Tako rzecze rzecznik Play

Jak powstały reklamy z Kamilem i Czesławem?

Przy kręceniu takiej reklamy zawsze jest bardzo dużo zabawy ale też ciężkiej pracy – powtórki, duble, ustawianie kamer i świateł. Specjalnie dla Was, dwa dni produkcji w niecałe 3 minuty ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=DUdUwj7yztE

Komentarze

  1. PozdroPOLL napisał(a):

    Nie interesuje mnie jak powstały reklamy playa(bo są beznadziejne), jedynie co mnie obchodzi to to gdzie jest htc one bo szukam w cenniku i go nie ma a obiecywali, że będzie w marcu.Raportuj

    • kaczapka napisał(a):

      No niestety muszę sie zgodzić – o ile kampanie prasowo/bilboard’owe są akceptowalne, to te do TV od jakiegoś czasu nie są nazbyt atrakcyjne dla odbiorców, ani nie zachęcają do skorzystania z oferty Play…

      Zastanawiam się czy są tworzone jakieś ankiety na losowej grupie przed puszczeniem tego w eter, bo z ciekawości zapytałem kilka osób o opinie (różna płeć, wiek i zainteresowania) i 80% miało podobne odczucia*…

      * oczywiście nie była to grupa super reprezentatywna (brak osób < 16 lat), ani nazbyt liczna :)Raportuj

      • Boromeusz napisał(a):

        To wszystko to zawsze kwestia gustu – tobie się nie podoba a innym tak – nie wyrokuj za wszystkich :-)Raportuj

        • kaczapka napisał(a):

          Podzieliłem się własną opinią i mikro-badaniem opinii publicznej z zaznaczeniem iż „próba” była wątła. Nie twierdze że nikomu ta kampania się nie podoba, bądź podobać nie może.

          Wydaje mi się że feedback od klientów na temat kampanii jest lepszy niż jego brak, stąd moja wypowiedź.Raportuj

    • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

      nas też to obchodzi bo to nie my kochany deklarowaliśmy daty marcowe, tylko jeden sympatyczny Pan, który jest szefem HTC ;-)Raportuj

      • krzynio napisał(a):

        Panie Marcinie. Wnioskuję po Pańskim wpisie, że dyrektor HTC ustala w Play terminy wprowadzania nowych modeli?Raportuj

        • Robert Olejnik napisał(a):

          Wnioski poniekąd prawidłowe ponieważ to właśnie HTC odroczyło sklepowy debiut modelu HTC One. Firma ma problem z pozyskaniem odpowiedniej ilości komponentów. W tym – między innymi – elementów kamery, montowanej w telefonie. W tej sytuacji żale i pretensje do operatorów uważam za bezzasadne.Raportuj

          • krzynio napisał(a):

            Robercie. Ja nie mam żalu, gdzieś o tym piszę? Powiem Ci więcej przeszedłem do Play rok temu, teraz przedłużyłem umowę. HTC mnie nie interesuje. Czaiłem się na Note 2 , który zdobyłem. Ja bardziej piszę o tym, że Marcin Pan Marcin nie pisał, że coś tam wejdzie, kiedy nie ma go faktycznie w Play, ktoś tam coś powiedział i takie tam. Play fajna sieć a takimi wpadkami sobie szkodzi. Chyba już teraz jasne. Pozdrawiam Pana.Raportuj

            • Robert Olejnik napisał(a):

              W kwestii jasności, problem w tym że brak One w ofercie Play to nie jest wpadka operatora, lecz HTC. Producent nie dotrzymał ustalonych wcześniej terminów. Obarczanie odpowiedzialnością za to operatorów jest moim zdaniem błędem. PozdrawiamRaportuj

        • PlayPlay napisał(a):

          Raczej zależy to od sympatycznego Pana na TajwanieRaportuj

      • Marcin napisał(a):

        Filmik wrzucony 20 lutego o 17:09 5 minuta 8 sekunda nie wiem nie znam Pana, ale przypadkiem to nie Pański głos?Raportuj

        • M napisał(a):

          Chłopcy- zastanówcie się. Czy jeden operator może wymusić na jakimś producencie telefonów, aby w końcu wypuścił na rynek danego kraju jakiś telefon? To nie od P4 zależy, kiedy ten telefon się tak naprawdę pojawi w ofercie. Jeśli HTC ustalił datę premiery w Polsce na marzec, ale jednak tą datę przesunął, to co?
          I tak czuję, że jak ten telefon zostanie wprowadzony, to Ci co najbardziej narzekali na jego brak i tak go nie kupią. Mam nadzieję, że zdajecie sobie chociaż sprawę, że będzie on nawet trochę droższy chociażby od sony xperia zRaportuj

  2. olik napisał(a):

    A kogo to interesuje ?Raportuj

  3. Marcin napisał(a):

    Wesołych Świąt!Raportuj

  4. kill649 napisał(a):

    Blondynka jest rewelacyjna!!! Fajnie jak by oboje „sprzedawcy” zagrali w jakimś serialu bo super się uzupełniają.

    Tych pozytywnych komentarzy to na youtube jest więcej. I reklama samego Play w tym wszystkim jakoś na drugim planie jest.Raportuj

    • kaczapka napisał(a):

      True, ta Pani się w tej kampanii pozytywnie prezentuje.Raportuj

    • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

      to studenci filmówki, wieć kto wie jak potoczy się ich karieraRaportuj

      • xtr napisał(a):

        czasami lepiej nic nie napisać!
        rzeczniku – żal.pl
        ja nie wiem jak można być rzecznikiem nie mając jakiejś takiej wiedzy ogólnej na tematy nie stricte związane z siecią ale wokół niej ta odpowiedź jak i inne ocierające sie o sprawy związane z play śiadczy tylko o Twojej ignorancji.

        nawet „wyguglać” ci sie niechce infa na jej temat
        tylko piszesz i nie wiadomo po coRaportuj

  5. zniesmaczona napisał(a):

    a wg mnie te reklamy sa super! najlepsze jakie widziałam..konkurencja play tradycyjnie beznadziejna:))) słabi są:]Raportuj

  6. olik napisał(a):

    Blondynka z reklamy jest dużo lepsza niż Bednarek, Czesiek i cała reszta !!!!Raportuj

  7. marcin napisał(a):

    to czemu HTC ONE juz na zachodzie jest np. w niemczech a u nas nie ma?Raportuj

  8. vhfresh napisał(a):

    Czesław to wiem, ale kto to ten Kamil, syn prezesa?Raportuj

  9. aaa napisał(a):

    fakt, blondi jest genialna ;-)Raportuj

  10. Marcin Białobrzeski napisał(a):

    Nie miało to trafić na tę stronę ale co tam, zapraszam do lektury :-). W związku z faktem, że portal „Wiocha” jest portalem opiniotwórczym, często wskazującym absurdy życia codziennego pozwolę sobie na zaprezentowanie pewnego przemyślenia. Otóż, jak długo będziemy pozwalać sobie na szeroko pojęte strzyżenie własnych portfeli przez całą masę usługodawców? Moje pytanie dotyczy głównie jednego z wiodących dostawców usług telefonicznych. Dlaczego po przez kampanie reklamowe organizowane przez firmę, zmuszony jestem jako abonent do składki na kosmiczne wynagrodzenia dla masy dziwnych wysokich, sepleniących, bujających się jak wańska wstańkach (może warto wytłumaczyć 13-letniej córce, że jak ma telefon w tej sieci to nie znaczy że Pan Bednarek zostanie jej mężem), emerytach w trampkach i paniach o głosie ponętnym chyba tylko dla tej dwójki z reklamy? Czy do k..wy nędzy dana sieć komórkowa nie ma pracowników, którym może dać podwyżki a nowych klientów pozyskiwać dzięki niskim cenom, skoro mają aż tyle monety na reklamę? Czy zachętą do skorzystania z usługi ma być dostąpienie zaszczytu zrzuty na wachę do fury Pana W? To jest właśnie wiocha, ktoś wmawia nam, że tak ma być, że jesteśmy ciemną masą, której można sprzedać byle g…no w błyszczącym papierku. Może dlatego przyszedł czas na przesłanie przez każdego kto korzysta z usług tej sieci e-maila z powyższą treścią dopisując, że jeżeli nie zaprezentują interesującej obniżki dla dotychczasowych abonentów bądź bądź jeszcze lepszych warunków dla nowo przychodzących to znak, że trzeba poszukać kogoś nowego. Jeszcze jedno: nie tylko sieci komórkowe nas strzygą. Mamy najdroższą bankowość i usługi internetowe w europie. Jak myślicie czy Chuck występuje w reklamach w ramach miłości do polaków? Nie sądzę. Nie trzeba wychodzić na ulicę żeby coś zmienić. Pamiętajcie, to my ich utrzymujemy, więc zachowujmy się jak oni i walmy ich w tył.
    Kończy mi się abonament. Czy oprócz pomysłów na reklamę z Czesławem i tym drugim coś Wam jeszcze świta?Raportuj

    • Czytelnik napisał(a):

      W pełni popieram,niestety na całym świecie zatrudnia się pseudo-gwiazdki do reklam i to się niestety raczej nie zmieni…Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Nie pisz pseudo-gwiazdki bo gwiazdkami sa ci których społeczność na nie powołała. Czesio czy ten Kamil to gwiazdki, czy się to tobie podoba, czy nie. To oni sa najczęściej oglądani czy słuchani. Nic na to nie poradzisz. Każde społeczeństwo ma takie gwiazdki na które zasługuje.Raportuj

        • Czytelnik napisał(a):

          Społeczność powołała gwiazdki?
          Raczej media je wykreowały.
          Problem wielu ludzi nie polega na tym, że nie mają gustu, tylko, że media wbijają im do głów sieczkę.Raportuj

        • Poll napisał(a):

          @Czytelnik, a czy ktoś ci kazał oglądać Czeska jak śpiewa czy inną gwiazdę jak gra rolę życia? Nie! Ludziom widocznie to sie podoba i oni kreują swoich pupili. Ja, ty, on, ona. To my ich sobie wybieramy, to my na nich głosujemy, a potem się dziwimy. Ta gwiazda jest dla nas gwiazdą dopóty, dopóki nie wystąpi w reklamie np: Playa i wyda się ile za to zarobiła.Raportuj

    • krzynio napisał(a):

      Przyznam, że wypowiedź obszerna a jednocześnie trafna.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Nie napinaj się aż tak, bo ci żyłka pierdząca pier….nie. Zamiast żalić się to po prostu „wal ich w tył” jak sam pisałeś i przejdź gdzieś, gdzie jest lepiej. Po co sie umartwiać? Składka na paliwo do Ferrari W. nie jest obowiązkowa. O czym ty do licha piszesz. Zmień sieć na lepsza i tyle. Nie da się?
      P.s. 13-letnia córka wierzy w Bednarka jako męża??? Upsss. Może psycholog dziecięcy potrzebny?Raportuj

      • Marcin Białobrzeski napisał(a):

        W sumie spodziewałem się takiej odpowiedzi. Jest dobrze, bo… mam fajny telefon taki jak znany aktor i jestem europejczykiem. Nie obrażaj się ale właśnie taki jest cel reklamy wzbudzić chęć zapokojenia określonych potrzeb. W naszej szeroko pojętej biedzie (tak jestesmy biedni pomimo posiadania telefonu i płaskiego tv na raty), każdy chce podświadomie być jak gwiazdy z młodymi dupa..mi w fajnych furach. I chociaż jest to dziwne ale to działa. Jeżeli chodzi o psychologów to idź na kocert bimbera albo łan direkszon i przypatrz się temu co tam się dzieje. Wtedy pogadamy komu potrzebna jest pomoc i raczej Bednarek nie jest w tej reklamie ze względu na koło gospodyń wiejskich. Jestem w stanie wszystko zrozumieć ale człowieku jesteśmy biednym społeczeństwem ale mamy tak wyprane reklamami banie że płacimy kupe kasy za coś co nie jest tyle warte.
        P.S.Może przydadzą się trampki z biedry za 3 stówki bo cezik w nich zrobił munłoka?Raportuj

        • Poll napisał(a):

          A tu przyznam ci rację. Jesteśmy biedni i mamy wyprane łby reklamami. Tylko pisz to pod postami tych co skamlą o telefonik, który dopiero co wchodzi na rynek. Tam znajdziesz lepsze miejsce. Na temat bimbru i jakiegoś łan direkszon się nie wypowiadam, bo ani nie znam, ani nie piję.Raportuj

          • Marcin Białobrzeski napisał(a):

            No wiesz Dżastin Bi(m)ber, gwiazda małolatów. To co się dzieje w głowach dzieciaków to istna masakra jak po bimbrze właśnie. Niestety to dzieciaki są targetem kampanii reklamowych i to również dzieciaki pod wpływem reklam robią rodzicom drenaż w portfelu. Rodzic jak to rodzic żyły wypruje, tylko kto ma z tego prawdziwą korzyść. Sam jestem w Play (nie wiem czy będę) i byłbym mile zaskoczony jakąś dobrą rzeczywiście odczuwalną promocją, zdaję sobie sprawę, że nie jest to instytucja charytatywna i zarabiać musi, tylko wydaje mi się że lepszy jest ukłon w stronę klienta niż zatrudnienie każdego gamonia, który się w kolorowej gazecie pokazał. Młodzież łyknie te reklamy ale osoby, które są na swoim utrzymaniu mogą szukać alternatywy, a kryzys się zbliża więc luźnym kalafiorem mi będzie zwisać to czy jakaś gwiazda jest w tej sieci. Dobra kończę bo zaczynam dolić bez sensu. Wszystkim użytkownikom życzę słonecznej wiosny a Playowi szacunku do tych którzy Was utrzymują Pozdrawiam. P.S. Blondyna w reklamie jest zabijasta.Raportuj

  11. Marcin napisał(a):

    Poziom reklam ostatnio jest naprawdę tragiczny. Komu jeszcze dacie zarobić grubą kasę? Może zaprosicie jakąś zagraniczną gwiazdkę. W czasie gdy tyle mówi się o oszczędzaniu, kryzysie i bezrobociu wy zatrudniacie pseudoartystów i strzelacie sobie tym samym w stopę. Czy naprawdę uważacie, że to ma przyciągnąć klientów i utrzymać tych dotychczasowych?
    Przypomnę, że Play zbudował swoją pozycję na niskiej cenie – ofercie, a nie reklamie. Chyba o tym zapomnieliście. A może być wkrótce podobnie z waszym PR jak z tym z NC+. Oby nie było za późno na kubeł zimnej wody.Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Dzięki za opinię :-) Oczywiście mylisz się na całej linii :-)Raportuj

    • Poll napisał(a):

      „Czy naprawdę uważacie, że to ma przyciągnąć klientów?”
      Ci poniżej przyciągnęli z klientów tyle kasy dla swoich chlebodawców:

      1. Robert Janowski – 45,2 mln zł

      2. Ewa Drzyzga – 20,7 mln zł

      3. Anna Wesołowska – 15,2 mln zł

      4. Wojewódzki/ Mozil/ Sablewska – 12,2 mln zł

      5. Piróg/ Rusin/ Egurrola – 10,5 mln zł

      6. Sztaba/Kora/Zapedowska/Łozowski/Rock – 9,4 mln zł

      7. Magda Gessler – 8,9 mln zł

      8. Miecugow/Sianecki – 6,9 mln zł

      9. Elżbieta Jaworowicz – 6,2 mln zł

      10. Kuba Wojewódzki – 5,9 mln zł

      Opłacało się? Chyba jednak tak.Raportuj

  12. Piotr napisał(a):

    Gdzie jest Poll??Raportuj

  13. tomek napisał(a):

    Szanowny Panie Rzeczniku. Niech Pan z łaski swojej wyjaśni, co się dzieje z siecią Play? Reklamy są fajne, ale jeśli mnie pamięć nie zawodzi, jesteście operatorem gsm, a nie studiem filmowym, ani stacją telewizyjną. SKUPCIE SIĘ ZATEM NA SWOJEJ ROBOCIE, ponieważ… aktualizacja strony internetowej play nie istnieje, albo administratorzy tak się zapatrzyli w Wasze reklamy, że telefony, które rzekomo są dostępne w Play, nie figurują na stronie. XIX wiek do diabła. Bednarek, Mozil i Wojewódzki przeszli do Play, ale ja chyba po 5-ciu latach z Wami ODEJDĘ!

    p.s.
    Aha.. nowe hasło reklamowe dla play winno brzmieć następująco: PLAY TYLKO DLA CELEBRYTÓWRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty