Tako rzecze rzecznik Play

FORMUŁA dla Firm – FAQ

Zebraliśmy Wasze pytania na temat oferty FORMUŁA dla Firm. Poniżej znajdziecie wyjaśniające odpowiedzi :-) Jeśli ciągle są jakieś niejasności – pytajcie śmiało!

PLAY_DLA_FIRM_S

Czy dalej pakiet minut to pakiet złotówek do wykorzystania także na połączenia międzynarodowe w formułach S, M i L ??

ODP: W nowej ofercie jest to pakiet złotówek z którego schodzą minuty/sms/mms do innych sieci. Minuty międzynarodowe nie schodzą z pakietu złotówek. . Dla tych, którzy potrzebują minut międzynarodowych przygotowaliśmy promocję Nowa FORMUŁA 4.0 VIP dla Firm w której w ramach abonamentu (już od 95 zł netto ) jest pakiet 100 minut międzynarodowych oraz nielimitowane odbieranie połączeń w roamingu

Czy nowe FORMUŁY zastępują wszystkie oferty biznesowe? Jeśli nie, to które zostają?

ODP: ze „starych” ofert zostają tylko promocje FORMUŁA 4.0 iPhone dla Firm BIS

W starych taryfach Firma złotówki były również wymieniane na połączenia międzynarodowe. Czy w nowych też tak będzie?

ODP: Nie. W nowych Formułach złotówki nie są wymieniane na połączenia międzynarodowe. Dla tych, którzy potrzebują minut międzynarodowych przygotowaliśmy promocję Nowa FORMUŁA 4.0 VIP dla Firm w której w ramach abonamentu (już od 95 zł netto ) jest pakiet 100 minut międzynarodowych oraz nielimitowane odbieranie połączeń w roamingu

Mam pytanie o „FORMUŁA dla Firm dla korzystających z internetu”. Czy po wykorzystaniu pakietu danych będzie włączany lejek, czy też będziemy obciążani za każde 100kb poza pakietem wg. cennika ?

ODP: włączany lejek. Można przywrócić jednorazowo prędkość przez wykupienie pakietu non stop 100 MB za 4 zł netto lub 300 MB za 7 zł netto

Czy abonament będzie nadal jako pakiet kwotowy?

ODP: z kwoty abonamentu schodzą minuty, sms-y, mm-sy do innych sieci

co z obecnymi abonentami, można migrować w trakcie trwania umowy czy dopiero po jej skończeniu?

ODP: na razie nie ma możliwości migracji

czy pakiet roaming 14 dni będzie dawać teraz tylko 20 % zniżki zamiast 70% ( mam nadzieje ze to błąd u Was w prezentacji ) bo bardzo często korzystam z tej usługi

ODP: tak, to jest błąd w prezentacji. Jest 70% zniżki.

czy rozmowy odebrane ( nielimitowane ) w EU w żaden sposób nie wpływają na powyższy pakiet ( roaming 14 dni ) i mogę wykorzystać w całości na Net ?

ODP: w ofercie Nowa FORMUŁA 4.0 VIP dla Firm nie można aktywować usługi Roaming 14 dni. Można za to dokupić Paczki minut rozmawiać taniej w roamingu

Pytania dotyczące usługi Drugi Numer:

Czy mając dwa numery postpaid, mogę je podpiąć do jednej karty sim?

ODP: jeden z nich może być przeniesiony na ofertę Drugi numer po zakończeniu kontraktu (jeśli umowa jest na czas określony) jeśli nieokreślony w dowolnym momencie

Czy dwa numery muszą być jednocześnie aktywne, czy można jeden numer wyłączyć np. służbowy robię nieaktywny po godzinie 18:00 i zostawiam sobie tylko prywatny ?

ODP: jeśli wyłączony będzie numer główny, drugi numer nie będzie działać. Usługa działa na zasadzie przekierowania.

Czy drugi numer (np. stacjonarny) jest również aktywny w roamingu krajowym?

ODP: Drugi numer działa w zasięgu numeru głównego.

A czy będzie można ten drugi numer przenieść do innej sieci?

ODP: Zgodnie ze standardowymi procesami jak w przypadku numeru post-paid

Czy w ramach abonamentu jest dostępny znany ze starszych taryf Firma pakiet złotówkowy do wykorzystania także na połączenia międzynarodowe ?

ODP: w ramach abonamentu Drugiego numeru dostępne są nielimitowane połączenia do Play i na stacjonarne. Wszystkie inne usługi schodzą dodatkowo zgodnie z cennikiem

Czy numer stacjonarny będzie działał w roamingu międzynarodowym i czy (jeśli tak) będzie się również płacić na nim za rozmowy przychodzące?

ODP: Połączenia przychodzące na numer stacjonarny będzie można odebrać w roamingu międzynarodowym. Za odebrane połączenie w roamingu obciążony będzie numer główny zgodnie z cennikiem rozmowy przychodzącej w roamingu (Drugi numer działa na zasadzie przekierowania na Numer główny).

Czy drugi numer można na pewno aktywować we wszystkich taryfach głosowych? LongPlay 1 tez??

ODP: tak, na Long Play 1 też

Czy będzie możliwość zrezygnowania z tej oferty i np. „zabrania” tego numeru do innej taryfy?

ODP: tak, w każdej chwili można przejść z oferty Drugi numer na inną ofertę głosową w Play. Wyjątkiem jest numer stacjonarny.

Aktualnie mam jeden, główny numer w Play przeniesiony z innej sieci (kilka lat temu). Czy jeśli podpiszę nową umowę z nowym numerem z puli Play to czy będzie można przenieść ten pierwszy numer (który jest teraz głównym) do oferty drugi numer? numer A jest teraz, podpisuję umowę na numer B, numer B staje się głównym,a numer A dodatkowym (po zakończeniu umowy). Trzeba wtedy numer A przenieść do prepaida lub innego operatora, żeby potem wrócić?

ODP: Numer A może stać się Drugim numerem do numeru B po zakończeniu kontraktu.

A jak jest z transmisją danych w przypadku tej usługi??

ODP: Nie ma transmisji danych na Drugim numerze.

Czy jeżeli od pewnego czasu mam numer stacjonarny w Play mogę podpiąć go pod swoją komórkę, która – rzecz jasna – również jest w Play, czy oferta dotyczy wyłącznie nowych numerów?

ODP: niestety nie można podpiąć istniejącego w Play nr stacjonarnego jako Drugi numer

Jestem użytkownikiem usługi XTRA numer, czy będzie możliwość migracji tego numeru do nowej oferty tak aby tego numeru nie tracić?

ODP: nie, XTRA numer nie może być migrowany na żadną inną ofertę

Na P24 pojawiła się możliwość aktywacji usługi. Przy próbie aktywacji pojawia się informacja: „Opłata abonamentowa za włączenie Drugi numer na Numerze głównym wynosi 0,00 zł/mc”. Jak to się ma do podanego cennika?

ODP: na Play24 chodzi o samo podpięcie Drugiego numeru na Numerze głównym. Opłata abonamentowa za korzystanie z usługi Drugi numer jest zgodna z cennikiem. Poprawimy informację na Play 24 aby nie była myląca.

Czy Mixtura jest uważana za usługę abonamentową?

ODP: Nie można aktywować Drugiego numeru na MIXturze

Czy istnieje możliwość ‚wymiany’ drugiego numeru na nowy (jak w przypadku xtra numeru) np. gdy uznamy, że dostajemy na niego za dużo niechcianych połączeń?

ODP: tak, można zmienić numer zgodnie z opłatą w cenniku

Czy można mieć drugi numer i xtra numer jednocześnie?

ODP: tak, można mieć obie usługi jednocześnie

załóżmy że mam 2 numery, jeden firmowy drugi prywatny, na weekend chcę aby firmowy był poza zasięgiem – jak to zrobić?

ODP: jeśli wyłączony będzie numer główny drugi numer też nie zadziała

jeśli rozmawiam z kimś z 2 numeru to ktoś dzwoniący na 1 numer ma info że linia zajęta?

ODP: w takim przypadku połączenie zostanie przekierowane na pocztę głosową Numeru głównego.

Komentarze

  1. piotrekbb napisał(a):

    po co to wszystko jeśli obsługa kuleje
    „przeniosłem” numery z T-Mobile jeden przeszedł , drugi gdzieś wcięło .PTC wydał zgodę , Play „powitał” w Play , wydał kartę umowy podpisane, od dziś numer nie działa.
    Kilkanaście telefonów do BOK , „prosimy włączyć i wyłączyć telefon” , prosimy wyłączyć na godzinę”

    Następnie BOK stwierdził,że PCT wydał zgodę i numer ale dziś wydał „niezgodę” i … numer nadal należy do PTC

    Walka z wiatrakami, takie zabawy można robić w redbulu a nie na taryfach firmowych !Raportuj

    • User napisał(a):

      Następnym razem się głębiej zastanowisz nad zmianą sieci. Czy nie warto zapłacić więcej i mieć spokój.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Czemu zatem piszesz na blogu Play zamiast na TM?Raportuj

      • Antypoll napisał(a):

        Przeczytaj ponownie, pomyśl i bedziesz wiedzial. Jeśli nie to zacznij od początku. Tak do skutku.Raportuj

        • ddde3 napisał(a):

          Bo to play robi ludzi w balona… Ale Ty Poll i tak nigdy tego nie zauważysz. Masz klapki na oczach, na jednej z nich masz napisane play, na drugiej gruszka.Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Skoro BOK wydał niezgodne i numer nadal należy do PTC to znaczy że coś stoi na przeszkodzie w przyjęciu numeru. Nie wiemy co. Może klient notorycznie łamie etykieteRaportuj

          • Wkurzony napisał(a):

            Widzę, że nie zrozumiałeś. Skoro Play wydał kartę, to jest to już jego problem, bo potwierdził przyjęcie numeru.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              „Następnie BOK stwierdził,że PCT wydał zgodę i numer ale dziś wydał „niezgodę” i … numer nadal należy do PTC”
              Dla mnie to zdanie oznacza, że BOK operatora dawcy wydał zgodę po czym zgodę cofnął. Co za różnica co się stało później?Raportuj

          • piotrekbb napisał(a):

            etykietę ? dobre

            Play zakończył reklamację twierdząc,ze numer jest od 9 Maja aktywny.

            Niestety nie był ,właśnie rozpatrują następna reklamację…

            szok! tydzień bez numeru telefonu!Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Stary, napisałeś, że zgoda na oddanie numeru została wydana po czym została cofnięta. Czyli TM de fuckto nie oddał Playowi twojego numeru. Co było tego powodem nie wiemy i się nie dowiemy.Raportuj

            • piotrekbb napisał(a):

              Poll ,”niezgoda” to gra na zwłokę, Play twierdził ,ze nie miał zgody .Zgodę miał i ma nadal.
              Kolejne zgłoszenie i kolejny problem techniczny.
              Wiecej poczytasz na formumRaportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie rozumiem skąd wiesz, że Play otrzymał tę zgodę? Pracujesz w Play lub TM? Jak zwykły Kowalski nie masz możliwości tego wiedzieć. Poza tym to co piszesz przeczy zdrowemu rozsądkowi. Play zażarcie walczy o każdego przechodzącego klienta a ciebie by nie chciał i celowo opóźniał przeniesienie numeru??? Nie czujesz, że to bardzo grubymi nićmi szyte? Rozsądek podpowiada, że to raczej TM stara się ciebie zatrzymać za wszelką cenę. Może duże rachunki płaciłeś.Raportuj

            • piotrekbb napisał(a):

              Poll , zostałem powiadomiony o wydanej zgodzie .Mam to na piśmie od P4Raportuj

            • Poll napisał(a):

              To wiem. Potem zostałeś powiadomiony o tym, że zgoda została cofnieta.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Piotrekbb, spróbuj się dowiedzieć u PTC dlaczego według wszystkich znaków na niebie twój numer nadal należy do ich sieci.Raportuj

      • piotrekbb napisał(a):

        a gdzie mam pisać ? Play otrzymał zgodę , wyznaczy datę aktywacji i nie aktywował numeru !
        Zgłoszenie do BOK Play to farsa , konsultant nie ma uprawnień do konsultacji z działem przenoszenie ,jedynie prze zgłoszenie .

        Na naszym numerze jest komunikat ” Nie ma takiego numeru”

        Złożyłem wniosek o interwencje do Prezesa UKE
        Co moge jeszcze zrobić , profil na FB podobny do AntyNC+ ?Raportuj

    • Ljuboj napisał(a):

      nie może tak, jednego dnia wyda to wydaje go na dorbe, nie może go odebrać drugiego dnia… ;-) Pozatym ja na twoim miejscu zostałbym w T, właśnie całą firme w Play tam przenosze, Play ma ostatnio fatalny zasięg (przynajmniej w Warszawie i okolicach) a obsługa klienta to kicz… Zresztą sam sie przekonasz ;-)Raportuj

  2. Dominik Kawula napisał(a):

    Jedno pytanie dodatkowe. Skoro drugi numer jest niejako pełnoprawnym numerem, to czy można na nim aktywować usługę wizytówka?
    Rozwiązanie takie:
    Numer A jest numerem głównym i ma aktywną wizytówkę
    Numer B jest Drugim Numerem i ma aktywną wizytówkę
    Wtedy dla numeru B ustawiamy dostępność w usłudze wizytówka w godzinach od.. do..

    Czy takie rozwiązanie jest możliwe?Raportuj

  3. GadgetPL napisał(a):

    1. Na pierwszym numerze mam dezaktywowaną pocztę głosową. Czy na drugim numerze mogę również wyłączyć usługę PG?
    2. Dalej nie do końca jest wyjaśnione: czy można mając aktywny numer A wyłączyć (np na noc) numer B? (padła odpowiedz jeśli wyłączony będzie numer główny drugi numer też nie zadziała – natomiast ja pytam ze numer pierwszy jest aktywny cały czas)Raportuj

  4. regdos napisał(a):

    Jak widać po FAQ została wycięta najfajniejsza rzecz z taryf firmowych czyli rozmowy i SMS-y międzynarodowe w ramach pakiety kwotowego.Raportuj

    • ddde3 napisał(a):

      dokładnie… szczerze mówiąc BARDZO popsuliście ofertę dla firm! Szczególnie brakiem połączeń i sms/mms zagranicznych w pakiecie kwotowym. Mydlicie teraz oczy, dajecie jakąś namiastkę, czyli 100 min w ofercie vip, a to jakiś badziew jest przecież.Raportuj

  5. mirekb napisał(a):

    moze doczekamy czasow ze rozmowy miedzynarodowe/roaming beda traktowane tak samo,przynajmniej w ue.plus pakiety min/sms na caly swiat za rozsadne pieniadzeRaportuj

  6. neo napisał(a):

    W faq jest błąd -„w ofercie Nowa FORMUŁA 4.0 VIP dla Firm nie można aktywować usługi Roaming 14 dni. Można za to dokupić Paczki minut rozmawiać taniej w roamingu” – nieprawda!!!! można dopiero wróciłem z długiego weekendu w EU i korzystałem miałem włączony i na bilingu mam zastosowaną zniżkę 70%Raportuj

  7. Tomasz N. napisał(a):

    Popsuli tą ofertę . Bez pakietu ( 14 dni ) ta taryfa nie ma większego sensu bo średnio ( korzystając z Net u ) wyjdzie drożej niż na zwykłym 4.0 z tym pakietem. Rozmowy odebrane z tym pakietem są w końcu tak tanie ze nawet na to nie zwracam uwagi. A w UK w jednej sieci za 2 funty na dzień w całej EU korzysta się z taryfy lokalnej . Jak ma się lokalnie no limit to za 2 funty na dzień też w całej unii ( pakiet aktywuje się automatycznie – rewelacja ) u nas też by mogli tak zrobić niestety play to już nie to samo. Pewnie kolejny raz W3 go wyprzedzi.Raportuj

  8. Pier de Lony - Paris napisał(a):

    Szkoda ze juz nie bedzie minut miedzynarodowych. Teraz place 36zl a dostje 88 wirtualnych zl ktore wydzwanialem na ukraine. Ale spoko jak znajde lepsza oferte to nie bede mial sentymentu zmienic operatora tak jak on nie ma go do mnie :)
    Kto wie jaka jest najlepsza oferta do dzownienia na wschod bo ja znam tylko lycamobile ktora tez w miare daje rade :)Raportuj

  9. Maciek napisał(a):

    Kiedy będzie możliwe przejście na nową ofertę? Pozostały mi do końca umowy 2 miesiące, a nadal nie mogę przedłużyć umowy poprzez stronę internetową.Raportuj

  10. jch78 napisał(a):

    To przyjdź do Salonu.Raportuj

  11. Gbr napisał(a):

    Beznadzieja. Chciałem wziąć Formułę 4.0 dla firm, ale skoro połączenia międzynarodowe nie schodzą z pakietu złotówek to podziękuję. Biorę Formułę M lub zmieniam operatora.

    Do widzenia.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty