Tym razem dla najmłodszych i dla najstarszych, jak mówi w nowym filmie Jurek Owsiak, przeciskając się przez kolorowy tłum zebrany dookoła fioletowej karuzeli. Jurek Owsiak został twarzą nowej kampanii i zachęca do wspierania WOŚP przez cały rok. Dzięki Play to wyjątkowo łatwe.
Żeby wspomóc Orkiestrę, wystarczy doładowywać konto w Play na Kartę, a Play przekaże na rzecz WOŚP równowartość 5% miesięcznych doładowań. Wspieranie Orkiestry jest całkowicie bezpłatne i nie obciąża użytkownika: na jego konto trafia cała kwota doładowania.
Reżyseria: Tadeusz Śliwa
Muzyka: Crab Dance – Arch Bacon
Start kampanii: 24 grudnia
Media: TV, OOH, prasa, ambient, internet
Informacje o autorach: Paweł Nowakowski (dyrektor kreatywny), Rafał Leski (art director),
Adam Rodak (copywriter)
Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak
Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny
Dom Mediowy: MediaCom
Internet: Małgorzata Chmiel (P4), Łukasz Kwapisz (K2)
Telewizja
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Y-64hzK-m38[/youtube]
Prasa
Outdoor
Internet
Autor: Tomasz Pietrowski