Tako rzecze rzecznik Play

Uwaga, zmieniamy serwer bloga i forum

Planowaliśmy ten ruch od dawna. Wysokie statystyki bloga i idąca w górę popularność naszego forum sprawiły, że ostatecznie zdecydowaliśmy się na dedykowany serwer. Koniec z padami bloga ;-)

Ze względu na prowadzone prace konserwacyjne, w najbliższych dniach mogą występować przejściowe problemy z dostępem do bloga i forum. Czasem strona może się nie ładować. Nie martwcie się – po zmianach będzie szybciej :-)

 

Komentarze

  1. Barbara Brzezowska napisał(a):

    Mam nadzieję, że w końcu strona przestanie się przeładowywać 2 razy – na Chromie i Firefoxie to samo.
    Wspominaliśmy o tym na PW :)Raportuj

  2. Jarosław Kaczyński napisał(a):

    Aż tylu niezadowolonych klientów że serwery padają?Czas coś z tym zrobić w końcu….ale znów żeby NAM było lepiej.A ćmoki co podpisały umowy niech się dalej martwią..Raportuj

  3. kill649 napisał(a):

    Codziennie zaglądam i wszystko działa :-) ale dedyk to przy takim projekcie obowiązkowo.Raportuj

  4. Tomek napisał(a):

    Witam.
    http://www.blogplay.pl/2012/11/zakupy-przez-telefon-w-play/
    Jak ma się ten news do rzeczywistości. Dzwonię na infolinie pod podany numer, tydzień po ogłoszeniu newsa a tam nic nie wiedzą o obniżonej aktywacji oraz o 100 minutach bonusowych. Mógłbym prosić o informację jak jest na prawdę lub prosić o namiar na pracownika który zna ofertę?Raportuj

  5. Diego_Armando napisał(a):

    pozytywna zmiana, choć ja też nie miałem wcześniej problemów z dostępem do bloga a jestem b. często.Raportuj

  6. pl_erick napisał(a):

    ..Raportuj

  7. Piotr Sperka napisał(a):

    Z całym szacunkiem Panie Marcinie, ale jak ruch na blogplay.pl ma nie być duży, gdy ta „stronka” ma bardziej aktualną ofertę niż Play.pl, zawiera oferty o których nie wiedzą nawet konsultanci siedzący na centrali, zawiera informacje o dostępności bądź jej braku pewnych produktów, oraz co mnie najbardziej śmieszy – jest miejscem wojny/przepychanki słownej między POS’ami, centralą i innymi pracownikami sieci, co nie oszczędza Wam i tak już dużego wstydu, który załatwiacie sobie sami wystawiając do sprzedaży coś czego fizycznie nie macie. Forum bardzo często służy nam, zagubionym użytkownikom Play, do poszukiwania informacji, których nie potrafią nam udzielić pracownicy POSÓW, infolinii itd. Podsumowując – niby taki blog playa, niby taka strona główna, jak przeniesiecie na nowy serwer i dacie funkcje/button „ZAKUP” przy tych info o nowych telefonach i ofertach gwarantuje Wam, że sprzedaż w Q1 2013 dogoni http://www.play.pl ;-)Raportuj

    • Boromeusz napisał(a):

      Ty jako klient Play’a przynajmniej wiesz gdzie szukac ofert a jak ktos chce poznac ofertę Play i idzie na ich strone to pozna ale nie całą – i może sie zniechęcić bo pomyśli że np jakiegos telefonu nie ma a on jest tylko ze o tym wiedzą bardziej wtajemniczeni…. Ale tym pownien martwic się Play a nie klienci.Raportuj

      • Piotr Sperka napisał(a):

        A gdzie tam Boromeuszu ! B*rdel mają taki na kółkach, że nie miałem pojęcia o istniejących ofertach. Wydzwaniałem od ponad miesiąca do doradców biznesowych w sprawie Iphone5 – cuda Panie – nikt go nie ma w całej Polsce, a od 1 października wisi plakat u mnie przed blokiem – Iphone5 w Play Biznes :D! Druga sprawa to to, że dziewczynie chciałem przenieść numer z pre-paid do Abo. na firmę do Play – moja sieć w końcu.. Skończyło się tym, że Nokia Lumia 800 we wszystkich taryfach cenowych w jakie chcieliśmy trafić – max. 75zł brutto za abo. kosztowała ok 500 zł w PLAY(Za tel. warty na allegro 1000zł..). Pytałem 2óch doradców – na własny koszt – nie oddzwaniali do mnie mimo pisania i „obietnic złożenia oferty” – nawet mnie na sms o nip i regon prosili ;)! Wkurzyłem się i wziąłem abo. w Orange na firmę z 450minutami do wszystkich i tel. za 69zł i co się stało ? Nagle trafiłem na 3ciego czy tam już 4tego doradcę biz. w Play który stwierdził „a jak to nikt nie zaproponował Biznes RePlay ?” No to ja zdziwiony odpowiedziałem, zgodnie z prawdą, że nie i nie wiem co to.. Okazało się za za jakieś właśnie 70 zł Play ma dla mnie 1000 minut i Lumie za 1zł !!! Tylko, że żaden z tych partaczy doradców poprzednich mi takiej oferty nie złożył !! Więc ja się poddaje i rozkładam bezradnie ręce na praktyki Play.. Doradcy potykają się tam o kasę, której nie chcą (bo przecież rozumiem, że za moją ofertę przedłużeniową/przeniesieniową ktoś by zarobił, prawda ?!).

        Szkoda słów Boromeusz :PRaportuj

        • Boromeusz napisał(a):

          Rzeczywiście ręce mogą opaść to takich „przygodach” Może gubią się w nawale różnych ofert, opcji, formuł i innych taryf – swoją drogą troche tego dużo. No ale za to im płaca aby się orientowali w tym a tak jednostki a własciwie kilka jednostek spaprało wizerunek całej firmy i zniechęciło juz nie jednego….Raportuj

        • jachu napisał(a):

          Pitrze, a czy ten DB poinformował Cię, że w ofercie Biznes pakiet internetowy nie jest pakietem bezpiecznym ? Bo jeśli nie, to pamietaj o tym.Raportuj

          • Piotr Sperka napisał(a):

            Tak, poinformował, ale co mi z tego jak obecnie ofertę mam już zawartą w Pomarańczy ? Mam jeszcze numer w Play dla Mamy, więc tylko pod tym względem mogę to mieć na uwadze, ale po ostatnich przejściach i obsłudze, poważnie zastanawiam się nad przedłużaniem na święta.. Z przykrością i bólem serca stwierdzam, że trzeba bić w najwyższy dzwon na wieży o nazwie Play by coś załatwić, bo na samym dole jest głucho jak w podziemiach i to nie tylko moja opinia. Wygłaszanie swoich problemów na forach, blogach, żałosnym facebooku, jak ja byłem zmuszony to zrobić (a bardzo nie lubię tego wynalazku), czy pisanie do „twarzy” marki czyli rzecznika, by załatwić stojące w tygodniowych kolejkach tickety, to nie najlepsza reklama. Z każdym milionem klientów problemów przybywa, a kompetentnych pracowników jakoś nie bardzo.. A może po prostu Ci pracownicy mają za małą moc, by móc zrobić coś „od kopa” na miejscu ? Najbardziej bolało mnie osobiście zlewanie mnie przez doradców, gdy nie oddzwaniali na moje telefony. Jak można nie chcieć kasy, która sama do Ciebie dzwoni ? :/ Na razie dzięki Rzecznikowi popycham sprawę dalej, mam nadzieję, że ze szczęśliwym finałem.

            PozdrawiamRaportuj

  8. Adam Kruszewski napisał(a):

    Marcin, jesteś moją ostatnią deską ratunku. Jako tester RAZRa mam nadzieje, że uzyskam jakąś pomoc z Twojej strony.

    Dnia 25. września zmieniałem dane w umowach jakie posiadam w Play. Zmiana była z danych os. fiz. na dane firmowe, czyli w sumie bardzo prosta operacja. W jednym numerze tel zmiany zaszły teoretycznie bez problemu i jeszcze tego samego dnia widziałem dane firmowe w Play24. Przy innym numerze nie poszło to tak gładko. Dane firmowe pojawiły się dopiero około 10. października (a to i tak dzięki temu, że zgłosiłem ten problem przez Play24 pod koniec września).

    Wszystko niby było już ok 10. października. W takim razie zadowolony chciałem przedłużyć umowy (obecne kończą się w grudniu 2012). I przy przedłużaniu umów drogą internetową pojawiły się znowu problemy.

    Przy pierwszym numerze pięknie, ładnie wybrałem interesującą mnie ofertę dla firm do koszyka, potwierdziłem jego zawartość i w kolejnym kroku wyświetlane są wszystkie dane abonenta. Widzę tam dane firmowe, adres korespondencyjny i dane z dowodu osobistego. I tutaj pies pogrzebany. W danych z dowodu osobistego widzę dane firmowe (które dość znacząco się różnią). Żadnych z tych danych nie mogę edytować, przez co nie mogę przedłużyć umowy ponieważ kurier nie wyda mi przesyłki.

    Teraz opowiem jak wygląda sytuacja z drugim numerem telefonu (ten, który dłużej miał aktualizowane dane firmowe). Gdy wybieram na stronie internetową taryfę firmową, która mnie interesuje to pojawia się komunikat, że dana oferta nie jest dla mnie przeznaczona. Sprawdzam z ciekawości „o co kaman”… wybieram pokolei inne oferty firmowe i mam ten sam komunikat. Zdesperowany, zły i z ciekawości przechodzę do ofert dla klientów indywidualnych. Wybieram tam pierwszą lepszą ofertę i ona normalnie dodaje się do koszyka. Z ciekawości przechodzę krok dalej i tam widzę dane firmowe i ten sam błąd jak przy pierwszym opisanym numerze telefonu (dane firmy w danych z dowodu osobistego).

    Jak widać od ponad miesiąca staram się przedłużyć umowę, a jest to skutecznie mi uniemożliwiane. Obecny problem zgłaszałem przez Play24 w dniu 13. października i do dnia dzisiejszego jest rozpatrywany. Parę razy przyszedł tylko sms, że problem musi zostać wyjaśniony przez ekspertów. Niecałe 3 tyg. temu rozmawiałem z BOK i usłyszałem, że sprawa zostanie przyspieszona i w ciągu kilku dnia zostanie rozwiązana. Do dnia dzisiejszego zero odpowiedzi.

    Marcin, czy mógłbyś jakoś popędzić moje zgłoszenie albo jakoś inaczej tym się zająć? Ponad miesiąc czasu problemów to już trochę długo.

    Numer zgłoszenia w Play24: 49928768Raportuj

    • Barbara Brzezowska napisał(a):

      po pierwsze – cesja trwa DO 30 dni.
      więc jak Ci się w ciągu 2 tygodni dokonała na jednym numerze, to super i standardowo.
      druga sprawa – aneks można podpisać po trzech zapłaconych rachunkach (już po cesji numeru). na pewno nie opłaciłeś 3ch rachunków na nowe dane, skoro pierwszy numer 10 października wskoczył na nowe dane.
      musi być jakiś błąd na stronie – każdy konsultant w salonie Ci powie, że możesz podpisać aneks po cesji po 3ch zapłaconych fakturach.
      pozdrawiam.Raportuj

      • Adam Kruszewski napisał(a):

        „W jednym numerze tel zmiany zaszły teoretycznie bez problemu i jeszcze tego samego dnia widziałem dane firmowe w Play24.” – zmiana na jednym z numerów zaszła tego samego dnia jak jak widać, ale to szczegół.

        Sprawa nie dotyczy cesji. To jest tylko zmiana danych abonenta (firma jest moja). Za każdym razem jak rozmawiałem z konsultantem to mówili, że to co dzieje się na moim koncie to bardzo dziwna sprawa.

        Co do tych 3miesięci po cesji.. to z tego co wiem, jeżeli sprawa dotyczy numerów, które nie mają już zastrzeżonego okresu lub mają 3miesiąc do końca umowy to można bez problemu przedłużać umowe. Tutaj jednak mogę się mylić.Raportuj

        • Barbara Brzezowska napisał(a):

          Termin „DO 30 dni” znaczy, że cesja może się dokonać w ciągu paru godzin, ale maksymalnie DO 30 dni. Więc tu nie ma nic dziwnego, że jeden numer zcedował (nie wiem, czy jest takie słowo) Ci się szybko, a drugi później.

          Mylisz się w sprawie zmiany danych. Nic nie szkodzi, ze firma jest Twoja. Zmiana profilu konta z indywidualnego na firmowy to JEST cesja.

          I w sprawie przedłużania umów – zasada że 3 miesiące wcześniej można przedłużać, lub po zakończeniu okresu zastrzeżonego (okres umowy) dotyczy sytuacji, gdy konto nie jest w trakcie zmian.
          Jeśli zrobiłeś cesję, trzeba odczekać 3 pełne okresy rozliczeniowe aby móc podpisać aneks. Nieważne, czy umowa Ci się już skończyła, czy skończy się za 2 dni, czy 2 miesiące.Raportuj

          • Adam Kruszewski napisał(a):

            To dlaczego od Play dostałem odp, że nie mogę przedłużyć umowy na jednym z numerów bo jest to błąd systemu? :P
            Dlaczego na jednym numerze mogę przedłużyć umowę, a na drugim nie (zmiana danych była załatwiana tego samego dnia w salonie Play)? :P

            Gdyby nie błąd danych w formularzu to już bym dawno przedłużył umowę przy tym jednym numerze.

            Ja tego wszystkiego trochę nie rozumiem i chciałbym żeby ktoś kumaty mi w tym wszystkim pomógł.Raportuj

  9. xtr napisał(a):

    Kiedy wreszcie rozwiążesz zaległe konkursy rzeczniku!Raportuj

  10. Boromeusz napisał(a):

    Czy ja dobrze widzę – nie ma juz ofert RePlay Stan Darmowy?Raportuj

  11. empatka napisał(a):

    Nie zauważyłam specjalnie jakoś żeby blog albo forum padało, ale skoro ma być lepiej niech tak będzie. Swoją drogą przydałyby się też inne zmiany na forum.Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Jakie np. ? :-)Raportuj

      • empatka napisał(a):

        Chociażby zezwolenie wreszcie wszystkim użytkownikom na awatary, nie tylko ekipie play. Temat był poruszany na forum i kilka osób go poparło. W odpowiedzi padł argument, że ekipa play che się wyróżnić. Rozumiem to, tylko czy nie można tego zrobić inaczej? np. inny kolor nicka, większa czcionka, pogrubienie?
        Może pożyteczne byłoby dorzucenie okienka gdzie w łatwy sposób można by sprawdzić w jakiej sieci jest numer. W dobie przenoszenia numerów przydatny byłby łatwy i szybki sposób sprawdzenia tego.
        pozdrawiamRaportuj

        • Piotr Sperka napisał(a):

          Hmm dziwne, ponieważ ja nie jestem z ekipy Play, nawet bym rzekł bardziej, że z obozu ostatnio niezadowolonych klientów, i avatar mam. Wystarczy pod komentarzem wpisać adres e-mail. Jeśli mamy konto w Gravatarze, to pobiera mi avek przy nazwisku. Nie mam tutaj żadnego konta na stałe.Raportuj

  12. stefan napisał(a):

    http://www.play.pl/pl/promocja/przejdz-do-play/play-abonament/przejdz-do-play-z-rodzina/

    dlaczego na blogu nie ma słowa o tym i perypetii z nim związanych ?Raportuj

    • Tomek napisał(a):

      Właśnie, jest duży problem z kontaktem ze strony Play w sprawie odbioru nagród, zgłoszenie z prośbą kontaktu sobie wisi, telfon głuchy a nie zostało już zbyt wiele czasu!Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty