Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Prosimy o przywrócenie starej procedury przedłużania umów :)
Tzn???
Na 3 miesiące przed w salonie ( teraz 2)
Na 6m przed końcem w eshop (teraz 2)
Chodzi o oferty z telefonem :)
Mnie w salonie udało się przedłużyć z telefonem na 4 miechy przed, ale to było jeszcze przed zmianami. Teraz 2 miesiące, to, powiem szczerze kpina. Mam nadzieję, że powrócą stare, dobre czasy do Play jeszcze :)
Mam nadzieje że ktoś to czyta i coś z tym zrobi, inaczej masa ludzi odejdzie z tego co widziałem na forum play :)
Właśnie przykro mi stwierdzić, ale PLay co chwila sobie strzela w piętę. 1. Podwyżka cen telefonów w 1 połowie marca. 2.Teraz skrócenie okresu na przedłużenie umowy. Moi bliscy przeszli właśnie do różowych a ja nie miałam argumentów przeciw, a sama do Play ich kiedyś przeniosłam. No przykre no to…
To był plus :),dobrze że mi udało się jeszcze przedłużyć wcześniej :D
Heh zazdroszcze mi było nie dane, oferty były, ale w e-shop sam badziew to czekałem i zabrali :)
Tak czytam i też myślę miałem fart. Przedłużyłem w eshopie na 4 miesiące przed końcem. Jeszcze note 2 w starej lepszej cenie udało mi się zdobyć w eshopie. Teraz jak czytam te zmiany są okrutne quo vadis play?
Szkoda, że Formuła 4.0 na kartę zniknęła 25 marca ;/
oddawać formułę paskudy :(
mi w lutym udało się przedłużyć , umowę na 6 miesięcy przed z telefonem
GDZIE FORMUŁA? Załadowałem i brak darmowych nielimitowanych minut!
Zabrali buraki…
To jak Pan rzecznik coś podziała czy mamy iść do różowych?
Ja wole zielonych…
Szczerze powiem nie zachwyca mnie zbytnio możliwość przedłużenia umowy na 6 miesięcy przed jej końcem. Przecież nowy aneks nie skraca terminu obowiązywania dotychczasowej umowy. Co prawda warunki aneksu wchodzą w życie do 10 dni od podpisania ( często następnego dnia ). Jednak termin nowego zobowiązania biegnie od daty zakończenia poprzedniej umowy. Tak więc jeśli przedłużę umowę z telefonem na 6 miesięcy przed jej końcem i podpiszę aneks na 24 miesiące, to mam perspektywę 30 miesięcy z wybraną słuchawką.
Zgoda. Pomyśl jednak o tych, którzy całe rodziny przerzucili do play. Nigdzie się raczej nie wybiorą, a obecna oferta…?
Nie twierdzę przecież że możliwość wcześniejszego przedłużenia umowy to zawsze zły pomysł. Z całą pewnością w pewnych sytuacjach taka możliwość może być dobrym rozwiązaniem.
Napisałem jedynie, że mnie to nie zachwyca.
Pomysl o tych co z różnych przyczyn stracili słuchawki a abonament trzeba płacić ;)
Napisałem powyżej w „w pewnych sytuacjach taka możliwość może być dobrym rozwiązaniem” – W PEWNYCH SYTUACJACH.
A mnie zmiana procedury cieszy :D
Kiedy byłem w orange „miałem prawo” przedłużyć umowę 5 miesięcy przed jej zakończeniem (w październiku). Miałem przecudowny maj, kiedy to zaczęto do mnie wydzwaniać z centrali, z salonów (kilkanaście rozmów i kilka smsów…). Po trzydziestej rozmowie przestałem mówić: tak, przedłużę umowę, ale później. Zacząłem: nie przedłużę umowy, idę do play. Telefonów nie ubyło, ale rozmowy zrobiły się ciekawsze – o tym jak play oszukuje klientów, zmienia ceny w trakcie trwania umowy, no i ogólnie – już jest bankrutem na sprzedaż. Rozmów znacząco ubyło dopiero po tym jak doprowadziłem rozmowę sprzedażową prawie do końca i dopiero wtedy powiedziałem o przenosinach :) Odbyliśmy sobie na koniec krótką, acz treściwą pogawędkę na temat poszanowania cudzego (choć mi chodziło tylko o mój) czasu ;) no ale pomogło…
Dodam jeszcze dlaczego nie chciałem przedłużyć w maju – 2 lata wcześniej zrobiłem ten błąd, telefon szlag trafił w 25 miesiącu użytkowania… odnowiłem więc znajomość ze starym na 4 miesiące. A to, że po wakacjach spodziewałem się lepszej, odnowionej oferty (i słusznie, bo stare beznadziejne zmienili) to drobiazg ;)
Niech więc 2 miesiące tu zostaną, jakby co to tyle wydzwaniania jakoś przeżyję ;) Ale i tak bez atrakcyjnej „zachęty” umowy przed jej zakończeniem nie przedłużę.