Dla przyspieszenia i ułatwienia procesu sprzedaży otworzyliśmy nowy kanał dla nowych Klientów zainteresowanych pierwszym zakupem usług Play.
Pod specjalnym numerem telefonu 730 300 400 można:
- kupić tablet za 0 złotych z Play Online
- kupić nowy numer w Play w atrakcyjnym planie taryfowym ze smartfonem za 0 złotych
- kupić nowy numer w Play z klasycznym, wygodnym telefonem
- przenieść numer do Play
- Skorzystać z oferty Red Bull MOBILE
- kupić iPhone w dedykowanej promocji
Konsultant zaproponuje najlepszą dla Klienta ofertę, doradzi w kwestii telefonu.
Co jest potrzebne do zawarcia umowy:
- dowód osobisty (zawsze)
- inne dokumenty, takie jak: zaświadczenie o zatrudnieniu, legitymacja służbowa, legitymacja studenta, legitymacja emeryta, trzy ostatnie rachunki za: telefon stacjonarny lub telefon komórkowy lub telewizję kablową lub Internet na kwotę min. 115,00 zł brutto – jako dokument dodatkowy
- dla firm: zaświadczenie o nadaniu numeru nip i regon oraz wpis do ewidencji działalności gospodarczej bądź CEIDG.
Jak działa infolinia:
- Koszt połączenia to 1 zł bez względu na jego długość
- Infolinia dostępna jest od poniedziałku do soboty, w godzinach 9:00 – 21:00
- Przesyłka dostarczana kurierem pod wskazane przez Klienta miejsce
- Proponowana na infolinii oferta to oferta dostępna w kanale Telesales czyli z dodatkowymi benefitami względem oferty w POS ( oferta świąteczna Telesales ma w stosunku do POS obniżona opłatę aktywacyjną o 20 zł – z 49 zł do 29 zł , Klient kupujący przez Telesales ma dodatkowe 100 min więcej przez pierwsze 6 miesięcy )
Infolinia przeznaczona jest dla – małych firm ( działalności gospodarczych do 5 aktywacji ) oraz Klientów indywidualnych.
A my zapraszamy klientów do siebie do POS. Nie ma to jak załatwiać sprawy osobiście, a przed podjęciem decyzji sprawdzić organoleptycznie telefon jaki się bierze na 2 lata. Jeżeli klient przyjdzie z argumentem, że przez Telesales ma niższą aktywację, dostanie rabat na telefon, że koszt aktywacji wyjdzie taki sam. :)
na podstawie jakiego cennika? dopłacacie do telefonów klientów?
Od ceny telefonu z oficjalnego cennika odejmujemy 20 zł i wychodzi na to samo.
Ale pytanie padło – gdzie w regulaminie jest zapis, że możecie to robić? Z własnej kieszeni dorzucacie? Dodatkowe 100 minut przez 6 miesięcy też załatwicie?
Tak to niestety jest – każdemu zależy na swojej prowizji i wynikach sprzedażowych a i tak wszystko trafia do jednej firmy. Takie napięcia na linii POS – Telesales są według mnie bezsensowne…
Krzysiek a co Ty myślisz,ze salony nie mają dodatkowych 100? mają to samo co tele sales, może mieć to każdy wystarczy wejść na strone
Aby otrzymać kod promocyjny wyślij SMS-a o dowolnej treści na numer 530 201 202 . W odpowiedzi otrzymasz wiadomość SMS z unikalnym kodem promocyjnym. Kod należy przedstawić sprzedawcy podczas podpisywania umowy w Salonie Play.
przeciez te kody juz dawno nie dzialaja…
Super, pogratulować pazerności :) Może nie długo markety wprowadzą bilety wstępu na zakupy, chcesz sobie kupić skarpetki w promocji bilet 1 Zł.
Przecież nikt nie zamyka Salonów, żal wydać złotówkę? można pojawić się osobiście w POS lub wykorzystać internetowy kanał dystrybucji.
Ta symboliczna złotówka może odstraszy niektórych pseudo klientów od zabierania czasu i blokowaniu linii.
Z drugiej strony możnaby wyeliminować pseudokonsultantów, też zaoszczędziłoby trochę czasu i zwolniło linie..
Robert ma rację. Założę się, że masa szczawi dzwoni na linię tylko po to by na końcu rzucić mięsem i się pobawić. W ten sposób ktoś inny, kto potrzebuje naprawdę uzyskać informacje po prostu się nie dodzwoni.
Na tej zasadzie powinni też wprowadzić opłatę za rozmowę w salonie Play, do którego często przychodzą klienci, którzy kupili coś przez telefon lub internet, aby dostać gratis, a potem zawracają głowę pracownikom salonów.
Nie, bo salonów jest nieporównywalnie dużo w stosunku do kilku osób na infolinii. Ciężko jest zrobić salonbombing, czego nie da się powiedzieć o infolinii
To niech Play zatrudni odpowiednią ilość osób, która będzie w stanie obsłużyć klientów dzwoniących na infolinię.
zgadzam się w 100 %, czasami ma sie ochote powiedziec takiemu klientowi z teczką DHLa albo innego kuriera, ze pierwszeństwo maja klienci salonowi. może brzydko to zabrzmi, ale taka jest prawda. przyjedzie klient z pretensjami do salonu ze CC źle umowę wysłali i od razu z mo*rdą, ze co to za firma, oszukują, złodzieje, a za nim stoją klienci chcący podpisać umowę w salonie i już od razu czują niesmak, bo jeden klient ochrzanił konsultanta w salonie ZA NIC!!
Tutaj nie chodzi o 1zł, ale o zdrowe zasady wolnego rynku…przecież to jest idiotyzm, nikt pod ten numer nie dzwoni, po to żeby spytać jak włożyć kartę sim i wpisać pin, tylko z zamiarem podpisania cyrografu na 2 lata, tylko czekać jak trzeba będzie płacić za fak-tury :) może jeszcze za włączony telefon zalogowany do sieci, można jeszcze wprowadzić opłatę przesyłową, itp…
…a jak zadzwonisz i będziesz już negocjował sobie umowę, to na 100% zerwie Ci połączenie i pseudokonsultant nie oddzwoni do Ciebie, tylko musisz wydać następną złotówkę…
Z jakimi idiotycznymi problemami potrafią dzwonić ludziska to temat rzeka. Nie widzę niczego dziwnego w ustalaniu symbolicznych opłat za tego typu usługi. Nie sądzę też by zasady wolnego rynku znaczyły że wszystko ma być za free.
Biorąc pod uwagę częstotliwość zawierania nowych umów mnie osobiście 1 złotowa oplata z całą pewnością nie zniechęci do wykorzystywania tego kanału dystrybucji.
Robert to z czym ludzie dzwonią do BOK to jest masakra! 95% klientów/osób którzy dzwonią, dzwonią z totalnymi głupotami. 5% z nic ma racje i rzeczywiście problem.
Gdyby klienci korzystali z Play24 i z krótkiego kodu *111# to 40% nie było by do BOKu
Do chrzanu ! Lada moment będą pobierały za sprawdzenie stanu konta.
A kto tą linię obsługuje ? Ludzie z Play czy wynajęta firma ? Bo zdanie „Konsultant zaproponuje najlepszą dla Klienta ofertę, doradzi w kwestii telefonu.” jest niebezpieczne
Niebezpieczne jest to co piszesz :)
Jakie to ma znaczenie czy firma zewnętrzna czy P4 ??
Wydruk (PDF) zaświadczenia z CEIDG jest tozsamy z zaswiadczeniem o nadaniu NIP i REGON (bo to MF/US i GUS je wpisują do CEIDG).
A jak problem to klienta kierują do salonu.. Lepiej kupowac w salonie. Przez telefon kity wciskają..
My zapraszamy na Nie tylko kupisz interesującą Cie ofertę bez wychodzenia z domu, ale również porównasz dostępne oferty. Zapraszamy!
Jak ma się ta wiadomość do rzeczywistości. Dzwonię na infolinie pod podany numer, tydzień po ogłoszeniu newsa a tam nic nie wiedzą o obniżonej aktywacji oraz o 100 minutach bonusowych. Mógłbym prosić Panie M.G. o informację jak jest na prawdę lub prosić o namiar na pracownika który zna ofertę?
„Infolinia dostępna jest od poniedziałku do soboty, w godzinach 9:00 – 21:00”
12. stycznia 2013 ok. 11:00 zadzwoniłem do telesales. Na połączenie oczekiwałem 1:00h. Godzina słuchania muzyczki bez żadnej informacji szacunkowej ile to może jeszcze potrwać, bez żadnej sugestii, że linie są zajęte i prośby o zostawienie swojego numeru telefonu (oddzwonimy). Po tej godzinie oczekiwania nie nastąpiło bunajmniej połączenie. Po prostu „rozmowa” została automatycznie zakończona. A opłata za połączenie zapewne pobrana. Dziwna definicja dostępności…