FORMUŁA dla Firm – FAQ

Udostępnij

Zebraliśmy Wasze pytania na temat oferty FORMUŁA dla Firm. Poniżej znajdziecie wyjaśniające odpowiedzi :-) Jeśli ciągle są jakieś niejasności – pytajcie śmiało!

PLAY_DLA_FIRM_S

Czy dalej pakiet minut to pakiet złotówek do wykorzystania także na połączenia międzynarodowe w formułach S, M i L ??

ODP: W nowej ofercie jest to pakiet złotówek z którego schodzą minuty/sms/mms do innych sieci. Minuty międzynarodowe nie schodzą z pakietu złotówek. . Dla tych, którzy potrzebują minut międzynarodowych przygotowaliśmy promocję Nowa FORMUŁA 4.0 VIP dla Firm w której w ramach abonamentu (już od 95 zł netto ) jest pakiet 100 minut międzynarodowych oraz nielimitowane odbieranie połączeń w roamingu

Czy nowe FORMUŁY zastępują wszystkie oferty biznesowe? Jeśli nie, to które zostają?

ODP: ze „starych” ofert zostają tylko promocje FORMUŁA 4.0 iPhone dla Firm BIS

W starych taryfach Firma złotówki były również wymieniane na połączenia międzynarodowe. Czy w nowych też tak będzie?

ODP: Nie. W nowych Formułach złotówki nie są wymieniane na połączenia międzynarodowe. Dla tych, którzy potrzebują minut międzynarodowych przygotowaliśmy promocję Nowa FORMUŁA 4.0 VIP dla Firm w której w ramach abonamentu (już od 95 zł netto ) jest pakiet 100 minut międzynarodowych oraz nielimitowane odbieranie połączeń w roamingu

Mam pytanie o „FORMUŁA dla Firm dla korzystających z internetu”. Czy po wykorzystaniu pakietu danych będzie włączany lejek, czy też będziemy obciążani za każde 100kb poza pakietem wg. cennika ?

ODP: włączany lejek. Można przywrócić jednorazowo prędkość przez wykupienie pakietu non stop 100 MB za 4 zł netto lub 300 MB za 7 zł netto

Czy abonament będzie nadal jako pakiet kwotowy?

ODP: z kwoty abonamentu schodzą minuty, sms-y, mm-sy do innych sieci

co z obecnymi abonentami, można migrować w trakcie trwania umowy czy dopiero po jej skończeniu?

ODP: na razie nie ma możliwości migracji

czy pakiet roaming 14 dni będzie dawać teraz tylko 20 % zniżki zamiast 70% ( mam nadzieje ze to błąd u Was w prezentacji ) bo bardzo często korzystam z tej usługi

ODP: tak, to jest błąd w prezentacji. Jest 70% zniżki.

czy rozmowy odebrane ( nielimitowane ) w EU w żaden sposób nie wpływają na powyższy pakiet ( roaming 14 dni ) i mogę wykorzystać w całości na Net ?

ODP: w ofercie Nowa FORMUŁA 4.0 VIP dla Firm nie można aktywować usługi Roaming 14 dni. Można za to dokupić Paczki minut rozmawiać taniej w roamingu

Pytania dotyczące usługi Drugi Numer:

Czy mając dwa numery postpaid, mogę je podpiąć do jednej karty sim?

ODP: jeden z nich może być przeniesiony na ofertę Drugi numer po zakończeniu kontraktu (jeśli umowa jest na czas określony) jeśli nieokreślony w dowolnym momencie

Czy dwa numery muszą być jednocześnie aktywne, czy można jeden numer wyłączyć np. służbowy robię nieaktywny po godzinie 18:00 i zostawiam sobie tylko prywatny ?

ODP: jeśli wyłączony będzie numer główny, drugi numer nie będzie działać. Usługa działa na zasadzie przekierowania.

Czy drugi numer (np. stacjonarny) jest również aktywny w roamingu krajowym?

ODP: Drugi numer działa w zasięgu numeru głównego.

A czy będzie można ten drugi numer przenieść do innej sieci?

ODP: Zgodnie ze standardowymi procesami jak w przypadku numeru post-paid

Czy w ramach abonamentu jest dostępny znany ze starszych taryf Firma pakiet złotówkowy do wykorzystania także na połączenia międzynarodowe ?

ODP: w ramach abonamentu Drugiego numeru dostępne są nielimitowane połączenia do Play i na stacjonarne. Wszystkie inne usługi schodzą dodatkowo zgodnie z cennikiem

Czy numer stacjonarny będzie działał w roamingu międzynarodowym i czy (jeśli tak) będzie się również płacić na nim za rozmowy przychodzące?

ODP: Połączenia przychodzące na numer stacjonarny będzie można odebrać w roamingu międzynarodowym. Za odebrane połączenie w roamingu obciążony będzie numer główny zgodnie z cennikiem rozmowy przychodzącej w roamingu (Drugi numer działa na zasadzie przekierowania na Numer główny).

Czy drugi numer można na pewno aktywować we wszystkich taryfach głosowych? LongPlay 1 tez??

ODP: tak, na Long Play 1 też

Czy będzie możliwość zrezygnowania z tej oferty i np. „zabrania” tego numeru do innej taryfy?

ODP: tak, w każdej chwili można przejść z oferty Drugi numer na inną ofertę głosową w Play. Wyjątkiem jest numer stacjonarny.

Aktualnie mam jeden, główny numer w Play przeniesiony z innej sieci (kilka lat temu). Czy jeśli podpiszę nową umowę z nowym numerem z puli Play to czy będzie można przenieść ten pierwszy numer (który jest teraz głównym) do oferty drugi numer? numer A jest teraz, podpisuję umowę na numer B, numer B staje się głównym,a numer A dodatkowym (po zakończeniu umowy). Trzeba wtedy numer A przenieść do prepaida lub innego operatora, żeby potem wrócić?

ODP: Numer A może stać się Drugim numerem do numeru B po zakończeniu kontraktu.

A jak jest z transmisją danych w przypadku tej usługi??

ODP: Nie ma transmisji danych na Drugim numerze.

Czy jeżeli od pewnego czasu mam numer stacjonarny w Play mogę podpiąć go pod swoją komórkę, która – rzecz jasna – również jest w Play, czy oferta dotyczy wyłącznie nowych numerów?

ODP: niestety nie można podpiąć istniejącego w Play nr stacjonarnego jako Drugi numer

Jestem użytkownikiem usługi XTRA numer, czy będzie możliwość migracji tego numeru do nowej oferty tak aby tego numeru nie tracić?

ODP: nie, XTRA numer nie może być migrowany na żadną inną ofertę

Na P24 pojawiła się możliwość aktywacji usługi. Przy próbie aktywacji pojawia się informacja: „Opłata abonamentowa za włączenie Drugi numer na Numerze głównym wynosi 0,00 zł/mc”. Jak to się ma do podanego cennika?

ODP: na Play24 chodzi o samo podpięcie Drugiego numeru na Numerze głównym. Opłata abonamentowa za korzystanie z usługi Drugi numer jest zgodna z cennikiem. Poprawimy informację na Play 24 aby nie była myląca.

Czy Mixtura jest uważana za usługę abonamentową?

ODP: Nie można aktywować Drugiego numeru na MIXturze

Czy istnieje możliwość 'wymiany’ drugiego numeru na nowy (jak w przypadku xtra numeru) np. gdy uznamy, że dostajemy na niego za dużo niechcianych połączeń?

ODP: tak, można zmienić numer zgodnie z opłatą w cenniku

Czy można mieć drugi numer i xtra numer jednocześnie?

ODP: tak, można mieć obie usługi jednocześnie

załóżmy że mam 2 numery, jeden firmowy drugi prywatny, na weekend chcę aby firmowy był poza zasięgiem – jak to zrobić?

ODP: jeśli wyłączony będzie numer główny drugi numer też nie zadziała

jeśli rozmawiam z kimś z 2 numeru to ktoś dzwoniący na 1 numer ma info że linia zajęta?

ODP: w takim przypadku połączenie zostanie przekierowane na pocztę głosową Numeru głównego.

Zobacz więcej

35 KOMENTARZE

  1. po co to wszystko jeśli obsługa kuleje
    „przeniosłem” numery z T-Mobile jeden przeszedł , drugi gdzieś wcięło .PTC wydał zgodę , Play „powitał” w Play , wydał kartę umowy podpisane, od dziś numer nie działa.
    Kilkanaście telefonów do BOK , „prosimy włączyć i wyłączyć telefon” , prosimy wyłączyć na godzinę”

    Następnie BOK stwierdził,że PCT wydał zgodę i numer ale dziś wydał „niezgodę” i … numer nadal należy do PTC

    Walka z wiatrakami, takie zabawy można robić w redbulu a nie na taryfach firmowych !

    • Następnym razem się głębiej zastanowisz nad zmianą sieci. Czy nie warto zapłacić więcej i mieć spokój.

        • Bo to play robi ludzi w balona… Ale Ty Poll i tak nigdy tego nie zauważysz. Masz klapki na oczach, na jednej z nich masz napisane play, na drugiej gruszka.

        • Skoro BOK wydał niezgodne i numer nadal należy do PTC to znaczy że coś stoi na przeszkodzie w przyjęciu numeru. Nie wiemy co. Może klient notorycznie łamie etykiete

          • Widzę, że nie zrozumiałeś. Skoro Play wydał kartę, to jest to już jego problem, bo potwierdził przyjęcie numeru.

            • „Następnie BOK stwierdził,że PCT wydał zgodę i numer ale dziś wydał „niezgodę” i … numer nadal należy do PTC”
              Dla mnie to zdanie oznacza, że BOK operatora dawcy wydał zgodę po czym zgodę cofnął. Co za różnica co się stało później?

          • etykietę ? dobre

            Play zakończył reklamację twierdząc,ze numer jest od 9 Maja aktywny.

            Niestety nie był ,właśnie rozpatrują następna reklamację…

            szok! tydzień bez numeru telefonu!

            • Stary, napisałeś, że zgoda na oddanie numeru została wydana po czym została cofnięta. Czyli TM de fuckto nie oddał Playowi twojego numeru. Co było tego powodem nie wiemy i się nie dowiemy.

            • Poll ,”niezgoda” to gra na zwłokę, Play twierdził ,ze nie miał zgody .Zgodę miał i ma nadal.
              Kolejne zgłoszenie i kolejny problem techniczny.
              Wiecej poczytasz na formum

            • Nie rozumiem skąd wiesz, że Play otrzymał tę zgodę? Pracujesz w Play lub TM? Jak zwykły Kowalski nie masz możliwości tego wiedzieć. Poza tym to co piszesz przeczy zdrowemu rozsądkowi. Play zażarcie walczy o każdego przechodzącego klienta a ciebie by nie chciał i celowo opóźniał przeniesienie numeru??? Nie czujesz, że to bardzo grubymi nićmi szyte? Rozsądek podpowiada, że to raczej TM stara się ciebie zatrzymać za wszelką cenę. Może duże rachunki płaciłeś.

            • Piotrekbb, spróbuj się dowiedzieć u PTC dlaczego według wszystkich znaków na niebie twój numer nadal należy do ich sieci.

      • a gdzie mam pisać ? Play otrzymał zgodę , wyznaczy datę aktywacji i nie aktywował numeru !
        Zgłoszenie do BOK Play to farsa , konsultant nie ma uprawnień do konsultacji z działem przenoszenie ,jedynie prze zgłoszenie .

        Na naszym numerze jest komunikat ” Nie ma takiego numeru”

        Złożyłem wniosek o interwencje do Prezesa UKE
        Co moge jeszcze zrobić , profil na FB podobny do AntyNC+ ?

    • nie może tak, jednego dnia wyda to wydaje go na dorbe, nie może go odebrać drugiego dnia… ;-) Pozatym ja na twoim miejscu zostałbym w T, właśnie całą firme w Play tam przenosze, Play ma ostatnio fatalny zasięg (przynajmniej w Warszawie i okolicach) a obsługa klienta to kicz… Zresztą sam sie przekonasz ;-)

  2. Jedno pytanie dodatkowe. Skoro drugi numer jest niejako pełnoprawnym numerem, to czy można na nim aktywować usługę wizytówka?
    Rozwiązanie takie:
    Numer A jest numerem głównym i ma aktywną wizytówkę
    Numer B jest Drugim Numerem i ma aktywną wizytówkę
    Wtedy dla numeru B ustawiamy dostępność w usłudze wizytówka w godzinach od.. do..

    Czy takie rozwiązanie jest możliwe?

  3. 1. Na pierwszym numerze mam dezaktywowaną pocztę głosową. Czy na drugim numerze mogę również wyłączyć usługę PG?
    2. Dalej nie do końca jest wyjaśnione: czy można mając aktywny numer A wyłączyć (np na noc) numer B? (padła odpowiedz jeśli wyłączony będzie numer główny drugi numer też nie zadziała – natomiast ja pytam ze numer pierwszy jest aktywny cały czas)

  4. Jak widać po FAQ została wycięta najfajniejsza rzecz z taryf firmowych czyli rozmowy i SMS-y międzynarodowe w ramach pakiety kwotowego.

    • dokładnie… szczerze mówiąc BARDZO popsuliście ofertę dla firm! Szczególnie brakiem połączeń i sms/mms zagranicznych w pakiecie kwotowym. Mydlicie teraz oczy, dajecie jakąś namiastkę, czyli 100 min w ofercie vip, a to jakiś badziew jest przecież.

  5. moze doczekamy czasow ze rozmowy miedzynarodowe/roaming beda traktowane tak samo,przynajmniej w ue.plus pakiety min/sms na caly swiat za rozsadne pieniadze

  6. W faq jest błąd -„w ofercie Nowa FORMUŁA 4.0 VIP dla Firm nie można aktywować usługi Roaming 14 dni. Można za to dokupić Paczki minut rozmawiać taniej w roamingu” – nieprawda!!!! można dopiero wróciłem z długiego weekendu w EU i korzystałem miałem włączony i na bilingu mam zastosowaną zniżkę 70%

  7. Popsuli tą ofertę . Bez pakietu ( 14 dni ) ta taryfa nie ma większego sensu bo średnio ( korzystając z Net u ) wyjdzie drożej niż na zwykłym 4.0 z tym pakietem. Rozmowy odebrane z tym pakietem są w końcu tak tanie ze nawet na to nie zwracam uwagi. A w UK w jednej sieci za 2 funty na dzień w całej EU korzysta się z taryfy lokalnej . Jak ma się lokalnie no limit to za 2 funty na dzień też w całej unii ( pakiet aktywuje się automatycznie – rewelacja ) u nas też by mogli tak zrobić niestety play to już nie to samo. Pewnie kolejny raz W3 go wyprzedzi.

    • 2,50 funta na dzień . U nas niech będzie realnie z 7-8 PLN na dzień lub ryczałtem z 70 PLN na miesiąc i jesteście wygrani w dobrym stylu tak jak kiedyś . Polubilem play i nie chciałbym odchodzić ale takie coś jest potrzebne…

  8. Szkoda ze juz nie bedzie minut miedzynarodowych. Teraz place 36zl a dostje 88 wirtualnych zl ktore wydzwanialem na ukraine. Ale spoko jak znajde lepsza oferte to nie bede mial sentymentu zmienic operatora tak jak on nie ma go do mnie :)
    Kto wie jaka jest najlepsza oferta do dzownienia na wschod bo ja znam tylko lycamobile ktora tez w miare daje rade :)

  9. Kiedy będzie możliwe przejście na nową ofertę? Pozostały mi do końca umowy 2 miesiące, a nadal nie mogę przedłużyć umowy poprzez stronę internetową.

  10. Beznadzieja. Chciałem wziąć Formułę 4.0 dla firm, ale skoro połączenia międzynarodowe nie schodzą z pakietu złotówek to podziękuję. Biorę Formułę M lub zmieniam operatora.

    Do widzenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości