Tako rzecze rzecznik Play

Zmiany w agencjach interaktywnych

Nie wiem czy jest to news na bloga, ale postanowiłem podziękować agencji K2 za wieloletnią pełną zaskakujących zwrotów akcji i ekscytującą  współpracę ;-) Jak można Was nie lubić. W końcu to Wy stworzyliście Zająca Mroku ;-) Powodzenia GOOD (K2)w nowej roli agencji wspierającej ATL.

Witamy na pokładzie Artegence ;-) Powodzenia!!!

No i profesjonalny komunikat prasowy, może ktoś przeczyta.

P 4 sp. z o.o.  zakończyło dwa postępowania przetargowe na agencje reklamowe.

Przetarg na agencję interaktywną prowadzony był od lipca i uczestniczyło w nim 5 agencji.  Zwycięzcą przetargu na obsługę w zakresie marketingu internetowego, stworzenia i obsługi nowego portalu oraz kampanii reklamowych online została agencja Artegence. W pierwszym kwartale 2014 roku nastąpi przejęcie obsługi od obecnej agencji – K2, z którą Play kończy współpracę w zakresie marketingu internetowego.

Jednocześnie rozstrzygnięty został przegląd na dodatkową  agencję ATL, która obok Grandes Kochonos będzie wypracowywać kampanie reklamowe dla Play.  Zwycięzcą tego postępowania została agencja  reklamowa Good będąca częścią Grupy K2. Play kontynuuje równocześnie współpracę z Grandes Kochonos, będącą główną agencją w tym obszarze.

Komentarze

  1. sebo666666 Sebastian Witkowski napisał(a):

    Po prostu powodzenia.Raportuj

  2. manyaky napisał(a):

    Oddaliście K2 do schroniska? :(

    PS P4 to raczej razem jest pisane. :)Raportuj

  3. kandyz napisał(a):

    Opolu i Kielcach Play ma zakaz rozpowszechniania reklam 4G LTE więcej na Tępić, Pan na toRaportuj

  4. KonradKoneczny napisał(a):

    Tylko nie róbcie nowej strony internetowej. Obecna jest bardzo dobra… przejrzysta, czytelna, z prostą nawigacją.Raportuj

  5. alien202 napisał(a):

    Ten filmik nie pasuje do sieci komórkowej.Raportuj

  6. Robert Olejnik napisał(a):

    Zając Mroku wciąż wymiata ;-) PowodzeniaRaportuj

  7. Gwóźdź do trumny napisał(a):

    Chciałem tylko przypomnieć w kwestii LTE, co już przewidywałem na blogu, gdy Play startował z LTE a Rzecznik udawał głupiego Jasia:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/sad-zakazal-p4-emisji-reklam-nt-sieci-4g-lte,2,3,29263.html

    Aż dziwne, że nie ma kary.Raportuj

    • hub napisał(a):

      Jestem ciekawy odpowiedzi co tam ciekawego Gruszka wymyśli.Raportuj

      • Poll napisał(a):

        A ja tam na jego miejscu bym nie komentował doniesień z tak obiektywnego źródła jak T-Mobile.Raportuj

        • xxx napisał(a):

          zleje Was ciepłą, żółtą cieczą, Kochani. to nie on odpowiada za to gdzie i jakie reklamy idą, więc ma to totalnie w d.
          kiedy wy w końcu, tłumoki, zdacie sobie sprawę z tego, że Play to potężna korpo zatrudniająca setki ludzi. każdy odpowiada za 1/10000 każdej ze spraw i de facto nie ma konkretnego winnego. cała sieć za to odpowiada i jak KAŻDA SIEĆ na polskim rynku ma plusy i minusy.
          won do innych, jak Wam się Play nie podoba.Raportuj

    • Robert Olejnik napisał(a):

      Moim zdaniem niezrozumiała i lekko nielogiczna decyzja sądu. Sygnał żadnego z operatorów nie pokrywa całości kraju. Mimo to ich reklamy nie są w ten sposób blokowane. Przykład UPC którym posłużyło się telepolis jest bardzo dobry.
      Jestem ciekawy jak Play odpowie na te wyroki lokalnych sądów.Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Jak odpowie? Ano tak, że dla świętego spokoju to cygan dał sie powiesić. Kuźwa, kiedy w Polsce zacznie się era walki podmiotów na to, co dla nas klientów, jest najważniejsze? Na realne oferty?Raportuj

  8. fsd napisał(a):

    nie dziala play 24Raportuj

  9. Użytkowanik Play napisał(a):

    DNO – to jedyne co do Was pasuje!!
    Zakupiony w dniu 08.09.2013 r. telefon Sony Xperia E Black został przeze mnie oddany do naprawy w dniu 10.09.2013 r. Urządzenie pracowało zaledwie niecały dzień, a następnie uległo awarii górnej oraz lewej części wyświetlacza (widoczne paski zamiast wyświetlanego obrazu). Telefon nie posiadał żadnych znaków świadczących o jego uszkodzeniu, nawet zarysowań, co jest stwierdzone w dowodzie oddania sprzętu do naprawy. Telefonicznie poinformowano mnie, że z uwagi na uszkodzenia mechaniczne muszę ponieść koszty naprawy. Z powodu nieuzasadnionej próby obarczenia mnie kosztami naprawy wadliwego towaru nie wyraziłam zgodny na jego odpłatną naprawę.
    W dniu 04.10.2013 r. odebrałam telefon, który wrócił z całkowicie niesprawnym wyświetlaczem i zostałam zmuszona do oddania telefonu zastępczego. Ponieważ telefon, który został mi sprzedany, posiadał wadę wyświetlacza, oraz przede wszystkim z uwagi na całkowite jego zniszczenie w trakcie naprawy zażądałem jego wymiany na nowy. W tym celu udałam się 10.10.2013 roku, po raz kolejny do salonu Play na ul. Serbskiej 7 w Poznaniu, gdzie został on nabyty. Obsługująca mnie pani bez powodu odmówiła przyjęcia pisma reklamacyjnego. Po odczekaniu długiego czasu w kolejce do drugiej ekspedientki i naciskach z mojej strony udało mi się pozostawić moje zgłoszenie reklamacyjne.
    W późniejszym czasie skontaktował się z moim mężem (który jest użytkownikiem tego telefonu) pracownik Państwa firmy. Prosił on o dostarczenie przez męża dokumentu oddania sprzętu do naprawy, który rzekomo Państwo zgubiliście, do dowolnego salonu Play. W dniu 19 października 2013 roku, zgodnie z ustaleniami, mąż udał się do salonu przy ul. Serbskiej 7, gdzie został poinformowany, że żadne dokumenty nie są potrzebne, gdyż wszystkie je Państwo posiadacie. Dowiedział się on również, że uznaliście Państwo zgłoszenie reklamacyjne jako zakończone na podstawie przeprowadzonej rozmowy telefonicznej. Nie zezwolono mu także na ponowne zgłoszenie reklamacji, pomimo, że został on do tego przeze mnie upoważniony.
    Wymieniony przebieg zdarzeń na pierwszy rzut oka dostarcza informacji nt. powszechnej w Państwa firmie niekompetencji pracowników. Niestety, pomimo wywiązywania się przeze mnie z umowy, ciągle ponoszę koszty Waszej nieudolności i ignorancji, gdyż telefon zastępczy został mi zabrany. Ciągłe tracenie czasu na wędrówkę do salonu i tracenie nerwów podczas rozmów z nieudolnymi sprzedawcami jest irytujące.
    DNO – to jedyne co do Was pasuje!!Raportuj

    • hensel napisał(a):

      ‚uległo awarii górnej oraz lewej części wyświetlacza (widoczne paski zamiast wyświetlanego obrazu)’ – tak, na pewno samo się stało :D :D :DRaportuj

    • ja napisał(a):

      a niby skoro sama zepsułaś telefon to z jakiej paki chcesz korzystać z telefonu zastępczego??Raportuj

    • ja napisał(a):

      spadł ci telefon i oczekujesz ze ktos ci laskawie ofiaruje drugi co za je….łopRaportuj

    • playowiec napisał(a):

      skontaktuj się z infolinią , jeżeli nie pomoże idzi do UOKIK jeżeli to nie pomoże piszdo urzędu telekomunikacji oraz sąd powodzenia. Musi się udać.Raportuj

      • jaaa napisał(a):

        a co jej infolinie powie??Raportuj

        • playowiec napisał(a):

          Jeżeli pracownik play w dowodzie oddania sprzętu nie stwierdził np pęknięć, bądź zarysowań itd mechanicznych uszkodzeń wtedy masz prawo domagać się naprawy. Jeżeli rzeczywiście spadł Tobie telefon a pracownik tego nie sprawdził ty wygrałaś. Od tego są pracownicy aby dokonać tego typu sprawdzenia. Napisz na stronie reklamację i wyślij email wraz np ze zdjęciami o odpowiedzią którą uzyskałaś. Jeżeli nie posiadasz sprawnego telefonu operator nie wywiązał się z umowy więc w każdym momencie możesz ją zerwać, bez kosztów.Raportuj

  10. Obserwator napisał(a):

    Play 24 nie działa cały dzień. W święta wyłączacie serwery żeby nie mieć kłopotów?:)Raportuj

  11. Miiieeetekkk napisał(a):

    nie-serwery umarły ,zapalmy im swieczkęRaportuj

  12. qqłka napisał(a):

    Rzeczniku co z konkursem na dżinks do ajfona i jak sprawa wygląda z 66 androkoszulkamiRaportuj

  13. playowiec napisał(a):

    ciesze że macie nową agencję ale możecie powiedzieć dlaczego link doładowania na waszej stronie nie działa!!!!!!!!!!! i nie można doładować karty na play :)Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty