Urlop urlopem, ale człowiek tęskni za pracą, szczególnie za taką jak moja ;-)
W tak zwanym międzyczasie, wyszliśmy na chwilę z wody i nagraliśmy krótki film. Trend i Core to nie są topowe modele Samsunga, ale coś mi mówi, że sprzeda się ich w PLAY sporo razy więcej niż super maszyny jaką jest S4. Pamiętajcie promo na 12 miesięcy internetu za darmo, przy zakupie dowolnego Samsunga, trwa do końca dnia w sobotę!
[youtube]https://youtu.be/NPaQLw0IZEk[/youtube]
Można hejtować brodę, ale staram się o posadę w zespole ZZ Top ;-)
Gratuluję polityki! W dniu wczorajszym konsultant przez kilkanaście minut namawiał mnie na przedłużenie umowy z nawet w miarę korzystnymi warunkami (49 zł przez pierwszy rok, po roku 69) i sensownym telefonem (Samsungiem corem). Sam zaproponował, że da mi czas do zastanowienia do dzisiaj do 18:00, ale w razie czego oferta będzie na mnie czekała przez 3 dni. Dzisiaj gdy tylko Wybiła 18:00 zadzwoniła rozkoszna konsultantka z pytaniem czy zdecydowałem się na ofertę, którą przedstawił mi wczoraj kolega. Ja odpowiedziałem, że tak zastanowiłem się, ale chciałbym jednak inny telefon, po czym pani mówi, że przy opcji jaką omawiamy czyli abonament za 64 zł przez przerwszy rok (!!!!!!!!) a potem 84 zł, to telefon może mi zaproponować taki i taki…. Myślałem, że się przesłyszałem, więc konsultantka powtarza mi, że rozmawiamy o abonamencie za 64 zł!!! Wiec pytam się co z ofertą, którą przedstawiał mi kolega wczoraj????????????????? Po czym pani informuje mnie, że ona to nie wie, ale ta oferta za 49 zł to limitowana i ona mi proponuje za 64 zł! Czy wyście już podurnieli do reszty?! Tak jawnie oszukiwać ludzi? Po cholerę pyta się czy zdecydowałem się na ofertę przedstawiona przez kolege dzień wcześniej skoro przedstawia mi zupełnie inna i pali głupa!!! Rozmowy sa nagrywane wiec wszystko można sprawdzić kto, kiedy i jaką ofertę mi przedstawił, ale ze znając was, pewnie wszystko było z góry zamierzone, mogę sobie pomarzyć, że dojdę do prawy! dziękuję za zrobienie mnie w konia! na szczęście zadnych wiązących decyzji nie podjąłem wiec mogę spokojnie się z wami pożegnać!!!!!!
Mimo wszystko bardzo chciałbym wyjaśnić sytuację, ale oczywiście tak się obwarowaliście, że nie mam szansy napisać nigdzie maila ze skargą, tylko telefonicznie ( za to oczywiście trzeba płacić)
Z tego co wiem to w play dla przedłużających umowę taryfy kosztują np. 59 zł (dla nowych 64), czyli chyba każda taryfa jest 5 zł miesięcznie tańsza. Więc nie wiem jak mogli ci zaproponować 64. Ale takie, rzeczy się zdarzają w salonach, szczególnie jeśli klient nie zna warunków tego co chcę kupić.
To nic nie wiesz. Kwota 64 zł. Jest kwotą bez rabatu za e-fakturę…
Z tego co widzę i porównuję to raczej chyba nie ma żadnych korzyści dla przedłużających umowę…
Przedłużający umowę otrzymuje rabat 5 zł, nie widać tego an ulotkach, którte już ten rabat zawieraja.
Takie rzeczy zdarzają się w Salonach? A poprzez tele-sales to niby co się dzieje? Klient dogadany co do oferty, a kurier przywozi inną umowę, nie raz z innym telefonem!! Więc chyba jednak Salon i face to face..
Maila można zawsze wysłać. [email protected] lub [email protected]
Trzeba bylo brac jak ci dawali a nie marudzic
Właśnie
Samsung Galaxy Core i Trend konstrukcyjnie bazują na Galaxy S7562, który to lubi się zawieszać lub ma problemy z zainicjowaniem połączenia gdy korzysta się z kart sim Play oraz roamingu krajowego. Jestem ciekaw jak sieć rozwiąże reklamacje klientów, bo idę o zakład, że będzie ich niemało.
Ciekawe, że używam trenda od półtora miesiąca w Play i nigdy nie miałem żadnego problemu z nawiązaniem połączenia. Skąd niby te rewelacje?
Poza tym s7562 to dual sim, więc nie wiem w jaki sposób 7560 na nim bazuje. Nawet jeśli mają takie same obudowy (s3 mini zresztą jest prawie identyczny) to o niczym nie świadczy. :)
Być może Samsung usunął bug w tym modelu. Gdy zgłaszałem Samsungowi ten problem poprzez infolinię pracownik działu wsparcia technicznego potwierdził, że jest on już znany firmie. Z własnego doświadczenia wiem, że dotyczy on kilku modeli Samsunga w tym s7562, w którym nadal jest on nierozwiązany! Odnośnie podobieństw konstrukcyjnych s7560 i s7562 zerknij do serwisówek (znajdziesz w sieci). Opisywany problem pojawia się między innymi przy automatycznej zmianie sieci roamingowej (Plus, Orange) na własną. Pomimo, że na wyświetlaczu jest pokazywany sygnał sieci komórkowej telefon nie jest zalogowany sieci własnej ani partnera roamingowego. Powyższe zachowanie pojawia się również gdy Play stosuje procedurę odświeżania kart SIM, aby wyrzucić użytkowników z sieci roamingowej do własnej. Zresztą po odświeżaniu kart SIM zwisy zalicza sporo telefonów Samsunga. Skargi użytkowników znajdziesz na różnych forach, profilu Play na Facebooku oraz na blogu rzecznika.
ale ważne że dali się naciągnąć..umowy są wiec spoko:)))
dlaczego nie ma infa na stronie play o nowych cenach i telefonach ??? a niby od dziś Lg l7 II
Uhaha jaki to internet za darmo jak w drugim roku płacisz za niego podwójnie!!!!
W drugim roku płacisz za internet Max 20 zł, w pierwszym też masz większy pakiet internetu. Czyli jeżeli miałeś brać ofertę z większym pakietem internetu to i tak byś płacił 20zł ale przez 2 lata, a tak przez rok miesięcznie płacisz 20zł mniej, czyli 240zł w kieszeni
Chyba ty
jest wersja firmware v40 do noki x6 dlaczego nie mozna jej zaktualizowac w play??!
Do chłopaków z ZZ Top nie wystarczy, Przypominasz raczej Jaime’a Lannistera po wycieczce z Brienne z Tarthu ;-)
Lepiej nie, bo to by oznaczało, że Marcin straci niedługo prawą rękę. A idę o zakład, że jest mu bardzo potrzebna :D
Krzysiek, sugerowałem jedynie podobieństwo zarostu ;-) Dalej idące wnioski traktuję jako nieuprawnione ;-)
No i dobrze. Moze w końcu bedą nowe taryfy chociaż zbliżające play do innych sieci ( chodzi o rozmowy miedzybarodowe / roaming ). Moze tez w koncu play raczy włączyć pakiety data w roamingu bo nadal ich aktywowac nie można , no i miejmy nadzieje ze nie tylko EU bedzie uwzględniona ale rownież ( tak jak w innych krajach ) usa , Australia , Kanada , Turcja , Ukraina , Rosja .
PS już nie zadaje pytań szczegółowych ! Kiedy ? Jak ? Bo nigdy jeszcze play nie raczył nawet odpowiedzieć
Tak btw. Samsung Core jest od 3 dni niedostępny w ofercie przez internet i większości salonów (z braków na magazynie) 4 dni przed końcem promocji, wiec play jak zawsze słabo oszacował popyt
Bo był ogromny popyt. Nam przychodziły np. 4 sztuki i w ten sam dzień wszystkie szły do klientów.
1. Kiedy połączenia z numerami 801 będą w normalnej cenie i rozliczane przynajmniej co 30 sekund (ideał sekundowo)?
Ta sama sieć, która organizowała akcję „do wszystkich równo” przeciwko zawyżaniu cen połączeń, zawyża stawki za rozmowę z infoliniami…
2. Od kilku miesięcy macie częstotliwości 1800mHZ. Kiedy pojawi się LTE w Play?
Czy Planujecie część tych częstotliwości wykorzystać również na GSM?
nigdzie tych telefonów nie ma w salonach albo jednostkowe sztuki śmiechy
smartfony w przyciskiem blokady od góry już nie? Marcin, czyli już iPhone odpada..? O.o
Gdzie ten roaming krajowy T-mobile?.
Nieźle naściemnialiście ludziom.
Każdy czeka ju x czasu a tu nic.
Pan rzecznik napisał żeby zerkać na blog. Jak bym tak cały czas zerkał to bym chyba zwariował.
W poznaniu roaming T-mobile ma się bardzo dobrze od ok miesiąca:)
Samsungów nie ma na magazynach. NIezły był popyt na to ;) Kto pierwszy ten lepszy.
Dzwoni konsultant telefoniczny mówi, że opcja limitowana, a ludzie oczywiście muszą się zastanowić. Jak się oddzwania, i klient ma pretensję, że telefonu już nie ma… Decydować się od razu…
i tak nie ma nigdzie ani trend’a ani core’a
więc po co te poganianie klientów ?
Play to lipa.