Tako rzecze rzecznik Play

Strona Play.pl nie będzie dostępna!

..na szczęście na krótko :-)

Dziś od godziny ok 18.00 do jutra do 6.00 rano portal Play.pl nie będzie dostępny. Ma to związek z wdrożeniem nowych ofert oraz.. zmianami w wyglądzie strony :-)

Stary layout żegnamy..

Oczywiście Play24 będzie przez cały czas dostępne!

Komentarze

  1. kaczor325 napisał(a):

    Pojawią się także cenniki telefonów na nowej stronie, czy można liczyć jeszcze dziś na nie tutaj?Raportuj

    • aaa napisał(a):

      Podpinam się pod pytanie. Od 8 do 21 nie będę miał dostępu do komputera, a tak to sobie wydrukuje :PRaportuj

    • Miki napisał(a):

      Play nie chce odstraszać cenami telefonów ;-)Raportuj

      • Piotr napisał(a):

        Niestety racja…Raportuj

      • kaczor325 napisał(a):

        Play zawsze miał co najmniej optymalne ceny telefonów. Przy promocjach i nowych ofertach, takich jak ta, zawsze zaskakują jak właśnie tym HTC 8S, który w TiMobajl jest za 269 zł w abo. 80 zł. Dopiero w abo. za 100 zł jest też za 1 zł [ale nie wspominam samej oferty która daje ledwie 250mb transferu i dużo mniejszy pakiet sms/min].Raportuj

  2. Qrix napisał(a):

    Już się wystraszyłem po tytule w RSS :DRaportuj

  3. omm napisał(a):

    co jesteście tacy niecierpliwi, poczekajcie do jutra i zobaczycieRaportuj

  4. Adrian napisał(a):

    Co za zmiany :) Taryfy polepszone, nowa strona. Tak trzymać. Ciekawe tylko jak cenniki telefonów do oferty.Raportuj

  5. W4Ready napisał(a):

    1. Kiedy regulaminy nowych „formuł”?
    2. Jak połączyć się z „Grupą Utrzymaniową” (GU)?
    Konsultanci BOK za wszelką cenę utrudniają kontakt z tym działem.

    W Orange jest osobna infolinia utrzymaniowa „Program Propozycja”, w UPC również nie ma problemu, aby połączyć się z analogicznym „Działem Utrzymania Klienta” – wystarczy trochę pomarudzić na infolinii, a na wielu forach internetowych można znaleźć bezpośredni numer do nich.Raportuj

    • TOmasz napisał(a):

      Na pewno nie połączą z GU kogoś tak bardzo zdesperowanego, żeby zostać :) Wydzwaniasz do nich pewnie to się chcą ciebie pozbyć.Raportuj

  6. wilk napisał(a):

    kupiliście lejaut od Telepolis? ;)Raportuj

  7. Adam napisał(a):

    Macie bardzo dobry layout, zdecydowanie najbardziej czytelny wśród operatorów. Mam nadzieję, że nie zmieni się na gorsze :)Raportuj

  8. zbyszko napisał(a):

    A oferta All inclusive MAX nie będzie już od jutra obowiązywać? W jej miejsce wskakują M,L,S?Raportuj

  9. Rogi napisał(a):

    Zmiany jak na Telepolis ;)Raportuj

  10. Piotr napisał(a):

    Dalej działa ;)Raportuj

  11. Boromeusz napisał(a):

    Oby oferta na play.pl była zgodna z tym co macie a nie szukanie po blogach albo salonach szczegółów tego co oferujecie…Raportuj

  12. pewniak napisał(a):

    oferta z tego co wiem, jest o wiele bardziej korzystna niż wcześniej. w Nowych formułach mamy zdecydowanie więcej minut, co prawda internet zmneijszony ale za 10 zł można wykupić od 0,5 GB do 2 GB w zależności od formuły S,M,L czy 4.0Raportuj

    • komsolec napisał(a):

      Przy zmniejszonym internecie średnio jest sens brać FI i MAX. Może wykorzysta się 0,5-1GB, może nie a pakiety i tak aktywowane są dynamicznie i nie przekraczają 20zł za łącznie 1255MB (o ile zrozumiałem prezentację).
      Gdyby FI miało co najmniej 0,75GB a FI MAX co najmniej 1,5GB, to rzeczywiście wymagałoby przemyślenia. Przy zwykłej F + Bezpieczny Internet możesz oszczędzić, gdy nie wykorzystasz całego pakietu. Tylko tek koszmarny lejek to przegięcie.

      Nie podoba mi się też pomysł dopłaty +5zł dla nowych. Chociaż mam PnK, nie chciałbym przenosić numeru tylko wziąć nowy.
      Szkoda, że nie ma też umowy bezterminowej, jak w ostatnich wersjach SD i AI tylko SIM.

      Jest też inna możliwość. Oferta jest nowa i to tylko rozgrzewka. Za kilka miesięcy Play może nieco zmodyfikuje oferty jeszcze bardziej na korzyść klientów. Tak było z ofertami AI i AI MAX.Raportuj

      • pewniak napisał(a):

        wcześniej dla nowych numerów było o 10 zł drożej niż dla przenoszących i przedłużających. Teraz jest to tylko różnica 5 zł. Umowy beztermionwe są dla klientów stałych. Dla klientów nowych w kązdej sieci teraz umowa może być tylko do 24 miesięcy. Wprowadzono takie ogólne prawo i każda sieć musi się do tego dostosowaćRaportuj

  13. Łukasz napisał(a):

    czy play 24 bedzie tez mial nowe opcje, np roaming?Raportuj

  14. filmofan napisał(a):

    Play 24 nie działa!Raportuj

  15. Kamil napisał(a):

    play24 też nie działa, mimo, że miał działać cały czas, czyżby jakieś większe zamieszanie?Raportuj

  16. lamm napisał(a):

    Witam. Wie ktoś może czy będą nowe telefony i zmienione ceny starych wprowadzone do tych ofert?Raportuj

  17. Szef napisał(a):

    A zmieni się coś w cenach internetu ?Raportuj

  18. oloxx napisał(a):

    haaaaaa :))))))
    wchodzicie na play24, nie logujecie sie, klikacie nowa odslona play24, nastepnie abonament i macie dostep do nowej odslony strony. ceny nieakutalne raczej. mi wyskakuje ceny wszystkich tel 666zl :)Raportuj

    • lukasz napisał(a):

      119 zł abonament
      2,5 GB pakiet danych
      nielimitowane minuty/SMS-y/MMS-y do sieci PLAY
      nielimitowane minuty/SMS-y/MMS-y do wszystkich sieci
      24 m-ce czas trwania umowy
      Poza abonamentem
      19 gr minuta połączenia na stacjonarne

      można przynajmniej szczegóły sprawdzić ofert hihhiihRaportuj

  19. lukasz napisał(a):

    ieszymy się, że jesteś z nami i doceniamy to.
    W Play naszych stałych Klientów traktujemy wyjątkowo, dlatego dbamy, aby skierowana do Ciebie oferta była zawsze korzystniejsza od oferty standardowej.
    Jako Abonent Play możesz czerpać z wyjątkowych przywilejów i korzyści niedostępnych dla nowych Klientów.
    Oferta dla Abonentów to:
    -pakiety optymalizujące koszty
    -rabaty przy zakupie kolejnej oferty
    -wyjątkowe prezenty za przedłużenie umowy
    Zaloguj się i sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy.Raportuj

  20. bożka napisał(a):

    Czy mogę się dowiedzieć dlaczego wraz z modernizacją strony straciłam zasięg w swoim telefonie? Od godziny 18 aż do teraz nie mogę wykonywać ani odbierać połączeń i nie pomaga logowanie co chwila do sieci! Aparat mam sprawny, rachunki zapłacone, tylko niestety Play nie działa sprawnie. Piszę tutaj z nadzieją, że otrzymam informacje na ten temat, bo na play 24 też nie mam co liczyć… Pozostały mi tylko numery alarmowe!Raportuj

  21. artur napisał(a):

    a dla firm też będą nowe taryfy?Raportuj

  22. Ja napisał(a):

    A mnie właśnie się dezaktywował transfer nocny i nie mam jak odnowić…Bardzom zła.Raportuj

  23. Kamil napisał(a):

    Widzę, że nowe logo w drodze. Delikatny rebranding jest (usunięto cienie i dodano nowocześniejszy krój) ;o)Raportuj

  24. huku napisał(a):

    No i coś po 6stej a strona dalej nie działaRaportuj

  25. Darek napisał(a):

    No i jest strona odświeżona piękna ale juz jest Kara za wprowadzanie klienta w błąd…Umowy nie moga być na 36 miesiecy a u was jednak sa..!!!!!!!Raportuj

    • pewniak napisał(a):

      dla nowych klientów nie mogą być dłuższe niż 24 miesiące. Oferta np online pro na 36 miesięcy jest skierowana do stałych abonentówRaportuj

  26. jhony napisał(a):

    Ale zajebista ta strona nic na niej nie ma gdzie bys nie wszedł nie udowodniono istnienia tej strony tak wszystko dziala u was jak ten wasz zasieg blazenada.Raportuj

  27. volt202 napisał(a):

    po modernizacji strona gorzej wyglada niz poprzednio i wszystkich opcji nie wyswietla jak oferta internet na abonament/karta i wiele innych prosze o poprawki waszej stronyRaportuj

  28. gosc z orange napisał(a):

    Play porażka z tą stroną, pierwsza strona fajnie wszystko ok, a chce się zobaczyć szczegóły strona ładuje się, ładuje się i nie załadowuje się. Zróbcie coś z tym, bo tylko klientów wystraszycie, nie lepiej było napisać, że modernizacja zakończy się np. o godz. 9 .
    Na stronie NIE można zobaczyć szczegółów abonamentów, telefonów itp.Raportuj

  29. gosc z orange napisał(a):

    Jeszcze jedno, szczegóły abonamentów można zobaczyć przez drogę okrężną wchodząc na stronę logowania do Play24( nie logujemy się) tylko klikamy w aktualnościach więcej o nowej odsłonie play24 ładuje się wtedy strona obsługa klienta i potem klikamy w menu oferta i strona ładnie się ładuje. Czy tak ma działać ta strona? Czy modernizacja będzie trwała jeszcze cały dzień? Niech zajmą się tym problemem osoby odpowiadające za stronę.Raportuj

  30. Wicki napisał(a):

    Widać jakich zatrudnili informatyków,niedouczeni.Przepracowali cala noc i Zong.Nich ich szybko wywala i zatrudnia takich co maja trochę pojęcia do pisania stron.Wstyd PLAYRaportuj

    • gosc napisał(a):

      To normalka że muszą poprawić jeszcze niektore rzeczy. Nic od razu nie działa dobrze. Telepolis to dzisiaj jeszcze potrafi sie wykrzaczyc. Orange niby od dlugiego czasu maja swoja strone a wczoraj jak przegladalem ich oferte szczegolowo to niektore podstrony krzaczaly sie czy zle wyswietlaly obraz.Raportuj

  31. Mateusz napisał(a):

    bład w optymalizacji/ kodzie strony!! Nie działa prawidłowoRaportuj

  32. adaxmax napisał(a):

    ta wasza strona www nie chce działać na Mozilla Firefox lipaaaaaaaaaaaaRaportuj

  33. Uguanda napisał(a):

    I co z tą stronką do końca roku będzie ??? Bo taka promocja takie gwiazdy i taki nie wypał???Raportuj

  34. Uguanda napisał(a):

    Dodam iż od 6 rano mineły 4 godzRaportuj

  35. Wicki napisał(a):

    Poprawia po Weekendzie.PO przepracowanej całej nocy muszą odpocząć :).W poniedziałek powinno już działać.Taka otrzymałem informacje na infolinii.Raportuj

  36. Uguanda napisał(a):

    Aha w sumie nie wiem czemu mnie to dziwi przeciez w paly to normalne jak szukanie sygnalu sieci PfRaportuj

  37. MagikGK napisał(a):

    No ładna stronka, tylko pytanie kiedy będą abonamenty i cenniki dla przedłużających umowę, oraz cenniki telefonów dla przedłużających ?Raportuj

  38. Darek napisał(a):

    A oferta dla klientow.?????? Brak strony,..!! Czyli stali klienci nie maja ofert.?? Ha,Ha…!!Raportuj

    • Zaskoczony Klient napisał(a):

      Play w delikatny sposób poinformował obecnych Klientów, że pora zmienić operatora :-D Chyba popsują sobie tym działaniem statystyki przenoszenia numerów :)Raportuj

  39. sebob napisał(a):

    Zróbcie coś z tą stroną, bo tam praktycznie nic (poza Waszymi gwiazdami) sie nie pojawia:( Żadnych cenników, puste miejsca na telefony, itp. Niby się oferta uprościła, informacji powinno być mniej (czytaj: łatwiej to ogarnąć) a tu ciężko się czegoś dowiedzieć…Raportuj

  40. Mika napisał(a):

    Makabra jakaś…..
    Tamta strona nie chodziła, ale ta to już porażka…. Zniechęca do przeglądania po pierwszym kliknięciu… Stanowczo szybciej powinny się strony wczytywać (dobrze by było gdyby w ogóle się wczytywały).Raportuj

  41. Kajo napisał(a):

    Hit weekendu;) ładujące się słoneczko na niemal każdej podstronie play’a oraz abonament 0 zł. Tylko nie da się go kupić. Ciekawe ile flaszek wczoraj zrobili stawiając tę stronę;) No w sumie każdy chce się bawić, ale to nie trza było się chwalić, że dzis od 6 będzie gotowe. Takie moje zdanie.Raportuj

  42. Golarz Filip napisał(a):

    Gruszka- strona super!Raportuj

  43. Kajo napisał(a):

    Super ta oferta orange. Do tej pory byłem zniesmaczony działalnością play’a i opieką klienta, ale dziewczyna ma numer w play i chciałem mieć darmowo do niej za nie duże pieniądze i tak ciągnąłem przygodę z play. Ale widzę, że w końcu jest opcja;) Może play się obudzi i zwróci uwagę na klientów. Trochę są niepoważni.Raportuj

  44. Kajo napisał(a):

    Aaaa, ostatnio Pani z BOK-u chciała mi przedłużyć ofertę na super warunkach. Replay Stan Darmowy za 79zł – 20zł zniżki za to że przedłużam. Oferta która była identyczna ze Stanem darmowym za 59 zł dla nowych klientów:) Jak jej to wytłumaczyłem to nie wiedziała co powiedzieć i dalej się upierała że to jest atrakcyjna oferta bo jest 20 zł zniżki, po czasie stwierdziła, że faktycznie się pomyliła i zaproponowała mi to samo z 10 zł zniżką czyli 69 zł – 10 zł czyli znów oferta za 59 zł-specjalnie dla mnie. Oczywiście wszystko tak samo jak przy ofercie Stan Darmowy dla nowych za 59 zł. Śmiech na sali. Nie lubię jak się ludziom ciemnotę wciska.Raportuj

    • byłem w orange napisał(a):

      Chłopie wszędzie tak jest a nawet jeszcze gorzej. Z t-mobile to dzwonią do mnie po kilka razy w miesiącu z nowymi promocjami czy ofertami wciskającymi kit żeby tylko podpisać umowę czy to na abonament, internet mobilny, laptopa, tablet. Ci z SUK też słabiznę wciskają. Plus mnóstwo smsów na komórkę z promocjami czy wróżkami. W play aż takiego natręctwa nie mam.Raportuj

      • Kajo napisał(a):

        To nie znaczy, że wszyscy mają równać w dół a nie w górę. Ja nie chce wybierać mniejszego zła tylko dobro. Po co ta ściema??!!Raportuj

    • kapun napisał(a):

      Z konstultantami tak jest i wszedzie. Moja dziewczyna pracuje w Orange jako konsultantka telefoniczna, wczesniej robila w plusie, a pozniej w erze. Ludzie z pracy podobnie juz kilka sieci maja zaliczonych. Dziewczyna sama opowiada jakie kity musi wciskac ludziom. A najsmiesniejsze to ze wiekszosc osob tam ma numery w Play. Pamietam swoja 1 umowe jak podpisywalem w Plusie. To było prawie 10 lat temu. Z plusa bylem bardzo niezadowolony to ucieklem do ery i tam bralem numery. Za ktoryms razem obslugiwal mnie ten gosc z Plusa u ktorego swoja 1 umowe w w zyciu podpisalem. Pamietam jak niedawno numer przenosilem do playa z orange w salonie. Obslugiwal mnie ten sam gosc.Raportuj

  45. P napisał(a):

    Ależ macie bugi na tej stronie. Pod Chrome w szczególności, bo na IE 10 działa lepiej, ale na Chrome nie da się z tej strony korzystać. Zwolnijcie firmę albo ludzi, którzy Wam to wdrażali.Raportuj

  46. eighty napisał(a):

    STRONA PLAY NIE DZIAŁA!!!! A JEŚLI JUŻ SIĘ WŁĄCZY TO STRASZLIWIE ZAMULAAA I NIE DA SIĘ W NIC WEJŚĆ
    !! :/Raportuj

  47. eighty napisał(a):

    STRONA PLAY NIE DZIAŁA!!!Raportuj

  48. d&d napisał(a):

    nie działa strona i oferty dla firm, chciałbym sprawdzić nowe oferty dla pracowników a tego uczynić nie mogę, proszę o napisanie kiedy będzie działać normalnieRaportuj

  49. maciej napisał(a):

    także nie działa u mnieRaportuj

  50. Szef napisał(a):

    ja bym pozwalniał informatyków za taki bubel ze stroną :PRaportuj

  51. gis napisał(a):

    Jaki Pan, taki kram.Raportuj

  52. Rogi napisał(a):

    Coś lipna ta nowa strona. Brakuje pełno spacji i nic nie można wybrać w szczegółach taryfy. Wygląda jak robiona w notatniku.Raportuj

  53. SeMua napisał(a):

    Kiedy strona będzie w końcu działać poprawnie? Przy wchodzeniu na ofertę dla przedłużających pojawiają się linki do starych ofert, martwe zresztą. Po zalogowaniu numerem telefonu z kolei pojawia się tylko jedna oferta do „wyboru” L1000… Rzucanie słów na wiatr nie przystoi rzecznikowi…Raportuj

  54. Malik napisał(a):

    Panie Marcinie prosiłbym o komentarz. Czy są w końcu jakieś plany rozwoju platformy P24. Od roku jesteśmy zwodzeni w tej sprawie. Niestety system P24 nie sprawdza się w firmach co mają kilkaset numerów sim(brak prostych analiz zbiorczych dla grupy numerów). Dobre to jest może dla 10 kart.Raportuj

  55. ManiakFon napisał(a):

    Wiadomo kiedy będzie można w pełni korzystać ze strony http://www.play.pl?
    Gdy klikam w „telefony”, to strona ładuje się bez końca…
    Proszę o szybką odpowiedź.Raportuj

  56. caliber napisał(a):

    mi strona działa normalnieRaportuj

  57. flat_beat napisał(a):

    tutaj jeszcze nieco inne oblicze nowej strony Play

    http://www.play.pl/index2.html

    :-)Raportuj

  58. zenek napisał(a):

    caliber g…. ci dziala za przeproszeniem kretynieRaportuj

  59. ManiakFon napisał(a):

    caliber może wejdź w jakąś zakładkę i dopiero napisz jakiegoś posta…Raportuj

  60. Kasjan napisał(a):

    Kiedy naprawicie dział „Małe firmy”?
    klikam na górze na małe firmy, następnie zakładka Telefony, wybieram link „Telefony”
    to prowadzi tutaj:
    http://www.play.pl/telefony/Telefony_upsell/Raportuj

  61. zenek napisał(a):

    strona nie dziala na google chrome i innych. Jako tako da sie ja odpalic w internet explorer ale tez jest duzo bledow i bugowRaportuj

  62. rebe napisał(a):

    stronka odnośnie mix=play rownież sie nie wyświetla o co chodziRaportuj

  63. rebe napisał(a):

    nic w mixie nie mozna sprawdzic ani telefonow ani nicRaportuj

  64. rebe napisał(a):

    dzieki stary za info bo juz wymiekalem poluje na fona i musze lukac co momento to znikam bede jutro mam male pobozne zyczonko ze bedzie smigalo PROPERLYRaportuj

  65. jola napisał(a):

    Czy u was na chromie już wszystko działa poprawnie? bo u mnie nie i zastanawiam się czy to dalej trwają prace czy u mnie jest coś nie takRaportuj

  66. dziwnasprawa napisał(a):

    nic na ej stronie znaleźć nie można. Odnośnika do promocji na kartę niema, oraz znalezienie tego co było wcześniej również, szukam gdzie do danej taryfy jest formuła 4.0 tez niema, tylko w regulaminie można coś takiego znaleźć, ale jak ktos dopiero zaczyna z play to bedzie nielada wyzwanie bo nie będzie wiedział że cos takiego tu wogole było i jest. Pytanie do tego kto się tym zajmuje tą stroną: Kiedy będzie przejrzysta finalna wersja play.pl ?Raportuj

  67. jarek napisał(a):

    Tak się zastanawiam czy wyrobicie się z tą stroną do wiosny ? Zaczynam powoli tracić nadzieję. Trochę to śmieszne, że od 18 stycznia nie potraficie poradzić sobie ze zmianą strony.Raportuj

  68. lol napisał(a):

    nadal nie działaRaportuj

  69. Paulek84 napisał(a):

    Ten play schodzi powoli na psy, cen telefonów kiedyś były naprawdę atrakcyjne a teraz porażka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty