Nie wyłączyliśmy usługi 30 minut do wszystkich sieci za 6 zł ;-)

Udostępnij

Wczoraj na portalu Telepolis pojawiła się informacja, która jak rozumiem w pośpiechu nie została z nami potwierdzona. Rano sprawdziłem i potwierdzam oficjalnie, że nie wyłączyliśmy tej usługi. Nie ma informacji na ten temat na blogplay.pl to znaczy, że możecie używać do woli ;-)

 

PS: Jeśli macie jakiekolwiek problemy z uruchomieniem tego, lub innego pakietu napiszcie do mnie  – bardzo chętnie sprawdzę [email protected] – w mailu koniecznie podajcie numer telefonu :-)

Zobacz więcej

145 KOMENTARZE

  1. Niby nie wyłączyliście ale włączyć go nie można, bo komunikat „niedostępny”. Ludzie dzwonią do BOK, za który pobierana jest opłata i konsultant włącza ale też nie każdy. Jeżeli pakiet jest, to proszę o informację, dlaczego nie działa? Roaming działa fatalnie. Weźcie się poważnie za budowę na 1800, bo nie da się normalnie korzystać.

  2. Nie ma informacji na blogplay ale pakiet niby nie działa i ludzie dostają informacje od BOK i na forum że wycofany…także niezły bajzel.

  3. Zresztą sam rzecznik pisze w jednym z postów na pytanie o brak informacji o wyłączeniu pakietu „jesteś pewien że o tym nie pisałem?”. Także nie ma co teraz udawać że nic na rzeczy nie było.

    • Tak, masz rację. Byłem zdziwiony bo ja zwykle pisze o takich sprawach i myślałem, że może chodzi o jakieś zdarzenie historyczne.

  4. No właśnie Panie Marcinie udostępnijcie w końcu roaming krajowy z T-Mobile. Tyle szumu narobiliście w lutym o zasięgu 4 sieci komórkowych. Dzisiaj mamy już sierpień i nadal nie działa… Pozdrawiam

      • A co to za różnica z punktu widzenia klienta? No chyba, ze uważasz, ze zasięg konkrencji jest słaby ;-)

        • Błagam, chociaż nie z takimi tekstami do czytelników bloga, którzy się trochę bardziej interesują. Naprawdę mam się wysławiać o roamingu krajowym? O tym, że telefon trzyma zasięg szczątkowy Play (a nawet jego brak) nie przełączając do partnerów? O tym, że wystarczy przejechać 10km (przez 2 stacje) i już Plus wyrzuca z sieci?

          • To masz coś źle ustawione w telefonie. Nie powiem, że ja ma dobrze, bo jadąc trasą do Warszawy przez wieś Bieniewo (DK92)i mając na sztywno ustawiony zasięg Play 2G oraz opcję „monituj przy braku sieci” tam właśnie jestem poza jej zasięgiem. Niemniej jednak podczas rozmowy, telefon sam zamiast monitować, przestawia mi się na roaming, co komunikuje piktogramem trójkąta i napisem „Play(Plus)”. No nie jest to połączenie HDV ale porozumieć się mogę. To mnie zastanawia jak to jest.

          • A czemu nie przełącza? może coś jest z telefonem? może sprawdź ustawienia? Ja nie mam problemu na żadnym telefonie. Nawet na moim wakacyjnym zadupiu, gdzie zasięg jeszcze 3-4 lata temu był jedynie na progu domu i w kiblu, teraz jest wszędzie. Lepiej jest bazować na w3 z prostego powodu. Orange postawiło nadajnik, Play się łączy bez problemu. A Plus jak nie miał zasięgu tak nie ma, bo nie ma umowy roamingowej… No i plus i T leży w tej okolicy. A ja swobodnie sobie gadam :)

            • Zacznij rozmawiać będąc w podróży. Wtedy zobaczysz dlaczego jak się automatycznie na następny nadajnik w roamingu nie przełączy.

        • Taka różnica, że telefon szaleje szukając sieci, długi czas pomiędzy przełączeniami jest się poza zasięgiem, bateria w telefonie ledwie zipie i bez przerwy pretensje klientów, którzy nie mogli się dodzwonić. Z tego powodu przeszedłem do nju.
          Pomijam już kwestie techniczne, że budowa własnego zasięgu, to budowa pojemności sieci a ładowanie się w roaming, to zapychanie sieci przyjmującej ruch pasożyta.

        • Różnica jest taka że jak traci się zasięg Play to nie przełącza automatycznie na inną sieć tylko rozłącza:)

            • Może jesteś w dobrym zasięgu. Wtedy telefon nie szaleje. Jak jesteś na skraju zasięgu i pomiędzy sektorami, to zjedziesz baterię niezależnie jak dobry masz telefon. Ja mam Nokię 808, więc nie można powiedzieć, że to byle co.

            • A to możliwe, że gdy jestem w dobrym zasięgu to tak się dzieję ale niemożliwe bym cały czas był w dobrym zasięgu.

        • A choćby taka Panie Marcinie, że na roamingu krajowym nie można korzystać z Play online, tego chyba nietrudno zrozumieć? Prawda?

        • Aha i jeszcze jedna dygresja. Skoro własny zasięg jest niepotrzebny, bo macie roaming, to po co było startować do przetargów o rezerwacje pasm 900, 1800 i 2100? Proszę wybaczyć, ale bzdury Pan teraz opowiada

  5. czyli można sobie pomarzyć tylko by cena w standardzie spadła z 29gr na 19-10gr/min brutto??
    Heh- widać te 29gr/min brutto do wszystkich sieci jak było kuloodporne tak jest do tej pory mimo iż cena MTR spadła do 4gr netto??
    Oj nie ładnie – nie ładnie.
    Teraz się zastanawiam tylko czy numery przenieść do NJU BUZZ czy do klucz.net – gdzie bez łaski dają 19gr/min brutto (do klucz dają tanie rozmowy do UE (m.in) 20gr/min do UE i 15gr/min brutto do Wielkiej Brytanii) dają też darmowe rozmowy przy 50zł np 180dni i nielimitowane smsy wewnątrz sieci – więc play powoli widzę kończą się pomysły i chęci by obniżyć koszty połączeń – a szkoda

  6. Panie Marcinie – czy to żart? Nie wyłączyliście, tylko zablokowaliście możliwość jego włączania?

    Skąd zatem usunięcie go z Play24, skąd brak możliwości aktywacji kodami, skąd brak możliwości aktywacji w systemie sprzedażowym, skąd informacje Play4You o wycofywaniu pakietu i blokadzie, skąd informacje w odpowiedziach na zgłoszenie o usunięciu pakietu?

    Doprawdy nie doszukiwać się tutaj smrodu jest ciężko. O co zatem chodzi? O to żeby dowieść nierzetelności telepolis, bycia fair Play, że niby nie wycofaliście bez informacji na blogu? Kiedy będzie przywrócona możliwość ponownej aktywacji pakietu i co jest przyczyną aktualnego barku możliwości aktywacji?

    • manyaky, taki bajzel informacyjny a raczej dezinformacyjny świadczy nie najlepiej o firmie. Sam Rzecznik wczoraj pisał i sugerował, że informował o wycofaniu pakietu a dzisiaj odkręca kota ogonem i pisze, że Telepolis nie sprawdził informacji. To nie jest pierwszy raz, kiedy próbowano tutaj zdyskredytować Witka i jego źródła informacyjne.

  7. jeśli go nie wyłączyliście to jak można ten pakiet aktywować?? W play24 nie ma takiej możliwości

  8. Nie wyłączyliście, tylko zablokowaliście możliwość jego włączania! Czy Ty Rzeczniku masz nas za głupców?! JAKIŚ KOMENTARZ SIĘ DOCZEKAMY?

        • Sprawdźcie sprawdźcie, byle szybko. Nawet statusu nie da się sprawdzić *111*62*3# „Kod dla Ciebie niedostępny” Chyba że we freshu ten pakiet już nie obowiązuje… (wcześniej obowiązywał). Ogólnie niezłe zamieszanie które niczego dobrego nie przynosi, zwłaszcza wizerunkowo. Nawet celebryci nie pomogą;)ps. Niestety przypomina mi się sytuacja z wyłączeniem zbieraj minuty. Też nie dało się włączyć a później było pogorszenie do 3 miesięcy ważności. Teraz też coś musi być na rzeczy mimo zaprzeczeń.

    • nic nie zrobiliśmy z tą usługą i nie wiem o co to całe zamieszanie. Usługa ta nie jest dostępna w Mini Max i może dlatego jej nie widzicie. Ona nigdy tam nie była dostępna.

  9. w ofercie: „Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play” nie ma już takiej opcji w usługach nawet na play24. Wiec jak to jest z tą usługą?

  10. Panie Rzeczniku

    Proszę o informację dlaczego mimo wybrania ręcznie operatora sieci Plus lub Orange (bo niestety zasięg własny Playa jest tragiczny) co parę dni wysyłacie na telefony odswieżanie karty sim co skutkuje na samoczynnym przełączeniu na zasięg Play. Sprawdzone na kilku telefonach – objaw ten sam.

    • To może zgłoś to im, tam chyba gdzieś można zgłaszać jakieś awarie czy problemy. Tylko też podaj rejon gdzie masz problemy. Mnie jeszcze nigdy nie wyrzuciło z Plusa czy Orange (mam dwa numery w Play). Ja mieszkam w mieście to u mnie nawet na sztywno na Play mogę ustawić i nie ma żadnych problemów.

            • A to akurat różnie bywa. Niestety dla ciebie jeśli wspólnym mianownikiem jest Android to znaczy, że w systemie Androida coś nie tak. Inne telefony nie maja problemów.

        • Jest jeszcze jedna opcja. W ustawieniach Play-a jest błąd, ponieważ w innych sieciach, które korzystają z roamingu android nie ma tego problemu.

          • A teraz podaj przykład tych innych sieci w Polsce? Jedynie tylko Virgin korzysta z roamingu co najmniej 2 operatorów. A z tego operatora mało osób korzysta więc ciężko o obiektywne opinie. Play ma jakoś te ponad 9 mln i nie ma w internecie wysypu 9 mln osób z problemami.

          • W swojej nienawiści posunąłeś się tak daleko, że chyba za daleko bo nie zauważyłeś, że nie ma innych sieci które korzystają z roamingu a problem w nich nie występuje. Jednym słowem zmyśliłeś sobie to wszystko.

            • No nie do końca – jest Plus który jak najbardziej korzysta z roamingu w kraju, jest O i T które korzystają z roamingu. Także Play nie jest aż takim wyjątkiem znowu.

            • Góralski, agdzie Plus oraz reszta korzysta w całym kraju z roamingu wewnętrznego. Jakie inne sieci korzystają z roamingu (zagraniczne) i jakie masz z nimi doswiadczenie?

        • Kotuś, TM i Orange jeszcze nie uruchomiło komercyjnie modernizacji Networksa więc nie możesz pisać, że to jest wewnętrzny roaming na którym sprawdziłeś działanie Androida

            • No tak…ale co w związku z tym? Pytałeś o inne sieci które korzystają z roamingu wewnątrz kraju to ci przykłady podałem. :)

            • To, że w chwili pisania tego nawet nie wiedziałeś, że raoaming nie został jeszcze wdrożony. To raz. Dwa to nie mogłeś przetestować w tym roamingu, że Android działa.

  11. Czy Play spotka się w końcu w sądzie z redaktorem WitekT?
    Telepolis nie pierwszy raz podaje niesprawdzone i krzywdzące newsy o Play.

    • Na podstawie informacji od pracowników P4…zresztą pakiet nie działa więc nie do końca nieprawdziwe. :)

    • Tutaj jakaś prawda mogła być. Nie mnie to oceniać. A tak marginesie, to telepolis mniej więcej po równo pomyłkami obdziela operatorów :)

  12. Skoro nie wyłączyliście pakiety 30 minut to czemu zginął on z PLAY24 i nie można aktywować go kodem to dotyczy wszystkich a nie wybranych osób?:)

  13. Ci, którzy mają aktywną usługę na koncie, w play24 pojawia się informcja: Możesz jeszcze włączyć: 0 A jeśli ktoś nie posiada włączonego pakietu to nie da się włączyć elektronicznie, taka prawda

  14. Ale bezczelność z waszej strony. Pakiet został aktywowany – każdy o tym wiedział, konsultanci, pracownicy działów obsługi, a wy teraz głupa żniecie, bo odbiór był negatywny.
    Pakietu do niedawna nie można było aktywować ani przez P24, ani przez Menu *111, ani przez krótki kod *111*62*1#. Nie można było sprawdzić statusu usługi (*111*62*3# – kod dla ciebie niedostępny). Ale można było aktywować w salonie. 2-3 dni temu, taka możliwość zniknęła także tam i NADAL SIĘ NIE POJAWIŁA, a wy głupa żniecie.
    Lepiej byłoby przyznać się – wycofaliśmy, przepraszamy, że was o tym nie poinformowaliśmy, a nie „nic się nie stało”. Żałosne, po prostu żałosne.

    • Wiesz bywam bezczelny, ale mam potwierdzić, że wycofaliśmy coś czego nie wycofaliśmy? To nie byłoby bezczelne tylko głupie.

          • Twierdzicie że pakiet działa…tylko że on po prostu zniknął – nie można go zobaczyć/włączyć na P24 ani nawet sprawdzić stan kodem. I to nie jest pojedynczy przypadek.Udawanie że wszystko jest w porządku wygląda po prostu idiotycznie i jest bezczelne.

            • Ja na jednym numerze mam go włączonego i w P24 widzę ile zostało i do kiedy. Ciekawe co będzie jak ważność się zakończy. Zniknie czy będzie nadal widoczny.

          • To że ktoś mija się z prawdą bo żadną drogą nie da się tego pakietu aktywować, nawet w salonie więc proponuje Rzecznikowi wziąć starter play do ręki aktywować i samemu sprawdzić jak nie wierzy że pakiet dalej nie działa. Najpierw sprawdzić a potem wyszczególniać się na swoim blogu bo to jest jawne wprowadzanie klienta w błąd. Play dba o wizerunek w internecie ale tą całą akcją bardzo sobie zaszkodził, w internecie jest wszystko i nikt nie odwróci kota ogonem.
            Zauważam że od jakiegoś czasu wasza obecność w internecie bardziej wam szkodzi niż pomaga przez takie akcje i często wprowadzanie w błąd konsultantów na forach.

            • To jest po prostu skandal to co się dzieje z tym pakietem, niech sobie rzecznik weźmie telefon do ręki z ofertą na kartę i spróbuje ten pakiet włączyć, to wtedy pogadamy. Jestem coraz bardziej skłonny powrócić do Orange bo to co się tu dzieje to po prostu żenada.

          • Nie budujecie własnego zasięgu a to dyskwalifikuje sieć, gdyż nie mam zamiaru do śmierci wyszukiwać sieci roamingowych i przełączać. Telefon nastawiony na automat niestety trzyma szczątkowego zasięgu i zrywa połączenia. Nawet jak przerzuci na roaming, to zrywa sesję internetową i push email idzie się …… Nie wspominając o Play Online, gdzie w godzinach szczytu sieć jest tak zawalona, że transfery są 300kb/s przy wykupionej opcji szybszy internet za 10zł. No i zasięg wyspowy – tylko miasta. Niestety kasa na celebrytów idzie, na budowę pokrycia i pojemności brakuje.

            • Ja to ci zrywa Orange połączenie w roamingu skoro masz taki zajebisty zasięg? Komu ty ciemnotę wciskać chcesz? W jakim rejonie ten twój las mieszka?

            • człowieku o czym ty mówisz. Telefon traci zasięg macierzysty, przełącza się na sieć roamingową i zawsze w tym momencie zrywa sesję internetową. Będąc w sieci macierzystej Orange, mam bez przerwy doskonały zasięg dzięki networks i nic mi nie zrywa i nigdzie nie muszę się przelogowywać. Roaming to nie jest rozwiązanie. To jest PROWIZORKA na krótki okres, np na okres urlopu za granicą a nie na stałe!

            • Dlaczego zatem, mając zajebisty zasięg Orange nie ustawiłeś na sztywno tego operatora. Nie zrywałby zasięgu.

            • Rodzice mieszkają 50m od stacji bazowej Orange. Są idealnie w zasięgu sektora. Ustawienie na sztywno. I nie ma tygodnia, żeby ich nie wywaliło do Playa. Po prostu operator pozbywa się pasożyta, żeby zapewnić pojemność sieci dla własnych abonentów. Zresztą rozmawiałem z inżynierem utrzymania sieci, który jeździ po stacjach bazowych – kolega z klasy, opowiedział mi dokładnie od kuchni jak to wygląda.

            • Przestań chrzanić głodne kawałki. Teoria i praktyka. Praktyka pokazuje, że macie najgorszą sieć w Polsce. Zakończę tak: W momencie kiedy będziecie mieli tak dobry zasięg, że Orange wykupi u was roaming krajowy, wtedy pomyślę nad powrotem do Play. Dziękuję za dyskusję.

            • Rudy, przestań zmyślać z tym wywalaniem z roamingu i powrotnym rejestrowanie się karty w Play. Jeśli telefon jest na sztywno ustawiony na np Orange to działanie w Play jest niemożliwe. Tak samo jak ustawisz kanał w TV na TVN t na Polsat sam ci nie przerzuci.

  15. Siedzą dwa gołębie na drzewie. Jeden GRUCHA, a drugi je jabłko ;-)
    Coś widzę, że zaczyna zalatywać tutaj ulęgałkami :-D

  16. Tak to jest jak się „sieje” … wiatr!!! Czas najwyższy abyście nie tylko stracili na wizerunku, ale też stracili bezpowrotnie oszukanych klientów!!!

  17. może i tego nie wyłączyliście ale ja tam takiej opcji w play24 nie widzę ani w krótkich kodach *111#

    • Potwierdzam. Sprawdzałem u siebie na 4 numerach w P24. Wszędzie pakiet wrócił, a jeszcze wczoraj go nie było.

      Normalnie cuda. Było, nie było, jest. Co teraz? Zniknie ponownie?

          • Zrobił to konsultant przez pomyłkę a nie Play. Nie śmiałbym się gdyby to zrobił celowo. W każdym razie grubas opublikował newsa bez rzetelnego sprawdzenia informacji. Tak to jest gdy portaliki się między sobą ścigają który pierwszy puści na miast sensację. Nie ważne ile w tym prawdy, ważne by być z tą półprawdą pierwszy.

            • Mnie się wydaje, że jednak musiało być coś na rzeczy. Bez powodu nie wyskakiwał komunikat że „kod dla Ciebie niedostępny” itp. Teraz cudownym zdarzeniem wszystko wróciło do normy… Może sobie postanowili jednak że zachowają ten pakiet. Nieważne to. Niech będzie jak najdłużej zawsze to jakaś dodatkowa opcja i możliwość jakiegoś zarządzania wydatkami na telefon

            • Możliwość właczenia tego pakietu zniknęła. Dopiero po całej tej dyskusji Play go to ponownie przywrócił. Telepolis napisał prawdę ze Paly to wyłaczył to znaczy uniemozliwił aktywacje.

            • No co sty, takie rzeczy nie zapadają na szczeblu Marcina. To nie jest tak, że Xiński podejdzie do szafy, przełoży wajchę i już. Cos jednak mi podpowiada, że ten pakiet i tak zniknie. Było pewnie o nim rozprawiane i ktoś za wcześnie wyłączył. Zobaczycie, że on zniknie ale później.

            • Tylko że to nie był jeden konsultant :). A konsultant to niby kogo reprezentuje i w czyim imieniu się wypowiada? Poza tym daj sobie spokój z tym „grubasem” bo to jest chamstwo zwykłe i tyle…

  18. I cudownym zdarzeniem pakiet powrócił wreszcie do play24 i pod *111# Tylko po co to całe zamieszanie i stresowanie użytkowników było…

  19. Zastanawiam się czy Play coś powie na temat roamingu krajowym z t-mobile ? :/bo czekam od grudnia na zasięg t-mobile od was i cały czas nie mam zasięgu w telefonie :C

  20. Czy wasza firma korzysta z uslug „Mind-Art Group”? Otrzymalem niezamowiona informacje handlowa od tej firmy o tresci „Odbierz Super Smartfona za 1 zł”. Ta firma powoluje sie na was piszac „Mailing wysłany przez Mind-Art Group – administratora bazy adresowej Najlepsze Okazje i Promocje na zlecenie P4 sp. z o.o. (ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa http://www.play.pl).” Czy jestescie w 100% pewni ze jest to firma rzetelna, ktora nie nadszarpnie waszego wizerunku? Jesli spam bedzie sie powtarzal, zwroce sie z pomoca do mediow elektronicznych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości