LG L5 II, Nokia Lumia 520 i jeszcze kilka modeli – cena w dół

Udostępnij

Krótko i na temat. Kolejna fala obniżek mniejszych lub większych. Ten kierunek zmian w cenniku lubimy. W tytule wskazałem dwa bardzo popularne smartfony, ale w tabeli jest więcej pozycji.

Screen Shot 2013-11-26 at 10.08.10 PM

zmiana cen 27 11 2013

PS; Samsung Galaxy S3 LTE, sprzedaliśmy go mnóstwo w ostatnich dniach i zbliżamy się do dna. Dobra cena, świetna jakość i oferta zrobiły swoje.

Zobacz więcej

64 KOMENTARZE

      • Ale nie płacą potem 300zł za fv co miesiąc. Tacy klienci Was nie interesują? Mają przejść do innej sieci? No tak w statystykach lepiej wypada 5 klientów x 49zł abo niż jeden z fv 300 no nie?

          • Dlaczego agresywnie? Na portalu aukcyjnym jest w czym wybierać jeśli brak w ofercie play. A brak jest wielu modeli, przeceny tylko na niższe szczeblem. No ale jeśli masz specjalną ofertę to jestem zainteresowany. A i pisałem już gdzieś wcześniej na forum aby przygotować ofertę z większą ilością minut międzynarodowych (Plus i T-Mobilni mają progres w tym temacie). Ja osobiście zwlekam z aneksowaniem umów w Play właśnie z tego względu.

      • Zawsze tak było i będzie, że najwięcej sprzedaje się tańszych telefonów ale to nie znaczy, że klienci nie mają mieć wyboru. 925 również brak

          • Dokładnie kolego :)

            Skoro stać kolegę Walka na telefon, za który zapłaci najwyższy abo + dopłatę, dlaczego go nie kupi sobie na raty na f-rę vat? Tak samo liczy się do kosztów…

        • u operatorów ZAWSZE jest drożej niż na wolnym rynku to nie jest ŻADNA nowość i dziwi mnie że jeszcze ktokolwiek o to pyta.

  1. Drogi rzeczniku, Lumie Lumiami, żarty żartami, ale kiedy wraca Xperia M? Pytanie padło już milion razy – kiedy?

  2. Panie rzeczniku. Kiedy w końcu obniżka htc one dla firm ? To pytanie również tu padło wiele razy jednak bez odpowiedzi.

  3. ja mam inne pytanie, dlaczego przedłużając umowę podpisujemy ją na 25 miesięcy a nie 24 jak w innych ofertach.

  4. Nie wiem czy jest mi tutaj ktoś w stanie powiedzieć o co chodzi, ale:
    Chciałbym wiedzieć dlaczego jedna z najlepszych osób w regionie (woj. łódzkie, nawet dostała nagrodę w postaci telefonu) zostaje zwolniona z pracy bez podania przyczyny, nawet bez żadnego wyjasnienia ze strony kierownictwa. Proszę mi powiedzieć jak ma się czuć klient, taki jak ja, który przychodzi do salonu i się dowiaduje że tej pracownicy już nie będzie. Jeśli tak Play traktuje własnych pracowników to co z klientami?
    Skąd wiem o zwolnieniu? Ano stąd, że jako stały klient, miałem bezpośredni konktakt z tą pracownicą, co też bardzo sobie ceniłem. Zawsze była rzetelna i pomocna.
    Powodu zwolnienia mogę się tylko domyślać, ale może chodziło o to że nowa Pani kierowniczka miała gorsze wyniki od swojej pracownicy? Rozumiem że są to wewnętrzne sprawy firmy, ale przejął mnie los tej pracownicy, bo na prawdę się z nią bardzo dobrze współpracowało i nie wiem czy znajdę kogoś równie kompetentnego (a miałem styczność z wieloma salonami).

    Rozgoryczony

    Leszek

        • Widzę że to dla Was powód do żartów, heh.
          Zależy mi na tej osobie bo się bardzo dobrze współpracowało a naprawdę ciężko znaleźć kogoś kompetentnego i godnego zaufania, kto nie traktuje cie na zasadzie natręta/petenta.

    • Bardzo dobre pytanie, ale podejrzewam, że relacjami miedzy pracodawcą (najczęściej kierownik) a pracownikiem mało kto się przejmuje i tak na prawdę niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego jak wielką presję mają na sobie konsultanci, jak wielki zakres obowiązków i jak nieadekwatne w stosunku do tego wynagrodzenie. Na to wpływu nie ma nawet rzecznik, wszystko zależne jest od dealera i właściciela salonu/nów.

  5. Czy rzecznik Marcin Gruszka odniesie się do artykułu o „pseudo obniżkach w Playu” o czym informuje portal GSMANIAK? Czy to oni kłamią czy to Play ma ludzi za idiotów? Jeśli tak to chciałem powiedzieć Panie Marcinie że nie każdy człowiek ma na imię Poll czy Robert Ooo.

  6. Słaba obniżka, coraz częściej moje myśli są innego koloru niż fiolet…
    Czy dla klienta, który jest z wami od początku i kończy kolejną umowę (fakt tylko mix, ale też jestem lojalny i doładowuje) nie przewidziano coś cokolwiek więcej od nowych klientów??

  7. Czemu w play nie ma smartfonów ze średniej półki ? s3lte, xperia sp , lumia 920/925, nexus 4 ?
    Nie ma popytu?

    • Wszystkie wymienione telefony są w ofercie, ale obecnie zostały wyprzedane. A patrzyłeś w salonach?

      • „są w ofercie, obecnie zostały wyprzedane” – to samo było z Xperiami – SP i M. IDENTYCZNE tłumaczenia. Są, tylko się skończyły, ale wrócą na pewno. Nie wróciły i nie ma. Proszę więc nie mydlić oczu, bo telefonów NIE MA, nie można ich kupić przy przedłużaniu umowy, nie można ich kupić podczas jej podpisywania. Mi akurat zbliża się przedłużenie umowy i najpewniej zdecyduję się na rozwiązanie bez telefonu, bo Play w tym momencie stawia w zasadzie tylko na półkę najwyższą i najniższą. Pośrodku jakieś ochłapy od LG, jeden Samsung i Lumie, które ze względu na system albo się kocha, albo wręcz przeciwnie i dla wielu nie stanowią w zasadzie żadnego rozwiązania. A to, że gdzieś tam jakiś oddalony o kilkaset km salon ma telefon, to jak wszyscy wiemy nie ma żadnego znaczenia, bo sprzedawcy w salonach się telefonami między sobą nie wymieniają, nie „ściągają” ich z innych punktów, a punkt „centralny” (play.pl) ma pustki non-stop.

      • no tak patrzyłem, ale ileż można patrzeć na te atrapy w salonach (jak w mięsnym za czasów PRL też na ścianie wędliny były namalowane można było sobie popatrzeć jak szynka wygląda)

  8. Sa szanse na playstation 4?
    Chetnie wzialbym w abonamencie. Latwiej taki zakup wytlumaczyc zonie niz jednorazowy:)

  9. To jest pseudo obniżka. Faktycznie to ceny rosną jedynie model xperii z1 jest tańszy. Masakra jakaś wszystko piszą na gsmmaniak o ich pseudo obniżkach

  10. Jak zdazylem zauwazyc Jasnie Pan Rzecznik nie raczy odpowiedziec na wiekszosc pytan.Albo go zwolnili albo ma w glebokim powazaniu klientow sieci Play. Jesli tak wyglada obsluga to zaczynam sie zastanawiac nad zmiana operatora.Mam 3 abonamenty dla biznesu , koncza sie niedlugo i to pownie bedzie koniec przygody z fioletem.Pozdrawiam

    • Może dlatego, że nie jest w stanie czasowo odpowiedzieć na pytania wszystkich klientów? Przypominam, że stuknęło 10 milionów – gdyby choć co dziesiąty zadał po jednym pytaniu o dostępność telefonu / obniżkę ceny / nowe promocje i na wszystkie Marcin musiałby odpowiedzieć to wyobrażasz sobie, ile czasu musiałby na to poświęcić?

      • skoro jest tak bardzo zapracowany, to po co umozliwia komentowanie swoich wpisow?

        Jak juz to zrobil, to niech zatrudni kogos do budowania relacji z klientem – na razie to sa to antyrelacje!

  11. Ale wy wszyscy jesteście drazliwi jak ktoś nie odpisuje odrazu albo nie má czegoś czego potzebujecie to odrazu odchodzicie od play bo cos wam nie pasuje,zachowujecie się jak typowi polacy i kibice sportowi!idźcie do kobkurencji ciekawa jestem czy dostaniecie taká ofertę!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości