Nexus 7 3G w ofercie Play na życzenie

Udostępnij

Na pewno wielu z Was ucieszy się z tej wiadomości :-)

Od dziś w ofercie na życzenie, czyli dostępnej tylko w sklepie internetowym Play znajdziecie najnowsze cacko od Google i Asusa, czyli tablet Nexus 7 3G. Sprzęt jest na życzenie zatem kto jest naprawdę zainteresowany powinien pilnie przegadać ten temat z Mikołajem. Są tacy, którzy uważają, że to pogromca iPada. Czy tak jest w istocie?

nexus_7_3g

 

Specyfikacja Urządzenia:

PROCESOR: Quad-core 1.2 GHz Cortex-A9

WYŚWIETLACZ: Ekran dotykowy 7” LED, pojemnościowy, multitouch, 1280 x 800 pix

POJEMNOŚĆ: 32GB

PAMIĘĆ OPERACYJNA: 1GB RAM

SYSTEM OPERACYJNY: Android 4.1 (JELLY BEAN)

DODATKI: Aparat fotograficzny 1.2Mpix, Bluetooth, WiFi b/g/n

Nexus 7 to pierwszy tablet wykorzystujący system operacyjny Android™ 4.1 Jelly Bean. Łączy w sobie najlepszy sprzęt firmy ASUS z najbardziej zaawansowanym oprogramowaniem firmy Google.

  • Pierwszy tablet z systemem Android™ 4.1 Jelly Bean.
  • Pierwszy na świecie 7-calowy tablet z czterema rdzeniami zapewnia bogate opcje multimedialne i 9,5 godziny* pracy na baterii.
  • Najlepszy tablet NFC opracowany został tak, aby zapewnić najwyższy komfort. Ma zaledwie 10,45mm grubości i waży 340g.
  • Technologia ASUS TruVivid zapewnia zwiększoną wyrazistość kolorów, a szkło Corning® Fit skutecznie chroni przed zadrapaniami.
  • 178-stopniowy kąt widzenia panelu IPS gwarantuje wysoką ostrość obrazu.

Dodatkowo zmieniają się ceny następujących urządzeń:

PlayStation 3 Super Slim 12GB + Wonderbook

Sony_PlayStation_3_Super_Slim_12GB_

Sony_PlayStation_3 Super_Slim_12GB_Wonderbook_Księga_Czarów

PlayStation 3 Super Slim 12GB

Sony_PlayStation_3_Super_Slim_12GB_

 

Autor: Marcin Gruszka

Zobacz więcej

62 KOMENTARZE

  1. Nosz kur… Próbuję zamówić tablet na firmę na 24 m-ce i nie ma opcji, klikam „ceny w innych abonamentach” dostaję puste okno, klikam „dokupuję ofertę” trafiam na stronę na której już nic nie działa.

    W ofercie dla firm w ogóle tabletu nie widać :(

  2. W ofercie na życzenie najbardziej chciałbym aby dało się coś zamówić z oferty na życzenie takie tylko mam życzenie wide lumia 820!

  3. Panie Marcinie, czy mógłby Pan sprawdzić pocztę? ;)
    Pisałem już tydzień temu, a nadal nie otrzymałem odpowiedzi.

  4. Chciałem złożyć zamówienie przez sklepi internetowy na ten tablet i … NIE DA SIĘ! W momencie jak w koszyku jest tablet i mam wpisać dane zamawiającego (a jest nim firma, która już ma numery w PLAY) pojawia się problem – nie da się wypisać imienia i nazwiska zamawiającego itp. Dzwoniłem na *600 i powiedzieli mi że tam u nich tabletu zamówić nie mogę i że mam iść na salon. Ale na salonie nie ma Nexusa 7!!! Pomocy!! Chcę kupić abonament na firmę (S.C.) w opcji 24 miesiące! Niech ktoś się odezwie kto pomoże mi zamówić skutecznie ten sprzęt!! )PS> na Facebooku konta nie posiadam)

      • Ale ja już próbowałem 2 miesiące temu kupić laptop przez Wasz sklep internetowy i dokładnie na tym samym etapie zamówienia pojawia się błąd. Wysłałem zgłoszenie i nikt nie jest mi w stanie pomóc :-( W końcu chcę płacić jako firma kolejny abonament! Na *600 nic nie pomogą bo nie można u nich składać zamówień no i jestem w kropce.

  5. Albo chociaż podajcie w tym sklepie numer telefonu gdzie mogę telefonicznie złożyć zamówienie! Dzwoniłem na 730 300 400 ale tam mi powiedziano że nie obsługują obecnych klientów Play a tylko nowych ! paranoja jakaś czy co? :-(

  6. Marzy mi się news: Obniżki cen telefonów w Play: HTC One X i LG Swift 4X HD… Wspaniały prezent na święta :)

  7. Fajny tablecik ale ja wolę wersję bez 3g,wczoraj kupiłem mobilny router który będę używać do telefonu,tableta,komputera :),tak pozatem urządzenia na wifi dłużej trzymają na baterii.

  8. Chciałbym zapytać apropo Nokii Lumii 820, czemu nie jest widoczna w sklepie internetowym?
    Z góry dziękuje za odpowiedź :)

  9. zamówiłem telefonicznie Nexusa jako klient Play w abonamencie za 69,90 ale jako klient dokupujacy oferte powinno być 59,90 – poczekam na przesylke i zobaczymy bo konsultantka coś mało rozgarnięta była

  10. Ja też próbowałem zamówić telefonicznie, ale Pani konsultantka powiedziała że ona może tylko dla nowych klientów opcję zaproponować (czyli tą 10 zł droższą), a dla obecnych abonentów to nie może i kazała dzwonić mi na *600. Tam z kolei usłyszałem że firmy zamawiać nie mogą i mam się udać na salon… a jak wiadomo Nexusa na salonie to ja nie kupię…

  11. Ja chętnie bym kupił dobrego, sprawdzanego Asusa Eee PC 1201HA, ale nigdzie go już nie ma :(

  12. Z tego co widzę to jest jedna wielka „zlewka” na obecnych klientów, i jesteśmy odsyłani „od Kajfasza do Judasza” i nic z tego nie wychodzi. Nigdzie nie pomogą, tylko odsyłają do salonu gdzie jak wiadomo wielu modeli telefonów nie ma dostępnych. A te co są często są droższe, lub mamy mniej minut w abonamencie. Sam mam abonament w play, ale jak widzę to lekceważące podejście do klienta, to wiem że umowy na pewno już nie przedłużę. Właściwie, to bardzo żałuje że przeniosłem się z orange do pseudo sieci play. Dałem się omamić telefonem, akurat wtedy niedostępnym w orange. W zamian dostałem beznadziejny abonament. W orange miałem pakiet złotówek, gdzie mogłem go wykorzystać na sms premium, roaming, płatne infolinie, i rozmowy międzynarodowe. W play za to wszystko dopłacam do abonamentu 59zł. Dodatkowo jakość rozmów jest gorsza w play. Niby jest roaming na plus i orange, ale mimo wszystko gorzej to działa niż w sieci orange. Tak więc zdecydowanie odradzam wszystkim sieć play. Dostaniecie gorszą jakość, dodatkowo w wyższej cenie i najważniejsze BEZNADZIEJNĄ obsługę klienta. Nic tam się nie da załatwić, a w większości przypadków support wmówi nam, że wszystko jest z naszej winy. I tak w orange większość zgłoszeń miałem rozpatrywaną pozytywnie, i zawsze dostawałem jakiś bonus w rekompensacie. W play większość zgłoszeń jest rozpatrywana negatywnie. Tam mają po prostu taki odgórny nakaz odrzucania wszystkich reklamację. Tak więc niepolecam niepolecam i jeszcze raz niepolecam tej sieci. Wysyrzegajcie się tej sieci jak tylko możecie, bo jest to najgorsza z możliwych sieci!!!

  13. Panie Marcinie ta premiera Nexusa trochę niewypaliła… Minęły już prawie 24h a nic się nie zmieniło, ani cennika, ani zmian w sklepie internetowym… Nie można było zaczekać z tym niusem jak już wszystko będzie ok? Chyba, że chcieliście zastosować ten sam marketing jak Google przy okazji sprzedaży nexusa 4?

  14. No i niestety, Nexusa kupić w tym Waszym sklepie to po prostu się nie da. Ciekaw jestem czy przed końcem roku ktoś się zlituje, pomoże i udostępni mi ten zakup?

      • Ja też go dodać do koszyka umiem, wysyłam zamówienie a po chwili przychodzi mail z informacją że zamówienie anulowane. Pytam się dlaczego to nie dostaję odpowiedzi. Dzwonię to nikt nic nie wie :(

  15. Liczyliscie, że będzie dostepny na stronie Play?? Toz tradycją jest, że modele z rekalm sa tylko w reklamach!!! a jezeli pojawią się w e-shopie to sa godzine, a potem „chwilowo niedostępne” lub „nie bedzie juz dostępny” – patrz Nokia Lumia 820, która była w ofercie e-shopu moze pół dnia.

  16. Muszę przyznać, że sam już nie wiem czy skrajny nieprofesjonalizm Playa budzi we mnie konsternację, przerażenie czy bardziej mnie rozśmiesza. Widzę na Telixie zajawkę o Nexusie 3G w Play. Wchodzę na BlogPlay – od dziś w ofercie na życzenie. Klikam w linka, nie ma żadnego cennika poza ceną na 36 miesięcy w abonamencie za 69zł – nieaktywny. Na blogu aktualizacja, że będzie „update”. Nie aktualizacja tylko „update”.
    Cennika nie ma do dzisiaj!
    Za to na Blogu w komentarzach wpisy blogera ze smartos o próbie zakupu tego tabletu oraz inne komentarze dające do myślenia na temat tego jak działa czy raczej nie działa Play.
    Panie Rzeczniku – to co robi Play to mówiąc językiem którym lubi się Pan komunikować z czytelnikami – zupełna „rzeźnia”. Jeśli to nie jest kompromitacja Pana lub kogokolwiek za to odpowiedzialnego to ja nie wiem co jeszcze mogłoby nią być. O waszej „sprzedaży” Galaxy S III nie będę nawet wspominał, bo to jedna wielka beczka śmiechu – tak właśnie dzięki waszym „umiejętnościom” jedną nogą przeniosłem się do Timobajla.
    Konkurencja powinna was całować po rękach – z całym szacunkiem, ale jesteście takimi nieudacznikami, że więcej dla niej (konkurencji) zrobić już się nie da. Szkoda słów.

  17. Zaczynam również odnosić podobne wrażenie, wchodząc na bloga i widząc że od wczoraj miał być w ofercie to oczekuje że będzie.
    Jest 10:00 rano i niestety cena urządzenia od 0 zł i nic więcej …. brak możliwości doboru taryfy. Zero cenników, reguł.
    To jest jakaś kpina, albo zawodzi u was komunikacja na szczeblach departamentów, albo macie tak kiepskich administratorów którzy nie radzą sobie z tak prostą kwestią jak obsługa CMS.
    P.S Panie rzeczniku zwany popularnie „niedorzecznikiem”, może zmieńcie kolejność, na początek CMS a dopiero po tym jak już wam się uda ogarnąć temat zajmijcie się PR.
    Bo to co w tym momencie wyprawiacie to tylko czarny PR, konkurencja się pewnie bardzo cieszy z waszych ciągłych wpadek.

  18. a ja mam takie pytanie: czy internet w tym zestawie z Nexusem umożliwia dokupienie w przyszłości kolejnych kart sim do podziału pakietu na inne urządzenia? (chodzi mi o „wspólny internet”)

  19. oj… nie przeszedł mój komentarz :) zamiast tutaj jęczeć kupcie sobie asusa w euro agd jest teraz na 20 rat w dobrej cenie :)

  20. poczekajcie miesiąc – wchodzi nowe Prawo telekomunikacyjne – umowy będą maksymalnie na 24 miesiące!

  21. porazka z tym nexusem na maxa niby jest ale go nie ma piszecie ze w sklepie internetowym a konsultant ze sklepu mówi ze tylko w salonach w salonach mowia ze nic nie wiedza zdejmijcie to ze strony i nie robcie ludziom wody z mozgu

  22. Czy można już normalnie kupić Nexusa 7 ? Komuś się może udało ? Ile trwa okres realizacji zamówienia na życzenie ?

  23. Do mnie także :-) mam jednak problem.
    Podczas pierwszego uruchomienia wyskoczyl komunikat ze nie ma w środku karty sim.Dalem anuluj i pomyslalem ze później kartę wloze. Skonfigurowalem nexusa przez Wi-Fi i wlazylem później kartę SIM.Teraz niestety nie chce mi się polaczc przez 3g w ustawieniach mam wybrana transmisję mobilna a zasięg jest zerowy. Może jednak cos źle robię ? może jakoś aktywować ?

  24. Nie wiem, czemu prowadzicie tą pokrętną politykę – skoro mogę w abonamencie Stan Darmowy mieć konsolę (która nijak się ma do rozmów telefonicznych), to dlaczego nie mogę kupić laptopa lub tabletu w tym abonamencie? Jeśli jednak czegoś nie doczytałem, to chcę poznać cenę tego urządzenia (Nexus 7) w ofercie Stan Darmowy 59.
    Przy okazji pragnę zauważyć, że czas wymienić chyba webmastera lub system CMS, bo nudne i irytujące robi się to, że po wybraniu niektórych kombinacji opcji, dostajemy strony wypełnione jedynie obrazkami – bez treści. Jest tak w przypadku wybrania „Przedłużam umowę” w linku do Nexusa. Czy tak ciężko jest zrobić banalny szablon w oparciu o bazę, gdzie nieaktywne zakładki są ukrywane? Jak to jest zbyt skomplikowane, to może przynajmniej informacja „ta promocja nie jest aktywna w tym planie taryfowym”…?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości