Już wszyscy możecie „dopisać do rachunku PLAY” [ankieta]

Udostępnij

Udało się ;-) Już wszyscy klienci abonamentowi w PLAY mogą w wygodny i prosty sposób kupować aplikacje ;-)

Nagrałem bardzo prosty film instruktażowy, gdyby ktoś miał jeszcze wątpliwości jak  ;-)

[youtube]https://youtu.be/lSbyBSSuNJ0[/youtube]

 

Zastanawiam się jak oceniacie tę funkcję? Poproszę o głosowanie w ankiecie! :-)

Usługą "Dopisz do rachunku Play"..

Loading ... Loading ...

PS
Szykujemy dla Was BARDZO fajną promocję związaną z tą usługą. Bądźcie czujni! ;-)

Zobacz więcej

34 KOMENTARZE

      • Czemu? Nie możecie środków odjąć z konta Pre-paid albo wprowadzić SMS Premium. Jestem gotów zapłacić 2x więcej za tą samą aplikację ;o)

      • Prawo podatkowe? A co to prepaidowcy nie płacą podatku? Wrecz przeciwnie oni płacą go już z góry. Myślę że fajnie by było wyjaśnić co niby jest takiego w tym prawie podatkowym że prepaidowcy nie mogą skorzystac? Jaka jest różnica w tej akurat kwestii miedzy abo a prepaid?

        • Nie rozumiecie mechanizmu kupowania aplikacji.
          Konto ktore macie do placenia na G Play musi miec podane dane takie jak masz w rachunku Play. W prepaidzie nie podajesz zadnych danych wiec jest to fizycznie nie mozliwe – poza tym G.Play placi VAT od apek – musi miec wasze dane pewne na 100% a to daje albo abonament albo karta kredytowa. Poproscie o rejestracji prepaidow na Imie+nazwisko/Adres i bedziecie mieli

          • Moje konto prepaid jest zarejestrowane, wiedzą o mnie wszystko, a płacić i tak nie mogę, ale ok, rozumiem

        • jakbyś trochę ogarniał system pre-paid i post-paid, to może by nie trzeba było tego tłumaczyć.

          Wy prepaidowcy, tacy mądrzy, że płacicie z góry, nie przynosicie tyle dochodu sieci, co doładujecie – przy doładowaniu, operator ponosi koszty dystrybucji zdrapek, punktów doładowań itp.

          Poza tym, nie wiem czy masz tego świadomość, ale Wasze płacenie z góry ma również miejsce przy abonamencie – abonament klienci też płacą z góry i tu operator nie ponosi dodatkowych kosztów.

          Poza tym, każdy klient jest rozliczany indywidualnie fakturą, gdzie kupno aplikacji może zostać uwzględnione i rozliczone w prawidłowy sposób (uwzględniony prawidłowy podatek), a przy pre-paidzie – nie.

          JASNE ? czy trzeba Wam oddzielny wątek w tej sprawie napisać, bo dalej nie zrozumiecie, że póki co nie ma możliwości pobierania Wam z konta ?

          • Socjalizm to taki ustrój, w którym trwa nieustanna walka z problemami stworzonymi przez sam socjalizm.
            Wprowadziło się idiotyczne przepisy i teraz normalni ludzie mają problem

      • A to dziwne bo w sklepie ovi w starych symbianowych nokiach to lepiej rozwiązali zawsze można było płacić w ten sposób za równo abonamentowi jak i pre-paid’owi mieli z tego możliwość. A co za równica jak mam środki na koncie prepaid to jest równoznaczne jak wysyłam sms o podwyższonej opłacie czyli też korzystam z jakiejś usługi więc wystarczy odpowiednio skonstruować usługę aby była zgodna z prawem o którym mowa

      • Jestem niepocieszony tą informacją. Szkoda.
        Jestem targetem oferty na kartę i póki co nie ulegnie to zmianie.

    • jesli masz inny system operacyjny, to nie masz G Play – poki co jakos inni dostawcy oprocz Google’a nie wyrazili checi wspolpracy, z tego co widac.

  1. Niestety nie wszyscy. U mnie nie działa. Jestem połączony przez sieć 3G Play (bez WiFi) i opcja „dodaj do rachunku” nie pojawia się.

  2. Szykuje się kolejny „gejm”, tym razem szukamy w trawie kart kredytowych ;-)Swoją drogą Przepłaciłeś Marcinie w niedziele za InstaPlace Pro zapłaciłem tylko 5.99 ;-)
    A bardziej serio to fajna opcja, sporo osób ma opory przy podawaniu numeru karty w sieci. A zabawa w tworzenie oddzielnych e-portfeli do tego celu, potrafi skutecznie zniechęcić do zabawy. Potrzebny jednak jeszcze jeden film instruktażowy :) Google play zapamiętuje wybraną wcześniej formę płatności za aplikacje i ktoś kto wcześniej płacił kartą zobaczy nieco inne komunikaty.

  3. No to jeszcze raz:
    Kto z uczestników z listy zamieszczonej we wpisie na blogu z 28 czerwca zgarnął HTC One (a kto ewentualnie jakiegoś ślicznego osiem Esa z szuflady), o czym była mowa we wpisie z 27 czerwca? I w jaki sposób wybrano tę osobę?

  4. Brakuje mi bardziej opcji w ankiecie:

    Super opcja, ale i tak pobieram tylko darmowe.

    W moim przypadku zawsze marudziłem, że za dużo z tym formalności. Teraz kiedy te formalności zostały ograniczone do minimum to i tak jeszcze nic nie kupiłem.

    Chyba ten szósty zmysł w nas tkwi i chcielibyśmy wszystko za darmo. Ale już stream muzyczny pokazał, że Play dobrze łamie stereotypy.

  5. w ankiecie powinno być „nie, ponieważ nie mam bubla z Androidem tylko posiadam smartphone” ;)

  6. A kiedy będzie możliwe przeniesienie numeru z oferty Play do Red Bull Mobile? W Orange za pomocą kodów USSD można migrować między ofertą Orange i nju mobile nawet bez wymiany karty SIM. Co się stało z innowacyjnością PLAY !?

  7. Usługa fajna,ale kto u Was ustala te limity? Dlaczego ja jako Wasz klient nie mam prawa zmiany przyznanego limitu? W moim przypadku chciałbym zmniejszyć maksymalną kwotę na zakupy mobilne. Na kartach płatniczych można ustawić bezpieczne limity – a u Was się nie da. Pytam – dlaczego?

  8. Panie gruszka nie dla wszystkich w abo, na moim telefonie nie działa (htc hero) chyba że się zamienimy:-)

  9. Opcja ciekawa ale brak możliwości ustalenia z Play limitu kwotowego na płatności mobilne dyskwalifikuje tę opcje. Wolę płacić kartą,bo tam mam pełną kontrolę kosztów i mogę dowolnie definiować limity dzienne i miesięczne dla płatności internetowych.

  10. Witam serdecznie,

    Panie Rzeczniku, być może będzie Pan mógł mi pomóc. W czerwcu zrezygnowałam z usług PLAY po ok 3 latach. Zrezygnowałam z usług, ponieważ mam obecnie świetny abonament firmowy i nie potrzebuję dwóch telefonów. Zawsze miałam dobre zdanie o PLAY – niestety moja opinia była pozytywna do wczoraj, kiedy to dostałam od PLAY przedsądowe wezwanie do zapłaty za fakturę na kwotę trochę ponad 30 złotych, która – według rozmów z osobami z BOK (wczoraj i dziś: rozmowy są nagrane)- została opłacona i zaksięgowana na początku lipca. Pismo, które dostałam od P4 zostało nadane 2 sierpnia. Rozumiem, że przez prawie miesiąc specjalista ds. windykacji nie dostał zgłoszenia z systemu, że wpłata jest uregulowana… I teraz straszy sądem, Krajowym Rejestrem Dłużników itd. Nie mówiąc już o MOIM czasie poświęconym na rozmowy z pracownikami BOK, pisaniu maili czy tu na forum….

    Wkrótce wybieram się na urlop i chciałabym wiedzieć, co dalej z moją sprawą. Tym bardziej, że zgodnie z pismem od Państwa mam 5 dni roboczych na ustosunkowanie się do sprawy od chwili odebrania pisma. Te 5 dni właśnie mijają. Proszę mi nie psuć urlopu ani nie straszyć Krajowym Rejestrem Dłużników itp., skoro według BOK-u wpłata jest odnotowana. Proszę o PILNE załatwienie sprawy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości