Nowości w aplikacji Naviexpert w Play

Udostępnij

Doceniona w niezależnych testach dziennikarskich nawigacja NaviExpert w Play doczekała się kolejnej wersji.

Najważniejsze zmiany, które wprowadza nowa wersja to m.in. inteligentne sortowanie punktów na liście ostatnio używanych. W praktyce oznacza to tyle, że punkty znajdujące się na głównym ekranie, nad menu aplikacji są sortowane nie tylko według kolejności ostatniego użycia, ale także lokalizacji i godziny. Jeśli więc zwykle rano z domu wytyczamy trasę do pracy, to ten punkt właśnie będzie podpowiadała nam aplikacja przy wytyczaniu porannej trasy z domu.

Inne ze zmian wprowadzonych w najnowszej wersji NaviExpert to wyświetlanie nazwy aktualnej i najbliższej miejscowości na trasie na pasku adresowym w trakcie nawigacji. W aplikacji udoskonalono także inteligentne wygaszanie ekranu oraz zwiększono stabilność połączenia internetowego, która daje aplikacji wyższą odporność na problemy z siecią. W najnowszej wersji poprawiona została także efektywność energetyczna. Aplikacja zużywa mniej energii oraz informuje jeżeli poziom baterii jest niebezpiecznie niski. Wskazuje jak prawidłowo ustawić aplikację, aby oszczędzać energię. Pozwala to na dłuższą pracę telefonu bez dodatkowego zasilania.

Dodatkowo rozszerzona została konfiguracja aplikacji, która obecnie pozwala na m.in. możliwość wyłączenia asystenta pasa ruchu czy zmniejszenie dokładności mapy w nawigacji, co z przekłada się na zmniejszenie transferu danych.

Aby zaktualizować wersję aplikacji wystarczy w przeglądarce internetowej telefonu wejść na stronę play.getne.pl i ponownie pobrać aplikację. Nowa wersja nadpisze dotychczasową.

Pełna lista zmian:

  • wyświetlanie nazwy miejscowości na pasku adresowym w nawigacji
  • wyświetlanie kolejnego miasta na trasie na pasku adresowym w nawigacji
  • ulepszone inteligentne wygaszanie ekranu
  • stabilizacja połączenia internetowego, zwiększona odporność na problemy z siecią
  • ulepszony i poprawiony autozoom
  • ulepszona efektywność energetyczna aplikacji – dłuższa praca na baterii, szybsze ładowania przy podłączeniu
  • zwiększona czytelność mapy, zwłaszcza wyświetlania nazw ulic
  • poprawiona stabilność aplikacji
  • ulepszenia algorytmu inteligentnego wyboru punktów na ekranie głównym
  • dodatkowa informacja o celu trasy tuż po rozpoczęciu nawigacji
  • dodatkowa konfiguracja aplikacji:
    • możliwość wyłączenia dźwięku skręć
    • możliwość wyłączenia asystenta pasa ruchu
    • możliwość zmniejszenia dokładności mapy w nawigacji (zmniejszenie transferu danych)
  • zablokowanie zgodnie z prośbami użytkowników opcji konfiguracji trasy podczas korzystania z polecenia „zaplanuj trasę”

naviexpert_play_update2

naviexpert_play_update1

Zobacz więcej

12 KOMENTARZE

  1. Witam,
    Mam serdeczną prośbę do osób tworzących oferty. Czy możecie przygotować ofertę dla osób przedłużających umowę bez telefonu w Formułach, w której klient będzie otrzymywał rabat na abonament przez cały okres umowy i po jej przejściu na czas nieokreślony? Okres umowy może być długi – 24 miesiące. Przykro to mówić ale obecne promocje lojalnościowe dla bezterminalowców są nieatrakcyjne.

  2. Wszystko niby super, tylko NE w wersji playowej ma 2 zasadnicze wady:
    1. Wersja jest o dobre pół roku opóźniona w stosunku do zwykłej
    2. Przy założeniu regularnego korzystania normalny NE wychodzi taniej bo można wykupić usługę na rok albo dwa i dodatkowo są rabaty dla stałych klientów.

  3. Nawiexpert to o dupe rozbic. Dziala jak jesteś w dobrym zasięgu 3g. a pozamiastami do niczego sie nie nadaje jak nie ma jak pobrac map. Pewnie w teorii zasięg jest wszedzie. Teraz korzystam z nawigacji Noki. lepiej miec wgraną nawet starszą mape niż nic.

    • To ty chyba po Syberii podróżujesz… Nigdy nie miałem problemu z NE, czy to po 3G czy po – nawet – zwykłym GPRS.
      No ale często tak bywa że użytkownicy nie potrafią skonfigurować telefonu, ale swoja niewiedzę zrzucą na aplikację…

  4. Witam !

    Panie Marcinie czy może Pan się przyjrzeć zamówieniu na przedłużenie umowy w nowej taryfie L1000 o nr RTTASK-22713548 złożonego 19 stycznia br. Od kilku dni dzwoniąc pod *500 uzyskuje sprzeczne informacje dotyczące mojego zamówienia. Chodzi o tel. LG P880 4X HD który wybrałem i który w dn. składania zamówienia był dostępny „od ręki” w kolorze białym jak stwierdziła Pani konsultantka „podpisując” ze mną aneks do umowy. Do dnia dzisiejszego przesyłka nie została wysłana i dzwoniąc do BOK za każdym razem dowiaduję się, iż moja przesyłka jest spakowana bądź będzie dopiero pakowana lub też, że urządzeń nie ma… Co konsultant to inna historyjka….:) Wiem, że wg. regulaminu sklep ma 7 dn. roboczych na przekazanie przesyłki kurierowi ale nie w tym rzecz! Obawiam się , że telefon który wybrałem nie był i nie jest dostępny a konsultantka „podpisała” ze mną aneks na „siłę” po to aby w pierwszych dniach w których zostały wprowadzone nowe taryfy nabić jak najwięcej klientów… Jestem waszym klientem od wielu lat i wielokrotnie podpisywałem umowy przez telesales i zawsze są jakieś problemy . Nie sięgając daleko bo na przełomie sierpnia zeszłego roku miałem problemy z wysyłką Tabletu Galaxy TAB 2 w którą to po Pana interwencji wysłano tego samego dnia. Zwracam się więc do Pana ponownie aby chociażby sprawdził Pan jak to jest z moim zamówieniem bo wiem, że tylko Pan udzieli mi szczerej i rzetelnej informacji.

    • Tutaj Play na stronie ma forum – trzeba zarejestrować się, a później można zakładać tematy. Tam jest gościu od play co załatwia takie sprawy. Skopiuj tego posta i załóż tam temat. Tutaj może też dostaniesz odpowiedz, ale to blog jest, a tam na pewno dostaniesz odpowiedź

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości