Już po wszystkim

Udostępnij

Kochani klienci bardzo przepraszam za te kilkadziesiąt minut grozy i braku możliwości korzystania z naszej sieci. Wszystko trwało jakieś 1,5 godziny i około 12 sieć zaczęła działać prawidłowo. Wszyscy pytają mnie co było przyczyną, co takiego się stało. Nie mogę niestety wchodzić w szczegóły techniczne, ale wszystko zaczęło się w jednym z centrów na Śląsku i dlatego właśnie klienci Polski południowej najbardziej odczuli awarię. Nasi partnerzy zapewniają nas, że sytuacja nie powtórzy się. O co proszę i traktuje jako bardzo poważną deklarację.

Jeszcze raz przepraszam wszystkich klientów!

PS: Wszystkie maile jakie dostaję są dokładnie sprawdzane. Sporo osób pisze z Niemiec. Musicie cierpliwie poczekać.

Zobacz więcej

111 KOMENTARZE

  1. Przykro ale ja nadal nie mogę korzystać z połączeń i z tego co mi wiadomo znajomi też mają kłopoty. Szkoda bo czekałem na ważny telefon :(

  2. Ludzie nie dramatyzujcie w Pomarańczy jak stanie Internet to na pół dnia nie da się nic zrobić takich awarii maja 2 na miesiąc a pan Jabłkowy nawet nie przeprosi myśląc że po kościach się to rozejdzie w Playu nawet 2 godziny nie było awarii zostaliście natychmiast grzecznie przeproszeni a wy z tego już robicie sensacje na miarę jutrzejszej okładki w Fakcie…

  3. Jak można mówić że sieć jest ok jak nawet w W-wie nie działa, może trzeba sprawdzić a potem się wypowiadać.

  4. Czyżby serwerownia Netii nawaliła ?? Czy tego drugiego partnera co trzymacie u niego serwery z Podkarpacia ??

  5. W Grójcu też problem.
    Prowadzę firmę telefonów w ciągu dnia kilkanaście do kilkudziesięciu
    A DZIŚ CISZA niby to przyjemne ale dla mnie kosztowne
    dopiero jak potrzebowałem zadzwonic to okazało się że brak sieci
    całe szczęście że mam neostrade w wyczytałem żeby zrobic restart.

  6. Moj telefon pomimo restartu nie dziala. Napisalem maila ale nie wem czy tu szybciej sie czegos nie dowiem. Pozdrawiam Piotr.

  7. Szczerze mówiąc to problem z zasięgiem w mojej okolicy pogorszył się około 2-3 miesiące temu. Jakość usług spadła na tyle że to co dzisiaj się działo jest już dla mnie prawie codziennością. Szkoda, bo od około 5 lat jestem (a raczej BYŁEM) ZADOWOLONYM klientem. Nikt nie potrafi wytłumaczyć mi dlaczego jakość spada. Jest coraz gorzej zamiast coraz lepiej, a podobno rozwijacie się? Co gorsza – reklamacje są odrzucane. Dostaję jakieś rabaty ale to nie zrekompensuje strat i braku komunikacji z klientami (telefon wykorzystuje do działalności gospodarczej, jest NIEZBĘDNY).
    Póki co pozostanie mi chyba czekać na oficjalne pismo o odrzuceniu reklamacji (podobno jest w drodze) i zacząć z Wami rozmowę za pośrednictwem UKE/UOKIK.
    Gdy przedłużałem w lutym umowę zasięg był i problemów nie było. Od dwóch miesięcy moim jedynym marzeniem jest ROZWIĄZAĆ Z WAMI UMOWĘ. Bez ponoszenia kosztów oczywiście.
    Chyba że naprawicie to co się psuje i znów będę mógł w pełni korzystać z telefonu…

  8. Od godziny 10-11 w sieci PLAY w Roamingu w Niemczech niestety nadal nie ma zasiegu. Bardzo prosimy o informacje. Caly dzien bez mozliwosci komunikacji. Czy bedziecie Panstwo w jakis sposob rekompensowac ewentualne straty?

    Pozdrawiam,

  9. Kiedy uruchomicie zagranice jestem w DE i nie ma zasięgu.Żona wraca do PL sama samochodem na nieszczęście też ma PLAY a jak się coś stanie?
    Nawiasem mówiąc to już drugi raz w tym roku!!!!!!!!!!

  10. Ja tam miałem tez kilka lat w Play tel ale od 2 miesięcy pożegnałem się z siecią Play i jestem z tego powodu zadowolony
    Bo Play działa coraz drożej i gorzej
    konkrecja sobie lepiej radzi!
    Znajomych tez powoli przekonuje do odejścia z Play do innych operatorów
    i odchodzą i nie żałują

  11. Nie działa połączenie z Play do szpitala na numer 122578200 i pozostałe również. Kiedy ktoś się tym zajmie?

  12. 30 minut awarii a ludzie już płaczą, oczywiście w czasie awarii wszyscy czekali na ważny telefon i potracili masę zleceń i pieniędzy, ludzie ogarnijcie się, w w3 awarie częściej się zdarzają i jakoś nikt nikogo nie przeprasza, to tylko komputery, sprzęt i wszystko może się kiedyś zepsuć, uważam że słowa Pana Rzecznika o przeprosinach to aż na wyrost, po prostu zdarza się i tyle, nie ma za co przepraszać bo to często wina awarii samego sprzętu.

  13. Ja rano doładowywałam telefon przez stronę internetową mojego banku i do tej pory nie został on zasilony. Czy takie opóźnienie też ma związek z awarią?

  14. Gdyby nie informacja w necie, że są problemy to bym nawet nie wiedział o awarii. W Lesznie nie odczułem problemów.

  15. mam pytanko czy w DE już działa bo nadal nie moge dodzwonić się do męża!!ja dzwonie z polski do DE I NIC

  16. Możecie się troszkę ogarnąć i nie nażekać tyle? inni mają problemy z zasięgiem w wawie notorycznie i nikt afery nie robi. Mam za to inne pytanie: Czy potrafi ktoś wytłumaczyć mi, że w czasie awarii 2 tele na firmę działają bez żadnej przerwy bez awaryjnie a 3 zarejestrowane na osoby indywidualne mają problemy dodam że cała piątka znajdowała się pod jednym adresem w jednym pomieszczeniu będę wdzięczny za rozwiązanie tego zjawiska

  17. U mnie nadal jest problem z siecią, telefon nie może się połączyć z żadną siecią, aparat kupiony wczoraj w salonie więc raczej sprawny, karta ok a nadal nie mogę ani rozmawiać ani wysłać SMS… Czy to już wina moja i mojego telefonu? Bo niestety ale nie mogę restartować urządzenia co dwie rozmowy.

    • Dodam, że po ponownym uruchomieniu wraca do normy a za jakiś czas znów ani śladu po zasięgu. Drugi telefon w play ale na kartę działa bez zarzutu

  18. Marcinie a co się ostatnio dzieje z kodami USSD ? Nie można aktywować, taryf, wyłączyć usług? Pojawia się komunikat usługa w tej chwili nie dostępna. Co się dzieje? Juz kilka lat jestem w play i ciągle macie problem ze stabilnością działania tych kodów!!

  19. ja mam 2 telefony jeden w „fioletowych”, a drugi w „zielonych” i powiem tak… jeżeli chodzi o zielonych to kiedyś nie miałam problemów net śmigał świetnie, połączenia normalnie. Jednak od pewnego czasu notorycznie zrywa mi połączenia, a o Internecie to już raczej nie wspomnę -> w centrum Torunia masakra ;/ jeżeli chodzi o Play to odkąd ręcznie ustawiłam sobie sieć jest oki. Oczywiście ma swoje wzloty i upadki ale nie zrywa mi połączeń i w centrum Torunia działa mi net. I oczywiście zrozumiała jest złość klientów zaistniałą sytuacją, ponieważ nikt w tych czasach nie chce być „ODCIĘTY OD ŚWIATA”, ale myślę że 2 godziny w porównaniu do moich męczarni w zielonych (zaczęło się od czerwca) to pikuś.

    Nie mam porównania jeżeli chodzi o „różowych” i „pomarańczowych”. Bynajmniej fiolet okazuje się lepszy od zieleni :)

  20. no to włączyliście LTE 4G :) włączyliście ale gdzie bo na południu wyłączyliście wszystko :D

    Więcej w infrastrukturę a nie na reklamę i gwiazdy!

  21. PLAY coraz bardziej upodabnia się do pomarańczowych…
    Dziś rano wysłałem zgłoszenie w play24 o awarii wszystkich kart sim, które mamy. Nie można dodzwonić się do nas, zadzwonić, nie działają sms-y, internet. Właśnie (tzn. po 15 godzinach) otrzymaliśmy w odpowiedzi informację, że konsultant próbował się skontaktować telefonicznie, aby wyjaśnić sytuację. Niestety nie wpadł na to, że jak karty sim są nieaktywne, to takiego połączenia nie można odebrać…
    A w samej odpowiedzi nie wyjaśnił problemu (karty bowiem nadal są nieaktywne).
    ŻENADA.
    Na szczęście już dwie umowy się kończą i jest coraz mniej powodów, dla których mielibyśmy zostać w PLAY.
    Ofertę może i mają w porządku, ale obsługa i komunikacja coraz częściej zawodzi.

  22. Nie rozumiem o co ta spina i milion ludzkich dramatów:)

    Chyba jest naprawdę z nami źle i uzależnienie sięgnęło zenitu skoro nie możemy wytrzymać 2 godzin bez telefonu:)

  23. Panie Marcinie. A kiedy zajmiecie się nękaniem swoich użytkowników prepaidów powiadomieniami o kończącej się ważności konta?

  24. Wiecie jakie jaja ? Od połowy sierpnia b.r. próbuję przedłużyć umowę i się nie da. W końcu złożyłem papiery do NJU o przeniesienie numeru, co ma nastąpić wreszcie 1-go grudnia, a tu nagle dziś dzwoni do mnie jakiś koleś z Play, że od dziś będzie moim nowym opiekunem konta i okazuje się, że nic mu nie wiadomo na temat tego, że od grudnia mnie już nie ma w Play. Ej, ej, ej. Bałagan to mają tam straszny, masakra ! Wszystkim odradzam korzystanie z Play !

  25. Czytając nagłówek „JUŻ PO WSZYSTKIM” myślałem że Play zwyczajnie zwinął żagle i to koniec tej „telekomunikacyjnej protezy”. A tu jednak niespodzianka. Dobrze z jednej strony bo w przeciwnym razie gdzie bym mógł znaleźć posty takiego imbecyla społecznego jak POLL.

  26. Pogratulować zmiany nocnego transferu w ofertach. Zmiana z 0 – 9, nad 1 – 8 została przeprowadzona przez jakiegoś gamonia, który myślał, że chyba im to przejdzie bez problemu.

    Play zmiast iść na rękę klientom to chyba idzie na rękę sobie. Co mnie w ogóle nie dziwi, ale nawet nie dali klientowi opcji żadnego wyboru, po prostu tak ma być i basta.

    • Poczekajmy jeszcze ze dwie zmiany taryf play on line i nocka w Play będzie miedzy 3-5 godz a jak nie będziesz nosił fioletowych slipek to będziesz musiał doplacic do abonamentu nastepne 5.99 zl

  27. od samego rana nie można się z nikim skontaktować… nie ma zasięgu, karta jest nieaktywna kompletne dno.

  28. Nie było to dla mnie uciążliwe. Przełączyłem telefon na przekaźnik innego operatora i wszystko działało. W t-mobile jak były awarie na podkarpaciu to czasem przez prawie cały dzień się nie dało korzystać i nie można było przełączyć się na przekaźniki innego operatora.

  29. Dzisiaj juz 4 dzień mam problemy z wysłaniem SMS czy wykonaniem połączenia…podkarpacie pozdrawia ekipę Play :/

  30. Znajomy dzisiaj otrzymał SMSa z informacją o tym, że próbowałem się do niego dodzwonić ponad tydzień temu!!

    Obydwoje jesteśmy w Play.

    GRATULUJĘ stabilnej sieci MACIERZYSTEJ!

    żenada

  31. Jestem z Legnicy i żadnej awarii u mnie nie było, przez cały dzień bez ograniczeń mogłam wykonywać połączenia. Szczerze mówiąc, odkąd jestem w PLAY nie miałam ani razu problemów z siecią, inaczej niż moi znajomi z +, którzy co chwilę narzekają na jakieś problemy.

    Pozdrawiam, M

  32. CIEKAWE – MIESZKAM NA ŚLĄSKU W JAWORZNIE , TEL MAM MASZTYWNO ZALOGOWANY DO – MOBILE , I NIE ZAUWAŻYŁEM AWARII – GDY BY NIE NEWSy TO NIE WIEDZIAŁ BYM O AWARII . .

  33. Jestem z Warszawy. Zasięg odzyskałam (lichy ale jest)ale przy nawiązaniu połączenia rozmówca mnie nie słyszy:( kiedy to się skończy…. :(

  34. Jeśli jesteśmy przy awariach – to kiedy zostanie usunięta awaria – przywrócony darmowy youtube w Red Bull na karte?

  35. Bylem caly pazdziernik w DE i mam takie wrazenie ze niemieccy operatorzy play traktuja tak samo jak nasi czyli jak 5-te kolo u wozu.

  36. żartujecie sobie? po wszytskim? 3 dzień nie mogę korzystać z telefonu! czy to po wszytskim? lepiej naprawcie usterki i oddajcie ludziom możliwość korzystania z telefonów za które płacą

  37. W Krakowie od piątku są problemy z siecią. Dzisiaj od godziny 7 nie ma możliwości ,żeby gdziekolwiek się dodzwonić , smsy też nie dochodzą.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości