BlackBerry Z10 w ofercie Play od 1 zł na start

Udostępnij

Rozpoczynamy sprzedaż długo wyczekiwanego smartfona BlackBerry Z10 z najnowszym systemem od BlackBerry. Testowaliśmy to urządzenie i trzeba przyznać – to zupełnie nowa jakość smartfonów od kanadyjskiego producenta.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ArP1gUc5mLI[/youtube]\

Blackberry Z10 pojawił się już w sklepie internetowym Play póki co w przedsprzedaży. Wysyłka urządzenia rozpocznie się 2 kwietnia.

BlackBerry-Z10-press-shot

Kto planuje kupić nowego BB? :-)

Zobacz więcej

134 KOMENTARZE

  1. Świetnie że już jest ,ale czy będzie można zamówić w innym abonamencie niż Formuła 4.0 za 150+PLN?

    • @Elemeledudki: nie ma innych wersji niż czarna i biała dostępnych na rynku (limitowana wersja czerwona przeznaczona była wyłącznie dla developerów).

      • To jakieś farbki lub naklejki by dołączyli. Gdyby nie telefony z Windows Phone, to praktycznie nie ma na rynku innych kolorów.

  2. Ja nadal nie rozumiem dlaczego żadna sieć nie oferuje Sony Xperia V. Może powodem jest wciskanie klientom Xperii Z z beznadziejnym ekranem, gdzie Xperia V ma super ekran a do tego kompaktowe wymiary przy tym jest dużo tańsza i pewnie byłyby dużym hitem ale nikt jej nie oferuje.

    • Ostatnio w Saturnie w Galerii Krakowskiej rozmawiałam z chłopaczkiem ze stoiska SONY, mieli tam Xperię V na ekspozycji, ale mówił, że nie ma ich nawet w Sonym jeszcze (i dlatego nie zna dokładnej ceny detalicznej), bo jest opóźnienie dystrybucji. Sam mówił, że się dziwi, bo nie każdy chce taką cegłę, jaką niewątpliwie jest Xperia Z.

      • Chyba samo Sony nie chce sprzedawać Xperii V i robić konkurencji Xperii Z, bo Xperia V to model zaprezentowany w zeszłej jesieni wraz z Xperią T a nadal mimo dawnej premiery w Polsce, bo w lutym to nadal praktycznie nigdzie nie jest dostępny. Otrzymał bardzo fajne recenzję i trudno mi pojąć dlaczego Sony nie chce go sprzedawać.

        • Ja czytać umiem a ty tego co czytasz nie rozumiesz. Nowy system, nowy telefon, mega premiera a tu ktoś chce go mieć za 800 zł w abo za 100zł. Chorzy ludzie, chore pomysły.

            • Każdy może sobie napisać o innym, ze jest chory. Ważne, że nie każdy może wskazać dlaczego tak pisze. Ja potrafiłem a ty?

          • Jak dla mnie to nie są chore pomysły a ty masz ograniczoną wyobraznie. Wszystko co jest poza twoim pojmowaniem uwazasz za chore.

            • No jesli ktoś chce kupić telefon z najnowszym programem, z najwyższej niemal półki, jednego z bardziej poważanych producentów za <=800zł w abonamencie poniżej 100zł i mieć oczywiście internet w tym to albo przyleciał z Marsa albo jest chory psychicznie.

          • Jakbys zajrzał do cennika to byś dostrzegł iż Play sprzedaje ten tel. w abonamencie za 119 w cenie 749, wiec raczej jest to osiagalne a nie „z kosmosu wzięte” życzenie…

          • Chore ograniczone horyzonty to ty masz Poll. Nie umiesz pojąć, że coś nowe i dobre nie musi być wcale horenadalnie drogie.

            • @Anty. Coś za 1200 zł w abonamencie ponad 100zł nie jest horrendalnie drogie jeśli wziąć pod uwagę CAŁKOWICIE NOWY system, jednego z najlepszych producentów z najnowszym sprzętem.

  3. Przyłączam się do pytania o wersję dostępną w Play: STL100-1 czy STL100-2.
    Chociaż poprawka dla Z10 udostępniona przez Play ponad tydzień temu była dedykowana do STL100-1, czyli z procesorem TI OMAP 4470…

    • A na stronie Play model jest opisany jako ten ze Snapdragonem. Często zdarzają się błędy i tak samo mogło być w Play przy pisaniu specyfikacji, bo wersja ze Snapdragonem jest popularniejsza. Jesteście pewnie, że oferujecie w Play Z10 ze Snapdragonem?

  4. Szału z cenami nie ma. Jednak jeśli dostanę lepsze warunki w Playu niż za przedłużenie w Orange, to przejdę do PLAYa

  5. Poll ty idioto dlaczego muszę po raz kolejny pisać, że jak z brandowanego softu wgram sobie nie brandowany soft to tracę gwarancję. Czy to dla ciebie tak trudne do zrozumienia? Bawić się nie będę w zerowanie liczników wgrywania innych softów na telefon. Sieć sama powinna na bieżąco aktualizować telefony tak jak robi to producent.

    • Nie tracisz gwarancji. Tylko musisz wszystko zrobić w odpowiedniej kolejności. „Johny szybki paluch” nie popłaca.
      Wyobraź sobie tłuku, że od ciebie kupuję telefon na gwarancji, a jestem w sieci która tego telefonu nie sprzedawała. I co wg ciebie? Tracę gwarancję? Czy nie?

      • Jednak jesteś idiotą właśnie to udowodniłeś bo po:
        1. Co ma piernik do wiatraka z siecią telefonu? Ty tępa pało?
        2. Jesteś ignorantem najwyższych lotów. Dlaczego? Bo jak zmienię soft z brandowanego na nie brandowany to nabija się licznik modyfikacji/wgrywania softu. A jak telefon się skopie i będę chciał ten licznik wyzerować to ja kto zrobię? Pomyślałeś o tym gamgolu?

      • Jak baranie kupisz kupisz telefon innej sieci z sim lockiem to w swojej na pewno nie podzwonisz. A jak zmienisz oprogramowanie to stracisz gwarancję. A jak kupisz bez sim locka to nie musisz niczego zmieniać. Będzie działał. Ale Ty tego nie wiesz. Ty odsyłasz telefony :)

        • Ja pisałem o brandowanym bez simlocka. Ty kupiłeś w Play telefon brandowany bez simlocka a ja odkupiłem od ciebie ten telefon i jestem w innej sieci która tego telefonu nie oferowała wcale. NIE TRACĘ GWARANCJI!!!!!!! Pod warunkiem, że znam swoje prawa i umiem je egzekwować.

          • Ty idioto jak zrobisz tak jak napisałeś to dlaczego masz tracić gwarancje? Bo co? I tak ci ją uznają czy w salonie czy w serwisie. Jesteś po prostu idiotą i tyle.

    • Może to nieludzkie, ale wiesz co? Podnieca mnie myśl o tym, że teraz w pocie czoła, zdyszany, szukasz w necie rozwiązania „jak nie stracić gw wgrywając niebrandowany soft”.

      • Wgraj więc ten niebrandowany soft i nie marudź. Nie tracisz gwarancji ale…ale trzeba mieć kilka szarych komórek by to zrobić. Ty ich masz 3 a to za mało i musiałeś się Samsunga poradzić.

        • „Nie tracisz gwarancji” – nie wcale. Nie tracę. Brawo! Widać te moje kilka szarych komórek lepiej działają niż te twoje.

        • Nie mam wątpliwośći, jesteś idealnym przykładem człowieka ograniczonego umysłowo:)
          Żaden argument nawet sensowny do Ciebie nie przemawia.
          Naprawde nie jesteś takim Ynteligentem jak Ci sie wydaje.
          Twój problem polega na tym, ze nie dostrzegasz, chyba w życiu nikt sie z Tobą nie liczy i tutaj wciskasz te swoje farmazony bez opamiętania.
          Ubliżasz komuś i mówisz, ze możesz udowodnić, że dana osoba jest idiotą. Tak myślisz? To zapamiętaj, że jesteś jeszcze większym, skoro takie cos piszesz chwile po gadce, że pierwszy nie uderzasz:)
          Mam tylko nadzieje, że sie nie rozmnażasz i że jesteś tylko takim napinaczem w sieci, chociaż o to jestem spokojny:)

    • Wiedzą to już wszyscy, że nie umiesz pisać pod odpowiednim postem a nawet w odpowiednim wątku. To twój znak rozpoznawczy bez względu na to jakiego nicku użyjesz.

      • No jak, tracisz gwarancję czy jej nie tracisz? Doszedłeś wreszcie do tego czy nie? Kto tu sie kłóci? Ja ci mówię, że jej nie tracisz a ty swoje.

        • Hmmm, w każdej karcie gwarancyjnej jest klauzula mówiąca, ze ingerencja użytkownika w oprogramowanie może być powodem do anulowania gwarancji. Kupuj telefony z papierami to sie przekonasz cyganie;)

          • dotyczy to nieuprawnionego działania cyganie. Soft udostępniony przez producenta nie jest nieuprawniony. Wgrywasz i tyle …ale trza wiedzieć jak to zrobić.

            • Słuchaj ćwoku wejdz sobie na livechat z strony samsung.pl i się spytaj czy z brandowanego softu można wgrać nei brandowany zobaczymy co ci odpiszę. Twoja myśl jest błędna i koniec kropka.

  6. Telefon jak telefon, byle android czy iOS potrafi więcej. Nie ma BIS, nie ma darmowego netu (taki fetysz dla wielu fanów BB).

    • Darmowy net za 10 zł za BIS… I bez streamingu… Też mi rewelacja :P Już lepiej mieć ten pakiet 1 Gb i spokojnie śmigać gdzie się chce

  7. Wg. mnie telefon zapowiada się ciekawie, na pewni nie jest to propozycja dla każdego ale mimo to, jest to produkt godny uwagi.
    Szkoda, że pod wątkiem wpisujecie tyle zbędnych komentarzy, dorośli ludzie…

  8. Moim zdaniem BlackBerry Z10 niema przyszłości :) Taniej kupię Galaxy S III lub iPhona i będę cieszył się masą aplikacji czego nie zapewni mi BlackBerry !

  9. przydałoby się może logowanie na blogu i wtedy byłby jakiś spokój, a przynajmniej ograniczył by trollowanie. a tak każdy anonimowy, wchodzi jak chce i pisze co chce

  10. Panowie, czy ktoś może zlokalizować Polla? Spuśćmy mu łomot bo już czytać tego bloga mi się nie chce. Idiotów zawsze omijam dużym łukiem i przestanę w końcu tu zaglądać…

  11. SZ.P. Rzeczniku czy ktoś moderuje to forum? o to wycinek z twórczości użytkownika o nicku Poll:

    bo widzę, że do idioty
    Wyobraź sobie tłuku
    on jest idiotą
    Następny matoł
    żałosny użytkowniku
    takie niemoty jak ty

    czy ktoś wreszcie zareaguje
    i da tej osobie bana?
    gdyby „przekopać” wszystkie wątki to by miejsca brakło na wklejenie wszystkich kalumnii jakie ta osoba kieruje pod adresem innych użytkowników forum
    przecież oprócz tego że sam sobie wystawia laurkę jaką jest maluczką i zakompleksioną osobą to wszystko to robi na forum które firmuje Rzecznik własnym nazwiskiem
    nie przeszkadza to Panu?

    • Staram się kasować obraźliwe komentarze ale nie wszystkie mogę wyłapać :-) Od tego jest jest przycisk zgłaszania komentarzy :-)

      • Praktycznie każdym komentarzu Poll’a są jakieś obraźliwe uwagi względem innych użytkowników, które „mają czelność” jakkolwiek krytykować Play. Może rozwiązaniem byłoby zbanowanie go, niech nie warczy? Bo jak lubię Play i namawiam znajomych do przejścia (często też broniąc polityki wysokich cen słuchawek – rozumiem skąd to się bierze) tutaj to czytając Wielkiego Obrońcę czuję się zażenowany.

  12. Pytanie już padło, ale odpowiedzi p. Rzecznika się nie doszukałem: czy będzie dostępna wersja WHITE ?

  13. Chcę go kupić, ale dziwne reguły w PLAY mi na to nie pozwalają….

    Muszę przenieść numer z karty w PLAY na abonament dla firm. W internecie nie dajecie takiej możliwości (tak się dowiedziałem na chacie od konsultanta Kacpra Grycana) i odsyłacie do salonu. Zaś w salonie nie macie jeszcze w ofercie Z10.

    I co mam począć?
    Czemu nie chcecie moich pieniędzy?

  14. Posiadam bbz10 i jestem bardzoooo zadowolona. Z pewnoscia moge polecic go kazdemu. Telefon bedzie jednym z najlepszych smartfonow. Pracuje wspaniale:)

  15. proszę o informacje jak to możliwe, że zamówiłem telefon 27 marca a dziś dostaję informację na infolinii iż moje zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji a jedynie co mogę zrobić to złożyć reklamację, która nic nie da bo okazało się że telefonów już nie ma na magazynie, brak słów!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości