Złote Bloby i Zgniłe Gruchy – głosowanie

Udostępnij

Zgodnie z obietnicą przeczytaliśmy wszystkie komentarze i wybraliśmy nominacje do Złotych Blobów i Zgniłych Gruch na podstawie Waszych sugestii. Jako jedna z nielicznych firm pytamy Was o to co było super i o czym lepiej głośno nie mówić. Wyniki ankiety, jak co roku, zostaną pokazane na corocznym spotkaniu prezesów, dyrektorów i kierowników PLAY.

gold_grucha2

Bardzo Was proszę – oddajcie jeden głos na Złotego Bloba i jeden na Zgniłą Gruchę :-)

 

Złoty Blob dla

Loading ... Loading ...

 

Zgniła Grucha dla:

Loading ... Loading ...

Zobacz więcej

103 KOMENTARZE

  1. Szkoda, ze nie można wybrać kilku opcji zgniłej gruchy. Ja uciekłem z Play do Orange przez wysokie ceny smartfonów, brak oferty utrzymaniowej – konsultant nawet do mnie nie oddzwonił zgodnie z umową. Nadajniki to akurat plus Playa i tego będzie mi brakowało – działania nadajników kilku sieci. Mam nadzieję, że za 2 lata będę mógł wrócić po nowy tani telefon w dobrej ofercie. Chociaż wszyscy wiemy, że idą gorsze czasy – za nowe częstotliwości ktoś musi przecież zapłacić.

    • Jeśli chodzi o wysokie ceny to jest tak 50/50 niektóre modele nagle dużo podrożały niektóre plasują się mniej więcej w cenach w jakich możemy znaleźć u konkurencji w podobnych cenowo abonamentach. Jeśli chodzi o ofertę utrzymaniową to rzeczywiście jest kiepsko. W porównaniu do oferty utrzymaniowej jaka obowiązywała przy AIM.
      Dodatkowo teraz narzucany jest SD do play z automatu, a mimo to nie wychodzi to taniej.
      Wcześniej można było dokupić to sobie jako pakiet za 10zł. Co przy AIM65 grupy utrzymania(za 45zł miesięcznie)(z telefonem) +10zł SD do play dawało 55zł. Teraz to samo dostajemy w GU formuła M 69zł(za 59zł miesięcznie). Więc mniejwięcej to samo, tylko drożej i nie możemy z tego SD zrezygnować. U mnie zawsze Play wygrywał tym,że miał najlepszą ofertę w dzwonieniu do wszystkich. Teraz? już nie jest tak kolorowo porównując z nową ofertą plusa i tmibile w przedziale abonamentów 55-65zł (w tmobile -10% abon. na 24 m/c za przeniesienie numeru). Oferty o dziwo są porównywalne. Każda z sieci umożliwia z automatu lub za kilka zł miesięcznie SD do swojej sieci.
      Widząc to jak się zbliżyły oferty do siebie i to,że w tych samych abonamentach w tmobile lub plusie można mieć te same telefony w dużo lepszej cenie, uważam,że PLAY szybko zmieni ofertę by stać się bardziej konkurencyjny.
      Ja osobiście najbardziej zawiodłem się na ofercie utrzymaniowej.

      • Ja z kolei nie polecam orange, oferty w porównaniu do Play śmieszne, a natarczywość dzwoniących konsultantów makabryczna. Nie żałuję, że przeszedłem do Play.

    • Nie zagłosowałem tylko dlatego, ze (wg moich informacji) nie dziala przy polaczeniach z innymi sieciami, czyli jest to dla mnie nawet mniej niz polowiczny sukces.

  2. A propos HD Voice – dlaczego Nokia C5-00.2 z Play nie wspiera HD Voice, a sprzedawana przez T-Mobile obsługuje?

    Kastracja softu na życzenie P4?

      • Jak się nie boisz utraty gwarancji, to się baw w flashowanie.

        Skoro kupiłem telefon u operatora, to oczekuję, że operator wyda aktualizację.

        • Przecież ten telefon już od półtora roku nie jest wspierany przez producenta, więc jak Play ma wydać nowe oprogramowanie? To jedyna metoda, ewentualnie serwis i wciskanie kitu, że na brandowanym coś się zawiesza, ale znając serwis Nokii, bezpieczniej zrobić to w domu.

          • Od operatora (np. Play), który składa zamówienie u producenta (Nokii).
            Następnie producent przygotowuje soft i udostępnia go (w nowych telefonach, albo aktualizacjach dla obecnie sprzedawanych).

  3. Znowu byłem w pewnej sprawie w salonie, a konsultant do mnie z ofertą C. mówię, że nie potrzebuje, to że może ktoś znajomy, że rodzina, prawie błagał chociaż o poinformowanie innych o telewizji. pełna desperacja.

    • jak by ci szefostwo codziennie trulo o sprzedazy c+ bo ci utna premie za cale sprzedaz Playa za miesiac to tez bys byl zdesperowany uwierz

  4. Jak dla mnie na dobre wychodzi robienie promocji typu majówka, bonusy przy doładowaniach. Wielki negatyw za wolne budowanie nowych nadajników, w niektórych miejscowościach macie pozwolenie od listopada 2012, a nadajnika do tej pory nie widać, a bardzo by się przydał.

  5. Dla forum Play dałbym nie Złotego Bloba, ale Zgniłą Gruchę. To samo tyczy się Play4You i aplikacji Play24 (tak nawiasem, kiedy Windows Phone? WP ma najprostsze API ze wszystkich platform a i tak nie napisaliście dla niego swojej aplikacji przez całe 2 lata).

    Złoty Blob idzie dla ofert Tylko SIM, zgniła grucha dla Marcina Gruszki za tę ankietę. Żartowałem (:D), zgniła grucha idzie dla dostępności telefonów ex aequo z cenami smartfonów.

  6. Dokładnie Cyfra+ w salonach to porażka. Przychodzi się po coś innego a konsultancie tylko cisną o cyfrę. Jednym słowem nieporozumienie. Będę chciał cyfrę to pójdę do salonu cyfry. Plus za ofertę Tylko SIM, tak trzymać.

    • A co jest nie tak z tą usługą? Na tym przecież polega Facebook Zero, że jest raczej tekstowy :-)

      Poza tym nikt tego nie wskazał.

      • Play, tylko że Facebook Zero to usługa abonamentowa i tam klienci są uprzedzeni o darmowości wyłącznie części tekstowej. W ofercie na kartę nic o tym nie ma – piszecie że nielimitowany i darmowy, a bierzecie za obrazki. Zgłoszę do gruch za rok, wszak oferta wciąż obowiązuje. :)

      • O mój Boże – „M” ma rację! Sam korzystam z taryfy Lubie.to i w tym momencie czuję się oszukany! W reulaminie jest jasno zapis, że za przeglądanie Facebooka i elementów własnych serwisu nie pobiera transferu danych. A czym są zdjęcia w serwisie jak nie elementem własnym serwisu?? Też zauważyłem, że ogromne ilości transferu mi pożerało jak włączałem internet. Myślałem, że może to moje przeglądanie innych witryn niż FB, ale nie! To nie jest w porządku. :(

  7. Więc przedłużyłem umowę w Play przez internet. Oczywiście dziwnym trafem robiłem to z konsultantem na chacie wyskoczyło okienko w którym zaproponowane wspacie i ewentualne info dodatkowe. Ok. Poszło i dostałem potwierdzenie ze udało się wszystko załatwić ale przy mojej taryfie widnieje cyfra 18 więc zapytałem konsultanta z czatu co ona oznacza – powiedział że oznacza okres umowy 18 miesięcy ….. dziwne bo klikałem na 12 więc poprosiłem o zgłoszenie i informację że na stronie jest błąd. Oczywiscie zgłoszenie przekażemy dalej i proszę czekać na info.
    Dla pewności zalogowałem się na Play24.pll i napisałem zgłoszenie że wyszło jak powyżej – dostałem info zwrotne że mają na to 30 dni ale zazwyczaj kontatk ze strony Play jest po 24h.
    Ok pomyślałem spoko mam 10 dni na ewentualne zerwanie umowy więc poczekam. Mija 5 dni i nikt się nie odzywa więc dzwonię na infolinię 790-500-500 miły głos w słuchawce. Opisuję co i jak że jest problem i nikt się nie odzywa. Panie przyjmuje zgłoszenie i informuje że zgłoszenie otrzymuje priorytet wysoki „ważne” i ktoś odezwie się w ciągu 24h. Dziś mija 72h i nadal nic….. W środę mija termin 10 dni więc planuję jutro wybrać się do salonu play i złożyc pisemne odstąpienie od umowy….. Proszę o pomoc lub ewentualne porady.

    • W salonie niestety Ci nie pomogą, umowy zawarte przez internet muszą być odesłane, co ma do tego salon? Najlepiej podpisać przez internet czy telefon a z problemami iść do salonu co?
      Na przyszłość nie podpiszesz przez internet ;) Tak serio to naprawdę umowę musisz odesłać i wtedy iść do salonu i zawrzeć nową, przynajmniej czarno na białym i widzisz z kim rozmawiasz.

      • Ma jak najbardziej prawo odstąpić od umowy zawartej przez internet w salonie operatora. Zawiera umowę z tą samą firmą.
        Tak jest w każdej szanującej się firmie i takie jest prawo.
        Jeśli w salonie będą się migać od tego, wystarczy uderzyć do UOKiK i sprawa będzie załatwiona.

  8. zagłosowąłem spadek predkosci lub słaba jakosc łancza i brak lub słaba rozbudowa nadajników własnych i dzielenie internetu play online na to głosowałem smartfony mnie mało co interesuja na ten moment

  9. formuła 4.0 tez mnie nie interesowała tonie głosowałem liczy sie rozbudowa i jeszcze raz rozbudowa nadajników zeby poprawiła sie jakosc internetu w play online bo teraz to tragedia jest w godzinach szczytu

  10. Mam wrażenie, że te głosy, aby to Cyfrę+ otrzymala zgniłą gruchę, to głównie wyszły od konsultantów PLAY… ;>

  11. Jako „Złoty Blob” zaznaczyłem pomoc Play4you (sam z niej korzystałem podczas awarii smsów z T-mobile chyba w październiku) i byłem pod pozytywnym wrażeniem, na forum Playa z kilkoma innymi osobami byliśmy w stałym kontakcie z Play4you. Co prawda w pewnym momencie Play4you stwierdził, że awaria jest w T i tam powinniśmy się zgłosić, ale pod naszym naciskiem uznał, że styk operatorów to problem wspólny i był w stałym konacie z technikami w T-mobile. Na poczekaniu na forum testowaliśmy smsy i przekazywaliśmy mu uwagi.
    Taka funkcja jak Play4you powinna być w każdej firmie usługowej bo niestety standardowe procedury reklamacyjne nie zawsze się sprawdzają i za to macie u mnie wielki Plus.

    Jako „Zgniłą gruchę” zaznaczyłem likwidacje „zbieraj minuty”. Mnie prywatnie znacznie bardziej przeszkadzał likwidacja „30 za 10” niż „Zbieraj minuty”, ale chodzi o ogólne zjawisko psucia oferty.

    • Notka to stała atrakcja,cecha rozpoznawcza Play.
      Mogę się założyć, że do dzisiaj nie działa sprawdzenie statusu Notki.

  12. Oddałem głos za dzielenie sie internetem, opcja jest naprawdę w dechę, jak i na słabe oferty utrzymaniowe, Play, musicie coś zrobić, już nie macie tylko 2 lata więc nie każdy sie tylko do was przenosi lecz chce też pozostać, a konkurencja nie śpi, więc oferta utrzymaniowa powinna być jeszcze lepsza niż ta dla przenoszących numer…

  13. Brak poprawionej oferty play online na karte tez bym dał zgniła gruche bo nic w tym kierunku sie nie rusza moze ta oferte tez poprawicie ?mój przedmówca ma race jak nie poprawicie oferty utrzymaniowej klienci odejda do konkurencji :))

  14. Zgniła grucha – oferta utrzymaniowa.Play kochany. Jak możecie w ciągu nocy zmienić cenę telefonów w nowych formułach np. galaxy s3 z 1045 na ponad 1400 w formule 79. Przecież nikt nie będzie wiecznie czekał miesiącami aż telefon na którym mu zależy potanieje. Nie mówię o cenie 200 zł. Jednak nowy s3 np. kosztuje w sklepach 1950 a u Was w abo 1450.? Naprawdę wymiatacie ofertą minut. Rozumiem że każdy chce zarobić. Ja na przykład uciekłem z plusa. I teraz po tych Waszych podwyżkach o ZGROZO trafi mi tam wrócić. Druga sprawa BOK. Kosmos co oni tam wyprawiają. Co telefon inna interpretacja. Czekanie na odpowiedź na zgłoszenie to koszmar. I tekst przepraszam za koleżankę kolegę już mnie nie bawi. Kto przeprosi klienta za wprowadzanie w błąd? Naprawde popracujcie nad tym. OFERTA UTRZYMANIOWA TO PODSTAWA.

  15. Witam
    Mam kilka abonametow i 15 stycznia zostala zdjęta z moich numerow usługa zbieraj minuty. Dlaczego to zrobiono jezeli mialekm podpisane umowy z tą opcją a teraz jej nie mam? Ona powinna trwac do konca umowy a nie została wylaczona tak ot sobie.
    Chciałbym wrocic do tej usługi i ją włączyć lub choć mieć nielimitowane połączenia (przekierowanie) ze stacjonarnego do Play (do jednego numeru). Numerow stacjonarnych mam 2 i na tych dwoch chciałbym miec wróconą usługę „zbieraj minuty”. Do kogo mam się zwrócić z tym?

  16. No i gdzie jest niejaki Poll,który tak dzielnie bronił swojej głupoty? Szkoda, że pan Gruszka musi robić dobrą minę do złej gry. Może Play ujawni statystyki odchodzenia klientów. A reszta dalej słucha jak to „7 na 10 klientów…”. Ja też zabieram się z Play z powodu cen słuchawek i braku polityki utrzymania klientów (mimo, że to można podciągnąć pod lojalność).

  17. Zgniła GRUCHA zdecydowanie za własny zasięg, bez nowych nadajników ciężko będzie zdobywać nowych klientów, w szczególności internetowych.
    I nie jest to spowodowane utrudnieniami, bo PLUS zaczął stawiać nowe nadajniki na potęgę w mojej okolicy. PLAY to prostu wyszedł z założenia i swoimi nadajnikami obstawił obszary o największym natężeniu ruchu, a reszta kraju niech będzie obsługiwana przez roaming krajowy w sieciach PLUS lub ORANGE. Taki model biznesowy.

  18. Cyfra – bo to kula u nogi… wiadomo dla kogo. Tv gryzie się z ofertą PLAY. Tym bardziej jeśli konsultanci nie są przeszkoleni profesjonalnie z niuansów dotyczących zawarcia umowy i wynikających z nich kwestii. Jednak coś musi chyba w końcu „grać” w tych telewizorach, które są w każdym salonie i padło na cyfrę. Złotek, zdecydowanie więcej, właściwie można by wyliczać wiele.

  19. Zgniła Grucha dla cen słuchawek i to zdecydowanie! I pytanie z jakiej racji ceny niektórych telefonów podskoczyły ostro w górę? Np. Note 2 w abo 89 blisko o 400zł jaki jest cel tej podwyżki bo jakoś tego nie ogarniam…

    • Ano z takiej racji, że operator nie oferuje głównie telefonów a jedynie usługi. Jak zechce to w ogóle nie będzie oferował telefonów i tyle. Piszesz jakby to był obowiązek.

  20. Moje głosy dodane:)

    Blob za Play Online Pro (choć mało osób podziela moje zdanie:)

    I zgniła grucha dla Małej dostępności telefonów.

    Widzę, że pierwsze msc należy do wysokiej ceny telefonów.

    Mam takie przemyślenie, że kiedyś w abonamencie można było nabyć telefon taniej. Teraz telefon często nabywamy po cenie rynkowej, albo nawet wyższej tylko, że w zamian mamy ratalną spłatę i dobry serwis gwarancyjny.

    A może po prostu kiedyś ciężej było dojść do rynkowych cen telefonów (brak ceneo, milionów sklepów z electro online) i oferty były mniej przejrzyste? (teraz łatwo dojść np. w Play jaka część abo to rata za urządzenie, a jaka opłata za stricte usługi).

  21. Ciekawostką są pewne kwestie:
    Liczba głosujących na NIE jest ok.10% większa niż na tak. Co dowodzi, że niektórym nie podobają się działania f-my.
    Ponadto opcja „Słabe oferty utrzymaniowe” i „Brak programu lojalnościowego” dotyczą praktycznie tego samego, więc należałoby je zsumować.

    BTW: to że jesteś inny to widać, ale nie każdemu musisz o tym non stop przypominać. A operator, który przyzwyczaił klienta do telefonów powinien się tego trzymać. Ofertę się rozszerza,a nie zawęża.

    • Grucha za brak sluchawek w salonach, i to nie takich, jakie ma konkurencja ale takich, ktore sami oferujecie w cennikach! Wszystko jest na papierze, tylko w realu jakos nie idzie sie doprosic….

      Plus za play na karte z nielimitowanymi polaczeniami – osobiscie bardzo mi sie przydal

      aa i brawa dla tego pana powyzej! Brak lojalki jest conajmniej slabym rozwiazaniem. Nie po to uciekalam z Pomaranczy do Playa zeby sie teraz z powrotem przenosic, a chyba na to wyjdzie, bo poki co w Play oplaca mi sie bardziej kupic nowy numer niz przedluzyc stary, a to z oczywistych wzgledow nie wchodzi w gre :/

    • Te 10% to ludzie którym nic się po prostu w Play nie podoba a tacy ludzie nazywani są….. To tyle. Gdy dodać do tego możliwość wielokrotnego głosowania to te 10% nie wydają się być az tak znaczne.

  22. Zdecydowanie zgniła grucha dla, nie tyle słabych co kompletnego braku ofert utrzymaniowych. Te same ceny telefonów dla nowych jak i przedłużających ofertę. Dziś usłyszałem od konsultantki „Jeśli chce Pan taniej to proszę czekać na zmianę cennika(…)” -_- witki opadają.
    Miałem przedłużyć umowę, wybrałem wyższy abonament, a Play nie może mi obniżyć ceny telefonu….Na dodatek od 13.02 weszły nowe cenniki i podwyżka galaxy note II o 400zł. A prośbę wysłałem 06.02, oddzwonili po mojej interwencji dzisiaj i „Przykro nam bardzo(…)”
    Zaczynacie się zachowywać jak pomarańczowi i pozostałe kolorki.
    Już nie poruszam kwestii braku w sklepie int. i salonach modelu galaxy note II.

    • Skoro na wejściu dostałeś masę rzeczy za darmo to czego oczekujesz teraz, przy przedłużaniu; że ci pogrubaszą przy okazji? Chcesz by dopłacali ci do każdej wygadanej przez ciebie minuty?

  23. Nie ma opcji „za całokształt”? nędzne oferty na przedłużenie, wysokie ceny telefonów, niekompetentna obsługa…

      • Powiedz mi, podam CI przykład: Jak był jeszcze SGS2 dostępny poszliśmy do salonu ze znajomym, bo kończyła mu się umowa, a telefon na abonament miał ze 4 lata. Spytał jaka cena telefonu przy abonamencie coś koło 70 zł. Dostał cenę, uwaga, ponad 700 zł. szczęki szukaliśmy w Warszawie. Z głupa poszliśmy do innego salonu spytać o cenę jako nowy klient. Cena w niższym abonamencie dla nowego klienta wynosiła niecałe 500 zł…. Więc proszę Cię, takiej lipy do Hardkorowy Koksu nawet nie widział…
        a dawać ludziom z mixa na przedłużenie LG Bali za złotówkę to w ogóle śmiech na sali… Chcę przejść na abonament, a wycofujecie telefony, które miałyby spokojnie branie…

  24. Jedynym nieudacznikiem życiowym, któremu telefon musi kupić teściowa (bo sam, mimo że pracuje w play, to go nie stać) jesteś Ty. Pozyskanie nowego klienta jest sporo droższe niż jego utrzymanie, więc to nic dziwnego, że ktoś oczekuje dla stałego klienta dodatkowych benefitów. Natomiast Ty, mimo, że jesteś nieudacznikiemm życiowym, pożal się boże funkcjonalnym analfabetą i innym tego typu pierdołą, to wpie przasz się do czyichś wpisów, mimo, że jesteś niekompetentny, żeby udzielać jakichkolwiek odpowiedzi. Nawet w domu nikt cie nie szanuje, a myślisz, że tu błyszczysz?

    • Nie udzieliłem odpowiedzi bo nie było pytania. Opisałem rzecz jak ją widzę. Nie wiem co jest droższe: utrzymanie czy złowienie nowego klienta, ale wiem jedno – gdyby koniecznie uczynić lepsze oferty Play musiałby w wielu przypadkach dopłacać do wygadanych minut czy GB.
      Skoro teraz mam za darmo do Play, za darmo na stacjonarne, nielimitowany internet za dosłownie grosze, za odebrane dostaje jeszcze minuty, a telefon o rynkowej wartości 1500zł mam za 200zł, to co musieliby zrobić, by to jeszcze poprawić? Płacić mi 30gr za każdą minutę nawiązanego połączenia i za każde 100KB ściągniętych danych, oraz wpłacić mi na konto równowartość telefonu z allegro???? No zastanów się.

      • Jak kogoś interesują breloczki, gumki i kubeczki, to sam sobie jest winien, albo ktoś mu krzywdę zrobił.

        • poll:

          TUTAJ MASZ TEN TWÓJ POST JAKO ODPOWIEDŹ NA MÓJ WĄTEK. Przykre, że piszesz coś i nawet nie pamiętasz.

          play i działania jego pracowników przypomina komunę i głupolowatą ekipę chyżego ruja. Nie ma głosów na nie, a wszyscy mówią jak jest ślicznie. Nie tędy droga, wasi klienci wam pokażą. O ile działania finansowe to brocha zarządu, to komunikacja i robienie twarzy playa to wasza kwestia (grucha i poll). O ile grucha się zluzował (nie przypomina już lajkującego hipstera) co uznaję za plus, to robienie z siebie kompletnego idiotę poll nie przystoi wizerunkowi f-my. Well… bye bye

          • To, że nie zauważyłem tego postu jest pokłosiem tego, że piszesz nie pod tym postem na który odpowiadasz.

  25. No i ci play powie na w/w wyniki drogie smartfony prawda dla stałych klientów zero obniżek ja mam 3 abonamenty i nic konkretnego

  26. no wlasnie, po co ta cyfra+?!!!!?

    ide po wydruk faktury, mowia mi o cyfrze, ide wymienic sim, mowia o cyfrze, ostatnio przedluzam jedna z umow i proponuja cyfre… jak ja bede chcial, to zalatwie przez cyfre!!!!

  27. Widać, że to blog gruchy i polla, z którymi przestaję gadać i tu zaglądać. Mimo, że nikogo nie obrażałem post został skasowany. Zobaczyłem tylko dzisiaj odpowiedź polla na mój post („o kubeczkach, gumach…”). Tak grucho… siedź tu sobie z pollem i liżcie sobie dupki, bo tak wam dobrze.

    Gratulacje, moderacja komentarzy bez wulgarności to chamstwo..

    grucha niech sobie szuka roboty, bo jego chwile są policzone, bo kasa poszła na „pożalsiepanie boże” celebrytów, a klienci odchodzą. bye, bye…….. bawcie się dobrze chłopaki

  28. O Play złego słowa nie powiem i wiele mu wybaczam.Wszak jestem od początku w sieci i widzę co działają. Powinni kolesie dostać nobla za wprowadzenie nadziei, że normalność też może zagościć na krajowym rynku. Każdą sieć zaliczyłem i chcę ustrzec mych pupili słowami klasyka : zaczynacie się źle bawić nie idźcie żółtą drogą ta droga to niebyt. Niebawem urodziny w P4 więc najlepszego! Niech żółty zzielenieje , zielony poczerwienieje a pink to bul shit.

  29. a gdzie złoty blob dla BLONDYNKI z nowych reklam plaja , i gdzie grucha dla tego musku co zatrudnił wiejskiego

  30. Dla mnie osobiście największa Zgniła Grucha należy się za przedłużanie umów przez internet. Jeszcze mi się nie udało z tego skorzystać, mimo kilku prób dla kilku różnych numerów (i różnych abonentów), bo za każdym razem system wywalał jakiś szablonowy błąd, że wybrana oferta jest dla mnie niedostępna, czy coś w tym stylu i żeby skontaktować się z Biurem Obsługi, gdzie nie wiedzieli dlaczego tak się dzieje, bo u nich jest wszystko OK, w efekcie czego umowa była przedłużana telefonicznie, bądź w salonie.

  31. Marcinie, fajnie, że wzięliście pod uwagę rzeczy, które pisałem w swoim elaboracie ;) Człowiek się naprawdę miło czuje, jak widzi, że jego propozycje są na liście ;)Mam nadzieję, że weźmiecie wyniki ankiety pod rozwagę ;) – głos wędruje do promocji dla doładowań i słąbego tempa rozbudowy nadajników ;)

  32. Mnie najbardziej boli cennik w mixie, jestem w tym czymś, mam podpisaną umowę a za sms do sieci play płacę 18 gr, z sieci do sieci 18 gr, moja dziewczyna kupiła sobie starter z play i nie dość że ma nielimitowany internet do sms do mnie po 9 gr, nie będę już się rozpisywał bardziej na temat minut itp. tylko chciałbym zwrócić uwagę że wgl nie dbacie o klientów w mixie.

  33. Język polski jest ą-ę.. fajna akcja. Warto przyłączyć się do tej akcji, a przy okazji dodać swoją zgniłą gruchę za to że operatorzy nie wspierają promocji naszego języka.. sprawdziłem.. napisałem sms z polskimi znakami, łącznie 158znaków.. poszły trzy sms-y. Dla mnie to bez znavzenia, ale młodzi ludzie patrzą na każdy grosz z karty, a potem piszą.. „zrobilem mu laske, bo wcale ne musialem”.. fajnie brzmi, prawda? Tak więc przy okazji tematu dnia w naszych mediach, zgniła grucha za brak polskich znaków, a raczej mnożenie kosztów i karanie za czystość języka polskiego..

  34. Kiedy udostępnicie aktualizację na ICS do RBM LG P970? jak na razie jedynie GB jest maxymalnie dostępny, a nowe do salonu wchodzą z ICSem… Udostępnijcie, bo nie chcę zanosić telefonu do serwisu z tak drobnego powodu! z 2.2 do GB zaktualizował się bezproblemowo, ale dalej nie chce, bo brauje ICSa, czyli softa V30b na RBM P970… Proszę o szybką aktualizację :)

  35. Pytam ponownie: kiedy puścicie aktualizację ICS do RBM LG P970? Już nawet Orange wydał V30b na ten telefon! Ba, wszystkie sieci Go wydały, ale RBM LG P970 nie można aktualizować, bo zostawiliście Go na V20b i myślicie, że jesteście fajni? Zróbcie coś z tym! A wiem, że nowa partia tych telefonów jest na ICSie

  36. I prosze- jak ktoś się pyta o usługi to ciza, ale jak ktoś jedzie po moderatorach to zaraz się odezwą!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości