od piątku (20.09) startuje kampania biznesowa, z dobrze już Wam znanymi bohaterami – Krzysztofem Hołowczycem i Michałem Żebrowskim.
Obejmuje media: TV, outdoor, prasa, radio, internet, BTL
Informacje o autorach:
ATL – Grandes Kochonos
Bartosz Gryś, Maria Snopkiewicz- Otto – Copywriter, Jakub Gajos, Grzegorz Święcicki – Art Director, Michał Sorówka, Paweł Nowakowski -Dyrektor Kreatywny, Magdalena Morgun – Client Service
Reżyser – Tadeusz Śliwa
Dom Produkcyjny – Film It
Studio postprodukcyjne – Orka
Dom Mediowy – Mediacom Warszawa
Internet –Agencja K2, Łukasz Kwapisz
BTL – Agencja Plej
Play:
Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Karolina Wardak, Natalia Kłos
Internet – Małgorzata Chmiel
BTL – Jolanta Kęska
Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny
TV:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3m7-2XeT3rY[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=knasIVDs28Q[/youtube]
RADIO:
Play_Holek_Formula_4.0_30_sek_emis-1dB_pop_5
Play Zebrowski 30s rd emis popr
PRASA:
OUTDOOR:
INTERNET:
BTL: