Tako rzecze rzecznik Play

Nowe Play24 – aktualizacja

Uruchomiliśmy właśnie całkowicie odmienione Play24, które od teraz jest zintegrowane ze stroną Play.pl. Przebudowaliśmy całą stronę wizualną systemu, doszło też kilka nowych funkcjonalności.
Po zalogowaniu zobaczycie stronę podsumowującą wszystkie dane konta, a w menu u góry strony skróty do najważniejszych ustawień. Cały system Play24 zostanie odświeżony wizualnie zintegrowany ze stroną Play.pl, dlatego nawigacja po nowym Play24 nie sprawi Wam problemów :-)

Duże zmiany czekają „Zgłoszenia”. Od teraz przed wysłaniem zapytania zobaczycie najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami – być może znajdziecie rozwiązanie sprawy bez wysyłania zgłoszenia? :-)

 

Poniżej poglądowe zrzuty ekranu:

newPlay24_1

 

newPlay24_2

newPlay24_3

newPlay24_4

 

Aktualizacja:

Jak to bywa czasami przy większych wdrożeniach pojawiają się komplikacje. Bardzo przepraszam i mam nadzieję, że sytuacja wkrótce wróci do normy.

Komentarze

  1. Marcin Nieckarz napisał(a):

    A gdzie teraz jest zakładka „zgłoszenia” ??
    Nie dostałem odpowiedzi od 03/01 na moja prośbę o ofertę…Raportuj

  2. ajax napisał(a):

    mam mieszane uczucia,czy to jest zmiana na lepsze.poprzednio po zalogowaniu od razu widziałem stan konta,pakietówRaportuj

  3. vvvv napisał(a):

    nie działa mi…Raportuj

  4. alien202 napisał(a):

    Dokładnie nie działa!Raportuj

  5. marta napisał(a):

    Zmiana na gorsze by cokolwiek zobaczyć trzeba klikać po kilka razy wcześniej wszystko widoczne zaraz po zalogowaniu. Playu wielki minus za play24, a do tej pory myślałam, że to fajna sieć.Raportuj

    • pan tadeusz napisał(a):

      Durna baba z ciebie, od kiedy to serwis play24 decyduje o tym czy siec jest jak to nazywaja prosci ludzie, najprosci – fajna? Gdzie Twoj mozg kobieto ?Raportuj

  6. Adam K. napisał(a):

    Przydałaby się możliwość zmiany taryfy on-line.Raportuj

  7. AlleG napisał(a):

    Pytanie tylko: Po co? bo taki design teraz modny? a gdzie użyteczność? Widzę, że Play się w mBank bawi…Raportuj

  8. qualcuno napisał(a):

    To zapytam po raz kolejny, kiedy pojawi się obiecana aplikacja play24 dla WP?Raportuj

    • tomasz omer napisał(a):

      Pewnie nigdy :P
      Play ma wyjątkowe uczulenie na system Windows Phone i prędzej trafisz szóstkę w totka niż doczekasz się oficajlnej aplikacji od Play.Raportuj

    • lusz84 napisał(a):

      Miała być do końca 2013 roku.
      19 listopada 2013 Rzecznik pisał:

      „Nie mogę podać dokładnej daty, ale staramy się zrobić wszystko aby użytkownicy Windows Phone mieli dostęp do Play24 jeszcze w tym roku.”

      Ciekawe dlaczego żadnej informacji na ten temat już nie raczył zamieścić.
      Widać o porażkach sieci Play się tutaj nie pisze.Raportuj

      • tomasz omer napisał(a):

        Jak można tutaj pisać o porażkach Play – przecież to taka cudowna, najlepsza sieć, cód miód i orzeszki i w ogóle :PRaportuj

      • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

        To jeszcze raz przeczytaj ten cytat, ale ze zrozumieniem – nie było nic „obiecywane”. Rozumiem, że wszyscy chcą aplikację, ale widocznie Play potrzebuje więcej czasu na testy, by wypuścić dopracowany produkt.Raportuj

        • tomasz omer napisał(a):

          Potrzebują więcej czasu – dobre sobie.

          Przy każdej okazji doskonale widać, że Play ma w głębokim powarzaniu klientów posiadających telefony z systemem Windows Phone.

          Jakiekolwiek aplikacje jakie powstają, z jakiejkolwiek okazji
          są dostępne wyłącznie na Androida i IOS.

          Więc przestańmy wciskać kit, że potrzebują więcej czasu by wypuścić dopracowany produkt.Raportuj

          • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

            „Jakiekolwiek aplikacje jakie powstają, z jakiejkolwiek okazji
            są dostępne wyłącznie na Androida i IOS.”
            Zgadzam się – i to wszędzie. Na wersje na WP trzeba zawsze czekać trochę dłużej.Raportuj

          • Jakub napisał(a):

            polać mu! dobrze prawi! od dłuższego czasu PLAY dzieli Klientów na lepszych i gorszych…Raportuj

            • pan tadeusz napisał(a):

              Idz sie leczyc, dla mnie ty tez jestes gorszy inigdy bym ci nie dal niczego lepszego, jestes za malutki na ta siecRaportuj

        • manyaky napisał(a):

          Krzysiek to zabawne i nie wiem w imię czego, jak nieraz starasz się usprawiedliwiać rzeczy do nieusprawiedliwienia.

          Ten cytat jest już bardziej oczywisty – ” W tym roku udostępnimy również aplikację na telefony z Windows Phone! :-) Wiem, że wielu z Was na nią czeka – pracujemy nad nią intensywnie :-)”. I można to traktować jako obietnicę.

          I nie chodzi mi o to, że aplikacja P24 na WP to jakaś mega ważna rzecz (chociaż z pewnością jej brak jest uciążliwy dla klientów), ale o przekazywanie informacji, które się często nie sprawdzają i robienie rzeczy bez końca – to ostatnie tyczy się tej apki, jak i zapowiadanego odkąd pamiętam przejścia RBMPlay. W końcu nie oszukujmy się, że przy gotowym api pod apki na iPhone i androida utworzenie kolejnej na WP to nie jest wyczyn na ponad rok…Raportuj

  9. pabloki napisał(a):

    MARCIN GRUSZKA ale serwis teraz nie działa. Modernizacja wdzień i w dodatku w dzień chwalenia sie nowym serwisem?Raportuj

  10. pcz_07 napisał(a):

    bubaRaportuj

  11. Marcin napisał(a):

    Szkoda, że zakładka „statystyki” została tak mocno ograniczona. Na koniec miesiąca zawsze sprawdzałem gdzie dzwonię więcej, do sieci czy poza. Myślałem, że wzorem pozostałych operatorów rozbudujecie statystykiRaportuj

  12. PAWEŁ napisał(a):

    Zalogowałem się raz,przeskoczyłem na inny numer dodany do konta,popatrzyłem,chcę się wylogować,wylogowało z 1go,chce się wylogować z 2go…..przekierowania i pokazuje info PRZEPRASZAMY! PRZEKROCZYŁEŚ LIMIT LOGOWAŃ.SPRUBÓJ PONOWNIE ZA KILKA MIN. CZY WYLOGOWANIE MOŻNA ZALICZYĆ DO ZALOGOWAŃ?Raportuj

  13. antoni napisał(a):

    Witam
    jaki jest adres skrzynki elektronicznej na ktory można wysłac wypowiedzenie internetuRaportuj

  14. bałach napisał(a):

    Ten nowy play24 to jakieś tałatajstwo. Co to się wyprawia, że psuje się to co jest dobre? To samo z mbankiem się stało, wdrożyli nowy system który wygląda jak choinka, a stary który był dobry chcą zamykać, konto w mbanku już zamknąłem, jak tak dalej będzie z play to i z play się pożegnam.
    Po co zmieniać na gorsze to co jest dobre?
    Wcześniejsza wersja była najlepsza ze wszystkich operatorów a to nowe to takie nie wiadomo co ale ktoś musi premie za to zgarnąć:(Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Zawsze przy wprowadzaniu zmian jest grupa osób, która buczy, że źle, że wcześniej było lepiej, itp. Gwarantuje Ci, że za 2-3 tygodnie nie będziesz pamiętać jak wyglądała wcześniejsza wersja Play24 i będziesz bardzo zadowolony. Prosta psychologia – ludzie boją się zmian, nawet tych na lepsze.Raportuj

      • fioletowe wypociny napisał(a):

        Moja sugestia, jeśli twierdzisz co jest lepsze dla wszystkich to sugeruję zachowaj tę opinię dla swojej wiadomości!

        Nienawidzę dyktatury!
        I mówienie mi co jest dobre a co złe!

        I jeszcze jedno dlaczego – nie mogę sam decydować co jest dla mnie lepsze???

        Tylko marketingowcy i inni maniacy wciskają kit oto idzie nowe… lepsze ;-(Raportuj

      • bałach napisał(a):

        Oczywiście, wszystko co nowe jest lepsze, popatrz choćby windows 7 a windows 8, każdy kto ma 8 usuwa kafelki i robi tak żeby można było obsługiwać tak jak 7, ale akurat twoje wypowiedzi nie są obiektywne bo jesteś klakierem rzecznika i piszesz pod jego dyktando więc szkoda z tobą wchodzić w dyskusje.Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          „każdy kto ma 8 usuwa kafelki i robi tak żeby można było obsługiwać tak jak 7” Jakoś mam Windowsa 8.1 i mi wcale nie przeszkadza, więc nie pisz każdy.
          Pisałem dla Komórkomanii i tam też niedawno była totalna zmiana layoutu i pojawiły się niesamowite głosy sprzeciwu. Minęły 2 tygodnie i co? Zdecydowana większość twierdzi, że nowsza wersja bardziej im się podoba.
          Nie wiem, co będzie z Play24, na razie widzę roll-back starej wersji.Raportuj

    • manyaky napisał(a):

      W przypadku mBanku to była niestety konieczność, bo ich stary system miał funkcjonalność poczty elektronicznej z 2001 roku, zupełnie niedostosowany do realiów.

      W przypadku Play chodzi pewnie o integrację z serwisem play.pl.Raportuj

      • bałach napisał(a):

        Nie zgodzę się, korzystałeś kiedyś ze starego systemu mbanku? raczej nie skoro tak piszesz, a co do play24 to nie było wcześniej niby integracji z play.pl? oczywiście że była bo jak do play24 się zalogowałeś to były linki do strony play, znaczy to były zakładki a samo play24 było jedną z zakładek play.pl i można było nawet ofertę sobie dla siebie dobrać także wszystko było zintegrowane i ze stroną jak najbardziej, czasem jakieś błędy były to i tak na stronie play.pl widniał twój numer także twoje argumenty są nietrafione.
        Tu raczej chodzi albo o utrudnienie użytkownikom kontrolowania kilku numerów, albo po prostu jakiś pracownik play musiał się wykazać tym że coś robi i wymyślił nowy system bo za coś kasę musi brać, nie pisze tego złośliwie ale tak to teraz w korporacjach bywa, a że ludzie się buntują i nie chcą z tego korzystać to nikogo to już nie obchodzi bo ktoś w korpo się wykazał i dostał za to pieniądze i nagrody.Raportuj

        • bałach napisał(a):

          ale w sumie to play doigra się jak mbank, tam już dużo ludzi zamknęło konta z powodu nowego systemu, tu też play może stracić sporo, wiem że system przez www to nie główny filar oferty ale jak wiemy oferty play są coraz gorsze, do tego jak zaczną psuć to co mieli najlepsze czyli obsługa przez www to na pewno stracą trochę klientów, no ale widocznie play już tak obrósł w piórka że nie będzie się tym przejmował. Tyle że na przykład w moim przypadku przeniesienie numeru to w sumie 6 numerów ze mną i część odchodzących podobnie więc różnie może być.Raportuj

        • manyaky napisał(a):

          bałach, tak, korzystałem przez ponad rok, z czego pół aktywnie i mając doświadczenia z przynajmniej 4 innymi bankami, miałem systemu serdecznie dość. W moim przypadku zmiana UI podziałała na plus, bo przeniosłem do nich główne konto.

          Nie mogę się zgodzić, że P24 był w pełni zintegrowany z play.pl (i nie mówię tutaj o funkcjonalnościach) i nie wiem też z czego wynika aktualna zmiana. Jeśli chęć dalszej integracji to okej, rozumiem i nie wydaje mi się, że będzie to powód zapowiadanych przez Ciebie (i regularnie przez innych) „masowych odejść z Play” – głównie z tego powodu, że chyba nie widziałeś systemów obsługi w innych sieciach. ;)

          Co do ofert, to też wielokrotnie piszę, że niektórych z świetnych, wycofanych, ofert Play’a nie trzeba przecież przedłużać/zmieniać – mogą przejść na okres nieokreślony i będziesz je miał na zawsze.Raportuj

          • bałach napisał(a):

            To jesteś pierwszym klientem mbanku którego znam i który uważa że nowy system jest dobry. Zawsze można pograć w gierkę, zintegrować sobie konto z facebookiem. Tylko czy to jest potrzebne w systemie bankowym który służy zupełnie czemuś innemu? Dobra koniec offtopicu.
            Każdy woli co innego ale ja uważam że jak coś jest dobre to nie należy tego psuć, nie wiem dlaczego wszystko w takim kierunku idzie. I niech nikt nie pisze że to postęp bo akurat nie ma to nic z tym wspólnego.
            Jednym z głównych filarów mbanku był jego system transakcyjny i uważam że play24 również jest jednym z głównych filarów play. Bo patrząc na inne systemy opów obsługi przez www to tragedia. A obsługiwałem praktycznie wszystkie sieci.
            Co do nowego play24 wydaje mi się że sprawa jest prosta, może chcą utrudnić po prostu obsługę numerów bo trzeba będzie się naklikać żeby chociaż sprawdzić stan pakietów.
            Zresztą zamiast wprowadzić jakieś nowe funkcje czyli na przykład pokazywanie stanu pakietów po przyznaniu gdy są promocje doładowań to dodali model telefonu z którego się korzysta, przecież to bardzo potrzebna i użyteczna funkcja jest.
            No ale my możemy sobie tylko pogadać, play i tak zrobi to co ma zaplanowane. Ale coś im nie wyszło bo powrócili do starego systemu na razie.Raportuj

        • Johny napisał(a):

          Owszem, korzystałem ze starego systemu mbanku i powiem jedno: nowy jest o niebo lepszy!
          Za to w Play odwrotnie: stary bardziej przejrzysty, nawet stanu konta po zalogowaniu nie widać…Raportuj

      • wg4518 napisał(a):

        co ty bredzisz, stary system mbanku był idealny – żadnych bzdetów, tylko układ „tabelaryczny”, to jest bank a nie jarmarkRaportuj

  15. Takie fioletowe bełkotanie! napisał(a):

    Powiedzieć o nowej odsłonie beznadzieja to komplement!

    1. Dlaczego nie mogę wybrać starego wyglądu?
    2. Dlaczego zmiany wprowadzane są bez uprzedzenia czasowego?
    3. Uznajecie samowolnie, że każda zmiana jest na lepsze, podobnie jak pewien bank ma w d… opinie swoich klientów o zmianach w ich systemie internetowym!
    4. Nowy system jest niestabilny długo otwierają się opcje itd. Często wyskakują dziwne okna, iż serwis w modernizacji lub kręcą się fioletowe kółka!
    5. Stary system był szybko ładował się miał intuicyjne menu etc.

    Oczekuję odpowiedzi rzecznika a nie Polla – fioletowego Trolla – znanego z obrażania innych!Raportuj

    • Poll napisał(a):

      1)2)3) bo to nie jest rząd demokratyczny i masz goowno do gadania. Wskaż kogo obraziłem i gdzie?Raportuj

    • sfrustrowany napisał(a):

      to nie jest jakaś usluga, którą sobie kupujesz. chcieli zmienić i zmienili Play24. nikt nie musi Cię uprzedzać o wczesniejszych zmianach. Nie chcesz – nie korzystaj. obecniejest stara wersja. ciesz się.Raportuj

  16. mkkot napisał(a):

    Po co zmieniać coś, co jest dobre? Poza tym jaki macie problem zainstalować sobie nową wersję obok starej i podmienić dopiero, gdy będzie dopracowana? Nie wiem, wszystko się w tej Polsce robi na zasadzie remont głównej drogi dojazdowej do miasta w godzinach szczytu i jeszcze w środku lata. Niby, żeby było lepiej. Ciekawe, że jak ja wrzucałem klientce nową wersję strony, to całkowita niedostępność wynosiła 30 sekund i to dlatego, że w międzyczasie czytałem głupie teksty na necie. Wiem, nie ta skala, ale tym bardziej…Raportuj

    • mkkot napisał(a):

      O proszę, jest i stara wersja z powrotem. I co, nie dało się po prostu postawić dwóch obok siebie? W każdym razie dobra decyzja, wszak mogliście to tak zostawić do jutra ;pRaportuj

  17. darek napisał(a):

    Szeczniku a może by tak nowe porno 9gr/min do wszystkich do 23 edycji WOŚP. Prawda że fajny pomysł?Raportuj

  18. fioletowy glut napisał(a):

    Niezła wtopa! Grucha ogłosił coś czego nie ma! Wcześniej nie mogłem zalogować się do serwisu. Teraz jest OK, jednak i-BOK został przywrócony do „starej wersji”.Raportuj

    • fioletowe wypociny napisał(a):

      Dokładnie zgniła grucha 2014 została przed chwilą przyznana!!!

      Murowany kandydat jest jeden – coś co nie działa ogłasza się jako nowość! A potem cud nagle znów działa stara wersja!!!Raportuj

      • Wkurzony napisał(a):

        Zgadzam się w całej rozciągłości. Sprawdziłem. Stara wersja Play24 wróciła. Co na to Rzecznik?Raportuj

        • Poll napisał(a):

          A czego oczekujesz? Paru kretynów jak się dowiedziało o nowej P24 to z zawiści zrobili „bombing” i się posrało. Widocznie nowa P24 nie jest idiotoodporna.Raportuj

          • Alfonsosuperstar napisał(a):

            „Ostatnie udane logowanie: 13/01/2014 22:50:12 ” . Czasem masz racje.Raportuj

          • Antypoll napisał(a):

            Poll znowu sie w tobie Antoni odezwał. Znowu konspiracyjna teoria, ze ktoś chciał zaszkodzić Play24. A niby po co? A tak prosciej nie mozna tego wytłumaczyć? Kiepskie było się zebśdziło. I tyle.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Jak to „a niby po co?”? Po to samo po co hejtujesz tutaj od lat. Bo nie znosisz jak się komuś dobrze wiedzie, i to bez ciężkiej pracy.Raportuj

            • Antypoll napisał(a):

              Poll ty piszesz o sobie z tym hejtowaniem. Ja generalnie ludzi lubię. Z wyjątkiem ciebie, bo jesteś przemądrzały.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ty mnie nie lubisz bo jestem przemądrzały. Ty mnie nie lubisz bo jestem mądrzejszy od ciebie, bo zawsze cie zagnę, bo zawsze wytknę ci twoją bezmyślność.Raportuj

            • Antypoll napisał(a):

              Samo sedno. Znowu pokazałeś jaki jesteś przemądrzały. Słyszałeś to: Tylko głupiec twierdzi, że jest mądry. (mądrzejszy)Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nawet powiedzenia nie umiesz zamieścić w prawidłowym brzmieniu. „Tylko głupiec twierdzi, że jest normalny”. (Przypominam tylko jak napisałem kilka dni temu że jestem szurnięty.)
              Pomyliłeś pwenie to powiedzenie z innym które brzmi „Głupi mówi to, co wie; mądry natomiast wie, co mówi.”Raportuj

            • Wkurzony napisał(a):

              Napisałem to co chciałem napisać. Ja znam inną wersję. Czy mogę? Czy też ty znowu wiesz najlepiej?Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Oczywiście wiem lepiej bo nie ma takiej wersji jaką ty podałeś. To twoja radosna twórczość a więc czemu pytałeś mnie czy ją znam?Raportuj

  19. 666 napisał(a):

    Zostawcie stary serwis! Czytelny, wszystko pod ręką. Nowy to porażka, trzeba 2x więcej się naklikać.Raportuj

  20. fioletowe wypociny napisał(a):

    A i jeszcze jedno dlaczego nie może być tak, iż stary system działa, a kto chce nowy to sobie sam dobrowolnie zmienia!

    Bo tylko w Polsce zmiany robi się z zaskoczenia i bez przygotowania odbiorcy na tego typu „niespodzianki”!

    Dziękuję za uwagę!
    Aczkolwiek pewnie ta opinia nie zostanie i tak wzięta pod uwagę!!!Raportuj

  21. Martin Sławiński napisał(a):

    nic się nie zmieniło, jest po staremuRaportuj

  22. Qper napisał(a):

    Dokładnie tak, u mnie nie ma informacji w taryfie formuła s dla firmRaportuj

  23. toto27 napisał(a):

    ja sie zalogowałem ale bład pokazuje :( został przez nas zarejestrowany heh masakraaRaportuj

  24. pabloki napisał(a):

    Jakiś nowy rzecznik play ten Krzysiek Sykwerski czy jak?Raportuj

  25. Tomek napisał(a):

    I znów nie działa… Przecież to nie jest wasza pierwsza próba wdrożenia. Kiedy uda Wam się coś odpalić bez falstartu?Raportuj

  26. tomek napisał(a):

    Bad Gateway

    The proxy server received an invalid response from an upstream server.Raportuj

  27. Jacek napisał(a):

    Przekroczyłeś limit logowań. Spróbuj ponownie za kilka minut.
    I tak od 3 godzin.
    Może trzeba zmienić Informatyków tzn. gimbazę odesłać tam gdzie jej miejsce czyli do szkoły…

    Co to ma być :(Raportuj

  28. bałach napisał(a):

    Przecież na logikę zmiany w systemach robi się późno w nocy gdy większość ludzi mocno śpi, a tu play zrobił coś na odwrót, a potem dziwią się że tyle hejtu w internecie i na blogu, nie można było tej aktualizacji zrobić późno w nocy??
    Zresztą jak pisałem wyżej z dobrego i przejrzystego systemu zrobiła się jakaś choinka, nie da się z tego normalnie korzystać, czyżby doradzał wam ten sam człowiek co w nowym mbanku?
    Jakaś masakra. Ale wiadomo mądre głowy w korporacji wiedzą lepiej jak to ma wyglądać, bo przecież robić coś muszą, i wypłatę i premie za coś brać muszą, co za dno.Raportuj

    • manyaky napisał(a):

      Abstrahując od tego, że tak z 60% wpisów w tej notce stawiam jest z jednego IP, to do jednego nie sposób się nie przychylić – takie zmiany się wprowadza w nocy, a nie przez cały dzień.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Hejt w necie byłby bez względu na to o której godzinie zmiany wprowadzono. Hejt jest, bo jak sama nazwa wskazuje, jest językiem nienawiści a ten wcale nie jest oparty na logicznych przesłankach.Raportuj

      • I hate Troll napisał(a):

        Witaj piewco wolności słowa!

        A teraz Troll Poll – morda w kubeł i szukaj dna!!!Raportuj

      • Wkurzony napisał(a):

        Skąd się ta nienawiść bierze? Ja uważam, że w przypadku Play-a jest to spowodowane ciągłym chwaleniem go przez Rzecznika i twierdzeniem pomimo oczywistych faktów, że jest dobrze i dział a świetnie. Uważam, że ludzie nie lubię takiej pyszałkowatości. Tak jak nie lubią ciebie, bo jesteś podobny w tym co robisz do Playa.Raportuj

        • Poll napisał(a):

          W naturze ludzkiej jest nienawidzić tych, którym byk się cieli, którzy za co się nie wezmą w złoto zamieniają. Takich ludzi się nie znosi.

          Praw­da rodzi niena­wiść, uległość przyjaciół. Ja przyjaciół nie szukam, ale za komplement w stylu: „… bo jesteś podobny w tym co robisz do Playa” bardzo dziękuję.Raportuj

          • Antypoll napisał(a):

            Jeśli uważasz bycie podobnym do Play-a to proszę bardzo. Tak jak nie lubię postawy Rzecznika Play-a tak i nie lubię twojego nastawienia do innych blogowiczów.Raportuj

            • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

              a czego nie lubisz w mojej postawie?Raportuj

            • Antypoll napisał(a):

              Tego, że rzadko przyznajesz się do błędu i często wbrew faktom, twierdzisz, że Play jest bez winy. To według mnie zmniejsza Twoją wiarygodność, pomimo pozorów bycia „cool”.Raportuj

            • Antypoll napisał(a):

              W tym wypadku bardziej odpowiada mi podejście rzecznika Jabczyńskiego z Orange. Jest bardziej wyważone.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ok. rozumiem, że mnie nie lubisz. Wolno ci. Nie przeszkadza mi to, ale choć raz załóż spodnie i napisz wobec kogo z blogowiczów (nie hejterów) mam wg ciebie złe nastawienie i w czym konkretnie ono się przejawia.Raportuj

            • Antypoll napisał(a):

              To nie chodzi o to, że masz złe nastawienie do kogoś. To chodzi o to, że uważasz, że jesteś najmądrzejszy i najsprytniejszy. Pozwól, że inni cię tak ocenią, a nie ty sam siebie.

              P.S. Wcale nie uważam, że jesteś głupi.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Napisałeś „Tak jak nie lubię postawy Rzecznika Play-a tak i nie lubię twojego nastawienia do innych blogowiczów.” a teraz twierdzisz „To nie chodzi o to, że masz złe nastawienie do kogoś”. To w końcu mam dobre nastawienie czy mam złe? I którego z tych „nastawów” nie lubisz? Napisz wreszcie o co ci chodzi z tym moim nastawieniem do blogowiczów, bo zamiast popłakać się ze zgryzoty to poleję się ze śmiechu.Raportuj

        • Antypoll napisał(a):

          Złe nastawienie mam do ciebie, a nie lubię Gruszki. Mogę?Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Ale pisałeś, że ja mam złe nastawienie do blogowiczów. Rozumiem, że błaznujesz, rób to jednak lepiej bo błaznować też trza łumieć.Raportuj

          • pan tadeusz napisał(a):

            Jak czytam twoje wypociny to wiem, ze Pan Gruszka nie ma czym sie przejmowac, bo piszesz jak ostatni blazen, ogarnij sie i wyjdzRaportuj

  29. n. napisał(a):

    Beznadziejna strona, jeszcze nie udało mi się zalogować, a jeśli się udaje, pojawia się komunikat w rodzaju”przekroczony czas logowania” (lub tp.) i mam się zalogować ponownie. Bardzo śmieszne…Raportuj

  30. toto27 napisał(a):

    stara wersja play24 informatyków do szkoły wysłac zeby sie nauczyli jak poprawne sie tworzy serwisy wwwRaportuj

  31. Kasia napisał(a):

    Oczywiście nie działa – chłam!!! A muszę pilnie się zalogować, żeby zrobić zgłoszenie.Raportuj

  32. am. napisał(a):

    nie działa
    do bani..!Raportuj

  33. Była medieval napisał(a):

    Niestety nie udało mi się jeszcze zalogować do serwisu ale wierzę, że warto poczekać żeby zobaczyć nowe ulepszone play24 :)Raportuj

  34. Piotr napisał(a):

    nie działaRaportuj

  35. toto27 napisał(a):

    jestem na kartę gdzie nowe play24 inni widza ja nie co sie dzieje ????Raportuj

  36. Alfonsosuperstar napisał(a):

    A ja mam stare Play24 . Oszukańcy ! Takie samo jak LTE w Rypinie , tylko na mapie – nowy interfejs Play24 tylko na blogu . Jak tak dalej pójdzie to internet zaczniecie wysyłać listami, sms-y gołębiami a telefony każecie wymienić na megafony . Doopa taka jak na moje.Raportuj

  37. xtr napisał(a):

    Konsultanci na infolinii mówią ze u Polla działa a Pan Sylwerski będzie etatowo tłumaczył co rzecznik miał namyśiRaportuj

  38. darek88 napisał(a):

    nowy play24 jest wdrażany etapowo. bo loguje się patrzę i widzę stary p24Raportuj

  39. Th0mas napisał(a):

    Też mam starą wersję. Gdzie nowa?Raportuj

  40. toto27 napisał(a):

    takie zmiany sie robi w nocy na spokojnie a nie na szybkiego nadal play24 w starej wersjiRaportuj

  41. Poll napisał(a):

    Ostatnie udane logowanie: 13/01/2014 22:50:12

    Ostatnie nieudane logowanie: 27/06/2013 23:41:25Raportuj

  42. the bogdans napisał(a):

    coś chyba nie działa tak jak powinno… cały czas mam „stary” wyglad play24..Raportuj

  43. bartolinio napisał(a):

    u mnie nadal jest po staremu (?)

    i mam nadzieję, że dodaliście w końcu jakiekolwiek przydatne informacje o stanie konta w taryfach Formuła??

    po co mi tylko informacja o saldzie, pakiecie złotówek i limicie kredytowym?? chcę informacji ile ten pakiet złotówek oznacza minut i sms/mms’ów!!! skoro minuta/sms/mms w danej taryfie kosztuje X zł to chyba nie problem umieścić tam taką informację??

    no i najważniejsze: chcę mieć informację o ilości pozostałych MB w pakiecie, który mam w taryfie!!!!

    obecna strona/zakładka „Stan konta” to nieporozumienie, kompletnie bezużytecznaRaportuj

  44. kdamian1 napisał(a):

    czy tylko ja nie widzę zmian i mam wszystko po staremu?Raportuj

  45. znudzony napisał(a):

    Prawdą jest, że takie zmiany robi się w nocy np: od 23;
    Prawdą jest, że wprowadzanie tych zmian w trakcie dnia utrudniają klienci starający się już sprawdzić co się zmieniło;
    Nieprawdą jest a bynajmniej niepowinno być, że wdrażanie w nocy generuje koszty myślę, że wystarczy kazać przyjść informatykom odpowiedzialnym za wdrożenie zamiast w dzień to w nocy i prawdziwi informatycy to zrozumieją i przyjdą właściwie sami powinni na to wpaść.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Jak to nie powinna generować kosztów praca w nocy? Przecież to niezgodne z prawem pracy. Jeśli pracodawca zmusza cie do przyjścia w nocy to ma obowiązek cię za to dodatkowo wynagrodzić. Wiadomo, że u prywaciarza nikt nie „podskoczy” ale to nie znaczy że jest poprawne. U mnie informatycy pracują do 20-tej po czym beret na głowę, torba w garść i do domu. Radźta se same.Raportuj

    • pabloki napisał(a):

      wielu z Was nie zna kodeksu pracy i nie wie że jest dodatek za prace w porze nocnej ale jest on groszowy bo liczony zawsze od najniższej stawki godzinowej bez względu ile pracownik ma za godzinę pracy stawka jest taka sama dla wszystkich. Pore nocną ustala pracodawca w regulaminie pracy( nawet prywaciarz co ma sklep i zatrudnia 1 osobę). Odrębną kwestią jest to czy informatycy chcą pracować w nocy za tak niski dodatek.Raportuj

  46. mat napisał(a):

    a dlaczego mnie sie otwiera stara wersja??Raportuj

  47. mat napisał(a):

    ale jak otworzyc nowa? :/Raportuj

  48. kichawa napisał(a):

    *nowych funkcjiRaportuj

  49. Rico napisał(a):

    Skąd Play24 wie jakiego telefonu używam?Raportuj

  50. Jasio napisał(a):

    Gdzie ta nowa wersja ? Nawet nie ma opcji zaloguj do nowej :( Wersja w sumie najmniej ważna , ale tez bym chciał zobaczyć nowy design :)Raportuj

  51. Obserwator napisał(a):

    a może by tak jakieś sprostowanie?Raportuj

  52. znudzony napisał(a):

    pabloki zgodne czy nie zgodne mało istotne sami skoro wybrali taką a nie inną pracę powinni mieć świadomość, że takie rzeczy robi się nocą więc pracując przy takich projektach powinni być na to automatycznie gotowi wyobraś sobie np: warzna infolinia kilkaset telefonów na godzinę a genialny iformatyk wpada na pomysł podmiany platformy telekomunikacyjnej. czy byłoby to rozsądne?
    Nikt z nas nie wie także na jakich umowach pracują informatycy może to firma zewnętrzna wdraża?
    Może każdy z informatyków jest na własnej działalności a wtedy dodatkowy koszt żaden.
    Przy firmie zewenętrznej także koszt żaden.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Niemniej jednak dyby pracowali od 8-20 można im płacić mniej a i tak pod telefonem muszą być i w razie awarii dodatkowa kasa leci. Podkreślam „w razie awarii”. Ja ni chcę w rachunku płacić za utrzymywanie dyżurnego informatyka tylko dla „nocnej zmiany warty”Raportuj

      • manyaky napisał(a):

        Ale ja serio myślałem, że wygłupiasz się z tymi kosztami. Przecież dla dużej firmy taki koszt jest żaden i na pewno nie odbije się Poll na Twoim portfelu.

        A ten kodeks pracy do którego się tak odwołujesz mało kogo obchodzi. Rozwiązanie jest proste – outsourcing lub umowa-zlecenie.Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Na pewno w jakimś stopniu się odbije nawet tak mały koszt. Kanarek do kanarka aż uzbiera się miarka.

          Z kodeksem to masz rację. Mało kogo on obchodzi, ale nie można pisać, że „praca w nocy nie powinna generować dodatkowych kosztów”. No właśnie powinna ponieważ powinniśmy za pracę w nocy otrzymywać wyższe wynagrodzenie, o ile oczywiście nie jest to specyficzna praca (np:stróż nocny) która sama z siebie jest nocną i nie można jej wykonywać w dzień. Ja np nie dostawałem dodatkowych pieniędzy za pracę w nocy, bo tego co robiłem nie można było wykonać w dzień ze względu na różnicę czasu pomiędzy np Australią, Japonią czy Ameryką a Europą.Raportuj

          • Antypoll napisał(a):

            Powinniśmy być mądrzy, zdrowi, szczęśliwi i bogaci. To z pewnością.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ja tam jestem mądry, zdrowy, szczęśliwy i na kasę nie narzekam. Pracuj nad sobą to może tyle ile masz cię zadowoli. O zdrowie nie walcz – nie dasz rady.Raportuj

          • Antypoll napisał(a):

            Zarabiam nieźle, do najgłupszych nie należę, zdrowie może być ale nigdy się tym nie chwalę. Mam kolejną sentencję dla ciebie Poll: Tylko biedny chwali się tym jaki jest bogaty i na co go stać. Prawdziwy bogaty jest z tym dyskretny. Nigdy się tym nie chwali.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Toteż ja się zarobkami nie chwaliłem w stylu „Zarabiam nieźle”. Za to ty sam napisałeś, że powinniście być mądrzy szczęśliwi i bogaci. Co wam stoi…na przeszkodzie by takimi być?Raportuj

        • Antypoll napisał(a):

          Życie, życie. Nie każdy może być.Raportuj

  53. maximo75 napisał(a):

    Poll ale wypisujesz bzdury.To nie te czasy,że torba w garść i po 20 do domku…Mój znajomy prowadzi firmę elektryczną.Wyobraź sobie,żeby wygrać przetarg na modernizację przewodów w bankach w Warszawie musi mieć z góry założoną pracę NOCAMI! Co Ty myślisz,że rozłożą się za sprzętem za dnia?Przeglądy sieci,różnego rodzaju naprawy robi tylko nocami.A pracownicy mają w dzień wolne.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Bo tak pozwoliliśmy pracodawcy by być absurdalnie elastycznym. Nie jest to zgodne z kodeksem pracy. To, że wszyscy kodeks maja w dużym poważaniu to już inna sprawa. U mnie informatycy wychodzą o 20-tej i pozostają pod telefonem w razie godziny „W”.Raportuj

  54. Th0mas napisał(a):

    Może łaskawie byście jakiś komunikat oficjalny wydali z faktem, że nadal jest stara wersjaRaportuj

  55. rico napisał(a):

    Ładna chwilka co trwa już 2 dni :)Raportuj

  56. złośnik napisał(a):

    co za głupota, jak ich LTE, 3G i działający roaming krajowy, teraz dołącza p24… jest ale ni ma…Raportuj

  57. Adrian napisał(a):

    Czekam na nowy play 24 i już ;-)
    Cieszy mnie to, że operator cały czas aktualizuje serwis.

    Poddobnie ludki narzekały na nowy iOS 7 a teraz są w nim zakochani ;-DRaportuj

  58. nemo1979 napisał(a):

    dzisiaj 17.01 i dalej stary play24 działaRaportuj

  59. kresz napisał(a):

    Dlaczego u mnie na koncie jest stara wersja Play24?Raportuj

  60. Th0mas napisał(a):

    21.01 (tydzien czasu)… bez komentarza to zostawiam.Raportuj

  61. Max napisał(a):

    U mnie jest wciąż stara wersja po 5 dniach od premieryRaportuj

  62. Zielony Gutek napisał(a):

    Czy możemy prosić rzecznika o komentarz w sprawie tego falstartu nowego P24?Raportuj

  63. caliber napisał(a):

    Play My użytkownicy domagamy się wyjaśnienia dlaczego w dalszym ciągu nie działa nowa strona?!Raportuj

  64. Manager Floty napisał(a):

    Czy jest tu rzecznik firmy! Dlaczego nowe P24 wciąż nie działa.Raportuj

  65. caliber napisał(a):

    Rzecznik najwyraźniej ma to daleko i głęboko w d….!!!Raportuj

  66. Zgniła Grucha 2014 napisał(a):

    Glosujemy na przyznanie nagrody zgniłej Gruchy dla PLAY za falstart nowej platformy P24. Kto jest za?Raportuj

  67. caliber napisał(a):

    Właśnie operator Play pokazuje lekceważenie klientów tym swoim milczeniem, brak słów!!!!!Raportuj

  68. caliber napisał(a):

    Już działa nowa strona, szału nie ma:)Raportuj

  69. Tylrog napisał(a):

    Hej, a dlaczego nie ma autoryzacji sms jak to było za starego play24.

    Kilka godzin temu zmieniałem taryfę i idzie bez autoryzacji. Zmieńcie to!!!Raportuj

  70. wg4518 napisał(a):

    Wzięli (zły) przykład z mbanku. Ani to ładne, ani wygodne. Trzeba się dodatkowo naklikać. Z mbubla emigruję, do play24 na szczęście rzadko zaglądam, a od teraz jeszcze rzadziej.Raportuj

  71. Zielony Gutek napisał(a):

    Zbiorczych raportów zużycia dla wszystkich numerów nie ma. Masakra jakaś dwa lata pracy i tylko grafika zmieniona.Raportuj

  72. ZAWIEDZIONA!!! napisał(a):

    MOGLIŚCIE ZROBIĆ DO WYBORU UŻYTKOWNIKÓW STARĄ WERSJE I NOWĄ DLA MNIE TA NOWA STRONA JEST OKROPNA!!!! TAMTA BYŁA PRZEJRZYSTA I ŁATWA W OBSŁUDZE !!!!Raportuj

  73. pytajski napisał(a):

    No właśnie! Jak uzyskać informację o wykorzystaniu ilości mb ? Zniknęła info i się nie pojawiła w nowym wydaniu.Jak długo można czekać?Raportuj

  74. Dawid napisał(a):

    Totalnie abstrahując od wątku i wracając do poruszonego już tematu. Co z aplikacją na WP?! Ktoś wie?!Raportuj

  75. leszek napisał(a):

    nie moge sie z wami w zaden sposob skontaktowac. moj telefon nie ma zasiegu tylko w angli i irlandi. jak chce sie zalogowac to kazecie mi wpisac pin ktory do mnie wysylacie ale jak nie mam zasiegu to jak go odebrac. ot i kolo sie zamykaRaportuj

  76. donitzz napisał(a):

    Totalne dno!!!!! Robicie sie gorsi od T-Mobile.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty