Tako rzecze rzecznik Play

Jest nas 9.1 mln i szybko przybywa!

W końcu możemy się oficjalnie pochwalić! :-)

customer_number_q1_2013

Komentarze

  1. boromeusz napisał(a):

    NIe wiedziałem że jest nas az tak dużo :-)Raportuj

  2. Novy napisał(a):

    Brawoooo!!!Raportuj

  3. spiderpl napisał(a):

    Czy nie możecie zlikwidować tych wielkich cycek na pół ekranu z informacją o cookies? Jest to mega-wkurzająceRaportuj

  4. alien202 napisał(a):

    To nie koniec wzrostu:) Sam pomogę kilka osób w tym roku przenieś:)Raportuj

  5. Bolek napisał(a):

    Tia… musicie od nowa policzyć bo ja mam 5 numerów z czego 3 nierejestrowane – na kartę. To chyba niestety trochę inny wynik będzie jak uwzględnicie podobne przypadki.Raportuj

  6. ke? napisał(a):

    super!!! jeszcze w tym roku 11 mln :)Raportuj

  7. Adam napisał(a):

    Świetnie!
    Marcinie, może z tej okazji dawno temu obiecywany konkurs z HTC 8S?Raportuj

  8. Wojtek napisał(a):

    Tia… i pewnie proporcja postpaid/prepaid wam zupełnie nie przeszkadza…? Njuzflasz – masę prepaidowców by chętnie zmigrowało do post-paid gdyby nie durna opłata aktywacyjna (hello, z czego ona niby wynika?!), bo skoro w postpaid mógłbym mieć prawie to samo co w prepaid (noo… może kilka pln drożej, ale wygodniej) to dlaczego nie? ale skoro mam do tego dopłacać jeszcze kilkadziesiąd pln to nie widze kompletnie sensu…Raportuj

    • taj napisał(a):

      Jak przenosisz numer z prepaida (niewazne czy play czy innej sieci) do play na abonament w e-sklepie nie ma oplaty aktywacyjnej. W salonie zeby przeniesc z prepaida play na abonament trzeba mieć staz bodajze 3 miesiace.Raportuj

      • taj napisał(a):

        oczywiscie staz 3 miesiace by nie placic oplaty aktywacyjnej. wiec lepiej to robic przez e-sklepRaportuj

      • Wojtek napisał(a):

        Dziwne, bo w przypadku formuł wszędzie podawana jest opłata ektywacyjna nawet przy migracji z prepaida (a staż mam już w latach więc…)Raportuj

        • taj napisał(a):

          Masz pewnie racje, ja nie wiem jak z tymi oplatami aktywacyjnymi w play. Wiem tylko ze Przedluzeniowcy jej nie maja, inni operatorzy takze maja takie cos. Pomylilo mi sie oplata aktywacyjna z ta roznica w abonamencie 5 zl. Sorry za wprowadzenie w blad.Raportuj

          • bojka napisał(a):

            Głupoty piszecie: nieważne jaki staż masz – aktywka w salonie kosztuje 49 zł. Różnica 5 zł na miesięcznym abonamencie pojawia się gdy karta jest w Play dłużej niż 3 miesiące aktywna. Wtedy zamiast np. 34 zł za Fromułę M TylkoSIM płacimy 29.Raportuj

            • twój stary napisał(a):

              Nie gdy karta jest w play 3 miechy, a aktualny uzytkownik zarejestrowany na karcie jest 3 miechy. Karta moze sobie byc 10 lat, jak sie uzytkownik zmienial co np. dwa miechy to dupa.Raportuj

  9. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Gratulacje :-),inne sieci też mają opłaty aktywacyjne w abonamencie więc to jest normalne.Raportuj

    • ksawery napisał(a):

      nie, to nie jest normalne jeśli chcesz zmienic karte na abo wewnątrz sieci i masz za to płacić.Raportuj

    • Wkurzony napisał(a):

      Może dla Ciebie jest to normalne. Dla mnie nie jak będąc w Play-u chcę się z nim związać na umowę i jeszcze mam za to dodatkowo płacić. Dla mnie to jest zdzierstwo!Raportuj

      • commit napisał(a):

        dokładnie, albo umowa powinna być na czas nieokreślony albo roczna ale bez opłaty aktywacyjnejRaportuj

        • bojka napisał(a):

          Bądźmy szczerzy: opłata aktywacyjna to dla sieci czysty zysk. Powinna być zniesiona w dwóch przypadkach: przy migracji z karty (jeśli jest aktywna dłużej niż np. 3,6,…miesięcy) i przy przenoszeniu z abonamentu (tu chociaż zmniejszona do 29 pln).Raportuj

  10. Krzynio napisał(a):

    Gratuluję, jeszcze kwestie techniczne jak zasięg poprawcie i jesteśmy debeściaki! Juz niedługo 10 mln!Raportuj

  11. enej napisał(a):

    a mogło być tyle telefonów w salonach, gdyby nie wydana kasa na te nikomu niepotrzebne gwiazdeczkiRaportuj

  12. hets napisał(a):

    Krzynio – zasięg przecież maja zasieg trzech operatów – co tu do poprawy ? : PRaportuj

    • Wiele ! Przede wszystkim jakość obsługi klienta.Na każdym kroku. Poczytajcie oficjalne forum. Dno !Raportuj

      • obiektywny napisał(a):

        Play jak dzisiaj podał ma ponad 9 mln klientów. Na forum jest garstka nawet nie ma tam 0,1% tego tematów z problemami. Problemy w każdej sieci mogą być. Poczytaj oficjalne forum orange czy plusa. A jak jeszcze weźmiesz pod uwagę neostradę to ta usługa powinna zmienić nazwę na PROBLEM. Spróbuj się dodzwonić na infolinię Plusa. Ciągle zajęte. Idź do salonu Orange, postój w kolejce. Zobaczysz, że tam nikt nie kupuje usług tylko reklamuje!! Byłem w innych sieciach to wiem jak jest, a nawet więcej tam problemów jest. Orange na kartę to tam ciągle są i były problemy z byle pierdołą.Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Skąd wiesz kto na tym forum pisze? Czytałem wykłócanie się pajaca który zarzucał Playowi, że mu wcisnęli umowę która podpisał nie czytając.Raportuj

    • Wkurzony napisał(a):

      Do poprawy jest dostęp do tego zasięgu, aby Cię z niego nie wyrzucało i mozna się było dodzwonić.Raportuj

  13. D@niel napisał(a):

    Kiedy wreszcie będzie można skorzystać z zasięgu PTC w Virgin Mobile?!Raportuj

  14. Zdzis napisał(a):

    Gratulacje :))) Ale jak biuro obsługi będzie dzialac jak teraz i oferty przedłużeniowe nijakie to będzie nas ubywac. Kiedys W3 zmądrzeje i będą dla PLAY konkurencją. Sam mam jeszcze 4 nr tel, 2 abonamenty i 2 karty i na wypowiedzeniu Play on line bo nie moge dogadac z telemarketerami z BOK bo to nie są konsultanci.
    inna sprawa że tani Play powoli odchodzi.Raportuj

  15. Marcin napisał(a):

    Play zaczyna wciskać ubezpieczenia! PrzeginkaRaportuj

  16. Rymarz napisał(a):

    Kiedy Play planuje prześcignąć najsłabszego z W3?Raportuj

  17. arab napisał(a):

    Kiedy aktualizacja filmiku z koszulkami? :PRaportuj

  18. Krzepki Harry napisał(a):

    Ja mam 2 numery w Play. Liczycie mnie podwójnie? Jeżeli tak, to te 9,1 mln można o kant tyłk…
    9,1 mln aktywnych numerów i 9,1 mln klientów to zdecydowana różnica. Nie wierzę, że jej nie dostrzegacie. Więc…?Raportuj

  19. kfuliusz napisał(a):

    ten wpis jest dla akcjonariuszy którzy nie wku z powodu wyników :)Raportuj

  20. kfuliusz napisał(a):

    miałem pod koniec 2012 2 sim które miały chyba ważność na wych i przych do maja a które już dawno wyp do kib la :)czy w taki sposób powstaje wpis że p4 ma 9 mil klientów ? :)Raportuj

  21. kiła tango napisał(a):

    Dopiero te dane pokazują jak mała jest to sieć! Około 3.960.000 numerów post paid, a przecież nie jest to liczba klientów tylko numerów. W takiej sytuacji chcąc dojść do progu rentowności w okolicach 8 mln realnych użytkowników post paid a nie liczby numerów telefony (z każdej grupy cenowej) powinni wciskać a nie robić podwyżki na 4 tygodnie po to żeby następnie odtrąbić obniżki cen do poziomu sprzed podwyżki. Jak w tak wolnym tempie będzie się to rozwijać to w końcu zbankrutuje albo Huawei przejmie to za niespłacone długi.Raportuj

    • uwolnić barabasza napisał(a):

      Odezwał się znawca. To jak W3 funkcjonuje? Oni nie mają po 8 mln klientów postpaid. Ba, nawet nie mają po 7 mln. W3 rozwijało się kiedy telefonia komórkowa zdobywała popularność więc łatwiej było zdobyć klientów. Play jest w innej sytuacji i na pstryknięciem palców nie będzie miał od razu 15 mln. Proces taki trwa stopniowo. Teraz mają ponad 9 mln, za rok będzie ponad 10 mln. A nawet być może będą na koniec 2012 roku na podium w prepaidzie.Raportuj

      • Wkurzony napisał(a):

        Jest drobna różnica. Czy W3 też tak często się chwali, że ma już tyle Klientów? Nadal więcej niż Play? Takie wpisy Rzecznika jak ten dzisiejszy są żenujące.Raportuj

        • uwolnić barabasza napisał(a):

          Może kiedyś dorośniesz, to będziesz mądrzejszy. Czym ma się chwalić W3 jak klientów traci? Poza tym gdzie się chwalić mają? Plus i T-mobile nie mają swoich blogów. A dzisiaj na blogu Orange jest cudowny wpis, że mają 1,5 mln na Facebooku. To nie jest żenujące, ale jak Play coś zrobi, to jest? Orange niedawno „chwaliło się” na blogu, że są 2 w przyjmowaniu numerów. To nie są jest żenujące? Ale Play jest żenujący. W dodatku wpis na blogu Orange był bez sensu, bo mnóstwo numerów stracili, więc nawet nie było z czego cieszyć się. T-mobile bez bloga chwalił się największą bazą kart SIM, a Plus jako lider LTE. To dopiero żenada jest. Ale troll Wkurzony jak zawsze widzi tylko błędy Play. Czasem wejdę na tego bloga i widzę nick/osobę, który trolluje i „WKURZONY” nie mając pojęcia o ofertach i życiu.Raportuj

          • madzio napisał(a):

            wkurzony to trol bloga gruszki, znany tez jako ski3r3k skierek czy jak tam pies zwal, czesto troluje tez na blogu orange, telepolis i telixRaportuj

            • Wkurzony napisał(a):

              Nie mam pojęcia kto to ski3r3k ani skierek. Tak nie podoba mi się podejście Rzecznika Gruszki, żeby nie wiem co to on jest zadowolony i tylko się chwali. Tak będę krytykował Play jeśli tylko będę miał ku temu okazję.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Wkurzony. Ty nie krytykujesz. Ty wprost nienawidzisz. To różnica zasadnicza. Co bowiem ma wspólnego uśmiech jednego człowieka w stosunku do sukcesu rynkowego Play? Ano cieszy się chłopina bo klienci nogami głosują na ich produkty a do tego te nogi przenoszą klientów od skamieniałych operatorów W3. Klienci uciekają od W3 jak kiedyś ludzie uciekali z Bloku Wschodniego na Zachód. Zostawiali domy, ubrania i wiali jak stali.Raportuj

        • madzio napisał(a):

          masz to samo IP co ten ski3r3k czy jak mu tam wiec nie sciemniajRaportuj

          • Wkurzony napisał(a):

            Niby skąd to wiesz jak ja nie widzę tutaj kto ma jakie IP?
            Ale to miło, że ski3r3k ma podobne jak ja zdanie o Play i Gruszce. O Pollu teżRaportuj

  22. free napisał(a):

    Marcinie , kiedy nowa oferta na kartę ???Raportuj

  23. Misteryk napisał(a):

    Gratuluję, ale jak możecie ten fakt świętować pokazując nam kolejne zdjęcie „tvn’owskich gwiazdeczek”, od których wszystkich już biorą torsje ? Dobrze, że w kampanii oferty dla firm Pojawili się Żebrowski i Hołek, gdyby w to miejsce weszli jeszcze np. Adamczyk i Szyc, po 5 latach z Wami zacząłbym rozglądać się za konkurencją.Raportuj

  24. Misteryk napisał(a):

    P.S. Może jeszcze nazwę zmienicie na TVN Mobile ?Raportuj

  25. sierski napisał(a):

    A gdzie nowa koszulka i filmik z nowa dziewczyna przedstawiając je.Raportuj

  26. wiesiek.roza napisał(a):

    witam! jestem w Play na karte.Bylo dobrze z Nokia N81. Kupilem Lumia 920 z Plusa bo w Play niedostepna.Play nie ma automatycznej konfiguracji mms,wszystkie inne dostene mi sposoby zawiodly,nie moge wyslac ani odebrac.Minal miesiac,jestem juz tym zmeczony.To wielke nieporozumienie zeby „najszybciej rozwijajaca sie siec w Polsce” nie byla w stanie udostepnic mi tej uslugi,konsultanci bezradnie rozkladaja rece…ha ha ha 21wiek ale nie w Play To smutne ale bede musial przeniesc sie do Plusa.Wiem ze nikt nie bedzie po mnie plakal…ale smrod pozostanie. PozrawiamRaportuj

      • wiesiek.roza napisał(a):

        Pisalem ze zawiodlo wszystko,dlatego jestem tak zdesperowany.Nadmieniam ze to nie tylko moj problem jest nas wiecej.Raportuj

        • mkkot napisał(a):

          Przywracałeś telefon do ustawień fabrycznych? Zrobiłeś zgłoszenie na play24 żeby sprawdzili czy nie masz transferu danych zablokowanego? Zrób to, wpisz ręcznie dane z tej strony do APN-ów i powinno działać. W razie dalszych problemów telefon powinien pójść na serwis.Raportuj

          • mkkot napisał(a):

            Możesz też stworzyć wątek na forumplay.pl, tam siedzi obsługa i bardziej obeznani moderatorzy.Raportuj

            • wiesiek.roza napisał(a):

              Watek na forumplay juz istnieje od dawna a problem nie zniknal do dzisiaj.Dzieki za rady,znalem je wczesniej, nie pomogly.Ja w tej chwili nie oczekuje pomocy i porad.Przedstawiam problem niechlujstwa ze strony operatora.Lumia 920 to nie jest wynalazek przyniesiony z innej planety i jest czyms tak tajemniczym ze pracownicy sieci Play sobie nie radza.To lekcewazenie pojedynczego uzytkownika.Reczne konfigurowanie? O czym my mowimy. To jest 9 milionowa siec czy jakas zdezelowana manufaktura? Przenioslem swoj numer do Play rok temu i zawarlem umowe.Play z tej umowy sie nie wywiazuje bo nie umozliwia mi wysylania ani odbierania MMS.Do sadu nie pojde,zmieniam operatora.Pozdrawiam wszystkich.Raportuj

  27. Andrzej napisał(a):

    Zacznijcie w końcu rozwijać własną sieć BTS, a nie tylko na roamingu bazujecie. To jest główna przyczyna niechęci do Was, bo roaming nie daje takiego komfortu, jak sieć macierzysta. Albo zróbcie tak, żeby przełączanie było bardziej sprawne.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Albo rybki albo akwarium. Wolę dyskomfort roamingu, ale zasięg wszędzie gdzie się pojawię, niż komfort własnych BTS ale nie wszędzie. Napiszę inaczej. Ja w ogóle nie chcę by siec rozbudowywali za mocno.Raportuj

  28. Tasha napisał(a):

    Once you have a coach or company to help you get things up and running you just have to
    tweak things a bit everyday to stay on top of it. You’ll need to select a catchy, easy-to-remember domain name for your website. We’re still just scratching the surface of the Internet.

    my web-site klikajRaportuj

  29. Carrie napisał(a):

    Thank you so much for providing individuals with remarkably breathtaking
    possiblity to read critical reviews from this blog.

    It is always very pleasant plus full of a great time for me and my office acquaintances to
    search the blog a minimum of thrice weekly to read through
    the new issues you have. And lastly, I am actually fulfilled with the special principles
    you give. Some 1 points in this article are ultimately the most beneficial we have ever
    had.

    Also visit my site :: gratis sexfilmeRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty