Tako rzecze rzecznik Play

Play Online PRO na życzenie teraz przez www

Pewnie czytaliście o perypetiach klientów, którzy mieli mniejsze lub większe problemy z zakupem sprzętu „na życzenie”. Klient chciał kupić konkretny sprzęt, ktoś w sklepie mówił, że nie ma, nie było i nie będzie zamiast go zamówić ;-( Do dziś nie rozumiem dlaczego tak było. Afera, artykuł i tak dalej.

Teraz mam nadzieję, że sytuacja zmieni się i takich akcji już nie będzie!

Poza zmianami w cennikach, których szczegóły znajdziecie poniżej pojawia się jedna bardzo istotna zmiana – wszystkie urządzenia na życzenie są od teraz dostępne tylko w sprzedaży na odległość, co oznacza, że aby zamówić, np. MacBooka Pro należy zostawić kontakt do siebie na stronie internetowej za pomocą formularza. Konsultant skontaktuje się z Klientem i przeprowadzi przez proces sprzedaży.

Termin realizacji to 14 dni, chociaż jest to czas określony raczej asekuracyjnie, na wypadek chwilowych braków konkretnego urządzenia. Większość dostaw będzie realizowanych od ręki.

Do oferty wprowadzone zostają nowe zestawy „na Życzenie”:

MacBook Pro 13″ z modemem Huawei E369.

Model MD101PL/A, procesor Intel i5 2.5Ghz, HDD 500 GB, 4GB RAM

oraz

Model MD223PL/A, procesor Intel i5, 1,7Ghz, 64 GB SSD, 4GB RAM

MacBook Air 11″ z modemem Huawei E369

Model MD224PL/A, procesor Intel i5, 1,7Ghz, 128 GB SSD, 4GB RAM

Acer Aspire AS5755G 1TB

Procesor Intel i3 2.3Ghz, HDD 1 TB, 4GB RAM, matryca 15,6″ LED

Xbox 360 4GB + Kinect

 

Ponadto obniżeniu ulegają opłaty abonamentowe dla urządzeń:

  • Play Station Vita
  • Play Station Vita WiFi

Z Cennika usunięte zostają urządzenia:

– Samsung P1000 Galaxy Tab 7.0

– Ultrabook Samsung NP530U4B z modemem Huawei E3131

– Laptop Asus X53E z modemem Huawei E3131

– Tablet HTC Flyer

– Tablet Motorola Xoom MZ601

– Laptop Samsung NP300E5A z modemem Huawei E3131

– Laptop Acer Aspire AS5755G z modemem Huawei E3131

– Laptop Apple MacAir 11” MD223PL/A z modemem Huawei E3131

– Laptop Apple MacBook Pro 13″, MD101PL/A z modemem Huawei E3131

 

Cennik Zestawów w Ofercie Play Online PRO

Cennik Zestawów w ofercie Play Online PRO przy sprzedaży na odległość

 

PS: Mam nadzieję, że podobny system dotyczyć będzie wkrótce również smartfonów. Miłego weekendu!

PS1: Jak widać po pierwszych komentarzach coś było chyba jednak nie tak z dotychczasowym mechanizmem. Sklepy piszą, że nie było, ja cały czas słyszałem, że urządzenia są, klienci czekali. Teraz już wszyscy wiedzą co zrobić, aby klient zdobył swój wymarzony sprzęt.

Komentarze

  1. Robert Olejnik napisał(a):

    Jestem wielkim zwolennikiem zakupów w sieci, moim zdaniem to optymalne rozwiązanie.Raportuj

  2. kamil napisał(a):

    dlaczego tak było? a no może dlatego że klient jest zainteresowany sprzętem, który jest na życzenie. Ok. Wysyłamy maila na magazyn naszego dostawcy i dostajemy odpowiedź „niestety nie posiadamy”, prosimy o sprawdzenie czy są na magazynach P4 i ewentualne zamówienie dla naszego klienta. i tak przez kilka tygodni bez skutku… więc co pozostaje powiedzieć klientowi jak po prostu „nie ma, nie było i znając życie pewnie nie będzie”

    no ale oczywiście w POSach pracują też ludzie, którzy nie wiedzą co mają w ofercie bo nie chce im się sprawdzić więcej niż 3 stron w cennikach

    każdy kij ma 2 końce

    ale jak tak dalej pójdzie to w posach będzie gorzej, drożej i nie będzie sprzętu zaraz (np Xperia S o którą nie mogę się od miesiąca doprosić bo nie ma a od kilku dni są w sklepie internetowym)Raportuj

  3. Gdańsk napisał(a):

    Panie rzeczniku niech pan głupot nie opowiada!! Próbowałem zamówić dla klienta mac booka na magazynie nie ma przez system nie da sie (niedostępne) napisałem do opiekuna powiedział że nie ma szans. prosze nie ściemniać!Raportuj

  4. Marcin napisał(a):

    Panie rzecznik! Czemu Pan perfidnie wprowadza zamieszanie i w błąd klienta. Salony to te złe które nie chcą nic sprowadzić. Jeśli to interesuje Pana i Sieć Play mogę przesłać korespondencję o waszych zasobach magazynowych. Poza tym to nie jest tylko u jednego delera taka sytuacja tylko u wszystkich i to również też my pracownicy możemy udokumentować. Nawet regionalni nic na ten temat nie wiedzieli. Ciekawy jestem czy jutro towar będzie dostępny przez www czy standardowo „chwilowy brak na magazynach”Raportuj

  5. FIFI napisał(a):

    oj gruszka kłamczuchu…. dobrze ,ze z drewna nie jesteś jak pinokio bo byś pan w drzwi sie nie zmieściłRaportuj

  6. POS napisał(a):

    Nie ładnie Marcinie takie rzeczy wypisywać! Przegiąłeś i widać, że nie bardzo znasz/znałeś realia. Macbooki z tego co wiem to nawet Doradcy Biznesowi nie mieli dostępne, a oni ponoć zawsze mają największy wybór w sprzęcie. Zamknijcie najlepiej POSy i wszystko sprzedawajcie przez internet.
    Dlaczego np nie zrobić tak jak konkurencja z „trudnymi modelami”? Klient podpisuje umowę w POS, a sprzęt dostaje kurierem, na to samo wychodzi.Raportuj

    • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

      No cóż. Ja znam zupełnie inną wersję wypadków. Sam pomogłem kilku klientom w tej sprawie. Bardzo chętnie to wyjaśnie tylko proszę o konkretny mail z konkretnego salonu to bardzo chętnie skonfrontuję to z tym co dowiedziałem się z działu zajmującego się sprzętem. Dla mnie najważniejszy jest klient, który chce kupić usługi. Dlatego bardzo cieszę się z tego rozwiązania bo wreszcie wszystko będzie klarowne w tym temacie.Raportuj

      • Michał napisał(a):

        Zobaczymy. Sam walczyłem z tym aby móc dokupić internet z macbookiem i nic z tego nie wyszło. Konsultant „biznesowy” nie raczył zadzwonić po zostawieniu numeru, kontakt z *600 nic nie dawał, bo odbijali piłeczkę. W POS także nie można było nic załatwić. Wszyscy twierdzili ze maczki zostały wycofane z oferty albo nie ma i nie będzie. Wziąłem maca w leasing, co prawda bez internetu ale trudno.Raportuj

      • Tomasz Krawczyk napisał(a):

        To rozumiem, że Pan rzecznik jest w stanie załatwić od ręki każde urządzenie?Raportuj

  7. loocas napisał(a):

    Marcinie jest szansa na macbooka z retiną?Raportuj

  8. wkurzonynaplay napisał(a):

    Dlaczego zamiast kręcić, nie możecie napisać wprost, że w całej akcji chodzi o to, aby klienci nie kupowali w salonach tylko przez www, aby zaoszczędzić na prowizji dla salonu? Chodzi po prostu o to, aby salon nie zarobił na sprzedaży, ale potem, jak klientowi coś nie będzie działać, to klient pobiegnie do salonu zrobić awanturę.Raportuj

  9. wkurzonynaplay napisał(a):

    Polecam pod rozwagę jeszcze jedną kwestię. Jak myślicie, czy jak klient przyjdzie do salonu i zapyta o sprzęt, który dostępny jest tylko przez internet, to pracownik salonu chętnie udzieli porady i poinformuje o możliwości zamówienia przez internet?Raportuj

  10. jachu napisał(a):

    Mogę tylko powiedzieć jedno, od momentu wprowadzenia oferty Play On Line PRO, na magazynie biznesowym nigdy nie było żadnego MacBooka. Nikt (RKS/KS) nie potrafił powiedzieć czy będą. Mimo, że było zainteresowanie ze strony klientów.
    ADB PlayRaportuj

  11. Paweł Szcześniak napisał(a):

    mam wrażenie że jest jeszcze nad czym pracować przy komunikacji POS a P4…Raportuj

  12. Adam napisał(a):

    kiedy można liczyć na nowe Nokie Lumia 820 i 920 w szczególności na tę drugą. U pozostałych operatorów już są dostępne a Play chyba zaspał co ostatnio zaczyna się zdarzać min. z ofertą na kartę która była pierwsza w PLusieRaportuj

    • aczytowazne napisał(a):

      Nie będzie dopóki Play się nie dogada z resztą – oficjalne info głosi,że telefony mają na wyłączność – chyba,że przegapiłem jakieś info w sieci – i dopiero po okresie wyłączności Play może je zaoferowaćRaportuj

  13. Robert Olejnik napisał(a):

    Szanowni pracownicy POS z całym szacunkiem dla Waszej ciężkiej i niewdzięcznej momentami pracy. Nie o to wszak chodzi by za przeproszeniem Wam zrobić dobrze.
    To klienci w całej tej zabawie są najważniejsi. Rozumiem doskonale że niektórzy z Was mogli poczuć się dotknięci opisem sytuacji zaserwowanym przez Rzecznika ( to jednak pewien opis sytuacji – uogólnienie a nie komentarz konkretnej sprawy ).
    Wszystkim zainteresowanym uzyskaniem przejrzystej sytuacji w temacie dostępności sprzętu „na życzenie” wprowadzona opcja powinna odpowiadać. Temat prowizji i innych aspektów które składają się na zadowolenie przeciętnego pracownika POS średnio mnie prawdę powiedziawszy interesuje. Dawno temu pracowałem dla jednego z operatorów ( przez pewien czas także w POS ), ta praca zdecydowanie mi nie odpowiadała. Więc ją zmieniłem.Raportuj

    • Janek napisał(a):

      A guzik to kogo obchodzi co ty sobie zmieniałeś. Fakt jest następujący, że klient chcący kupić coś ‚na życzenie’ tego nie dostanie, bo nie ma w ofercie. W każdym miejscu i w każdym czasie – bo jest na życzenie. A chyba Play stwierdził, że za wróżkę nie robi i życzeń nie spełnia.Raportuj

      • Robert Olejnik napisał(a):

        Fakt jest następujący omawiany wątek odnosi się do zmiany kanału dystrybucji sprzętu który w ofercie Play funkcjonuje pod nazwą „na życzenie” nie jest zatem w ofercie podstawowej.
        Dla zdecydowanej większości populacji jest to zrozumiałe w przeciwieństwie do uwag o wróżkach.Raportuj

  14. Michał napisał(a):

    Sam walczyłem z tym aby móc dokupić internet z macbookiem i nic z tego nie wyszło. Konsultant „biznesowy” nie raczył zadzwonić po zostawieniu numeru, kontakt z *600 nic nie dawał, bo odbijali piłeczkę. W POS także nie można było nic załatwić. Wszyscy twierdzili ze maczki zostały wycofane z oferty albo nie ma i nie będzie. Wziąłem maca w leasing, co prawda bez internetu ale trudno.Raportuj

  15. Zolo napisał(a):

    Mam pytanie, w środę złożyłem przedłużenie umowy i wybrałem xbox 360 250gb z kinect, dostałem mail że przetwarzanie w toku a w czwartek patrzę że ten xbox dziwnie zniknął z oferty Play ? To znaczy że jednak nie będzie można go kupić czy skoro jeszcze się załapałem to normalnie go otrzymam?Raportuj

  16. Sylwiusz Tarawski napisał(a):

    Jest to nie sprawiedliwe ze ktoś pisze ze POS nie chciał zamawiać urządzeń na życzenie.Kazdy osoba która kontaktował sie z magazynem otrzymywała odpowiez ze niema.Tak więc Marcinie bez oskarżeń.Najpierw zajmijcie sie porządkiem w centrali.Raportuj

  17. ted5 napisał(a):

    A dlaczego na stronie znikło RePlay Stan Darmowy?Raportuj

  18. k.pom napisał(a):

    Śmiech na sali… Najważniejszy jest klient a konsultanci nie pracują, tylko siedzą na fejsie. Super podsumowanie. Pracownicy na pewno czują się po tym poście Pana rzecznika bardzo dowartościowani (no, ale przecież tak jest głośno o tym jak w PLAY to wszyscy jak jedna rodzina).Raportuj

  19. Przemek napisał(a):

    panowie na stołkach nie rozumiecie jednej podstawowej rzeczy to jak odbierana jest firma jako całość zależy od tych co na pierwszej linii mając gdzieś handlowców macie gdzieś klientów i dajecie jasny obraz tymi wypowiedziami do puki ktoś tego nie zrozumie i nie wbiję sobie tego w kierowniczy umysł to play nie będzie inny niż pozostałe molochy niedługo siła rozpędu nowego operatora się skończy …. przestańcie patrzeć tylko na słupkiRaportuj

  20. The Muss napisał(a):

    Jesteście krótkowzroczni ;) Play stara się rozbujać do rozmachu korporacyjnego, po czym „sprzeda się” jakiemuś ogromnemu potentatowi zewnętrznemu… tu nie chodzi o klienta czy realizację ofert. Tu chodzi o „pokazanie się”… i ja to rozumiem ;)Raportuj

  21. Apple napisał(a):

    Co mam zrobić jak chce macbooka Pro z abonamentem??????Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty