Tako rzecze rzecznik Play

Mikołajkowy Samsung Galaxy Note II LTE i Samsung Galaxy S III LTE – kampania

Spot z dwoma bardzo fajnymi Samsungami i Ryśkiem, oczywiście napędzanymi 4G LTE

tak pięknie na billbordzie prezentuje się Barbara i dwa szatany, przepraszam Samsungi

Screen Shot 2013-11-13 at 11.02.24 AM

 

 

prasa

Prasa_PLAY_XMASS_SAMSUNG_PREZENTOWNIK_LOGO-01

 

internet:

online_storyboard-postpaid

radio:

Samsungi 4G LTE w PLAY

BTL – ulotka:

21-479_Play_Abonament_4G_LTE_ulotka_17x20_8str_swieta_Page_1 (2)

 

Notka o autorach tej Mikołajkowej komunikacji:

Play 15s Rysik

Media: TV, radio, OOH, prasa, internet, BTL

Informacje o autorach:

ATL – Grandes Kochonos

Grzegorz Święcicki– Art Director, Maria Snopkiewicz Otto- Copywriter, Michał Sorówka -Dyrektor Kreatywny

 

Celina Kozikowska, Magdalena Morgun – Client Service

Dom produkcyjny – Film it

Reżyser –  Tadeusz Śliwa

Dom Mediowy – Mediacom Warszawa

Internet –  Agencja K2: Łukasz Kwapisz, Basia Rogowska

BTL – Agencja Touch&Try: Aneta Jalowska, Ania Kwaśniewska

Play:

Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Dorota Banaszek, Natalia Kłos, Aneta Onopiuk, Karolina Wardak, Marta Skrzypczak, Marta Biała

Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny

Portale- Małgorzata Chmiel, Olga Walus

 

 

Komentarze

  1. PlayFun napisał(a):

    Panie Marcinie zróbcie promocję na HTC ONE. Chciałbym go znaleźć pod „poduchą” w abo (99 PLN) Unlimited Europa za 299 w e-shop :)Raportuj

  2. borat napisał(a):

    Słuchacie ale nie słyszycie …
    Ludzie pytają o lumie 1020.Raportuj

  3. jan napisał(a):

    czy bedziejakas aktualizacja samsunga galaxy S 3, aby odbierał LTE ? oczywiscie mowie o tych co byly w obiegu wczesniej ?Raportuj

  4. Mjetek napisał(a):

    O co chodzi z panem Ryśkiem?Raportuj

  5. Ania napisał(a):

    A ja się pytam kiedy wreszcie będzie Samsung Note III, czekam na niego już ponad miesiąc. Akurat całą rodziną przechodzimy do Play i wszyscy już zamówili telefony, a ja nadal czekam, aż mój chociaż się pojawi.Raportuj

  6. idealnaKrystyna napisał(a):

    Gdzie jest Nexus 5! Czekam do końca umowy. Nie będziemy za sobą tęsknić.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Inne sieci również nie wprowadziły do tej pory Nexusa 5. Przypomnę tylko, że jego poprzednika Play wprowadził jako pierwszy z operatorów :)Raportuj

      • Dev napisał(a):

        Co do Nexusa 4, to jeszcze będzie dostępny? Jeszcze 1-2 miesiące mogę poczekać,

        potem biorę Nexusa z Orange (tam magazyny ciągle uzupełniane) :)Raportuj

  7. Pytacz o Nexusa napisał(a):

    Mam taką cichutką nadzieję że jak się pojawi (o ile się pojawi) Nexus 5 to w abo na przedłużenie za 69,99 będzie kosztował nie więcej niż 500PLN…Raportuj

  8. czekający na cud napisał(a):

    Z tym 4G LTE w PLAY to jest podobnie jak z PENDOLINO w INTERCITY – podobno już jest, podobno piekielnie szybki i piękny tylko nikt z niego jeszcze nie skorzystał i jeszcze długo nie skorzysta… a już o jeździe na maksa to można w ogóle zapomnieć….
    ;]Raportuj

  9. godeath napisał(a):

    Wiadomo już coś o Nocie 3, czy wprowadzenie Note 2 LTE przesuwa automatycznie nie jego premierę w Play? ;D Myślę ze ta informacje jest istotna dla sporej ilość osób patrząc po komentarzach ;) Jeżeli mam czekać jeszcze kolejne 3 miesiące po zakończeniu umowy to wybiorę po prostu innego operatora…Raportuj

  10. xyz napisał(a):

    KIEDY W KONCU BEDZIE DOSTAWA iPhone 5S ?Raportuj

  11. Wojtek Nowicki napisał(a):

    Od kiedy samsung S3 LTE będzie w sprzedaży, bo jak na razie to jest to telefon widmo. Nie ma tego tela nawet w e-shopie i nie wiedzą kiedy będzie.Raportuj

  12. Wojtek Nowicki napisał(a):

    Ale problem z tym samsungiem jest u wszystkich operatorów.Raportuj

  13. Krzysiek napisał(a):

    JEst w przedsprzedaży:DRaportuj

    • olgierd napisał(a):

      Mogli by wystosować informację kiedy ruszy wysyłka tej przedsprzedaży bo jak mam czekać miesiąc na telefon to ja dziękuje…Raportuj

  14. Pschemoo napisał(a):

    A może Mikołaj w worku znajdzie LG L9 II i zostawi trochę w PLAY – taki mi się marzyRaportuj

  15. Tomek napisał(a):

    znowu nie ma :(Raportuj

  16. Wladzio napisał(a):

    Kiedy będzie dostępna S3?Raportuj

  17. SCh napisał(a):

    Kiedy będzie dostępny S III LTE? Nie ma go wcale w salonach i na infolinii.Raportuj

  18. Dominik napisał(a):

    Witam!!!
    Mam pytanie do rzecznika Play albo kogokolwiek kto będzie mi mógł odpowiedzieć na moje pytanie. Od kilku dni obowiązuje ta promocja na Samsunga Galaxy Note 2 LTE oraz Samsunga Galaxy S3 LTE. Problem jednak polega na tym że sytuacja zmienia sie z godziny na godzinę… Na początku wyświetłało sie że SGS3 LTE występuje w małej ilości w sklepie internetowym potem że jest go dużo potem że go nie ma, potem znowu dużo i teraz wogóle zniknął z opcji przedłużenia umowy i strony internetowej… to ja nie czaje jak może być promocja czegoś czego nie ma…??? Bardzo prosze o jakąkolwiek odpowiedź.
    Pozdrawiam!!!Raportuj

  19. oskar napisał(a):

    chciałem kopić sg s3 lte i nie wiem :
    czy można go zakupić w abonamencie za 30zł a jeśli tak to czy w salonie jest drożej niż przez internetRaportuj

  20. Krzysiek napisał(a):

    Wszystkie znaki na niebie (czyli w Play) wskazują że Samsunga Galaxy S3 z LTE w ofercie już nie będzie (na pewno na internecie i drogą telefoniczną, nie wiem jak się ma sytuacja w salonach). Chciałem przedłużyć umowę i niestety pani z telefonicznej obsługi klienta poinformowała mnie że producent nie przewiduje już więcej telefonów w ofercie Playa. Limity się wyczerpały. To nie jest normalne że po tygodniu obecności nowego modelu telefonu w ofercie, nie będzie on już oferowany. Proszę o jakąś interwencję do Samsunga żeby się ogarnął i skoro jest popyt na ten telefon to czemu się ogranicza jego dostępną ilość? Myślałem o przedłużeniu umowy w Play ale takie rzeczy skłaniają mnie do przemyślenia tej decyzji (umowa kończy mi się 27 listopada ale 30 dniowy okres wypowiedzenia po tym terminie mi nie przeszkadza….)Raportuj

    • Krzysiek napisał(a):

      I dodam jeszcze, że z czystej ciekawości sprawdziłem teraz akukcje na allegro. Przykład – telefon („kupiony w play 23 listopada, nowy nie otwierany”) za parę złotych jest przedmiotem zarobku ludzi albo nawet handlarzy, a osoby które chcą kupić i normalnie użytkować telefon muszą obejść się smakiem… rozumiem że to wolny kraj ale to trochę krzywdzące… ;-/Raportuj

  21. BoB77 napisał(a):

    To będzie jeszcze ten S3 czy nie?Raportuj

  22. mwt napisał(a):

    Ja tu czegoś nie rozumiem, odświeżam strone i nagle pojawia się S3 i to w dwóch kolorach! Oczywiście wybieram ofertę, do koszyka i co? KLOPS! Pic na wode fotomontaż, ” Wystąpiły następujące błędy: Produkt Samsung Galaxy S III LTE jest chwilowo niedostępny – nie można dodać do koszyka.” To przepraszam, ile było ich dostępnych??? 2,3,5 czy może 1 na cała Polskę ?? Totalne nieporozumienie, chyba najwyższy czas pożegnać się Play…Raportuj

  23. mwt napisał(a):

    I znowu to samo telefon widmo… jest a go nie ma..Raportuj

  24. kama14 napisał(a):

    Mam ten sam problem mi kazano codziennir dzwonic i pytac o sgs3, ludziee sprzedaja je na alegro zajupione nie dawno a ich nie ma skad oni je majs.?Raportuj

  25. kama14 napisał(a):

    Co z sg s3 bedzie czy nieRaportuj

  26. cudak napisał(a):

    Byłam dzisiaj w salonie i Pani powiedziała, że ten telefon został właśnie dziś wycofany ze sprzedaży. Dziękuje, do widzenia.Raportuj

  27. Krzysiek napisał(a):

    Wiele brawa dla Playa! Rosyjskiej sięi nie już wiem że nie przedłużę umowy.Raportuj

  28. mwt napisał(a):

    Dzwonienie na infolinie moim zdaniem niewiele da, wiedza osób tam pracujących marna. Ja też dzisiaj dzwoniłam i Pan powiedział, że s3 jest wręcz nieosiągalny, a po ok 30 min. znów w małej ilości pojawił się na stronie. Oczywiście wściekła znowu nieustannie wrzucałam go do koszyka i błąd za błędem…. W końcu weszłam w pierwszą lepszą ofertę abonamentu tel. za prawie 600 zł dodałam do koszyka i weszło, więc myślę przedłużenie umowy ” nie działa” a nowy klient kupi bez problemu? Ale przed telefonem z awanturą do Play jeszcze raz spróbowałam z przedłużeniem umowy i o dziwo wskoczył do koszyka, natomiast przy ostatnim kroku zamówienia znowu jakiś błąd wyskoczył ze tel niedostępny… ale…. non stop klikałam zamawiam, zamawiam… i wyobraźcie sobie że udało się, zamówienie zostało przekazane do realizacji… Nie wiem co z tego będzie, zobaczymy. Czyli wyjście takie jak tylko się pojawi na stronie klikać do usra…j śmierci, a nuż się uda.
    PozdrawiamRaportuj

  29. Remek napisał(a):

    Mi udało się wrzucić wczoraj do koszyka,wypisałem umowę daje prześlij dalej i zonk komunikat że produktu już nie ma .Jakieś kpiny normalnie.Raportuj

  30. Michał napisał(a):

    Ja miałem to samo – wrzuciłęm do koszyka, wypełniłem wszystkie formularze, a już przy zatwierdzaniu danych na koniec wyskoczyło, że jednak telefon niedostępny. Jednak po jakimś czasie regularnego klikania w przycisk zatwierdzający, jednak się udało i zamówienie zostało przyjęte. Zobaczymy, czy zrealizują…Raportuj

  31. mwt napisał(a):

    A więc tak, uporczywe klikanie opłaciło się, dzisiaj otrzymałam przesyłkę z s3.
    Także Kochani, jak tylko s3 pojawia się na stronie, to klikajcie w kółko i wciąż mimo wyskakujących błędów.
    PozdrawiamRaportuj

  32. abonent (jeszcze) Play napisał(a):

    „Na mikołajki…” taaaa
    „Kochana Firmo” Play nie wiem wg. jakiego kalendarza funkcjonujecie, ale chciałbym zauważyć, że mikołajki w Polsce obchodzone są 6 grudnia, a tymczasem już w połowie listopada nie ma w ofercie reklamowanego przez Państwa Galaxy S3 LTE…
    Proponuję zrobić już kampanię z okazji zbliżającej się majówki: „Już teraz z okazji majówki wielkie promocje w Play – przyjdź i daj się zrobić w ch…”Raportuj

  33. Artur napisał(a):

    Czy tak ciężko przekazać konsultantom jasną informację: „słuchajcie głąby, telefon będzie dostępny ponownie od dnia / nie będzie już dostępny w ofercie (niepotrzebne skreślić)”
    Tymczasem każdy konsultant przekazuje inne informacje..
    Widząc tak duże zainteresowanie tym telefonem nie problem chyba zamówić kolejną dostawę?Raportuj

  34. Guzik napisał(a):

    Dziwne.. na różnych forach wrze, a stanowiska PLAY nie ma… tylko każdy cytuje Konsultanta…
    Czy nie może zabrać głosu Pan Marcin Gruszka.
    Czy i jeśli TAK to kiedy będzie dostępny SIII LTE ??Raportuj

  35. Klient napisał(a):

    Ja napisałem jednego wspólnego maila do wszystkich salonów w Lublinei z zapytaniem o SG III LTE i dostałem odpowiedź że są i to do wyboru i dosłownie „do koloru”.
    Zastanawiałem się tylko czy z uwagi na otwartego maila do wszystkich salonów będę bić się o klienta czy nie :)Raportuj

  36. Szczecinianin napisał(a):

    W szczecinie telefonu brak, odwiedziłem 5 salonów i dzwoniłem do 6 innych. Jeszcze wczoraj były 3 w różnych salonach, ale wszystkie zarezerwowane. Trochę to dziwne, przychodzę z gotówką w ręku, telefon jest ale po znajomości odłożony dla kogoś. Konsultanci online, telefoniczni czy ci w salonach mają sprzeczne informacje, jedni twierdzą że telefonu nie będzie, inni że będzie ale trzeba cierpliwie czekać. W sklepie online też są jakieś jaja, już mnie ta sytuacja męczy, mam coś takiego drugi raz w play. Chyba czas na zmiane operatora.Raportuj

  37. Marta napisał(a):

    Napisali mni na facebooku „Play4U Marta jest wiele innych modeli i niestety nie mam informacji czy i kiedy telefon mógłby się pojawić.”

    nie mam siły tego komentowaćRaportuj

  38. majkel36 napisał(a):

    Witam, orientuje sie ktos w jakim abonamencie jest note 2, badz jakie jest teraz najkorzystniejsza oferta na ten telefon ?

    PozdrawiamRaportuj

  39. Guzik napisał(a):

    Mikołajki za 3 dni, za strony PLAY ani jednego postu o dostępności S III LTE…
    Jak w polityce… Gdy zrobi się „afera” to najlepiej przyjąć taktykę „na przeczekanie” aż wyborcy/klienci zapomną…Raportuj

    • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

      No niestety te smartfony były w ofercie i się sprzedały. To mega fajny sprzęt, z super fajną ceną i cieszył się mega popularnością. Koniec skończył się.Raportuj

      • Krzysiek napisał(a):

        Ty tak na poważnie? Moja umowa z Play również się skończy, co prawda wtedy kiedy wygaśnie a nie jak wasza mikołajkowa promocja, przed czasem. Czas wybrać innego operatora.Raportuj

      • Guzik napisał(a):

        Jakieś 12 la temu podobne kpiny z klienta zrobił sklep E.Leclerc w Olsztynie. W gazetce reklamował promocyjną cenę na np. radia samochodowego, a na stanie było 7 sztuk.
        Oczywiście kto pierwszy ten lepszy… Pamiętając, że lepsza i pierwsza osobą to… „szwagier” magazyniera…

        Tam też prawdziwe było zdanie:
        „No niestety te smartfony były w ofercie i się sprzedały. To mega fajny sprzęt, z super fajną ceną i cieszył się mega popularnością. Koniec skończył się.”Raportuj

        • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

          No nie zgodzę się mój drogi, sprzedaliśmy masę urządzeń. Nie zwalaj winy na nas za to, że się nie załapałeś na nas. Tak czasem bywa. Czytelnicy bloga i tak są w lepszej sytuacji bo zwykle jako pierwsi dowiadują się o cenach. Wystarczy wstać z kanapy i kupić.Raportuj

          • Krzysiek napisał(a):

            Nie załapałem się, spoko, moja wina. Miałem możliwość przedłużyć umowę wcześniej i wziąć jeszcze wtedy dostępny S3 LTE ale tego nie zrobiłem. Dlaczego? Myślałem, że Play nie zawiedzie, jakże się myliłem. Niestety „mikołajkowa”(sic!) promocja skończyła się jeszcze w listopadzie… razem nią moje zaufanie do P4, z którym byłem od powstania marki. Czas się pożegnać :)Raportuj

  40. winner napisał(a):

    A ja zakupiłem ostatniego białego Samsunga Galaxy S III z LTE w w sobotę w salonie Play w Tarnowie ;) mówili że mają jeszcze tylko (stan na sobotę) 2-3 niebieskie Samsungi. Jest prawie środa więc może ich już nie być. Ja jak byłem w środę/czwartek w ubiegłym tygodniu to były oprócz 2 białe. Białych już nie mają na bank :>Raportuj

  41. Wystrychnięty na dudka napisał(a):

    Ale Panie Marcinie, jako klient, dzwoniąc do Waszego centrum powinienem uzyskać odpowiedzi czy ten telefon jest w ofercie, czy być może jeszcze będzie. Jak Pan, będąc w pewnym sensie twarzą operatora może wytłumaczyć fakt, że rozmawiając z konsultantem o dostępności Samsunga Galaxy III LTE i uzyskując informację, iż jest on niedostępny, w tym samym czasie mogłem poprzez stronę internetową zamówić dany model. To jest jawne wprowadzanie klientów w błąd. Oczywiście zacznie się Pan tłumaczyć dwoma różnymi kanałami sprzedaży, ale przecież sprzedają ten sam produkt. Klient narażony jest poprzez to na nieuczciwe traktowanie, jest wprowadzany w błąd, skonfudowany i sfrustrowany niezrozumiałą dla niego informacją. Ktoś napisał wyżej, że PLAY o tym milczy bo to sprawa do zamiecienia pod dywan. Sporo w tym chyba prawdy. Niestety mamy obecnie sytuację, gdzie ostro promuje się zaledwie kilka telefonów, nie dając klientowi szansy szerokiego wyboru. Zauważcie, że większość telefonów z LTE to telefony z górnej półki, których po prostu nie opłaca się kupować u operatora. Promocja z Samsungiem obnażyła słabość PLAY jaką jest dostępność telefonów. Pokazała, że sieć już dawno odeszła od kuszenia klientów dobrymi cenami, które jeszcze nie tak dawno w PLAY były najmniejsze. Nowa strategia to oferowanie klientom wysokiego abonamentu(w którym de facto płacimy za telefon) i zmuszaniu do zapłaty horrendalnej podwójnej opłaty w momencie zakupu telefonu. Smutne. Pozostaje jedynie wycofać się z abonamentu co na pewno nie jest korzystne dla operatora, bądź związanie się z umową jedynie na krótki okres i niewielką kwotę i kupno telefonu na wolnym rynku, który znacznie szybciej reaguje na potrzeby klienta i nie ma go w tak często ostatnio oglądanej fioletowej d….Raportuj

  42. Guzik napisał(a):

    Panie Marcinie… Proszę o odp. na pytanie:
    W standardach PLAY „Chwilowy brak w sklepie internetowym” to w przeliczeniu na dni, to ile dni??Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty