Mikołajkowy Samsung Galaxy Note II LTE i Samsung Galaxy S III LTE – kampania

Udostępnij

Spot z dwoma bardzo fajnymi Samsungami i Ryśkiem, oczywiście napędzanymi 4G LTE

[youtube]https://youtu.be/YZHjASd5KXo[/youtube]

tak pięknie na billbordzie prezentuje się Barbara i dwa szatany, przepraszam Samsungi

Screen Shot 2013-11-13 at 11.02.24 AM

 

 

prasa

Prasa_PLAY_XMASS_SAMSUNG_PREZENTOWNIK_LOGO-01

 

internet:

online_storyboard-postpaid

radio:

Samsungi 4G LTE w PLAY

BTL – ulotka:

21-479_Play_Abonament_4G_LTE_ulotka_17x20_8str_swieta_Page_1 (2)

 

Notka o autorach tej Mikołajkowej komunikacji:

Play 15s Rysik

Media: TV, radio, OOH, prasa, internet, BTL

Informacje o autorach:

ATL – Grandes Kochonos

Grzegorz Święcicki– Art Director, Maria Snopkiewicz Otto- Copywriter, Michał Sorówka -Dyrektor Kreatywny

 

Celina Kozikowska, Magdalena Morgun – Client Service

Dom produkcyjny – Film it

Reżyser –  Tadeusz Śliwa

Dom Mediowy – Mediacom Warszawa

Internet –  Agencja K2: Łukasz Kwapisz, Basia Rogowska

BTL – Agencja Touch&Try: Aneta Jalowska, Ania Kwaśniewska

Play:

Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Dorota Banaszek, Natalia Kłos, Aneta Onopiuk, Karolina Wardak, Marta Skrzypczak, Marta Biała

Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny

Portale- Małgorzata Chmiel, Olga Walus

 

 

Zobacz więcej

63 KOMENTARZE

  1. Panie Marcinie zróbcie promocję na HTC ONE. Chciałbym go znaleźć pod „poduchą” w abo (99 PLN) Unlimited Europa za 299 w e-shop :)

  2. czy bedziejakas aktualizacja samsunga galaxy S 3, aby odbierał LTE ? oczywiscie mowie o tych co byly w obiegu wczesniej ?

  3. A ja się pytam kiedy wreszcie będzie Samsung Note III, czekam na niego już ponad miesiąc. Akurat całą rodziną przechodzimy do Play i wszyscy już zamówili telefony, a ja nadal czekam, aż mój chociaż się pojawi.

    • Inne sieci również nie wprowadziły do tej pory Nexusa 5. Przypomnę tylko, że jego poprzednika Play wprowadził jako pierwszy z operatorów :)

      • Co do Nexusa 4, to jeszcze będzie dostępny? Jeszcze 1-2 miesiące mogę poczekać,

        potem biorę Nexusa z Orange (tam magazyny ciągle uzupełniane) :)

  4. Mam taką cichutką nadzieję że jak się pojawi (o ile się pojawi) Nexus 5 to w abo na przedłużenie za 69,99 będzie kosztował nie więcej niż 500PLN…

  5. Z tym 4G LTE w PLAY to jest podobnie jak z PENDOLINO w INTERCITY – podobno już jest, podobno piekielnie szybki i piękny tylko nikt z niego jeszcze nie skorzystał i jeszcze długo nie skorzysta… a już o jeździe na maksa to można w ogóle zapomnieć….
    ;]

  6. Wiadomo już coś o Nocie 3, czy wprowadzenie Note 2 LTE przesuwa automatycznie nie jego premierę w Play? ;D Myślę ze ta informacje jest istotna dla sporej ilość osób patrząc po komentarzach ;) Jeżeli mam czekać jeszcze kolejne 3 miesiące po zakończeniu umowy to wybiorę po prostu innego operatora…

            • a wiesz moze kiedy bedzie wysylka? bo na stronie jest info: wyprzedaż, produkt dostępny a pózniej sie okazuje ze przedsprzedaz no ok ale ktos wie jaki mniej wiecej termin oczekiwania? bo ja nie rozumiem po co pisac ze produkt jest na magazynie a w mailu dopiero ze oczekuje na dostawe :/

    • Mogli by wystosować informację kiedy ruszy wysyłka tej przedsprzedaży bo jak mam czekać miesiąc na telefon to ja dziękuje…

  7. Witam!!!
    Mam pytanie do rzecznika Play albo kogokolwiek kto będzie mi mógł odpowiedzieć na moje pytanie. Od kilku dni obowiązuje ta promocja na Samsunga Galaxy Note 2 LTE oraz Samsunga Galaxy S3 LTE. Problem jednak polega na tym że sytuacja zmienia sie z godziny na godzinę… Na początku wyświetłało sie że SGS3 LTE występuje w małej ilości w sklepie internetowym potem że jest go dużo potem że go nie ma, potem znowu dużo i teraz wogóle zniknął z opcji przedłużenia umowy i strony internetowej… to ja nie czaje jak może być promocja czegoś czego nie ma…??? Bardzo prosze o jakąkolwiek odpowiedź.
    Pozdrawiam!!!

  8. chciałem kopić sg s3 lte i nie wiem :
    czy można go zakupić w abonamencie za 30zł a jeśli tak to czy w salonie jest drożej niż przez internet

  9. Wszystkie znaki na niebie (czyli w Play) wskazują że Samsunga Galaxy S3 z LTE w ofercie już nie będzie (na pewno na internecie i drogą telefoniczną, nie wiem jak się ma sytuacja w salonach). Chciałem przedłużyć umowę i niestety pani z telefonicznej obsługi klienta poinformowała mnie że producent nie przewiduje już więcej telefonów w ofercie Playa. Limity się wyczerpały. To nie jest normalne że po tygodniu obecności nowego modelu telefonu w ofercie, nie będzie on już oferowany. Proszę o jakąś interwencję do Samsunga żeby się ogarnął i skoro jest popyt na ten telefon to czemu się ogranicza jego dostępną ilość? Myślałem o przedłużeniu umowy w Play ale takie rzeczy skłaniają mnie do przemyślenia tej decyzji (umowa kończy mi się 27 listopada ale 30 dniowy okres wypowiedzenia po tym terminie mi nie przeszkadza….)

    • I dodam jeszcze, że z czystej ciekawości sprawdziłem teraz akukcje na allegro. Przykład – telefon („kupiony w play 23 listopada, nowy nie otwierany”) za parę złotych jest przedmiotem zarobku ludzi albo nawet handlarzy, a osoby które chcą kupić i normalnie użytkować telefon muszą obejść się smakiem… rozumiem że to wolny kraj ale to trochę krzywdzące… ;-/

  10. Ja tu czegoś nie rozumiem, odświeżam strone i nagle pojawia się S3 i to w dwóch kolorach! Oczywiście wybieram ofertę, do koszyka i co? KLOPS! Pic na wode fotomontaż, ” Wystąpiły następujące błędy: Produkt Samsung Galaxy S III LTE jest chwilowo niedostępny – nie można dodać do koszyka.” To przepraszam, ile było ich dostępnych??? 2,3,5 czy może 1 na cała Polskę ?? Totalne nieporozumienie, chyba najwyższy czas pożegnać się Play…

  11. Mam ten sam problem mi kazano codziennir dzwonic i pytac o sgs3, ludziee sprzedaja je na alegro zajupione nie dawno a ich nie ma skad oni je majs.?

  12. Byłam dzisiaj w salonie i Pani powiedziała, że ten telefon został właśnie dziś wycofany ze sprzedaży. Dziękuje, do widzenia.

  13. Dzwonienie na infolinie moim zdaniem niewiele da, wiedza osób tam pracujących marna. Ja też dzisiaj dzwoniłam i Pan powiedział, że s3 jest wręcz nieosiągalny, a po ok 30 min. znów w małej ilości pojawił się na stronie. Oczywiście wściekła znowu nieustannie wrzucałam go do koszyka i błąd za błędem…. W końcu weszłam w pierwszą lepszą ofertę abonamentu tel. za prawie 600 zł dodałam do koszyka i weszło, więc myślę przedłużenie umowy ” nie działa” a nowy klient kupi bez problemu? Ale przed telefonem z awanturą do Play jeszcze raz spróbowałam z przedłużeniem umowy i o dziwo wskoczył do koszyka, natomiast przy ostatnim kroku zamówienia znowu jakiś błąd wyskoczył ze tel niedostępny… ale…. non stop klikałam zamawiam, zamawiam… i wyobraźcie sobie że udało się, zamówienie zostało przekazane do realizacji… Nie wiem co z tego będzie, zobaczymy. Czyli wyjście takie jak tylko się pojawi na stronie klikać do usra…j śmierci, a nuż się uda.
    Pozdrawiam

  14. Mi udało się wrzucić wczoraj do koszyka,wypisałem umowę daje prześlij dalej i zonk komunikat że produktu już nie ma .Jakieś kpiny normalnie.

  15. Ja miałem to samo – wrzuciłęm do koszyka, wypełniłem wszystkie formularze, a już przy zatwierdzaniu danych na koniec wyskoczyło, że jednak telefon niedostępny. Jednak po jakimś czasie regularnego klikania w przycisk zatwierdzający, jednak się udało i zamówienie zostało przyjęte. Zobaczymy, czy zrealizują…

  16. A więc tak, uporczywe klikanie opłaciło się, dzisiaj otrzymałam przesyłkę z s3.
    Także Kochani, jak tylko s3 pojawia się na stronie, to klikajcie w kółko i wciąż mimo wyskakujących błędów.
    Pozdrawiam

  17. „Na mikołajki…” taaaa
    „Kochana Firmo” Play nie wiem wg. jakiego kalendarza funkcjonujecie, ale chciałbym zauważyć, że mikołajki w Polsce obchodzone są 6 grudnia, a tymczasem już w połowie listopada nie ma w ofercie reklamowanego przez Państwa Galaxy S3 LTE…
    Proponuję zrobić już kampanię z okazji zbliżającej się majówki: „Już teraz z okazji majówki wielkie promocje w Play – przyjdź i daj się zrobić w ch…”

  18. Czy tak ciężko przekazać konsultantom jasną informację: „słuchajcie głąby, telefon będzie dostępny ponownie od dnia / nie będzie już dostępny w ofercie (niepotrzebne skreślić)”
    Tymczasem każdy konsultant przekazuje inne informacje..
    Widząc tak duże zainteresowanie tym telefonem nie problem chyba zamówić kolejną dostawę?

  19. Dziwne.. na różnych forach wrze, a stanowiska PLAY nie ma… tylko każdy cytuje Konsultanta…
    Czy nie może zabrać głosu Pan Marcin Gruszka.
    Czy i jeśli TAK to kiedy będzie dostępny SIII LTE ??

  20. Ja napisałem jednego wspólnego maila do wszystkich salonów w Lublinei z zapytaniem o SG III LTE i dostałem odpowiedź że są i to do wyboru i dosłownie „do koloru”.
    Zastanawiałem się tylko czy z uwagi na otwartego maila do wszystkich salonów będę bić się o klienta czy nie :)

  21. W szczecinie telefonu brak, odwiedziłem 5 salonów i dzwoniłem do 6 innych. Jeszcze wczoraj były 3 w różnych salonach, ale wszystkie zarezerwowane. Trochę to dziwne, przychodzę z gotówką w ręku, telefon jest ale po znajomości odłożony dla kogoś. Konsultanci online, telefoniczni czy ci w salonach mają sprzeczne informacje, jedni twierdzą że telefonu nie będzie, inni że będzie ale trzeba cierpliwie czekać. W sklepie online też są jakieś jaja, już mnie ta sytuacja męczy, mam coś takiego drugi raz w play. Chyba czas na zmiane operatora.

  22. Napisali mni na facebooku „Play4U Marta jest wiele innych modeli i niestety nie mam informacji czy i kiedy telefon mógłby się pojawić.”

    nie mam siły tego komentować

  23. Witam, orientuje sie ktos w jakim abonamencie jest note 2, badz jakie jest teraz najkorzystniejsza oferta na ten telefon ?

    Pozdrawiam

  24. Mikołajki za 3 dni, za strony PLAY ani jednego postu o dostępności S III LTE…
    Jak w polityce… Gdy zrobi się „afera” to najlepiej przyjąć taktykę „na przeczekanie” aż wyborcy/klienci zapomną…

    • No niestety te smartfony były w ofercie i się sprzedały. To mega fajny sprzęt, z super fajną ceną i cieszył się mega popularnością. Koniec skończył się.

      • Ty tak na poważnie? Moja umowa z Play również się skończy, co prawda wtedy kiedy wygaśnie a nie jak wasza mikołajkowa promocja, przed czasem. Czas wybrać innego operatora.

      • Jakieś 12 la temu podobne kpiny z klienta zrobił sklep E.Leclerc w Olsztynie. W gazetce reklamował promocyjną cenę na np. radia samochodowego, a na stanie było 7 sztuk.
        Oczywiście kto pierwszy ten lepszy… Pamiętając, że lepsza i pierwsza osobą to… „szwagier” magazyniera…

        Tam też prawdziwe było zdanie:
        „No niestety te smartfony były w ofercie i się sprzedały. To mega fajny sprzęt, z super fajną ceną i cieszył się mega popularnością. Koniec skończył się.”

        • No nie zgodzę się mój drogi, sprzedaliśmy masę urządzeń. Nie zwalaj winy na nas za to, że się nie załapałeś na nas. Tak czasem bywa. Czytelnicy bloga i tak są w lepszej sytuacji bo zwykle jako pierwsi dowiadują się o cenach. Wystarczy wstać z kanapy i kupić.

          • Nie załapałem się, spoko, moja wina. Miałem możliwość przedłużyć umowę wcześniej i wziąć jeszcze wtedy dostępny S3 LTE ale tego nie zrobiłem. Dlaczego? Myślałem, że Play nie zawiedzie, jakże się myliłem. Niestety „mikołajkowa”(sic!) promocja skończyła się jeszcze w listopadzie… razem nią moje zaufanie do P4, z którym byłem od powstania marki. Czas się pożegnać :)

  25. A ja zakupiłem ostatniego białego Samsunga Galaxy S III z LTE w w sobotę w salonie Play w Tarnowie ;) mówili że mają jeszcze tylko (stan na sobotę) 2-3 niebieskie Samsungi. Jest prawie środa więc może ich już nie być. Ja jak byłem w środę/czwartek w ubiegłym tygodniu to były oprócz 2 białe. Białych już nie mają na bank :>

  26. Ale Panie Marcinie, jako klient, dzwoniąc do Waszego centrum powinienem uzyskać odpowiedzi czy ten telefon jest w ofercie, czy być może jeszcze będzie. Jak Pan, będąc w pewnym sensie twarzą operatora może wytłumaczyć fakt, że rozmawiając z konsultantem o dostępności Samsunga Galaxy III LTE i uzyskując informację, iż jest on niedostępny, w tym samym czasie mogłem poprzez stronę internetową zamówić dany model. To jest jawne wprowadzanie klientów w błąd. Oczywiście zacznie się Pan tłumaczyć dwoma różnymi kanałami sprzedaży, ale przecież sprzedają ten sam produkt. Klient narażony jest poprzez to na nieuczciwe traktowanie, jest wprowadzany w błąd, skonfudowany i sfrustrowany niezrozumiałą dla niego informacją. Ktoś napisał wyżej, że PLAY o tym milczy bo to sprawa do zamiecienia pod dywan. Sporo w tym chyba prawdy. Niestety mamy obecnie sytuację, gdzie ostro promuje się zaledwie kilka telefonów, nie dając klientowi szansy szerokiego wyboru. Zauważcie, że większość telefonów z LTE to telefony z górnej półki, których po prostu nie opłaca się kupować u operatora. Promocja z Samsungiem obnażyła słabość PLAY jaką jest dostępność telefonów. Pokazała, że sieć już dawno odeszła od kuszenia klientów dobrymi cenami, które jeszcze nie tak dawno w PLAY były najmniejsze. Nowa strategia to oferowanie klientom wysokiego abonamentu(w którym de facto płacimy za telefon) i zmuszaniu do zapłaty horrendalnej podwójnej opłaty w momencie zakupu telefonu. Smutne. Pozostaje jedynie wycofać się z abonamentu co na pewno nie jest korzystne dla operatora, bądź związanie się z umową jedynie na krótki okres i niewielką kwotę i kupno telefonu na wolnym rynku, który znacznie szybciej reaguje na potrzeby klienta i nie ma go w tak często ostatnio oglądanej fioletowej d….

  27. Panie Marcinie… Proszę o odp. na pytanie:
    W standardach PLAY „Chwilowy brak w sklepie internetowym” to w przeliczeniu na dni, to ile dni??

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości