Tako rzecze rzecznik Play

Testy TV.Play.pl ruszają pełną parą!

Dziękujemy Wam za rejestrację w programie testowym. Zgłosiło się do nas wiele tysięcy osób zainteresowanych usługą. Wybraliśmy ok tysiąca testerów wg kryteriów: lokalizacja (zależało nam by testerzy byli z całej Polski) oraz wersja systemu Android – przynajmniej 4.0.

Już dziś wszyscy szczęśliwcy otrzymają wiadomość SMS z hasłem oraz linkiem do pobrania aplikacji, a już wkrótce udostępnimy Wam do testów aplikację na komputery PC.

Zachęcamy Was do dzielenia się opiniami na temat usługi oraz zgłaszania nam błędów (np. tu w komentarzach). Dla najaktywniejszych i najbardziej zaangażowanych komentatorów przewidzieliśmy nagrody niespodzianki :-)

W oczekiwaniu na SMS z hasłem zobaczcie jak wygląda aplikacja!

Screenshot_2013-08-05-13-28-07

Screenshot_2013-08-05-13-22-52

Screenshot_2013-08-05-13-24-30

Screenshot_2013-08-05-13-34-29

 

Komentarze

  1. Duals napisał(a):

    W końcu można będzie w Play oglądać wszystko :DRaportuj

  2. GieKa napisał(a):

    Przypuszczam że w tym playerku nie ma możliwości nagrywania programu? A myślę że przydałaby się. Skoro dane do nas lecą i ukazują się na ekranie to chyba nie powinno być problemu by jednocześnie lądowały np. na karcie SD w telefonie czy tablecie.Raportuj

  3. adam napisał(a):

    A kiedy wersja na wp8 :)?Raportuj

  4. Szymon Prońko napisał(a):

    Rozumiem, że skoro nie dostałem żadnego maila ani SMS-a to się nie zakwalifikowałem? :-( Czy może jest jeszcze jakaś nadzieja i coś przyjdzie?Raportuj

  5. rafał napisał(a):

    czekam na opcję instalacji na komputerze ma niby być wkrótceRaportuj

  6. kanciarstwo napisał(a):

    Ciekawe kto to testuje zarejestrowałem ponad 10 numerów z andoidem 4.0 i wszystkie – odmowa!Raportuj

  7. Karol napisał(a):

    Ale aplikacja na komputer też jedynie dla tych „testerów”? A kiedy dla reszty gawiedzi? ;)Raportuj

  8. rafal napisał(a):

    przyszedł mi sms ze mnie wybrano i hasło ale czekam na te aplikacje na laptopaRaportuj

  9. Tomek napisał(a):

    Przez 10 min korzystania aplikacja kilka razy wyrzuciła błąd i ponownie uruchomiła się. Poza tym śmiga bez zarzutów.Raportuj

  10. Jsztram napisał(a):

    Testuje od poludnia i przy wlaczaniu kanalow apka sie wywala. Mam andka 4.1 sgs2.Raportuj

  11. Robert Olejnik napisał(a):

    Pierwsze wrażenia pozytywne, działa całkiem sprawnie. Niestety tak jak można było przypuszczać po podłączeniu do stacji dokującej i puszczeniu po HDMI jakość obrazu tragiczna. Niestety aplikacja nie przechodzi w tryb poziomy przy zmianie położenia telefonu. Powoduje to automatyczne uruchomienie odtwarzacza. Odwrotny manewr zatrzymuje player. W sumie to dość wygodne rozwiązanie. Przetestujemy trochę, bo wygląda na naprawdę ciekawą usługę :)Raportuj

  12. RomekM. napisał(a):

    Ja problemów typu wył. apki nie zauważyłem jak narazie (SXS 4.1.2) ;)
    Za to jak wchodzę w kategorie programów, np sport: a tam tvp1 i pszczółka maja… ;DRaportuj

  13. Maciek napisał(a):

    Pierwsza uwaga to stopowanie telewizji w chwili obrócenia ekranu. Wideo powinno się dostosowywać do ekranu i jego położenia a nie wyłączać od chwilowego obrócenia. Wtedy wszystko od nowa (buforowanie). To zakłóca transmisję gdy płyniemy łódką. Po drugie nie możliwe jest oglądanie TV na zasięgu sieci Orange. Straszny bufor i rozjechany obraz z dźwiękiem. Na koniec telefon nie nadąża się ładować podczas oglądania z ładowarką. Następuje szybsze rozładowanie niż zdąży ona naładować. Telefon Samsung Galaxy S3 z androidem 4.2.2.Raportuj

  14. Rafał Skałecki napisał(a):

    A ja dostałem emaila, że nie mogę ko kozystac z play TV. Nie dość ze płace duże rachunki do tego mam 5 simow to jeszcze macie mnie w ****. Jeszcze jak bym dowiedział się jakie kryteria musiałem spełnić do testów a tu nic. Wysłałem info jak tylko było wiadomo o testach. Jestem zawiedziony postawa play. Przyjdzie koza do woza ! Jestem zawiedziony waszą postawą. Czy klienci FIRMOWI nie mogą korzystać z tej usługi ?Raportuj

    • rabadab napisał(a):

      tu nie wybierali klientów „Bo ja place, to wymagam”, tylko raczej losowego wyboru po lokalizacji.

      A jak masz ww. podejscie, to powodzenia !Raportuj

    • Karol napisał(a):

      Jeszcze zdążysz im nabić kasę jak usługa wejdzie komercyjnie więc się nie martw ;)Raportuj

    • złośnik napisał(a):

      pan od szpany SGS4 za 1zł? spoko, taka z ciebie firma jak z mini max na kartę :) tzw. optymalizacja kosztów, ale pan firma pewno „szpan”Raportuj

  15. froncik napisał(a):

    Cały czas crashuje przy próbie odtworzenia VOD „Anna Karenina”.Raportuj

  16. froncik napisał(a):

    Cały czas crashuje przy próbie odtworzenia VOD „Anna Karenina”. SGS2 Jelly BeanRaportuj

  17. rabadab napisał(a):

    Rozumiem, że transfer danych przy korzystaniu z apki będzie zerowany w fazie testów ?Raportuj

  18. kash napisał(a):

    a czy w wersji komercyjnej aplikacja będzie dostępna na Samsung smart TV ??Raportuj

  19. Marcin Bąkowski napisał(a):

    Po wstępnych oględzinach aplikacji mam w sumie tylko jedną uwagę. Tyczy się ona automatycznego włączania i wyłączania video przy zmianie orientacji urządzenia z pionowej na poziomą i na odwrót. Na pozór fajna funkcja, która może się spodobać przy pierwszym kontakcie (ps. przydałaby się jakaś informacja nt obsługi przy pierwszym włączeniu) z czasem może popsuć odczucia z użytkowania. Mimo włączonej blokady obracania ekranu z poziomu systemu – obrót urządzenia włącza lub wyłącza film. W związku z tym nie można obejrzeć serialu, filmu czy tv w pozycji gdy leżymy na boku i chcemy wygodnie oglądać tv. Aż przypomniały mi się czasy, gdy nie mogłem przez takie automatyczne obracanie przeglądać wygodnie telefonu w lumii 900.

    Poza tym, aplikacja wygląda ładnie, video ładuje się bardzo szybko.

    Dodałbym możliwość oglądania video w małym ekranie w pozycji pionowej – pomogłoby gdybyśmy chcieli tylko „podejrzeć” co aktualnie „leci w tv” bez potrzeby obracania urządzenia :)Raportuj

    • Marcin Bąkowski napisał(a):

      „przeglądać wygodnie telefonu w lumii 900”

      oczywiście chodziło o przeglądanie internetu ;)Raportuj

      • Marcin Bąkowski napisał(a):

        Dodam, że gdy oglądam film i na moment chcę coś sprawdzić, przykładowo odczytać sms, włączam pauzę, czytam wiadomość, wracam do filmu, a tu zonk1 muszę oglądać od nowa… Więc przyda się funkcja czegoś w rodzaju „zakładek” :)Raportuj

  20. Wyjebka napisał(a):

    W dupie z taką aplikacją. Z innej strony to samo za free. Tylko kasę wyciągają palanty!Raportuj

  21. wollro napisał(a):

    Niestety, jeszcze niczego nie udało mi się ogladnąć, ponieważ zamyka aplikację.Raportuj

  22. Red_PL napisał(a):

    Nie ma co się napalać :) Next TV nim jeszcze ruszyło z własnymi testami już nie dawało rady z obsługą androida. Na iOS było trochę lepiej ale rozjechanie głosu z obrazem to był standard. W każdym razie zamiast iść w kierunku takich głupawych aplikacji Play mógłby w końcu pomyśleć o stawce 0,19 pln/minutę :)Raportuj

  23. U mnie śmiga dosyć płynnie – z tym obracaniem j/w pisały inne osoby, przydałaby się możliwość wyłączenia tej opcji. Przy niektórych programach, jak np. Filmbox Family wywaliło błąd – problemy techniczne, czy jakoś tak i nie ruszyło, podobnie z VOD – Sherlock Holmes… 4fun tv i i filmbox ruszył – Korzystam na chwilę obecną z wi-fi, mam pytanie, czy transfer z pakietu internet max bedzie pobierany, czy nie?Raportuj

  24. Jerzy Słonczewski napisał(a):

    Na razie oglądam TV Info na tablecie-obraz i dźwięk wspaniały.Korzystam z WiFi.Tak Trzymać pozdrawiam JurekRaportuj

  25. Jerzy Słonczewski napisał(a):

    kocham was wspaniale jest oglądać na smartfonie-czekam na wpisy na facebookuRaportuj

  26. Szymon Prońko napisał(a):

    Aplikacja jest przejrzysta i bardzo fajnie działa, na 3G Playa mam FullHD (1080p) raczej bez zacięć (zdarza się ale rzadko i na moment), obraz i dźwięk czysty i wyraźny. Nie próbowałem jeszcze na roamingu Plus i Orange. Oferta programowa na razie skromna ale do testów i zabicia czasu poza domem wystarczy :-) Wysyłam swoje uwagi, sugestie i propozycje na tv.play.plRaportuj

  27. lutek napisał(a):

    Niestety podczas logowania wyświetla mi błąd logowania.hasło z sms wpisane.Raportuj

    • ilammd napisał(a):

      Mam dokładnie to samo – na tej stronie loguję się bez problemu, jednak w aplikacji dla Androida wyskakuje komunikat, że podaję błędny login i/lub hasło.Raportuj

  28. ksiądz / niepelnosprawny.org napisał(a):

    kiedy na blackberry 10?Raportuj

  29. Patryk Dbr napisał(a):

    mozna sie jeszcze REJESTROWAC ??Raportuj

  30. Adam napisał(a):

    Pytanie do testerów. Jakie macie kanały ?Raportuj

    • BLU napisał(a):

      tvp1, tvp2, tvp info, next young, tv disco, next, next lejdis, next music, eska tv, kino polska, filmbox family, filmbox extra, filmbox, itv, 4fun.tv, kino polska muzyka,Raportuj

  31. szymm2 napisał(a):

    A ja nie mogę się zalogować choć otrzymałem login i hasło :(Raportuj

  32. orkh napisał(a):

    Czyli gdyby Play raczył klepnąć aktualizację androida dla galaxy Advance to pewnie bym się załapał.
    Panie Marcinie kiedy Android 4.coś tam dla advance’a? Samsung wypuścił aktualizację w marcu…Raportuj

  33. kuba napisał(a):

    Ja pomimo, że załapałem się do testów nie mogę pobrać programu, bo za każdym razem gdy próbuje zalogiwać się na systemowej przeglądarce z włączonym tranferem danych wyświetla się komunikat 500 bad request tak samo jak kliknę zapomniałem hasła :(Raportuj

  34. kuba napisał(a):

    Sorry 400 bad request. Co z tym zrobić?Raportuj

  35. Patryk Dbr napisał(a):

    konkurencja nie spi

    netvi.tv dziala w komputerze i mobilnie

    PLAY podziekujemyRaportuj

  36. Grzegorz T. napisał(a):

    od dzis testuje usluge mobilnej telewizji play. Obecnie uzywam jej w warszawie- nie odpalają filmy i telewizja. Jak cos sie zmieni to dam znac. Jutro będę testował na drodze krajowej nr 79 Warszawa Kozienice. Dam znać jak tam się sprawuje.Raportuj

  37. Grzegorz T. napisał(a):

    Czy działa u Was telewizja mobilna??? U mnie tylko działają kamerki. Android 4.0Raportuj

  38. Kamil napisał(a):

    Trochę mi przykro, że nie zostałem wybrany.
    Bardzo dużo i aktywnie korzystam z internetu w komórce, w ogóle z usług Playa od kilku lat. Aktualnie mam już Android 4.3 i dużą wiedzę na temat technologii. No ale…Raportuj

  39. franek napisał(a):

    Widzę, że do testów dostały się osoby, które są w „podstawófce” i im nic nie działa. Tako sobie osoby wybraliście.Raportuj

    • Kamil Wójcik napisał(a):

      Widzę, że trochę zazdrość zżera. ;)
      Ja zostałem wybrany, usługa mi działa, testuję ją i uwagami dzielę się na przeznaczonej do tego stronie.
      Oczywiście istnieje ryzyko, że aplikację będą testować osoby o niskiej wiedzy technicznej oraz niskim poziomie inteligencji, ale aplikacja jest tworzona nie tylko dla speców IT. Aplikacja ma być zrobiona tak, by każdy, nawet imbecyl, był w stanie z niej skorzystać, a oddanie aplikacji testowej w ręce szerszej grupy daje pewność, że taki głupek się znajdzie i swoim zdaniem się podzieli. Skoro ludzie mają problem z zalogowaniem się, to znaczy to, że albo jest to problem techniczny, albo źle zaprojektowana aplikacja (czyt. głupek sobie z nią nie radzi i trzeba coś zmienić).Raportuj

    • Kamil Wójcik napisał(a):

      @Nazir
      Mówiąc Twoim językiem – po co ten hejt?
      Ja od roku korzystam z HBO GO i z ipla na moim smartfonie i nie mam problemów z płynnością odtwarzania. Owszem, limit 1MB/s to obecnie dość mało. A te testy, które właśnie przeprowadzamy mają na celu pokazanie m.in. czy ten limit nie będzie przeszkadzać w prawidłowym funkcjonowaniu usługi.

      Poza tym nie zgodzę się, że „Play to dziadostwo”, a z wyników badań opinii publicznej wynika, że nie tylko ja tak sądzę. Polecam poczytać:
      http://pieniadze.gazeta.pl/Gospodarka/1,125292,14399944,Orange_zamknie_co_piaty_salon_w_Polsce.html#BoxBizTxtRaportuj

    • gniewko napisał(a):

      wypiepszaj stad na marsa albo dalej ze swoimi madrosciami,Raportuj

  40. darek napisał(a):

    Po pobraniu aplikacji nie moge sie do niej zalogować- błędny login i/ lub haslo.I jak czytam,nie jestem jedyny- czy ktos z playa łaskawie da odpowiedz dlaczego tak się dzieje???ta sytuacja trwa juz 2 dni.Raportuj

  41. LARGO napisał(a):

    U mnie na S3 smiga Ale na nexusie 7 niestety nie tj sama aplikacja się zamyka po włączeniu jakiegoś materiału
    Transmisja względem TV opóźniona jakieś 15-20sRaportuj

  42. bez apki napisał(a):

    witajcie, mam pewien problem

    bede wdzieczny za umieszczenie apki w ogolnodostepnych zbiorach internetu gdyz moj market twierdzi iz apka jest niezgodna z moim sprzetem. z doswiadczenia wiem, ze w 75% myla sie bo apki chodza.
    no i teraz jest tak, ze mam haslo ale nie mam apki a ‚nextplus’ swego czasu instalowal sie normalnie:(
    inaczej pozostanie czekanie na program pc ale zalezy mnie na wersji mobilnej.

    pozdrawiamRaportuj

  43. Marek napisał(a):

    Niestety aplikacja pod Nexus 4 ( wersja android 4.3 ) nie działa wogóle pod wi-fi, 3g – wyskakuje komunikat : „Niestety, aplikacja TV.Play.pl została zatrzymana” [ Zgłoś / OK ]. I tak codziennie ( nawet po aktualizacji PlayTV dzieje sie tak samo.Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Koniecznie napisz o tym na tv.play.pl :-)Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Też tam napisałem i kazano ściągnąć nową wersję. Jak ręką odjął. Tylko dlaczego na ekranie 4:3 film w wersji 16:9 nie może „wskoczyć” z kaszetą? Mam nowy tablet i może jest coś w ustawieniach, ale latanie po nich to udręka by była.Raportuj

  44. gniewko napisał(a):

    jak stac cie na sopot to se wes abonament a niesknerujesz ,skoro u innych tak ci super to wypiepszaj stadRaportuj

  45. krzychos7 napisał(a):

    Szkoda że przegapiłem zgłoszenia. A chętnie bym potestował na telefonach jakie mam (SGS2, SGS4, Note2)Raportuj

  46. Davidos napisał(a):

    Dostałem hasło SMS wraz z kodem do aplikacji i nie mogę się zalogować.Raportuj

  47. Davidos napisał(a):

    Dostałem SMSa z hasłem a nie mogę się zalogować, co mam zrobić??Raportuj

  48. Piter napisał(a):

    po zainstalowaniu aplikacji i przetestowaniu 19mb danych zjadłio mi 25 zł z konta. Transfer danych miał być za darmo – a nie jest !!! Reklamacja złożona telefonicznie i poprzez play24 została rozwiązana tak, że mam reklamować to pisemnie – wysłać na adres p4 list. Dziękuję za takie testy. Kosztowały mnie one już 25 zł – nie mam zamiaru już w nich uczestniczyć.Raportuj

    • tester napisał(a):

      Zgłoś przez Play24 a nie na papierze. Mnie już oddali. Mieli jakiś bład i sie przyznają do tego. Tylko call center nie do końca kuma.Raportuj

  49. adam napisał(a):

    Aplikacja zjada posiadany pakiet internetowy.Raportuj

  50. Przemek Zasada napisał(a):

    w telefonie śmiga a na laptopie nie chceRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty