Tako rzecze rzecznik Play

HTC One w Play za 1 zł na start! Rusza kampania reklamowa

No to kochani czas na kampanię promującą jeden z najlepszych obecnie naszym zdaniem smartfonów na rynku czyli HTC ONE. Smartfon sprzedaje się jak świeże bułeczki i jeżeli chwilowo nie ma go w e-shopie to wiem, ze kolejne dostawy już nadchodzą ;-) W spotach skoncentrowalśsmy się na jednych z najlepszych cech smartfona czyli super design, i jakość dźwięku i obrazu.

Informacje o autorach:

ATL – Grandes Kochonos

Grzegorz Święcicki  (Art  Director),  Maria Snopiekwicz-Otto (Copywriter), Celina Kozikowska (Client service)

Studio postprodukcyjne  – Yakumama

Dom Mediowy – Mediacom Warszawa

Internet – Agencja K2

Łukasz Kwapisz

Play:

Komunikacja – Urszula Mucha, Dorota Banaszek, Aneta Onopiuk, Marta Skrzypczak, Małgorzata Chmiel, Magdalena Plichta

Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny
Radio

Telewizja

Internet

storyboard

HTC_One_Screening_v4

HTC_One_TVN24_Screening_v4

H

Komentarze

  1. Master napisał(a):

    Po co reklamujecie coś czego nie ma? Najpierw zakupcie u producenta z 1000 szt lub więcej, wstawcie do oferty aby był na bieżąco osiągalny a potem reklamujcie.A tak robicie o sobie opinię najdurniejszej sieci w Polsce !Raportuj

    • Marzena napisał(a):

      Pisząc takie rzeczy, to Ty przede wszystkim wychodzisz na durnia. Jakby Ci tak zależało na tym telefonie, to spokojnie wystarczyłoby abyś zadzwonił do kilku salonów i znalazłbyś. Wiele salonów posiada ten model telefonu.Raportuj

      • Użytkownik napisał(a):

        Jakby Play-owi zależało to zrobiłby tak jak Media -Markt. Klikasz na stronie i wyświetla Ci się gdzie dany towar był dostępny. Jakby. Ale to dziadowska sieć jest i nie zależy. Tak uważam.Raportuj

      • Wkurzony napisał(a):

        To z kiedy ta reklama HTC One na stronie TVN24 jest? Z zimy? To wtedy ten telefon był już dostępny?Raportuj

      • Drew napisał(a):

        Z całym szacunkiem, czy Pani przeczytała co napisała?? Zależy mi na 5 sztukach tego telefonu. Każdy z abonamentów to 170 PLN miesięcznie, łącznie mamy 23 numery w sieci Play.
        Według Pani wychodzę na durnia bo nie podoba mi się podejście opiekuna Play mojej firmy? To nie ja mam „biegać” za telefonami. Ma je dostarczyć operator, a nie twierdzić ” są problemy”.
        To ja jestem klientem, Play jako dostawca powinien o mnie zabiegać – nie za darmo przecież…co miesiąc mu za to płacę!Raportuj

        • Poll napisał(a):

          @Drew, pytanie jest takie? Skąd ktoś ma wiedzieć, że go potrzebujesz skoro uważasz, że to nie ty za nim powinieneś biegać? To co napisałeś jest bez sensu su.Raportuj

          • Drew napisał(a):

            Wie o tym opiekun mojej firmy – pracownik Play. Teraz ma to więcej sensu?Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Operator sprzedaje usługę a nie telefony więc „ma dostarczyc” usługi. Nie pasuje? Idź do Orange. Czemu nie idziesz???? Ja wiem czemu tam nie pójdziesz ale czy ty przyznawania dlaczego?Raportuj

          • Drew napisał(a):

            Ja widzę na stronie internetowej Play, że sprzedaje też telefony – są poszczególne modele i ich ceny. Czy to nie są usługi sprzedaży telefonów?
            Myślisz, że czas jaki spędzam na reklamacjach do Play, słuchaniu dziwnych tłumaczeń, jest darmowy? Skromne oszczędności jaki dają pozornie tańsze usługi Play później po prostu znikają, a gdyby pokusić się o bardziej wnikliwą kalkulację pewnie są droższe. Nie zapominaj, że mówimy o firmie – oszczędności płynące z niższego abonamentu są marginalne w porównaniu do tego co można uzyskać np. negocjując ceny materiałów podstawowych. Frustracja, która płynie z tego, że czasem trzeba wybierać po 5-7 razy dany numer telefonu, aby się z nim połączyć, jest coraz większa. Nie wspominam już o czynniku ludzkim w Play, który jest po prostu mizerny, a sposób podejścia do klienta pozostawia wiele do życzenia.

            Reasumując:
            1) Patrząc na zaciekłość z jaką stajesz po stronie Play nie przedstawiając ani jednego logicznego i mądrego argumentu wnioskuję, że pracujesz w tej Firmie.
            2)Miałem po prostu przedłużyć 5 abonamentów w Play, dzięki Tobie znajdę czas na danie szansy innym operatorom z naciskiem i rekomendacją na zmianę obecnego usługodawcy (podpowiem, że chodzi o Play) – dzięki za podpowiedź żeby sprawdzić z Orange.
            3) Jeśli już wypowiadasz się na stronie publicznej, za jaką mam http://www.blogplay.pl, chociaż staraj się pisać bez błędów gramatycznych, nie mówiąc już o ortograficznych. Jest wiele osób, dla których to będzie na równi ważne z Waszą ofertą.
            4) Gratuluję! Właśnie otrzymałem „zielone światło” na przeniesienie 5 pierwszych numerów do innego operatora. Do końca roku stopniowo przeniesiemy wszystkie 23 numery. Mało? Kropla drąży skałę ;).Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Mój argument jest identyczny jak twój tylko skierowany przeciwnie. Ja potrafiłem osiągnąć spore oszczędności i czasu i finansów, bez jakichkolwiek problemów z łączeniem, więc nie jest to jakieś trudne do zrealizowania. Pytanie tylko czy się wie jak to osiągnąć.Raportuj

            • Drew napisał(a):

              To dziwne bo nie zauważyłem ani jednego Pańskiego argumentu.
              Jedyne na co Pan (?) zwraca uwagę to iluzorycznie tańsza oferta Play – co jak się okazało po dzisiejszej konfrontacji z konkurencją zupełną nieprawdą (zwłaszcza jeśli mówimy o rozmowach międzynarodowych i roamingach).
              Zarzuca mi Pan, że nie wiem jak uzyskać oszczędności korzystając z usług Play. Skąd mam to wiedzieć? Nie jestem specjalistą ds. komunikacji i temu podobnym. Znowu to Play jako specjalista i dostawca usługi powinien mi w tym pomóc.
              Problemy z połączeniami ma każdy abonent Play, z którym o tym rozmawiałem, więc Pana słowa twierdzące, że jest inaczej są zupełnie niewiarygodne.
              Dziękuję bo zmusił mnie Pan do refleksji. Po pokazaniu bloga Play (czyli miejsce gdzie wg operatorów infolinii pozyskuje się informacje dotyczące ofert Play) mojemu szefowi, została podjęta decyzja o rezygnacji z Państwa usług w naszej firmie.
              Pańskie słowa „Nie pasuje? Idź do Orange.”, zostały zrozumiane jakoby korzystanie z usług Play było pewnego rodzaju dopustem Bożym. Zapewniam, że jest zupełnie inaczej.
              Kończąc długawy wywód – w poniedziałek podpisuję umowę z konkurencją i przenosimy 5 numerów zarządu z Play do nich. HTC One zarówno srebrne jak i czarne – dostępne od ręki.
              Serdecznie pozdrawiam i życzę udanego weekendu.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Drew, nie wiem po co kolejny raz piszesz mi, że przechodzisz do konkurencji. Co mnie obchodzi, że odmrażasz sobie nóżki. Co do mnie to napiszę tylko, że chyba nie wierzysz w to bym podpisywał kolejną umowę z operatorem który nie spełnia moich wymagań? Myślisz, że jestem tak bogaty i używam drogiego operatora do rozmów i netu? Myślisz, że gdybym miał jakiekolwiek problemy z zasięgiem, to dalej tkwiłbym w Playu?Raportuj

            • Drew napisał(a):

              Myślę, że złudzeniem jest twierdzenie: Play ma lepszą ofertą. Mam tego dowód. Kierując się Twoją radą zaprosiłem doradców operatorów konkurencyjnych. Otrzymałem LEPSZE (a na pewno TAŃSZE) warunki niż oferowało Play dla przedłużenia oferty.
              Nie rozumiem „odmrażasz sobie nóżki”? :)

              Jeszcze raz napiszę – każdy ze znajomych, którego zapytałem o jakość połączeń Play potwierdził, że: połączenia są bardzo często przerywane, trudno się połączyć, a uzyskanie jakiegokolwiek wsparcia graniczy z cudem. Właściwie nie musieli o tym mówić – sam przekonywałem się o tym wielokrotnie.
              Idziesz chodnikiem, rozmawiasz – wszystko ok. Wchodzisz do sklepu – połączenie przerwane… roaming Plus albo Orange…

              I tutaj dochodzimy do sedna: Ciebie nie stać na innego operatora, a mnie nie stać żeby z nimi zostać.

              PozdrawiamRaportuj

  2. manyaky napisał(a):

    Strasznie irytujące są te reklamy jak na zrzutach z tvn24.pl. Dobrze, że mam adblocka.Raportuj

  3. pass napisał(a):

    Zapraszam na zakupy :)
    Białystok Galeria Zielone Wzgórza, Galeria Podlaska , Galeria Biała .Sprzęt czeka już na klientówRaportuj

  4. andrzej napisał(a):

    btw, kolejne konkursy, a gdzie wyniki konkursu z Rolling Stones’ami?Raportuj

  5. wars napisał(a):

    Marzena – ZAPRASZAM DO WARSZAWY.
    Sobota, 18.05 (4 dni po wprowadzeniu HTC One do oferty). Sklep internetowy – nie ma. Salon Empik Megastore ul. Marszałkowska – nie ma. Salon Empik Złote Tarasy – nie ma. Salon Empik Złote Tarasy – nie ma. Salon Play al. Jerozolimskie – nie ma. Zrezygnowałem, nie chce mi się latać za telefonem po mieście.
    W związku z powyższym przenoszę telefon do Orange, gdzie telefon jest dostępny od ręki. Pierwszy z 3 aktywacji.
    Pozdrawiam marketingowców z PLAY;-)Raportuj

  6. matt napisał(a):

    Czy w Play będzie dostępny htc one w kolorze czarnym?Raportuj

  7. Master napisał(a):

    @ marzena, telefon POWINIEN być przede wszystkim w sklepie internetowym ! chcę przedłużyć umowę z lepszymi warunkami, wziąć HTC ONE…zaglądam – a tu ni widu ni słychu o tym telefonie…i stąd ten mój post. Żyjemy w XXI wieku i nie czas tu na bieganie z wywalonym jęzorem po salonach – zakupy robimy w sieci!Raportuj

    • asd napisał(a):

      A jak będziesz miał reklamacje lub naprawę gwarancyjną to też załatwisz ją przez internet czy z wrzaskami polecisz do salonu?Raportuj

      • Master napisał(a):

        Widać, że nie jesteś na czasie ! Tak, reklamację załatwię przez internet / Ty chyba tego nie wiesz, że można tak zrobić ? / dzwoniąc bezpośrednio do serwisu – nazywa się to dor to dor , umawiam kuriera i wysyłam / oczywiście z papierami / .Druga ważna kwestia – tych telefonów się nie naprawia tylko wymienia na nowe – SĄ NIEROZBIERALNE ! Robi się to- tą wymianę – na podstawie Niezgodności Towaru z Umową ! Masz już jakieś pojęcie?…to dobrze :-}Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Powinny byc w sklepie internetowym przede wszystkim? Dlaczego? Bo sa tansze? A co jeśli wiecej ludzi kupuje nie w necie a w realu?Raportuj

      • Antypoll napisał(a):

        Co ty Poll z ta cena to jakąś obsesję masz? A telefony powinny być nie tylko w internecie. W realu także. W internecie przede wszystkim informacja gdzie ostatnio były. Tak jak robi to Media Markt. Można? Można. Tylko trzeba chcieć i potrafić.Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Ależ gość powyżej zaznaczyl, że powinny być przede wszystkim w necie (bo są tansze). Myślę że jak Play będzie sprzedawał sprzęt AGD/RTV zamiast usług telekomunikacyjnych to w necie będziesz miał informacje co i gdzie jest.Raportuj

          • Antypoll napisał(a):

            To był przykład, że można zamieszczać informację, gdzie dany towar był dostępny. Nie ma znaczenia czy AGD, czy RTV. Przy okazji Media Markt komórki też sprzedaje. Czyli można nawet o komórkach podać info gdzie można to nabyć.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ma znaczenie czy to AGD czy RTV, bo Biedronka nie zamieszcza info gdzie sprzedaje komputery i ile ich jest. U mnie we wiosce jest basen, ale na stronie internetowej nie zamieszczają informacji, że można kupić na basenie hamburgieria ze frytkami. Choć na tym więcej zarabiają niż na wodzie. Hamburger z frytami = 9,50 a sam basen za godzinę kosztuje 8zł. Można też pograć w kręgle i solaryzować się do woli.Raportuj

  8. stilomen napisał(a):

    Ja swego HTC One nabylem już 16go mają w salonie pleya.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty