Testy TV.Play.pl ruszają pełną parą!

Udostępnij

Dziękujemy Wam za rejestrację w programie testowym. Zgłosiło się do nas wiele tysięcy osób zainteresowanych usługą. Wybraliśmy ok tysiąca testerów wg kryteriów: lokalizacja (zależało nam by testerzy byli z całej Polski) oraz wersja systemu Android – przynajmniej 4.0.

Już dziś wszyscy szczęśliwcy otrzymają wiadomość SMS z hasłem oraz linkiem do pobrania aplikacji, a już wkrótce udostępnimy Wam do testów aplikację na komputery PC.

Zachęcamy Was do dzielenia się opiniami na temat usługi oraz zgłaszania nam błędów (np. tu w komentarzach). Dla najaktywniejszych i najbardziej zaangażowanych komentatorów przewidzieliśmy nagrody niespodzianki :-)

W oczekiwaniu na SMS z hasłem zobaczcie jak wygląda aplikacja!

Screenshot_2013-08-05-13-28-07

Screenshot_2013-08-05-13-22-52

Screenshot_2013-08-05-13-24-30

Screenshot_2013-08-05-13-34-29

 

Zobacz więcej

84 KOMENTARZE

  1. Przypuszczam że w tym playerku nie ma możliwości nagrywania programu? A myślę że przydałaby się. Skoro dane do nas lecą i ukazują się na ekranie to chyba nie powinno być problemu by jednocześnie lądowały np. na karcie SD w telefonie czy tablecie.

  2. Przez 10 min korzystania aplikacja kilka razy wyrzuciła błąd i ponownie uruchomiła się. Poza tym śmiga bez zarzutów.

  3. Pierwsze wrażenia pozytywne, działa całkiem sprawnie. Niestety tak jak można było przypuszczać po podłączeniu do stacji dokującej i puszczeniu po HDMI jakość obrazu tragiczna. Niestety aplikacja nie przechodzi w tryb poziomy przy zmianie położenia telefonu. Powoduje to automatyczne uruchomienie odtwarzacza. Odwrotny manewr zatrzymuje player. W sumie to dość wygodne rozwiązanie. Przetestujemy trochę, bo wygląda na naprawdę ciekawą usługę :)

  4. Ja problemów typu wył. apki nie zauważyłem jak narazie (SXS 4.1.2) ;)
    Za to jak wchodzę w kategorie programów, np sport: a tam tvp1 i pszczółka maja… ;D

  5. Pierwsza uwaga to stopowanie telewizji w chwili obrócenia ekranu. Wideo powinno się dostosowywać do ekranu i jego położenia a nie wyłączać od chwilowego obrócenia. Wtedy wszystko od nowa (buforowanie). To zakłóca transmisję gdy płyniemy łódką. Po drugie nie możliwe jest oglądanie TV na zasięgu sieci Orange. Straszny bufor i rozjechany obraz z dźwiękiem. Na koniec telefon nie nadąża się ładować podczas oglądania z ładowarką. Następuje szybsze rozładowanie niż zdąży ona naładować. Telefon Samsung Galaxy S3 z androidem 4.2.2.

  6. A ja dostałem emaila, że nie mogę ko kozystac z play TV. Nie dość ze płace duże rachunki do tego mam 5 simow to jeszcze macie mnie w ****. Jeszcze jak bym dowiedział się jakie kryteria musiałem spełnić do testów a tu nic. Wysłałem info jak tylko było wiadomo o testach. Jestem zawiedziony postawa play. Przyjdzie koza do woza ! Jestem zawiedziony waszą postawą. Czy klienci FIRMOWI nie mogą korzystać z tej usługi ?

    • tu nie wybierali klientów „Bo ja place, to wymagam”, tylko raczej losowego wyboru po lokalizacji.

      A jak masz ww. podejscie, to powodzenia !

    • pan od szpany SGS4 za 1zł? spoko, taka z ciebie firma jak z mini max na kartę :) tzw. optymalizacja kosztów, ale pan firma pewno „szpan”

  7. Po wstępnych oględzinach aplikacji mam w sumie tylko jedną uwagę. Tyczy się ona automatycznego włączania i wyłączania video przy zmianie orientacji urządzenia z pionowej na poziomą i na odwrót. Na pozór fajna funkcja, która może się spodobać przy pierwszym kontakcie (ps. przydałaby się jakaś informacja nt obsługi przy pierwszym włączeniu) z czasem może popsuć odczucia z użytkowania. Mimo włączonej blokady obracania ekranu z poziomu systemu – obrót urządzenia włącza lub wyłącza film. W związku z tym nie można obejrzeć serialu, filmu czy tv w pozycji gdy leżymy na boku i chcemy wygodnie oglądać tv. Aż przypomniały mi się czasy, gdy nie mogłem przez takie automatyczne obracanie przeglądać wygodnie telefonu w lumii 900.

    Poza tym, aplikacja wygląda ładnie, video ładuje się bardzo szybko.

    Dodałbym możliwość oglądania video w małym ekranie w pozycji pionowej – pomogłoby gdybyśmy chcieli tylko „podejrzeć” co aktualnie „leci w tv” bez potrzeby obracania urządzenia :)

    • „przeglądać wygodnie telefonu w lumii 900”

      oczywiście chodziło o przeglądanie internetu ;)

      • Dodam, że gdy oglądam film i na moment chcę coś sprawdzić, przykładowo odczytać sms, włączam pauzę, czytam wiadomość, wracam do filmu, a tu zonk1 muszę oglądać od nowa… Więc przyda się funkcja czegoś w rodzaju „zakładek” :)

  8. Nie ma co się napalać :) Next TV nim jeszcze ruszyło z własnymi testami już nie dawało rady z obsługą androida. Na iOS było trochę lepiej ale rozjechanie głosu z obrazem to był standard. W każdym razie zamiast iść w kierunku takich głupawych aplikacji Play mógłby w końcu pomyśleć o stawce 0,19 pln/minutę :)

  9. U mnie śmiga dosyć płynnie – z tym obracaniem j/w pisały inne osoby, przydałaby się możliwość wyłączenia tej opcji. Przy niektórych programach, jak np. Filmbox Family wywaliło błąd – problemy techniczne, czy jakoś tak i nie ruszyło, podobnie z VOD – Sherlock Holmes… 4fun tv i i filmbox ruszył – Korzystam na chwilę obecną z wi-fi, mam pytanie, czy transfer z pakietu internet max bedzie pobierany, czy nie?

  10. Aplikacja jest przejrzysta i bardzo fajnie działa, na 3G Playa mam FullHD (1080p) raczej bez zacięć (zdarza się ale rzadko i na moment), obraz i dźwięk czysty i wyraźny. Nie próbowałem jeszcze na roamingu Plus i Orange. Oferta programowa na razie skromna ale do testów i zabicia czasu poza domem wystarczy :-) Wysyłam swoje uwagi, sugestie i propozycje na tv.play.pl

    • Mam dokładnie to samo – na tej stronie loguję się bez problemu, jednak w aplikacji dla Androida wyskakuje komunikat, że podaję błędny login i/lub hasło.

    • tvp1, tvp2, tvp info, next young, tv disco, next, next lejdis, next music, eska tv, kino polska, filmbox family, filmbox extra, filmbox, itv, 4fun.tv, kino polska muzyka,

  11. Czyli gdyby Play raczył klepnąć aktualizację androida dla galaxy Advance to pewnie bym się załapał.
    Panie Marcinie kiedy Android 4.coś tam dla advance’a? Samsung wypuścił aktualizację w marcu…

  12. Ja pomimo, że załapałem się do testów nie mogę pobrać programu, bo za każdym razem gdy próbuje zalogiwać się na systemowej przeglądarce z włączonym tranferem danych wyświetla się komunikat 500 bad request tak samo jak kliknę zapomniałem hasła :(

  13. od dzis testuje usluge mobilnej telewizji play. Obecnie uzywam jej w warszawie- nie odpalają filmy i telewizja. Jak cos sie zmieni to dam znac. Jutro będę testował na drodze krajowej nr 79 Warszawa Kozienice. Dam znać jak tam się sprawuje.

  14. Trochę mi przykro, że nie zostałem wybrany.
    Bardzo dużo i aktywnie korzystam z internetu w komórce, w ogóle z usług Playa od kilku lat. Aktualnie mam już Android 4.3 i dużą wiedzę na temat technologii. No ale…

  15. Widzę, że do testów dostały się osoby, które są w „podstawófce” i im nic nie działa. Tako sobie osoby wybraliście.

    • Widzę, że trochę zazdrość zżera. ;)
      Ja zostałem wybrany, usługa mi działa, testuję ją i uwagami dzielę się na przeznaczonej do tego stronie.
      Oczywiście istnieje ryzyko, że aplikację będą testować osoby o niskiej wiedzy technicznej oraz niskim poziomie inteligencji, ale aplikacja jest tworzona nie tylko dla speców IT. Aplikacja ma być zrobiona tak, by każdy, nawet imbecyl, był w stanie z niej skorzystać, a oddanie aplikacji testowej w ręce szerszej grupy daje pewność, że taki głupek się znajdzie i swoim zdaniem się podzieli. Skoro ludzie mają problem z zalogowaniem się, to znaczy to, że albo jest to problem techniczny, albo źle zaprojektowana aplikacja (czyt. głupek sobie z nią nie radzi i trzeba coś zmienić).

    • @Nazir
      Mówiąc Twoim językiem – po co ten hejt?
      Ja od roku korzystam z HBO GO i z ipla na moim smartfonie i nie mam problemów z płynnością odtwarzania. Owszem, limit 1MB/s to obecnie dość mało. A te testy, które właśnie przeprowadzamy mają na celu pokazanie m.in. czy ten limit nie będzie przeszkadzać w prawidłowym funkcjonowaniu usługi.

      Poza tym nie zgodzę się, że „Play to dziadostwo”, a z wyników badań opinii publicznej wynika, że nie tylko ja tak sądzę. Polecam poczytać:
      https://next.gazeta.pl/Gospodarka/1,125292,14399944,Orange_zamknie_co_piaty_salon_w_Polsce.html#BoxBizTxt

  16. Po pobraniu aplikacji nie moge sie do niej zalogować- błędny login i/ lub haslo.I jak czytam,nie jestem jedyny- czy ktos z playa łaskawie da odpowiedz dlaczego tak się dzieje???ta sytuacja trwa juz 2 dni.

  17. U mnie na S3 smiga Ale na nexusie 7 niestety nie tj sama aplikacja się zamyka po włączeniu jakiegoś materiału
    Transmisja względem TV opóźniona jakieś 15-20s

  18. witajcie, mam pewien problem

    bede wdzieczny za umieszczenie apki w ogolnodostepnych zbiorach internetu gdyz moj market twierdzi iz apka jest niezgodna z moim sprzetem. z doswiadczenia wiem, ze w 75% myla sie bo apki chodza.
    no i teraz jest tak, ze mam haslo ale nie mam apki a 'nextplus’ swego czasu instalowal sie normalnie:(
    inaczej pozostanie czekanie na program pc ale zalezy mnie na wersji mobilnej.

    pozdrawiam

  19. Niestety aplikacja pod Nexus 4 ( wersja android 4.3 ) nie działa wogóle pod wi-fi, 3g – wyskakuje komunikat : „Niestety, aplikacja TV.Play.pl została zatrzymana” [ Zgłoś / OK ]. I tak codziennie ( nawet po aktualizacji PlayTV dzieje sie tak samo.

      • Też tam napisałem i kazano ściągnąć nową wersję. Jak ręką odjął. Tylko dlaczego na ekranie 4:3 film w wersji 16:9 nie może „wskoczyć” z kaszetą? Mam nowy tablet i może jest coś w ustawieniach, ale latanie po nich to udręka by była.

  20. Szkoda że przegapiłem zgłoszenia. A chętnie bym potestował na telefonach jakie mam (SGS2, SGS4, Note2)

  21. po zainstalowaniu aplikacji i przetestowaniu 19mb danych zjadłio mi 25 zł z konta. Transfer danych miał być za darmo – a nie jest !!! Reklamacja złożona telefonicznie i poprzez play24 została rozwiązana tak, że mam reklamować to pisemnie – wysłać na adres p4 list. Dziękuję za takie testy. Kosztowały mnie one już 25 zł – nie mam zamiaru już w nich uczestniczyć.

    • Zgłoś przez Play24 a nie na papierze. Mnie już oddali. Mieli jakiś bład i sie przyznają do tego. Tylko call center nie do końca kuma.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości