Utrzymanie w Red Bull MOBILE

Udostępnij

Bardzo lubię odgrzewane kotlety w domu a nie tutaj na blogu, ale muszę wrócić do ważnego tematu. Od kilku dni dostępna jest nowa opcja utrzymania dla klientów RBM. Dotychczasowa oferta utrzymaniowa RBM była dostępna tylko w POSie, teraz utrzymanie jest też dostępne pod numerem *666 (Opłata za połączenie zgodnie z Cennikiem szatana). Telefoniczna oferta utrzymaniowa obejmuje również ofertę bez telefonu. Klienci mogą skorzystać z takich samych ofert jak są dostępne dla przenoszących numer w ofercie podstawowej.

Jeżeli ktoś zainteresowany to proszę dwa regulaminy:

Regulamin_Promocji_Red_Bull_MOBILE_NO_LIMITS_II_na_24_miesiace doc_20131…

Regulamin_Promocji_Red_Bull_MOBILE_NO_LIMITS_II_na_czas_nieokreslony 201…

Temat migracji z RBM na inne oferty PLAY ciągle jest przedmiotem prac i zaczynam troszkę wątpić, czy kiedyś uda się go zrealizować. Obym się bardzo pomylił ;-)

Zobacz więcej

26 KOMENTARZE

  1. Marcin, wal śmiało na blogu, że nie chcecie robić przeniesienia ze względów strategiczno-biznesowych i już. :)

    Chyba nie ma nikogo na blogu, kto wierzy, że – o ile zostało to zlecone informatykom – stworzenie takiej opcji trwa aż tyle.

    Kiedy NFC?

    • Tomek a co jest w pakiecie roaming data? Nie mogę tego znaleźć w ofercie a chcę porównać z pakietami roamingowymi dla firm z których korzystałem miesiąc temu. Za 10zł jest zniżka 75% na wszystko przez 14 dni albo pakiet 120min za 75zł itp. Roaming data dla indywidualnych lepsza?

  2. Czy rzecznik Marcin Gruszka odniesie się do artykułu o „pseudo obniżkach w Playu” o czym informuje portal GSMANIAK? Czy to oni kłamią czy to Play ma ludzi za idiotów? Jeśli tak to chciałem powiedzieć Panie Marcinie że nie każdy człowiek ma na imię Poll czy Robert Ooo.

  3. Panie Gruszka jak już jeden przedmówca wspomniał cele biznesowe nie pozwalają na migracje klientów play do rbm to jest denerwujące bo jesteście jedną siecią a robicie tyle problemów. Poza tym wasi konsultanci i pseudo dział utrzymania klienta to totalna żenada zapominacie, że komuś skończyła się umowa jakiś miesiąc temu a jak już się upomniałem to dzwoniący konsultanci bezczelnie się rozłączali wiec zrywam z wami umowy na internet i za 3 miesiące dobiega końca umowa abo na tel. i zrywam umowę przed czasem zapłacę karę ale idę do Orange

    • No tak, jeśli narzekasz na dział utrzymania, to faktycznie Orange to świetny wybór. Tam przedłużą Ci umowę nawet bez rozmowy z Tobą – o nic się nie trzeba upominać…

        • a ja byłem kilkanaście lat i zawsze miałem z nimi problemy…. śmiało mogę powiedzieć ze to złodzieje i monopoliści (może teraz już mniejszy monopol ale jednak)

        • A ja sądzę. Była taka afera z nimi. Wprowadzili automatyczne przedłużenie umowy jeśli klient zawczasu ich nie poinformuje o chęci zerwania umowy i jeszcze sie tłumaczyli, że to dla dobra klienta.

      • pozornie… tak można powiedzieć o każdej ofercie. W kwestii ofert abonamentowych to IMO nju jest lepsze od redbulla, bo daje większą elastyczność, jeśli ktoś dzwoni i smsuje nieregularnie, więc zawsze co najmniej te kilka złotych jest się do przodu. Wole np. płacić 9 gr/SMSa ze świadomością, że nie zapłacę więcej niż 9 zł, niż płacić 10 zł z góry za SMS no-limit; zwykle starcza mi 500 MB, więc wolę pakiet 700 MB za 7 zł z możliwością dokupienia kolejnych, niż tracić co miesiąc 20 zł za pakiet 2 GB, który może realnie przyda się raz na rok.

  4. rzeczniku co z tym „zaginiętym ajfonowym postem” bo się już robi sytuacja jak z kiełbasą z „Misia” ale to tylko świadczy o Tobie i to nie najlepiej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości