Do grona celebrytów, którzy przeszli do Play, dołączył największy z nich, mierzący ponad dwa metry Marcin Prokop.
Jak do tego doszło, można zobaczyć w nowym humorystycznym spocie telewizyjnym, emitowanym od 7 lutego.
Wielki i wielce sympatyczny Marcin Prokop, w końcu znalazł ofertę na swoją miarę. Wybrał FORMUŁĘ WWW w Play Online, która w 100% spełnia jego oczekiwania. Dzięki pierwszej w Polsce, wielkiej ofercie mobilnego Internetu, Marcin może bez limitu przeglądać strony www.
Ponadto, aby wzmocnić oddziaływanie kampanii, w tym samym czasie będzie emitowany 15 sekundowy spot produktowy, mówiący o możliwości przeglądania stron internetowych w „nieskończoność”. W spocie pada pytanie: „Czy ten Internet nigdy się nie kończy?”, na które błyskawicznie uzyskujemy odpowiedź – „Nigdy!”.
FORMUŁA WWW dostępna w Play Online już za 49.90 zł, to pierwsza taka oferta w Polsce.
Informacje o autorach:
Kreacja – Grandes Kochonos
Paweł Nowakowski (dyrektor kreatywny); Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Jakub Gajos(art director), Bartosz Gryś (copywriter), Bartek Grala (art. Direktor), Daniel Piecka (copywriter)
Magdalena Morgun(Client service)
Dom produkcyjny – Papaya Films
Reżyser – Tadeusz Śliwa
Media: TV, Internet, Radio, BTL.
Start kampanii 7.02.2013
Muzyka: Tytuł: „Play Online”
Kompozytor : Toni M. Mir
Dom Mediowy – Mediacom
Play:
Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak
Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny
Internet: Małgorzata Chmiel (P4), Łukasz Kwapisz (agencja k2)
TV
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kfP6K6qj45w[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GRW2KfbwocU[/youtube]
Radio
[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/78296556″ params=”” width=” 100%” height=”166″ iframe=”true” /]
Internet
Outdoor
Prasa
Mailing