rzecznik się nie wypowiada.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Jeśli dobrze rozumiem zadzwonił do ciebie konsultant przed końcem umowy i namawiał cię na przedłużenie umowy ale gdy usłyszał jaki chcesz telefon to powiedział, że go nie ma i koniec. Tak było? Czy może jedynie wszedłeś na stronę i przeczytałeś „chwilowo niedostępny”?
              Tak się składa, że niedawno ktoś tu przypadkiem pochwalił się iż przedłużył umowę z Xperią ARC S. Jak to zatem jest , że jedni mogą przedłużyć umowę z tym telefonem, a ty bidulku nie możesz. To w końcu jak jest? On jest taki sprytny, czy ty taka fujara?Raportuj

            • jeszcze klient napisał(a):

              Do Polla.
              Jeśli chcesz wiedzieć jak było to wyobraź sobie, że zamówiłem u konsultanta telefon bo był dostępny w chwili rozmowy. Czekałem, czekałem aż wreszcie zadzwoniłem i usłyszałem że zamówienie anulowane bo telefonu brak. sytuacja powtórzyła się dwukrotnie, trzeci telefon miał być dostępny w ciągu dwóch dni i też „chwilowy brak” teraz czekam na te cudowne telefony co to podobno od tygodnia są w ofercie: Xperia J i Miro a których nikt w Play nie widział.
              Proszę nie pisz nic więcej na tym blogu bo widzę że próbujesz zabłysnąć a tylko się poniżasz. Może i jestem fujara bo pracuję i nie mam czasu co chwila sprawdzać kiedy w Play pojawi się ten jedyny egzemplarz. Myślę, że kiedyś to zrozumiesz.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No dobrze dobrze. Moje pytanie jak to załatwiłeś było retoryczne, bo i tak sprawdzić nie możemy. Jednak nie odpowiedziałeś mi na właściwe pytanie: czy gość który równolegle z tobą kupił ten telefon bez przeszkód jest takim spryciarzem, czy ty jesteś ofiarą losu???
              Dla niego ten telefon był. Dla ciebie go nie ma. Ciekawe dlaczego?Raportuj

            • jeszcze klient napisał(a):

              A możesz podać nazwisko tego szczęściarza i gdzie nabył ten unikatowy egzemplarz? Bo może twoi bracia klakierzy na umowę zlecenie wypisują na forum jak to bez problemu kupili w play aparat?! czy może tak jak sam napisałeś sprawdzić tego nie możemy.
              Pewnie ten koleś miał na imię Poll na szyi ORYGINALNĄ smycz Play a w ręku FIRMOWY długopis i od razu wyświetlacz przetarł nano szmatką którą dostał za ostatni tydzień pracy na forum.

              Poll pisanie z tobą nie ma sensu bo ty działasz w imieniu swojego zleceniodawcy i choćbyś zaczął logicznie myśleć to i tak nie wolno ci napisać prawdy.
              Żegnaj klakierze! :)Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Poszukaj sobie tu na blogu czyjejś wypowiedzi i się z nim skontaktuj to ci powie jak kupił ten telefon. Ja z nim nie dyskutowałem. Bronisz się jak możesz, ale ci nie wychodzi. Nie doczytałeś , że ten telefon jest niedostępny jedynie w sklepie internetowym i teraz nie wiesz jak wyjść z tego z twarzą.Raportuj

        • Marzena napisał(a):

          A niby na jakie telefony czekasz? Pewnie, znając życie, wymysliles sobie jakiegos htc desire z, albo bb8520 albo — jeszcze gorzej- acro s…Raportuj

          • jeszcze klient napisał(a):

            Wiesz, moja ekstrawagancja polega na tym, że chcę aparat Sony lub Sony Ericsson ale w ofercie Play ma aż jeden taki telefon i to SE Xperia Mini więc „chwilowo” drugi miesiąc czekam.Raportuj

            • Marzena napisał(a):

              a sony xperia miro? sony xperia tipo, lub xperia j, xperia u? I nie mow mi,ze są niedostępne,bo doskonale wiem, że są. Radziłabym Ci ewentualnie zajrzeć do jakiegoś salonu nie koniecznie w jakimś cnetrum handlowym, bo tam bardzo często znajdziesz telefony, które w galeria po prostu jak tylko się pojawią, to od razu znikają.Raportuj

            • NO MORE PLAY napisał(a):

              Marzeno, wejdź na stronę Play i zobacz co jest dostępne. Ja dziś sprawdzałem i mieli tylko Xperia mini. Wspomniane przez Ciebie MIro i J podobno miały wejść do sprzedaży tydzień temu. Zasadniczo wszystkie były dostępne na stronie dopóki nie chciałem ich kupić. Inna sprawa to, że Xperia Arc S na stronie Play kosztowała 150 zł a w salonie 350 zł.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Jak nic, wlazłeś na stronę Playa i zobaczyłeś „chwilowo niedostępny” i już uważasz to za pewnik. Nie doczytałeś jednak że chwilowy brak tego telefonu dotyczy tylko sklepu internetowego.Raportuj

            • NO MORE PLAY napisał(a):

              Zrozum że nie podniecam się na widok telefonu i nie będę przepłacał podwójnie w salonie. Byłem dziś w Orange i w ich salonie jest znacznie taniej niż w salonie Play więc poradzę sobie nawet bez twoich cennych rad!Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Zrobisz co uznasz za stosowne tylko nie pisz, że są to telefony widma. Bo to kłamstwo jest i tyle.Raportuj

  40. Marcin Kur napisał(a):

    Czy Play złożył ofertę do przetargu na częstotliwości 1729,9 – 1754,9 MHz oraz 1824,9 – 1849,9 MHz ?Raportuj

  41. józek napisał(a):

    Telefonów nie macie !!@@Raportuj

  42. kill649 napisał(a):

    Osoby które mają problemy z jakością połączeń niech zalogują telefon na stałe do Plus-a lub Orange i będzie po problemie.Raportuj

  43. Poll napisał(a):

    No more… bardzo możliwe, że dla ciebie nic nie mają ciekawego. Nie przecze, ale to dalej nie nazywa się „dezinformacja”.Raportuj

    • jeszcze klient napisał(a):

      To nie dezinformacja tylko dziadostwo. :-)
      Poll, miej godność i przestań klaskać marnemu operatorowi(zmień pracodawcę). Postaw się w sytuacji ludzi, których Play zwodzi od dwóch miesięcy.Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Ja nie klaszczę Playowi tylko drwię z was – jełopy. Może i zwodzi od dwóch miesięcy bo nie chce z pierdołami życiowymi przedłużać umowy.Raportuj

        • NO MORE PLAY napisał(a):

          „ja nie klaszczę Playowi” :-))) Poll nie ośmieszaj się, wypisujesz głupoty i ubliżasz ludziom bo nie masz nic sensownego do powiedzenia. Pewnie zatrudnili cię w play na umowę zlecenie i płacą za posta od sztuki, więc piszesz głupoty żeby chociaż 1500 zł brutto zarobić. Miej godność chłopaku!Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Nigdy pierwszy nie zaczynam ubliżać więc nie do mnie te pretensje. Ty zaś kłamiesz bo wypisujesz bzdety, że telefonów brak. Nie jest ich brak tylko czytać nie umiesz. No popatrz, popatrz, takie zaskoczenie. Chciał ale mu nie wyszło. Biedaswo.Raportuj

  44. fizior napisał(a):

    Panie Rzeczniku co w zamian „poleć znajomego”?Raportuj

    • Poll napisał(a):

      A nic. Wszyscy znajomi są już poleceni. HeehRaportuj

    • PLAYTA napisał(a):

      Teraz będzie „Wsadź na minę znajomego”, „Wykiwaj kumpla” „Sprzedaj rodzinę” albo „Zostań Judaszem”
      Po tym jak Play traktuje swoich stałych klientów nie wypada ich polecać. Ja poleciłem trzem osobom i aż boję się pomyśleć co będzie jak będą oni przedłużać umowę.Raportuj

  45. Marek napisał(a):

    Ja się nie dziwię, sprawdzam ofertę konkurencji (T-Mobile) i jakaś żenada – abonament z internetem 250 MB? W momencie, gdy w Play mam 1 GB? Nieporozumienie. Orange nie jest lepszy.

    Jedynie co mi się nie podoba w Play to ich duża zależność od pozostałych operatorów w roamingu krajowym, a roaming naprawdę nie jest czasem taki płynny, jakby się chciało. Życzyłbym sobie, żeby Play jednak coś inwestował w nadajniki.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Baaaa! Każdy by se życzył takich inwestycji w nadajniki, ale już nie każdy chce za to później płacić.Raportuj

      • jeszcze klient napisał(a):

        Poll, chyba Play dał Ci darmową smycz albo jakąś nano szmatkę do wyświetlacza, że tak piszczysz z zachwytu nad nimi! :-) Więcej godności chłopaku.Raportuj

        • NO MORE PLAY napisał(a):

          A kto wie, może nawet firmowy długopis dostał bo walczy o operatora jak o niepodległość! Więcej godności chłopaku! :)Raportuj

          • Adam napisał(a):

            Oczywiście, bo to nie modnie być zadowolonym z Play. Jak nie plujesz na Play to sam zostaniesz opluty. Dziecinada, ale czegóż oczekiwać…Raportuj

            • NO MORE PLAY napisał(a):

              ja np. oczekuję tylko tego co obiecali mi „profesjonalni” konsultanci ale przecież mogli się pomylić i zapomnieć mnie o tym poinformować.
              Wiesz Adam, gdyby play był poważny to nie byłoby rozmowy, nie psioczyłbym bez powodu, nigdy dotychczas tego nie robiłem i nie sprawia mi to przyjemności. Byłem wiele lat u innego operatora i nie było takich problemów! Pomyśl czasem!Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nic ci nie obiecali bo nie mogli albo nie zrozumiałeś. Sprawdzili twoją historię i się okazało, że lepiej ten telefon dać temu gościowi co go niedawno kupił. A ty dalej nie możesz go mieć. Zrozum – masz niski próg negocjacji i tego telefonu mieć nie będziesz.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Gdybyś jednak i tego ostatniego zdania nie zrozumiał, pozwól podepre się Adamem M.
              Za wysokie progi na lisie nogi.Raportuj

        • Poll napisał(a):

          To nie ja nie mam godności tylko ty bo ja nie żebrzę o tańszy telefonik. Weź się za robotę nierobie to stać cię będzie na telefon w salonie a nie z e-szopu.

          Prawda jest taka, że zapewne chciałbyś mieć wszędzie nadajniki Playa, ale to nie jest za darmo, a gdy operator wliczy w rachunek cenę każdego nadajnika to już zdanie zmienisz.Raportuj

          • NO MORE PLAY napisał(a):

            Poll nie ubliżaj ludziom bo to czyni cię jeszcze mniejszym!

            A dlaczego mam kupować w salonie Play a nie w e-szopie Play?! czyżby telefon z salonu był dwa razy lepszy od tego z internetu skoro jest dwa razy droższy?!
            Ja nie żebrzę, to play do mnie zadzwonił żebym przedłużył umowę a że nie potrafi jej sfinalizować (przysłać umowy z aparatem zgodnie a ustaleniami) to wynajmuje marnych klakierów żeby opluwali ludzi na forum.

            Ty możesz wydać na telefon
            W SALONIE nawet całe kieszonkowe plus to co
            ci play płaci za opluwanie ale zrozum, że mnie to nie jara, ja mogę poczekać a jak nie to przejdę do orange czy plusa bo wcale nie mają gorszej oferty.
            Więcej rozumu chłopaku! :)Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A komu ubliżyłem? Tobie? Przecież ty sobie sam ubliżasz. Ty mnie nazwałeś klakierem a ja ciebie nierobem. To wszystko. Po mnie to spłynęło jak po kaczce a tobie ręce drżą. Wot i cała prawda.Raportuj

  46. olo napisał(a):

    Jokoś chyba nikt nie poruszył kwoty 19 zł przy podpisywaniu aneksu na następny okres w T- Mobile. Zdzierstwo w biały dzień.Raportuj

  47. Lula napisał(a):

    Czyzby to byl iPhone 6? chyba wlasnie w ta strone bedzie rosnac :DRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty